będzie zył
Uszkodzony sterownik pompy.
Witam Instrukcja procedury wymiany w załączniku - jeśli masz pin używanej pompy i car pass z auta to przeprowadzisz wszystko przez OP-COM/TECH2. Mówimy tutaj o oryginalnym OP-COM, ponieważ chińskie "klony" potrafią namieszać w kodowaniu :wink: 1018669
Każda pompa ma swój numer i do niej jest odpowiedni numer sterownika. Nie mam tu tisa bo w nim pewno będzie podaj jeszcze numer pompy.
Jeśli jest zasilenie na ECU, CAN (1.8-3.2v), masy- to wymieni tylko cała pompa))
Proszę bardzo.
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
sprawdz zasilanie na ecu, przekaznik główny, zasilanie pompy
Dokladnie tak i sprawdzać próbówką Dodano po 3 Z reguły zaczynamy od bezpiecznikow ale jak z doswiadczenia wiemy w tym przypadku to w 90% leżą pompy.
Definitywnie sterownik na pompie (P1631)
Można podłączyć tester pompy ale nie opłacalny jest jego zakup do sprawdzenia jednej pompy. Możesz podpiąć pompę pod auto bez jej montażu.
Dwie rolki prowadzące jedna napinająca i pompa wody.
Odpalisz zapewne na każdej pompie z vectry C ,a potem zrobisz lub zlecisz komuś SPS pod vin i po sprawie.
Jak pompa zatarta to i dla magla też się dostało, albo nawet magiel już dawno pociekł i ubytek płynu załatwił pompę.
Pod prawą lampą przednią.
Musisz odczytać błędy.
Witam. Może padła pompa paliwa.
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Uszczelka to jeden z elementów który może dawać takie objawy a test jest bezinwazyjny więc warto to sprawdzić. Nie zawsze musi być masło zależy w jaki sposób uszczelka puści. Druga opcja to uszkodzona pompa wody.
Zasilanie pompy v Vectrze C ?? no chyba chodzi Ci o zasilanie sterownika PSG16 bo to on steruje pompą i jest z nią zintegrowany. Załączam schemat z silnika Y22DTR vectra c.
Wepnij abs i odetnij CAN od pompy wspomagania.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
PW
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Witam wydaje mi się że masz problem z pompą wspomagania
Kupiłem serwo z odkręconą pompą...
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Zapowietrza się,sprawdż,wężyki przelewowe do samej pompy.
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
Przypominam że odpalanie plakiem tego silnika to przyspieszone zarzynanie pompy.
Pompa powietrza wtórnego.
Z tego co kojarzę to różnica była w montażu. Po założeniu altka z małego bloku(1.6) do dużego(2.0) pasek był krzywo. Nigdy nie kombinowałem w tym kierunku, opieram się na tym co widziałem na forach jak chłopaki kombinowali Pompa paliwa zapewne jest taka sama. Oba to wielopunkty więc w obu będzie pompa 3barowa.
Pompa, tutaj szukaj. Połączenie pompy ze sterownikiem silnika.
W numerze występują najpierw cyfry. Jak się skończą, dochodzą litery. A zatem - w Twoim przypadku - pierwsza pompa będzie właściwą.
Dało radę ale i tak pompa nie działa:(
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Pompa do naprawy.
Czyli EHPS zakłóca linie Can. Pompa do wymiany.
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
A po co od razu zmiana pompy. Sprawdził zawór,parametry izolację kabli? Potem będzie pomocy ,nie pali po zmianie pompy.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
W jaki sposób zmieniasz to pompie?
Vectra C 2.2 DTI o ile sie nie mylę ma zamontowany na pompie wtryskowej. Masz tam dwie wtyczki i proponuje posprawdzać wiązkę od pedału gazu do sterownika (pompy). W tym linku ostatnie zdjęcie pokazuje przód silnika i tam właśnie powinna znajdować sie pompa wtryskowa ze sterownikiem.
A czy teraz jak podepniesz kompa to masz błąd pompy?
Jeśli kod na silniku Twojego auta jest taki: C18NZ to poniżej masz bezpieczniki. Wartość tego o który pytasz to 20A a numer 11
Okradacie się na wzajem, pana, panią, społeczeństwo. A jak państwo nas okrada to jest to legalne????
Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) Link To Vectra C a tam już pompa dwu wtyczkowa (PSG 16)- zintegrowana ze sterownikiem silnika ...
U mnie dolegliwości ustąpiły po wymianie sterownika pompy ABS.
Dziś dodam zdjęcia pompy.
p0400 nic nie ma do pompy
A kto Ci powiedział że tam jest jakaś pompa ?
Mogę zaproponować programowe usunięcie ,rozwiąże problem na zawsze lecz potrzebne całe auto lub chociaż sterownik pompy.
Chyba mam gdzieś taki w poniedziałek sprawdzę.
Jeśli to PSG-16 wszystko masz na pompie.
Miałem przypadek gdzie sterownik pompy padnięty, a błędów brak. Są dwa przekaźniki jeden od sterowania silnika i drugi od pompy więc trzeba sprawdzić czy zasilania nie ma już na pierwszym przekaźniku czy dopiero na drugim od pompy.
Oprócz zasilających to jest chyba z 8 kabli, 4 wtyczki. Pompa dostaje info od ecu na temat prędkości pojazdu. Słyszałem, że niektóre modele biorą też z czujnika na maglownicy prędkość skręcania kół, więc napewno nie da rady uruchomić w standardowym trybie pracy. Pytanie, czy można uruchomić podłączając zasilanie i podając napięcia na któreś (które ?)...
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
I jak kolego poradziłeś sobie z tą zapowietrzająca sie pompą??
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
Pomocy !!!Posiadam vectre b 2.0 dti 01r. pojechałem nia na zakupy następnie wróciłem autko chodziło wspaniale zaparkowałem pod domem odczekałem minutkę żeby pochodził na wolnych obrotach zgasiłem i wróciłem po 5 minutach i nie odpalił juz chyba po 5 razie kręcenia rozrusznikiem załapał ale na tak niskich obrotach że całym ałtem trzepało i co najlepsze...
Podaj mi numer vin twojego i dawcy, sprawdzę, czy pompy były takie same.
A dlaczego by trzeba by było kodować?
Weź żarówkę 21W i podłącz do grubszych przewodów we wtyczce pompy. Może to nas początek?
Odetnij kabel od pompy podaj na krótko i zobaczy czy odpali, skoro mówisz że pompa nie podaje paliwa...
wymiana nagrzewnicy nie jest ciężka ale czasochłonna i dla cierpliwych nie polecam sypania różnych magicznych specyfików bo będziesz zmieniał pompe wody i może nawet czyścił układ chłodzenia jeżeli kolega ma instalację gazową to właśnie ona powoduje wycieki(łączenia węży) proponuję zobaczyć też w okolicy pompy wody
Tylko cała pompa
dziekuję za te poradę Wypięłem wtyczkę z pompy i podłaczyłem bezpośrednio zasilanie z akumulatora i pompa nie ruszyła. Czy to oznacza uszkodzenie pompy?
Zamień pompy paliwa. Vectra ma najprawdopodobniej immo w pompie.
na ta chwile mam tylko taka
Nie
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
Sterownik na pompie
a jesteś wstanie wyssać 3 atm ? ;) Ten wężyk wcale tak bardzo potrzebny nie jest.. bez niego też działa. służy do kompensacji ciśnienia paliwa w funkcji ciśnienia (podciśnienia) w dolocie. Chcesz pompę sprawdzić ? prosty test: spróbuj wylot zatkać palcem. Jak nie będziesz w stanie to cisnienie dobre Oczywiście metodą jest zmierzenie ciśnienia manometrem....
Odpalanie tego przekleństwa na samostarcie to prosta droga do wykończenia pompy.
Nie kręci i nie słychać pompy paliwa
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
Sterownik był czyszczony z "immo"? pomyłka kabelków raczej nie powinna być problemem.Nie uszkodziłes halotrony w pompie?
Ja miałem takie problemy. Regeneracja pompy.
A jakie sa objawy padającej pompy? Te silniki mają jakieś slabe pkt prócz pompy?
W X20DTL immo siedzi w sterowniku silnika nie pompy ,pewnie masz tam jedno złącze z pięcioma przewodami,przydało by się błedy odczytać ,a może tylko zapowietrzony.
Nic nie wyleci. A nawet jak by miało to kolega będzie chyba robił na czystym stole to wszystko i delikatnie powoli rozkręcał a nie tak na uraa. Ja przynajmniej tak robię jak coś pierwszy raz rozbieram. Odnośnie schematów poszukaj na forum i necie są dostępne katalogi czesci gdzie masz rozrysowaną cała pompę i to powinno ci wystarczyć.
Niekoniecznie sterownik pompy.
Obstawił bym wtryski. Czy sprawdzałeś przelewy wtrysków ( tańsze wtryski jak pompa)
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Pompa albo zasilanie lub masa na sterownik pompy.
Połącz rozcięte i połączone z grubymi czarnymi z alarmu, przewody instalacji samochodu.
Też mi to wygląda na przytarty tłok od kąta wtrysku, albo jego sterowanie. Jaki koszt? Myślę że mając 2 tysiące można zaczynać zabawy z pompą.
nie jest jak było sprawdzałem przewody przy wymianie nie zdejmowane z pompy
Umnie to samo mam Alana 38 i ogromne zakłócenie z pompy Ople Vectra A 94r. Ludzie poradzcie cos to tylko maszyna czy zeden elektronik nie moze tego obejsc ?!
P1635 nie ma nic do pompy.
teoria mówi zapowietrzony ,pedał robi sie twardy a tutaj tego nie słychac .Przyczyna ,sprawdzic dokładnie odległość tłoczka zacisku od klocka a w układach z szczekami grubosc szczęk hamulcowych plus srednica bebna .We wszyskich układach podane są odległosci klocek -tłoczek To nie są objawy zapowietrzenia. I odległości nie mają tu zastosowania. Hamulce...
oka a jakiś pomysł jak zweryfikować tą pompę ?
zasilanie pompy paliwa Vectra A 1993r. 1,8 pojmn.
Nie ma, filtr wymieniony, listwa zdemontowana i sprawdzona, wyczyszczona, tak samo przewody i zawór pompy.
Sprawdź dokładne cisnienie paliwa tak jak Kolega tutaj radzi. Nie ma stwierdzenia, że ciśnienie jest raczej OK. Ja stawiam na 95% na pompę.
Czytaj ze zrozumieniem - potrzebny PIN do używanej pompy więc Twoja podpowiedź tu nie zadziała.
moze zatkany jest odpowietrznik baku i robi sie podcisnienie i nie moze ssac pompa
Nieprawidłowo zamocowana nowa pompa .
zasilanie pompy vectra vectra odcięcie pompy vectra przekaznik pompy
naprawa electrolux odkurzacz połączenie przewód wielożyłowy ogniwo tesla
adaptacja skrzyni renault master klima
Ikony MOS i termometru na kontrolerze solarnym - co oznaczają? Jak zgrać filmy z kamery Samsung VP-D362?