W dieslu nie mam pompki paliwa, układ trzeba odpowietrzać podciśnieniowo aby napełnić układ w paliwo po wymianie filtra.
Mam rower z przerobionym silnikiem od Komara( obcięta skrzynia biegów :) ). Zdjęcia wrzucę jak będę miał do nich dostęp. Jak ma humor to ponad 50 ciśnie... Nie polecam takich prędkości na rowerze :) Kłopotliwe jest głównie zasilanie w paliwo, początkowo miałem zbiornik z paliwem umieszczony nad silnikiem (napęd na tylne koło - przekładnia cierna)......
Sprawdz może zatkało się odpowietrzenie zbiornika(zaczołby się mulić po kilkuset metrach jazdy),chyba żę to pompka paliwa podciśnieniowa(coś jak w pile spalinowej),ewentualnie zanieczyszczony gażnik.Zakładam że zapłon jest ok.
Poczytaj o: "zawór podciśnieniowy paliwa w skuterze" (google). Tu masz opis jak sprawdzić https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
Te dziwaczne gaźniki Mikuni są właśnie takie problemowe. W tych Suzuki musi być idealnie szczelny i oryginalny układ dolotowy do gaźnika (filtr powietrza, wszystkie zwężki, rury ssące). Pocieszę Cię że u nas nikt nie poradził sobie z tymi gaźnikami... W AP50 zbiornik znajduje się nad kołem - tam jest tylko kranik podciśnieniowy. Pompki paliwa podciśnieniowe...
Najwyraźniej pompka paliwowa nie podaje paliwa. A gdzie masz tam pompkę paliwa. To są gaźniki membranowe podciśnieniowe.
nie wiem do czego służy ten element? Prawdopodobnie podciśnieniowy zaworek paliwa, bądź podciśnieniowa pompka paliwa. Jeśli jest uszkodzona membrana to może przez podciśnienie zasysać paliwo do cylindra czego powodem będzie "zalewanie" silnika. :) Jak wygląda świeca (jaki kolor)?
ok ale w buggy nie będzie akku, a silnik ma tylko cewkę do świecy. Więc trza mechaniczną lub podciśnieniową.
Dzięki za rady i sugestie , Jakis czas temu natrafiłem na coś podobnego u znajomego .To jakaś pompka podciśnieniowa paliwa ze skutera chińskiego.
Czyli podciśnieniowa pompka paliwa. Jej nie sprawdzałem ale paliwo jest w filtrze i przewodach. Jak ją sprawdzić?
Witam !! Jak w temacie skuter KYMCO (model DINK) nie pali. Tak wiec stał sobie w garażu rok czasu nie odpalany generalnie nic przy nim nie było robione, przed postojem pracował idealnie. Co do samej usterki, a wiec próba odpalenia za pomocą rozrusznika zawsze kończy się tak samo czyli rozładowaniem aku, zauważyłem ze do gaźnika nie dopływa paliwo tak...
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Podstawa to, dobra świeca. Silnik reaguje na regulację śrubami w gaźniku? To jest wersja z podciśnieniową pompką paliwa czy bez? Zawory też wypadałoby sprawdzić. Tak na marginesie, silnik jest z 91 roku.
Gaźnik do wyczyszczenia, pompka paliwa, sprawdź dokładnie przewody podciśnieniowe i elektryczne wokół gaźnika jeśli to słynny "Aisan" .
Jeśli chodzi o fabryczne Piaggio, to oryginalnie stosowano uszczelniacze vitonowe wysokiej jakości. Spokojnie wystarczały na wykonanie przebiegu od nowości do remontu silnika (około 25 000 km). Jeśli został założony nowy, to najprawdopodobniej wykonany z gumy NBR która twardnieje. Inna kwestia że sprzedawane są uszczelniacze z badziewnego materiału,...
Do pompki paliwa od kolektora ssącego idzie wężyk podciśnieniowy. Sprawdził bym czy membrama szczelna przy pompie paliwa.
Twój problem to pompka paliwa. W tych modelach na gazniku niema pompek elektrycznych tylko podciśnieniowe mocowane na bloku silnika. Pompka sie złużyła, a konkretnie zaworek w niej. Nietrzyma paliwa tylko pozwala mu sie cofać i dlatego po dłuższym postoju paliwo cofa się i trzeba przekrecic kilka razy silnikiem żeby pompka mogła znów zaciągnąć paliwo...
Stosując taki myk w tym silniku zarżniesz pompę. Jedyna rada - rozpinasz złącze powrotu paliwa przy grodzi po stronie pasażera, wciskasz tam pompkę podciśnieniową i pompujesz. Idzie ciężko, ale nie odpuszczasz. Gdy leci już więcej paliwa niż powietrza kręcisz rozrusznikiem przez 5-10 sekund i znów pompujesz. Powtarzasz do skutku.
Z czego mógłbym zrobić zawór jednokierunkowy ( zwrotny) do mojego 2t. Od razu mówię że guma się nie sprawdzi. Tworzywo które nie reaguje z gumą, a jest podobne, ma właściwości takie jak guma, np. podobne tworzywo z którego wykonane są membrany w silnikach kosiarek, pilarek. Tu np. te "języczki" zaznaczone strzałkami właśnie pełnią rolę zaworów zwrotnych...
a może to anioł stróż włożył coś pod pedał gazu a tak serio wymień mu raz jeszcze filtr paliwa ,może być za mały skok popychacza pompki paliwa w elegantach był podciśnieniowy bączek może przetarty przewód lub spadnięty
A może pompka słabo daje? Sprawdź ciśnienie pompki paliwa ewentualnie szczelność przewodów paliwowych i podciśnieniowych.
Kup na alegro POMPA WYSYSARKA WODY OLEJU PALIWA pompka zasysarka za 299,99 zł. Sam używam.
czyli trzeba uszczelnić tandempompę - czyli pompę paliwa i podciśnienia (w jednym) - każdy wyciek z niej to sygnał, że trzeba z nią zrobić porządek, w tym przypadku zamontowanie zaworu zwrotnego nic nie da dopóki nie usunie się przyczyny wycieku, w Passacie raczej nie ma dodatkowej pompy paliwa w baku ale różnice polegały na tym, iż od jakiegoś numeru...
Drugi, to powrót paliwa do zbiornika. Wykorzystany jest wtedy gdy pilarka jest wyposażona w pompkę paliwa(primer). Gdy jej niema, to można go zaślepić.
uszczelkę wymieniłem ale to nic nie dało , paliwa do pompki nie podaje przewody sprawdziłem podciśnieniowe i są dobre ,przewód powietrza który idzie do pompki jest podciśnienie ale słabe bo jak zatkam gaźnik to podciśnienie jest większe proszę o pomoc z góry dziękuję
Pewnie jedna jest od paliwa na niskich obrotach a druga od wysokich
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Mam taki problem ze skuterkiem 125 jak w temacie. Ale może od początku – skuter zgasł w trakcie jazdy, nie chciał ponownie zapalić. Podczas kręcenia rozrusznikiem (manetka odpuszczona) po chwili gaźnik zaczyna pluć paliwem z króćca tuż pod pokrywą membrany, oraz do filtra powietrza. Gdy kręcę rozrusznikiem przy przekręconej manetce to paliwo mam...
nie zauważyłem żeby czujnik położenia wału został uszkodzony,próbowaliśmy na plaku odpalił, ale zaraz zgasł. Zapowietrzone auto. Doprowadzić układ zasilania do porządku. Sprawdzić przelewy na wtryskach, ewentualnie wymienić. Najlepiej jakąś pompką podciśnieniową ssać paliwo przez filtr paliwa, będzie słyszalne syczenie na rurkach przelewowych.
Nie miałem czasu aby rozkręcać karter, ale teraz zauważyłem, że nie można napompować/zassać paliwa pompką. Czasem się uda, ale najczęściej jest powietrze, z tym, że jak odchyle gaźnik i przytkam otwór podciśnieniowy w gaźniku (ten co łączy się z cylindrem) to zasysa paliwo, a i też robi się nadciśnienie w zbiorniku paliwa, jak pompuje pompką (powietrze)....
Tam masz gaźnik i pompkę podciśnieniową, czy elektryczną? Świece mokre? Próbowałeś zalać odrobinę paliwa do gardzieli na czas rozruchu? Pompka jest podciśnieniowa. Nowych świec jeszcze nie wyciągałem (montowałem późnym wieczorem i zabrakło czasu), stare były mokre. Ręcznie nie zalewałem gardzieli, jutro przetestuje (myśle, że wystarczy jak otworzę...
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Jak wciśniesz gaz to podciśnienie pod przepustnicą maleje Nie do końca - działanie regulatora podciśnieniowego to takie "bujnięcie", ma za zadanie chwilowe przyspieszenie zapłonu w momencie wtryśnięcia dodatkowej dawki paliwa przez pompkę przyspieszenia. Czyli jak wyżej - nijak się nie ma do prędkości obrotowej. Podciśnieniowy jest do wyprzedzenia...
Pompkę paliwa masz w zbiorniku.Na listwie wtrysku wielopunktowego masz zaworek do którego podłączasz manometr i sprawdzasz ciśnienie pompki paliwa.Możliwe jest też uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa który również znajduje się na końcu listwy i powinien dochodzić do niego wężyk podciśnieniowy,jak masz właśnie taki to zdejmij go i zobacz czy wewnątrz...
Podczas zasysania paliwa 'ustami' przez filterek, wężyk aż do zaworka zwrotnego nie trzeba użyć dużej siły. Bardzo łatwo to idzie Bez zaworu zwrotnego paliwo cofa się do zbiornika. Filterek jest pusty wtedy. Przy próbie wpuszczenia powietrza do zbiornika też nie trzeba duzej siły. Oczywiście zaworek zwrotny zdemontowany. Po drodze pomiędzy filtrem a...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
tak jak wspomniał kolega silnik (ukł. paliwowy) jest zapowietrzony. podejrzewam że nie masz pompki podciśnieniowej aby go odpowietrzyć- odpowietrzenie przez kręcenie rozrusznikiem może długo trwać i nie jest zbyt dobre dla pompy wtryskowej - pracuje na sucho skutkuje też w sytuacji awaryjnej jaka kolwiek pompka elektryczna o niezadużej wydajności ,...
Z tego co wiem na listwie mam tylko czujnik i on jest sprawny. Pompki wstępnej w baku brak - ta pod maską ciągnie podciśnieniowo. Zbiornik paliwa, hmmm. Smok jest już ok, dziś czyściłem. W serwisie będzie standard: "winna pompa, wymieniamy. oj, to jednak nie pompa..."
Mało trochę informacji. Jak spalanie, jak obroty jałowe? Jest gaz czy sama benzyna? Zakładając, że jest na mono wtrysku, to ma Map sensor. Sprawdzić szczelność, czy aby nie ma lewego powietrza. Czy pompka paliwa działa prawidłowo. Map sensor połączony jest wężykiem podciśnieniowym, warto zobaczyć czy nie pęknięty, zatkany itp. Ale to takie gdybanie...
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Sprawdź czy przepustnica kolektor dolotowy nie dostaje gdzieś lewego powietrza.Przepustnica była czyszczona jeżeli tak to trzeba zrobić adaptacje.Przewody podciśnieniowe sprawdź czy są całe czy nie spadły (odczepił się jakiś).Równie dobrze może pompka paliwa nie domagać.
nie mam pojazdu przed soba ale umieszczony jest gdzies na pompie elektrozawor , i jezeli jest on uszkodzony to sie nie wylaczy bo nie odcina doplywu paliwa i nie gasnie
Nie pisałem od osłonie silnika! To zupełnie co innego. Piszesz same bzdury, co z tego, że podciśnieniowy/ciśnieniowy, przewody podciśnienia masz tylko od wewnątrz lub od strony bagażnika. Autorowi pewnie wszystkie wkładki na sztywno stanęły. Jak już, to zdemontować przewód podciśnieniowy od zamka bagażnika lub klapki wlewu paliwa i tam podać ciśnienie...
Nie używaj pompki w takim felerem bo zaraz ją wykończysz ! sprawdź stan wężyków podciśnieniowych od pompki ,bo zapewne któryś ci się rozłączył gdzieś, i ztąd głośne chodzenie pompki, a raczej powinieneś słyszeć gdzieś syk. Sprawdź stan wężyków, czy któryś nie jest rozłączony, bądź przecięty, czy naruszony. Rozłącz w prawym schowku w bagażniku, przy...
Odpowietrzałem pompką podciśnieniową przez powrót zaraz za samą listwą bo wydaje mi się że ta na filtrze nie działa prawidłowo.
Witam, U mnie problem był z uruchomieniem silnika, kręcił bardzo słabo, tak jak w opisie i nie odpalał. Pierwsza sprawa to rozrusznik, jeżeli silnik nie odpala to szukamy przyczyny i wtedy czyścimy gaźnik itp. Kręcimy tym silnikiem bardzo dużo razy, a i tak silnik nie zaskoczy. W tym momencie bardzo zużywa się rozrusznik, a dokładniej luty na komutatorze...
To jest Zafira 1.8 16v 125KM rocznik 2001 sterownik Simtec. Oznaczenie kodowe silnika Z18XE. Sprawdziłem cały dolot, wszystkie przewody podciśnieniowe i dolot. Wnioski są takie, że nigdzie lewego powietrza nie znalazłem. Zasilanie na listwę wtryskową i przewody gumowe poza nią również. Jeszcze się zastanawiam czy pompka paliwa w baku pracuje prawidłowo...
Przewód podciśnieniowy łączący filtr powietrza z regulatorem ciśnienia paliwa.W momencie gwałtownego dodania "gazu" powoduje chwilowo podniesienie ciśnienia paliwa,co odpowiada pompce przyspieszającej w gaźniku.Zdjęcie tego przewodu osłabi przyspieszenia samochodu i niewiele obniży spalanie.
Witam! Zakupłem ostatnio skuter Sanyang/Sym Super Fancy 50 z okolić lat 1996-2001. Skuter na początku jak go kupiłem miał skorodowany zbiornik paliwa od środka którego nie dało się wyczyścić więc go wymieniłem. Przez rdzę która znajdowała się w zbiorniku cały cas zapychał się gaźnik oraz pompka paliwa, myślałem że przez to skuter tak dziwnie chodzi...
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Luzy i jeszcze o ile mnie pamięć nie myli, pompę paliwa i przekaźnik pompy... Sprawdź luzy na zaworach. Luzy na zaworach skoro ciśnienie sprężania jest w normie? Jaki przekaźnik pompki jak tam nie ma przekaźnika pompki. Pompka jest podciśnieniowa.
Walczyłem z układem ciśnieniowy ponad miesiąc czasu. Miałem wrażenie że kotłownia to moi drogi dom. Miałem podgrzewacz przepływowy lecz termostaty rośnie reagują. I czasem ogień się nie mieścił w kotle. Kolejny problem to pompka. Układ paliwowy musiałbyc wręcz idealnie szczelny. Długa droga paliwa kończyła się zapowiuetrzaniem układu paliwa lub niskim...
zdejmij przewód podciśnieniowy z reduktora który idzie od kolektora i go zaślep od strony kolektora. I testuj.
Wyrzuć tego starocia, poszukaj gaźnika z mechanicznie otwieraną przepustnica drugiego przelotu - z oznaczeniem 34DCHD, bądź z Poloneza - S2C z zaworem ZHS. Ten prezentowany przez Ciebie, montowany był do bodaj 1983roku - najstarszy typ, najbardziej paliwożerny. Króciec 1 podłączany był do podciśnieniowego regulatora zapłonu, króciec do do cienkiej rurki...
A mój sterownik od pieca d3wz jest chyba padnięty. po naprawie i czyszczeniu włącza się wentylator, pracuje chwilę i wyłącza się. Sterownik nie podaje prądu na pompkę paliwa. Pompka jest dobra, bo po spięciu na krótko cyka i leci paliwo z wężyka. Czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia sterownika? Na tym zadupiu, gdzie mieszkam, nie ma szans na podłączenie...
Uwaga dla potomnych. Zanim zaczniecie walczyć z wtryskiwaczem sprawdźcie go pompką podciśnieniową. Trzeba połączyć pompkę do przewodu paliwowego i jeśli nie da się wytworzyć podciśnienia, to wtryskiwacz jest sprawny. Ja sprawdziłem, ale nie wierzyłem i zmarnowałem pół dnia na walkę z nim. Dostęp jest koszmarny, trzeba opuszczać zawieszenie, no dramat....
zatankować i tak trzeba... przynajmniej 10l 700tka z gaźnikiem FOS czy Aisin? (2 przelotowy czy jednoprzelotowy?) w 700tkach bardzo często wyciera się popychacz pompki paliwa - taki drut. po odkręceniu pompki paliwa od silnika (na górze jest) widać ten drut, jak się go da normalnie wyjąć i jest ładny na drugim końcu to powinien być ok, a jak się go...
Nie ma tam żadnej pompki wstępnej. Jest pompa wtryskowa z sekcją wstępną. Weź zbiornik z ropą, zasil pompę i sprawdź. Jak masz baniak wyżej i chodzi to nie ruszaj pompy. Nie zapominaj, że to układ podciśnieniowy a dymanie tego grzyba na filtrze świadczy o jednym. Że się nie ma pojęcia, co się robi.
Co to do cholery za gwaranacja? To nie pompka tylko kranik podciśnieniowy. Działa ok. Szukaj dalej. A najlepiej niech to zrobi serwis i nie płac im za to. O ile robiłeś regularne przeglądy. To ich za... obowiązek. Jak dla mnie to gaźnik do umycia.
Poradziłem sobie z tymi rurkami. Mam teraz problem z odpaleniem skutera. Mianowicie rozebrałem gaźnik, okazało się iż membrana gaźnika była przerwana. Membrana została wymieniona niestety o 2mm dłuższa od wcześniejszej, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Mniejsza o to, po złożeniu do kupy silnik nie odpala iskra jest, świeca sucha czyli brak paliwa...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Motocykl przedtem chodził podczas regulacji była chwila gdy naprawdę ładnie cykał , lecz po chwili robiły się coraz większe obroty zerknąłem do baku pusto pomyślałem że to od tego nalałem benzyny i od razu po odpaleniu 7 tyś obrotów odłączyłem pompkę podciśnieniową paliwo idzie prosto z baku do gaźnika tylko muszę go umieszczać wyżej.Zrobiłem tak ponieważ...
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Przy 70% jest podciśnienie 0,45 bar co nie jest wystarczające do pełnego wciągnięcia "sztangi", na ręcznej pompce podciśnieniowej wciąga się dalej do ok 0,55 bara. Gruszka jest szczelna, a geometria chodzi płynnie. Zrobiliby to jako regulator PID po różnicy MAP oczekiwanego i zadanego i było by o wiele lepiej :/ a tak dawka paliwa jest ograniczona bo...
Więc tak: pomierzyłem ciśnienie na cylindrach-jest równe na każdym tłoku i jak w zdrowym silniku, zmniejszyłem przerwę na świecach do około 0,7mm, zatkałem wężyk podciśnieniowy idący do tej membrany na kolektorze dolotowym (nadal nie wiem do końca co to jest), zmierzyłem wydajność pompki paliwa 1min. = 1,1 litra -lepiej niż w książce. Efekty: Auto jeździ...
Okey Panowie, Zygaqra, czyli te świece, które mi już nie działają, po wyczyszczeniu powinny znowu działać? Ogólnie wczoraj wywaliłem z apki pompkę oleju, linkę gazu do niej idącą, dałem na oko więcej powietrza, przejrzałem całe okablowanie, muszę jeszcze na nowo podłączyć wąż od baku do paliwa, bo na łączeniu z kranikiem podciśnieniowym mi kapało. Mam...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
WItam wszystkich, tak jak wcześniej pisałem, popoludnie spędziłem w garażu i sprawy mają sie następująco: - po zakupie pompki paliwa zabrałem sie za jej wymiane i co dziwne pompka również nie pracowała, napięcie było, przekaźniki ok i nawet wyciągnieta pompka, która miała byc padnieta tez ok wiec została tylko wtyczka i połączenie nitowe na zespole...
Iskra jest dobra, luzy zaworowe chyba też, moduł był od tego skutera. Po odłączeniu wężyka za podciśnieniową pompką paliwową, paliwo normalnie leci (jest dopływ do gaźnika) wydaje mi się że coś jest z elektryką i nie działa część zaznaczona na obrazku. http://obrazki.elektroda.net/97_12851658...
Witam was. Gdy odpalam silnik jak jest zimny normalnie wchodzi na obroty ssania i pracuje równiutko, gdy się zagrzeje na wolnych praca jest nie równa i silnik gubi zapłony Siedząc w aucie czuć że silnik pracuje nie równo a stojąc przy wydechu słychać jak przerywa (wypadają zapłony). W czasie jazdy zaraz po odpaleniu silnik jedzie w miarę normalnie,...
Witam wszystkich. Mam dwie pilarki : Husqvarnę 435 i McCulloch chyba 410. Obie zachowują się podobnie tj. po przechyleniu na prawą stronę tam gdzie jest odpowietrznik pilarka gaśnie. Husqvarna jest po lekkim remoncie tzn miała rysy na tłoku, cylinder ok. Przed remontem w ogóle nie chciała wchodzić na wysokie obroty. Po wymianie tłoka, pierścienia, uszczelniaczy,...
https://obrazki.elektroda.pl/8673232200_... Witam, chciałem przedstawić Wam mój najnowszy projekt jakim jest rozlutownica. Przymierzałem się do niego już jakiś czas z powodu dużej straty czasu i nerwów przy wylucie elementów THT o większej ilości pinów - głównie przekaźniki, złącza. W końcu wziąłem się w garść i udało mi się coś wykombinować...
http://obrazki.elektroda.net/71_12545101... 1. Korpus gaźnika 2. Elementy na ośce przepustnicy dolnej 3. Elementy z drugiej strony ośki przepustnicy dolnej 4. Wkręt regulacyjny uchylający przepustnicę II stopnia 5. Wkręt regulacyjny uchylający przepustnicę I stopnia 6. Wkręt regulacyjny składu mieszanki 7. Układ wzbogacania mieszanki. 8. Uchwyt...
Mam problem z moim cientkiem, otóż auto zapala na cacy ale jak pochodiz chwile to przy wchodzeniu na wyższe dostaje wystrzału z tłumika i nie wiem co mam juz robić. Wymieniłem czujnik prędkości wału korbowego, przełącznik podciśnieniowy, cewka . kable WN , świece są ok gażnik przeczyszczony , moduł sprawdzony i nie mam już pomysłu co jest grane Auto...
Witam towarzyszy. Dane pacjenta: VW Touran 2007r 1.4TSI 103kW BMY Auto zakupione z rozebranym silnikiem w kartonach. Bliższa historia auta nie jest znana oprócz powodu rozebrania silnika, którym był rozrząd. Kolizja z zaworami. Po złożeniu silnika jest problem z jego odpaleniem. Zaskakuje na chwile obroty idą ~1200 obr/min (rozruch silnika) następnie...
Mam poważny problem. Posiadam jeździdło daewoo nexia z silnikiem 1,5 8V. Zawsze działało, nawet mi do głowy nie przyszło że może nie chodzić. Samochód rok temu został zagazowany. Instalacja działała bez problemu – gdy było zimno (poniżej 5 st) silnik musiał chwilę pochodzić by komputer zezwolił na przejście na gaz. Gdy było ciepło tak mniej więcej...
http://obrazki.elektroda.pl/9060690900_1... http://obrazki.elektroda.pl/5788800100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2486024200_1... Może ładnie to nie wygląda ale działa jak drogi analizator. Zrobiłem zamkniętą nakrętkę na sondę lambda z dwiema rurkami. Ze złomu samochodowego wziąłem pompkę podciśnieniową...
Czujnik podciśnieniowy znajdziesz na szrocie, nazywa się MAP SENSOR, tak formalnie. Wyciągniesz go w samochodów bez przepływomierza, ale też z wtryskiem paliwa zazwyczaj. Na przykład z poloneza GLI, czy jakiś pojazdów lat myślę 1994-2000. Ale nie spodziewaj się po nim stanu włącz/wyłącz, on jest liniowy, znaczy przy normalnym ciśnieniu daje na przykład...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Seat Ibiza '89 1200 System Porsche, silnik na gaźniku (benzyna i LPG), aparat zapłonowy mechaniczny, przebieg 175K. Walczę z nim od kilku dni, początkowo silnik gasł losowo bez specjalnej przyczyny, ale udawało się go uruchomić. Następnie odpalał tylko na benzynie, ale nie utrzymywał wolnych obrotów, po przełączeniu na gaz pracował równo lecz tylko...
Witam Kolego "oktawian89" nie takiej odpowiedzi oczekuję, jakbyś czytał dokładnie to napisałem że mam Trzeciaka (Książkę) ale te rysunki nie przemawiają do mnie i szczerze boję się coś ruszać sam teraz na zimę bo jak sobie unieruchomię Tikusia na zimę to do roboty będę musiał rowerkiem lub pieszo chodzić a to mi się zbytnio nie podoba przy temperaturach...
Witam mam następujący problem z samochodem jak w temacie: Audi A4 96r. 1.8 ADR 125KM + gaz . Na Benzynie Samochód bardzo ciężko odpala na zimnym silniku , odpala za 7-10 kręceniem. Jak już załapie trochę przerywa i lekko "strzela". Po chwili pracuje w miarę dobrze, ale tylko na biegu jałowym, jak się wtedy spróbuje choćby trochę dodać gazu w tym momencie...
Jak szarpie zaraz po gwaltownym dodaniu gazu a po chwili wraca do normy i szarpanie ustaje to znaczy ze pompka przyspieszajace nie podaje paliwa jest prawdopodobnie cos zapchane lub sama pompka moze byc uszkodzona ,moze tez byc uszkodzony podcisnieniowy regulator zaplonu do ktorego jest podlaczony wezyk ktory wymieniles sciagnij zobacz na zgaszonym...
Polos113 twój rysunek jest zły, do gaźnika w 4t wchodzi jeden wężyk nie ma żadnej pompki podciśnienia, przewód podciśnieniowy (ten niebieski z drugiego rysunku) idzie bezpośrednio do króćca ssącego a zielony do gaźnika(paliwo) http://images67.fotosik.pl/31/16bb70a30f...
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Witam posiadam chiński skuter Kingway Hooligan, silnik 139QMB. Silnik nie odpala iskra jest niestety sucha świeca. Gaźnik został wyczyszczony i podczas czyszczenia okazało się iż membrana gaźnika jest uszkodzona zakupiłem nową o 2mm dłuższy trzpień membrany. Nie wiem czy to ma znaczenie. Kranik podciśnieniowy działa paliwo jest dostarczane do gaźnika....
Witam, Mam problem z myjką ciśnieniową Karcher G3050 OH. Nie chce zapalać. Iskra jest paliwa nie ma. Oczywiście jak podam z ręki paliwo do gaźniczka to zapali i chodzi dopóki się paliwo nie skończy. Zauważyłem że paliwo leje mi się z części ze zdjęcia poniżej. Dosłownie sika w momencie kręcenia silnikiem. Podejrzewam że jest to winowajca braku paliwa...
Piewsze zapłon.przewody swiec wyeliminuj gdyz miałbyś,spadek mocy cały czas,problemy z zapaleniem( chyba że istnieja) Drugie regulator podcisnieniowy na aparacie zapłonowym,oraz co bardzo przypuszczam po wykluczeniu przez ciebie błędów w zapłonie to pompka wtrysku paliwa w gażniku bo ten silnik to raczej gażnikowy.Pompka ta daje wstrzykniecie paliwa...
Gaznik bez membrany, jest osobna pompka paliwa napędzana podciśnieniem z dekla zaworów.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Filtr wymieniony. No po czyszczeniu nie ma ale wtedy pila jest zimna wiec odpalam na ssaniu, a na ssaniu zasannie paliwa jest powodowane nie tylko membranami ale i podciśnieniem w dyszach paliwowych i podsysaniu paliwa. Na ciepłym chyba tego paliwa będzie za dużo w pewnym momencie i nie będzie iskry bo silnik będzie zalany. Wydaje mi się że największy...
Jeśli się nie mylę w tych skuterach nie ma pompki paliwa tylko zaworek odcinający pomiędzy gaźnikiem a zbiornikiem paliwa, który sterowany jest podciśnieniem .Czy po próbie uruchomienia silnika elektrody świecy są zawilgocone paliwem?
W praktyce im więcej paliwa w zbiorniku, tym łatwiej odpowietrzyć. Ponieważ nie ma tam pompki elektrycznej wspomagającej, musisz odpowietrzać podciśnieniem przez odpływ. Sprawdź zawór dawki, czy już go nie usmażyłeś.
https://obrazki.elektroda.pl/4250934400_... https://obrazki.elektroda.pl/6348858000_... Nie mam pojęcia, ogólnie ubogi w wiedzę komp Delphi obd wystawia błąd EGR,u. Do tego błędy licznika i dużo innych. Natomiast wczoraj citronen stwierdził że nie odpali, kręcił, ale pompka nie podawała paliwa, dzisiaj rano po niego...
jedynie detal którego zadania nie za bardzo mogę pojąć, gdyż wprowadzone są tam przewody paliwowe (dwa z gaźnika i jeden z baku) a brak podłączenia elektrycznego czy tez napędu z silnika świadczy ze nie jest to pompka.Co to jest i do czego służy ? To jest właśnie pompka paliwa, sterowana podciśnieniem.
Ok. Więc nasuwa mi się myśl/pytanie. Czy działa odpowietrzenie zbiornika? A dwa to możesz spokojnie jeżdzić z odłączonym tym podciśnieniem od pochłaniacza/filtra, ale powinieneś go zaślepić (wężyk), który idzie do silnika. Niemniej jednak ja wolałbym poszukać i usunąć usterkę, żeby było tak jak konstruktor to wymyślił (ekologicznie ;) ). Pozdrawiam.
A czy przypadkiem w silniku benzynowym zużycie paliwa nie ma związku ze stopniem otwarcia przepustnicy? Bo mnie się zawsze wydawało, że im większe otwarcie przepustnicy tym więcej gaźnik podawał paliwa. I jest to zależność wprost proporcjonalna (liniowa). Generalnie tak ale tylko przy pracy ze stałą prędkością obrotową, a nie podczas przyspieszania....
pompka podciśnieniowa instalacja podciśnieniowa pompka pompka paliwa awaria
cewka mildton włącznik lampa stać komputer stacjonarny uszkodzony
blaupunkt bno881 dezamet żelazko
Brak wyświetleń na podliczniku trójfazowym S 238-8 po zaniku zasilania Brak wyświetlania na podliczniku S 238-8 po zaniku prądu