Coś podobnego do popychaczy lasek z C-360. Nie zobaczysz ich. Jedyne ustawienie to tak jak wyżej opisano. A czemu chcesz ustawić luzy?
Szklanki tak mają. To jeszcze pompa oleju i śruba łączącą ją z rurką magistrali jeśli ma otwór w łbie. A jak wygląda spód szklanek, płaskie bez wgłębień? Jak wyglądają laski popychaczy? A dokładnie ich końce które współpracują z szklankami i klawiaturą.
albo jest blok do czyszczenia jeśli to na 4 cylindrze lub najgorsze uszczelki tez czerwona ramka od strony popychaczy
Czesciowo zatkane kanaliki w szklankach badz w popychaczach lub wyrobione szklanki.
Zbiornik paliwa, oczywiście również został wypłukany podczas remontu? Z opisu wygląda na niedomiar paliwa w czasie pełnego obciążenia silnika. Do sprawdzenia: drożność układu zasilania i wydatek pompy zasilającej. Bywało, że w niektórych typach pompek popychacz był za krótki.
Kochani czy wy oczu nie macie,już na pierwszym filmie widać ,że ssący zawór jest za mało otwierany (mały skok dźwigienki) - przyczyna to:pogięta laska popychacza ,wydarta szklanka na styku z wałkiem rozrządu,bądź zdarta krzywka wałka.
i jeszcze zauważalnym, ze niektóre popychacze są ugięte, dlaczego ?
Witam, proponuję sprawdzić luzy zaworowe na zimnym silniku 0,3 mm, oraz sprawdź popychacze i klawiatury lubią się luzować, uszczelki pod wtryskiwaczami.
Witam.miałem to samo.u mnie pomogło dobre odpowietrzenie i regulacja długości popychacza (po wymianie pompki hamulcowej była podparta)
48tys km i juz byla ingerencja w silnik.Widzialem goscia co mial przejechane 360 tys i nic nie robil przy silniku poza oczywiscie normalnymi czynnosciami eksploatacyjnymi ( tez silnik 1.4 ). Moze cos z rozrzadem tylko niekoniecznie z ustawieniem paska. Spotkalem sie z felernym walkiem rozrzadu. Ale ciezko cos ci poradzic tak na odleglosc.
Zna ktoś - jak ustawić popychacze zaworów? Zawory sie ustawia w GMP tloka w koncu suwu sprezania. Czyli po mijance obroc o 360 stopni walem dalej (zgodnie ze wskazowkami zegara). Albo po wykreconym wtryskiwaczu wloz cos do komory spalania i "wyczuj" czy tlok jest w GMP (koniec suwu sprezania). A kamien, hmmm moze jakis srodek czyszczacy wlac do plynu...
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Myślisz ze to moze być główna przyczyna ten wałek? Nic nie myślę. Robiąc remont silnika osadza się nowe panewki wałka, jeśli wałek jeszcze się nadaje, obrabia gniazda popychaczy i zakłada nadwymiarowe popychacze (szklanki). Ponadto chyba żaden silnik nie trzyma maksymalnego ciśnienia oleju, na biegu jałowym.
Kolega szuka w tym, co wymieniał. Szczególnie przyjrzy się kolega popychaczom zaworów. Luzy zaworowe ustawione?
Sprawa jest banalna. Podparłeś pompę popychaczem od pedału czyli nie ma jałowego skoku na pedale. Jak masz regulację skróć popychacz to go skręć, jak nie podłóż podkładkę pod pompę.
Od strony gdzie chodzą laski popychaczy blok nie wygląda na pęknięty, gdzie jeszcze mógł pęknąć tak że olej dostawałby się do wody?
żywotność obecnie użytego przycisku to 100 000 kliknięć i moim zdaniem jest to wystarczająca wartość Zerknij do PDFa, czasem podają przy jakiej sile. Przy takim spuście łatwo ją przekroczyć. Wciśnij parę razy mocno w ramach testu i zobacz ile wytrzyma. 3-pinowe switche z myszek mają fizyczny limit wciśnięcia. Popychacz nie wejdzie głębiej jak obudowa.
Zanim się zabierzesz za ustawianie wtrysku i wyciąganie tłoków zmierz kompresję. Jeśli przedmuch z cylindra na uszczelce głowicy jest do kanału odpływowego oleju masz takie właśnie objawy. Możesz na ciepłym silniku zdjąć pokrywę zaworów i odpalić na chwilę silnik, zwróć uwagę czy przy którejś lasce popychacza zaworów nie idzie większa "mgiełka" do góry.
witam ostatniej zimy zapomniałem spuścić wody z majora3011 wyskoczył jeden brok przy okazji wymieniłem pierścienie panewki pompa wtryskowa do regeneracji, uszczelki pod głowicą zalalem nowym olejem i po kilku godzinach poszła woda do oleju okazuje się pęknięcie za popychaczami zakleilem to poxykina ale dalej ubywa wody w chłodnicy chce go zalać płynem...
Rozumiem że chodzi o silnik czterocylindrowy. W nim nie ma możliwości żeby olej z magistrali zasilającej głowice dostał się do wody bo nie ma kanału olejowego. Olej idzie na klawiature drążkami popychaczy. Sprawdz czy w chłodnicy nie ma ciśnienia, spalin, nie bulka płyn i czy na pewno to olej a nie paliwo.
Na klawiaturze jest jakiś luz poprzeczny ale tam idzie smarowanie z popychaczy to raczej powinno być trochę luzu. A odkręcenie przewodu od wtryskiwacza czemu ma się przysłużyć?
Istnieje prawdopodobieństwo, że w jednej z komór spalania nie ma zapłonu paliwa. Silnik w tych traktorach to silnik wysokoprężny tzn. do zapłonu mieszanki dochodzi przy dużym ciśnieniu. Wszystkie objawy, które wymieniłeś sugerują nieszczelność podczas sprężenia więc nie dochodzi do zapłonu, powstaje dym, nie spalona lub niedopalona mieszanka i zmniejszona...
Gałka obrotowa? Pierwsze słyszę. To jakiś enkoder czy popychacz (naciskacz) styków? Ale w Harmanie? przycisk krańcowy? Hmm "gałka" A obraca się o 360 stopni? Jeżeli tak to jest to utleniony (zabrudzony) enkoder.?
Dokładnie jeżeli wymienia się olej na czas to czy on jest Mobil bądź inny każdy jest dobry ja już zrobiłem swoją astrą 360 tyś to wcale mnie nie dziwi że miałem zapieczone popychacze wiadomo coś się zawsze gdzieś osadzi czas robi swoje
Ale olej nie pokazuje się już w laskach popychaczy...A wszystko było oczyszczone i dmuchane...czy możliwe żeby był uszkodzony jakiś kanał olejowy? Przed remontem było smarowanie a teraz na jednym nie ma...
Od sterowania zaworami w silniku jest rozrząd/wałek rozrządu i cały zespół popychaczy, a nie głowica. Gdyby rzeczywiście tłok walił Ci w zawory, to była by to raczej pojedyncza sytuacja i zakończyło by się pewnie uszkodzeniem głowicy i brakiem pracy jednego z cylindrów. Więc czy jest możliwe, że tłok wali Ci w zawory? Nie.
Brak podstawowej wiedzy na temat budowy i naprawy silników spalinowych. Zawory ustawia się w punkcie GMP pomiędzy suwem sprężania/pracy lub przy krzywce ustawionej naprzeciw dźwigni/popychacza zaworu - w zależności jak producent nakazuje. Ustawianie zaworów pomiędzy suwem wydechu/ssania jest niedopuszczalne z powodu tzw. współotwarcia zaworów.
Nie sądzicie że czym "rzadszy" olej tym lepiej dotrze do hydro i je wyciszy tylko jak się będzie tak jeździło na co raz to innym oleju to gdzieś tam się mogą zrobić kluchy. Oczywiście bez przesady ford zaleca do jakiego kolwiek motoru i z niewiadomym przebiegiem 5\30 i taki leje na co dzień do aut z 60.000 czy 360.000, czy płytki czy hydro.
Witam proszę o pomoc mam problem z silnikem c 360 nie pali na jeden cylinder . mam ściągnięnty kolektor wydechowy i z 1.2,3 daje ogień a z 4 bufa zimnym sprężaniem. Wymienione zostały następujące części wałek rozrządu z kieliszkami i popychacze, nowy tłok z pierścieniami rozrząd ustawiony, pompa z wtryskami po regeneracji proszę o pomoc może ktoś miał...
Tak jak rzemyk90 pisze cudów nie ma. Jedyna rzecz jaka pozostała do sprawdzenia to ustawienie wałka rozrządu, być może masz przestawiony o 1 ząb wałek rozrządu. U nas facet miał przestawiony o 1 ząb ciągnik chodził, trochę stukał ale co około 40 mth wymieniał dźwignię popychaczy bo mu pękały. U mnie kiedyś zacinała się końcówka wtrysku objawem tego...
Witam, Mam podobny problem jak kolega więc nie będę zakładać drugiego tematu. U mnie sprawa wygląda następująco. Silnik C-360 po remoncie maks tydzień lekko sobie pykał na delikatnych obrotach ale zaniepokoił mnie dym. Sprawdziłem poziom oleju i okazało się, że spuściłem 20l oleju z ropą. Mechanik doradził wymianę pompy zasilającej więc wymieniłem,...
kolego jest jeszcze możliwość że nie wstrzeliłeś się s laską popychacza i jest ona na stopce która się ślizga po wałku rozrządu a nie w niej. przez co laska popychacza głębiej popycha zawór. opisz dokładniej co było robione w silniku? Bo nie wiem czy taka możliwość jaką opisałem jest w twoim przypadku możliwa. Czy można ustawić luz zaworowy? w sumie...
Witam mam pytanie odnośnie komputera Dell Precision 360, otóż włącza się on zaraz po włożeniu wtyczki do kontaktu zanim nacisnę włącznik. Wyłanczam go codziennie bo się boje wyładowań atmosferycznych, a potem na drugi dzień wkładam wtyczkę do gniazdka a on już startuje mi. Komputer ma procesor P IV 2,6 Ghz. 2GB ramu. Ma zainstalowany system XP PRofesional...
Dodam, jak pisałem wyżej , że dobrze jest obrocić wałem o 360 lub kilka obrotów , i sprawdzić ponownie luz zaworów , bo lubi się czasem ktoryś zawór (jego popychacz) źle ustawić . Przy ręcznym kręceniu wałem (obroty b.niskie) popychacze nie muszą stać pionowo (mogą po skosie delikatnym i to jest ułamek mm z ich długości) i też przekłamują Np ustawisz...
No właśnie dokładnie nie wiadomo jakie powinny być wymiary serwisowe dla głowicy C-330M. Skoro tłok zwykły ma zagłębienia w tłoku 3.1÷3.3 mm (w nowych tłokach 3.5 mm z większą kieszenią dla symetrii i jednego typu tłoka w asortymencie = większa pojemność komory spalania), a wysokość wystawania zaworu z głowicy to 1.9÷2.2 mm, to daje squish 1.9÷2.4 mm...
Ciekawy jestem ile zapłaciłeś za regenerowaną pompę. A prawdziwa regeneracja to jest koszt samych części ok. 600zł///// 4sekcje po prawie 100zł to jest 400zł + zaworki wysokiego ciśnienia 40zł + jakieś sprężynki, tulejki, łożyska, popychacze, zimmeringi, zaworki w pompie podającej .... no i razem ok. 600zł wyjdzie, do tego ktoś musi tę pompę rozebrać,...
Witam, mam problem z swoim Ursusem C 360, leje on olejem przez kolektor, do tego kopci na biało gęstym dymem. Silnik pół roku temu był remontowany - nowy wał, wałek rozrządu, szklanki, laski popychaczy, pompa, współosiowość silnika głowice i tuleje wraz z tłokami zostawił bo były w bardzo dobrym stanie. Lecz po remoncie olej pokazywał się przez kolektor,...
Witam, Panowie proszę o poradę , mianowicie rozkręciłem pompkę zasilającą od C-360 była zapchana, ale mam też inny dylemat. przed tłoczkiem od strony zewn. pompki była sprężyna lecz brakuje mi tej zaznaczonej na zielono tej przed tłoczkiem od strony pompy paliwa. Czy ona tam musi być bo na schematach jest, i drugie moje pytanie, u mnie na popychaczu...
Witam Kolegów. Powiem na wstępie że robiłem kilka doświadczeń z tym silnikiem (zastosowaniem jako sprężarka ).Powiem że wykorzystanie oryginalnej głowicy to strata sprawności o 40 %. Ze względu na dużą komorę spalania i najlepszym rozwiązaniem w moim wypadku było zrobienie nowej głowicy.Wykonałem z blachy 16mm. Zawory ssące kupiłem w sklepie od sprężarki...
witam juz nie wiem co robic z ta 60tka z silnikiem 40stki ciezko pali jak chyci to jakby na 3 gary i dymi po odpaleniu i na wolnych obr. a dasz gazu to czarnym zadymi i na obrotach zyleta i dymu tak nie widac a na wolnych dymi niesamowicie i czasami kuleje jakby na 3 chodzila i po pierwszym odpaleniu ciezkim nastepne dotyk a dluzej postoi to juz kreci...
Ten co na siwo to trzeba zwiększyć kąt początku wtrysku paliwa, tzn. przyspieszyć poczatek wtrysku. C 330 czy 360 jest regulacja dla wszystkich naraz, ale też ustawiać można każdy cylinder indywidualnie . Co napędza te pompki, mają własne wałki krzywkowe, wałek rozrządu. Jeśli wałek rozrządu to trzeba tą pompkę co dymni na siwo przybliżyć do krzywki,...
Nie da się prościej niż w pierwszym poście Jak złapiesz moment zamknięcia zaworu wydechowego i początek otwarcia zaworu dolotowego to obrót wału o 360 (1 pełny obrót Tu trzeba połączyć dwa posty żeby było dobrze bo obrót 180 stopni to połowa cyklu i z tym nie da się nic zrobić.Trzeba zwrócić uwagę na przekrycie zaworów koniec wydechu, początek ssania...
Nie robiłem nic przy tym silniku więc moja wiedza marna . Nie mam także czasu na analizy. Nasuwa się jednak taki trochę naiwny pomysł, czy wał korbowy jest właściwie ustawiony względem wałków rozrządu. Chodzi o przesuniecie o 360 stopni . czyli pytanie o położenie tłoków w odpowiednich cylindrach. A ponieważ zapewne funkcjonuje tam wykrywacz kolejności...
No dobra rozumiem że patrzysz na panewki, zestawy naprawcze itp itd. Wtedy firma jest ważna bo tak jak napisałeś nikt nie lubi rozbierać drugi raz. Jedyne co mogę teraz napisać to to że masz wielkie szczęście że możesz sobie przebierać w blokach silników czy też obudowach skrzyń biegów. U mnie niestety tak nie jest blok leży jeden od każdego silnika...
Kręć silnikiem aż na pierwszym bedzie mijanka a potem obróć wałem o 360 stopni Nic mu to nie da, on nie rozróżnia zaworu ssącego od wydechowego i nie wie nawet kiedy te zawory mają się otwierać dlatego ustawia to na pałę, w połowach suwu dlatego ma kolizje. maksymalnie ściągnięte sprężyny, nawet jak powieksze ten luz Bo źle to ustawiasz, wstyd by mi...
Właśnie remontuje silnik i zastanawiam się gdzie kupić wałek zasilający pompę wtryskową. Pompa montowana jest do sprężarki. Z numerów w katalogów wynika że powinien pasować od C-360 ale chciałbym się upewnić. I drugie pytanie, który zestaw naprawczy byście wybrali? Zastanawiam się nad zestawem Ursus Premium, Zestaw Prima, Zestaw Mahle, Zestaw Zetor....
Chyba że rozbierałeś dół gdzie są zębatki i źle złożyłeś jeżeli dołu nie rozbierałeś to dokładnie się przyjrzyj kołu zębatemu dużemu podzielonemu jakby na 4 szerokim zębem i popychaczowi co powoduje obrót bębna programatora.Wypracowany plastik i odkształcony i np.w jednym miejscu nie przepchnie bębna programatora.Jak masz jakieś uszkodzone pozamieniaj...
Więc tak, mam problem polegający na tym, że jak ciągnik ciężko popracuje to mam powietrze w misie olejowej. Po wyjęciu bagnetu powietrze ucieknie . Ale i z górnego włącznika sprężarki tego dzyndzla wydostaje się olej i powietrze . Dziś rozkręciłem wszystkie głowice i na jednej była wywalona szklanka, ale nie wiem czy ja to wywaliłem wyjmując popychacz...
Zazwyczaj olej napędowy dostaje się do pompy wtryskowej z pompki wstępnej. Wystarczy wymienić oring na "popychaczu", który wprawią ją w ruch. Potem wylać mieszankę ON z olejem z pompy i zalać ją samym olejem. Falujące obroty to zapewne wina pompy wtryskowej , jak mocno nie falują i przy tym jakoś strasznie nie dymi do sobie daj spokój, jeśli jednak...
Cytując fragment wypowiedzi Pana magnum460 "Co do paliwa w oleju to przepuszczają sekcje w pompie wtryskowej albo pompka paliwa na popychaczu ta na 3 śrubkach przy pompie wtryskowej. " jest to zupełnie błędne gdyż olej napędowy z pompy wtryskowej nie może sie przedostać do komory korbowej silnika pompa wtryskowa jest uszczelniana,jedynie może sie wylewać...
Witam czytałem o twoim problemie i moge ci powiedzieć ze zacinanie sie listwy na pewno nie ma nic wspólnego z gwintem nacietym w korpusie pompy, ( gdyby żeczywiście tak było to z 3 sekcji wypływał by olej napędowy w momencie tłoczenia) , zacinanie sie listwy może byc spowodowane : - wyeksploatowanymi tulejkami ( prowadnice w których przesuwa sie listwa),...
coz witam ponownie Zimno wiec sciaganie sie troszke opoznilo. rozebralem troche silnika sciagnalem glowiczke i dostalem sie do dzwigienek - ocalala tylko 1 reszta zmasakrowana. zamowilem czesci tzn. dzwigienki - 8 sztuk oczywiscie mam kilka pytn moze ktos pomoze: 1.czy dzwigienki sa czyms zabezpieczane , czy jedynie wciskane na popychacz i przytrzymywane...
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Witam ponownie. Postaram się dogłębniej opisać temat.Przy mrozki w nocy auto nie w garażu i co? jak zimne to dziwnie klekocze ,puka, stuka nie wiem jak to określić , na postoju,700obr/min nie słychać dziwnych odgłosów wraz z ruszeniem i większych obrotów zaczyna klekotać nie wiem tak 1500-2500 i przejadę ok 200-300 metrów i przestaje stopniowo , pierwsze...
miałem to samo wymieniałem przewody świece filtry rozrząd okazało sie partactwo montujących gaz zamiast miksera 42mm chyba miałem 32mm z silnika 1.4 bo łatwiej ustawić taki mikser rozbierz mono wtrysk zmierz suwmiarka jaki masz mikser i kup jaki jest największy spalanie powinno byc 8-9l w trasie na butli 33l robi kolo 360km.Stuki mogą oznaczać wywalony...
A ja się "wysiliłem" :D i odnalazłem podobny rozłożony silnik dolnozaworowy. Tam jest silnik dolnozaworowy, Zgadza się. Ja w starych szpejach odnalazłem podobny silnik, też briggsa. Jest to silnik dolnozaworowy i faktycznie: nie wiem czy się je w ogóle reguluje Wychodzi na to, że regulacji zaworów brak. https://obrazki.elektroda.pl/2455690900_...
Czytam i chciał bym pomóc w kwestii hydrauliki : 1.pompa od C-330 360 i pokrewnych moim zdaniem średnio nadaje się do waszych konstrukcji ponieważ te pompy są przeznaczone do pracy w kompieli olejowej (w moście ciągnika zalane olejem),nie są uszczelniane,nie będą pracować na zewnątrz. Robienie zbiornika z pompom, przeniesienie napędu do zbiornika,uszczelnienie...
Obciążenie 3400W czas pracy o 2,5godziny (ładowanie autka plugin) https://obrazki.elektroda.pl/5189994900_... Gniazdko okrągłe pomarańczowe ID3 IG (16A/3600W) po ok 40 minutach gorące i wyłączało się. Następne było kwadratowe Aubess 20A (20A/4400W) po ok 1,5 tygodnia padło zał/wył działa a brak napięcia na wyjściu. Sekcja zwłok w środku...
Tak czy inaczej zastosowanie zwykłego pulsatora jak w drugim i trzecim filmie tutaj nie jest możliwe. Oryginalny układ na pewno ogranicza "popychanie" wahadła, to widać na filmikach w internecie, po obrotach 360 stopni zaczyna wyhamowywać i potem znowu dostaje impulsy. Chodzi właśnie o kontrolę rozbiegania bo bez tego nie ma co budować tego pięknego...
Grzanie oleju w misie to idiotyzm. Silnik ma już chodzic zanim olej rozejdzie się po magistrali. W 60-ce najlepiej zdaje egzamin ciepłe powietrze w cylindrze. Pierwsza dawka paliwa w sprężonym powietrzy powoduje zapłon i popycha wał dalej. Ja mam teraz mtz-ta. Ogólnie wiadomo że słyną z ciężkiego palenia w zimie. Włącze grzałke płynu, grzeje głównie...
W odolejaczu jest zawór domykany sworzniem popychanym przez zaślepkę, którą wkręcasz gdy nie chcesz pompować. https://www.google.pl/search?q=c330+odol...
Witam Zaprezentuję poradnik jak naprawić uszkodzone lusterko w SKODA OCTAVIA 2FL I SKODA SUPER B , lusterko zamyka się elektrycznie, ale przy otwieraniu przegina się w drugą stronę. Używane lusterko el. z pamięcią to koszt nawet 700-900zł, warto zadać sobie trochę trudu i to naprawić w domowym warsztacie przy użyciu tradycyjnych narzędzi. Stopień trudności...
Witam wszystkich fajny temat. Zgadza się z tym silnikiem maluch. Badziewie jakich mało kto. Gorszych silników jeszcze nie widziałem. Poznałem i pokochałem silnik Tico Daewoo. Bo jeździłem 10 lat bez awaryjne od zakupu do złomowanie rdza przegoniło przód. 150tys km. Przejechałem nim. A maluch motogodzin ponad 1000h i 20 lat jeździło ale z jakimi problemami...
uszkodzić popychacz uszkodzony popychacz wypadać popychacz
soundbar denon podłączenie urwany wirnik pompy sprzegło szarpie
zakup punktów elektroda czujnik bester
CHEVROLET MATIZ – kontrolki hamulca ręcznego i ładowania akumulatora świecą jednocześnie Czy stacja parowa Philips GC7619 działa bez filtra?