Sprawdź czy krańcówki z mastera puszczają sygnał, może masz za bardzo wysunięty siłownik i przy zamykaniu nie może zewrzeć krańcowych.
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Ciebie interesuje bezpiecznik w kabinie nr 49 i50 .Dodatkowo pod kierownicą jakiś też jest ale wtedy szyby by nie działały . https://autobezpieczniki.pl/seat-toledo-... Co do kontrolek to zasilanie zginęło na chwile i dlatego choinka na desce . Może jak kawałem przejedziesz to znikną , jak nie to na kompa i zrobić kalibrację...
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
Oczywiście, że immo trzeba obejść, ale z tym nie ma wielkiego problemu. Wystarczy zrobić obejście na trzech przekaźnikach w immo i po problemie. Jak się puszkę otworzy, to odrazu widać które piny trzeba zewrzeć.
czyli mam czarny przewód raz zewrzeć z niebieskim a raz z zielonym dobrze rozumiem ?
OK, zrozumiałem całkowicie odwrotnie co mierzyłeś.
Witam Pytanie proste aż głupie. Ale siedzę nad tym drugi dzień. W starym berlingo ojca nie działa centralny bo cały czas wykrywa otwarte drzwi. Przeczyściłem styki w tylnych drzwiach ale to nic nie daje. Natomiast gdzie są czujniki drzwi przednich ? Normlanie powinny być w słupkach takie wystające krańcówki. "Krancowka otwartych drzwi jest zintegrowana...
A może coś więcej na temat alarmu ?
Nastąpiło zwarcie zamka tylnej klapy przez wodę i nie działa centralny zamek.
czy można jakoś w oplu omedze A 1989r. otworzyć zamek bez klucza może gdzie pod maską zewrzeć jakieś kable bo maske mam otwarte. z góry dziękuje za pomoc
Sterowanie odbywa się za pomocą podawania sygnału masy poprzez krańcówki w zamku kierowcy. Wtyczką opisana 4PIN https://obrazki.elektroda.pl/7028986800_... Wtyczką 2PIN to siłownik, w wersji bez alarmu i tym samym bez zdalnego sterowania zamkiem, tego siłownika nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/7145258400_...
Zgodnie z obietnicą przesyłam informjacje o zworkach do centralnego zamka. 1.Zewrzeć zworką piny 12 i 16 gniazda diagnostycznego 20 stykowego. 2. Włączyć zapłon 3. Nacisnąć przycisk Lock pilota dwa razy powinien odezwać się brzęczyk na około sekundę 4.Wyłączyć zapłon - wyjąć zworkę i sprawdzić czy zamyka i otwiera. Powinno zadziałać. Te zworki są w...
czy musisz mieć dwa mastery i pilota czy jak w jednym masterze pozostawisz tylko ziel i nieb to z drugiego zasterujesz i na odwrót?,może któryś master jest zły daje wciąż zwarcie
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Pokolei możesz drzwi odpinać i sprawdzać kiedy zwarcie ustąpi.
Witam, zdjąłem boczek drzwi kierowcy żeby dostać się do kostki 6pin zamka i na pinach 3 i 5 pojawia się napięcie podczas wciskania przycisku na pilocie ale brak reakcji zamka, podłączyłem na chwilę zasilanie na piny 3 i 5 silniczka zamka bezpośrednio z aku ale brak reakcji zamka.. pewnie zamek uwalony, można jakoś zewrzeć piny w kostce żeby sprawdzić...
A co tam dziwnego? Drugi master podłączasz równolegle do pierwszego, a te dwa dodatkowe przewody, to ułatwienie dla montażystów, jeśli spinają to z alarmem. Równie dobrze można je wykorzystać do dodatkowego mastera, tylko trzeba pamiętać o pociągnięciu masy (czarny). Otwórz ten sterownik i sprawdź, czy te piny nie są wewnątrz zwarte.
Masz ryglowanie więc zapomnij o otwarciu od wewnątrz z klameczki. Najrozsądniej i najtaniej to podłączyć prostownik pod plus na rozruszniku i naładować akumulator. Podłączasz się plusem pod górną śrubę na automacie, a masę dajesz do masy. Musisz zachować dużą ostrożność aby nie zewrzeć "startu".
Uważam tak samo jak koledzy powyżej. Daj to w ręce dobrego elektronika.
A czy w takim przypadku można wywalić krańcówki w zamku i po prostu zewrzeć je tak, żeby same motorki pracowały?? Analizował ktoś kiedyś szczegółowo konstrukcję tego zamka ??
Najczesciej padaly przewody dochodzace do klapy poszukaj bo masz zwarcie
Mam problem moja Cytrynką C2 - ciągle widzi otwarte jakieś drzwi (które ?? nie wiadomo) odłączyłem wszystkie kostki przy drzwiach i bagażniku, potrzebuję informacji jak znieczulić (przerwa lub zwarcie) w układzie centralnego zamka. Chodzi mi o informację jaki kabelek wyciąć lub gdzieś zewrzeć, ewentualnie gdzie szukać dziury w wiązce
W alarmie Frodo sygnał na zamykanie i otwieranie zamka centralnego wychodzi z układu scalonego ULN2003. Sygnał ten nie idzie bezpośrednio na złącze alarmu. Po drodze są rezystory 4,7Ω. Najczęściej one padają. Naprawa polega na ich wymianie lub zwarciu. Jeśli jesteś pewien, że instalacja samochodu jest OK, to możesz rezystor od otwierania śmiało...
O ile się nie mylę jest to bezpiecznik 10A na pozycji 14 ale jest też bezpiecznik przeciążeniowy od szyb i centralnego zamka zaraz pod przekaźnikami pod deską rozdzielczą - łatwo go znaleźć bo jest metalowy i łepek pomalowany ma na zielono - spróbuj go zewrzeć chyba, że nie działa Ci sam panel sterowania szybami i lusterkami.
Witam, podłączę się do tematu. Posiadam Kia Carnival II, rocznik 2010, metoda ze zwieraniem pinów nr 12 i 16 nie działa. Metoda ze zwieraniem pinów odpada, ponieważ w moim złączu pin nr 17 jest pusty, w złączu są jedynie blaszki w pinach z numerami: 4, 5, 8, 9, 12, 14, 15, 16, 18. Wspomniane złącze diagnostyczne znajduje się pod maską obok akumulatora....
Od kierowcy tylko. Jest dużo ale nikt nie napisał jakie mogły być skutki tego podłączenia więc co się mogło zepsuć jakiś moduł czy coś...?
Switch w zamku ma zwarcie (wilgoć )
Między pin 3 i 5 wiązki która idzie z zamka kierowcy podać napięcie różnej polaryzacji?? Myslisz calkiem niezle, ale w tym przypadku nie jest to takie proste. Jesli podanie napiecia na zlaczke BSI nic nie daje (nie odzywaja sie nawet otwarte drzwi kierowcy?), to byc moze, ze ktores z tych "zlaczy ekwipotencjalnych" ma kiepski styk i trzeba bedzie sie...
Słuchajcie, mógłby ktoś wytłumaczyć tutaj jak działają te sterowniki ? tzn co się dzieje w odpowiednim momencie, lub dać linka do jakiegoś artykułu na ten temat. W innych tematach wyczytałem, żeby sprawdzić czy sterownik jest ok czy nie, można "na krótko" zewrzeć masę z odpowiednimi stykami, więc dzisiaj tak spróbowałem ale nic się nie dzieje, w końcu...
Witam, Kia Soul 1.6 CRDI 2009 akumulator rozładował się do zera po odpaleniu z kabli przestał działać centralny zamek (otwiera się tylko kluczykiem przy drzwiach kierowcy - otwiera wtedy odrazu bagażnik) więc wymieniłem akumulator po włożeniu nowego auto zamknęło się samo (centralny zadziałał), teraz jest tak samo jak wcześniej czyli tylko kluczyk i...
Witam Zakupiłem właśnie sterownik zamka centralnego CARPROTECT BX 70s. W astrze mam już centralny zamek(zamyka wszystkie drzwi jeśli się przekręci zamek od strony pasażera lub kierowcy) tylko,że nie na pilota.Chcę więc wymienić ten elementy by można było za pomocą pilota zamykać i otwierać. Chciałbym się jednak dopytać zawczasu niż potem zrobić coś...
Pewnie styk krańcowy w którymś siłowniku się zwarł .
Też obstawiam że wiązka jest przetarta i robi się zwarcie.
właśnie na raz, ale jak daje + bezpośrednio z aku to musze 2 razy zewrzeć zeby otworzył, dziwne właśnie bo podłączam pod kabel z zamka.
Witam. Jestem posiadaczem Peugota 406 2.0HDi 2001r. Mój problem wygląda tak: jest fabrycznie w aucie centralny z pilota ale nie ma pilota :). Tzn, poprzedni właściciel go zgubił. Zakupiłem uniwersalny sterownik zamka centralnego i mam problem gdzie się z nim wpiąć? Ktoś ma jakiś pomysł? Zaznaczam, że mój puzio to D9 gdzie ponoć funkcje sterownika zamka...
minimum wiedzy z zakresu elektroniki i umiejętności w zakresie lutowania takie minimum posiadam:D może nawet trochę więcej. Podłącz moduł i zasteruj centralny, jeśli zworki przekaźników się ruszają a centralny nie działa to przekaźniki do wymiany Właśnie o to chodzi że się nie ruszają, nawet jak ręcznie próbuje je zewrzeć to nic nie reaguje. powinne...
Witam, Centralny zamek działa, problem polega na tym, że po zamknięciu drzwi od pasażera zamyka całe auto. Czy to wina zamka czy gdzieś jest zwarcie na zamku? Dziękuję za pomoc.
Próbowałem już wiele razy to robić, niestety bez efektu. Wiem, że można jakoś zewrzeć styki w kostce w radiu i wtedy można zakodować ten kluczyk, tylko nie wiem dokładnie które....
co to znaczy że pływa? da radę wd40 z zamkiem czy nowy ? no tak ale szyba od strony kierowcy w ogóle nie działa, otwierałem i wyciągałem, na kostce i wtykach nie ma śniedzi, czy można zewrzeć w kostce żeby sprawdzić czy to przełącznik ?, kostka ma 6 wtyków. thx, to forum wymiata :)
No to szukaj uszkodzenia w wiązce. Odłącz wszystkie zamki i sterownik, zacznij mierzyć przewody na zwarcia.
Do puki nie usuniesz usterki związanej z zapaloną lampką otwartych drzwi to centralny nie zadziała poprawnie. Posprawdzaj czujniki drzwiowe, okablowanie (zwarcie do masy)
Wszystko wskazuje ze uszkodzona jest krancówka w któryms zamku,Najlepiej to sprawdzic narzedziem diagnostycznym przez pomiar parametrów (zobaczyc ktore drzwi widzia jako otwarte) lub po schemacie ,sprawdzic który przewód ma zwarcie z masa.
Różowy i pomarzńczowy jak zewrzesz i podepniesz pod + lub - to na wyjściu do siłownika dostaniesz impuls o takim włąśnie biegunie. Działa to na zasadzie zwykłego przekaźnika.
Witam.A sam siłownik sprawdziłeś?Pisze wyraznie,że siłownik - zwarcie do plusa.
sprawdź przewody które wchodzą do drzwi mogły po pękać i robią zwarcie
Ja mam problem tego typu. Mam centralny zamek pneumatyczny w swojej ibizce. Nie reaguje on na zamykanie z kluczyka bo mam połamane oba języczki w obu drzwiach. Ktoś wykombinował jakieś sterowanie na pilota gdzie wystarczy zewrzeć dwa kable i zamek się otworzy i przy drugim zwarciu zamek się zamknie. Ale denerwujące jest noszenie i używanie dwóch pilotów....
Ale w środku jest ładny :) czysty, zalany czymś czerwonym co wydaje być się dodatkową izolacją zaczynającą się zaraz za dwoma przekaźnikami równo do samego końca płytki, jakby była w czymś specjalnym umoczona. Żaden element nie wygląda na przepalony. Wiesz może gdzie należy podać 12V że na 100% przekaźniki powinny się zewrzeć ? (tak to w ogóle ma działać...
Problem rozwiązany. Poprostu ktoś montując alarm zastosował przekaźniki z możliwością manualnego przesterowania. Pod klapkę sterowniczą dostawał sie przewód lub coś innego i przekaźnik się blokował robiąc zwarcie z innym.
, Plus po zapłonie jest po to, żeby podczas jazdy sterownik nie działał z tym plusem czy bez niego podczas jazdy wciskanie przycisków na pilocie nie wywołuje żadnej reakcji. , krańcówki do kasowania rearmingu, . Co to jest rearming w odniesieniu do samego sterowania centralnym zamkiem - no bo w alarmie to takie samouzbrajanie ale tu? BTW - czy te krańcówki...
Wymieniłem ponownie numer 14 bezpiecznik od oświetlenia i tak. Pilot zamykanie działa na otwieranie nie. Numer 14, to chyba również centralny zamek. Prawdopodobnie występuje gdzieś zwarcie w instalacji. Bez diagnostyki, oględzin i pomiarów w newralgicznych miejscach instalacji, dalsze podpowiadanie zdaje się wróżeniem i strzelaniem na oślep.
Zawsze pozostaje opcja podlaczenia sie bezposrednio do silownika centralnego zamka. Zrob to tak by silownik byl podlaczony przez przekazniki sterownika (NC normalnie zwarty) i zeby odcinal instalacje auta tylko w momencie zamkniecia/otwarcia zamka. pozdro
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
Albo masz zwarcie w kluczyku, albo bateria padła. Obstawiam na drugą opcję.
Nie wiem gdzie są te sprzeczności? Prosze jeszcze raz przeczytać obydwie wypowiedzi. Jeżeli ma pan do czynienia z samochodami grupy VW, to powinien pan wiedzieć, że uszkodzenia tych krańcóweczek polegają właśnie na braku przepływu, a nie na ciągłym zwarciu.
Witam To ciekawe, ale według technika AMT aby wprogramowac pilota w tym module należy: 1 odłaczyć zasilanie 2 przewód drzwi zewrzeć do masy 3 podłączyć zasilanie 4 Dwa razy nacisnąć główny przycisk w pilocie Z drugim pilotem powtórzyć procedure.
Witam Mam następujacy problem. Po zamontowaniu nowego nieseryjnego radia Clarion DXZ378 w vectrze b po wyłączeniu zapłonu nie mogę zamknąć centralnego zamka z pilota i nie moge włączyć zabezpieczenia przed kradzieżą przez około 2 minuty. Moge zamknąc centralny kluczykiem ale włączenie zabezpieczenia przed kradzieżą kluczykiem też nie działa około 2óch...
Nieco odkopię temat, mam podobny problem, ale u mnie nie działa tylko zamykanie samochodu, otwieranie jest. Co w pierwszej kolejności powinienem sprawdzić (biorąc pod uwagę, że na elektronice znam się kiepsko)? Dodam tylko, że nie słychać cyknięcia zamka centralnego (przy otwieraniu jest oczywiście, wszystkie przekaźniki sprawdziłem i są sprawne).
jeszcze prosze napisz ile tam tych przewodów powinno wychodzić samochód 5 drzwi i czy normalnie plus mam tam podłączyć przez żarówke w razie pomyłki żeby zwarcia nie zrobić?
Sprawdź ciągłość w tylnej przelotce drzwi krańcówki do centralnego wychodzą z zamka jeśli masz oryginalny centralny i muszą być zwarte aby zamek widział zamknięte .
W końcu doszedłem do tego jak się czyta schemat elektryczny samochodu. Rozwiązany problem ścieżek prądowych przedstawiam na rysunku. Chyba teraz w tym temacie znajdują się już wszystkie informacje jak podłączyć sterowanie do zamka. Jak tylko tego dokonam dam znać czy faktycznie działa jak powinno. Teraz wydaje mi się że według schematu aby zaświeciły...
Witam wszystkich. Czy wie ktoś moze jak zaprogramować pilota w mitsubishi Carisma rocznik 2000 silnik 1,9 DID wymieniałem baterie i po włożeniu nowych przestał działać a na starych jeszcze "jakoś tam" działał znalazłem w internece coś takiego: Włożyć kluczyk do stacyjki ( nie przekręcać ) 2.Zewrzeć pierwszy PIN złącza dignostycznego do masy 3.Wcisnąć...
Witam u mnie przyczyną był zamek tylnej klapy,on robił choinke w aucie i zwarcia,problem rozwiazany
teraz mi sie przypomniało że kiedys miałem taką sytuacje, że w lewej tylnej lampie zbierała mi sie woda, deszczówka(prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak ona tam sie mogła dostać) w każdym bądz razie nawierciłem malutka dziurkę w reflektorze i woda spłynęła, teraz mi sie nie zbiera ale możliwe ze to tez mogło by być przyczyną? Mogły by się jakieś styki...
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
"Gdzie znajdują się te przewody (biały niebieski) ?" ...a to zależy jak jest wyposażony pojazd. Jeśli dobrze - to po obydwu stronach tzn. przy drzwiach LEWYCH i PRAWYCH. Jeśli gorzej to tylko po lewej i brak jest sterowania kluczykiem z drzwi prawych. Wtedy przewodów tych nalezy szukać mniej-więcej na wysokości kolan kierowcy tzn. po lewej stronie bezpieczników...
Zrobiłem zwarcie na zapalnice ,wymieniłem bezpiecznik nr.21 o wartości 15A . A centralny zamek (pneumatyczny ) nie działa . Otwieram i otwierałem auto tylko z kluczyka . Co mogę sprawdzić i naprawić . Proszę o porady . Vw golf 3 kombi
OK. to problem regulacji mamy z głowy (skoro siłownik nie "zapiety" do zamka). Ne uznaj że się wymądrzam :) ale napisze trochę teorii: do mastera idzie 5 kabli: dwa kable idą do silnika (bo w siłowniku jest poprostu silniczek z przekładnią który się kreci albo w prawo albo w lewo zależy czy otwiera czy zamyka - ale zawsze są wykorzystywane tylko dwa...
Spróbuj zaprogramować pilota do modułu. Pilot orginał?
Kolego użyj przecinków, doprecyzuj myśli, bo teraz to jeden wielki bełkot. Nie piszesz, czy centralne wogóle działają, nie piszesz jaki alarm chcesz dołożyć... Jak i na czym zrobiłeś zwarcie, ta informacja też może pomóc.
kupilem sobie taki CZ do mojego TICO: http://allegro.pl/item147662586_centraln... posiada on wiązke kabli z wyjsciem na kierunkowskazy, sprzedawca radzi podpiąć ją pod włącznik świateł awaryjnych i tu pytanie pod co podpiąć , bo włącznik awaryjnych działa w ten sposób, że zwiera obwody prawych i lewych kierunków...
Witam. Pewnie wszyscy zaraz będą mi pisać, że trzeba poszukać na forum ale szukałem już i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Mam parę pytań odnośnie mojego samochodu. 1. Czy centralny zamek może robić zwarcie do kompletnego rozładowania akumulatora? 2. Jak odłączyć centralny zamek? 3. Co zrobić gdy brak ładowania a wszystkie połączenia kabli...
Witam Masz raczej zle wyregulowany siłownik master,ewentualnie zwarty przewód sterowania(zamykanie) z masą.
:)) bledy 01146 silownik centralnego zamka, zamkniecie drzwi pasażera i tylnych, zwarcie z masą, stały 01145 silownik centralnego zamka, otwarcie drzwi tylnych, zwarcie z biegunem dodatnim, stały 01144 silownik centralnego zamka, otwarcie drzwi kierowcy, zwarcie z biegunem dodatnim, stały
zwykłe centralki zamka działaja tak że ;pojawienie sie na wejściu chilowego lub ciągłego minusa powoduje wyzwoleni na 0,8 sec siłowników i np. zamek sie zamyka.potem pojawienie się na drugim minus analogicznie -otwiera (uwaga jeśli podasz na obydwa lub je zewrzesz to napiecie idzie na silowniki przez cały czas zwarcia)Więc jesli masz tylko jeden kabelek...
wypnij kostki od silownikow i sprawdz czy dzieje sie to samo jezeli tak to jest zwarcie na instalacji
Powodem jest przepływ za dużego prądu co w efekcie przepala bezpiecznik. Przyczyną jest zwarcie przewodu do karoserii.Zacznij poszukiwania uszkodzonego przewodu w miejscach ruchomych, jak przelotki drzwi.
Gdybyś miał siłownik sterujący po stronie pasażera to dałoby się wykluczyć zwarcie, bo sterowniki padają baaaardzo rzadko, a tak dalej są dwie opcje- zwarcie, albo siłownik.
Witam. 1. Zdjąć pokrywę centralki. 2. Zewrzeć złącze znajdujące się w pobliżu mikroprocesora (można wykorzystać np. zworkę służącą do programowania przewodu różowego). 3. Nacisnąć jeden raz dowolny przycisk każdego pilota. 4. Wyjąć zworkę, założyć ją na swoje miejsce. Opis programowania pilotów.
pompka reaguje na pilota prawidłowo przy zamykaniu drzwi podobnie jest przy przekręcaniu drzwi z kluczyka tez bez najmniejszego problemu się zamykają identycznie sprawa wygląda kiedy siedzę w samochodzie i nacisnę 1 z rygli od drzwi też się zamykają wszystkie Dodano po 1 dzięki kolego za ten schemacik niestety nie wiem jak to obmierzać :) taki posiadam...
Jak jesteś dobry z elektroniki, to powinieneś znaleźć przyczynę. To są proste układy. Zacznij od sprawdzenia, co się dzieję z zasilaniem na płytce centralki. Może zrobiłeś drobne zwarcie lutując ?
Witam, tak jak w temacie- Centralny zamek robi zwarcie. Otóż jak na drzwiach zamkniętych i otwartych centalny zamek pobiera prąd z akumulatora. Gdzie moze byc przyczyna? Bezpiecznik jest ok, CZekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
ALbo ci siadł któryś zamek albo masz zwarcie plusa po stacyjce w przelotce drzwi.
w slupku sa trzy przewody:brazowy,czarno czerwony,zielono niebieski.sprawdzajac napiecia podalem na ten trzeci przewod mase i spalil sie bezpiecznik 10A.gdzies cos trzaslo bo ciagle pali bezpiecznik i central nie dziala.potrzebuje pomocy
Witam. Od razu powiem, ze przeszukałem forum i niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Kupiłem niedawno Honde Civic (ver. 5d z 98r) z zamontowanym alarmem Langeford - po pilocie mogę wnioskować, że jest to model 110 lub 113 (zielony LED i jasno-zielone przyciski). Problem zaczął się od tego, ze syrena strasznie cicho pikała i nawet przy...
zgadza się padł i potem wyjąłem go tak że autko stało bez aku ok 2 miesiące. Nie wiem co masz na myśli mówiąc synchronizację pilota. Wyczytałem w autodacie że trzeba wyjąć baterię z pilota, następnie go rozładować poprzez naciskanie kilkukrotnie przycisków na przemian (można na końcu nawet zewrzeć styki w miejscu gdzie siedzi normalnie bateria) potem...
Witam, zrobiłem zwarcie w lampce na suficie, bezpieczniki sprawdzałem, ale nadal brak prądu i padło radio, centralny zamek no i oświetlenie wnętrza. Co robić?
A nie jest przypadkiem zintegrowany z immo pod stacyjką? Potrzebuję wkodować dwa piloty bo żaden nie otwiera autka i wg procedury trzeba zewrzeć do masy jeden z przewodów z tego modułu do masy by uruchomić programowanie pilotów. Dziś klucznik podpiął się przez obd i się dwoił i troił. Piloty sprawdził - są ok, Kounikację z modułem miał ale za cholerę...
To koło przekaźnika to rozrusznik, czyli po zamontowaniu alarmu, gdy ktoś się włamie ale go nie rozbroi to wyłamując stacyjkę i ją zwierając nie przekręci rozrusznikiem metoda za prosta bo rozrusznik można zewrzeć na krótko lub pchnąć samochodzik, niektórzy stosują rozłączenie zasilania komputera głównego wtedy deska jest czarna ale rozrusznik kręci...
Witam - mam problem z w.w egzemplarzem - po podaniu masy na kabel biało-czerwony wychodzący z wiązki z drzwi kierowcy - zamek poprawnie się zamyka natomiast przy podaniu masy na kabel biało-czarny wychodzący z tego samego miejsca nic się nie dzieje. Podłączałem też układ dający podwójny impuls - ale rezultat ten sam - cisza. Co dziwne z obu drzwi można...
Wracając do tematu, obecnie samochód sam się otwiera po zamknięciu z pilota. Po wejściu do środka i zamknięciu drzwi, centralny otwiera i zamyka dość "rytmicznie". Błąd w sterowniku: B2574 Włącznik zablokowania drzwi kierowcy- zwarcie do masy; B1311 Zamek centralny "odblokowanie"- przerwa w obwodzie; Czy ktoś może poradzić w temacie?
to go odepnij i sprawdz czy po zamknięciu ręcznie sam ponownie otworzy i na tym skończy....jak tak to masz zwarcie na kablu sterującym sygnałem otwarcia pozdrawiam
Hej W moich dwóch mercach 201 chciałem umożliwić otwieranie zamku pilotem, czyli podłączenie centralki pod układ z pneumatyczną pompą. Generalnie kupiłem centralki Magicar 820. Generalnie wcześniej czytałem trochę na ten temat, również na tym forum tylko jakoś dalej nie czuję się na siłach by zacząć to podłączać, w sensie wolałbym zrobić to bez ew....
Zewrzyj zworkę K2 na płytce centralki i wciskaj przyciski na pilotach
... albo spróbuj założyć bezpiecznik większy... Takie propozycje powinny być karane na Forum ! W najlepszym wypadku załatwisz mikro-styki w siłownikach. Trzeba znaleźć zwarcie i tyle. Zamiast bezpiecznika (albo szeregowo z nim) wsadź żarówkę około 50 W i zamykając drzwi wypinaj po kolei wtyczki drzwiowe. Jasne świecenie oznacza zwarcie. Tak znajdziesz...
Przepraszam, że dopiero teraz piszę. Awarię zlokalizowałem wszystkiemu była winna wiązka w klapie tylnej, połamane przewody robiły zwarcie.
Centralny zamek jest elektryczny, sterowany dwoma plusami. A otwieranie szyb chyba jest spowodowane zwarciem na przewodach prowadzących do drzwi. Napewno są połamane.
Witam. Przyczyna zwarcia okazal sie zle zaizolowany przekaznik zamek centralny->alarm. Po poprawieniu na razie jest w porzadku. Pozdrawiam
Buz 90 to koszt ok 5 zł ,będzie w każdym sklepie elektronicznym . W tym module znajduje się także sterownik centralnego zamka więc trzeba tam zajrzeć . Możliwe że te zwarcie uszkodziło centralny . Choć gdy mi się to przydarzyło nie miałem takich problemów.Znalazłem oznaczenie tego uszkodzonego tranzystora to był u mnie R 4383 .
Jedyne co przychodzi mi do głowy to że masz wcisnięty przycisk ewentualnie jakieś zwarcie w pilocie . Ale żeby jednoczesnie w obu ???
zewrzeć zamek zamek centralne zamek mazda hyundai centralne zamek
ogrzewać mazda rozrząd carisma przekaźnik światła skoda felicia
mikrokomputer cobra1 le40c630 podświetlenie
Hallotron OFF-ON-OFF: Allegro A1104, AH3360, TLE4905L – wybór czujnika do sterowania Schemat kabla programującego do banera LED Sigma ASC-105, pinout mini-DIN, MAX232, USB-TTL