To sterownik silnika ale skoro pali ci bezpiecznik po włączeniu zapłonu to problem leży dalej,tak jak pisałem wcześniej skup się na przewodzie od styku 87 przekaźnika a pompką bo tam leży problem.
Stawiam na zatkany smok albo podgrzewacz w pompce.
Iveco Daily 2.3 2008, nie działa pompka wstępna, sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki, wszystkie są dobre, jak dam na krótko plusa na pompkę to działa, ale auto dalej nie odpala, nie wiem co może być nie tak z ta pompką.
Odłącz przewody od pompki paliwa i podłączyć ją na krótko i startuj
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
Znalazłeś rozwiązanie? U mnie dzieje się podobnie, wymieniłem pompkę paliwa, ale to nie pomogło
Iveco Daily 2.3 2007, nie zapala silnik, sprawdziłem sterowniki silnika i jest ok, wyskakuje mi błąd czujnika ciśnienia szyny sygnał powyżej maksymalnie wartości progowej. Czujnik podkładałem z innego auta i jest tak samo, a do tego nie działa pompka paliwa.
Padła elektryczna pompka paliwa przy baku
Działa kickdown? Na postoju możesz bezproblemu przekroczyć granicę 2 tyś obr/min? Kiedy zmieniane filtry i czy pompka z separatora twarda jak podpompujesz lub gdy odpalony?
Daily III, 3.0 HPI/HPT ma pompkę na ramie fabrycznie (to nie jest przeróbka/rzeźba). Podmień tą pompkę bo lubią siadać.
Zobaczy, jak puści ostatnie górne uszczelnienie, to jednak rzadko pada i paliwo jedyną drogę ujścia ma do układu chłodzenia bo najgoręcej jest na dolnym uszczelniaczu, który traci swoje właściwości uszczelniajace. Można wyjąć wszystkie pompowtryski i tłoczyć powietrze do układu chłodzenia- spryskać płynem do sprawdzania szczelności wnętrze otworów pompowtryskiwaczy...
Może być problem z przepływem spalin. Przed elektryczna pompką paliwa na ramie jest filterek paliwa. Czy pompka głośno pracuje ?
Za mało informacji. W ogóle nie reaguje ? a może cykl odpalania rozpoczyna się tzn dmuchawa załącza się później pompka\ wody później cyka pompka paliwa.
Obroty turbo maja być w okolicy 60-65 tys obr - na razie zostaw turbo w spokoju - nie podlanczam texy pod iveco - mam easy. Pompka ma być twarda czyli jest uszkodzona lub masz nie szczelność.
Witam. Jak w temacie mam problem z odpowietrzeniem hamulca na tylnej osi po prawej stronie. Hamulce hydrauliczno-pneumatyczne. Auto to świeży nabytek, przy okazji malowania felg okazało się że klocki trzeba wymienić, okazało się również że zaciski stoją na prowadnicach. Po wymianie prowadnic i gumek wszystko poskładane, jedna strona bez problemu odpowietrzona,...
Iveco to posiada przycisk i kontrolkę do pozyskiwania błędów w kodzie migowym ,podaj kody .Przy wyjmowaniu silnika nie rozłączyłeś przypadkiem przycisku do gaszenia silnika,zasadniczo jest on w pozycji normalnie zwartej.Po włączeniu zapłonu pracuje pompka paliwa.
być może pompka paliwa jest zepsuta.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Czy jak podłącze go pod kompa to pokaże ciśnienie pompki bo raczej wgląda mi to na pompkę za silnikiem.
To proste jest. Masz 6 cylindrów czyli zapłon następuje co 120°, stąd jest: 1 - TDC UP=0° 5 - 120° 3 - 240° 6 - 360°=TDC UP=0° 2 - 480°=120° 4 - 600°=240° i to powinno odpowiadać "mijance". Te pozostałe wartości w stylu 288/648 służą pewnie do kontroli zapłonu albo ustawiania pompek albo jeszcze do czegoś innego. Nie wiem jak ustawiałeś pompki ale w...
Nawet jeśli będzie ok pod względem zasilania to nie znaczy że będzie dobrze w kwestii pneumatyki. Podłącz pompkę próżniową to będziesz wiedzieć czy jest sprawny, przewody, szczelność
Czujnik doładowania wymieniony ,turbina również cały układ sprawdzony w ASO i w przedstawicielstwie HOLSETA i jest ok według nich to elektronika coś miesza jakiś czujnik albo komputer, ale wiedza im się skończyła. Gdzie jest ten grzybek od pompki paliwa ??
Iveco lubi gubić masę sprawdź z lewej strony masę kręcone do ramy czy nie przetarł ci się któryś kabel jedna śruba i z 10 kabli ale najpierw ryśnij go na plaka czy zagada i sprawdź kostki obok aku i czy pompka ma zasilanie z bezpiecznika 47
ECM 38 Truck not going pump its hard
Poradziłem sobie. Pomogła wymiana pompy i przemycie elektrozaworu. Odpowietrzać trzeba poprzez pompowanie od strony wysprzęglika (przez zawór odpowietrzający) płynu hydraulicznego np. pompką od spryskiwacza. Pozdrawiam.
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Wymiana filtra paliwa przed pompką elektryczną rozwiązała problem.
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Na ramie jest wstępny filterek paliwa a za nim pompka elektryczna, która tłoczy paliwo do filtra pod maską. Wymień ten mały filterek i sprawdź czy pompka chodzi po włączeniu zapłonu.
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
Witam iveco daily 4 bus 2,3 35s14 pompa paliwa nie dostaje napiecia bak wyjety przepłukany filtr wymieniony pompka podłaczona na krotko działa po ponownym złozeniu niedziała juz białej goraczki dostaje bezpiczniki sprawdzone jeszcze przekaznik tylko ktory
Mam kłopot z IVECO Daily model 2,3 HPT 35 S 14 zgasł w czasie jazdy i mimosprawdzenia instalacji sprawdzenia rozrządu użucia do zapalenia Plaka nie podejmuje próby Nie sprawdzaliśmy pompy, ale pompka z baku dostaje sygnał elektryczny pulsujący mimo wymiany przekaznika Co może być tego przyczyną Proszę o pomoc
dzis doszedłem ze powietrze juz leci w przewodzie od baku do filtra, tyko tam po drodze jest smok w baku, pompka paliwa i jeden filtr jeszcze
Witam, mam problem z iveco daily 65c15, silnik 2.8, sterownik bosch 0 281 001 537 EDC MS 6.3. Ma ktoś może schemat jakie powinny być napiecia na wtyczkach do sterownika? Auto kręci, ale nie odpala, nie załącza pompki na ramie, po zwarciu przekaźnika pompka rusza ale dalej nie odpala, nie mogę połączyć się ze sterownikiem, próbowałem już chyba wszystkie...
elektrozawor w pompie mechanik wymienial wiec nie do konca wiem jak wygladal a samochod gasnie i nieraz nawet odpala podczas toczenia sie na biegu nieraz wystarczy podpompowac pompka reczna a nieraz po prostu odczekac
Dlaczego je wymieniałeś? Może to wina słabego ciśnienia pompy zasilającej. Po podpompowaniu ręczną pompką ( powinno słychać zaworek przelewowy) ma to bezwzględnie odpalić, choćby nie były ustawione ( ale i tak musisz je ustawić) Trzeba nieraz pokręcić tym rozrusznikiem ze trzy razy po kilkanaście sek.- można pomagać sobie plakiem, lub samostartem (rozsądnie),...
absolutnie nie chcialbym kogos pouczac, ale aku na desce moze pokazywac np. 24,7, a w srodku jest uszkodzony (nie znam tak czulego auta) tak jak ci pisalem wyzej sprobuj zmienic aku na nowe jezeli mozesz w koniu to 5 minut pracy- gorzej w volumenie, wlasnie przes swoje podejscie ze zapala od strzala tego nie zrobilem i cala wiazke lecialem wentyle i...
Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa? A może zawór/czujnik na listwie??
Witam, Czy pompka elektryczna była wymieniana? Jeśli tak to jakiego jest producenta? Chińskie potrafią robić takie problemy. Imobilizer w tym modelu jest sprzężony z EDC. Serwis może go wyprogramować jedynie za zgodą centrali Iveco.
Manometr na wężyku do kabiny i zobacz jakie jest ciśnienie paliwa na pompce wstępnej gdy samochód zaczyna słabnąć, pozdrawiam.
Spróbuj wymienić podstawę filtra wstępnego,tego z pompką ręczną, przy zbiorniku.Lubią często szwankować ,szczególnie zimą.
Ostatnim razem zamontowałem z Volvo v40 1,9td do Atleona 3515. Grzałka, termistor i pompka jest. Termistor załącza poniżej -5. Wymagany przekaźnik. Przepływ wystarczający.
Pompka i filtry nowe. Wszystko oryginały.Przewód sprawdzony. Wiem że się przeciera. Brak wycieków.
Za mało informacji. Zacznij od bezpieczników i przekaźników. Powinieneś mieć info co do czego.
Witam. U mnie się udało naprawić . Zmieniłem pompkę elektryczną tą na ramię na nową , wyczyściłem zbiornik , nowy filterek przed pompką , nowy filtr paliwa dobrej firmy i problem rozwiązany .
Mi się udało coś takiego zbudować.1400x 4000 Osie poszerzanie z golfa. Sprężyny z a4 b6 A w środek sprężyn wstawione amortyzatory z malucha. Rama 80x40x2 dyszel 50x40x3. Hamulec najazdowe hydrauliczny na wszystkie koła. Cofanie realizowane z światła wstecznego I zaworu 6/2poprzez powrót płynu z pompki hamulcowe prosto do zbiorniczka po wbiciu wstecznego....
Witam. Mam problem ze starym iveco silnik 2.5 td 100km kupiłem były wycieki z pompki wstępnej paliwa ale nie ropy a oleju spod wajchy co pompuje się paliwo. Wycieka a raczej wywala olej góra odma czysta olej filtry powymieniane 3 sztuki pompek zmienione i problem taki sam czy oryginał czy zamiennik dziej popracuje i problem wraca
Właśnie sprawdzałem jak wychodzi paliwo przelewem w zbiorniku i jakoś tak dziwnie z przerwami nierównomiernie, przy zwiększeniu obrotów i odpuszczeniu chwilę nic nie leci a później tak jak napisałem. Zawór sprawdzę jeszcze. Spróbuję jeszcze z zasilaniem zewnętrznym podłączonym bezpośrednio pod pompkę wstępną.
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Auto jest bardzo poprawione w stosunku do poprzednika. Pali się ikonka silnika auto jedzie bez problemu są 2 czy 3 aktywne błędy np. Tempratura tłumika wiadomo powiązane z dpfem Ale auto jedzie, W swojej karierze od euro 6 a było ich naprawdę sporo do teraz zostało kilka sztuk i nie są częstymi gośćmi na garażu! Dorzucam jeszcze było kilka przypadków...
Witam. Mam problem z moim iveco otóż, stojąc na parkingu robiąc lekką przerwę daily zaczynał spadać z obrotów i falować, aż w końcu zgasł. Przy próbie odpalenia kontrolka EDC mruga, myślałem, że brakło paliwa, ale wlałem 20litrów i dalej nic. Sprawdziłem bezpieczniki są OK. Pompka paliwa nie podaje paliwa, ale sprawdziłem na krótko to pompka działa.
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Zdejmij przewód paliwowy przy filtrze paliwa, ten od zbiornika. Włącz stacyjkę i patrz jakie podaje ciśnienie, jak nie sika mocno to masz walniętą elektryczną pompkę wspomagającą. Środek auta w ramie po prawej stronie.
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
iveco Daily gdy rozpędzę się do 120 i utrzyma ta prędkość to po dodaniu gwałtownie gazu auto gaśnie w aucie zostały sprawdzone wtryskiwacze wymieniony regulator w pompie i czujnik na listwie pompka wstępna też była zmieniona nic to nie daje proszę o pomoc co jeszcze może być
Zaglądnij na zawory, hydro popychacze. Pod autem na ramie jest pompka paliwa elektryczna a przed nią filterek paliwa, wymień ten filterek, drugi filtr paliwa jest pod maską.
Witam, jest problem z takim IVECO, jest to CR, KTS widzi go jako zastępczy system CR/MS 6.3, błędy nieznane 3szt, odpala, jedzie, po czym za 30sek-minutę gaśnie. znowu odpala itd w kółko. pompka wstępna pracuje ok. Czego się czepiać? zawór w pompie CR? pozdrawiam
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Witam, mam problem z Iveco. Iveco Daily furgon blaszak 2.3 dizel, 2006 rok. Problem polega na tym, że raz na ileś razy odpalania silnika nie chce odpalić i mruga kontrolka wtryskiwacza. Nie dzieje się tak, jak silnik jest całkowicie wystygnięty, ale jak jest chociaż trochę rozgrzany, to potrafi odwalić takie coś, że kręci wszystko w porządku i nie chce...
Sprawdzę to jeszcze. Nie wiem czy ma to znaczenie ale auto nie miało pompki wstępnej. Nie wiem jak ale jezdzilo bez. Po zamontowaniu pompka nie dziala. Jak zmostkowalem przekaznik to sie uruchamia. Po zamianie przekaznikow dalej nie dziala. Probowalem na zmostkowanym zekazniku odpalic ale dalej nic.
Witam! Zamontowałem do swojego Iveco Daily 2,8 JTD dogrzewacz D3WZ 25 1998 rozbudowany o pompkę wody włączany ręcznie w razie potrzeby. Po włączeniu przedmuch , póżniej chwila przerwy , startuje pompka paliwa i wentylator i nie zapala mimo iż w paliwo zaczyna kapać przez wydech. Po nieudanym zapłonie staje i za chwilę ponownie powtarza cały cykl od...
Chwilowy służy do migania błędów kontrolką "EKG". Kody dwucyfrowe. Komputera tu nie trzeba bo jeśli tylko błędy to kontrolka zupełnie wystarcza. Po zapowietrzeniu ten silnik trochę ciężko ale zapala. Możliwe że padła pompka zasilająca albo zapowietrzona nie chce złapać. Najpierw sprawdź czy podczas kręcenia leci paliwo z odpowietrznika w głowicy. Jeśli...
Mnie się to co opisywałem przytrafiło w Iveco 35. Poszukiwania moje też chwilę potrwały. Zaproponowali za naprawę może nie taką sumę ale też drogo jak za wyczyszczenie smoka i pompki paliwowej.
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Witam. Posiadam ogrzewanie EBERSPACHER D1LC Compact, wyciągnięte z Iveca i chcę uruchomić. Jest problem, bo są kable: czerwone, szare, brązowe i poucinane a numery na kablach są słabo czytelne. W komplecie są 2 przekaźniki , pompka, piecyk i sterowanie, jak na zdjęciu. Proszę o pomoc z podłączeniem.
1. Czy stało się nagle? 2. Możliwe że jest nieszczelność w ukł paliwowy i paliwo spływa do zbiornika powodując jednocześnie zapowietrzenie 3. Padła pompka zasilająca jeśli jest takowa 4. Silnik już dokonuje żywota. Na początek obejżyj przewody paliwowe czy gdzieś nie wycieka paliwo, miejsca ich łączenia i to do czego są podłączone.
Witam. Zwracam się do szanownych forumowiczów z pytaniem jak w temacie. Interesuje mnie pełna lista kodów błędów tj. do wszystkich ECU. Przykładowo dzisiaj odczytałem takie błędy: FFR 000168-01 000158-08 03096-00 03099-00 INST 08109-04 08121-04 08107-04 Ma ktoś może jeszcze doświadczenie z ECU ZBR2 WABCO. Wiem, że jest to centralna jednostka obliczeniowa...
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 — 0.195 mm, jak nie rozkręcaĺeś kół pośrednich to można tylko sprawdzić,...
Witam, odświeżę trochę temat. Posiadam takie ogrzewanie z Iveco Eurocargo. Próbowałem je odpalić na tzw. krótko, ale niestety nie mam pompki paliwa. Chciałem sprawdzić, czy w ogóle działa. W miejsce pompki podpiąłem żarówkę i po złączeniu żółtego kabla z + słychać tylko cichutkie cyknięcie. Może ktoś pomóc, jak je sprawdzić? Czy bez pompki w ogóle nie...
przekaźnik od pompki zwierałem i pompka chodzi ale auto i tak nie odpala bo prąd do bezpiecznika od ECU nie dochodzi. Immo jest odłączone wiec można je wykluczyć. Gdzie ten główny przekaźnik na sterownik jest? w skrzynce bezpieczników?
sprawdziłem odpowietrzenie zbiornika paliwa i było ok., wymianiłem również pompke paliwa znajdującą się na ramie samochodu niedaleko zbiornika. Póki co wszystko jest dobrze i nie gaśnie, więc pewnie to była przyczyna, chociaż nie miałem okazji przejechać większej odległości. W sobotę wybieram się w dłużśzą trasę i wtedy okaże się na 100% czy to pompka...
szczerze to nwm czy ktorys z wymienionych testerow jest w stanie sprawdzic klape gaszaca. Taki test bes problemu wykonasz np. pompka prozniowa z yato za 160zl, sprawdzisz sobie nia wszystkie podcisnienia nie tylko w tym samochodzie. Co do autocoma to jezeli masz do niego dostep to moge zapodac schemat kabla ktory dziala z iveco 38pin bo obecnie nie...
Na przykład Iveco Daily 2006 rok i maszyna budowlana CAT 428C. pewnie z tą maszyną będzie gorzej... Czyli dwa przewody to zasilanie pompki paliwa a trzeci i czwarty to rezerwa i wskazanie? Gdzieś na elektrodzie wyczytałem, że z zegarów idzie do pływaka przewód dodatni i wraca on przez potencjometr do zegarów?
Czesc sprawdź przewody paliwowe z balu do pompki na filtrze, pompka zawsze wymieniam jeżeli są jakieś problemy z zapowietrzeniem -dodatkowo zajrzyj czy pod filtrem nie robi się mokro i przewody z prawej strony bloku silnika lubi jeden się przetrzeć -ten w kierunku głowicy z tyłu.
Witam, poproszę o pomoc w diagnozie: Chory IVECO DAILY 35S11 rok 2003 CR 116 KM objawy: Zimny pali na widok kluczyka, powyżej 60 st. zaczynają się problemy, kręci przez 10-15 sek. i z trudem zapala objaw tak jakby pompa w ramie nie podawała paliwa (kiedyś już to miałem, ale nie tak samo trudno palił na zimnym i ciepłym) dodatkowe objawy: Jak już z trudem...
Problem tego typu ze zakupilem ogrzewanie z Iveco STRALIS, sprzedawca gwarantuje ze jest sprawane w 100% "dzialalo przed demontarzem" w sklad mojego zestawu wchodzi piec wraz z wbudowanym sterownikiem 22 5102 00 13 01, pompka paliwa i uniwersalny zegar modulowy. po podlaczeniu zgodnie z DTR-ką Eberspacher nic!!! w momencie zalaczenia ogrzewania ze sterownika...
Witajcie, Mam problem ze swoim autem. Sytuacja wyglądała mianowicie tak: Jadąc samochodem nagle poczułem, że samochód nie ma siły jechać (pedał w podłogę a auto się zatrzymuje) i nagle gasł. Po kręceniu rozrusznikiem odpalił, ale na krótko i znowu zgasł. Pomyślałem, że może filtry paliwa. Więc je wymieniłem, odpowietrzyłem układ i auto odpaliło, ale...
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
To teraz wypada sprawdzić jakie ciśnienie masz na powrocie do zbiornika. Kiedyś grzebałem w tektorku i pomyliłem przewody na podstawie filtra. Efekt był taki że pompka zasilająca (ta na plecach CP3) dawała w powrót. Ciśnienia wprawdzie nie mierzyłem ale powrotu palcem nie szło zatkać. Silnik stukał jak diabli a zawór na rampie przy wyższych obrotach...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
Koledzy małe pytanko. Co tłoczy paliwo do świecy płomieniowej? Jest jakaś mała pompka lub coś podobnego? Przewód paliwowy idzie z pompy wtryskowej z przelewu ale co dalej? Chcę pominąć przekaźnik i zrobić grzanie na przycisk. Podłączyłem świecę i grzeje ale nie wiem co zrobić z paliwem?
Tego już całkiem nie rozumiem niestety. Tylko polski żebym nie miał wątpliwości. Generalnie wiem o co chodzi bo z angielskiego coś tam rozumiem, tylko wysiadłem na tym czy śrubę regulacyjną pompki wkręcić do oporu czyli wcisnąć do końca pompkę i poluzować pół obrotu czy poluzować (zrobić luz na dźwigience), dokręcić na 5Nm i odkręcić te pół obrotu....
Wracam z tematem, nie było czasu na pisanie i tak się dalej męczę z tym odpalaniem. W między czasie wymieniłem rozrząd, tą małą pompkę wstępną, olej i filtry, uszczelniacz wału, uszczelkę pokrywy zaworów, silnik zrobił się suchy a Iveco jak paliło tak pali. Jak pisałem ciężko odpala jak postoi, ale jak odpali to nie ma z nim problemu, ładnie się wkręca...
Witam. Mam taki problem z dostawczym Iveco. Otóż Kiedy mam zatankowany zbiornik paliwa do pełna, wskazówka pokazuje mi że mam tylko 3/4 baku. (nawet nie całe) Następnie kiedy się zapali rezerwa to powinienem móc zrobić jakieś 100km a mogę zrobić prawie 250km, czyli oszukuje na 100%. Ostatnio wyjmowałem ze zbiornika cały pływak razem z pompką. Potem...
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Pompka jest elektryczna i uruchamia sie samoczynnie po właczeniu zapłonu.tylko gdzie jest odpowietrznik?:D.Jutro troche nim pojezdze i zobacze co sie bedzie działo.A nóż moze mu przejdzie i problem sie sam rozwiaze.:D
Trzeba by podejrzeć wrtość z przepływomierza z przepustnica i bez. Parametr jest dostępny po trybie zgodniści obd. Można by zrobić taki test. Odłączyć przepustnice a pod EGR dać pompkę podciśnienia albo mieć do na wężach bez zaworu ( tzn mieć mozliwość podania pełnego podciśnienia i rozłączenia do atmosfery). I teraz obesrwując przeplyw raz podłaczać...
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Witam wszystkich, moze moje doswiadczenie ulatwi komus zycie, a wiec moj kolega posiada iveco daily 2.8 2001 rok problem byl w tym ze po puszczeniu pedalu gazu zaczynala migac kontrolka wtrysku auto tracilo moc wiec trzeba bylo wcisnac sprzeglo lub puscic na luz odczekac 5 sekund i mozna bylo dalej jechac az do nastepnego puszczenia gazu, jezdzil z...
Cześć, nie mam dostępu do kodów gdybyś rozszyfrował może było by łatwiej, ale 1 sprawdź czy pompka paliwa po prawej stronie za kabina robi się twarda jak pompujesz, 2 takie objawy mogą być także przy braku synchronizacji czujników z wału i koła rozrządu, same czujniki do sprawdzenia jak i poluzowane koło impulsowe - trzeba zdjąć obudowę filtra odpowietrzenia...
Ogólnie nie wiem czy spięty na sztywno wentylator powinien aż tyle mocy zabierał że czuć było to bardzo? Wszystko zaczęło się od kombinacji z tym wentylatorem i nie wiem czy to przypadek czy tam coś spierdzielilem. Ogólnie kilku mechaników nie mogło się połączyć ze złączem diagnostycznym. Tak skopana jest instalacja. Dopiero jeden dał radę i wyszło...
Bez testera ani rusz:) kody błędów coś by podpowiedziały. pompa musi mieć obroty około >2300 do 3200 Podczas normalnego działania wtrysk mocznika do systemu SCR odbywa się o ile spełnione są następujące warunki: -Temperatury silnika i katalizatora nie mogą przekraczać wyznaczonych progów (proces katalizy funkcjonuje tylko w określonym zakresie temperatur)...
Mam ogrzewanie ostojowe Ebaspercher, i jedynym problemem jest to że straszliwie kopci i niekiedy tylko zapala i z wydechu leci ogień jak z palnika.Ś wieca jest dobra i moje jedyne podejrzenie padło na pompkę paliwa która jest firmy Webasto i nie wiem czy nie ma za dużej wydajności. Czy mogą być jakieś inne przyczyny kopcenia, ropa dobra bo IVECO na...
pompka paliwa iveco iveco pompka paliwa pompka paliwo iveco
bezpieczniki octavia instalacja elektryczna motoroweru naprawi konwerter
pralka amica pb5514 bosch silence kranik
Wymiana przewodu paliwowego w pilarce Stihl 026 Transformator TG5-46 w telewizorach Rubin i inne modele