Łobuz zasysa fałszywe powietrze przed gaźnikiem. Jak potrafisz i wiesz o czym piszę to jeszcze sprawdź za pomocą tamponu umoczonego w benzynie czy zapali. Tampon zamiast gaźnika doskonale go zastąpi.
Cofanie powietrza do gaźnika to przeważnie albo źle złożony rozrząd. Weryfikacja czy jest "mijanka" zaworów w GMP. Nieszczelny zawór dolotowy. Test szczelności cylindra kompresorem przez otwór świecy. Silnik ustawiony i zablokowany w suwie kompresji. Zagięta rura wydechu lub zapchany wydech. Sprawdzenie.
Zła regulacja gaźnika lub duże jego zużycie. Możliwe tzw. fałszywe powietrze. Połączenie gaźnika z cylindrem, simmeringi lub nieszczelność na połówkach karteru.
Jeśli można wykluczyć: - silnik i wydech - lewe powietrze - regulację gaźnika (lub też poprzez podstawienie innego sprawnego) ... to pozostaje moduł zapłonowy, w szczególności jeśli jest to moduł zmiennokątowy. Niektóre głupieją gdy nie są dopasowane do silnika, dają objawy przerywania i nierównomiernej pracy na obrotach biegu jałowego.
raczej sprawdź tłumik jeśli będzie zapchany to może wypychać spaliny przez filtr powietrza
1. Nie jest normalne. Jeśli linka gazu nie jest za mocno zaciągnięta to najprawdopodobniej silnik zasysa fałszywe powietrze pomiędzy gaźnikiem i cylindrem. 2. Odpala się bez naciskania sprzęgła. Jeśli tak robisz i się ślizga to trzeba poluzować sprzęgło. Chyba, że jest zużyte i się ślizga. Nie zaciągnąłeś za mocno linek? One powinny mieć nieco luzu.
Odkręć kolanko doprowadzajace powietrze z gaźnika i pobaw się ssaniem - zobacz co ono robi jak wyciągniesz dźwignię i czy przepustnica się otwiera i zamyka po wcisnięciu gazu. Warto też sprawdzić czy przepustnica ssanie ma małą szczelinę przy pełnym zamknięciu. Ile ci autko pali może masz zbyt bogatą mieszankę? Generalnie zalecam poczytać manual na...
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
Witam zauważyłem że powietrze idzie z gaźnika. Jakie powietrze, gdzie idzie? Mógłbyś pisać konkretnie?
Nie, ponieważ gaźnik nie ciągnie paliwa przez pompkę. Popatrz na rysunki i pomyśl. Przy nieszczelności będzie natomiast zasysało powietrze do gaźnika, powodując problemy z pracą silnika. Chyba, że wężyk przelewowy w zbiorniku jest bardzo długi i cały czas jest w paliwie.
Krzysztof251985 : Miałem te same objawy w swoim "chinolu" i zrobiłem temu gaźnikowi "delete" na rzecz K60B. Oprócz tego były kłopoty przy uruchamianiu. Na początku gaźnik nie sprawiał takich kłopotów, i silnik żwawo reagował na przyśpieszenie do końca. Kłopoty objawiły się po ok. 300 km przebiegu. Nie pomogło podniesienie iglicy. Według mnie to wina...
To gdzieś musi łapać lewe powietrze prawdopodobnie na łączeniu gaźnik cylinder. Próbowałeś na pych? Być może gaźnik źle ustawiony.
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
ja na początek sprawdził bym skład mieszanki paliwowo-powietrznej,moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata w powietrze i trzeba wyregulować gażnik.
W pompce nigdy nie będzie paliwa, bo ona go nie pompuje tylko wtłacza powietrze do gaźnika, które wypycha paliwo z dyszy od strony filtra powietrza.
Kolego, aby sprawdzić szczelność skrzyni korbowej silnika trzeba m.in. zerknąć na uszczelniacze wału tj. od strony "elektrowni" i wariatora. Jeśli będą zawilgocone, to będzie świadczyć, iż pora je wymienić. Gaźnik należy starannie (równomiernie) dokręcić do cylindra. Oczywiście należy założyć uszczelki w dobrym stanie lub nowe, "Kolanko" (łącznik gumowy)...
a ustawiałeś powietrze w gaźniku ?
kolego, prawdopodobnie jest to wina świecy. jeśli nie, łapie lewe powietrze pod gaźnikiem lub kolektorem ssącym. po prostu dokręć śruby mocujace te dwa elementy.
Witam. Za dużo powietrza w mieszance , zmniejsz powietrze . Śrubką z boku gaźnika Regulacja- śrubkę która jest od spodu lekko wkręc [przepust-nica się otworzy ] teraz śrubką od powietrza ustawiasz powietrze tak żeby były jak najwyższe , tak zostawiasz powietrze. Zaś śrubkę od spodu [przepust nicy ] wykręcasz powoli aż obroty zmaleją.
to bylo lewee powietrze ale gaznik tez poregulowalem i sciaga mnie z siodla ;] dzieki
Lewe powietrze w gaźniku lub za nim. Najczęściej na ośce przepustnicy.
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
No to może powietrze.
Jeśli to nie lewe powietrze, wyreguluj gaźnik, cudów nie ma. Uszczelniacze wału całe?
Może silnik bierze tzw. "lewe" powietrze (poza gaźnikiem) np. poprzez zużyte już uszczelniacze wału.
A wiecie kupiłem dzis gaźnik na szrocie miał działać okazało się, że bubel gość demontujący go uszkodził przewody podciśnienia, które biegną od gaźnika do gaźnika oraz przewód sprężynowy ukrył przecięcie osłonką, wściekły jestem, bo trochę kosztował. Przynajmniej udało mi się stary idealnie wyregulować według tamtego, ma jeszcze ciutkę za niskie obroty...
A mógłbyś to pokazać ? Dodano po 8 Nierówna powierzchnia ? spowodowana zbyt mocnym dociąganiem śrub. Tak bywało np. w motocyklach z gaźnikami mocowanymi na dwie śruby -WSK, Jawa, tyko tam nie ciekło paliwo, a bardziej ssało "lewe" powietrze.
Źle wyregulowany gaźnik, lewe powietrze, czyli za uboga mieszanka.
witam wszystkich pasjonatów, próbowałem dziś ożywić gada, ustawiony zapłon, gaźnik wymyty i przedmuchany, nowa świeca-ale jest problem z obrotami, nawet nie ruszając manetki gazu potrafi się wkręcić na bardzo wysokie obroty-co to za zjawisko? czy łapie jakieś lewe powietrze za gaźnikiem, czy może coś nie tak z samym gaźnikiem? jak tak wariuje po chwili...
Wymień świecę na nową, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś. Kiedyś tak miałem, że świeca się rozszczelniła. Druga sytuacja to uszkodzone (nieszczelne) łożysko na wale korbowym. Jak sie znowu zatrzyma, to ściągnij filtr powietrza i zobacz, czy zasysa powietrze przez gaźnik. I porównaj zasysanie "na zimno" i "na gorąco".
Na bank coś z mieszanką. Albo lewe powietrze, albo gaźnik
Witam okazało się że w gaźniku gdzie jest mocowany elektrozawór ssania łapał lewe powietrze i dlatego gaźnika nie było można wyregulować po uszczelnieniu wszystko śmiga jak należy.
Prawdopodobnie lewe powietrze, regulacja gaźnika by się przydała, możliwe, że cylinder już na wykończeniu.
Najczęsciej łapie powietrze podstawą gaźnika. Co do zapłonu sprawdź iskrownik w jakim jest stanie.
Pewnie łapie gdzieś lewe powietrze.
A świece po tych przygodach wymieniłeś? Po takiej dawce paliwa mogła sie uszkodzić. Jeśli to nie one to zostaje lewe powietrze i gaźniki. Tyle można powiedzieć na odległość. Oczywiście poza snchronizacją gaźniki regulowałeś tzn skład mieszanki.
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
W zbiorniku musi być podciśnienie, bo inaczej za dużo mieszanki pobiera? Albo (być może) przez ten otwór po zdjętym przewodzie dostaje się "lewe powietrze" do gaźnika.
Tak. Sprawne. Przy pompowaniu zasilaniem wyrzuca powietrze.
Jak ustawie platynki 2 mm przed GMP Tak ma być ustawione. Silnik po remoncie Zdejmij gumę od filtra powietrza, dodaj gazu, przyłóż rękę do wlotu gaźnika i niech ci ktoś ruszy starterem.Codzi mi o to żebyś sprawdził czy zasysa powietrze z gaźnika, bo może jest źle poskładany.
Na początek sprawy oczywiste: 1. Sprawdź czy po zgaśnięciu silnika jest paliwo w komorze pływakowej: jeśli nie ma- pompa paliwowa, kanał podciśnienia, linia zasilania. 2. "Dzikie powietrze": kołnierz gaźnika, uszczelka 3. Jeśli silnik długo stał nieużywany mogły stwardnieć simmeringi- też dzikie powietrze. A co dzieje się gdy dodasz nieco gazu jeszcze...
Korek jest ok tak samo filtr jest czysty. Co do tej iglicy to nie wiem jak to ustawić bo aż tak to się nie znam na tym mam poprawić coś z iglicą czy ustawić mieszankę (paliwo+powietrze) na gaźniku.
Pompka nie pompuje paliwa tylko wtłacza powietrze do gaźnika, powstałe w nim ciśnienie wypycha paliwo przez ten otworek. Dlatego wszystko musi być szczelne. Możliwe, że jest zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Wielkiej fontanny nie spodziewaj się :D
Czy masz sprawny termostat w filtrze powietrza? Na kolektorze wydechowym jest podgrzewane powietrze do gaźnika czy ta "puszka" jest cała oraz rura idąca od niej do filtru powietrza?
Powodem była poluzowana dysza w gaźniku i łapał lewe powietrze
Spróbuję z tym podgrzaniem świecy, gaźnika niestety nie wyreguluje bo autotune to samoregulujący się gaźnik, ssanie działa pół ssanie też także w tym przypadku wszystko jest git, w serwisie pytałem to mówił znajomy że może łapać lewe powietrze gaźnikiem.
Jeśli gaśnie po rozgrzaniu, a na ssaniu chodzi, zobacz ponownie luzy na zaworach. Do sprawdzenia jeszcze gaźnik. On prawdopodobnie nie zalewa, tylko podaje za mało paliwa lub łapie fałszywe powietrze spod gaźnika albo z osi przepustnicy.
Gaz jak odpalam mam zamknięty. Iglica jest ustawiona w połowie. Gaźnika nie regulowałem. A jak sprawdzić czy powietrze dociera do gaźnika ? Filtra powietrza nie mam założonego. Ale jak kopie już trochę to wylatuje paliwo do wylotu do gaźnika.
Sprawdź tę gumkę czy nie jest gdzieś pęknięta, uszczelkę miseczki gaźnika i szczelność połączenia gaźnik podstawa filtra to jest bardzo ważne. Naciskając primer tłoczysz powietrze do gaźnika, przy jakiejś nieszczelności nie będzie to działać.
A od kiedy to maluchy jeżdzą na gaźnikach nadcisnieniowych ???? Dmuchawa jest po to aby chłodzić silnik a nie po to żeby pompowac powietrze do gaźnika !!!! Fakt faktem istnieje pewne nadciśnienie w dolocie maluszka,ale jest ono tak niewielkie że nie warto o tym wspominać !!!!!
Jest pusty i nigdy nie będzie pełny, on nie pompuje paliwa tylko wtłacza powietrze do gaźnika. Połączenie miski pływakowej z górą gaźnika musi być szczelne, tak samo uszczelka pomiędzy tym czarnym plastikiem i gaźnikiem, inaczej pompka nie będzie działała Jaki gaźnik jest w tym silniku?
kolektor wydechowy ma osłone z wyprowadzonąym kawałkiem rurki do tej rurki ma być dołoczona z kolei taka rurka miękka która idzie do obudowy filtra powietrza ona doprowadza ciepłe powietrze do gaźnika jak jej nie będzie to tak się będzie działo
po opuszczeniu wajchy w dół silnik wchodzi na ogromne obroty Możliwe że śrubkę przy gaźniku masz za bardzo wkręconą i jest taki efekt jakbyś manetkę gazu odkręcił do połowy lub jest nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem i łapie lewe powietrze.
Pompki, w tych silnikach, nie zasysają paliwa, tylko wtłaczają powietrze do gaźnika. Przy każdym naciśnięciu pompki zwiększone ciśnienie, w gaźniku, wypycha trochę paliwa do gardzieli od strony filtra powietrza. Uszczelka, pomiędzy miseczką pływaka a gaźnikiem, jest szczelna?
Jak są dwa to jeden paliwo, drugi podciśnienie z cylindra. Odpowietrznik w powietrze.
Powinno to wyglądać mniej więcej jak na zdjęciu. Jeśli nie masz gdzie tej rury podłączyć to ją zaślep bo inaczej silnik ssie niefiltrowane powietrze.
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
Gdy zatkam wlot powietrza filtra to pali od razu. Na niskich obrotach dławi się po dodaniu gazu. Lewe powietrze lub gaźnik źle ustawiony (zbyt uboga mieszanka). Być może trzeba przestawić zawleczkę na iglicy. Cylinder ma zaledwie 500km.. Cylinder mógł się jeszcze nie dotrzeć powinno być powyżej 10 bar (jeśli dobry cylinder to nawet 11).
Lewe powietrze
Jak iglica ma gumkę to gniazdo nie. Nie raz jest też że iglica stalowa i gniazdo stalowe a bywa i gniazdo z tworzywa/gumki. Jak nie puszcza powietrza to jest ok. A nie zawadza pływak o coś jak jest w swoim naturalnym położeniu ??? Zakrec komorę pływakowa i wtedy zobacz czy powietrze trzyma.
Silnik, działa prawidłowo? Do zbiornika, jest podłączony wężyk powrotny z gaźnika, leci nim powietrze czy benzyna? Jeżeli samo paliwo, to tak powinno być.
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Może masz coś z zasilaniem paliwa nie tak. Jak obroty się zwiększają i po chwili gaśnie silnik to takie objawy daje np. zatkany filtr paliwa. albo dostaje się "lewe" powietrze do gaźnika w raz z paliwem. Lub pompka paliwa szwankuje. nic mi więcej do głowy nie przychodzi.
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Skoro są nawiercone, to oryginalnie nie powinno ich być wcale. Otwory były tylko w bocznych ściankach wokół filtra. Niestety aby zaślepić te ponawiercane trzeba ściągnąc górna obudowę. Ale jak ją ściągniesz to przy okazji możesz zlikwidować kryzę na końcu rury pobierającej powietrze do gaźnika lub nawet obciąć część tej rury (trzeba pamiętać o zachowaniu...
Przyjrzyj się dokładnie... ta bliżej przepustnicy będzie do regulacji wolnych obrotów... Jeśli nią będziesz obracał to przepustnica będzie się unosić w górę albo opadać w dół w zależności w którą stronę obracasz śrubą. Jak już zidentyfikujesz śrubę od wolnych obrotów to wiadomo że druga będzie od mieszanki paliwo/powietrze ;)
temat do zamnknięcia. Przyczyną były rowki w w gniazdach przepustnicy i tamtendy zasysał lewe powietrze. Gaźnik też był zanieczyszczony.
A masz kompresję? wykręć gaźnik czy zasysa powietrze na suwie ssania?
Witam. Na 99% taki efekt daje zabrudzona dysza główna gaźnika. Ale też może być lewe powietrze,
Jeśli gaźnika jesteś pewien to bierze gdzieś lewe powietrze na krućcu gaźnika dlatego na ssaniu chodzi poprawnie (ssanie ogranicza dopływ powietrza z filtra powietrza).
wczoraj miałem identyczny problem. Łapał lewe powietrze na łączeni gaźnik-cylinder. Sprawdź też linkę gazu.
Nierowne obroty moga wynikac z luzniej przepustnicy. Gaznik zasysa lewe powietrze i to powoduje nierowna prace lub niespodziewane gasniecie.
To też nie to - chodzi o objętość przestrzeni wypełnionej mieszaniną LPG/powietrze - w "gaźniku" masz prosty, krótki kolektor, mikser praktycznie bezpośrednio przy przepustnicy (albo niewiele dalej), małą puszkę filtra. A wtrysk, szczególnie MPI, długi, pojemny kolektor, długa rura do filtra i wielka puszka. umieszczenie miksera też często jak komu...
nie możliwe to jest, ssanie będzie działać bo jak już ktoś wspomniał do urządzenia rozruchowego dostanie sie mieszanka gaz-powietrze znad gaźnika mnie zastanawia tylko jak to będzie w przypadku gaźnika w którym ssanie to po prostu przepustnica powietrza, a na pewno podnosi znacznie wolne obroty ale autko jest jakby przymulone, ssanie przydaje sie tu...
Filtr jest ok sprawdzałem ale czytałem na internecie że są balszki w tej gumie do gaźnika żeby ograniczyć powietrze i od góry gaźnika jest rurka żeby blokowała iglice. Możliwe że to aż tak blokuję?
Falowanie to 99 procent przypadków nieszczelność w dolocie za gaźnikiem lub w samym gaźniku. Przeważnie lewe powietrze dostaje się przez podstawkę pod gaźnik lub przez wyrobioną oś przepustnicy. Niewielka nieszczelność i już faluje.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
A więc zdjąłem cylinderki z mojej jawy uszczelniłem wszystko na nowo nowymi uszczelkami a przegrode komory spalinowej włożyłem na hermetyk. Założyłęm gaźnik załączyłem ssanie i motor odpalił .....pochodził z 30 minut przestała schodzić z obrotów zgasiłem ją i próbowałem ponownie odpalić ale już niechce. Problem na nowo się pojawił taki sam już nie słychać...
Witam, mam problem z chińskim quadem Asix 250 (Fourcraft 250). Natomiast kręci, ale nie odpala. Raz, kiedy pojechałem od domu, zgasiłem go i chciałem zapalić, to kręcił przez ok. 30 sekund i odpalił, a teraz bez skutku nie odpala. Świeca daje iskrę, gaźnik jest w porządku, akumulator naładowany, powietrze dochodzi, paliwo dopływa do gaźnika bez zarzutu,...
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
wydaje mi się ze lewe powietrze Ci gaźnik łapie. weź zatkaj(nie cała) dziurę filtra powietrza co ciągnie powietrze i daj znać co się dzieję... zatkaj np najpierw ćwierć dziury zobacz jak pali, jedź się przejedź, później, pół dziury, całą dziurę i opisz jak skuter chodzi jak to zrobisz. to jest dwusuw 50 pojemność? Dodano po 7 Albo za mało powietrza.....
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Tak, ma. 1. Złożyć gaźnik poprawnie. 2. Zlikwidować nieszczelności, czyli tzw lewe powietrze. 3. Wyregulować gaźnik zgodnie z zaleceniami z książki serwisowej. Skąd pewność, że to na pewno gaźnik?
W większości samochodów gaźnikowych po odłączeniu rury podgrzewającej powietrze do gaźnika w okresie zimowym będą takie problemy, ponieważ wtedy dysza emulgatora zamarza, a jeżeli nawet nie zamarznie, to czapa z lodu który utworzy się w gardzieli na tyle skutecznie zahamuje przeplyw powietrza, że mieszanka paliwowo-powietrzna zostanie bardzo mocno wzbogacona,...
witam ja jak miałem cieniasa miałem takie objawy usterka polegała na tym że nie miałem zamontowanej "blachy" na wydechu z której pobierane jest ciepłe powietrze na gaźnik jeśli też jej nie masz to po prostu zamarza gaźnik ja wystarczyło że wyłączyłem silnik i poczekałem ok 10 min, było ok , a jak ruszyłem ( temp.ok 0 stopni lub niżej ) to silnik zaczął...
W roczniku 1995 były fabrycznie stosowane gaźniki Japońskie Aisan sterowane elektronicznie, oraz jeszcze gaźniki FOS Łódź sterowanie mechanicznie. Gaźnik Aisan jest bardzo ciężki w regulacji i posiada wiele wężyków do różnych czujniczków, minimalne uszkodzenie któregoś z wężyków powoduje złą pracę silnika. Według mnie sprawdź szczelność wszelakich wężyków,...
Często jest lekkie lewe powietrze na ośce przepustnicy gaźnika.
Dzisiaj wymieniłem obydwa cylinderki i dwa przewody sztywne, ale wydaje mi sie że bedzie do wymiany jeszcze co najmniej jeden bo zbierają sie na nim kropelki płynu. Jednak przyczyną takiego skoku pedału nie były cylinderki. Zauważyłem, że jak naciśnie sie pedał hamulca to słychać syk powietrza na wylocie filtra powietrza. Zdjąłem to i właśnie leci powietrze...
Witam, Mam kosę Oleo-mac 740 T - już jakieś 10 lat na pewno. Wierna i bezproblemowa. Ostatnio jednak przestała równo pracować. Szkoda że nie zauważyłem tego wcześniej... ale poluzowały się mocno śruby mocujące gaźnik... zasysała lewe powietrze. Odkręciłem gaźnik no i uszczelka pod gaźnikiem byłaby do wymiany i ta między kolektorem ssącym a silnikiem...
Dajesz drugą pomkę która by zasysała powietrze do gaźnika!!W moim nitrze Widzę że nadal fantazjujesz . Jaką pompkę chcesz dać ? Mieszanka paliwowo -powietrzna aby miała dobre spalanie i energię musi być w stosunku 1 do 15 czyli na jeden kilogram paliwa potrzeba 15 kilogramów powietrza ! Kosmos .nie ? Policz ile to jest 15 kg. powietrza w metrach sześciennych...
Już wyjaśniam o co mi chodziło. Co do konstrukcji to chodziło mi o zastosowanie takich rurek (rysunek, zielone kreski): co zresztą wyposażony jest buggy z linku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic58... Co do filtra to jeżeli wyciągnąłeś filtra a nie zaspawałeś dziór pod nim to tylko pogorszyłeś chłodzenie silnika. A jeżeli chodzi założenie...
Może są jakieś paprochy w gaźniku i przytyka dyszę, albo lewe powietrze
Paliwo tam jest w tej pompce i jak pompuje to jednym wężykiem widać jak zaciąga paliwo, a drugim powraca. Zaobserwowałem jedną rzecz, że jak chciałem ściągnąć wężyk od paliwa, to było słychać jak powietrze schodzi z niego. Gaźnik mam drugi nowy i dalej to samo
Zawleczka w dół jak już coś, wtedy unosisz iglicę i zwiększasz dawkę paliwa. Czyszczenie i regulacja gaźnika powinna pomóc. Poza tym jak kolega wspomniał, dokładnie obejrzyj czy nie ma nieszczelności, bo tego powodem też może być obce powietrze.
powietrze przez gaźnik powiatr dmucha przez filtr zimne powiatr przez kratka
ładowanie głośnika bluetooth pomiar harmonicznych nadmuch powietrza
wypiekacz moulinex wypiekacz moulinex
FTDI FT232 Scandal: Driver Bricking, Counterfeit Chips, and Current Status 2024 Seat Ibiza 1.2 TDI CFWA – dymi, gaśnie po odpaleniu, wymieniony przepływomierz i czujnik ciśnienia spalin