Witam serdecznie, pacjent Citroen C4 Grand Picasso 2010 r. 1.6 HDi, wymiana silnika i mianowicie chodzi o to, że w nr VIN jest oznaczenie silnika 9HZH, a po wyciągnięciu silnika z komory okazało się, że oznaczenie silnika jest 9Hz01, więc zastanawiam się, czy osprzęt będzie pasował, a może szukać takiego samego silnika, jaki jest. Dziękuję za odpowiedzi,...
A może to być pompa paliwa albo turbina?
Mechanik mówi, że to może być od pompy, bo nie ma smarowania.
Wymieniłem filtry i samochód ożył ale zaczął fruwać kiedy zrobiłem wężyk łączący pompę paliwa z turbiną (jakieś podciśnienie) ,był popękany . Dzięki wszystkim za rady.
Wymieniony został czujnik wału,czujnik walka pompa paliwa w baku,wyczyszczona turbina dalej to sama .Przejechałem ostatnio 150km I pięknie nic się nie działo, a tu nagle stop..Nic nie pokazuje, żadnego błędu,kręci i nic..trzeba to odpalić na plakat, i chodzi po jakimś czasie to samo gasnie podczas jazdy ..już nie wiem..może jeszcze wymienić pompę Vacu..???
W tym aucie nie ma komputera pokładowego, turbina mechaniczna jak i pompa paliwa ,myślę że komputer nic nie powie..
nie naprawiaj jak nie musisz. to na krótką mete. sam się kiedyś użerałem. wybuchnąć nie może. benzyna toto smaruje jak jej braknie to pompa się psuje, norma przy autach z gazem.
Zapomnij o dieslu, taki auto ma na przebieg minimum 250-280 tyś.km NIEZALEŻNIE od wskazania na liczniku, a to oznacza bardzo kosztowne naprawy: koło dwumasowe, filtr cząstek stałych, układ wtryskujący, pompa paliwa, turbina -- to są naprawy od kilkuset do kilku tysięcy - włożysz połowę ceny auta. Te auta są po prostu pozarzynane i nikt nie sprzedaje...
Witam. Podczas jazdy (po zrobieniu ok 100km) zaświeca mi się kontrolka STOP i silnik gaśnie, gdy auto jest jeszcze rozpędzone wrzucam N naciskam START, silnik odpala, wrzucam D i jadę dalej. Czasami tak się dzieje raz na 500km a czasem 10 razy na 200. Pompa paliwa była sprawdzana. Turbina jest nowa. Może tutaj jest problem? Bardzo proszę o opinie i...
Ok tak zrobimy dam znać co i jak Dodano po 11 Ale to też dziwne bo na wiosnę był robiony remont silnika wymiana rozrzadu koplet , turbina tmregenerowana , nowa pompa paliwa , i jeździł normalnie tak mi się wydawala , ale na jesień już awaria, . Nie ma siły. Szczerze to zwariowałem
Witam, VW Sharan 1,9 tdi 200rok, kod silnika AUY. Auto jedzie, ale nie ma mocy. EGR odłączony, wymieniona turbina, pompa paliwa, przepływomierz, wtryski, zawór n75, n239. Wszystko to jest wymienione a mimo to auto nie ma mocy od 1000 obrotów. Z góry dziękuję za pomoc.
Pompy paliwa,wtryskiwacze,turbiny http://www.dieselevante.it/index.asp
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
W tym silniku przy cziptuningu spokojnie otrzymasz 20 KM. Taką krytyczną granicą jest 30KM. Zaczyna sie dymienie i nadwyręża się dół silnika. Wtedy musisz sie przygotować na zmiany części na te z mocniejszego silnika: wtryski, pompa paliwa, byc może turbina i intercooler
Takie przypadki się zdarzają. :) Ten na zdjęciu, wcześniej zafundował sobie nową turbinę i pompę paliwa. :) :) http://obrazki.elektroda.pl/5307235100_1...
Witam! Posiadam Vito 97r 2.3d. Samochód nie odpala przy temperaturach poniżej 0 st. Co może być przyczyną? Z tego co wiem, ubiegłej jesieni były robione wszystkie wtryski, pompa paliwa, świece i turbina, ale problem pozostał. Po polaniu silnika gorąca wodą samochód odpala nawet przy -20 st. Nie będę latał cały czas z czajnikiem. Proszę o pomoc. Co może...
Z opisu wystąpienia usterki obstawiałbym na zatartą turbinę. Co łatwo sprawdzić ściągając węża i ruszając ośką na boki. Ale skoro na jednego wtryska nie daje paliwa to pewnie jednak pompa. Jednak trochę dziwne bo konstrukcja pompy vp44 utrudnia występowanie takiej usterki (patrz przekroje w internecie).
Wtryski, pompa, paliwo, wydech, kolektor dolotowy, turbina, katalizator, filtr powietrza, filtr paliwa, silnik, nowy samochód, jeszcze wymieniać?
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
witam mam problem ze spalaniam ok. 35l /100km przy ładunku 8t stopien sprężania 95% nowe pompowtryski,turbina,pompa paliwa,pedał gazu a auto nie specjalnie jedzie problem myśle ze jest gdzieś w czujnikach ale których.Czasami jest taki power ze nie czuje ze mam załadowane 24t a czasami przy 10t nie może sie rozpędżić może miał ktoś taki przypadek
Intercooler sprawdz lub uszkodzona pompa vp. Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Masz kabel vag aby sprawdzic dawki paliwa ?
W tych rocznikach raczej ciężko będzie o zwykłą pompę, pompowtryski nie lubią słabego paliwa uważaj też na turbinę nie lubią emeryckiej jazdy
Witam. Posiadam Mercedesa Actrosa MP2 2655 6x4 euro 4 raz ma sile raz nie po załaczeniu tempomatu i jak podbije mu sie predkosc tempomatem to przyspiesza jak wsciekly po wyłączeniu tempomatu brak przyspieszenia. Czasami idzie jak burza przez 80 km a jak cos mu odbije to nie idzie wcale. Wtryski zrobione pompy pld po regeneracji, turbina wparzadku, pompa...
Migająca kontrolka swiec zarowych w VW sygnalizuje poważne (chociaz nie zawsze) uszkodzenie układu wtryskowego. Nie wiem jakiego masz chip boxa ale zwykle w tych silniach oszukują temperaturę paliwa. podejrzewam, ze jak będzie +30, to nie będzie błędu, w niższych temp. zawsze. Tylko twoją wolą jest to czy chcesz niszczyć silnik pompę i turbinę na własne...
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
Witam złożyłem w majówkę silnik G9u 2.5dci od Masters. Silnik był składany na Bloku 2.2 szlifnietym do 2.5. Auto pali trzyma obroty nie kopci. Jednak od 800 do 2000/2500 tys ma brak mocy, na biegu jałowym normalnie się wkręci na obroty ale podczas jazdy. Gdy np przy 50km/h na czwórce depne do dechy to dopiero auto idzie jak będzie miało około 3000obr....
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
temat ogarniety problemem było ciśnienie paliwa , auto długo stało musiało sie dużo syfu z dodatku bio utworzyć i to zatyka filter paliwa
Turbina na samym oleju i pompa bez immo.
Witam, Miałem kiedyś takie autko i miałem podobny objaw. Jeśli posiadasz podgrzewacz paliwa omiń go, ponieważ niestety po kilku latach eksploatacji potrafi się rozszczelnić i paliwo cofa się do zbiornika. Rozszczelnienie nie jest na tyle duże żeby paliwo wyciekało na zewnątrz niego. Wymieniałem kilka razy podgrzewacze, próbowałem je naprawiać, ale po...
Czarny dym często pojawia się gdy jest nieszczelny dolot , jak turbina się kończy, sprawdź w dolocie do turbiny czy nie ma oleju.
Siemka, piszę z pytaniem o pomoc, a mianowicie auto nie jedzie jak powinno, nie ma mocy, słabo przyspiesza itp. Z tego co zauważyłem to: Gdy gaz jest wciśnięty do połowy to czuć, że przyspiesza szybciej, a gdy jest wciśnięty do dechy to już odczuwalnie słabiej przyspiesza, gdy już się bujnie do 130 to zapala się check engine i odcina moc do końca, w...
Sprawdź przewody podciśnieniowe, zawór n75, egr, drożnosć wydechu(katalizator) wymień filtr paliwa. Bo następne pomysły to turbina i pompa.
Moze byc tez turbina.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Witam mam problem z moją Vectra B 2.0DTI, problem jest taki że samochód podczas przyśpieszania zbiera się jak żółw i prawie nie mam mocy.. pedał w "podłoge" a i tak powolutku przyśpiesza. Bylem dziś u mechanika bo myślałem że to turbina siadła, jest na gwarancji i sprawdzili ją i powiedzieli że wszystko z turbiną jest w porządku. Ktoś wie co może jeszcze...
Problem rozwiązany . W zbiorniku nie ma pompy paliwa. Układ paliwowy nie drożny, sitko w zbiorniku zaklejone. Po przeczyszczeniu wszystkiego auto zasuwa. Pozdrawiam
[quote="glosny83"]a morze ciągnie olej przez turbinę i dlatego chodzi no nie doczytałem do końca
Witam jam mam golfa 4 i mam to samo, mechanik stwierdził że turbina przeładowuje i pompa podaje złą dawkę paliwa. A też ma kopa, lecz nie raz czuje ze jest słabszy. Nie chciałem wierzyć więc, sam sprawdziłem i ma racje gruszka prawie się nie rusza tak zapieczone jest mimo ,że ma kopyto a na wolnych obrotach faluje.
Witam serdecznie. Możesz kolego napisać którą pompę wymieniłeś? Pompę paliwa ze zbiornika czy pompę wysokociśnieniową (wtryskową) Dodano po 3 Mam dokładnie taki sam problem co ty. Sprawdziłem już turbinę, przepływomierz, ciśnienie na pompie wszystko ok. mechanik na początku coś wspominał o pompie wtryskowej ale potem stwierdził że jest sprawna i ciśnienie...
teraz ja opowiem Wam swoją historje- laguna dti '99. głowica po naprawie, luz na zaworach prawidłowy, ciśnienie na cylindrach oki, czujnik położenia wału- nowy, przepływomierz- nowy, paliwo nie schodzi, świece grzeją, pompa paliwa oki, zapala po nocy normalnie, turbina bez luzów- znaczy ok., NIESTETY nikt nie wie i nie potrafi stwierdziś dlaczego brakuje...
Jak dobrze pamiętam to zatykal się filterek paliwa na pompie wtryskowej i będzie przymulony silnik, a odnośnie turba sprawdź zawór na kolektorze o którym wspomniałeś oraz egr i czy masz układ szczelny węże intercoler itd .Piszesz że auto moc jaķąś ma czyli turbo coś daje baypas domknięty wirnik cały więc do turba bym się nie czepiał narazie
Ciśnienie paliwa to raczej nie ma jak sprawdzić to pompa zexel na postoju ładnie się wkręca ,turbina sterowana jest zaworem przeciążeniowym to raczej gdy jest uszkodzony to przeładuje ciśnienie
gelus, 2 sprawy: - masz odcięcie zrobione? jeśli tak sprawdź je - przekaznik pompy paliwa powinno pomoc ;)
Miałem podobny problem z moją toyota silnik 2.0 d4d walczyło z nim milion mechaników co wymienilem: 1. Filtr paliwa 2. Sprawdzona pompa paliwa, zawory scv 3. Wyczyszczony egr 4. Zregenerowana turbina 5. Wymieniony intercoler I to nic nie dało przyczyną była banalna wilgotna instalacja elektryczna. Farelka pod maską uratowała mi portfel ☺
EMS 53253 ; ciśnienie zasilania jest za niskie. Możliwe ,że jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie,filtr paliwa zapchany,wycieki z układu, pompa podająca uszkodzona.Sprawdź jeszcze turbinę, cały dolot no i filtr powietrza.To tak na początek.
Witam Mam w Mondeo 2.0 TDDI /115KM silnik typ D6BA objawy są takie, że auto po przejechaniu krótkiego odcinka ( ok. 200-300m) "łapie" 2 błędy: P 0149 Elektryczna pompa paliwa --- czas kontroli P 1564 Pompa wtryskowa --- błąd. Od tego momentu od razu wyczuwalnie zmniejsza moc, przyśpiesza bardzo słabo, w ogóle nie daje się wkręcić na obroty powyżej ok....
witam błąd p0135 jest od pierwszej sondy uszkodzony grzejnik a kopcenie moze być od bardzo bogatej mieszance paliwa nie podajesz dokładnie jakie ciśnienie podaje pompa paliwa nie wiadomo jakie jest ciśnienie doładowania bo moze turbina mało podaje mogą być uszkodzone zawory sterujące turbiną a jezeli z gazem jest coś nie tak to trzeba wyregulować
Jest tam problem z turbiną albo z pompą wtryskową( chociaż może być sto innych powodów od filtra powietrza, paliwa po głęboką elektronikę włącznie ze sterownikiem) Kolego jak jest coś nie tak to się nie pchaj w to! Jeszcze jak nic przy nim nie zrobisz sam radzę odpuścić! Ja się naciąłem :-(
Problem jest następujący: Brak mocy jakbym turbiny nie miał dosłownie, turbinę słychać tak jak zawsze, w aucie zmieniałem pompę paliwa i filtr paliwa bo auto szarpało. Teraz jest ten problem wyeliminowany ale po odbiorze auta nie mam właśnie tej mocy, mechanik mówi że nic nie ruszał oprócz tego. Jak to jest że z rozwalona pompą miałem szatańska moc...
A błędów w module silnika nie było ,bo wygląda to na klasyczny notlauf. No chyba że mu paliwa brakuje przez zapchany filtr czy sitko w baku czy padającą pompę.
Uturbiałem swojego mtz-ta i wygląda to mniej więcej tak. Zakładając samą turbinę możesz zwiększyć dawkę paliwa tylko trochę. Pompa wtryskowa przy każdym dodania gazu daje maks dawkę zanim silnik osiągnie większe obroty a powietrza mało bo turbina nie pompuje i jeśli przesadzisz z dawką będzie sadził czarnym dymem. Dopiero dołożenie korektora ciśnieniowego...
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Witam mam problem po zlozeniu silnika auto pracuje na biegu jalowym prawidloo lecz gdzy dam mu obroty miedzy 2 a 3 tys zaczyna przerywac.dodam ze wrtyski byly juz 2 razy sprawdzane na stole probierczym ponoc sa ok. Rwgenerowana byla turbina i pompa wrtyskowa wymieniona na druga i filtry paliwa tez . Zauwwazylem ze korekcje wtryskow sa w granicach -...
WITAM Miałem podobny przypadek z volkswagenem 1.9TDI sprawdziłem prawie wszystko :sterownik wymieniłem ,sprawdziłem wszystkie czujniki,katalizator,filtr paliwa,filtr powietrza,turbinę wymieniłem i przepływomierz i dalej muł.Sprawdzałem Kts-em i VAGIEM i nic.Przypadkiem wykręciłem zaworek przy pompie paliwa ktury był zatkany i trafiłem.
Posiedziałem przy tym sterowniku i rozrysowałem schemat - wiele rzeczy mi się rozjaśniło. Do znawców tematu mam pytanie: z jakim wypełnieniem impulsu sterowna jest pompa? Gdzie znaleźć jakieś parametry takiej pompy? Czy pompa paliwa powinna pracować szybciej jeśli na akumulatorze jest 14V i turbina szybciej pracuje, niż przy 10V i i wolniejszych obrotach...
Witam. Moj przypadek jest dość dziwny i brak mi już jakichkolwiek pomysłów .... Nissan Primera P12 diesel 2.2 Cała historia zaczyna się od nagłego spadku mocy - auto jezdziło bez zarzutów do momentu wymiany oleju i filtra , po kilku dniach od wymiany zapaliła się kontrolka silnika i ABS , auto straciło moc - do 3000 tys jest ok , ale więcej niż 60 km/h...
Wumieniony czujnik doładowania turbiny w kolektorze na orginał z servisu orginalne wszystkie filtry założyłem nowe, sprawdzony intercoler ,poczyszczone smoki w zbiornikach ,sprawdzona turbina wypaony katalizator ,tylko niewiem jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa bo na podniesionych obrotach pokazuje 5,5 a na wolnych niecałe 4
Witam :) jestem posiadaczem Scanii R480XPI bez AdBlue🤷♂️🤷♂️. Po zakupie auto paliło 28-30l i tak się utrzymywało przez kilka lat. Nagle scania straciła na mocy i zaczęła dużo palić (40l ponad) okazało się że wtryski kaplica, pompa paliwa też śmietnik. Kupiłem wtryski pompę cały układ paliwowy wyeliminowałem, auto dalej słabe dużo pali. Układ EGR czyszczony...
Czyli że zwykły diesel jest silniejszy niż TD ? Na niskich obrotach tak, bo zanim się turbina rozpędzi to bardziej dławi silnik niż wspomaga.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ? Od strony paliwa wszystko ok. ciśnienie na rampie zgodne z zadanym. Vacum tu nie ma nic do tego bo gruszka od turbiny jest podpięta pod turbinę (wypychana przez ciśnienie z turbiny)...
Witam wszystkich serdecznie. Czy ktoś z forumowiczów miał do czynienia z wodną nagrzewnicą Sirokko 268 ? Montowana była w autobusach Jelcz, Ikarus, Autosan. Nabyłem taką nagrzewnicę i mam problem z uruchomieniem. 1) Kiedy próbuję uruchomić nagrzewnicę wciskając przycisk płomienia na zegarze zaczyna pykać przekaźnik od świecy żarowej z odstępami ok 2-3...
Diesla nie zalejesz sprawdz EGR może sie nie zamyka po dodaniu gazu(zdejmij przewód podciśnieniowy na próbę).Na boosterze wykręcając zmniejszyłeś ciśnienie z jakim turbina oddziaływuje na pompę (większa dawka paliwa lecz mniejsze ciśnienie doładowania :-( kopeć na czarno) Dodano po 1 Może sie jeszcze przypowietrzać (podgrzewacz)
Pompa sprawna i do tego modelu? Następnie wszystko "czysto" poskładałeś? Turbina działa ok? Filtr paliwa, powietrza ok? I w końcu co to znaczy, że dymi (dokładnie), ile i kiedy (w których momentach) ? I ostatnie pytanie czy silnik wogóle się nie wkręci? Dopiero po odpowiedziach można coś dyskutować - pozdrawiam.
Zrób logi dynamiczne, bo tylko w ten sposób dojdziesz do ładu z autem, zapewne jest jakiś problem a sam w/w czujnik nie ma znaczenia Może być problem z przepływką, N75, z pompą paliwa, gruszką wyrobioną po 20 latach czy nawet popękaną turbiną.... Ale na pałę to możesz pół silnika wymienić. P.S. jesteś w 100% pewny że dolot jest szczelny? (średnio 75%...
przy około 1500 obr/min powinna się włączać turbina (jeśli to jest turbo dieselek). jeśli jeszcze zaczynasz widzieć, że z wydechu lecą ciemne spaliny, to zaczyna sypać Tobie się właśnie, albo winna może być pompa paliwowa (kiedyś znajomy wymienił silnik, bo siedziała w nim turbina, a po sprzedaniu na części stary silnik, wróciła pompa paliwa, bo była...
Witam, mam pytanie i potrzebuje pomocy, zaświeca się mi pod czas jazdy powyżej 80 km/h ostrzeżenie silnika na czerwono. cały czas wychodzi że zepsuł się czujnik doładowania turbiny, już 3 czujnik szlak trafił... szukam wszędzie a nic to nie daje, turbina nowa? katalizator jest ok, pompa paliwa i wtryski też ok nikt nie może dojść do ładu i to naprawić,...
OD zawsze jestem fanem starych MANów. Niedawno kupiłem model 10-163 na zwykłej pompie na linkę gazu. Problem w tym, że auto ma moc między 1500-1900 obrotów. Przy pięciostopniowej skrzyni biegów ciężko mi rozpędzić auto i utrzymać prędkość pod górki na autostradach niemieckich. W poprzednim MANie (ten sam model) nie miałem tego problemu, auto ciągnęło...
ze ludzie sie zamykajaa w 6-8 litrach Na trasie :D W mieście nie masz szans. Możesz mieć problem z dawką paliwa, kątem wtrysku, EGRem, turbiną, wtryskiwaczami.
Jeżeli to jest silnik na pompie nie pompowtryskach to można zamienić przepływomierz na inny dobry i sprawdzić, ewentualnie sprawdź cały układ paliwowy -elektrykę. Są jakieś błędy na VCDS. Kiedyś miałem problem z przepływomierzem , nie chodził a błędu nie pokazywał, w serwisie chcieli mi wymienić turbinę, ale po moich namowach podmieniono przepływomierz...
Te przewody o których słyszałeś to pewnie przewody wysokiego napięcia, tylko że w Twoim aucie takowych nie ma bo masz silnik diesla. Jeśli chodzi o Twój problem to przyczyn może być wiele np. podjechana turbina, silnik tego kolegi może jest w lepszym stanie, może trzeba pompę paliwa ustawić.
Moim zdaniem turbina do przeglądu - zapewne masz turbinę ze zmienną geometrią łopatek i nagar utrudnia pracę turbiny. Może też szwankowac pompa. W jakim stanie są filtry ?, w szczególności filtr paliwa. Czy pompa nie łapie fałszywego powietrza, bądź interkuler.
To jest kombajn z silnikiem 6 cylindrowym z turbiną z pompą chyba Stanadyne 46 DM. Ale na 100% nie jestem pewien.
Sterowanie turbiną i turbo odpada. Wymieniona była gruszka przy turbo. Węże dolotowe cale. Uklad paliwowy szczelny. Pozostają wtryski lub zawór ciśniena przy pompie paliwa(chyba)
Powinno sie podłączyć pod komp.i sprawdzić czy nie jakis błędów. Może jest uszkodzony zawór sterujący turbiną skoro podobno się żle zachowuje, może to być też uszkodzenie regulatora w pompie paliwa, należy też sprawdzić czujnik przepływu powietrza.
Witam mam problem taki iz wymienil mechanik regurator przy pompie paliwa i czujnik paliwa na listwie wtryskowej i dalej problem jest ten sam wtryski sprawdzal i dobre turbina tez co moze byc przyczyna takiego zachowania silnika
Witam mam problem po zlozeniu silnika auto pracuje na biegu jalowym prawidloo lecz gdzy dam mu obroty miedzy 2 a 3 tys zaczyna przerywac.dodam ze wrtyski byly juz 2 razy sprawdzane na stole probierczym ponoc sa ok. Rwgenerowana byla turbina i pompa wrtyskowa wymieniona na druga i filtry paliwa tez . Zauwwazylem ze korekcje wtryskow sa w granicach -...
Prawdopodobnie pompa wtryskowa do remontu. A swoją drogą kopcenie "na czarno" zawsze spowodowane jest zbyt dużą dawką paliwa w stosunku do podawanego przez turbinę powietrza.
Witam, chciał bym się podpiąć ze swoim problemem bo jest bardzo podobny, a mianowicie poziom oleju wzrasta podczas jednej trasy (poziom na bagnecie trzy krotnie wyższy od max), uszkodzeniu ulega pompa i turbina( już 3 raz). Od początku.... Pacjent to hyundai i40 1,7 crdi 2013r Oddałem auto do mechanika ze względu na stuki w silniku, zalecił wymianę...
Nic poważnego, nie kopci ale wydaje mi się że może być za słabe ciśnienie paliwa wydaje mi się że to może być problem z pompą vacum, i coś koło 4000tys obrotów turbina tak jak by się na chwilkę przycinała ale później już idzie normalnie dalej. Komputer nie wyświetla żadnych błędów.
Odpowiedz: dla AUTO-MAR koło pasowe sprawdzone wszystko ok 100%, filtr paliwa czysty i drożny, paliwo ok, turbina ok, ERG ok, zostały wtryski i pompa oby wtryski dały ciała tańszy koszt to na tyle co jest sprawdzone i potwierdzone. Dodano po 3 jak zwykle mylę EGR z ERG myślę że koledzy wiedzą o co chodzi i wybaczą mi pomyłkę.
Kolego rozumiem że potrafisz obsługiwać się komputerem i wstawiać tu zdjęcia ale tdi to zwykły diesel z turbiną i każda konfiguracja "oprogramowania" to poprostu tzw uświadomienie silnikowi że jest coraz starszy i musi być czegoś więcej aby normalnie chodził i to jest błąd i to właśnie jest naciąganie po puki nie będzie brał oleju i turbina będzie sprawna...
Dzień dobry, Chciałbym opisać ciąg dalszy usterki. Pierwszy mechanik wymienił olej i stwierdził że jest to chyba wina któregoś z wtrysków ale on się tego nie podejmuje Drugi mechanik po sprawdzeniu pod komputerem stwierdził że jest to wina DPF'u. Za czyszczenie wziął 400zł. Odebrałem auto niby jeździ ale spalanie mam wciąż wysokie 7.1l/100km (zawsze...
Witam. Mam pytanie jakie spalanie ma MAN TGA18 530 silnik D2876 common rail 2003 rok Wymieniłem wtryski, pompę paliwa, czujnik doładowania, zero błędów, wszystkie ciśnienia na teście dobre, turbina na maxa daje1,7bara a auto pali od 40 do 43litrów. Czy może trzeba zmienić koła na mniejsze bo teraz mam 295/80/22,5. Może ktoś miał podobny problem. Auto...
Podejrzana jest również sprężyna w siłowniku na pompie pozwalająca na zwiększenie dawki paliwa po zadziałaniu sprężarki- zwiększa dawkę przy niższym ciśnieniu i silnik nie dopala. Gdy turbina się rozpędzi (do 5 sek.) dymienie zanika Następna bzdurka, Kolega wie wogóle jak zbudowana jest pompa rozdzielaczowa stosowana w silnikach TDI ?
mechanik wymienil silnik pompa byla w regeneracji podobno byl uszkodzony zawor dawki paliwa koszt 700zl. auto nadal u mechanika bo po wymianie silnika nie zalacza sie turbina i strasznie kopci
Mam wrażenie, że mam ten sam problem, tylko w Carens III. Silnik i rocznik jak u Ciebie. Auto wróciło zamulone od mechanika po wymianie paska rozrządu i regeneracji dpf. Auto wstaje dopiero od 1500 obr./min., wtedy słychać też, że turbina budzi się do życia. Silnik ma 140 KM, a mam wrażenie jakbym startował ze świateł Małym Fiatem. Na trasie przy takim...
Witam ja też mam problem z Omegą B 2,5 td. Silnik jest bardzo trudno odpalić, a jak odpali to mocno kopci czarnym dymem i prawie natychmiast gaśnie. Sprawdzałem w nim: rozrząd, świece , ciśnienie, wtryskiwacze, komputer, turbinę, wydech : pompa wtryskowa była na sprawdzeniu, ustawili dawkę paliwa i twierdzą że jest dobra, komputer wyświetla tylko kody...
Co ty zmieniłeś końcówki wtrysków jak w starym pezocie? Były ustawione luzy zaworowe i pompowtryski? Sprawdź korpus turbiny czy nie jest uszkodzony, sprawdź przyleganie flanszy rury z intercoolera, zobacz czy dwie śruby M8 nie są luźne lub odkręcone - te które trzymają dolot kolo ramy. Zobacz czy nie ucieka ci powietrze z zaworu vgt, sprawdź obroty...
A wiązka elektryczna, czujniki, ze starego włożone? Popuszczanie rurek nie zawsze się sprawdza jeśli któryś wtrysk leje za dużo. Ciśnienia paliwa na układach bloku do zmierzenia, jeśli wtryski i pompy pewne, jak przekładane ze szrotu to daj lepiej silnik pod diagnostykę. Doloty powietrza, wydech, turbina, wszystko ma wpływ. Jeśli nie pali pierwszy albo...
Panowie, może ktoś pomoże. Crafter 2.0 140 KM, 13r, przebieg 380 tys. Problem z ciśnieniem paliwa na rampie. Sprawdziłem wtryski i wszystkie ok. Na 1. i 2. biegu szarpie, jak nie dam więcej gazu. Przy 2 tys. obrotów jedzie normalnie. Rano, po odpaleniu, nierówna praca silnika, falowanie obrotów, wskazówka obrotów na 1 tysiąc. Regulator na pompie wtryskowej...
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Ok, tylko chodzi mi bardziej o fakt, że np lekko poluźni się klapka WG i błędów brak a auto będzie późno wstawać i pewnie gorzej reagować na gaz tak? spadnie też doładowanie zgadza się? Albo dolot będzie gdzieś dziurawy. Mam jeden błąd związany ze składem mieszanki? muszę sprawdzić jaki to numer. No bo tak w skrócie dla laika, co powoduje lub co musi...
Drugiej pompy paliwa nie ma bo to jest na zwykłej pompie. Filtr paliwa na jaki wymieniłeś? Wiem że krafta mogą zamulać auto mimo że nowe. Przepływkę oszukaj za pomocą diody(w necie znajdziesz co i jak) I czy ta turbina na pewno jest sterowana przez N75 a nie czysto mechanicznie? Jeśli tak sprawdź podciśnienia. Pedał hamulca po odpaleniu normalny?
Przy delikatnej jeździe do 2.5 tys nic się nie dzieje. Podejrzewam turbinę bo auto z opóźnieniem działa na gaz Ja podejrzewam problemy z regulacją ciśnienia paliwa (czyt. wtryski, pompa, filtr paliwa, syf w zbiorniku....)
Lepiej podawać dobrze rozpyloną wodę za kompresorem turbosprężarki. Dość dobrze to obniża temperaturę powietrza która wzrosła w wyniku sprężania przez kompresor. Wtryskiwanie przed daje gorsze efekty i negatywnie działa na wirnik kompresora. W tym konkretnym jumzie nie ma chyba chłodnicy powietrza doładywującego, dla którego alternatywą może być wtrysk...
Od turbiny do "grzybka" (siłownik regulatora paliwa dodatkowego) idzie taki cienki wężyk- zdejmij, sprawdź czy wężyk i kroćce na turbinie i "grzybku" są drożne. Turbina Garret? V.
Przy 10 letnich samochodach,o niewiadomo jakim przebiegu 20% mocy to niewiele. W dieslu liczy się moment a nie moc,to nie dragster. Pozatym szczyt tej mocy jest w górnym zakresie obrotów,pomijam takie kwestie jak zużycie paliwa. Łóżeczko pisze się przez "ó"
Jeżeli chodzi o pompę paliwa jest od nowości auto ma 137000km. A o diagnostykę niema żadnych błędów nic nie świeci Ja podejrzewam elektrozawór sterujący turbiną albo zawór EGR się nie domyka.Zabieram się za czyszczenie,kupiłem preparat za 21zł do czyszczenia nagaru zaworu Egr Napiszę jakie będą efekty Zapraszam do dyskusji
Z układu paliwa wymienione: pompa wtryskowa, wtryskiwacze i filtr paliwa Z układu powietrza wymienione: przepływomierz i filtr powietrza EGR wymieniony - zniknął problem z Checkiem ale samochód nadal zamulony do 2.5k rpm Bardzo słabo wkręca się na obroty nawet na luzie. Jakieś pomysły?
wyłączyć pompę paliwa słychać pompę paliwa zalać pompę paliwa
iphone operator buderus instrukcja serwisowy koszyk łożyska
Jasne paski na wydrukach z Xerox VersaLink C7000 Wymiana świec zapłonowych w Skoda Fabia 2007 1.2 - różnica w gwincie