Tak jest fabrycznie.
Trzeba zrobić sterownik na virgin to sam się "dopisze".
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Kto ci naprawiał sterownik z pompą ?
Sterownik można dopisać KTS-em.
Tak to jest ten zawór tylko na początku źle napisałem bo to jest powrót z pompy.
Jeśli jesteś pewny tamtego sterownika to jak najbardziej, jeśli masz pompę identyczną ( numery), to nic nie trzeba programować.
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Witaj. bardziej chodzi o nastawiacz kąta wtrysku, ale jeśli nie ma prądu na pompie to wpierw trzeba usunąć te usterkę, a potem szukać dalej.
Co może wstawić albo 29..5 albo 37..5, daje na pracę max 3dni jeśli w ogóle odpali
Najlepszemu się noga podwinie.
poszukaj kogoś z kts i kablem do vp44
A nie możesz złożyć reklamacji na usługę?
Witam, szukam pomocy w zlokalizowaniu przekaźnika, pompy paliwa Ford Focus MK3 Lift 1.6 benzyna 2017 rok.
https://autobezpieczniki.pl/ford-focus-2... https://schematy24.pl/ford-focus-iii-201... https://www.autogenius.info/pl/ford-focu...
Tu jest wszystko pokazane i wiele przydatnych informacji [url=http://workshop-manuals.com/ford/fo... Pompa demontaż [url=http://workshop-manuals.com/ford/fo...
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Myślałem o odcięciu pompy Jak najbardziej, ale odcinasz bezpośrednio przed pompą. Musisz pominąć moduł pompy i odciąć na krótkim odcinku pomiędzy modułem pod tylną kanapą a pompą w zbiorniku.
sprawdz cisnienie pompy paliwa
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Witam mam padnięty sterownik pompy w fokusie 1.8 tddi a mam drugi sterownik z innego Mam interfejs elm 327 i program fa com podejdzie do tego by zresetowac pompe Jesli tak to moze ktoś podpowie jak to zrobić. Z góry dziękuję Pozdrawiam.
To pochwal się dla potomności co to było:D
Przed zamontowaniem pompy sprawdziłeś czy dokręcona jest porządnie nakrętka piasty ? Często osoby demontujące pompę odkręcają ją, a potem przykręcają, ale już zbyt małym momentem i kąt wtrysku ulega przestawieniu.
F3 jest w komorze silnika, F51 i przekaźnik pompy K20 są w kabinie. https://obrazki.elektroda.pl/5442719300_...
Pompę blokujesz trzpieniem 6 mm.
Problem z przepustnica.
no tak, te pompy mają niestety wadliwe sterowniki. Możesz ew sprawdzić czy nie jest zapowietrzony, ale raczej szykuj sie na wymiane/naprawe sterownika. Bateria przy kluczyku nie ma wpływu. Chyba ze przy jej wymianie zgubiłeś transponder hihih :)
Zakładać inną, ale trzy ostatnie cyfry muszą być takie same, Focus ma immo w pompie, i nie wszystkie roczniki.Sterownik mogę naprawić i poniżej 8 stów nie schdzę.
Kabel zrobiony, z jednej strony wtyk psg5 a z drugiej gniazdo obd2 i dodatkowo zasilanie, podpina się zgodnie z rozpiską tylko trzeba przenieść jeden pin aby uzyskać k-line. Wszystko działa. Podłączone do CDIF i pompa zaadaptowana auto odpaliło.
Możesz spróbować odłączyć akumulator i podłączyć. Czasem tak ma, że po odłączeniu akumulatora znika i czasem lecz rzadko pomaga odpięcie na kilka minut. jak nie to ids lub wds programowanie kluczy, a po wymianie pompy trzeba zrobić inicjalizację pompy, ale pompa nie była wymieniana (podobno).
http://obrazki.elektroda.pl/9713100300_1... Tam gdzie zaznaczyłam na czerwono powinien byc ten przekaźnik i w intercarsie powiedzieli mi że on jest od pompy paliwa. Ogólnie nie działała mi klimatyzacja i ten zaznaczony na zielono był tam wyżej gdzie teraz jest na czerwono. Sąsiad przełożył mi go własnie na dół i klima ok dział ale powiedział...
Już wszystko jest okej gdzieś zaśniedziałe były bezpieczniki. Aktualnie ford odpala lecz jest mały problem, focus po nocy stania nie chce zapalić muszę użyć plaka jedno psikniecie i zapala jak się zagrzeje też pali na dotyk lecz jak się mu doda lekko gazu podnosi obroty i gaśnie zaczyna mrugac kontrolka świec zapalam znowu leciutko podpompuje pedał...
Sterownik pompy resetujesz.
CDiF2 robi tylko potrzebuje dodatkowo kabelek do pomp. Pozdr.
Właśnie sypie opiłkami tera 2 raz regeneruję wtryski. A mam do kupienia tanio pompę od mk2. Czyli masz do oczyszczenia cały układ. I do wymiany przewody wszystkie. Inaczej za chwilę będziesz robił to znów. Mówi się nawet że powinno się wymienić listwę rurki i zbiornik.
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Problemem była niesprawna pompa.
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
dokładnie tak.
A płyn sprawdzałeś?Moze byc jeszcze zbyt duza wydajnosc pompy wspomagania.To sciagnij tego wielkoklina i sie przejedz.
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
NIE ma byc orginał czyli pompa wyzerowana
Dobra widzzę że odpowiedzi brak to dajmy sobie spokój z tym czy by na takim ustawieniu odpalił czy nie. Jutro Autko dostanie drugą pompe wymontowaną z auta które chodziło. Moja prośba do was czy wie ktoś kto mi zgr pompe z kompem w okolicy mińska maz, siedlec,
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
witam czy może ktoś mi pomóc w ustawieniu rozrządu ford focus 1,8 tddi a mianowicie musze ustawić moment od wałka rozrządu do pompy wtrskowej nic więcej
kolego chwileee :) chcesz wymieniać wszystko???!! moze na początek zrobisz porządną diagnostyke... przydało by się troche danych: Ciśnienie doładowania podczas obciazenia.(kilka pomiarów) ciśnienie na listwie rail. (na wolnych obrotach oraz przy max pedale w podłodze(najwyzsza wartosc)) korekta wtrysków na wolnych obrotach silnik rozgrzany. odczyt przy...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
montaż pompy focus focus pompy wtryskowej focus napięcie pompy
wfl1200 szczotki laptop śrubki freelander rozrząd
ładowarka akumulator wkrętarka einhell płytka latarki
Dodanie dźwięku powitalnego w Motorola Moto G54 5G Peugeot 307 1.6 HDI gaśnie i błąd emisji spalin