Ok. Dziękuję za odpowiedź i potwierdzenie.
Sprawdzi czy dostajesz potwierdzenie że zamek centralny jest otwarty
Przy uszkodzeniu tylnego SAM-a powinna być nadal możliwość użycia podczerwieni. Dlatego jest zapytanie o drugi kluczyk, żeby tą możliwość potwierdzić lub wykluczyć.
Witam, chciałbym odświeżyć temat.Mam kłopot z zamkiem klapy bagażnika. Pomimo zamknięcia klapy bagażnika świeci jego oświetlenie i nie mogę zamknąć samochodu centralnym.Czy któryś z Kolegów próbował naprawiać zamek bagażnika? Honda Jazz III r.2009 Pozdro
sterownik od centralnego to moduł komfortu ( jak kierowca trzyma stopy), transmisja do rygli zapiernicza swoim CAN'em. Pilot się wam rozjechał, sprawdzić w bloku parametrów zmierzonych czy sygnał jest odebrany i czy jest potwierdzony.
wsiąść do samochodu zamknąć drzwi włączyć i wyłączyć zapłon przycisnąć i przytrzymać przycisk otwierania na pilocie w czasie nie dłuższym niż 10s trzykrotnie nacisnąć przycisk zamykania trzymająć przycisk otwierania wciśnięty puścić przycisk otwierania Na potwierdzenie w niektórych modelach dioda w kluczyku powoli miga przez 10s a w niektórych centralny...
To mrugnie kierunkami to potwierdzenie zamknięcia lub otwarcia zamków.
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Jeżeli czytnik ma uszkodzony tzw pazur to faktycznie może nie odpalić , jeżeli poszła elektronika to będzie odpalał a centralny nie będzie działał z karty . Jest to potwierdzone nie jednokrotnie kolego .
Nie działa centralny zamek, po aktywacji z pilota migną raz kierunkowskazy i cisza, zamki nie zamykają się, oprócz bagażnika, który ryglowany jest elektronicznie. To samo jest z klucza. Po zamknięciu z klucza drzwi od strony kierowcy można je odryglować z pilota, dając otwórz zamki, dostajemy potwierdzenie dwukrotne mignięcie kierunkowskazów. Naciskając...
Witam Mam oryginalny centralny zamek GM z centralka kiekert nr 90457682 od paru dni dziwnie zaczął się zachowywać sam się zamykał myślałem że to wina alarmu który był podpięty pod centralkę dziś odłączyłem i dalej to samo. Nie zawsze się zamyka sam nieraz chodzi normalnie ale zawsze jak wyłączę zapłon automatycznie zamyka się centralny. Obecnie alarm...
Twój temat nie miał nic wspólnego z tamtym wątkiem - tam chodziło o immobilizer, a tobie o pilota od centralnego zamka. To dwie zupełnie (no prawie - sterownik zamka musi mieć potwierdzenie z immobilizera do synchronizacji pilota) niezależne od siebie rzeczy.
Czy, ktoś może to potwierdzić??? Pali mi ten bezpiecznik i auto gasnie. Po włożeniu jeździ trochę i znowu to samo. Po spaleniu tego bezpiecznika nie działa komunikacja Po eobd i centralny zamek.
Qrde a skąd wiesz czy jest sprawny no nie ! Bardzo możliwe, że stracił zasięg (bo one tak mają czasem jak są popsute), to się go wtedy przykłada w okolice pedału sprzęgła gdzie jest komputer żeby chociaż diagnozę postawić na zepsucie. Pamiętaj, że jak "samochód" zobaczy rozsynchronizowaną transmisję, to się odbiór blokuje na ok. minutę (takie zabezpieczenie,...
Czyli sprawa bardzo prosta. Aby wszystko dzialalo musisz wlaczyc sie z modulem do przewodow miedzy zamkiem, a silniczkiem szyby. Sillniczek dostaje sygnal, uderza na impuls PWM i masz zamkniecie. Aby potwierdzic moja teze jaki masz modul? 1C0 czy 1J0?
Bledow brak. To jest juz z transporderem plip, prawe 8,9,10 wskazuja,ze klucz obecny (8 ), kod klucza odebrany (9) i potwierdzony (10). Czyli wyglada na to,ze immobilizer nieodblokowuje (lewa 10 zgadszona) pomimo,ze ma kod klucza ok. Sprawdz w silniku czy pali sie znacznik,ze zablokowany immo (ale powinno wykazac suterke lnni kodowej). http://obrazki.elektroda.net/85_11682692...
Można go wprowadzić w funkcję "serwis"(włącz zapłon i przytrzymaj przez 3 sek. oba klawisze pilota - kierunki powinny potwierdzić funkcję trzykrotnym mignięciem), wtedy pilot obsługuje tylko centralny zamek. Jeśli jednak chcesz alarm całkowicie zdemontować, to pozostaje zakup centralki tylko do sterowania centralnym zamkiem (jakieś dwucyfrowe kwoty...
1 kluczyk fordowski z 3 przyciskami Zacznij od ponownego dopisania fabrycznego pilota (kluczyka z trzema przyciskami) do samochodu. Musi działać fabryczny centralny zamek sterowany z fabrycznego pilota. Programowanie pilota zdalnego sterowania 1. Włóż kluczyk do włącznika zapłonu. 2. Obróć kluczyk z położenia 0 do położenia II, a następnie z powrotem...
Pewnie zajęło by mi około godziny a i podłączenie pod komputer można zrobić, chociaż jeśli moja teoria się potwierdzi to nie będzie komunikacji ze sterownikiem.
jak w temacie - oryginalnie ma el szyby i centralny zamek sterowany z klucza - jako że alarm mi nie potrzebny zakupiłem sterownik centrala z pilotami - w lewych drzwiach jest moduł elektroniki szyb i centralnego - podpiąłem się z zakupionym sterownikiem i jest OK czyli zamyka i otwiera ale widocznie muszę podłączyc jakieś potwierdzenie bo po 30 sek...
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk; – włączyć zapłon; – zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku; – po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku; – czynność dopasowywania jest zakończona...
Czyli wszystko wskazuje na to że samochód "myśli" że zamki są cały czas zamknięte. Nie koniecznie. Bo nawet jak jest auto zamknięte to i tak sterownik centralnego wysyła sygnał do zamków i słychać ich działanie. U ciebie obstawiam driver w sterowniku lub przekaźnik w zależności jak to tam jest rozwiązane. Nie masz poprostu wyjścia na zamknięcie bądź...
Próbowałeś może zakodować ponownie pilot, czy procedura w Vcds przechodzi poprawnie i jest potwierdzenie choćby krótkim sygnałem dźwiękowym? Może jest rozsynchronizowany jak sugerował kolega thomas48 .
Witam Dobrze byłoby podpiąć tester i zobaczyć czy są jakieś błędy a także podejrzeć czy sterownik widzi zamykanie lub otwieranie drzwi w blokach pomiarowych. Być może jest to usterka mechaniczna. Ale żeby to wykluczyć czy potwierdzić najprościej będzie podpiąć tester. Pozdrawiam
Teraz na poważnie procedura kodowanie dla tych którzy mają problem z pilotami i modulem komfortu. 1. Wchodzimy na auta Audi A4 b5 2. Zamykamy drzwi 3. Wyjmujemy zaślepke z popielniczka za tylnym slupkiem 4. Wpinamy kabel do gniazda 5. Podpinamy kabel do kompa 6. Uruchamiamy Vaga Polskiego Vaga lub inny program dostępny 7. Wchodzimy w moduł centralnego...
Niestety na razie nie, ale nie odpuszczam. Muszę znaleźć sposób testu czy klucz w ogóle nadaje czy odbiornik nie odbiera. Myślałem, że sprawdzę to w moim Audi, ale tam jest częstotliwość 433,92MHz, a w VW 433MHz. Test kluczy można wykonać za pomocą TV, ustawiasz sobie częstotliwość w TV na taką jak ma pilot i po naciśnięciu któregokolwiek przycisku...
A poprawnie programowane? Włączasz zapłon, naciskasz guzik na pilocie, a w kilka do kilkunastu sekund zamek centralny zamknie się i otworzy, wyjmujesz kluczyki. I już pilot działa. Kodowanie kluczyka z pilotem (wg instrukcji obsługi): Włączyć zapłon. Układ przez 30 sek pozostanie w trybie synchronizowania. Nie wyjmując kluczyka ze stacyjki wcisnąć krótko...
Czy centralny z kluczyka działa? jeżeli tak to: Procedura programowania: Włączyć zapłon. Przycisk zablokowania przytrzymać wciśnięty przez 10s. Wyłączyć zapłon. Wyjąć kluczyk ze stacyjki. Odczekać 5 sekund. Synchronizacja zakończona. Potwierdzić prawidłową synchronizację poprzez zablokowanie/podwójne zablokowanie i odblokowanie auta.
Sprawa ma się następująco: - z centrali na zamykanie drzwi dostaję sygnał 1s masę. Podpięty jestem pod żółto-niebieski przewód przy słupku - podłączając miernik pod ten przewód i sterując centralny zamek ręcznie przez bolec (góra, dół) potwierdziłem, że ewidentnie jest na tym kabla podawana masa ze styków w drzwiach Podpinanie tego przewodu (żółto-niebieskiego)...
Vitek był cały rozebrany do malowania, instalacja wydała się być OK, ale nie potwierdzę. W każdym bądź razie wiadomo, gdzie szukać usterki! Krańcówki w zamkach, nie te na słupkach?
Cześć, mam W203 1.8 z następującym problemem: Pilot nie otwiera drzwi ani przez RF, ani przez IR. Po włożeniu do stacyjki nie jest rozpoznawany, co uniemożliwia przekręcenie kluczyka w stacyjce. Poprzedni właściciel wspominał, że samochód działał bez problemu, dopóki jego pilot nie zmókł trochę na deszczu. Wyczyściłem elektronikę pilota alkoholem i...
Jak wymiana potrwa mniej niż 5 minut to nie Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka - Od modelu z roku 1999 – włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk; – włączyć zapłon; – zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku; – po przerwie trwającej...
A sprawdzałeś Vagiem błędy i kodowanie tej pompki, tutaj masz kodowanie. Zentralverriegelung / Central Locking/Comfort System / Centralny zamek Steuergerät Codierung STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 +000001 - Heckklappe öffnen (Schliesszylinder Heck) (ab MJ 2001) / Open rear flap (lockcylinders tail) / otwieranie kufra...
Kolega Milejow ubiegł Mnie w odpowiedzi.Ja nie pamiętam dokładnie gdzie jest moduł,lecz potwierdzę to kolega napisał,jeżeli pozostałe drzwi i bagażnik działa ,to przewody uszkodzone lub silniczki.
Witam. Zaczynam z vcds-em i mam problem z kodowaniem sterownika 09-centralnego zesp. elektr. Konkretnie chodzi o sterowanie centralnym zamkiem z pilota, moduł 5Q0937086BL. Wchodzę w sterownik, ale nie mam możliwości kodowania sterownika. Wyświetla się komunikat "Ten moduł nie podlega kodowaniu. Proszę wybrać inny". Tu pojawia się pytanie, czy rzeczywiście...
a gdzie ten sygnał komfortu ???. i co on robi domyka szyby czy co Z centralnym zamkiem to ciężko ale mam wskazówki czekam na auto żeby sprawdzić. Trzeba przeciąć przewód i sterować przekaźnikiem jak potwierdzę to dam info.
Dzień dobry, w Renault Master II 2001r. przed liftingiem (pilot oryginalny z jednym przyciskiem) chciałbym podłączyć sterownik centralnego zamka Proxima SI tak aby jednym przyciskiem zamykał CZ a drugim otwierał. Problem polega na tym, że sterowanie zamkiem centralnym w przycisku, w podsufitce jest jednoprzewodowe (kolor pomarańczowy może bardziej brązowy)...
Vagiem wchodzisz w centralny zamek i sprawdzasz jak jest zakodowany Zentralverriegelung / Central Locking/Comfort System / Centralny zamek Steuergerät Codierung STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 +000001 - Heckklappe öffnen (Schliesszylinder Heck) (ab MJ 2001) / Open rear flap (lockcylinders tail) / otwieranie...
Wkładasz kluczyk. Przekręcasz go do II (nie rozruch, ale elektronika chodzi). W czasie do 30 sek. wciskasz przycisk zamknięcia. (Robisz wszystko w zamkniętym wozie). Po wciśnięciu centralny zamyka i otwiera drzwi by potwierdzić zakodowanie. pozdrawiam
Nie mruga tylko świeci ciągle jak dobrze zrozumiałem. Odłącz akumulator na 5 minut i podłącz. Zobacz czy dioda nadal będzie świecić. Nie wiem czy ten model można odpalić kodem awaryjnym - tu pytanie d klegów. Jeśli tak to poproś o wygenerowanie kodu i wtedy wykluczymy lub potwierdzimy immo.
Wymagania: Zapłon włączony. Mechanicznie zamknąć samochód z zewnątrz za pomocą kluczyka zamkiem. Naciśnij przycisk pilota przycisk "Unlock" pięć razy w jednej sekundy. Czekaj 6 sekund, a następnie naciśnij przycisk zdalnego sterowania przycisk "Unlock" jeszcze raz aby potwierdzić tę procedurę rozliczeniową. Wszystkie miejsca pamięci są teraz usuwane,...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, mam na imię Mateusz, jest to mój pierwszy post napisany dzięki użytkownikowi CameR, który ofiarował mi punkty (dzięki:). Na Elektrodzie zarejestrowany jestem od dawna ale korzystałem jedynie jako czytelnik. Zapragnąłem zainstalować centralny zamek w Skodzie Fabii I Hatchback 1.2 54KM, jest to uboga wersja bez żadnych...
To auto ma potwierdzenie zamknięcia drzwi, wszystkich. Niebieski przewód do lampki oświetlenia, pojawia się na nim plus. Dla odwrócenia polaryzacji dajemy mikroprzekaźnik i podłączamy do alarmu. Działa na 100 %.
podłączam alarm do niego i: Po podpięciu kontrolki do masy i odpowiednio nakłuwając znalazłem kable którymi idą impulsy sterujące: impuls zamykający to kabel niebieski idący od centralnego zamka w drzwiach, na chwilę zapala się kontrolka i gaśnie podczas ręcznego zamykania przyciskiem w drzwiach, natomiast impuls otwierający to kabel różowo-biały i...
Male sprostowanie do poprzedniej wypowiedzi: Kodowanie: Zamek centralny, elektrycznie sterowane przednie szyby Otwarcie tylko drzwi kierowcy00256 Otwarcie wszystkich drzwi00257 Zamek centralny, elektrycznie sterowane przednie szyby, pamięć Otwarcie tylko drzwi kierowcy00258 Otwarcie wszystkich drzwi00259 Zamek centralny, elektrycznie sterowane wszystkie...
Klei się przekaźnik od kierunkowskazów w centralce alarmu. Wymienić. Dodano po 15 Cena przekaźnika to kilka zł. Tylko na 100% trzeba go potwierdzić. Objawy wskazują na niego, ale faktycznie przydało by się poznać model centralki.
Dzięki za podpowiedź jak się dobiorę to potwierdzę. Sczytalem błędy i: Deska rozdzielcza 177 czujnik poziomu paliwa - ale wskaźnik działa, MTA 179 sygnał poza zakresem/problem z mocą B0017układ odpalania poduszki pasażera wysoka rezystancja, B1485 zacisk wzbudzenia alternatora pin 61 układ otwarty Blędow nie da się skasować, można prosić o jakieś sugestie.
pawelc - skąd wiedziałeś że xedos :-) ??? Sprawa chyba nie dotyczy czasów bo zamkom (jak akurat działa) wystarczy ułamek sekundy a czas jest chyba 1,5s i tak nie działa... ale mogę być pewny, że to nie jest wina programu sterującego ??? wtedy rozbieram i szukam po przewodach ale mi to potwierdźcie.... Dodano po 40 acha - zamykanie działa bez zarzutów
Masz tam dwa switche- ten z wąsikiem to sygnalizacja zamknięcia drzwi, ten drugi to potwierdzenie zamknięcia zamka przez silniczek. Na logikę- jak ten pierwszy nie będzie rozwarty to silnik nie dostanie zasilania, jak silnik nie zadziała, to nie zamknie zamka/nie zewrze drugiego łącznika. Tam nie podajesz +12V tylko "masę" (logika niskiego stanu) Oczywiście...
Witam, Pacjent do Seat Cordoba z 2000 z motorem 1.9 TDI, po rozładowaniu akumulatora przestał działać centralny zamek, kluczyk niby sie programuje ..ale tak samo sie programuje jak sie jest daleko od samochodu (daleko tzn kilometr) chodzi mi o mruganie dioda w pilocie - 5 razy - jako potwierdzenie poprawnego zapisania sie kluczyka w module centralnego...
zamek centralne zamek mazda hyundai centralne zamek zewrzeć centralne zamek
instrukcje nissan micra obrotomierz punto seicento zamek
budowa odkurzacza elektroda zapłonowo
Naprawa reduktora skrzyni biegów DAF 95XF: krok po kroku Przełącznik zespolony w quadzie 110 nie działa - co sprawdzić?