Najczęściej pada silownik wlewu po paliwa. I rozszczelnia układ
Witam, Jeśli bezpiecznik odpowiada tylko za obwód zamka centralnego nie powinno przeszkadzać wyjęcie bezpiecznika. To tak jak byś jeździł z uszkodzonym bezpiecznikiem. Po prostu centralny zamek nie będzie działał.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
"ten sam problem" w znaczeniu, że pali bezpiecznik, czy nie działa nadal?
Każda pompka obsługuje centralny zamek. Drugie wyjście masz prawdopodobnie do obsługi siedzeń ortopedycznych.
witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Dodano po 1 witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Pompkę zamka znajdziesz w bagażniku .:)
Albo uszkodzoną pompkę zamka centralnego w bagażniku.
Numer VIn i pomogę
Jest ale do rocznika 2004 :/ Dałeś radę z kierunkowskazami czy nie? Pompkę zamka centralnego odłączyłeś?
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
Jaka siła ssania? Da radę przyssać palec do wlotu? Ja zrobiłem z starej pompki zamka centralnego z jakiegoś vw/seata i jest bardzo dobrze.
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Kolego zobacz w bagażniku po stronie pasażera tam znajduje się pompka centralnego zamka bo często dostaje się tam woda pozdrawiam.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
Poczytaj . https://a4-klub.pl/topic/256438-votex-ke...
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Tu masz podobny temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
POd siedzeniem kierowcy w progu sniedzieje.
Wymieniałem dawno temu pompkę komfortu i nie przypominam sobie bym musiał coś ustawiać VAGiem.
Masz nieszczelny uklad. Posluchaj gdzie powietrze ucieka. Stawiam na przelotke drzwi kierowcy, choc sam zamek moze byc nieszczelny.
1N4005 to zwykła dioda prostownicza 600V/1A, ZY22 to dioda Zenera 22V/2W. Sprawdź pozostałe diody i kondensator elektrolityczny. UAA1006 można kupić ale kosztuje ponad 30zł.
I co mamy za Ciebie zgadnąć czy pompka nie działa czy może raczysz ruszyć swój tyłek i sam sprawdzić? No chyba, że korona Ci z głowy spadnie...
Wydaje mi się tam jest zamek elektryczny . Często zdarza się problem z przewodami zasilania jeśli nie pokazuje otwartego bagażnika to trzeba się zabrać elektrykę. Zdjąć panel i sprawdzać połączenia i przewody.
Trzeba to umyć i przelutować całość ale nikt nie da gwarancji że to zadziała. Nie widać co jest po drugiej stronie ale należało by wylutować wszystkie scalaki i je umyć od spodu i płytkę pod nimi.
Przecież ta sekunda dłużej nie zabije kompresorka, gorsze jest to, że nie działa "zawór upustowy", ten wyglądający jak przekaźnik na płycie, do którego dochodzi wężyk
W safranach 3-litrowych były zawieszenia pneumatyczne . Tam był taki kompresorek który był cholernie wydajny ale obawiam się że pobór też miał odpowiedni no ale jak ma być wydajny to raczej prądu też zeżre
u znajomego była w bagażniku w nadkolu od strony kierowcy.
światła działają na podciśnienie z silnika,pompka jest tylko do cz i pompowanych siedzeń(jeśli takie są) rozbierz pompkę i sprawdź ścieżki i czy nie ma w niej wody
Dorzucam opis http://obrazki.elektroda.pl/4236503100_1...
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Po pierwsze sprawdź bezpieczniki, zwłaszcza ten od pompki. Po drugie masz radiowy czy na podczerwień pilot?
Pod tylną kanapą.
Miernik w dłoń i sprawdź ,na którym przewodzie przy pompie pojawia się sygnał podczas zamykania. Później to już według schematu z unstera. Pamiętaj ,że unster to czasówka a nie moduł domykania z przeciążeniówką.
pompka to nie aż taki wydatek - na allegro dostaniesz za 100zł a co do tego scalaczka to chyba był U 8004 - ale moge sie mylić - sprawdze i napisze wieczorem-mam kilka takich płytek po uwalonych pompkach z tymi układami ale niestety nigdzie nie znalazłem żadnych danych do tej kości wiec nie mogę sprawdzić czy którenś układzik jest sprawny...kiedyś szukałem...
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
Z tych zaznaczonych na czerwono masz zaraz przelotki na drugą stronę płytki, szukaj najbliższego elementuz drugiej strony i lutuj. Niebieski wygląda ze zaraz leci do masy.
Zagłówki są podciśnieniem z silnika składane nie z pompki.
Skoro syczy to masz nieszczelność. Napraw to bo szybko spalisz pompke.
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
Kiedyś wykonałem coś co mialo zostać prototypem prostego sterownika plan był bardziej ambitny ale nie mam na to czasu po za tym auto uzywa ktoś inny ale centralny działa na prowizorce juz dość długo reszta w pliku a i proszę nie szydzić sam widze jak to wygląda moge powiedzieć tylko że mam nadzieję że ktoś to rozwinie ja dolozylem do tego jeszcze sterowanie...
mogly paść przekaźniki w pompce, schematu pompki niedostaniesz nigdzie bo go nawet serwis niema. zobzcz czy masz wszystkie sygnały dochodzące do pompki z dzrzwi wesołych świat wszystkim życze
Pompka centralnego zamka steruje oświetleniem wewnętrznym.
Czyli pompka nie ma zasilania albo jest uszkodzona. Naprawa albo wymiana. Pompka znajduje się w bagażniku tak jak mówisz.
Bardzo często w tych pompkach padają przekaźniki. Proponuję sprawdzić przed wymianą opornika.
Witam Problem polega na tym że zamek centralny zamyka się normalnie we wszystkich drzwiach tylko że pompka działa jeszcze około 1 minuty choć wszystkie zamki są już zamknięte. Przy otwierniu pompa działa poprawnie
Wybacz mi, ale pomimo że jesteś dziewczyną ... https://www.google.com/search?client=fir... Zobacz gdzie trafił pierwszy post bo na nim jest informacja gdzie jest pompka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Witam, mam problem z Audi A3 8L 2002. A więc światła awaryjne włączają się, kiedy im się podoba. Zmieniłem włącznik, pompkę zamka centralnego i nic to nie daje. Odpinałem pompkę zamka centralnego, myślałem, że jakieś problemy są a propos jakichś czujników, okablowania itp., a awaryjne i tak się włączały. Nie wiem, co zrobić, czy może już tylko elektromechanik...
Złącze ogólnie 12 pinowe, ale jest tylko wykorzystane 8.
uklad komfortu powinien byc w pompce centralnego zamka, a sterowniki szyb są w elektronice przy silnikach.
Zamek w tylnej klapie aktywuje się w momencie, jak centralny zamek przestawi sie w tryb " otwarty". Po zamknieciu auta obwód ten jest wyłączony- nie otworzysz tylniej klapy - to jest odpowiedź na źródło problemu. Z twojego opisu wynika, że centralka pompuje powietrze i otwiera zamki, jednak sama nie przeskoczy na tryb "otwarte" - dopiero czasowo sie...
Dołożony zamek centralny sterowany dwoma minusami do oryginalnej pompki centralnego i śmiga 👍
Witam !! Jeśli chodzi o pompy centralnego , to w twoim przypadku nie ma znaczenia literka. Oznaczenie wynika z tego kto ją produkował ! W tych modelach robili niemcy i korea. Silniczki niczym się nie różnią ! Życzę powodzenia!
Przewody w gumie przepustu drzwi, zamoknięta elektronika pompki, itd.
Po rozkręceniu pompki moim oczom ukazała się taka oto usterka: http://obrazki.elektroda.pl/3056628900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2795600800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2236732700_1... Czy to jest jednoznaczne z wymianą pompki? A Twoim zdaniem da się to pokleić? Zamykam.
jak sprawdzic czy pompka centralnego zamka jest sprawna.Wydaje mi sie ze centralny nie dziala gdyz nie dziala pompka.Pomocy.!
Witam jest na forum wystarczyło poszukać . https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
w golfie3 bardzo często zalewa się właśnie pompka zamka centralnego i prawdopodobnie to jest przyczyną.
Witam.Wymieniłem pompkę zamka centralnego w audi a3 8l 1999r.W starej padł moduł i nie działały szyby i podświetlenie wnętrza .Pompka ma ten sam symbol i działa dobrze ale po około 5 minutach włącza się na chwilę i zapala się lampka w podsufitce . Podłączyłem komputer i pokazał błędy otwarcie podczas wypadku ,czujnik klapy tylnej zwarcie do masy .Po...
który rocznik tej audicy to cos ci podrzucę
Zauważyłem ,że mam do wymiany tłoczek + zamek. Widziałem ,że dosyć trudno wyciągnąć ten tłoczek. Jak się do tego zabrać?
Problem rozwiązany. Zepsuł się zamek bagażnika (pompka) co doprowadziło do spalenia pompki centralnego zamka, po prostu się przegrzała chodząc co chwilę. Gdy coś jest nie tak radzę w miarę szybko zdiagnozować żeby koszty nie rosły. Po wymianie pompki centralnego zamka i popmpki bagażnika wszystko ok.
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Oświetlenie wnętrza jest sterowane przez pompkę centralnego zamka (u mnie tak jest) i był wyłamany jeden bolec. Jak możesz to zamień na chwilę z kimś pompkę i wtedy sprawdź czy działa. Lub sprawdź czy w pompce są wszystkie bolce.
[url=https://www.a3-club.net/forum/showt... Tutaj masz pełne informacje odnośnie pompek oraz kluczyków.
Od chwili zakupu samochodu mam problem z pompką centralnego zamka. Zachowuje sie w ten sposob, ze raz dziala, raz nie dziala. Niedawno bylem u fachowca, ktory probowal ja naprawic w ten sposob: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2651... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f150... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14c7...
Pompka zamka centralnego
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
Proszę, moje własne opracowanie. Wprawdzie dla przedliftu, ale pewnie dużo się tu nie zmieniło.
Gdzieś ucieka powietrze i dlatego pompka długo pracuje.Często uszkadza się siłownik wlewu paliwa.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
To buczenie to praca pompki zamka centralnego. Wytwarza on ciśnienie i podciśnienie które wężykami doprowadzone jest do poszczególnych zamków. Jeżeli będzie nieszczelność w układzie wykonawczym zamka centralnego to pompka będzie chodziła przez jakieś 30 sek. i później się wyłącza. W twoim przypadku trzeba sprawdzić szczelność wszystkich wężyków, bo...
Witam podobnie jak w temacie szukam schamatu do pompki zamka centralnego audi 80 b4 (diesel 1,9 tdi). Problem tkwi w tym, że zamek centralny nie otwiera drzwi a jedynie zamyka je, stało się tak po odłączeniu akumulatora, sprawdziłem pompkę i okazało się, że jest zalana wodą akurat przy kostce łączącej zamek centralny z pompką! Możliwe, że odłączenia...
Dodam że alarm ma: centralny zamek i odcięcie zapłonu. Centralny oryginał czyli pneumatyczny? Jest pompka w bagażniku?
Pewnie przyczyną rozładowania akumulatora była uszkodzona instalacja centralnego zamka, jej część pneumatyczno/mechaniczna. Pompka pracuje, to słyszane buczenie z tyłu auta. teraz do sprawdzenia reszta. Jak będziesz z tym zwlekać, uszkodzisz pompkę.
Pompka wygląda na sprawną. Zrób jeszcze prosty test sprawności pompki - zdejmij wężyk przy pompce, zatkaj go palcem, teraz włącz centralny zamek, pompka powinna uruchomić się na krótki czas i wyłączyć. Jeżeli tak jest to należy sprawdzić szczelność połączeń (choć wydają się sprawne wg Twojego pierwszego postu), oraz poszukać co może być przyczyną samo...
oraz pompka prod Hella
Witam. Prawdopodobnie tak jak przypuszczasz pompka.
W anglikach masz odwrotnie, żeby nie robić specjalnie dwóch form, jest taki gotowiec z alternatywą. Tu masz zalane "na sztywno", w niektórych autach jest zaślepka na kilku występach, można ostrożnie wyłamać i gotowe. Wężyk jest od pompki centralnego zamka.
Pomocy padła pompka zamka centralnego w golfie III, symbol vw pompki to 1H0 962 257 G. Czy ktoś może wie jaki scalak tam siedzi, lub pomoże rozszyfrować oznaczenia na układzie 2840 pod tym 9538 TIDA-CAB pod tym 727 661-00 scalak ma 20 nóżek
Mogą być zaśniedziałe bezpieczniki, skorodowane masy lub zasilania, dużo możliwości, ale sprawdź czy nie jest skorodowana elektronika od pompki centralnego zamka, bo z tego co wiem to tam jest pneumatyczny centralny zamek, a wtedy za szyby, za zamek, za pilota, za lusterka, za siedzenia, odpowiada moduł połączony z pompką centralnego zamka.
Sprawdziłbym zamki oraz czujniki położenia zamków. Pompka nie!!!!
Nie chcę Cię wprowadzić błąd, ale sprawdź czy masz pompkę zamka centralnego w bagażniku. Z tego co pamiętam to zamek centralny jest realizowany poprzez wyżej wymieniony element.
No tak nie zauważyłem że cena nie jest w PLN :( W farnelu znalazłem jeszcze taką http://pl.farnell.com/metcal/ac-pr1/pump... I wpadło mi jeszcze do głowy rozwiązanie - może pompka z centralnego zamka z Audi A3 A4 A6 zdała by egzamin? Na allegro są zestawy naprawcze (sama pompka za około 125 zł - ona musi wytworzyć...
Bezpieczniki pod kierownica sa ok. Jak sterowana jest pompka zamka centralnego ? Dochodzą do niej masa i dwa plusy i przy zamykaniu napiecie podawane jest na 1 plus , a przy zamykaniu na drugi ? Układ szczelny, pompka reaguje jak podaję na jeden plus napiecie i otwiera wszystkie zamki, po podaniu na drugi plus nie reaguje. Na wtyczce mam stale masę...
Jest prawdopodobne, że to właśnie przekaźnik który znalazłeś odpowiada za blokadę rozruchu. Czy wygląda inaczej niż pozostałe? Czy okablowanie też wygląda na nieoryginalne? Czy pompka zamyka centralny zamek z przycisku na konsoli? Oczywiście w sytuacji jak jest sucho i uda się rozbroić system z pilota.
Sprawdź czy centralka daje sygnal na pompkę. Migacze działają z innego wyjścia.
Gdzie w Passacie b3 znajduje się pompka od centralnego zamka?
Sterowanie dwoma plusami szary i zielony/ zamknij otwórz, bez problemu do ogarnięcia, montaż nawet w bagażniku przy pompce
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w mercedesie W 220 CDI 2000r problem polega na tym że nie otwiera i zamyka drzwi i bagażnika z pilota i przycisków z wnętrza pojazdu? nie włącza się również pompka centralnego zamka? może bezpiecznik ale nie wiem gdzie szukać i który? pozdrawiam
ok a zna się ktoś jeszcze na tych schematach , który kabel odpowiada za sygnał do pompki ?
Druga rurka to może być drugi obwód, do sterowania niezależnego od reszty - np. bagażnik, klapka wlewu paliwa. Najprościej chyba otworzyć/zamknąć samochód z centralnego i zobaczyć co się nie otwiera/zamyka... Czas działania jak widać nie jest uzależniony od styków, a od uzyskania odpowiedniego ciśnienia lub podciśnienia - stąd różne czasy działania...
o ile sie nie myle to golf 2 ma siłowniki elektryczne sterowane dwoma plusami
Ale zamek tylnej klapy jest sterowany elektrycznie z sterownika centralnego zamka zintegrowanego z pompką
Po zmianie pompki na druga problem znikną...
Są tzw.wyjmaki do tych pinów, ewentualnie igła, agrafka
Zgadza się ;ale te piny 8 ,9 są umieszczone w sterowniku od podczerwieni z pilota.Kolory też pasują .Są to przewody od zamka drzwi kierowcy.Natomiast do pompki centralnego zamka sygnały dochodzą CANem i spr.tego to nie jest prosta rzecz.
pompka centralne zamek pompka zamek centralne mercedes sterownik pompka centralne zamek
szczotka bosch oryginalny klimatyzacja zasilanie temperatura termostat lodówka
sonoff przekaźnik sonoff przekaźnik
TPA3116DA – czy można zamienić kondensatory 470µF elektrolityczne na foliowe 470nF? TPA3116D2 – ochrona kondensatorów 470µF przed uszkodzeniem po podaniu sygnału audio