W EDC jest przetwornica step-up podbijająca napięcie zasilające pompowtryski do ok 70V, impuls sterujący to faktycznie masa. Dobrze Ci radzę, przestań tam grzebać dopóki sterownik jeszcze żyje, jak nie zgłasza błędów pompek to odpal ten silnik na plaku i umiejętnie go dozując pozwól mu na nim chwilę popracować (tak, z 30 sek)
Może wina leży po prostu w kostce stacyjki? Ja bym sprawdzil czy podczas kręcenia idzie jakies napięcie na pompowtryski oczywiście przy podłączonej kostce.
Siemka. Rozwiązanie mojego problemu było bardzo skomplikowane. Zaprowadziłem auto do najlepszego elektryka w okolicy. W ciągu 10 min zauważył, że z komputera nie wychodzi lub wychodzi tylko słabe napięcie na pompowtryski. Następnie zauważył słabe napięcie na sam komputer. Ostatecznie moje problemy rozwiązały 3 rzeczy. Komputer(zabawa w sofcie, podnoszenie...
Oporność według danych jest dobra. Co do zwarcia to testując wiązkę żarówką H4 zwarć nie ma. Tak samo testując pompki w ten sam sposób zwarcia do masy nie ma. Błędów zero. Zamówiłem sterownik bo może miałem pecha i padł. Przydało by się żeby ktoś się wypowiedział na temat jakim napięciem sterowane są pompowtryski bo z tego co wyczytałem odnośnie natężenia...
Możliwe jest w tych silnikach że koło wałka rozrządu pasuje w kilku miejscach.? Dodano po 2 A jeżeli rozrząd byłby źle ustawiony to był silnik nierówno pracował. Dodano po 1 A jeszcze mam pytanie ponieważ podczas kręcenia powinien iść prąd na pompowtryski a po sprawdzeniu miernikiem nie idzie na nie żadne napięcie. Co daje prąd czy impuls na pompowtryski.?...
panowie ale o jakiej pompie tu rozmowa? silnik AJM to pompowtryski więc ja bym się upierał przy swojej wersji i sprawdził spadki napięcia przy rozruchu
Mimo wszystko LPG jest bardziej opłacalne od diesli. To oczywiste. Warto brać też pod uwagę awaryjność zwłaszcza nowych diesli, czasy 1.9 się skończyły i benzyny wygrywają we wszystkim gdzie nie trzeba orać pola lub ciągnąć naczepy. Wiesz mi, 1.9tdi czasy świetności ma już za sobą. Obojętnie czy wersja na pompowtryskach czy na starej pompie także zgodzę...
POmpowtryski piezo sprawdza się ustawiając miernik na pojemność. Z pompowtrysków piezo nie wolno ściągać wtyczek. Brak napięcia pompowtryskiwacz-otwarty, jest napięcie-zamknięty.
Pompowtryski w megane? coś nie tak Coś ze sterowaniem wtrysku- komp tylko powie co.
Scania zanim nie nagrzeje się , ma zwiększoną dawkę wtrysku, niezależnie od tego, przy niskich temperaturach produktem spalania są duże ilości pary wodnej- białe tumany niby dymu- trochę to jest zasługa intercolera. Zjawisko jest normalne skoro po nagrzaniu jak piszesz ustaje. Czujnik doładowania wymienia sie gdy dymi na czarno cały czas, zwlaszcza...
Na pewno nie mogło zaszkodzić, a czy pomóc? no nie wiem, tam jest przepona porcelanowa, której odkształcenie zmienia pojemność napylonego kondensatora, względem nieruchomej metalowej blaszki i to się przekłada na napięcie wyjściowe formowane w odpowiednim układziku. Kiedyś robiłem harakiri piłką do metalu.
Kolego czy udało Ci się rozwiązać problem ? U mnie to samo cały czas. Auto pali zimne chodzi poprawnie po nagrzaniu pali na 3 gary i wyskakuje błąd 19464 - położenia wałka rozrządu. Wymieniłem ten czujnik, sprawdziłem wiązkę oraz napięcia, wszystko ok a autko dalej robi cyrki jak ciepłe. Rozrząd na znakach. Dodam że wcześniej było wypadanie zapłony...
Panowie pomóżcie! Nie chce zakładać nowego tematu więc piszę tu. Ja mam znowu odwrotny problem ze swoim passatem co kolega. 1.9tdi AJM 115KM. Po wymianie silnika, (zostawiłem w warsztacie samochód na wymianę skrzyni biegów, a silnik na warsztacie pokazał kolano, korba zrobiła dziurę z 2ch stron. ;) ) po jakimś czasie 2-3 dni silnik przy dodawaniu gazu...
Następnie po zakręceniu raz jet odgłos jakby komputer albo jakiś sterownik odcinał wszystko i gasną kontrolki... Za bardzo spada napięcie przy kręceniu - rozrusznik i przewód do niego do przejrzenia, akumulator do sprawdzenia, olej do wymiany. pompowtryski, trurbina i reszta rzeczy po diagnozie komputerowej ok. Więc ta diagnoza polegała widocznie tylko...
Ja bym nie był taki pewny że silnik jest ok ,mój ojciec ma stare tdi 92r powiem ci że to muł i klekot ale co do palenia to jak aku jest ok to jest -20 st podchodzę do niego świecę grzeje tylko raz półtora obrotu i silnik chodzi ,niema mowy o kręceniu kilka razy, trach i to bez marudzenia aż dziw że taki dziadziuś tak pali , twój na pompowtryskach to...
uszkodzić pompowtryski czyścić pompowtryski wymienić pompowtryski
wkrętarka bosch dioda wodomierz magnes dekodowanie pliku
najlepsze czaty delonghi caffe corso
Jak wymienić pokrętło programatora w pralce Candy Holiday 8? Jak sparować hulajnogę z aplikacją Nlooth?