Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
olej zaciąga przez odmę, a te gwizdy to powietrze, które zasysa do skrzyni korbowej przez zimeringi. do wymiany cały zawór i labirynt.
Przed wszystkim kontrola wzrokowa simmeringu pro prądnicą. Jak widać wycieki to wymiana. Jednak z reguły simmeringi "puszczają" powietrze do skrzyni korbowej i nie ma śladów na zewnątrz. Czasami można wysłuchać ten efekt obracając powoli wałem przy zamkniętej przepustnicy, ale lepiej zrobić próbę podciśnienia dużą strzykawką. Wymaga to pewnych przygotowań....
Pewnie łapie gdzieś lewe powietrze do skrzyni korbowej. Pewnie pierwszy raz składałeś MZ i nie dopilnowałeś pewnych drobnych spraw..
To rurka odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej) musi być olejoodporna Nowa to raczej w ASO
A więc te uszczelniacze to zamienniki , jeśli je założysz to po max 2 latach średniego użytkowania pilarki bedziesz miał z nią problemy bo będą puszczać lewe powietrze do skrzyni korbowej więc poszukaj oryginalnych uszczelniaczy na wał , są niewiele droższe a dużo lepszej jakości .
http://obrazki.elektroda.pl/7415933300_1... Przecież to co zaznaczył to odpowietrzenie skrzyni korbowej. Jaki kontakt mają głowice ze skrzynią korbową ? Tam musi uchodzić powietrze żeby się skrzynia korbowa odpowietrzała. Szczelne cylindry tj. dobre pierścienie i brak rys = powietrze z głowicy zasysającej dostaje się do wylotowej. Tam musi...
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Nie znam tych sprężarek tego modelu ale wystarczy sprawdzić czy zasysa powietrze przez głowice czy poniżej tłoków . Jak przez głowicę to można zaślepić kanał do skrzyni korbowej . Pierścieni olejowych jak nie ma to można próbować coś zamontować . Jednak jak powietrze zasysane jest poniżej tłoków przez komorę korbową to wiele nie zrobisz ,no chyba że...
Bo moja po czyszczeniu pokazuję na rozgrzanym 8/9kg/h a niby powinna pokazywać 11kg/h.. Bo ciągnie lewe powietrze. Sprawdź system odpowietrzania skrzyni korbowej - popularna odma.
Powiem tak teoretycznie nie powinno być oleju w tym przewodzie ponieważ cały olej powinien być skroplony w tym odstojniku, ale z praktyki wygląda to tak że olej jest tam zawsze i zawsze jakieś ilości będzie zaciągać do turbiny. Co do dymu z tego przewodu to to jest właśnie powietrze ze skrzyni korbowej.
Przedmuchaj ten odpowietrznik powietrzem, będziesz słyszałem kiedy powietrze przechodzi do skrzyni korbowej i uchodzi miarką oleju.
Wszystko wskazuje na odmę lub nieszczelność np korka oleju czy bagnetu. Przydał by się kod silnika ale to jest raczej już seria Bxx czyli powietrze ze skrzyni korbowej jest wysysane prze podciśnienie w dolocie i nieszczelności skrzyni korbowe wprowadzają lewe powietrze do układu i stąd te błędy. Jedynie 17604-podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zły...
W nie dużych ilościach ale kapie mi olej z odmy. Jest tam taki zaworek i gąbka która ma za zadanie odprowadzić olej z powrotem do skrzyni korbowej. Mam pyt o ten zaworek, wypuszcza powietrze ze skrzyni korbowej i powinien się potem szczelnie zamknąć? Gdy wdmuchuje w niego powietrze to działa ok, przepuszcza powietrze jak należy, natomiast gdy chcę się...
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Witaj, to sprężarka chłodnicza, najprawdopodbniej 4-ro cylindrowa. Pod te elementy przyłączony był presostat, to nie są smarownice. Jako sprężarka powietrza trudna do użycia. Nie posiada pierścieni olejowych i dodatkowo ma kanał łączący skrzynię korbową z wylotem, przez co powietrze jest bardzo zanieczyszczone olejem, ubywa go na tyle szybko, że można...
Silnik dwusuwowy z racji swojej konstrukcji ma tę cechę że skrzynia korbowa bierze udział w cyklach pracy silnika, zwłaszcza ssania (i dodatkowo smarowanie olejem z paliwa). Jak się pojawiają nieszczelności na niej to dzieja sie takie właśnie cyrki że silnik dostaje lewe powietrze. Tu jest temat o podobnym traktorku jednoosiowym MF70 z silnikiem dwusuwowym,...
To nie musi być uszczelka pod głowicę, miałem to samo, ale spowodowane wytartymi pierścieniami, tłoczyły powietrze do skrzyni korbowej i wypchały wszystkie simeringi, 1 litr oleju starczał na 50km :/ Silnik sie pocił, olej wydobywał się wszędzie przy pokrywie zaworów, z korka od oleju etc... Po wymianie było ok.
Będzie ci zasysac powietrze simmeringami jak dasz pełne podciśnienie w skrzynię korbową.
Dobry sprawdzian lewego powietrza. Włączyć delikatnie ssanie. Jak RPM spadną to można podejrzewać lewe powietrze. Gdzie się dostaje to już osobny problem. Z reguły puszcza simmering pod magnetem. Puszcza powietrze DO silnika (skrzyni korbowej) i zuboża mieszankę paliwo-powietrze. Jeżeli coś tam cieknie to nie ma się co zastanawiać tylko wymienić! Gaźnik...
Korek wlewu, to także odpowietrzenie skrzyni korbowej i powietrze zawsze tam ucieka gdy tłok idzie w dół, natomiast gdy idziec w górę będzie zasysał powietrze do środka. Takie są prawa fizyki. Tak jest w każdym kompresorze tłokowym.
będzie bardzo pluł olejem i trzba go będzie często uzupełniać. Skierować wylot sprężarki do separatora olej-powietrze, olej na powrót do skrzyni korbowej, powietrze w atmosferę. Problem z olejem wyeliminowany. Podciśnienie zależne będzie od stanu tłok-pierścienie, cylinder-zawory oraz objętości szkodliwej . Praktycznie -0.8 bar osiągalne z takiego...
witam dzis odwiedzilem serwis vw w celu znalezienia przyczyny nierownej pracy silnika a ze mieszkam w irlandi ceny jakie wolaja za naprawe sa kosmiczne wiec szukam pomocy u was w serwisie kazali wymienic throttle body jest to chyba( obudowa przepustnicy-zabrudzona byla w jakies kremowej mazi i wymienic crankcase breather pipe (jest to chyba rurka (doprowadzajaca...
Mam tak zbudowaną sprężarkę. Wymagane są pewne przeróbki. Po pierwsze trzeba zbudować dolot powietrza tak, by nie było ono zasysane ze skrzyni korbowej a z zewnątrz przez odpowiedni filtr. Po drugie wymuszone chłodzenie i to solidne. Ja akurat zrobiłem dlatego, że potrzebowałem ponad 15 bar. Przy klasycznych ciśnieniach lepiej jednak kupić normalną...
Olej swiezo wlany stan odpowiedni. Nie dmucha przez wylot tylko cale powietrze ruchu tloka trafia do skrzyni korbowej.
No i rzecz w dwusuwie bardzo ważna - szczelność skrzyni korbowej. Przy nieszczelnych uszczelniaczach powietrze nie będzie zasysane przez gaźnik tylko przy wale korbowym. Piszę o uszczelniaczach ale również może to być nie dokręcona miska skrzyni albo rozpuszczony przez benzynę nieodpowiedni środek uszczelniający.
Oczywiście że tak,to powietrze ze skrzyni korbowej zostało już raz zmierzone przez przepływomierz i bilans musi się zgadzać. Ilość tego powietrza jest inna przy hamowaniu silnikiem,na biegu jałowym,przy normalnej jeżdzie,przy przyspieszaniu. Masz dalej problem widzę z Twoich postów,spróbuj wymienić przekażnik zasilania komputera miał oznaczenie"19"...
Przecież to nie jest typowy dwusuw. Ma skrzynię korbową jak każdy silnik 4T. Dołożyli sprężarkę. Która spręża czyste powietrze a paliwo jest wtryskiwane bez oleju . Więc gdzie ma być to spalanie oleju?
Do poprawy uszczelniacze i pokrywa skrzyni korbowej. Piła dostaje lewe powietrze i zatykanie właściwego wlotu powoduje stabilizację obrotów. W tym stanie nie wyregulujesz gaźnika. Uszczelniacze i pokrywę należy złożyć na poczciwy stary hermetic, żadnego silikonu.
Ja nie wiedząc ile należy wlać oleju to wlałem do niej około 0,5 litra a może więcej, bo jak pisałem w pierwszym poście ona w dekielku ma otwór o średnicy ok. 3mm w który była wkręcona śrubka i ja ten otwór uznałem jako kontrolkę poziomu oleju 3mm na bagnet to za mała średnica. Ale dalej martwi mnie to dlaczego to powietrze w skrzyni korbowej się tak...
to w takim razie zdemontuje rure cieplego powietrza ktore zasysa znad kolektora wydechowego.zastanawiam sie czy nie zalozyc samego filtra na krociec gaznika zeby bezposrednio zasysal powietrze. co o tym sadzicie?tylko co z przewodem odpowietrzenia skrzyni korbowej?(bo on jest wpiety w jeden glowny przewod ssacy powietrze z obudowy filtra i razem z odpowietrzeniem...
A czy po takim czymś idzie go zgasić stacyjką czy trzeba go zadusić bieg i hamulec ? Dodano po 3 Opcji jest kilka jedną z nich jest brudny filtr powietrza i silnik pobiera powietrze ze skrzyni korbowej przy czym zapala własny olej ale w tym przypadku już kluczykiem się go nie zgasi pozostaje zaduszenie .
I tak nie powinno być w skrzyni korbowej ciśnienia. Odma zawalona.
Może ciągnąć lewe powietrze na karterach (na łączeniu połówek, przy skrzyni korbowej), co do wydechu nie ma to znaczenia. A przy odpięciu dozownika zaślepiłeś jego wejście w gaźniku?
powiedz kolego jak wyglądają simeringi czy były wymieniane bo objawy podobne do tych co piszesz przy wolnych obrotach w skrzyni korbowej nie ma takiego ciśnienia a po dodaniu gazu manetką jest wtedy większe ciśnienie i przy wytartych uszczelniaczach skrzyni korbowej następuje spadek ciśnienia i dostaje się fałszywe powietrze i w ten sposób gaśnie silnik,czasami...
A może nieszczelne wężyki od odpowietrzania skrzyni korbowej i łapie "fałszywe powietrze".
Bzdura. Każdy silnik musi mieć odpowietrzenie skrzyni korbowej. Lewe powietrze nie spowoduje gaśnięcia tego silnika. Live Data i pogadamy. Tylko nie jakimś tam fejsikiem. Kolejny wątek, gdzie wszystko sprawdzono i jest źle. A wniosków z tego zero. To przykre. Sprawdzanie czujników indukcyjnych tylko na rezystancję nie jest miarodajne. Taką metodą można...
Kolego, aby sprawdzić szczelność skrzyni korbowej silnika trzeba m.in. zerknąć na uszczelniacze wału tj. od strony "elektrowni" i wariatora. Jeśli będą zawilgocone, to będzie świadczyć, iż pora je wymienić. Gaźnik należy starannie (równomiernie) dokręcić do cylindra. Oczywiście należy założyć uszczelki w dobrym stanie lub nowe, "Kolanko" (łącznik gumowy)...
Obie sprężarki będą stawać na suwie sprężania. Jak kolega dojdzie do tej sprawy to... Dodano po 1 A sprawa jest bardzo prosta do rozwiązania i to tanio. Nie będą stawać. To musiałoby być jakieś niebotyczne ciśnienie, żeby nie pozwoliło na pracę sprężarki lub jej rozruch. Nad tłokiem, gdy sprężarka nie pracuje, nigdy nie utrzymuje się ciśnienie takie...
Dodam iż z tego co się orientuję SL 96 ma problem z cewkami i pali się w nim coś lecz objawy są wtedy lekko inne. Co więcej swego czasu miałem odmę profesjonalnie zrobioną przez mechanika na średnicy znacznie większej niż powinna być, efekt był taki że zasysało lewe powietrze do kolektora z skrzyni korbowej. Dzisiaj wyciągnąłem MAP SENSOR był nieco...
Tylko że w tym przypadku JUNAK to powietrze jest niepotrzebnie sprężane i nic to nie pomaga.
Możliwe jest zużycie pierścieni i gładzi, wtedy w skrzyni korbowej panuje spore nadciśnienie. Wypływające z odpowietrznika powietrze porywa ze sobą rozpylony olej.
tak poniewaz silnik zasysal bedzie fałszywe powietrze a skąd to fałszywe powietrze jeśli można wiedzieć ? silnik zasysa powietrze z filtra powietrza a z odmy opary + mgiełkę olejową; czy nieszczelność objawia się wyciekami oleju przy zaworze regulacyjnym odpowietrzenia skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) ?
Witam. Usterką okazał się pęknięty przewód odpowietrzania skrzyni korbowej. Tzw.odma. Trzeba będzie przeczyscic separator oleju i przejrzeć jeszcze wszystko jak kolektor będzie zdjęty.Czesc zamówiona czekam na naprawę. Silnik łapał lewe powietrze i dlatego obroty utrzymywały się na poziomie 1300obr/min. Podczas jazdy szarpało i auto nie miało mocy....
Nie miałem czasu aby rozkręcać karter, ale teraz zauważyłem, że nie można napompować/zassać paliwa pompką. Czasem się uda, ale najczęściej jest powietrze, z tym, że jak odchyle gaźnik i przytkam otwór podciśnieniowy w gaźniku (ten co łączy się z cylindrem) to zasysa paliwo, a i też robi się nadciśnienie w zbiorniku paliwa, jak pompuje pompką (powietrze)....
Witam mam takie pytanko ??? Ile czasu zajmuje nabicie butli do pełna? i czy ktoś wie coś na temat zaworu zwrotnego montowanego na wejściu kolektora tłocznego do baniaka?? Poza tym jak jest nabity to cały czas słysze że powietrze schodzi ale nie wiem czy przez odpowietrznik skrzyni korbowej czy przez cos innego? teraz będę go uruchamiał na silniku 11...
Witam, Przez jakiś czas nie chodzi mi ssanie(gaśnie jak jest zimny ale po rozgrzaniu silnika już jest ok), wymieniłem świece i kable(2 miesiące temu) ale nic nie pomogło więc dałem sobie spokój, ostatnio mechanik wymienił mi rozrząd(150tys). Po wymianie rozrządu auto zaczęło szarpać przy 1000 - 1500 obrotów na benzynie i 1000 - 2400 na gazie. Więc pojechałem...
Witam Po dziadku odziedziczyłem kompresor ASPA 3JW60. Kompresor bardzo długo nabija ciśnienie 6 bar. Zauważyłem ,że w trakcie pracy kompresora dość mocno ucieka powietrze przez mały otwór z tyłu pompy nad wziernikiem oleju. Podejrzewam, że jest to odpowietrznik skrzyni korbowej .Co może być powodem i czy da się to naprawić ?
Witam, od zawsze myślałem o zastosowaniu silnika 2T, eliminując jego wady, a przede wszystkim spalanie oleju. Mój pomysł polega na tym, że skrzynia korbowa byłaby taka sama jak w 4T, powietrze do cylindra pod ciśnieniem pochodziłoby z turbosprężarki, a paliwo – wtrysk bezpośredni również pod odpowiednim ciśnieniem, eliminując układ rozrządu. Powstałaby...
skrzynia korbowy powiatr skrzynia odpowietrzać skrzynia korbowy
zasilacz elwro peugeot zapala kontrolka mercedes zablokowana
gdzie naprawić technicsa total commander
Whirlpool AKZ, AKP – wariujące pokrętło temperatury i zegara, enkoder, zimne luty, naprawa Triak w zmywarce Amica – objawy, diagnostyka, zamienniki BT136-600, BTA12-600, T410-600B