Zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza.
Otóż rano na zimnym silniku auto odpala bez ssania właściwie z półobrotu, jednakże gdy silnik się rozgrzeje, i auto postoi kilkanaście minut, to odpali z wielką biedą po kilkunastu sekundach, i to z pedałem gazu wciśniętym do podłogi. A jak się czuje filtr powietrza?
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
A wiec mam CC700 w obudowie filtra jest termostat i klapka sterujaca cieplym/zimnym powietrzem.Problem w tym ze ta klapka wyrobila sie z biegiem czasu i przy zimnym silniku dopoki nie zlapal on temp. kiedy termostat otwieral zimne powietrze strasznie klekotala.Chcialem ja wiec podregulowac i peklo ciegielko termostatu. Odlaczylem klapke od reszty i...
kolega ma racje 20tki maja wieksza powierzchnie "robocza" niz elipsy dlatego wiecej powietrza nadmuchaja czyli wiecej basu.
Można go także zrobić.. bo tu głównie chodzi o to żeby nie zasysało zmrożonego powietrza z wlotu znajdującego się w zderzaku tylko nieco ogrzanego (nie będzie i nie musi być ono ciepłe) , wystarczy że ta temperatura będzie nieco złamana.. zrobić możesz nawet z kawałka blachy owiniętego wokół kolektora, nie będzie on idealny ale zawsze to coś, ja osobiście...
witam ,.. albo zapchany filtr powietrza..
Moze masz przypchany filtr paliwa lub wtrysk. Sprawdz rowniez filtr powietrza.
Regulacja gaźnika się kłania. Zły skład mieszanki paliwowo- powietrznej. Za mało benzyny za dużo powietrza.
piszę tak jak by ktoś miał ten sam problem brakuje tam dźwigni która łączy te klapki i dźwignie od ssania po prostu nie zamyka mu dopływu powietrza
Ta rura idąca do gażnika wygląda na szczelną, chodziło mi o tą ciągnącą powietrze bezpośrednią do filtra powietrza.
Przecież na ucho oceni prędkość obrotową. Poza tym ta wartość zalezy też od innych czynników niż tylko temepratura, problem też może leżeć w strukturze mechanicznej pojazdu (przeciek powietrza).
dodam jeszcze że nie mam przewodu od gruszki do filtra Chodzi o akumulator podciśnienia , czy o przewód od wymiennika ciepła do filtra powietrza?
witam wszystkich a w szczegolnosci autora z tego co moge sie domyslic to masz silnik z gaznikiem japonskiej produkcji aisan i te objawy ktore opisujesz dotycza peknietych lub spadnietych podcisnien sterujacych gaznikiem i moja rada to dobrze poogladac a jesli nic nie widac to sluchac czy nigdzie nie ssie lewego powietrza :)
Oj chyba kolega mial dwoje z mechaniki... Przeciez kolega napisal ze 4900l przy 7000 obrotow (co jest nieosiagalne bo cientek sie wkreca do 6000 a pozniej odciecie). A Ty sprawdzales przy 1000 co daje 700l wiec raczej przy takim przekroju poczujesz jakby lekkie dmuchanie (zasysanie) - trzeba bylo zatkac ten wlot to bys zauwazyl ze jednak zasysa. Wyobraz...
To podziękuj koledze ociz. On Ci właśnie dokładnie o tym pisał! No i nie dziękuj kolegom, co tu tyradę zrobili na temat "gruszki" i ciepłego powietrza, bez którego ten silnik nie chodzi...
Chłodnice odpowietrzyłem, rury nad silnikiem też, gdzie jeszcze mógł zostać pęcherz powietrza ??
Odłączenie powoduje osłabienie samochodu choć nie wiem czemu tak jest a filtr zaadoptujesz zwykły paliwa na wężu od odmy czyli na tym wężyku koło korka wlewu oleju a łączący się z wężem gumowym od filtra powietrza
Kolego, a jaki ; pałer; ma byc to jest 700 cm. . a mechanik chce chyba kase. Dodano po 2 i srednio 7,5 l sprawdz filtr powietrza.
jesli dobrze pamiętam to jest on pod obudową filtra powietrza
Generalnie zbyt bogata mieszanka.opóźniony zapłon lub przepala olej...Trzeba też sprawdzić filtr powietrza.
Witam. Mam taki problem mój cieniasek się psuje... a konkretnie chodzi o to, że sobie jade i nagle samochód schodzi z obrotów i gaśnie. Potem kręci ale nie ma szans na odpalenie, nawet z popychu. Pomóżcie mi. pozdrowionka Jeśli to gaźnik Weber, lub FOS, sprawdź rurę od filtra powietrza do kolektora wydechowego ( ssanie ciepłego powietrza )
Wężykiem go wężykiem ,a poważnie sprawdź czy weżyki podciśnieniowe nie są przerwane ,szczególnie od zaworu powietrza dodatkowego.
Tak może być słaba kompresja, ale może jeszcze sprawdzić układ zapłonowy(świece, przewody, i cewkę). A dzieje sie tak niezależnie od temperatury silnika czy wilgotności powietrza?
niech ci gaziarze zdejmna mikser gazu jaki zalozyli i zobacz bez niego jak sie bedzie sprawowac samochód moze to byc spowodowane za duza zwęszką powietrza
Wtykają do rury wydechowej sondę i mierzą zawartość O2, CO2. Za regulację różnie biorą, myślę, że w okolicach 50PLN będzie to kosztowało. Kiedy wymieniałeś filtr powietrza??
Nie wiem o jaki filtr chodzi. Od czego ten filtr ma być? Filtr powietrza jest zwykły.
Gaźnik wyczyszczony jest dużo lepiej, dziś regulacja bo łyka za dużo powietrza. Dzięki
W cieniaskach jak pamiętam problem był w odpowietrzeniu skrzyni korbowej, przewód z pokrywy zaworów, który jest doprowadzony do gaźnika, należy go przenieść do komory filtra powietrza, przed filtr. Na próbę wyciągi przewód tam gdzie komora zaworów i zaślep, żeby gaźnik nie zaciągał fałszywego powietrza.
jest wieczór - idz, odpal i zobacz czy nie masz niebiesko pod maską (przebice przewodów WN) do benzyny potrzeba czasami lepszej iskry ... szczególnie jeżeli czasami ci na gazie potrafi strzelić jeszcze jedna możliwość - gazownicy przysłonili wlot powietrza pozdrawiam
Ja stawiam na niedomagania gażnika a dokładnie na urządzenie rozruchowe.Wygląda że sanie w gażniku w ogóle się nie włącza.Jeśli chodzi o te luzy to wyrabiają się ośki przepustnic w korpusie gażnika przez co nadmierne luzy powodują zaciąganie lewego powietrza . Pozdrawiam
Wyreguluj dobrze gaźnik, sprawdź czy nie łapie lewego powietrza, sprawdź świece, kable.
Rurka to odpowietrzenie pokrywy rozrządu (odma), a "kopułka" to obudowa przepustnicy. Rurka powinna mieć trójnik i może być w niej trochę oleju (ale trochę, nie powinien się lać, bo to źle świadczy o stanie silnika), powinna być cała, podobnie jak obudowa przepustnicy. Jeśli te elementy są dziurawe to tak jakbyś jeździł bez filtra powietrza ale nie...
Gruby kabel masy od akumulatora jest przykręcony do nadwozia pod nim, a potem do belki nośnej zespołu napędowego od tyłu, trzeba zdemontować filtr powietrza żeby się tam dostać. Masa wiązki zapłonu i sterowania aisanem jest przykręcona pod nanoplexem
Za uboga mieszanka .Sprawdź szczelność przewodu doprowadzającego powietrze do gażnika i czy filtr powietrza jest dobrze przykrecony.
Dziurawy zbiornik nie jest przyczyną złej pracy silnika ,lecz brudne filtry powietrza i paliwa tak.
Witam. Odnośnie problemu nr 1 proponuję wyregulować śrubę biegu jałowego oraz sprawdzić działanie termostatu. Czy filtr powietrza i paliwa jest czysty? Warto też upewnić się czy nie dostaje lewego powietrza. Szczelność w połączeniu gaźnik-blok silnika i dolot powietrza z filtru.
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
Filtry powietrza i paliwa na pierwszy rzut.
Problem w tym, że próbowałem odpowietrzać ale leci tylko płyn, nie ma żadnego powietrza.
Trudno to zdiagnozować, bo dzieje się sporadycznie. Trzeba uruchomić silnik i niech sobie chodzi, obserwować włączanie się wentylatora. Zarejestrować przy pomocy kontrolki gdzie jest problem, gdy się nie włączy, czy czujnik połączył obwód. Ja niegdyś przejeździłem 1 rok bez wentylatora w seycento- taka trasa do pracy, pogoda i inne uwarunkowania- szybka...
Witam. Mam pytanie dotyczące czujnika temperatury cieczy. Jeden z czujników znajduje się na termostacie, pytanie czy drugi czujnik to ten wkręcony w głowicę po lewej stronie? Jaką rezystancję powinien mieć ten czujnik na zimnym i ciepłym silniku? W książce do CC na schemacie rozrysowane są tylko 2 czujniki - ten na termostacie i czujnik temp. zasysanego...
Radzil bym tez sprawdzic poziom paliwa w komorze i tak jak koledzy wczesniej napisali silownik pull-down. Mozesz tez sciagnac obodowe dolotu powietrza i obserwowac jak sie zachowuja przepustnice powietrza w gazniku.
Filtr paliwa założyłem dwa tygodnie temu nowy. Dodano po 1 gaźnik też został wyczyszczony sprężonym powietrzem. Filtr powietrza wymieniony niedawno.
dzięki za odpowiedz, sprawdziłem świece, wszystkie styki, wymieniłem urządzenie które jest zamontowane przy gaźniku z lewej strony ponieważ po wyjęciu z niego wtyczki auto za czynało chodzić na wolnych obrotach. Po wymianie tego urządzenia odczułem małą porawe lecz nadal na wolnych obrotach samochód "przebierał" i kontrolka się paliła. Czy jest możliwe...
Witam Niestety nie zgadzam sie z Kolega , od kilku lat odpinam ta odme w silnikach z gaznikiem FOS i Weber ,zaslepjajac otwor w miejscu rozpiecia , a weza z krocca pokrywy rozrzadu wypuszczam na zewnatrz i woda w gazniku nie wystepuje .Wystarczy otworzyc korek wlewu oleju by przekonac sie ze od tego miejsca juz jest woda , a nie od filtra powietrza...
Nie wiem czy to jeszcze aktualne. Ale miałem to samo trzeba zakupić nie wiem jak to się fachowo nazywa ale taką "gruszkę" którą zakłada się na na rurkę za kolektorem i od niej jest przewód to filtra powietrza i po problemie pozdrawiam
U mnie rozwiązaniem problemów okazało się wymienienie grubego przewodu gumowego idącego z kolektora ssącego do zbiornika powietrza będącego pod filtrem powietrza, wymiana cewki i zaworu trójdrożnego.
Sprawdż wężyki powietrza dodatkowego czy nie spadły lub nie są nieszczelne.
Czy filtr powietrza nie prosi się o wymianę i lpg o regulacje.
Kolego to nie jest jakiś tam elektrozawór tylko silniczek krokowy reguluje dopływ powietrza ,a poza tym sprawdź też sondę lambda.Ogólnie to ten gaźnik to porażka.
Na samym początku sprawdź wszystkie przewody podciśnieniowe,połączenia ,zaciski,a najlepiej wymień na nowe i dobrze pozaciskaj opaskami.to jest podstawa w ty m aucie,mogą być poprzecierane lub skruszałe i dostają się lewe powietrza,które zmieniają skład mieszanki.
jeśli jest to aisan to sprawdź zasobnik powietrza który jest przykręcony do filtra powietrza często pęka od wystrzałów na gazie
Bezapelacyjnie wybrałbym Nissana Sunny 1.4 16V z lat '93-'95. W tej kwocie już coś kupisz. Auto dynamiczne (89KM), szybko się wkręca w obroty, ładne, wszystkie wymienione wyżej auta zostawia daleko w tyle, a najważniejszą zaletą jest bezawaryjność, wadą korozja progów. Miałem to auto 4 lata. Przez ten okres wymieniłem olej+filtr (co roku), filtr powietrza,...
Podłączają zwykły oprnik w miejsce czujnika temperatury powietrza. Tuning lipa i szkoda silnika.
Może wystarczy zdjąć pokrywe gażnika z pływakiem ,wykręcić dysze i przedmuchać sprężonym powietrzem.
Witam Wydaje mi się, że powinien być podłączony do tzw zbiornika "podciśnienia" znajdującego się pod obudową filtra powietrza, nie jestem w 100% pewny. Pozdrawiam
Najczęstrza przyczyna to brak rury na dolocie do filtra powietrza z tzw.gruszki.Rura dostarcza ciepłe powietrze do gażnika po przez termostat powietrza(w obudowie filtra)Przerabiałem to u siebie.
Moze jakbyś ciśnienie paliwa zmierzył Bzdet !!! Ciśnienie paliwa w gaźnikowcu ?? Do sprawdzenia układ powietrza dodatkowego. A co to jest ? szukać .
Witam jestem posiadaczem Cinquecenta 900 na wtrysku od niedawna w aucie padlo ssanie , po prostu go nie spuszcza gdy silnik juz sie rozgrzeje czego efektem jak wiadomo jest duze spalanie i mam pytanie ktory czujnik jest odpowiedzialny za podanie sygnalu do kompa??? czy jest do 2-pinowy czujnik temperatury termostatu czy moze czujnik temperatury powietrza...
nie nie był ustawiany, tylko przykręcony na mieje starego który miał uszkodzoną izolacje...ale on tak samo sztrzela n abenzynie Dzisiaj jak mi wywaliło przez filtr powietrza to do teraz mi w uszach brzęczy....
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie silniczka krokowego (albo jak to się fachowo nazywa wg. książki "zawór powietrza dodatkowego") w Fiacie Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan. Otóż czy do tego silniczka na wszystkich 6 przewodach powinno być równocześnie napięcie, czy też któryś z tych przewodów powinien być zerowym (minusowym). Bo obecny silniczek...
Dysze były czyste ale i tak jeszcze przeczyscilem sprężonym powietrzem
Wykręć świece, nalej po kieliszku nafty do cylindrów, odczekaj z kilka godzin, świece możesz kupić nowe w zasadzie. Zakręć ręcznie silnikiem, niech wał zrobi kilka obrotów. Nalej świeżej benzyny i odpalaj. Możesz też filtr paliwa i filtr powietrza wymienić na nowe.
Mój silnik ma przebieg ~87500km :D Hamownia to już spory wydatek. Wtedy to plan głowicy byłby potrzebny, zrobiony kompletny układ dolotowy i wydechowy. Patrzyłem na allegro.pl to uszczelka jest w cenie od 20zł taka badziewiasta a o ile dobrze pamiętam to oryginał wacha się w cenie 80-90zł Czy ja dobrze zrozumiałem o znacznie mniejszym przepływie powietrza??
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
Ok, dzięki, sprawdzę i to. Póki co zainteresowałem się wężykiem i tym zaworkiem od powietrza dodatkowego. A co do poziomu paliwa - 15 mm wynosi wysokość lustra benzyny w gardzieli. Skok pływaka to ~ 14-15 mm. Z tego co pamiętam to powyższe parametry mieszczą się jakoś w normie? EDIT: To nie zaworek powietrza dodatkowego a czujnik obciązenia silnika.
Takie dmuchanie to Ty olej to nic poważnego :D Mi w jednym Cinquecento 900 tak dmucha, że aż filtr powietrza brudzi i nic z tym nie robię :)
Filtru paliwa nie ma :) Ja bym jeszcze zdemontował filtr powietrza. Tak dla równowagi, zawsze to lepiej jak parzystej liczby brakuje.
Wyczyścić/wymienić świece zapłonowe, wymienić przewody w.n. i filtr powietrza... ale te silniki nie słynęły z wysokiej kultury pracy.
Zdaję sobie sprawe z tego :) U mnie nie ma fachowców, którzy by umieli zająć się tym gaźnikiem. Silniczek krokowy działa. Po podaniu 1V na przewód od sondy stopniowo otwiera zawór powietrza dodatkowego a po odłączeniu zasilania zamyka zawór.
Prawdopodobnie zatkana jest dysza biegu jałowego lub kanały dopływu paliwa oraz powietrza w układzie wolnych obrotów. Najlepiej wyczyścić i wyregulować gaźnik.
FOS-a tak. AISANA -nie. sprawdź wężyki z zaworu powietrza dodatkowego (od kolana do zaworu i od zaworu do gaźnika)
pomylenie tych przewodow podcisnieniowych tez moze dac efekt nie trzymania wolnych obrotow.sprawdz takze przewod od kolektora ssacego do takiej czarnej puszki pod filtrem powietrza moze jest uszkodzony i silnik lapie lewe powietrze.czesto pekaly.pozdrawiam
Za duża dawka paliwa w stosunku do powietrza. Pływak nie dziurawy był w gaźniku? Wykręć świece i zobacz czy nie mokre ?
Mam problem z cinquecento 700 Gaźnik AISSAN.Generalnie chodzi jak burza jak już odpali.Odpala codziennie,ale tylko jak postoi dłużej niż dwa dni to kręcę go prawie 3 minuty. Co robić? Świece ,kable,filtr paliwa,powietrza pozmieniałem.Dzięki z góry za odpowiedzi.Pozdrawiam.
Po pierwsze: 1.Tak jak wyżej pisali koledzy-termostat, 2.Zbyt mało płynu chłodzącego, 3.Osłona na rurze wydechowej(tzw.kula),która łączy sie z obudową do filtra powietrza elastyczną rurą -dostarczenie ciepłego powietrza.Prawdopodobnie jej nie masz.
Witam Silnik 1,1 54KM zasilany benzyną Autko troche nierówno pracuje na biegu jałowym i czasami podczas przyspieszania mocno dławi się i nim szarpie,lub nie reaguje na pedał gazu,i nagle po sekundzie dwóch,energicznie przyspiesza. Efekt taki nie wystepuje zawsze ,ale tylko w zakresie obrotów do 3000 przy wyższych obrotach nigdy nie wystepuje. Spalanie...
Układ zapłonowy jest ten sam , gażnik wstawiasz razem z silnikiem i podłączasz tylko filtr powietrza i to wszysko, resztę przewodzików od Aisana demontujesz. Powodzenia - prosta zamiana !
a przepływomierz powietrza?? albo zawór odpowietrzania skrzyni korbowej? dzieje się tak na zimnym czy ciepłym silniku?
witam. mam fiata cinquecento z 96 roku na wtrysku z gazem. Na paliwie zapala od razu ale na początku podczas jazdy jest strasznie słaby gdzieś około przez pierwszy kilometr później jak ręką odjął ale po przełączeniu na gaz czuć paliwo spod maski. Wdaje mi się, że go zalewa. Dodatkowo ostatnio zauważyłem małe ślady oleju lub paliwa na filtrze powietrza...
hmmm, powiem tak mailem taki problem w astrze gsi i alfie romeo wymienilem aku w gsi i dalej tak samo bylo jedynie 500rms, a treaz mam audi i moce do 2,5kw i nic mi nie przygasa nawet na postoju :] Jak masz to zasilane z drugiego aku to uwierze, a takich bajek nie pisz ze nie przygasa, bo ciekawi mnie czy jak kręcisz rozrusznikiem to też nic nie przygasa......
mam problem jak jade to mi szarpie samochodem tak jakby lapal powietrza i nie wiem co jest jak mozna to prosze o pomoc:]:D:D:D:D:D:D:D
Nie ma żadnego wpływu na skład mieszanki, jeśli instalacja jest I generacji(na śrubkę), a nie sądzę aby ktoś zainstalował instalację z silniczkiem krokowym i sterownikiem. Sonda przy zasilaniu benzynowym ma wpływ na skład mieszanki właśnie na ciepłym silniku( a w zasadzie przy nagrzanej sondzie). W CC700 regulacja składu mieszanki realizowana jest przez...
Kamil :) Moze warto przeglad zrobic, wymienic filtr paliwa, powietrza i ten korek co? Moze jeszcze oleum? Pewnie, ze ma...
"Elektrit'' ale czy zmiana kierunku obrotu wirnika napewno nie spowoduje jakichś anomali z prądem..? Czy całość nie spali się itp?? A w Junaku probemów z chłodzeniem alternatora raczej by nie było nawet bez wentylatora z tego względu ze alternator jest na wierzchu bez żadnej obudowy więc podczas jazdy przepływ powietrza robi swoje.
Miałem kiedyś podobny problem w Cinquecento 700 , samochód bardzo dużo palił. Po analizie składu mieszanki okazało sie że praktycznie idzie samo paliwo bez powietrza. Po ok. 1000 km podniósł mi się poziom oleju (prawdopodobnie paliwo). Przyczyną była uszkodzona sonda lambda. Po wymianie wszystko wróciło do normy.:D
Dzięki za cenną pomoc, wyczyściłem cały gaźnik, i przy zakładaniu była uszkodzona odma która dochodzi do powietrza dodatkowego. Temat uważam za zakończony sukcesem. Pozdrawiam Dodano po 21 Dzięki za cenną pomoc, wyczyściłem cały gaźnik, i przy zakładaniu była uszkodzona odma która dochodzi do powietrza dodatkowego. Temat uważam za zakończony sukcesem....
Witam Powiem tak, w podanym przez ciebie przykładzie jeśli nie było by instalacji gazowej obstawiłbym pompkę paliwa. Do dalszego sprawdzenia świece zapłonowe, filtr powietrza. Napisz coś więcej o stanie silnika (jaki ma przebieg) Pozdrawiam
witam miałem taki sam problem no działo się to jak wierzdzałem w jakieś dołki i to była wina komputera ale również może to być zanieczyszczony wtrysk . należy zdjąc pokrywę filtra powietrza no i wykręcić wtrysk może być zanieczyszczony .Sprawdź również filtr paliwa
ostatnio jak się nagrzał do 90 stopni to chodził jak powinien gaźnik już tysiące razy czyściłem będzie trzeba iść na szrot po nowy, z bisa z pasuje ?? podobno auto ma więcej mocy i jest tańszy jeszcze zauważałem że czym mocniej mu przycisnę przepustnice powietrza od ssania to go mniej dławi tz zamykam je
Sprawdź, czy jest założona papierowa rura zamontowana na łapaczu ciepłego powietrza zabudowanego nad kolektorem wydechowym a obudową filtra powietrza. Poprzez tą rurę silnik pracuje zasysając ciepłe powietrze poprzez filtr powietrza. W filtrze powietrza jest zabudowany termostat woskowy, który dobiera temperaturę powietrza regulując płynnie dopływ zimnego...
witam czy jak ma sie popsuty termostat w filtrze powietrza, to czy jak jest zatkane cieple powietrze, to wtedy bedzie o wiele wieksze zuzycie paliwa
Jeśli jest to przewód cienki ,czarny o średnicy około 4mm to jest to przewód z czujnika podciśnienia http://s135.allegro.pl/listing/search.ph... Aby założyć ten przewód plastykowy musisz na końcu tego przewodu wcisnąć około 2,5cmm przewodu gumowego grubościennego i mając go z taką końcówką nadmiaru...
witam wszystkich, posiadam FIAT Cinquecento 900 z jednopunktowym wtryskiem paliwa, zaparkowaem auto calkiem normalnie w grudniu przed duzymi sniegami (na dworze), gdy snieg zniknal juz go nie odpalilem, 1. zapala sie kontrolka od wtryskow, 2. pompa paliwa nie ciagnie paliwa, 3. nie ma iskry pompe sprawdzilem i dziala, kupilem drugi sterownik do ukladu...
Ja polecam troche inaczej. Zatankuj do pelna, zrob 200km i jeszcze raz do pelna koniecznie na tej samej stacji. Jesli wyjdzie wiecej niz 9 litrow na 100km mozesz reklamowac na stacji montażu. Jesli jeszcze tego nie zrobiles to podjedz do nich z nowym filtrem powietrza w rece. Niech zaloza i wyregulują.
Witam kolego gothi86 sprawdź czy zamykają się klapki od ssania.Odkręć nakrętkę na gażniku na 10 klucz i zaciągnij ssanie będziesz widział czy zamyka się dopływ powietrza a jeśli nie to winą jest odłączone cięgienko ssania po lewej stronie gażnika
Kolego mandarek , sprawdź drożność chłodnicy dla powietrza. Przyczyną może być za mały przepływ powietrza przez chłodnicę spowodowany przez zabrudzenie (zaklejenie rozbitymi owadami) i to może być przyczyną zmniejszonej zdolności wymiany ciepła.
Sprawdzalem linke ssania i nie jest urwana - chodzi bardzo dobrze. Linka może bardzo ładnie chodzić - masz sprawdzić czy zamykają się przepustnice ssania przy poruszaniu linką ssania ( po zdemontowaniu wlotu powietrza na gaźniku ) . Co do rozrusznika chyba koledzy mają rację że zamęczony :cry:
Witam Mam następujący problem z cinquecento 700 sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda tak że po przejechaniu ok 20 km nie ważne czy są to krótkie czy długi odcinek samochód zaczyna szarpać słabnie wyraźnie zaczyna chodzić na jednym cylindrze aż w końcu gaśnie i nie da się go uruchomić. Po wykręceniu świec na jednej z nich widać czarny osad świece są...
filtr powietrza cinquecento termostat powietrza cinquecento czujnik powietrza cinquecento
demontaż panelu zmywarki prąd bramki tyrystora tranzystor citroen zamiennik
Jak odblokować ruszt w piecu Defro? Klawisze laptopa ACER nie działają, tylko pikają - przyczyny i rozwiązania