Zajrzyj do pompki zasilającej.
Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Wymieniono pompę zasilającą czy pompkę ręczną?
Jaką elektryczną pompkę paliwa 12V wybrać do ciągnika Ursus C-360 3P? Sprawdź zalecane modele, parametry ciśnienia i wydajności oraz wskazówki dotyczące montażu.
Zrób tak: http://obrazki.elektroda.pl/9978601700_1... Gdyby przekaźnik załączał się po zapłonie to mocniej napnij sprężynkę w przekaźniku.
Zalej pompkę albo obniżając ją w stosunku do worka, albo worek wyżej pompki, niech na początku na 100% ma w sobie płyn, wtedy ją włączaj. Teraz z powietrzem pracuje na sucho, i żeby napompować sobie płynu, musi wirnikiem przepompować same powietrze cienkim wężykiem i dopiero zassać płyn. Jak robi dobry wiatr, to powinna, ale jak już zdarzyło ci się...
Rozkop wszystkie przewody paliwowe i przedmuchaj powietrzem łącznie z zaworkiem w baku. Mi się zdarzyło że jakieś paprochy zatkały przelot w miejscu przykręcenia do pompki.
brak prawego chamulca w ursusie c360 now pompka chamulcowa długa
Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D
Może być jakiś babol w śrubie przelotowej przy pompce albo gdzieś dalej. Z węża poleci a dalej pompka nie da rady.
Pompki składał tata wiec chyba dobrze zwłaszcza ze nie raz to robił i wszystko było ok.
Zrób gruntowne czyszczenie między innymi bak, być może wymień kranik, no i po kolei filtry itp. Jeżeli to nie pomoże to powinna pomóc pompka zasilająca. :D
Pewnie powietrze nadal jest w wyrównywaczu ciśnienia w długiej pompce.
Do sprawdzenia pompka zasilająca.
Jeśli skończyły się tylko tarczki sprzęgła wałka to kosztów i pracy nie dużo. Jak mikro pompka to koszty i pracy dużo bo trzeba rozpoławiać ciągnik. Poszukaj cen tych elementów w internecie to będziesz miał wyobrażenie. Zaopatrz się w manometr do hydrauliki i sprawdź jak z ciśnieniem pompki. To bardziej określi miejsce awarii.
Sprawdź krzywkę w pompie i jej prace czy porusza popychacz w pompce .
Pod tymi śrubami są zaworki .Długość trzpienia w pompce jest taka jak w orginale.
Wyrównywacz jest potrzebny tylko i wyłącznie przy dwóch pompkach. A nawiasem mówiąc dziwię się że jest osobno. Normalnie 60-ka ma wyrównywacz w długiej pompce.
Ursus to diesel, a jak diesel to zabawę zaczynamy od sprawdzenia układu zasilania następnie wtrysków i ciśnienia sprężania następnie pompa ale raczej będzie to coś z zasilaniem. O ile pamiętam przy pompie wtryskowej jest pompka zasilająca, ona często też nawalała.
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
Pompka zasilająca się zatarła
Kiedyś do zbiornika wpadło mi kawałek szmaty i efekt był podobny , raz na jakiś czas zatykała kranik paliwa . Taki bąbel nie powinien się robić , tym bardziej , że zbiornik jest wyżej od pompki . :|
Wystarczy odkręcić wspornik nad pompkami hamulcowymi..
U góry na łapach zakładałem uszczelki od filtra oleju - pasują idealnie. Odnośnie dołu to zrób zdjęcie i wrzuć tutaj (podejrzewam, że leci z pompy). Ciężkie odpalanie to wina pompy, jednak próbowałeś podpompować pompką ręczna i odpalać? Filtry czyste?
Poluzuj przewód w najwyższym punkcie instalacji i zakręć rozrusznikiem bądź popompuj ręczną pompką paliwo.
Zacznij od wymiany pompki zasilającej, jak nie pomoże dopiero pompa wtryskowa do regeneracji.
Można tak jak mówi seweryn7701 prościej jest jednak wyjąć sworzeń z pedału i tam sprawdzić czy jest luz [gumę trudno założyć bez wyjęcia pompki ].
Nie znam Władymirca ale silnik to silnik czy w rusku czy w ursusie to jeden ... . Pompka ręczna nie poda paliwa na wtryski to nie możliwe. Pompka ta ma podać wystarczającą ilość paliwa do pompy wtryskowej a ta dalej na wtryski. Jeśli brakuje paliwa w pompie wtryskowej to znaczy ,że pompka podająca (ręczna) jest niewydajna z powodu jej awarii lub coś...
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Przewody były przedmuchiwane zastanawia mnie to że w 2 moich ursuach paliwo do baku wraca pulsacyjnie i wylatuje z przewodu tak na 5 centymetrów. W tym co z nim walcze cały czas leci bezprzerwy po ściance zbiornika. Tak jakby pompka zailająca zamałe ciśnienie robiła.
no ale dlaczego chcecie koniecznie od 3jw60? one do najtańszych nie należą a i wydajnością nie są rewelacyjne... ja mam u siebie od ursusa c360 od pompki i za jeden kpl ( jeden ssący i jeden wydechowy) zapłaciłem 11 zł brutto i nie narzekam ...ale fakt mam zastosowane chłodzenie ...
Witam. Ja wymieniałem jeszcze centralki i miałem tak samo nie mogłem pompować i odpowietrzyć. Wymieniłem obie pompki (Czeskie czy Słowackie) pompowałem jednocześnie dwie pompki i odpowietrzyłem.
Dziękuje wszystkim za porady już jest wszystko ok, :) wadliwa okazała się pompka zasilająca.
Odprężnik działa prawidłowo, układ był odpowietrzany już kilka razy. Przy próbach odpalania dymi tak samo jak na początku kiedy go tylko przyprowadziłem. Rozrusznik kręci energicznie, plak też nie pomógł. A chodziło mi o pompkę zasilającą oczywiście.
Filtry były wymieniane w te wakacje ale sprawdzę je dla pewności.Wygląda to na zapowietrzanie,może to być wina pompki?Paliwo zimowe.
Wtryskiwacze zastały się
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
ok rozrusznik będzie oddany to naprawy a co do układu zasilania przejrzę go pompka chodzi twardo paliwo się przelewa.
A na pewno leci z góry?Może na przykład z pompki wspomagającej?
80 zeta za remont głowicy? To oni ją chyba tylko szmatą wycierają. Pięć lat temu regeneracja jednej głowicy; nowe zawory, nowe prowadnice, nowe gniazda zaworów, planowanie, sprawdzanie szczelności kosztowało 110 plus 14 zł za dwa zawory. Do ursusa JUŻ nie ma dobrych części. Myślę że nie jeden się ze mną zgodzi. A do zetora też jest różnie. Mieszkam...
Najpierw niech sprawdzi czy w niej jest ropa, a później niech wymieni pompkę zasilającą.
Kolego w moim przypadku głowica miała wystające zawory i tłoki miały te podtoczenia. Także może to być i od C330. Dzisiaj posprawdzam to o czym pisaliście i zobaczę jak to będzie wyglądało. Dodatkowo spróbuję podpompować paliwo na pompce i zobaczę jak odpali.
Spróbuj zdemontować i wymienić uszczelki w pompce. Pompa hydrauliczna do wymiany.
Zbiornik paliwa, oczywiście również został wypłukany podczas remontu? Z opisu wygląda na niedomiar paliwa w czasie pełnego obciążenia silnika. Do sprawdzenia: drożność układu zasilania i wydatek pompy zasilającej. Bywało, że w niektórych typach pompek popychacz był za krótki.
Przepompuj go przed odpaleniem ręczną pompką. Zobacz czy tak samo odpala. Do sprawdzenia układ paliwowy, czyszczenie, wymiana filtrów, odpowietrzenie. To jest podstawa w eksploatacji.
Pompka hamulcowa od Zetora/Ursusa posiada zaworek utrzymujący nadciśnienie w układzie, jest to wymagane ze względu na konstrukcję hamulców bębnowych i wymaganą w tym celu dodatkową samoregulację luzu. Proponuję rozebrać pompkę i usunąć ten zaworek (gumkę znajdującą się na końcu cylindra), albo zastosować inną pompę hamulcową która takich dodatków nie...
Przyjrzyj sie zaworkowi przelewowemu w pompie na powrocie pewno on zawinił lub zaworki w pompce zasilającej.
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa
Jak trzymam na naciśnięty lewy pedał chamulca to szybko spada ciśnienie na manometrze do zera ,tz.że pompka zepsuta lewa?
musisz rozebrać i zobaczyć czy wszystko jest w porządku z pompkami a jak ci się nie chce to zamontuj czujnik stop z ursusa c330 i będzie działać
musisz wyjac pompe wtryskowa i wymiwnic uszczelniacz z przodu pomy sprawdz jeszcze czy w pompie jest olej czy ropa bo jezeli ropa too pompka zasilajaca puszcza lub sekcje
To że tyka, nie kręci to przykładowo; -wina automatu rozrusznika -słaby akumulator Należy sprawdzić masę ,klemy. Czy jak kręci to chociaż dym puszcza? Sprawdzić pompką wstępną czy w układzie jest paliwo.
Problem narazie jest roziwiązany okazało się, że było oleju ponad stan bo pękła pompka zasilająca i pompowało ropę do oleju.
Mi jeszcze mechanik mowił ze zaworek w tej pompce paliwa moze nie trzymac tego cisnienia...
Pompka zasilająca 1.5-3atm natomiast na sekcji 300atm.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Ursus c360 3p nie zapala w filtrze paliwa zbiera się powietrze wymieniłem pompkę i filtr gumki na przewodach a efektu zero ale po odkręceniu przewody paliwowego od pompki do filtra odpowietrza się i zapala proszę o poradę
nowe dwa załóż na sam dół to jeżeli pompka pasuje od esa to sekcja powinna pasować od ursusa c-330 no to przy składaniu pamiętaj o ustawieniu początku wtrysku
wcześniej pompką ręczną pompowałem i wyleciała ropa z pompki i chodziła luźno Wyleciała ropa i jest jej brak - pompka nie może chodzić luźno. Pompując masz wytworzyć ciśnienie w pompie wtryskowej. Dolej paliwa do zbiornika.
W ciężkich ursusach jest chłodnica oleju przekładniowego, znajduje się przed zwykłą chłodnicą. Często użytkownicy po jej awarii zwierają węże do niej idące i jeżdżą dalej, sprawdź, czy może czasami nie siadła pompka napędzająca tą chłodnicę i drożność węży.
Tak,musi być za filtrem a przed pompą wysokiego ciśnienia.Świeca płomieniowa zapali się dopiero przy podgrzaniu jak i otworzy paliwo ale wtedy trzeba kręcić rozrusznikiem aby pompka wstępna podała paliwo i wytworzył się pęd powietrza.
Kolego sprawdź zbiornik paliwa tam najczęściej coś wpada do kranika i oczko przy pompce na które nakładasz przewód paliwowy
Witam. Czy jeśli od tej pompy odkręcam pompkę wstępną to w tym otworze po niej powinno być paliwo czy olej???
Osobiście miałem zetora 6245, a wcześniej ursusa c-360 (zwykłego). Jeśli chodzi o ergonomię, jakość wykonania i codzienne użytkowanie to tych traktorów nie można porównywać. Zetor bije ursusa na głowę. Wbrew wielu opiniom spalanie jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Ceny części rzeczywiście są droższe niż w przypadku ursusa ale za to nie wymieniamy...
Odpowietrz układ. Z przewodów do wtrysków przy pompowaniu ręczną pompka nigdy nie miało prawa tryskać paliwo.
Pompa wtryskowa była w regeneracji ok 2lata temu powinna być sprawna ale jej nie testowałem. Co konkretnie może być uszkodzone w pompce paliwa że zapowietrza układ paliwowy ?
Paliwo nie wraca sprawdzone zaworki juz 2 razy pompka zasilająca 3 wlozona nowa polska. Wtryski wszystkie zmienione na nowe polskie i ustawione. Sprawdzę jeszcze ta zebatka
Witam idzie wiosna i ciepło to będzie można pomajsterkować przy traktorku zrobię wreszcie hamulce pompka już czeka jest od ursusa C360 przewody kupiłem ,pomysł jest tylko ostatnio zima zniechęciła ale już sobie poszła . Do maski i błotników jeszcze troszkę czasu minie a pomysły się w głowie kłębią a zdjęcia też będą .
Mam Ursusa c330 z przednim turem z siłownikiem jednostronnego działania . Tur podłoczony pod rozdzielacz pod siedzeniem i sterowany tez tą rączką pod siedzeniem. Ostatnio w czasie pracy przy oborniku tur przestał sie unosić i zaczeło słychac grzechotanie. Nie wiem czy to jest zbieg okoliczności ale w tym samym czasie przestał działac licznik obrotów....
zobacz czy masz dobre zaworki w pompce zasilajacej moze ci paliwo z powrotem wracac
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
Prawdopodobnie masz problem z układem paliwowym, który się zapowietrza. Sprawdź czy nie widać gdzieś przecieków paliwa, spróbuj podokręcać wszystkie przewody paliwowe. Możliwe, że uszkodzona będzie pompka paliwowa i nie trzymaja w niej zaworki zwrotne.
Od perkinsa 4-ro garowego np.widlaka tzw.bułgara na zakres obrotów ciągnika była by idealna .pogratulować koledze pomysłu i wykonania,mógłby kolega wrzucić na you tube filmik,ciekawi mnie jak taki silniczek na pompie rozdzielaczowej chodzi???Jakie różnice w exploatacji między rzędową a rozdzielaczowa?Jak zasilasz ją paliwem ,pompką elektryczną?
Pompowaliście pompką ręczną? Słychać jak wtryskiwacze "dzwonią"? Rozrząd nie przestawiony?
Mój MF 255 (odpowiednik Ursusa 3512) ma 5200 mth bez żadnego remontu i były robione zazwyczaj drobnostki, np. pęknięta membrana w pompce paliwa, uszczelnianie przecieków, drobne naprawy w elektryce i oświetleniu itp.
Sprawdz filtry paliwowe,ostojnik,wadliwa tez moze byc pompka zasilajaca lub jakis przewod paliwowy moze byc zapchany
Witam! pompę wtryskową i wtryski narazie zostaw, obiawy wskazują na pompkę zasilającą lub przytkany dopływ do niej
Witam potrzebuje rady EXPERTA. Problem jest z pompą paliwa wspomagającą w mercedesie w123 2.4 d która uległa uszkodzeniu bo nie ciągnie paliwa z baku(jak sie zdejmie wężyk to delikatnie "psika". Zresztą ta ręczna popsuła się już nieco wcześniej. Potrzebuje wiadomości na temat jak ją zregenerować gdzie kupić oringi i jakie muszą być itp. Słyszałem że...
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Po postoju przed odpaleniem napompuj paliwo ręczną pompką. Jak pompka będzie bez oporu pracować to poluzuj odpowietrznik na pompie wtryskowej i ją odpowietrz. Jeżeli to pomoże to znaczy, że układ się zapowietrza mając gdzieś nieszczelność.
No niestety przy obecnej jakości części nie na długo to pomaga, zresztą nie jeden wymieniał zaworki pompki a jest jak było :cry:
Po pierwsze, to proszę poprawić swoje posty - używamy wielkich liter na początku zdań, znaków przestankowych i polskich znaków diaktytycznych. Po drugie, najczęstszą przyczyną ropy w oleju jest lejący wtryskiwacz, ew. uszkodzona pompa wtryskowa ( uszkodzona sekcja lub pompka wstępna w pompach smarowanych z silnika).
Zależy o jakie ciśnienie koledze chodzi. Pompka zasilająca musi wytworzyć ciśnienie minimum 1 atmosfery. Sekcje w pompie jeśli są szczelne potrafią wytworzyć ciśnienie rzędu 500 atmosfer. Później wszystko zależy od zaworków na pompie.
Witam Moj ursus c360 podczas pracy zaczyna slabnac aż zgsnie. Ostatnio jak zaczął slabnac wyskoczylem z traktora i szybko zanim zgasnie zaczolem pompowac pompka paliwa odziwo dziala luzno (jakby byla pusta) a jak odpiołem odniej przewod paliwowy od strony baku nagle silnik wyrównał prace. Ogolnie traktor dziala z talezowka ok 10 min poczym po objechaniu...
Podpompuj paliwo ręczną pompką. Może się zapowietrza. Kiedy wymieniałeś filtry? Biały dym wskazuje na zapowietrzenie.
Jak pompkę ręczną wciąga, to może być niedrożny otwór w korku zamykającym zbiornik paliwa. W takiej sytuacji ciągnik trochę przejedzie zanim zgaśnie. Objaw nasila się przy większym obciążeniu silnika. Poza tym jak koledzy wspomnieli najprawdopodobniej niedrożny jest układ paliwowy (kranik, wąż, odstojnik, pompka, filtry).
Dokładnie. Przepompuj ręczną pompka zanim zapalisz silnik. Jak zapali dobrze to zapowietrza ci sie układ paliwowy. Szukaj nieszczelnmości.
Obojętne pewnie, w lewym masz jeszcze powietrze.Czasami z tym odpowietrzaniem dzieją się różne cyrki. A jakość nowych elementów bywa różna ja kupiłem pompkę i cieknie. Kupuj oryginalne części. Inny problem, to blokowanie się hamulca.
Witam Sprawdź także filtry paliwowe filtr przy pompce zasilającej i szczelność całego układu, jeśli jest przeciek to może się zapowietrzać.
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Witam, mam problem ze swoim ursusem mianowicie po odpaleniu biegi ciężko wchodzą a jak się rozgrzeje to już prawie wcale, dodam jeszcze ze po wciśnięciu sprzęgła ciągnik hamuje chociaż pompka hamulca stoi w miejscu. Na wolnych obrotach rzucalo całym ciagnikiem, odjechałem silnikiem odkrecilem zamach dałem do tokarza żeby wewnętrzną stronę sprawdził....
Alternator założyć z vakupompką, pompkę sprzęgłową z serwem kupić też nie ma problemu. Jak wspomniałem starsze terenówki miały.
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
Cześć. Buduje samoróbkę, właściwie przerabiam bo zbudowana była od dawna. Zmieniam jazdę z mechanicznej na hydrauliczną w tym moim pojeździe. Chce rozłączać pompy hydrauliczne podczas odpalania silnika aby miał lżej obrócić. I teraz tak....mam wysprzęglik od stara i pompkę hamulcową od ursusa c360. Standard w takich samoróbkach. Połączone jest wężem...
Raczej nie spaliłem ich nie nie jeździłem tak, a wracając do tematu to cały komplet mam nowy, mikro pompka też jest nowa, tarczki na napędzie też są nowe, jedynie stary jest ten tłoczek co montuje się do niego taśmę hamulca
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
witam, ciągnik ZTS 16245 hamulce typu Ursus 1614, wszystko jest nowe, tarcze rozpieraki, pompki hamulcowe, wyrównywacz ciśnienia łącznie z zaworem hamulcowym, luz wyregulowany prawidłowo i kilka razy działa dobrze a kilka razy tak że się płyn nie cofa cylinderek jest zablokowany włącznie z hamulcem, zamontowałem dodatkowe sprężyny odciągające tłoczek...
A może zaworek zwrotny w pompce zasilającej nie trzyma?Rano przed zapaleniem pod pompuj i będziesz wyczuwał czy zeszło ciśnienie.
Ani jedna ani druga nie zda egzaminu. Musi być pompka tłoczkowa, odporna na korozyjne właściwości wody i potrafiąca wytworzyć ciśnienie ponad 100bar. Dawno, dawno temu, w czasach PGR-ów i SKR-ów robiło się takie myjki z pomp opryskiwaczy. Szybko plastikowe zaworki się niszczyły.
no właśnie nie, pompa paliwo dostaje bo z przewodów ciśnie paliwko. tzn. ja próbowałem pompując pompką zasilającą, bez kręcenia, ale chyba na jedno wychodzi ? w każdym razie na zawory nic nie idzie.
ursus pompka zaworki pompka zasila ursus pompka ręczna ursus
wodomierz magnes czujnik odciąć paliwo pralka blokada polar
solar bateria kamera sonoff przekaźnik
Brak połączenia z Integra 64 i rejestratorem kamer przez TP-Link i DDNS PTA9B01 PT100 RS485: Protokół i Konfiguracja