sprawdz zasilanie na ecu, przekaznik główny, zasilanie pompy
Zasilanie pompy v Vectrze C ?? no chyba chodzi Ci o zasilanie sterownika PSG16 bo to on steruje pompą i jest z nią zintegrowany. Załączam schemat z silnika Y22DTR vectra c.
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
zasilanie pompy paliwa Vectra A 1993r. 1,8 pojmn.
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Witam ;) Kupiłem rozbitą Vectre C 2.2 automat i mam teraz problem ze wspomaganiem :( Jest ucięta instalacja elektryczna od pompy wspomagania i nie mogę nigdzie znaleźć gdzie jaki kabelek podpiąć. Niestety nie mam też kostki ale to już jakoś dorobię, chodzi mi o to który przewód do którego pinu w pompie poprowadzić (tylko instalacja sterująca bo zasilanie...
dziekuję za te poradę Wypięłem wtyczkę z pompy i podłaczyłem bezpośrednio zasilanie z akumulatora i pompa nie ruszyła. Czy to oznacza uszkodzenie pompy?
zmierzyć napięcie stałe pomiędzy linią high, a linią low? Najlepiej pomiędzy jedną i drugą a masą. Jeśli tutaj napięcia będą prawidłowe, tak samo jak zasilanie to martwa pompa absu. Mam nadzieję, że zasilania sprawdzałeś żarówką?
Pompę paliwa słychać po przekręceniu kluczyka? Pewnie jakiś alarm tam kiedyś był i po odpięciu klemy odciął pompę. Znajdź centralkę, wywal i zmostkuj zasilanie pompy.
Pompa albo zasilanie lub masa na sterownik pompy.
sprawdż sterownik pompy.
Problem po wielu godz. grzebania w necie i samochodzie wyjaśniony. Otóż na jednym z forum wyczytałem, że po włączeniu zapłonu na pompie paliwowej powinno być napięcie. Skoro go nie było, to szukałem przyczyny w bezpiecznikach, przekaźnikach i błędzie wałka rozrządu ( kontrolka tak wskazywała po odczycie na kompie u mechanika - stąd jego wymiana). Zresztą...
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
9V to trochę mało, nie sprecyzowałeś czy pompa działa podczas rozruchu czy nie jeżeli nie to podaj na krótko zasilanie odcinając zasilanie z instalacji...
odetni zasilanie pompy wtryskowej kabel plusowy
Przecież to zasilanie to nie z Ecu tylko do tak że szukaj dalej.
w 19 slocie w kabinie nie ma blaszek nawet na bezpiecznik ;) wiec gdzie on jest ? :D
Jakie błędy zgłasza sterownik silnika? I możemy dalej rozmawiać. Zakładam, że fachowiec sprawdził dokładnie masę i zasilanie idące na pompę.
Być może uszkodził się przekaźnik świec, z którego niektóre modele mają zasilanie pompy.
Obrotomierz też się nie dzwiga ? Jeżeli zasilinie zgodnie ze schematem , pompa się nie włącza , kluczowania nie ma , obrotomierz sie nie dzwiga , to : czujnik wału lub uwalony sterownik.
Przekaźnik pompy masz w komorze silnika obok lewego kielicha amortyzatora, przewód do pompy chyba czerwony z niebieskim, zasilanie podaje dopiero kiedy kręci rozrusznik.
Rok 2005 , wersja po lifcie. Elektryk sprawdzał głownie zasilanie ok i na drugiej wtyczce niby tez jest. Dziś przyjdzie druga pompa i zobaczę . Co oznacza "małe" zasilanie na 1 XC55??
Pierwszą sprawą sprawdź zasilania sterownika pompy.
Może masz pod pompę podłączone zasilanie centralki LPG albo któregoś z zaworów? pozdr
Ustal najpierw czego brakuje, zasilania czy masy. Wepnij wtyczkę do pompy lub zamiennie podłacz żarówkę (minimum 21W)i sprawdzaj kontrolką czego brakuje.
Też bym się chętnie dowiedział.... Autor ma pewnie na myśli przekaźnik odcinający zasilanie na wtryski lub pompę paliwa ;)
Sterownik pompy do zrobienia, wszystko wskazuje minimum, na konieczność wymiany czujnika obrotów wałka pompy. Zamontowany wewnątrz. Sam czujnik jednak może być sprawny. Zasilanie na wtyczce pompy jest? Pozostałe przewody przedzwoniono?
Przywróć wszystko do stanu oryginalnego i nie kombinuj, żadnych zaworków zwrotnych nie wstawiaj bo one i tak ci nic nie dadzą. Przelewy muszą iść do zasilania pompy. Musisz tylko zlokalizować nieszczelność. Ja stawiam na trawersy.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeżeli ECU steruje przekaźnikiem prawidłowo, nawet jeżeli podajesz masę na przekaźnik i działa a pompa się nie włącza to masz coś nie tak z połączeniem przekaźnika z pompą. Skoro nawet podanie 12V na zasilanie nie pomaga.
Stań przed samochodem, nad prawym reflektorem masz jeden albo dwa przekaźniki, ten z lewej załącza pompę po uruchomieniu rozrusznika. Rozbierz i napraw, jak się nie da kup na szrocie (bodajże Vectra i Omega 1.8, 2.0 ma ten sam), w serwisie chcą 170 zeta.
Sprawdź czy masz napięcie po przekręceniu stacyjki na przewodach od pompy czy chodzi i czy masz zasilanie 12V bo jeśli jest to pompa ci się zatarła jak jeździłeś z pustym bakiem?
Pompa od diesla zalana benzyną zatrze się po czasie - ciekawe co będzie w odwrotnej sytuacji. Jak chcesz wyłączyć zasilanie pompy gdy silnik zgaśnie na włączonej stacyjce lub podczas wypadku? Lepiej zrobić w oryginale.
Zobacz zasilanie na kostce pompy, może siadła a reszta to zbieg okoliczności?
Trzeba dwie osoby i strzykawa do wymiany np oleju w srzyni. Na zasilanie pompy podajesz ropę pod ciśnieniem ze strzykawki. Jak zapali to zalać filtr paliwem.
Usunąć chyba możesz jak akumulator odłączysz, ale co to daje, skoro coś jest popsute trzeba to wymienić, bo może pociągnąć do wymiany inne rzeczy . czujniki ABS są kolo piasty może kostka brudna, czy kabel przetarty , sprawdź to ... Puknij się w głowę z takimi radami. Jeżeli tam jest system ABS Kelsey-Hayes to żadne odpinanie akumulatora nie skasuje...
Nic z tego nie będzie, ale jeszcze jedną rzecz bym sprawdził-zasilania.
Ustosunkuję się do pierwszego postu. Po pierwsze, po załaczeniu kluczyka przy silniku c20ne, nie będzie słychać pompy paliwa. Załącza się ona dopiero po okręceniu sie wału (jest czujnik na kole pasowym silnika). Co do przekaźnika, cena w sklepach Fota (na pewno w Kaliszu takowy jest) 90zl niemiecki, albo 60 zl włoski - dostępne bez problemu. Przekaźnik...
Brak świecącej kontrolki = brak zasilania na sterownik, co przekłada się na brak wysterowania przekaźnika pompy. Weź schemat i żarówkę minimum 21W i posprawdzaj zasilania i masy sterownika.
Znajdź pompę paliwową , zazwyczaj jest w zbiorniku paliwa , doprowadź zasilanie bezpośrednio z akumulatora , po podłączeniu powinna tłoczyć paliwo. Jeśli będzie , do sprawdzenia przekaźnik pompy , (różowe kostki ) według Ciebie.
Schemat nie przedstawia żadnej różnicy w połączeniach pompa/ecu dla dth.Ale sprawdź zasilanie na wtyczce pompy i linię can.To najważniejsze.Dwa pozostałe to chyba sygnał gaszenia i obrotów.Jak coś podaj numer błędu.
brak zasilania na sterownik, pompę paliwa itd..... czy to objaw standardowej usterki, od czasu do czasu zasilanie sie pojawia, może wiecie gdzie jest umiejscowiony przekaźnik główny zasilania po stacyjce? lampka check control oczywiście nie świeci
sprawdziłem zasilanie do pompy dochodzi ( wtyczka z przewodami od aku jest zailanie i druga mniejsza ale z 3 przewodami czarny masa i na kolejnych zasilanie ale tylko na zapalonym silniku. sterownik pompy to jest to gniazdo z 3 przewodami ?
Zasilanie idzie z pompy a ecu tylko kluczuje masę . Może jakiś czar z przekaznikiem odcinającym lpg.
Prawdopodobnie uszkadza się przez olej silnikowy przedostający sie z vacum -pompy. Możesz jeden uszkodzony rozebrać . Vac to zasilanie podciśnieniem, out to wyjście np : na turbo.
Jak niby miałaby działac potem cały czas?.Jakbyś mógł to rozwinąć to proszę. Działa wtedy gdy jest ładowanie, aż do zgaszenia samochodu.. Nie pamiętam dokładnie ale chyba od 13,5 V. Zasilanie tego układu to plus po stacyjce.
Oprócz zasilających to jest chyba z 8 kabli, 4 wtyczki. Pompa dostaje info od ecu na temat prędkości pojazdu. Słyszałem, że niektóre modele biorą też z czujnika na maglownicy prędkość skręcania kół, więc napewno nie da rady uruchomić w standardowym trybie pracy. Pytanie, czy można uruchomić podłączając zasilanie i podając napięcia na któreś (które ?)...
przekaźnik podwójny sprawdzałem mierząc napięcie na jego wyjściu, tzn zasilane wtrysków jest cały czas, nie zanika nawet gdy silnik zgaśnie. Sekcja zasilania pompy wydaje się ze działa prawidłowo.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa. Zasilania i masy sterownika silnika (komputera) . Przy uszkodzeniach występujących losowo i sporadycznie, czasami trzeba podpiąć pajączek żarówek ,żeby dojść do ładu. Co do rozładowywania akumulatora to zmierz natężenie prądu bez kluczyka. Często radio rozładowuje.
pod maska masz dwa przekazniki jeden od pompy drugi od ecu sprawdz zasilania
jak ma elektryczną pompę to mogło urwać uzwojenie w silniku.posprawdzaj zasilania silnika
Witam wszytskich, mam problem z samochodem opel vectra c. Nie działa wspomaganie. Pali sie kontrolka na desce dotycząca uszkodzenia. Nie mozna się połączyć z układem wspomagania. Zrywa komunikację. Co sprawdzić na początek? Czy może to być spowodowane uszkodzeniem pompy bądz czujnika na kolumnie kierowniczej? Czy raczej problem z zasilaniem komputera...
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
sprawdż czy po odpaleniu wciąga ci sztangę od turbiny, jeżeli chodzi o zapowietrzanie to ja zawsze podaje ciśnienie powietrzem pod zasilanie pompy tam gdzie zasysa z filtra wtedy wykluczysz wszystkie nieszczelności pompy i przewodów, jeżeli paliwowy będzie się robiło czarne to gumki pod trawersami do wymiany
Jeśli jesteś pewny rozrządu w sensie że nikt przy nim nie grzebał bo jest łancuch to możesz zasilić go z bański, bo ten błąd będziesz miał również jak będzie w baku smok zapchany i kiepsko paliwo będzie dochodzić, jeśli zasilanie z bańki nic nie da to pompa do roboty
zbiornik w aucie został wyczyszczony,zawierał tyle brudu że głowa mała to samo z przewodami filtry po wymianie.Auto szarpie,gaśnie zmienia obroty i ciężko zapala.,zapałił sie checki wyskoczył błąd p1220, wiec została jedynie pompa.Szulam warsztatu który bógłby sie tym zając,prosze o pomoc. A po tej wymianie filtrów ktoś opowietrzył układ? Wszystkie...
Ok, tyle że nie ma takiego błędu jak 1220.(oczywiście wg moich danych) Może 1230? "1230-Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika"
Używaj przynajmniej małych liter. Pompa palliwa jest umieszczona wewnątrz zbiornika paliwa. Sprawdź czy po przekręceniu stacyjki dostaje zasilanie +12V.
Schemat zasilania pompy w jedną łapkę miernik w drugą i do dzieła.
łaczy sie cdif-2 bez problemu, ze wszystkim, ale jak wchodze w silnik kaput, sprawdzilem zasilania, masy, przekaznik pompy,ale zasilanie jest wiec to juz chyba sterownik, moze bym i zawiozl na warsztat ale wokol sami mechanicy bez komputerow, a dobry elektronik daleko, i strasznie drogo:/
Witam.Mam dziwny przypadek z zasilaniem listwy cr ,pacjent to vectra c 1,9 dtl 101 km na pompie wtryskowej cp1h1 .Mianowicie pompa nie daje żadnego ciśnienia ani nie zasysa paliwa z baku.Po podpięciu pod komputer błąd p0090-5b i p0090-0a w parametrach jest ciśnienie na listwie cr25,4mpa a ciśnienie żądane 18mpa.Po wypięciu wtyczek z czujnika ciśnienia...
Chciałbym prosić o radę w moim "nietypowym przypadku". Zakłócenia w moim CB polegają na tym, że po pierwsze - przypominają pracę odkurzacza - poziom zakłóceń zależy od prędkości samochodu - nie zależą od obrotów silnika - auto zwalnia do zera odkurzacz milknie Próbowałem różnych wariantów zasilania, filtry, odłączenie pompy paliwowej, instalacji gazowej...
Co może być powodem że pompa nie stwarza ciśnienia na wtryski.Odkręciłem rurki przy pompie i podczas krecenia nie podaje ropy.elektrozawór sprawdziłem paliwo pociągłem z bańki .Zastanawiam się czy nie trzeba napompować pompką ręczną paliwa na zasilanie pompy może sie zapowietrzyła.Z rurki powrotnej jak kręce to leci paliwo też ciągnie bo musze dolewać...
Silnik opla. Jak sprawdzić świece żarowe? Wyjąć je i sprawdzić czy grzeją? Te bąbelki też jak można sprawdzić? Założyć przezroczysty przewód na zasilaniu pompy i sprawdzić czy nie idą bąble?
Musisz uszczelnic ukad paliwowy pompy i wtryskiwaczy. Tam na nieszczescie powrót z wtryskiwaczy jest polaczony z zasilaniem pompy. Powoduje to zapowietrzanie pompy. Jest dostepny zestaw naprawczy. Wymien go i dobrze odpowietrz pompe. Najlepiej przeciagnij paliwo przez pompe. Zapowietrzona pompa moze sie uszkodzic dosc latwo.
Dawki, początku tłoczenia nie sprawdzałem. Nie chcę wprowadzać w błąd, diagnozowałem taką pompę ostatni raz pewnie z 5 lat temu, ale na 95% było zasilanie po podaniu na wtyczkę.
niestety to nie common rail . standart pompa wirowa z komorą wstępną ... dziś próbuje dalej pozalewam pompę z każdej strony !!! od wtrysków , zasilania i odpływu.
Świeci się kontrolka na desce? Na początek sprawdzić zasilanie. Może być bezpiecznik, zgniła wiązka, sama pompa w sobie, albo czujnik obrotu kierownicy. A co się stało że przestało działać? Wypadek czy po prostu awaria?
Witam Wyświetla się błąd 1631 (A) pompa wtryskowa wadliwe działanie 1 Auto odpala bez problemów , jak zimne to ma problemy z wejściem na obroty .Po rozgrzaniu ładnie się wkręca . Błąd można skasować na pracującym silniku ,ale nadal brak mocy , po ponownym przekręceniu kluczyka błąd znów się pojawia .Brak pełnego zasterowania zaworu reg.turbo (pokazuje...
Ster musi dostać zasilnie z linii 15 by włączyć przekaźnik pompy to po pierwsze.Nic nie wiadomo nawet czy pojawia się check, czy wskazówka od obrotomierza podnosi się przy kręceniu jak i to czy właśnie ster dostaje zasilanie itd. Tak naprawdę to nic nie wiadomo.Czarno widzę te robote.
Witam, mam webasto tego typu w Vectrza C i właśnie sie zastanawiam czy jest możliwe dorobienie do tego starowania albo jakiegoś timer tak by sie uruchamiało o określonej godzinie. W gniazdku jest 4 kabli zasilanie + i - wyjście do pompy i linia sterownicza GMLAN. Jest może jakiś schemat do takiego sterownika?
mam pytanie, czy jak podlacze zasilanie pod bezpiecznik pompy paliwa to ja uruchomie?:)
To zacznij od sprawdzenia zasilania pompki . Podłącz miernik przy pompce i tym sposobem dowiesz się czy pompka padła czy nie dochodzi napięcie do niej , a wtedy szukasz w drugą stronę .
ten przekaźnik podaje zasilanie do pompy paliwa, ECM (wtryski, regulator prędkości biegu jałowego) pisząc prościej to tak jak dwa przekaźniki w jednej obudowie (da radę to podłączyć na zwykłych-tylko po co?)
Sprawdziłem to wczoraj MAXI 20A OK jest zasilanie na podstawce przekaźnika pompy, ale nie pojawia się na kolejnym przekaźniku (wtryskiwaczy) bo poprzedni nie jest sterowany. A może ma ktoś pomysł na sprawdzenie statyczne czujnika obrotów wału i wałka ?
do pompy wspomagania idą 2 białe , 2 zielone i jeden czarny . We wtyczce obok dwa grube brązowy i czerwony - zasilania . Czy mam odciąć białe i zielone i zrobić zworę pomijając pompę wspomagania ??? Proszę jeszcze o podpowiedź bo doczytałem że jeden z kolegów miał problem ze stykiem 15 . Dodano po 19 Przewody odcięte zielone i białe - w wiązce na górze...
nie masz zasilania sterownika silnika,lub faktycznie padł.
Opel Vectra 2.0 1989 rok silnik C20NE system Motronic 4,1 .Nie uruchamia przekaznika pompy paliwa i wtryskiwaczy.Sprawdzone masy i zasilanie sterownika. Sprawdzone czujniki ,przekażniki ,zbadany przebieg czujnika położenia wału oscyloskopem.Wiązka elektryczna zdemontowana i sprawdzona.Odczyt poprzez CDIF2 nie pokazuje żadnych błędów (nie pokazuje błędów...
witam wymień wszystkie wężyki przelewowe od wtrysków cały przelew wchodzi do zasilania przed pompą jak są sparciałe lubi pociągnąc powietrze i dlatego gaśnie i trzeba długo kręcić jak nie to winne są zaworki w pompie
Błąd taki że Tomasetto Alaska nadaje się tylko do małych silników, a pomiar ciśnienia i temperatury gazu daje się blisko wtryskiwaczy, w żadnym wypadku przed filtrem. Jednym słowem montowali to druciarze. Co do tematu, zaznaczony przekaźnik to tzw systemowy, od pompy jest ten drugi obok. Skoro się nie wyłącza to znaczy że przewód sterujący gdzieś zwiera...
No nie wiem czy to tak do końca wina świecy podejrzewam lekką nieszczelność w układzie zasilania i stąd te zadławienia po dłuższym postoju
Radzę wymienić kostkę stacyjki "check" się nie świeci brak zasilania,nie dochodzi "15"-ka za stacyjką.
A może brak obrotów silnika ? tester pokazuje jakieś błędy ? COS OD SIEBIE.....!!!! Czego oczekujesz po tak mizernym opisie ? Brak reakcji podczas rozruchu ? , bo po włączeniu zapłonu nie będzie pracować... Zasilanie na pompę jest podczas rozruchu...mierzone na wtyczce do zbiornika.? Coś więcej ?? Sorry , ale na razie nic więcej nie jestem w stanie...
sprawdz pin 20A na ecu,jak nie wystawia masy to masz odpowiedz.Robiłem jedna vectre na te przypadlosc,tez brak sterowania przekaźnikiem pompy paliwa,drugie ecu i sajonara
czy w trakcie pracy pompy styki przekaźnika są w spoczynku? (cewka prekaźnika nie jest zasilana)
Daj znać czy są jakieś poprawy i sprawdź sobie filtr paliwa jeśli jest czarny to uszczelniacze pod mostkami do wymiany. Drugie co przewody przelewowe łączą się przy pompie z zasilaniem wystarczy minimalna nieszczelność i nie zaciągnie paliwa a te pompy są bardzo wrażliwe na zapowietrzenia. Sam egr osobiście bym wywalił Dodano po 1 I sprawdź sobie uszczelkę...
Jeżeli bezpiecznik od pompy będziesz miał sprawny to sprawdź kontrolką czy pojawia się napięcie i masa na wtyczce od zasilania pampy. Możesz spróbować reset.. [/syntax]
Po przekręceniu stacyjki nie gaśnie kontrolka ABS. Z przodu słychać jakiś przekaźnik, ale to może być od sterowania pompy paliwa albo wtrysków (X20XEV). Można się bez problemu połączyć ze sterownikiem, wejść w diagnozę, ale wywala błąd 35 - obwód przekaźnika pompy zwrotnej. W teście pompy oczywiście cisza, nie startuje. Kontrolka TC w ogóle nie świeci...
Po prostu tam coś jest nie tak i raz po zakmnieciu i otwarciu działa a raz nie. Odcina zapłon na zasadzie odcięcia zasilania pompy paliwowej. Rozrusznik normalnie kręci lecz nie dostaje paliwa i nie odpala :D
Sprawdziłem przewody- nie było w nich oleju. Jeszcze jedno ciekawe "usprawnienie" wykonane przez poprzedniego właściciela, przeczące prawom fizyki. W aucie została zastosowana dodatkowa pompka elektryczna "wstępna" pompująca paliwo do pompy głównej... przez przelew :D czyli paliwo z filtra idzie na we pompki, wyjscie pompki cisnieniowe idzie na przewód...
Zasilanie sprawdzić nie problem ale przydal by się jakiś tester by sprawdzić błędy,lub zobaczyć czy podczas kręcenia ster widzi obroty pompy (dokładnie o połowe mniejsze)jak ster na pompie na pewno sprawny i pompa też to problem w zapowietrzeniu lub CAN.No chyba że po właczeniu zapłonu miga mil,no ale mówię tester by sie zdał .
Jak w temacie Vectra długo nie odpalana (około 2 msc), pewnego dnia po prostu zgasła, wcześniej się zapowietrzała z tego co wiem były problemy z paleniem. Komputer nie wyrzuca jakichkolwiek błędów sterownika pompy lub tym podobnych, jedynym błędem jest p1635 (ale dotyczy on świec). Ciekawostką jest fakt iż pompa nie zasysa paliwa wcale, suche jak pieprz...
Pompa znajduje się w głowicy po przeciwnej stronie niż rozrząd, jest przykręcona na 4 śrubki i odchodzą od niej dwa wężyki, grubszy do serwa cieńszy do zasilania elektrozaworów, ostatnio kosztowała 1100,00 zł, możesz kombinować z używką ale to nigdy nie wiesz na co trafisz, przed wymianą tej pompy należy zrobić pomiar podciśnienia wakuometrem.
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
Właśnie do tego doszedłem . :D Właściwie to miałem problem z odpalaniem i przy okazji znalazłem usterkę dotyczącą zegarów.Zastanawia mnie tylko jedno,dlaczego paliło bezp. przy aku 20A ten żółty(zasil.przekaźników) skoro powinno palić F19 od pompy.?I dlaczego stopiło wiązkę na tak krótkim odcinku a reszta instalacji ok?Jak wiązka wchodzi pod tylnym...
Podłącz paliwo do pompy np. z butelki 1,5l (pet) poprzez odpowiedni wężyk. Butelkę umieść powyżej pompy paliwowej. Jeśli odpali na takim zasilaniu, sprawdź czy na immo jest prąd. Jeśli elektrozawór nie dostaje prądu - odcina dopływ paliwa.
Nic chyba nie zatkane. Nie idzie płyn ham. z pompy abs na wyjściu prawy-przód po zamontowaniu w samochodzie. Przed zamontowaniem pompa była drożna na wszystkich czterech wyj. . Zachowuje się tak mimo odpięcia od zasilania i sterowania abs. Bez zasilania wygląda mi to na prosty rozdzielacz (dwa wejścia - cztery wyjścia). Dodam, że na wejściu jest ciśnienie.
AINAL uważam jednak ,że ma się do żywotności pompy nie mówiąc o innych podzespołach i póżniejszym wykorzystaniem jednostki, a jak wyżej napisano ,że w tym aucie pompa to słaby punkt tego auta , wszystkie Opelki ,które do mnie trafiły po podniesieniu mocy w taki czy inny sposób z uszkodzeniem pompy przebiegi miały mniejsze ,może się mylę ale to nie tylko...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Witam mam problem z wspomaganiem, 2.0dti 03r. padło wspomaganie ale nie zapaliła się kontrolka... sprawdziłem bezpiecznik akumulator i mase oraz stan płynu, według mnie wszystko w porządku rozebrałem trochę nadkola i odpaliłem auto, słychać prace ale taki cichy pisk.... kontrolka dalej sie nie świeci, pod czas pracy odpiąłem główny kabel zasilania,...
zasilanie pompy paliwa vectra pompy vectra vectra odcięcie pompy
wykorzystać joystick auris schemat gniazdka angielskie
sterowanie nawiewu sterowanie nawiewu
Jak dopuścić wodę do pieca Vaillant - instrukcja Kod usterki P2562 - Czujnik położenia sterowania doładowaniem turbosprężarki