Zajrzyj do pompki zasilającej.
Zrób gruntowne czyszczenie między innymi bak, być może wymień kranik, no i po kolei filtry itp. Jeżeli to nie pomoże to powinna pomóc pompka zasilająca. :D
Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Wymieniono pompę zasilającą czy pompkę ręczną?
Do sprawdzenia pompka zasilająca.
Dziękuje wszystkim za porady już jest wszystko ok, :) wadliwa okazała się pompka zasilająca.
Pompka zasilająca się zatarła
Ursus to diesel, a jak diesel to zabawę zaczynamy od sprawdzenia układu zasilania następnie wtrysków i ciśnienia sprężania następnie pompa ale raczej będzie to coś z zasilaniem. O ile pamiętam przy pompie wtryskowej jest pompka zasilająca, ona często też nawalała.
Najpierw niech sprawdzi czy w niej jest ropa, a później niech wymieni pompkę zasilającą.
Przyjrzyj sie zaworkowi przelewowemu w pompie na powrocie pewno on zawinił lub zaworki w pompce zasilającej.
Odprężnik działa prawidłowo, układ był odpowietrzany już kilka razy. Przy próbach odpalania dymi tak samo jak na początku kiedy go tylko przyprowadziłem. Rozrusznik kręci energicznie, plak też nie pomógł. A chodziło mi o pompkę zasilającą oczywiście.
Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa
Możliwe że pompka tłoczek przytarty nie chodzi w pełnym zakresie, paliwo cofa się na nieszczelnym zaworku. A może to być przytkane zasilanie z baku do pompki. W sumie efekt ten sam.
Problem chyba zażegnany. Rozwiązanie-nieszczelny wąż-jego struktura, bak-pompka zasilająca, objawiał się tylko, praktycznie niezauważalnym "poceniem"
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
Problem narazie jest roziwiązany okazało się, że było oleju ponad stan bo pękła pompka zasilająca i pompowało ropę do oleju.
Zacznij od wymiany pompki zasilającej, jak nie pomoże dopiero pompa wtryskowa do regeneracji.
Pompka zasilająca 1.5-3atm natomiast na sekcji 300atm.
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
witam. Zdejmij wężyk od paliwa z pompki zasilającej i dmuchnij w niego, powinno pomóc.
Paliwo nie wraca sprawdzone zaworki juz 2 razy pompka zasilająca 3 wlozona nowa polska. Wtryski wszystkie zmienione na nowe polskie i ustawione. Sprawdzę jeszcze ta zebatka
Zależy o jakie ciśnienie koledze chodzi. Pompka zasilająca musi wytworzyć ciśnienie minimum 1 atmosfery. Sekcje w pompie jeśli są szczelne potrafią wytworzyć ciśnienie rzędu 500 atmosfer. Później wszystko zależy od zaworków na pompie.
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
Witam! pompę wtryskową i wtryski narazie zostaw, obiawy wskazują na pompkę zasilającą lub przytkany dopływ do niej
Zbiornik paliwa, oczywiście również został wypłukany podczas remontu? Z opisu wygląda na niedomiar paliwa w czasie pełnego obciążenia silnika. Do sprawdzenia: drożność układu zasilania i wydatek pompy zasilającej. Bywało, że w niektórych typach pompek popychacz był za krótki.
Kilka podstawowych rzeczy odnośnie świecy płomieniowej. Jak w nazwie widnieje ma ona wytworzyć płomień przez co podgrzeje powietrze. Montuję się taką ilość świec ile jest kolektorów czyli rzędówka 1 świeca, V-ka 2 świece lub jedna na rozgałęzieniu. Ktoś pisał o 4 świecach ale to chyba w silniku z lokomotywy. Nie przesadzajmy, możemy sobie tylko zaszkodzić....
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Ja bawię się tym 25 lat i nie stwierdziłbym po obejrzeniu zaworka czy on jest w stanie dobrze dolegać do gniazda,a co za tym idzie pompka będzie dobrze pracować.Nowa zasilająca kosztuje około 100 zł(od 60-150 zł zależy w jakim sklepie).
W pompie wtryskowej była chociaż ropa, czy była sucha? Sprawdziłeś kranik w baku, czy masz nieograniczony przepływ paliwa w wężyku zasilającym pompkę? Odstojnik czysty? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej sprawny, utrzymuje cienienie w układzie? Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie?
Od perkinsa 4-ro garowego np.widlaka tzw.bułgara na zakres obrotów ciągnika była by idealna .pogratulować koledze pomysłu i wykonania,mógłby kolega wrzucić na you tube filmik,ciekawi mnie jak taki silniczek na pompie rozdzielaczowej chodzi???Jakie różnice w exploatacji między rzędową a rozdzielaczowa?Jak zasilasz ją paliwem ,pompką elektryczną?
Witam mam problem z moim c 360 3 p mianowicie nie chce palić jak mu dam samostart to zapali i jest w porządku do czasu gdy się zagrzeje po zagrzaniu silnika nie trzyma wolnych obrotów. Nie wiem gdzie szukać wtryski zrobione po mpa sprawdzona pompka zasilająca zmieniona a dalej nie pali nawet dyma nie puści to
Witam Sprawdź także filtry paliwowe filtr przy pompce zasilającej i szczelność całego układu, jeśli jest przeciek to może się zapowietrzać.
ok rozrusznik będzie oddany to naprawy a co do układu zasilania przejrzę go pompka chodzi twardo paliwo się przelewa.
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
musisz wyjac pompe wtryskowa i wymiwnic uszczelniacz z przodu pomy sprawdz jeszcze czy w pompie jest olej czy ropa bo jezeli ropa too pompka zasilajaca puszcza lub sekcje
A może zaworek zwrotny w pompce zasilającej nie trzyma?Rano przed zapaleniem pod pompuj i będziesz wyczuwał czy zeszło ciśnienie.
Gdyby zawór się wieszał to słyszał byś to. Tłok by w niego walił. Prędzej wiesza się któraś sekcja lub ciągnie powietrze gdy pompka zasilająca na większych obrotach ma duży wydatek. W moim capku którego już nie mam też był taki problem. Ciągnął powietrze przez zaworek w baku a dowiedziałem się o tym dopiero jak założyłem przezroczysty wężyk.
Witam. Mam problem Z Ursusem C-360 3P. Podczas podorywki ciągnik stracił moc, zgasł. Po odpowietrzeniu wszystko wróciło do normy. W międzyczasie sam łapał nierówne obroty silnika od niskich po wysokie. Po godzinie dalszej podorywki taka sama sytuacja. Zgasł bez możliwości odpalenia po odpowietrzeniu. Wymieniony filtr paliwa na nowy (na tamtym zrobione...
Proste pytanie czy paliwo wraca do zbiornika powrotem? Słychać? Czuć opór na pompce ręcznej? Do wtrysków przykręcone są przewody wysokiego ciśnienia i niskiego-powrót. Możesz mieć problem tylko z pompką zasilającą, a przecież bez niej wtryskową nie da paliwa na wtryski.
no właśnie nie, pompa paliwo dostaje bo z przewodów ciśnie paliwko. tzn. ja próbowałem pompując pompką zasilającą, bez kręcenia, ale chyba na jedno wychodzi ? w każdym razie na zawory nic nie idzie.
Witam, mój Ursus C360 ma problemy z zapaleniem na zimnym silniku, na dworze temperatura +5 stopni. Na ciepłym pali od strzała. Jak zaczynam kręcić to dymi na biało (trzeba dość długą chwile pokręcić żeby załapał), jak już załapie to zgaśnie, zapalam drugi raz to przez kilka sekund faluje na obrotach i po chwili się obroty się stabilizują i jest już...
rozrząd robiłem 2 lata temu ale tak jak tato mówił te problemy są od początku od kiedy go kupił luzy zaworowe regulowałem nie dawno po sezonie i wtryskiwacze też są ustawione kreska w kreskę co do nie szczelności pomiędzy zbiornikiem a pompą to się pompka zasilająca ostatnio spociła ale kiedyś się nie pociła muszę kupić podkładki miedziane i wymienić...
Coś nie najlepiej ze znajomością tego ciągnika u ciebie. Powinieneś zaopatrzyć się w książkę. Pomoże ci w obsłudze 30-ki. Jedynka to śrubka służąca do odpowietrzania pompy wtryskowej. Dwa to korek pod którym jest tłoczek pompki zasilającej, trzy to miarka oleju, cztery ręczna pompka którą będziesz pompował odpowietrzając układ paliwowy i pięć filterek...
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z niej przelewem do zbiornika. Pompując ręczną pompką...
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
Podłącz ją odwrotnie do zasilania. W jakim sensie odwrotnie? Kabel prądowy do masy a kabel masowy do wtyczki prądowej? Przecież tak spalę silniczek. Dodano po 2 Sprawdź smoka czerpiącego płyn bo jak stał długo to może być zaschnięty. Zdejmij wężyki ze spryskiwaczy żeby wypchało powietrze. Pompka na sucho niezbyt dobrze działa, powinno zadziałać. No...
Kolego sprawdź świecę płomieniową -niekiedy nie domyka się i paliwo cały czas jest wtryskiwane do kolektora ssącego druga możliwość to pompka zasilająca-zbyt mała wydajność po za tym ustawienie pompy wtryskowej/kp wtrysku/ należy sprawdzić z podziałką na kole zamachowym a szczególnie że masz założoną nową pompę i znaki /kreski/ nie zawsze są do końca...
Nie wiem czy kolega siwus001 ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem czy może ja mówię po chińsku. Ten zaworek TYLKO I WYŁĄCZNIE!!!!! odprowadza nadmiar paliwa z pompy wtryskowej do zbiornika. A "przy okazji" utrzymuje niewielkie ciśnienie paliwa w pompie wtryskowej. A jeśli uszkodzi się którykolwiek z zaworów w pompce zasilającej to silnik nie będzie...
Sprawdź pompkę wstępnego zasilania a konkretnie napęd jej razem z króćcem popychacza podobne objawy spotkałem w silniku z CASE popychacz przycinał się w miarę wzrostu temperatury, w C-330 pompka może się zawieszać nawet jak jest po regeneracji , może też zawieszać się któryś z zaworów w niej lub zawór ciśnieniowy w pompie wtryskowej
Kolego "cichus" nie musisz mi tumaczyc w jaki sposob spala sie paliwo w silnikach disla;) teraz wiem ze wina jest gdzies pomiedzy bakiem a pompka zasilajaca bo zaciaga powietrza, tylko ze wymienilem przewod, pompke i kranik a i tak dalej ciagnie powietrze
Sprawdz filtry paliwowe,ostojnik,wadliwa tez moze byc pompka zasilajaca lub jakis przewod paliwowy moze byc zapchany
Witam. Mam kolejny problem z autem. Po usunięciu problemów z wtryskiwaczami i zamuleniu silnika powstał problem z odpalaniem rano. Posłużę sie fotografia znaleziona na forum. http://obrazki.elektroda.net/78_12662246... Taka sama pompa jest u mnie. Czyli Lukas. Najpierw zarżnięte były wtryskiwacze. To zrobiłem. Dodatkowo musiałem odłączyć i...
Wtrącę się w temat według mnie szkoda twojej roboty pieniędzy i czasu za ok. 2tys kupisz gotowy ciągniczek na tablicy jedynie do małych poprawek który spokojnie wystarczy ci do tak małego gospodarstwa, a podejrzewam że za 2tys. raczej nie zrobisz sama silnik, skrzynia, most(w sumie masz) reduktor, koła, ramo, przekładnia kierownicza, hamulce, sprzęgło...
ursus pompka zasila pompka pompka zasila
samoczynny restart biosu onkyo bateria delphi interfejs
kosiarka parkside magazyn energii
Volvo V50 2.0D – komunikat „Wymagany serwis silnika”, DPF, EGR, diagnostyka VIDA Smart Cooling Circuit Design: MCU, Sensors, PID, BLDC Fans, TECs, IoT Integration, Energy Savings