jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Podłącz pompkę bezpośrednio pod bańkę z paliwem i przezroczysty wężyk i zobacz czy po godzinie cofa paliwo.
https://obrazki.elektroda.pl/7137438500_... Za zbiornia paliwa poprzez filterek paliwa (nowy) taka pompka pcha paliwo do filtra a z filtra poprzez plastikowe rurki do pompy wysokiego ciśnienia.
Zobaczy, jak puści ostatnie górne uszczelnienie, to jednak rzadko pada i paliwo jedyną drogę ujścia ma do układu chłodzenia bo najgoręcej jest na dolnym uszczelniaczu, który traci swoje właściwości uszczelniajace. Można wyjąć wszystkie pompowtryski i tłoczyć powietrze do układu chłodzenia- spryskać płynem do sprawdzania szczelności wnętrze otworów pompowtryskiwaczy...
Zajebi....e że teraz o tym piszesz. A no aku masz naładowane?????PEWNIE ŻE ALARM MOŻE ODŁĄCZAĆ POMPKĘ PALIWA!!!!!
Na ramie jest wstępny filterek paliwa a za nim pompka elektryczna, która tłoczy paliwo do filtra pod maską. Wymień ten mały filterek i sprawdź czy pompka chodzi po włączeniu zapłonu.
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
Za mało informacji. W ogóle nie reaguje ? a może cykl odpalania rozpoczyna się tzn dmuchawa załącza się później pompka\ wody później cyka pompka paliwa.
Iveco to posiada przycisk i kontrolkę do pozyskiwania błędów w kodzie migowym ,podaj kody .Przy wyjmowaniu silnika nie rozłączyłeś przypadkiem przycisku do gaszenia silnika,zasadniczo jest on w pozycji normalnie zwartej.Po włączeniu zapłonu pracuje pompka paliwa.
Znalazłeś rozwiązanie? U mnie dzieje się podobnie, wymieniłem pompkę paliwa, ale to nie pomogło
Czujnik doładowania wymieniony ,turbina również cały układ sprawdzony w ASO i w przedstawicielstwie HOLSETA i jest ok według nich to elektronika coś miesza jakiś czujnik albo komputer, ale wiedza im się skończyła. Gdzie jest ten grzybek od pompki paliwa ??
Padła elektryczna pompka paliwa przy baku
Odłącz przewody od pompki paliwa i podłączyć ją na krótko i startuj
1. Czy stało się nagle? 2. Możliwe że jest nieszczelność w ukł paliwowy i paliwo spływa do zbiornika powodując jednocześnie zapowietrzenie 3. Padła pompka zasilająca jeśli jest takowa 4. Silnik już dokonuje żywota. Na początek obejżyj przewody paliwowe czy gdzieś nie wycieka paliwo, miejsca ich łączenia i to do czego są podłączone.
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
Witam. Mam problem ze starym iveco silnik 2.5 td 100km kupiłem były wycieki z pompki wstępnej paliwa ale nie ropy a oleju spod wajchy co pompuje się paliwo. Wycieka a raczej wywala olej góra odma czysta olej filtry powymieniane 3 sztuki pompek zmienione i problem taki sam czy oryginał czy zamiennik dziej popracuje i problem wraca
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
tu chodzi o brak płomienia na świecy płomieniowej-nie dochodzi ON czyli świeca grzeje !!! to sie zdecyduj czy ta świeca grzeje czy nie Jeśli on nie dochodzi to znaczy że pompka ledwo dyszy albo tankujesz takie paliwo, które sie robi bardzo gęste jak jest zimno. A właśnie, jakie paliwo lejesz?
Może być problem z przepływem spalin. Przed elektryczna pompką paliwa na ramie jest filterek paliwa. Czy pompka głośno pracuje ?
Koledzy małe pytanko. Co tłoczy paliwo do świecy płomieniowej? Jest jakaś mała pompka lub coś podobnego? Przewód paliwowy idzie z pompy wtryskowej z przelewu ale co dalej? Chcę pominąć przekaźnik i zrobić grzanie na przycisk. Podłączyłem świecę i grzeje ale nie wiem co zrobić z paliwem?
Chwilowy służy do migania błędów kontrolką "EKG". Kody dwucyfrowe. Komputera tu nie trzeba bo jeśli tylko błędy to kontrolka zupełnie wystarcza. Po zapowietrzeniu ten silnik trochę ciężko ale zapala. Możliwe że padła pompka zasilająca albo zapowietrzona nie chce złapać. Najpierw sprawdź czy podczas kręcenia leci paliwo z odpowietrznika w głowicy. Jeśli...
Witam! Zamontowałem do swojego Iveco Daily 2,8 JTD dogrzewacz D3WZ 25 1998 rozbudowany o pompkę wody włączany ręcznie w razie potrzeby. Po włączeniu przedmuch , póżniej chwila przerwy , startuje pompka paliwa i wentylator i nie zapala mimo iż w paliwo zaczyna kapać przez wydech. Po nieudanym zapłonie staje i za chwilę ponownie powtarza cały cykl od...
Witam, odświeżę trochę temat. Posiadam takie ogrzewanie z Iveco Eurocargo. Próbowałem je odpalić na tzw. krótko, ale niestety nie mam pompki paliwa. Chciałem sprawdzić, czy w ogóle działa. W miejsce pompki podpiąłem żarówkę i po złączeniu żółtego kabla z + słychać tylko cichutkie cyknięcie. Może ktoś pomóc, jak je sprawdzić? Czy bez pompki w ogóle nie...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Napewno masz problem z układem paliwowym.Najczęściej pada pompka pzy wstępnym filtrze paliwa.Ale w twoim przypadku sądząc po objawach, stawiam na przedmuchy do układu paliwowego w głowicy.Zrób taki test.Jak już ci zdechnie,podnieś kabinę i poluzuj odpowietrznik na głównym filtrze.Jeżeli będzie tryskać paliwo wraz z powietrzem,to jest to o czym wspomniałem.Test...
Witajcie, Mam problem ze swoim autem. Sytuacja wyglądała mianowicie tak: Jadąc samochodem nagle poczułem, że samochód nie ma siły jechać (pedał w podłogę a auto się zatrzymuje) i nagle gasł. Po kręceniu rozrusznikiem odpalił, ale na krótko i znowu zgasł. Pomyślałem, że może filtry paliwa. Więc je wymieniłem, odpowietrzyłem układ i auto odpaliło, ale...
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Właśnie sprawdzałem jak wychodzi paliwo przelewem w zbiorniku i jakoś tak dziwnie z przerwami nierównomiernie, przy zwiększeniu obrotów i odpuszczeniu chwilę nic nie leci a później tak jak napisałem. Zawór sprawdzę jeszcze. Spróbuję jeszcze z zasilaniem zewnętrznym podłączonym bezpośrednio pod pompkę wstępną.
Po spuszczaniu wody nic nie trzeba odpowietrzac - odkrecasz korek, przekrecasz stacyjke i pompka paliwa sama wypycha paliwo z ew. woda. Po wymianie filtra tez nic sie nie odpowietrza - wystarczy przekrecic stacyjke 3-4 razy zeby pompka troche popracowala i po temacie. Co do stwierdzenia przyczyny - za malo konkretow. Moze woda w filtrze byla juz dluzej...
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
Witam Mam następujący problem z iveco odpala ciężko, jak już pracuje to obroty lekko skaczą, w przewodzie paliwowym dochodzącym, od filtra do pompy, pojawiają się banki powietrza. Auto ma wymienione 2 filtry paliwa, oryginały, test na kompie nie wykazał żadnych błędów, szyna i wtryski ok, co jeszcze mam wymienić, bo chyba został tylko smok w baku i...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Wymiana filtra paliwa przed pompką elektryczną rozwiązała problem.
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
Witam kupiłem iveco daily z piecem tylko nie wiem czy to d2 czy d4. Piec nie działa wszystko jest podpięte paliwo do pompki doprowadzone widać ze ktoś kumaty to zakładał. Po włączeniu sterowania zapala sie czerwona lampka, w piecu delikatnie cos pstryknie raz i tyle podobnie przy włączeniu wentylacji zapali sie na sterowaniu niebieska lampka i tez w...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
Wymieniłeś samą górę pompki czy całość filtr był w komplecie czy dolną część masz swoją - mogę się mylić ale wydaje mi się ze jest problem z doprowadzeniem paliwa - jak go uruchomisz do 1400 obr jest ok a pozniej przerywa i nie chce się wkręcić powyżej? Na zdrowy rozsądek jeżeli odpali ma paliwo to czy jest ten zaworek czy go nie ma w czasie pracy silnika...
Ogólnie nie wiem czy spięty na sztywno wentylator powinien aż tyle mocy zabierał że czuć było to bardzo? Wszystko zaczęło się od kombinacji z tym wentylatorem i nie wiem czy to przypadek czy tam coś spierdzielilem. Ogólnie kilku mechaników nie mogło się połączyć ze złączem diagnostycznym. Tak skopana jest instalacja. Dopiero jeden dał radę i wyszło...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Do odpalenia potrzebne jest ciśnienie paliwa zasilające pompowtryski, oraz impulsy wyzwalajace do cewek pompowtrysków. Zmierz to ciśnienie na filtrach,(powinno mieć chyba 5 bar) czy gdzie ci tam wygodnie, sprawdź obecność tych impulsów, lub ponownie podłącz pod komputer. Jesli sam sie za to brałeś, to całkiem mozliwe, że wyścinałeś oringi przy zakładaniu...
Witam. U mnie się udało naprawić . Zmieniłem pompkę elektryczną tą na ramię na nową , wyczyściłem zbiornik , nowy filterek przed pompką , nowy filtr paliwa dobrej firmy i problem rozwiązany .
Witam iveco daily 4 bus 2,3 35s14 pompa paliwa nie dostaje napiecia bak wyjety przepłukany filtr wymieniony pompka podłaczona na krotko działa po ponownym złozeniu niedziała juz białej goraczki dostaje bezpiczniki sprawdzone jeszcze przekaznik tylko ktory
Ad blue jest odlaczone, wstawiony modulator do tych testów, dziś ominąłem filtr wstepny,zbiornik, podgrzewacz, podpialem paliwo na krotko do pompki wstepnej, zero roznicy, zaraz jade z tłumikiem. Musze zainwestować w zegar i sprawdzić ustawienie rozrządu może faktycznie, bo juz zaczynam wątpić w najbardziej oczywiste rzeczy. No te regulacje na bank...
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Jeśli układ pracuje to kontrolka świeci ciągle i potem gaśnie co oznacza gotowość do odpalenia silnika. Po odpaleniu powinna jeszcze jakiś czas migać (dogrzewanie) Najlepiej wykręcić świecę i dać jej napięcie z akumulatora, powinna się zrobić czerwona. Można ją też podłączyć do przewodu paliwa (wykręconą) i pompując paliwo pompką podać napięcie na zaworek,...
Witam mam problem z odpaleniem busa. większość mi mówi, że to przez niska temp. która teraz szaleje i żebym zmienił filtr paliwa. 3 dni temu (piątek) zalałem na STATOIL 15l DieselGold + 2l benzyny. Następnego dnia (sobota) odpaliłem ale ciężko (kręciłem, załapał!, załapał! załapał! aż zapalił - bleble ), musiałem polewać wrzątkiem filtr paliwa oraz...
Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa? A może zawór/czujnik na listwie??
Witam. Mam problem z moim iveco otóż, stojąc na parkingu robiąc lekką przerwę daily zaczynał spadać z obrotów i falować, aż w końcu zgasł. Przy próbie odpalenia kontrolka EDC mruga, myślałem, że brakło paliwa, ale wlałem 20litrów i dalej nic. Sprawdziłem bezpieczniki są OK. Pompka paliwa nie podaje paliwa, ale sprawdziłem na krótko to pompka działa.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Za mało informacji. Zacznij od bezpieczników i przekaźników. Powinieneś mieć info co do czego.
Ostatnim razem zamontowałem z Volvo v40 1,9td do Atleona 3515. Grzałka, termistor i pompka jest. Termistor załącza poniżej -5. Wymagany przekaźnik. Przepływ wystarczający.
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Czesc sprawdź przewody paliwowe z balu do pompki na filtrze, pompka zawsze wymieniam jeżeli są jakieś problemy z zapowietrzeniem -dodatkowo zajrzyj czy pod filtrem nie robi się mokro i przewody z prawej strony bloku silnika lubi jeden się przetrzeć -ten w kierunku głowicy z tyłu.
Spróbuj wymienić podstawę filtra wstępnego,tego z pompką ręczną, przy zbiorniku.Lubią często szwankować ,szczególnie zimą.
Ecm 99 błąd związany z układem paliwowym jak i doladowaniem. Czy adblue działa prawidlowo? Do sprawdzenia na szybko pompka za kabiną do filtra wstepnego- jest po odpaleniu twarda czy mozesz normalnie pompowac? Filtry paliwa. Odpowietrzniki. Nie poca Ci się przewody paliwowe od pompy do głowicy szczegolnie te dwa na wsporniku metalowym. Ile kreci turbina?...
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Witaj. Nie chce cie wprowadzic w błąd ale ten blad od turbosprezarki to moim zdaniem jest zle wyregulowane ciegno od zmiennej geometri to co masz przykrecone do gruszki przy turbosprezarce. Gdybym mial to naprawiac zawiozl bym turbo na regeneracje ale to troche kosztuje wiedz najpier sprobowal bym wykrecic o dwa obroty srobe regulujaca zaworkiem turbosprezarki....
Zaglądnij na zawory, hydro popychacze. Pod autem na ramie jest pompka paliwa elektryczna a przed nią filterek paliwa, wymień ten filterek, drugi filtr paliwa jest pod maską.
Zdejmij przewód paliwowy przy filtrze paliwa, ten od zbiornika. Włącz stacyjkę i patrz jakie podaje ciśnienie, jak nie sika mocno to masz walniętą elektryczną pompkę wspomagającą. Środek auta w ramie po prawej stronie.
Wczoraj się dobrałem do mojego Iveco i skorzystałem z Waszych podpowiedzi. Na początek sprawdziłem oporność czujnika temperatury ( a było akurat -1°C) i okazuje się że jest ok 3kΩ, czyli OK. Następnie oporność cewki zaworu sterującego i było 8Ω, czyli również OK, podłączyłem go na krótko do aku i zawór działa prawidłowo, z ciekawości sprawdziłem...
U mnie sprawa rozwiązana. Powodem gaśnięcia była pompka przy zbiorniku paliwa. Działała nie prawidłowo, zacinała się itd. Wymieniłem na nową i teraz auto śmiga, nie gaśnie pod górki. W końcu skończył się horror pt. Iveco :)
Wszystko co potrzebne tam podano.Czerwony- stałe zasilanie,brązowy -masa,żółty -zasilanie po włączniku,szaro czerwony i brązowo biały-regulacja temperatury wartość rezystancji od 1,7-2.2kΩ.Impulsy napięcia do pompki paliwa z zielono czerwonego ,są to wszystkie połączenia niezbędne do pracy tego ogrzewania.
Na przykład Iveco Daily 2006 rok i maszyna budowlana CAT 428C. pewnie z tą maszyną będzie gorzej... Czyli dwa przewody to zasilanie pompki paliwa a trzeci i czwarty to rezerwa i wskazanie? Gdzieś na elektrodzie wyczytałem, że z zegarów idzie do pływaka przewód dodatni i wraca on przez potencjometr do zegarów?
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Mnie się to co opisywałem przytrafiło w Iveco 35. Poszukiwania moje też chwilę potrwały. Zaproponowali za naprawę może nie taką sumę ale też drogo jak za wyczyszczenie smoka i pompki paliwowej.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Mam ogrzewanie ostojowe Ebaspercher, i jedynym problemem jest to że straszliwie kopci i niekiedy tylko zapala i z wydechu leci ogień jak z palnika.Ś wieca jest dobra i moje jedyne podejrzenie padło na pompkę paliwa która jest firmy Webasto i nie wiem czy nie ma za dużej wydajności. Czy mogą być jakieś inne przyczyny kopcenia, ropa dobra bo IVECO na...
Witam wszystkich , problem dotyczy auta iveco cursor 8 360 solówka , pierwsza usterka miała miejsce 8 miesięcy temu auto straciło moc w czasie jazdy okazało się że zabity był ssak w baku po wyczyszczeniu auto chodziło normalnie przez jakieś 2 miesiące następnie pojawił się identyczny problem tylko tym razem ssak był czysty ponownie wymieniliśmy filtry...
Temat chyba dla elektryków samochodowych. Iveco Daily 50c rama do zabudowy. Muszę zrobić nową wiązkę elektryczną obsługującą światła tył, obrysówki, pompkę paliwa itd. Wiązka biegnąca w lewej ramie. Długość wiązki od wtyczki do wtyczki 8 metrów. Fabryczna wiązka: przekrój miedzi 1.00mm2, średnica przewodu 2,10mm, ilość drutów 32. Chcę dać grubszy tj....
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
Witam. Tak jak w temacie. Auto podpięte pod kompa pokazuje brak zasilania na zaworek (cewkę) przy pompie wtryskowej. Zaworek ten jest tak jak by otwarty na maxa, daje maksymalne ciśnienie.Co za tym idzie, błąd edc, wali paliwo zaworem przelewowym , rechot na wolnych obrotach, brak mocy, po ok. minucie od rozruchu,lub jak mu sie zachce przejedzie kawałek...
Problem tego typu ze zakupilem ogrzewanie z Iveco STRALIS, sprzedawca gwarantuje ze jest sprawane w 100% "dzialalo przed demontarzem" w sklad mojego zestawu wchodzi piec wraz z wbudowanym sterownikiem 22 5102 00 13 01, pompka paliwa i uniwersalny zegar modulowy. po podlaczeniu zgodnie z DTR-ką Eberspacher nic!!! w momencie zalaczenia ogrzewania ze sterownika...
Witam Iveco 35c12 HPI, silnik 2.8l 2004r. Jakiś czas temu auto zaczęło ciężko odpalać, silnik nie wkręcał się na obroty. Wymontowałem i wysłałem do regeneracji wtryskiwacze 4szt. okazało się że były mocno uszkodzone i zanieczyszczone. Wtryskiwacze zregenerowane, filtr paliwa nowy, wymienione przewody zasilające od smoka do samej pompy wtryskowej na...
pompka iveco iveco paliwo pompka pompka paliwo awaria
monitoring osoby starszej vitodens vitotrol bezpiecznik wycieraczka tylny
blaupunkt telewizor modernizacja instalacji elektrycznej
Błąd fffffc0d podczas instalacji Windows XP Home Edition Lokalizacja tylnego głośnika czujników parkowania w Volkswagen Sharan 7N1