Jeżeli to pompa ve to podejrzewam wytarty potencjometr nastawnika. jak zwieksza obroty? Płynnie czy tez szarpie?
Podmień przepustnicę. Możliwe że wytarła się ścieżka w potencjometrze w nastawniku
Strasznie się zamotałeś, albo masz niewłaściwy schemat. Pin 29, przewód fioletowy z czarnym paskiem, idzie do potencjometru nastawnika a nie przekaźnika. Do przekaźnika idzie pin 42, przewód czarny z fioletowym paskiem.
Niektóre z tych Favoritek miały już gaźnik sterowany elektronicznie. Taki okrojony gaźnik z Golfa o kodzie silnika RP. Okrojony,bo ma potencjometr,ma nastawnik przesłony wstępnej,a nie ma nastawnika przepustnicy.Sam się temu przyglądałem. Ten model można poznać po tym że lampka TEST jak silnik stoi się swieci,jak pracuje powinna gasnąć.
Ale w pierburgu jest pneumatyczny, ziko, może coś z Mitsubishi, np stary Colt, masz zwykły silniczek komutatorowy z potencjometrem? Drugie, nastawnik z pierburga ma dwa zawory-wzrostu i upustu podciśnienia, to też komplikuje sprawę. A może układ ISC ze starej Sierrry/Scorpio? ( Silnik rodziny N9 na gaźniku...)
Obawiam się, że jednak w kabinie dawcy silnika był sterownik do e-gazu. Takie rozwiązania były w epoce przed EDC. W Dafie był system VDO, w Mercedesie SK potencjometr i nastawnik z VDO a sterowanie załatwiał FMR. Układy te, oprócz proporcjonalnego sterowania listwy w stosunku do położenia pedału gazu ,miały podany sygnał c3 z tacho dla ograniczenia...
Aleo co chodzi? Znasz zasade działania silnika spalinowego? Znasz zasadę pracy układu wtyskowo-zapłonowego? To już sobie poradzisz!
Wiem że jeszcze parę lat temu rozebranie i ponowne złożenie tego nastawnika było niemożliwe. Nie wiem jak teraz lecz nie sądzę aby coś się zmieniło...
2 kanały to podstawa, choćby przykład sprawdzania potencjometru nastawnika w pompie vp 37
Smutna sprawa, w tych pompach jest nastawnik sterowany z komputera. Przy większych przebiegach wyciera się potencjometr wewnątrz tego nastawnika i daje taki właśnie efekt. Nowy nastawnik kosztuje ok 2,5 tyś. Pewnie zaraz ktoś mnie obsmaruje ale taka jest prawda. Dodano po 20 Jeszcze jedno, z tego co wiem to się ujawnia przy przebiegu ok 300tyś km. Po...
W pierburgu 2EE nie ma i nie było żadnego silniczka krokowego.Jest potencjometr,jest nastawnik przesłony wstępnej,jest nastawnik przepustnicy.
Dokładność podziału 1% dotyczy wszystkich wersji nawet tych pięcio-dekadowych. Dla przetworników A/C i C/A podaje się monotoniczność jako kluczową właściwość, ten "potencjometr" wygląda na zestaw kilku niezależnych nastawników, obawiam się że uzyskanie monotoniczności może być trudne w takiej konstrukcji, ale żeby mieć pewność trzeba by wysłać zapytanie...
i zauważyłem, że mimo podłączenia się do gniazdka 24v, świeci się ciągle dioda 12v. Bo to dioda napięcia wyjściowego, a nie wejściowego. Przełącznik musi gdzieś być! - poszukaj dobrze, może mieć formę potencjometru czy nastawnika. Teraz masz nastawione napięcie wyjściowe na 12 V - nic dziwnego, że laptop wymagający 20 V nie działa. A przełącznik chyba...
Zdiagnozować .Musi być zapisany błąd.Może być problem z potencjometrem , nastawnikiem ,okablowaniem...Jeżeli się okaże że wina leży po stronie potencjometru można założyć używany.Do kupienia 100-150 zł.
Wycierają się: potencjometr, dźwigienki i nastawnik, tulejki, klapki. Pierwsze możesz wymienić, resztę trzeba drutować. Albo wywalić 2000 pln na nowy kolektor.
Potencjometr w nastawniku pompy-ścieżki do sprawdzenia-lubiały się wycierać.
Kilka dni temu całkiem przypadkiem zdiagnozowałem i naprawiłem podobny przypadek w E34 525tds. Winny był potencjometr w nastawniku.
Słychać, ale problem jest z nastawnikiem, a konkretnie z tymi plastikami od nastawnika jazdy, są wyrobione. Po przestawieniu potencjometru jest lepiej, ale należałoby kupić nowy nastawnik, a to koszt 2100, a więc chyba mało opłacalne.
Problem: Przerwana ścieżka potencjometru nastawnika przepustnicy (Felicia 1.3MPi 1997). Jeszcze nie wiem jak rozległa jest przerwa - nie rozbierałem, a jedynie pomierzyłem. Czy ścieżkę taką można czymś skleić / regenerować? Z góry dzięki za dobre rady.
Jeździ się z podpiętym komputerem, oscyloskopem, próbnikami i obserwuje co w momencie wystąpienia usterki zanika. Nie zauważyłeś nic złego, wracasz do warsztatu i podłączasz kolejne czujniki, potencjometry, nastawniki, zasilania itp. i ponownie w drogę. a nie lepiej odmówić naprawy i zrobić coś prostrzego? coś na czym się znamy?
Jest tam też potencjometr, który jest czujnikiem pozycji nastawnika. Wbrew komentarzowi na jednym z filmików (M4K) potencjometr nie służy do regulacji czegokolwiek, on dostarcza informacji zwrotnej na temat położenia (kąta obrotu) nastawnika, który jest przestawiany siłownikiem elektromagnetycznym (solenoidem). Aaa no to teraz ma to sens. Czyli "napięcie...
Jest to ogrzewanie eberspacher D2 i nie ma nic wspólnego z Webasto. Powinieneś kupić sterownik (nastawnik temperatury) do eberspracher, są jako włącznik z pokrętłem lub taki mini sterownik z pokrętłem. Od Webasto nie pasuje bo jest inna wartość potencjometru nastawczego. Czerwony to plus stały + szary to nastawa z potencjometru żółty to start, plus...
Jeśli mowa o tym nastawniku do mnie to chyba masz racje, ponieważ rozmawiałem z wujkiem który jest mechanikiem i dzisiaj właśnie mi mówił co o jakimś potencjometrze (nastawniku) w pompie. Jeśli chodzi o przyspieszenie to czy silnik zimny czy ciepły to tak samo. Dzisiaj jechałem 130 i odczuwałem tak jakby hamowanie i przyspieszanie ale nie szarpało samochodem.
w starszych nastawnikach sprzężenie zwrotne bylo zrealizowane na potencjometrze ,nastawnik wykonuje tysiące zwrotów i wycierają się linie oporowe dając złe odczyty dla komputera ,ratunek jest jeden zmienić trase szczotki w nastawniku po uprzednim jej ściągnięciu (jeśli nie masz ściągacza to lepiej nie dotykaj )po takim zabiegu problem ustępuje i jakiś...
Cały problem głupienia pralki polega na tym że wycierają się potencjometry nastawników programu i temperatury, zamiana miejscami pomaga ale nie na długo. Budowa samego potencjometru jest ciekawa bo to potencjometr skokowy. Skoki potencjometru skojarzone są ze skokami nastawnika programu (16pozycji) i nastawnik temperatury (8pozycji). Każdy skok to 560Ω(program)...
Mozna zregenerowac i ta pompe na potencjometrze.
Ja strzelam w wytarty potencjometr nastawnika przepustnicy. Silnik przez to przygasa a więc i brakuje napędu alternatora i pompy wspomagania Po wskazaniu tego elementu w tym aucie ostrzeżenie anuluje. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Przecież dobrej jakości enkoder kosztuje 20zł, może wymienić. Tak samo, jak potencjometr. Ja tylko chciałem pokazać, że fakt, że zasilacz ma sterowanie cyfrowym nastawnikiem(*) nie oznacza, że będzie to działać lepiej od potencjometru. (*) lubię to słowo - "nastawnik"; kojarzy mi się z tym, jak w pracy inżynierskiej zrobiłem literówkę i do recenzentów...
Najpierw zmierz potencjometr nastawnika przepustnicy i kontakt wolnych obrotów przyśniedziałe styki potencjometru mogą się tez do tego przyczynić jeśli pedał gazu ci pulsuje i silnik pracuje nierówno , gdy jest zimny to może oznaczać ze uszkodzona jest sonda lambda lub czujnik temperatury. sonda lambda powinna dawać napięcie o wartości od 0,2do 0,9...
Potrzebuję dobrać 2 kW falownik, może doradzilibyście jakiś z własnego doświadczenia? Założenia są takie: - sterowanie dyskretne przez dwa wejścia, jedno uruchamia ruch do przodu, drugie ruch wstecz. Przy czym nie może być to kombinacja wejść typu jedno uruchamia silnik + drugie wybiera kierunek ruchu, musi być dokładnie tak jak w pierwszym zdaniu....
Miałem to samo w BMW 524TD, wytarł się potencjometr w nastawniku dawki, ale moDic zgłaszał błąd
Z tym dławienie przy przyspieszaniu to zużyty potencjometr przepustnicy, albo słaby kontakt na jego złączu. Natomiast te dodawanie gazu co 2sek. to uszkodzony potencjometr w nastawniku przepustnicy, albo również nie kontaktująca kostka od tego potencjometru.
Witam pytanie dotyczy nastawnika w nieszczęsnej tds-ie czy jest jakaś metoda,procedura,sposób na ustawienie tego prawidłowo. Carsoft nie pokazuje mi life data i nie mam napięcia nastawnika. Sprawdzałem potencjometr w nastawniku i jest w dobrym stanie -nie wytarty, ale co jakiś czas potyrpuje silnikiem i przy ruszaniu lubi zgasnąć myśle że to będzie...
Zrobiłem Wnioski: Nastawnik musi być z podobnej pompy Zmieniłem ustawienie"potencjometru" w nastawniku aby na włączonym zapłonie napiecie było 0,720 (zmierzyłem w innej pompie) . Teraz jest ok dało sie ustawić a sterownik sie nie czepia.
A to błąd potencjometru czy nastawnika? Po drugie niechce się wierzyć że ktoś dopasował immo w tym MM sterowniku.
CSPS czujnik kontroli położenia suwaka w pompie wspólpracującego z nastawnikiem 100% potencjometr
Prawdopodobnie masz uszkodzony potencjometr w nastawniku klapy ciepło/zimno. Dla pewności lepiej zrobić jakąś niewielką diagnostykę testerem.
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Dwie sprawy -potencjometr -krańcówka w nastawniku
W tej pralce często wyciera się potencjometr skokowy nastawnika programu Możliwe, że i tak może być, tylko dlaczego jedno pranie potrafi zrealizować, a drugie (nie zmieniając programu i nie ruszając potencjometrów) już nie..?
Witam ! Mam nadzieje, że już jest i będzie dobrze. Podczas jazdy w ciągu ostatnich 7 dni, silnik pracował poprawnie ( 30 km w korkach i objazdach w Warszawie, 350 km trasa z korkami, 2 dni jazdy w upały ). Co pomogło ?. Jako przeważające na pierwszym miejscu postawiłbym regulacje ( ruszenie ) przepustnicy i zejście np ze słabego kontaktu w punkcie krańcowym...
witam 561- regulacja składu mieszanki 518- potencjometr przepustnicy G69 525- włącznik świateł chamowania-F 670- czujnik położenia nastawnika przepustnicy G127 Pozdrawiam
Witam, od dłuższego czasu walczę ze skodą. Raz na jakiś czas po uruchomieniu silnika bądź podczas jazdy pojawiają się EPC i następuje spadek mocy. Błędy: 17950 potencjometr nastawnika przepustnicy - anormalny sygnał; 17698 czujnik temperatury chłodziwa na wyjściu chłodnicy - sygnał za wysoki; 17987 jednostka sterująca przepustnicy - nieprawidłowa adaptacja;...
Tam nie ma potencjometru choć byłoby super , a do sterowania silnika nastawnika trzeba ogranicznika prądu , bo inaczej tylko dym zobaczy. Tam jest proc. i on steruje . Najprościej to chyba zasilić cały układ a PWM czy tam sygnał można podać na drivera silniczka i gitara . Nawet jeśli przepustnica się do końca to i tak chyba będzie to bez znaczenia ....
o cholera, no nie wiedziałem że potencjometr to nastawnik biegu jalowego. A czujnik temperatury silnika służy do właczania świateł w zimie? Ps-zbyt wysokie napięcie w przypadku potencjometru to wtedy kiedy na slizgaczu bedzie powyżej 4,7V albo bedzie odłączony.
Jaki interfejs? -w zasadzie ten ukochany "centralny zamek" Mariana z kawałkiem spirali dobranym do bezpiecznej bezwładności. http://www.wobit.com.pl/produkt/10238/jo... Taka manetka jest do zastosowań w automatyce przemysłowej a nie w "amatorskim" sterowniku. Poczytaj Sobie o sygnałach analogowych w automatyce przemysłowej. ak...
a) Bramki od tyrystora są wyprowadzone, a jak wygląda ich dalsze użycie? Czy te bramki są łączone przez diaki w jeden sygnał sterujący poprzedzony jakimś potencjometrem albo układem komparacyjnym i nastawnikiem? W prostych ściemniaczach przesuwnik fazowy RC z potencjometrem i diak, jednak prostowniki sterowane zazwyczaj współpracują z bardziej skomplikowanym...
sprawdzić zestyk biegu jałowego w nastawniku obrotów. przy zamkniętej przepustnicy ma być zwarty napięcie na potencjometrze przepustnicy. zwrócić szczególną uwagę na ścieżkę wolnych obrotów obadał bym też czujnik prędkości pojazdu
Czujnik to element przetwarzający jakąś wartość fizyczną na wartości elektryczne. Zatem np. potencjometr B138 będzie czujnikiem przetwarzającym położenie kątowe osi pedału przyspieszenia na wartość elektryczną. Nastawnikiem zaś będzie element działający w drugą stronę, czyli przetwarzający wartości elektryczne np. na jakąś pracę. Nie wiem o co chodzi...
Witam otóż zakupiłem uszkodzoną diorę ws 442 na rynek zagraniczny po oględzinach uszkodzone 2 tranzystory mocy 2n649i oraz 2n..... wymieniłem je na bd 911 oraz bd 912 w lewej stronie wzmacniacza prawa była sprawna po wymianie wzmacniacz zagrał. Włączyłem wzmacniacz na około 5 min i zacząłem ustawiać prąd spoczynkowy powinien być od 14 do 20 mV a u mnie...
Galaxy 1.9TDI 110PS 99rok. Gdy na dworze jest temperatura minusowa tak jak teraz było przez kilka dni to po odpaleniu szarpie silnik. Na gorącym też dobrze pali. Paliwo się nie cofa. Sprawdziłem świece podłączając je pod akumulator i są ok. Miernikiem sprawdziłem, prąd do świec też dochodzi. Czas grzania świec wydłużałem i nic to nie dało. Kąt wtrysku...
poczytałem troszkę tu i tam i też stwierdzam, że albo nastawnik albo potencjometr
Jakaś przyczyna tego że nie przechodzi adaptacji jest. Usterka samej przepustnicy - zużyty silnik nastawnika, potencjometry; uszkodzony sterownik silnika - częste z racji jego umiejscowienia; nie zachowane warunki adaptacji, błędy w sterowniku, "lewe powietrze". Wybierz sobie coś z tego - 20% szansy trafienia.
Witam i dziękuję za zainteresowanie. Przelutowana została pamięć 95080, auto zapaliło na nowym komputerze, jednak niestety powtarzają się błędy ze starego komputera czyli potencjometr nastawnika przepustnicy, brak nastawów podstawowych przepustnicy. A zanim przelutowałem tą pamięć nie było żadnych błędów na nowym komputerze (oprócz błędu immo) i wykonywał...
W tych modelach zatykał się wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowywania na nadkolu lub padał sam ten czujnik. Sprawdź ten wężyk potem odłącz i przejedź sie bez czy jest różnica czy to samo,jak bedzie słabszy to masz dobre jesli nie bedzie różnicy to tam tkwi usterka. Jest jeszcze ustawienie nastawnika w pompie jeśli bedzie nieprawidłowe...
To jest KE-Jetronic jeśli się nie mylę. Tam jest dużo więcej czynników wpływających na jałowe obroty, niż tylko nastawnik biegu jałowego. Potencjometr klapy przepływomierza, skład mieszanki, lewe powietrze...
Wykręc nastawnik całkowicie lub go cofnij baterią 9v na maxa i na odpiętej wtyczce nastawnika ustaw na potencjometrze napiecie między stykami 1 a 2 na 0,22.V. I finito. Jeśli sterownik nie trzyma obrotów szukaj dalej.
Sygnał z potencjometru gazu , sygnał z nastawnika przepustnicy do zbadania oscyloskopem , również szczelność
Miałem 2 przypadki spalania stukowego przy obciążeniu.W jednym byla żle zrobiona turbina.W drugim ktoś dłubał przy śrubie zderzakowej od nastawnika.Jak tutaj ktos ruszył tą śrubę to nie masz odniesienia do regulacji potencjometra nastawnika,podciśnienie i tak wypycha nastawnik do zderzaka.Wartość 0,68 V dużo nie odbiega od zadanej ale znaczy że tubina...
Zresetuj sterownik,sprawdz czujnik temperatury,oraz nastawnik przepustnicy z potencjometrem
Lepiej nie wyjmuj samego potencjometru, tylko z nowego monowtrysku załóż całą górę razem z wtryskiwaczem, natomiast z Twojego starego załóż dolną część z przepustnicą i nastawnikiem Co do pomp, to jeśli masz w baku coś, co jest mętne i śmierdzi jak rozpuszczalnik do chlorokauczuku, co czasem jest sprzedawane na stacjach jako benzyna, to zatrzesz kolejną...
A żeby dostać się do tego potencjometru to trzeba znowu rozbierać kokpit? Nie pamiętam ale chyc nastawnik jest po prawej stronie pod schowkiem a co do potencjometru to on jest w środku tego nastawnika a ten nastawnik to nic innego jak silniczek krokowy który przestawia klapę.
Zobacz na schemat, oba kable z nastawnika idą do sterownika, pin 10 i 12 Jak brzęczy to znaczy , że ma sterowanie, tylko nieprawidłowe. Do sprawdzenia czujnik temperatury cieczy i potencjometr przepustnicy [url=https://www.drive2.ru/c/1490612/]Li...
Czy kabloteka od pedału gazu dobrze sprawdzona na zwarcia i połączenia? Witam sprawdzona, dodatkowo puszczona z drugiego lt wiązka bezpośrednio ze sterownika do potencjometru (druga). Dalej bez zmian. Podmieniana pompa wtryskowa na drugą sprawną (nastawnik też był sprawny) mimo to dalej wywala oprócz błędu potencjometru gazu, błąd nastawnika N146....
Trzeba by się podłączyć np Delphi ds150e i sprawdzić błędy czy to nastawnik (pokrętło) ale raczej siłownik czyli dokładnie potencjometr w nim pracujący jako czujnik pozycji klapy.
Se widze ze to nie ten typ nastawika, chodzi o nastawnik z potencjometrem a nie czujnikiem pojemnościowym. Dla osób co nie wiedzą jak wygląda pompa starego typu. http://obrazki.elektroda.net/22_12639919...
Ogólnie odradzałbym zakup samej grotówki i zakup HA + grotówka w jednym. Jeżeli już samą stację grotową to 75W ewentualnie lepszego producenta bo te chińskie Waty są zwykle jakieś takie słabe. Jeżeli nie lutowałeś dużo wcześniej to nie wiesz, że te wszystkie wyświetlacze są tak sobie potrzebne po dłuższym czasie. Masz zwykle 2...3 nastawy, którymi praktycznie...
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
mam jeszcze takie pytanie chociaż temat stary ,ale aktualny Czy ma ktoś z kolegów pomysł na wykonanie ew adaptację gotowego sterownika pwm mogacego zasapic ten nastawnik ,problem tkwi w tym ze konieczne jest zastosowanie nawrotnika ,Interesuje mnie jeszcze kwestia jak rozwiązac to mechanicznie ,chodzi mi o to aby umiescic sterownik w obudowie nastawnika...
Na ścieżce obciążeń częsciowych ustawia sie około 0,8V-0,9V, ale ja mam inną metodę-patrzę jak zachowuje się trzepień nastawnika biegu przepustnicy.
przepustnice dzisiaj podmienilem od znajomego bo nie uzywa samiochodu przez swieta i jest tak samo u mnie wyskakuje blad 00530 Nastawnik / potencjometr przepustnicy - G88, Czujnik pozycji przepustnicy - G88 (open or short to ground). Nie wiem czy jest za to odpowiedzialny moze jakis bezpiecznik?
a więc tak ciśnienia na wszystkich garkach po ok 10 bar, nie widać jakiś mega odchyleń, ale na komuterze pojawiło się trochę błędów: 515 - - - - - 0203 Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód -to chyba normalne na zgaszonym silniku 1252 - - - - - 04E4 Wtryskiwacz cylindra 4 (N33) > przewody, bezpiecznik, wtryskiwacz 282 - - - - - 011A...
witam robie golfa 1,6 z gaznikiem 2EE i jest nastempujoncy problem ze faluja mu obroty na benzynie na gazie ma znowu wysokie robiłem mu test komputera i pokazał mi sie błąd 1232 silnik krokowy ale w tym aucie niema silnika krokowego z tego co wyczytałem na forum sprawdzałe omomierzem potencjometry przepustnicy nastawniki i ten duzy biały nastawnik pneumatyczny...
Ja bym się uparł na tą dawkę Nie wiem dlaczego stały się takie anomalie ale pompa z dnia nadzień nie zaczyna ciec. Nastawnika nie ustawisz bez kompa niby ktoś coś tam robił ale odradzam. W nastawniku jest jeszcze "potencjometr" który daje informację zwrotną do EKU o położeniu nastawnika ale jak góry nie zdejmował to nic nie zmienił. Jest jeszcze czujnik...
Tutaj ma kolega instrukcje jak zregenerować podobny nastawnik. Zapewne wytarł/zabrudził się potencjometr. http://www.touranklub.pl/forum/viewtopic...
nie pisz nonsensów.Nie ma tam żadnego silniczka krokowego. Z prawej strony jest potencjometr przepustnicy,nad nim nastawnik przesłony wstepnej.Z lewej jest nastawnik przepustnicy.Z lewa-skos jest zawór odcinający. Jaki silniczek,i co w nim chcesz czyścic?
Schemat do ręki i wiadomo. 4, 5, 7, 8 Dwa potencjometry, czasami lubi się jeden względem drugiego przestawić. Dla potencjometru przepustnicy: 4 i 7 ma być 5V przy włączonym zapłonie. 5 i 7 - 1500 do 1600 omów przy zamkniętej, 700 do 900 omów przy całkowicie otwartej przepustnicy. Dla potencjometru nastawnika przepustnicy: 7 i 8 - około 1200 omów. Włączyć...
He kolego piszesz o TPS (ten potencjometr), a ja sugerowałem awarie nastawnika przepustnicy. Tego czarnego dużego pudełka z czteropinową szeroką wtyczką.
Falowniki przemysłowe mają funkcję w zależności od napięcia na wejściu 0-24V przy połowie napięcia falownik stoi (12v) jak zmniejszasz napięcie falownik kręci w lewo a jak zwiększasz kręci w prawo. Im więcej odjedziesz napięciem od 12v tym większą prędkością kręci.(jest to regulacja częstotliwości z funkcją rewersu). nie wiem tylko jak sprzęgnąć potencjometr...
Po pierwsze nie krokowym jeno prądu stałego zwykłym elektromotorze. A gdzie ty to napięcie mierzysz że go nie masz? Tak, te błędy mają faktycznie jeden wspólnymianownik: zasilanie. Są one (nastawnik, potencjometr w EGR i czujnik wałka) zasilane przez sterownik.. Z pina 29 tegoż sterownika. Czerwono - czarny drucik.. Więc albo sterownik albo kable po...
michu 24-a wtym audi o którym on pisze jest przepływomierz? Mi to pachnie dwiema rzeczami -niekontaktuje zestym w nastawniku przepustnicy -wytarty potencjometr
Czujnik temperatury dla ECU dobry. Wszystko sprawdzałem co mogłem. Cały monowtrysk, nastawnik przepustnicy potencjometr przepustnicy. Czujnik temperatury powietrza zasysanego (IFA). Lambada sprawdzana tylko miernikiem. Ktoś wie co oznaczają banki danych 6,7,8,10?
Witam, tydzień czasu walczę z takową lantrą i powoli rozkładam ręce. Kodu błyskowego nie mogę zczytać bo wszystkie opisy w internecie mają inne gniazdo które znalazłem. Na wszystkich potencjometrach zasilania sprawdzone i są ok, przepływomierz, czujnik temp. ok. Zastanawia mnie tylko nastawnik biegu jałowego bo według Bosch Esi po włączeniu zapłonu...
Jak w temacie. Pacjent B4 ma bardzo dziwny objaw. Silnik 1.9 tdi 110km. Brak prądu na nastawnik. Na przekaźnik na pompie chyba 109 z tego co pamiętam zasilanie jest. Brak prądu na potencjometrze pedału gazu. Po odkręceniu góry nastawnika i ruszeniu palcem samochód odpala. Gdzie sie podział prąd? Proszę o sensowne odpowiedzi. Nie mam dostępu do diagnostyki...
Mostek h do sywrowania silnikiem. Potencjometr sprzężony z wałem i identyczny jako nastawnik. Komparator do wykrycia które napięcie jest wyższe - z zadajnika czy czujnika położenia. Nie zatrzyma się gdy osiągnie zadane położenie. Potrzebny będzie dodatkowy układ blokujący mostek żeby silnik zatrzymał się.
Witam ponownie! Po podłączeniu pod profesjonalnego vaga takie oto błędy 604 potencjometr w nastawniku klapy spiętrzającej (v71) przerwa zwarcie do plus (sporadycznie) 603 nastawnik przepustnicy odmrażania zablokowany lub brak napięcia A objawy raz leci ciepłe a za innym razem zimne, i można sobie ustawiać na panelu! Programowanie sterownika zrobione...
wężyki wszytkie nowe.Są zalożone prawidlowo.Membrama cala.Tak mysle moze problem jest w potencjometrze przepustnicy.Bo to juz drugi nastawniki i objawy takie same.
co padło, potencjometr czy sam silniczek? Silniczek jest popularny, czasami w zabawkacj takie są
Może tak, może nie.. Na radiatorze masz kość sterująca tym silnikiem, 7 pinów, bodaj TLE1042, aczkolwiek może być pod inną, kodowaną nazwą. Wlutuj ją, wydrzesz z jakiegoś sterownika z passata 1,8. Albo przełóż sam sterownik. Ale sprawdź jeszcze potencjometr. K sie nie świeci?
Trzeba by wykonać kalibrację nastawników klap. Przycisk AC i o ile dobrze pamiętam, przycisk nawiewu przedniego. Na wyświetlaczu klimatronika pojawią się dziwne krzaczki i będzie słychać pracę silniczków. Potencjometr od środkowej klapy w większości przypadków wystarczy przeczyścić, a przed złożeniem lekko zwilżyć preparatem do potencjometrów, lub olejem...
Nastawniki klap są na silniczkach krokowych czy na zwykłych z potencjometrami?
Wszystkie połączenia posprawdzane , silniczek regulacji i mikro wyłącznik posprawdzane , oczywiście ok. Zakładam z powrotem stary potencjometr na nim chociaż się nie mulił.
W samochodzie pedałem gazu na lince otwierasz przepustnice mechanicznie lub nastawnikiem przepustnicy. Może źle interpretuje pojęcie płynnie
He! :D Pracowałem kiedyś w firmie EXEL w Szydłowcu. To ja właśnie składałem te sterowniki do czasu kiedy Elruzy zaczęły robić to po swojemu. Na twoje pocieszenie - nigdy nie istniał schemat tego regulatora. Coś tam mi jednak w głowie pozostało. Napisz jaki t model zgrzewarki, chodzi mi o to czy z nastawnikiem temperatury, czy z potencjometrem, na triaku...
Mylisz kolego pojęcia. Ten numer, który podałeś to potencjometr przepustnicy. To jest coś zupełnie różnego od nastawnika, który odpowiada za regulację uchylenia przepustnicy i w ten sposób regulację biegu jałowego.
mozna podmiana kompa +nastawnik(pompa,dol jest ten sam) + wiazka + potencjometr i bedzie działał!!!!
Mam gotowe fabryczne takie sterowniki wraz silnikami i reduktorami planetarnymi na wyjściu silnika ,reduktory można odpiąc ,zasilanie sterownika 24V wejścia : ON /OF ,DIR, REG-potencjometr 47K do regulacji obrotów ,oraz nastawnik do regulacji momentu..
nastawnik składa się z silnych elektromagnesów i potencjometru tz czujnika położenia przepustnicy.Nastawnik po czasie eksploatacji wyciera się i trzeba go dokładnie rozlutować i poczyścic.Na Forum BMW TDS jest opis dokladnie krok po kroku jak zrobić.Poszukaj:www.bmw-tds.pl
Może być to nastawnik przepustnicy potocznie krokowy i jest tam przy nim taki potencjometr, u mnie to było to
Ja naprawiam - konkrety na priv.
nastawnik potencjometr potencjometr przepustnica nastawnik nastawnik wałka
uszczelkę pokrywą zaworów astra nagrać teledysk falować obroty mercedes
sprzedam scania sprzedam scania
Jak zmienić litery na klawiaturze telefonu? Moduł sterujący Samsung BN96-50357A - sygnały i funkcje