Sztomel i tu się z Tobą nie zgodzę. W końcu widziałem to na własne oczy a nie opowiadam z drugiej ręki. Po dojściu do około 1500 obrotów, wąż pomiędzy coolerem a kolektorem zapadał się wyglądając jak zassany. Resztę opisałem powyżej. Niby czemu nie ma prawa tam się zrobić podciśnienie?? Gdy silnik podczas pracy zasysa więcej powietrza niż jest podawane...
Nie wiem jak tu jest odma ale zazwyczaj odma jest podłączona do układu ssącego przed przepustnicą a za przepływomierzem więc odma ma wtedy znaczenie. Jeżeli odma jest nieszczelna to robi się taki bypass i przepływomierz podaje do ECU mniejszą wartość zasysanego powietrza niż to co silnik naprawdę zasysa.
Tak, masz bardzo wysokie wskazania masy zasysanego powietrza.
Zostaje jeszcze EGR może być brudny lub nawet zatkany. Przewody podciśnienia któryś urwany i zasysa powietrze.
Pewny co do kolektora ssącego nie jestem. Sprawdzę popołudniu dokładnie czy nie zasysa lewego powietrza. Istnieje jakiś prosty sposób, żeby wykryć nieszczelność ??
Mam problem z centralnym zamkiem, pneumatycznym. Pompka nie jest uszkodzona (chyba ). Problem mam taki, że pompka przy zamykaniu, nie zasysa powietrza tylko je pompuje, jak by chciała otworzyć drzwi.
jesli masz bombelki przy zapalonym silniku to tym bardziej uklad Ci sie zapowiatrza na postoju (zgaszony silnik), uklad paliwowy zasysa jeszcze wiecej powietrza, szukaj miejsca gdzie sie zapowietrza,
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
W sumie bez tej obudowy dalej będzie wszystko ok? A jej brak to jedynie kosmetyka? Jest to zamknięcie wlotu. Powietrze zasysane jest od przodu, poprzez kratkę w przednim grillu https://obrazki.elektroda.pl/1998947000_... Zamontuj górną obudowę, by nie było zasysania "lewego" powierza.
Raczej zbyt małej ilości paliwa w stosunku do zasysanego powietrza.
1.może zasysa lewego powietrza gdzieś jest pęknięta rurka 2. mam jedno pytanie jak jedziesz to czy samochód szarpie? jeśli tak to wymień przewody
typowy objaw że masz żle ustawiony zapłon kolego -- nie wiem czy dotyczy to pracy na bęzynie czy na gazie ??? jak benzynka to , sprawdz czy poprrawnie masz ustawiony przepływomiesz i zapłon no i czy są wszyzdkie podciśnienia sprawne czy nie pojawiła się gdzieś perforacja bo jak zasysa fałszywe powietrze to ak się dzieje --najtaiej i najlepiej zacząć...
Witam. Profilaktycznie posprawdzaj szczelność układu dolotowego (tzn. Przewody podciśnieniowe podłączone do kolektora. np.: przewód od serwa, regulatora ciśnienia paliwa itp.) przez nieszczelności w ukł dolotowym silnik zasysa tzw. "lewe" powietrze co może być przyczyna wystrzałów.
mam problem z passatem tdi zaczal nagle dymic na czarno i slysze jakby gdzies ssal powietrze z lewej strony silnika nie wiem co mu jest z gory dziekuje za pomoc
Prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza.
tak poniewaz silnik zasysal bedzie fałszywe powietrze a skąd to fałszywe powietrze jeśli można wiedzieć ? silnik zasysa powietrze z filtra powietrza a z odmy opary + mgiełkę olejową; czy nieszczelność objawia się wyciekami oleju przy zaworze regulacyjnym odpowietrzenia skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) ?
Odpal samochód, zgaś po chwili i odkręć korek na noc i będziesz wiedział czy jest różnica. Chociaż przy problemie z zapowietrzonym zbiornikiem silnik gasłby po przejechaniu jakiegoś dystansu. Charakterystyczne przy odkręcaniu korka z zapowietrzonego zbiornika jest to że w momencie odkręcania słychać syk zasysanego powietrza.
Czy możliwe jest, że sterownik gazu powoduje ten błąd? Pieron go wie. Wiesz jakie mecyje gaziorze odprawiają. Poszukaj też czy nie ma jakiegoś pseudotuningu, no wiesz-oporniczek z allegro wpięty w obwód czujnika tem. zasysanego powietrza.
a reszta motoreduktorów działa prawidłowo czy tez odwrotnie ,chodzi mi o rozdźiał powietrza i zasysanie zewnątrzne/wewnętrzne
A sprawdzałeś może błędy na vagu ? Wskazania czujników np. temperatury powietrza zasysanego i cieczy chłodzącej ?
Tak chodzi o ten wałek ,za uszczelniaczem jest kanał ssący dlatego pompka przetłaczająca zasysa troche powietrza (ważne by wałek nie miał za dużego luzu poprzecznego ) Szukaj w DCP Krakowiaków 55 W-wa
Witam, z doświadczenia powiem że jeśli silnik pali dużo gazu w instalacji brc to na myśl albo ktoś kręcił tym zaworkiem na przewodzie od parownika do mikserka i przez to może duzo palić no ale i wzrost mocy taki znaczny by musiał być. Drugie co mi przychodzi do głowy to kłopoty z dostaniem się powietrza do silnika czyli tworzy się większe podcisnienie...
Czytałem niestety nie ma odpowiedzi, doszedłem do tego że temperatura zasysanego powietrza przekracza 10 stopni na plusie więc chyba coś z czujnikiem temperatury, wczoraj miałem -7 stopni, gdzie jest czujnik temperatury powierza zasysanego? W przepływomierzu?
Samo odłączenie przepływki i zmiana pracy silnika o niczym nie świadczy w przepływce znajduje się takrze czujnik temperatury zasysanego powietrza. Trzeba zrobić LOGI koszt około 40zł
Problem rozwiązany, winnny był czujnik temperatury. Samochód wskazywał jak zimny 45stopni. Mam jeszcze jeden problem, błąd 17924 , regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający. Przerwa w obwodzie, Czujnik temperatury powietrza zasysanego, sygnał za niski. Błąd 16496
Dziwne, że na kanale 130 w grupie engine pokazuje normalną temperaturę. Temperatura silnika 20stopni, temperatura płynu przy wyjsciu z chłodnicy 18 stopni, żadana temperatura silnika 110 stopni, temperatura zasysanego powietrza 8 stopni.
proponuje sprawdzić wartość masy zasysanego powietrza (przepływomierz) oraz wielkość ciśnienia doładowania (turbina)
Witam. Sprawdz czujnik temperatury zasysanego powietrza a w ostatecznosći przepływomierz powietrza. Pozdarawiam
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Witam Oporności wtryskiwaczy zmierzone? Na każdym z wtryskiwaczy ma być między 12-15 Ohm. Wtryskiwacze są zasilane ze styku przekaźnika pompy paliwa a sterowanie odbywa się przez załączanie masy z ECU. Sprawdź również bezpiecznik F34 (15A) w skrzynce z bezpiecznikami po lewej stronie od kierownicy czy nie ma niepokojących wygrzań na stykach, nalotów...
sebolm Witam. Temat dość stary ale mam pytanko. Czy ta sprężynka jest w samym zespole odmy, czyli tym elemencie z tworzywa z okrągłym "talerzem", który jest przykręcony do pokrywy zaworów?. Od niego odchodzi przewód do kolektora wlotowego. U mnie jest taki sam przypadek z silnikiem BZB. Prawdopodobnie zasysa lewe powietrze przez ten przewód z odmy...
No to tak jak wyżej napisałem - załóż jakikolwiek inny klapowy. Ten z obrazka w pierwszym poście ma w ogóle inna wtyczkę - brakuje pinu dla czujnika temp. powietrza zasysanego.
Badz tak mily i przy adresach zmienionych map dodaj opis co to jest wg. Ciebie za mapa. Dzieki temu nam bedzie latwiej i innym udzielajacym sie w tym watku. Edytuj jeden z postów by nie generowac niepotrzebnych podstron. Scal poprzednie posty tak by ori+mod byly w jednej wiadomosci. 72924 http://obrazki.elektroda.net/89_12747994... 72AA0 http://obrazki.elektroda.net/45_12748011...
zasysanie powietrza jest to mozliwe. jezeli zasysa lewe powietrze to te skoki obrotow nie byly by chyba rownomierne ? Dodano po 14 zasysanie lewego powietrza chyba nie bo na ssaniu autko chodzi idealnie tak jak npowinno. tylko jak sie nagrzeje to jest zle. prosze o rade
Nie ma czegos takiego jak "rzadki błąd"mozliwe że chodzi o "błąd sporadyczny" Jaki czujnik-temp cieczy czy zasysanego powietrza?
ja mam ten sam problem. Na autostradzie dochodzi do 140km następnie odczuwam jakby wyłączenie turbo i mimo wciśniętego gazu w podłogę auto nie przyspiesza. Dopiero lekkie odjęcie gazu i ponowne wciśnięcie eliminuje problem ale ponownie do 140km i tak w kółko. Na drogach krajowych zdarza się tak na 3,4 i 5 biegu. Przeczyściłem zawór EGR, wszystko ładnie...
Najbliżej będe w środe na warsztacie bo mam wyjazdy, ale co zauważyłem to filtr powietrza jest po lewej stronie, z czujnikiem uderzeniowym przed sobą. I nie ciągnie powietrza zimnego tylko ciepłe z kolektora wydechowego, a jak się przygazuje to aż kurczu się ta plastykowy przewód którym silnik zasysa powietrze z filtra powietrza więc musi być tam niezłe...
Już nie wiem co robić, pożyczyłem inny regulator biegu jałowego i ... nic dalej tak samo świece przełożyłem co prawda nie nowe ale te które miałem poprzednio i ..też to samo w kopułce jest w miarę czysto nie ma wypalonych śladów, węglik jest jak nowy, jutro kupię jeszcze przewody wysokiego napięcia acha po wielu mękach odkręciłem kolektor dolotowy żeby...
Witam Mam pytanie do robertnov mierzyłem temperatury na rozgrzanym silniku zaniepokoiło mnie fakt że na liczniku wskazuje mi 90 stopni a na kompie 73,8 stopnie temp. płynu chłodzącego, 48 powietrza zasysanego, 60,3 temp. paliwa Teraz pytanie co jest nie tak
Witam Panowie mam następujący problem, auto wyrzucało błąd zapchanego dpf, oddałem auto szamanowi który jak sie okazalo powiercił dziury we wkładzie dpf zamiast go wyczyścić. po wyjeździe od niego dpf już sie nie świeci, ale każdorazowe wciśniecie do odcinki powoduje ze auto przechodzi w tryb awaryjny z takim o to błędem: Address 01: Engine Labels:...
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
Witam ja robię tak jak nowe auto(używane) wymiana oleju, filtra paliwa, powietrza, rozrząd do sprawdzenia, czasem na pasku widać rok produkcji jak nie ma papieru o wymianie to tez go wymieniam.W twojej usterce włączenie weba-sto może powodować odpowietrzenie układu tylko w jeden sposób być może przyblokowany odpowietrznik w zbiorniku paliwa i pompka...
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Witam. Jak nie słychać tego gwizdu powyżej 2500 obrotów, i nie czuć kopa, to turbinka robi za hamulec gazów wylotowych, i hamulec powietrza zasysanego. Same straty. Zatarło się łożysko. Wymiana albo regeneracja. Pozdrawiam.
Reczny jest wporzadku. Nie blokuje pracuje prawidlowo. A powietrza idzie stanowczo za duzo. Nie wiem z kąd. Przez tylni lewy zacisk przetloczylem litr plynu i dalej idzie powietrze Czyli wynika ze sama pompa hamulcowa ma nieszczelnosc na tloczkach . Byc moze zasysa powietrze od strony membrany wspomagania .Moze tak byc jak plyn hamulcowy jest wymieniany...
Witam. Mam passata b4 1.8 i zastanawiam się czy jeśli zdejmę wąż od powietrza od strony filtra i zatkam wlot szczelnie ręką to czy auto powinno zgasnąć na biegu jałowym? Mam problem ponieważ na biegu jałowym falują mi obroty na benzynie a na gazie trzyma ok 3 tys i " wyje" nie chcąc zejść na prawidłowy zakres obrotów. Gdy zatkam wlot węża od strony...
Pogratulować. wrażenie że tnie dawkę i nie rozpędza turbiny okazały się słuszne. Nie do końca, jest na odwrót tnie dawkę bo turbina nie pompuje ale i pewnie koło się zamyka. Turbina nie pompuje -> za mała masa zasysanego powietrza -> dawka ograniczona do masy powietrza (ogranicznik dymienia)
Witam ma pan uszkodzony miernik masy powietrza zasysanego. Pozdrawiam
no wysterowanie jest za małe o jakieś 25% tylko nie wiem czemu, podciśnienie w przewodach jak najbardziej jest, jak już mówiłem nawet po zgaszeniu silnika jak ściągnę przewód z gruszki to zasysa powietrze w przewodzie bo jeszcze akumulator podciśnienia działa nie wiem czy tak powinno być. Ktoś mi mówił, że może sztanga źle ustawiona to pytałem w zakładzie...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Ten "grzybek" to regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jeśli jest uszkodzony to zazwyczaj filtr powietrza nad regulatorem temperatury powietrza w airboxie jest rozmoczony od benzyny którą podciśnienie zasysa przez nieszczelną membranę. Poza tym przy uszkodzonym regulatorze zazwyczaj odczuwa się różne wahania, spadki mocy przy różnych prędkościach...
Witaj,sprawdż czujnik cisnienia i jakie masz te cisnienie ? przy wolnych i 1000 obrotach ,sprawdzić należy czy smog zasysający olej jest czysty i szczelny bo może gdzieś dostaje powietrza i takie bedą objawy ,podobny miałem problem w omedze
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Witam kupilem passata TDI 1.9 1997r jak moge sprawdzic przyspieszenie mojego auta czy jest ok mam go tydzien w kraju ma przebieg 175tys serwisowany byl w niemczech do końca. przed tym autem mnialem zawsze benzyniaki moze ktos mi napisze jakie przyspieszenie powinien mniec sprawny passat i jak to sprawdzic w czasie jazdy
Od 15 lat jeżdżę passatem jak w temacie. Obecnie będę wymieniał zawieszenie - po 5 latach. Wcześniejsze wymiany odbywały się co 3 lata lub już wcześniej dochodziło do stuków w zawieszeniu nawet droższych elementów zawieszenia. Podczas ostatniej wymiany postanowiłem dokładnie przeanalizować problem. Niestety żałuję że nie mam zdjęć, jednak dokładne oględziny...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Witam mam problem passat 1.8 20v adr 99r. instalacja gazowa brg rano ma nie równe i gaśnie jak juz załapie to są stałe obroty ale długo trzyma ssanie do czasu przełączenia na gaz ( ponadto zaznaczę że przy odłączeniu przepływomierza jest ok ) poźniej już jest wszystko ok na benzynie i na gazie podłączony pod kts komp boscha (może pomyliłem sie w nazwie...
To faktycznie trochę za dużo po takim dystansie. Może ktoś podmienił cały licznik???? Albo czujnik podciśnienia. Sprawdź jaki masz numer płytki drukowanej licznika. czy jest to któryś z tych? 357 919 042 AE 357 919 042 AP 357 919 042 CC Gdyby np. połączenie czujnik-licznik miałoby od czasu do czasu przerwę to byś miał zaniżone wskazanie (ja tak mam)...
Ten czujnik jest razem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego (jeden element), dochodzą do niego 4 przewody. Masz VAGa to poprostu go odłącz i wtedy wogóle nie będzie się dało go skasować, ponadto powinien wyskoczyć drugi błąd od czujnika temp powietrza G72. W ten sposób możesz sobie sprawdzić, który to. Ten błąd może oznaczać uszkodzony czujnik...
Trochę żartem trochę serio. Miałem Pasata wolnobieżnego (bez turbiny) i spotkałem się z problemem rozbiegania silnika. A przyczyną było wciągniecie czyściwa do kolektora ssącego. Zależnie od tego jak się ułożyło potrafiło przytkać zasysanie powietrza i silnik zaciągał opary oleju. A na oparach brak kontroli obrotów aż wypali.
blad to 00553 mass air sensor. mozesz cos wiecej o tym zwarciu? w sumie to ide do auta i sprawdze z przeplywka i bez. A co do wartosci wyuczonej to dlaczego przez caly zakres obrotow jest 550? nawet na luzie? pozdrawiam dj Dodano po 22 wlasnie bylem sprawdzic cos w samochodzie i... wartosci w bloku 003 sa takie same przy podlaczonym przeplywomierzu...
Aby sprawdzić przepływomierz, zrób log dynamiczny grypy 003 Lepiej niech zrobi dwa logi na raz czyli grupę 010 z 008 - będzie wtedy lepiej widać jak operował gazem, jaka jest wartość masy zasysanego powietrza, jak pompuje turbo i w końcu jak dawkuje paliwo. Log tych dwóch grup będzie bardziej miarodajny - taka moja skromna sugestia.
Ten przewód ma być wpiety w filtr i zasysać świeże powietrze. Masz nieszczelność w układzie podciśnien i zaleczyłeś przypadkowo problem. Najczęściej pada membrana egr lub gruszki turbo.
Wkleiłeś te logi i nic, żadnego opisu co i jak a patrząc na nie to widać, że tylko ostatnie zarówno z grupy 011 jak i 010 były zrobione z podciśnieniem podpiętym bezpośrednio pod ten trójnik przy pompie podciśnienia a gruchę (o co prosiłem) i wreszcie widać, że turbo jest w stanie osiągnąć pełen zakres ciśnienia doładowania. Więc szukaj nieszczelności...
Poniosło mnie i to nie trochę - to fakt a alkohol też zrobił swoje - przepraszam za emocje. Logi ciśnienia doładowania turbo wskazują, że jest moment (miejsce) w którym zmienna geometria się haczy i spada wtedy ciśnienie doładowania (w zakresie 2800 do 3100 obrotów). Ponowne zlogowanie tej grupy pozwoli na sprawdzenie czy tak się dzieje za każdym razem...
Jak sprawdzić? Tak samo jak sprawdziłeś to w liczniku. Wchodzisz w bloki pomiarowe w sterowniku silnika i tam będziesz miał w odpowiednich kanałach różne wartości a między nimi temperaturę silnika, temperaturę zasysanego powietrza itp. Pewnie będzie to bez opisów ale idzie się połapać po wartościach.
Witam . Passat b6 2.0 TDI Mój problem to błąd czujnika zasysanego powietrza G-42 ( zbyt słaby sygnał ) i pojawiający się "check engine" Czujnik wymieniony na nowy Bosch problem pojawia się dalej ... Czytając fora dużo ludzi pisało że może to być przepływomierz - kupony nowy - nic nie dało ... Po skasowaniu błędu pojawia się na nowo niesystematycznie...
ok dziękuję, ale temperatura silnika jest ok wszystko pracuje tak jak powinno, jeszcze z czujnikiem do temp wody nie ma problemu bo to dwu pinowy niebieski czujnik, lub ten czarny cztero pinowy, a czujnik temp powietrza zasysanego jest zintegrowany w przepływomierzu, więc chcąc go wymienić trzeba zmienić cały przepływomierz ale tak jak mówię samochód...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
przepływomierz powietrza Muszę kolegę specjalistę rozczarować - silnik nie dość że zapali to jeszcze będzie całkiem nie najgorzej jeździł z całkowicie odpiętym przepływomierzem. ja kolege również bo miałem już przypadki tego typu a powodem jest w zazwyczaj wbudowany w przepływke czujnik temp powietrza dolotowego. A ja koledze jeszcze raz powtarzam...
Witam, mam problem - falują obroty na jałowym biegu. Objaw jest taki jakby silnik chciał zgasnąć. Najbardziej na zimnym silniku, na ciepłym jest lepiej, ale po dłuższym postoju znowu zaczyna falować. Obroty spadają poniżej 800rpm i podnoszą się do właściwych (840-860rpm). Auto pali bez problemu, ładnie ciągnie, jest moc. Korekcje pompowtrysków ładne,...
Witam, Czytałem posty na temat EGR plującym olejem w passacie b5 na tym forum. Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu...
Witam [quote="passat21"] nie moge ustawic wolnych obrotów ,inne na zimnym inne na ciepłym silniku.pozatym silnik zaczal jakos dziwnie piszczeć.quote] Ten dźwięk wygląda na głos zasysanego powietrza między przepustnicą a głowicą. Sprawdź, jeżeli są, węże podciśnieniowe dochodzące do kolektora ssącego np wąż do serwa, może być uszczelka między kolektorem...
Witam serdecznie posiadam VW passata AWX 2001 rok vcds wywala mi błąd 00787 czujnik w kanale zasysanego swiezego powietrza, g89 i nie działa mi klimatyzacja wentylator się załącza klimy, ale zimnego powietrza nie ma proszę o pomoc ludzi którzy się na tym znają czy może ten czujnik tak działać oraz jak można vagiem sprawdzić klimatyzację.
N 75 reguluje doładowanie, informacja o ilości powietrza zasysanego pochodzi jedynie z przepływki, czyli d-pa. ale posprawdzaj to oczym mówiłem wcześniej,zobacz czy przepływka jest czysta
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Jeden problem rozwiązany a mianowicie czujnika zasysanego powietrza, znalazłem na forum vw opis jak sprawdzić oporność czujnika. Po sprawdzeniu okazało się iż jest przerwa na jednym z przewodów idących do czujnika. Poniżej link do tej strony, może komuś się przyda. ( dlaczego wcześniej tego nie znalazłem) :) http://forum.vw-passat.pl/threads/16786-...
Dzięki za odpowiedzi. Chodzi o wiązke na cały samochód oraz silnik, autko jest odzyskane po kradzieży no i własnie brakuje mu wiązek el. Nie posiada DPFa, a przepustnica sterowana podcisnieniem. Obecnie zamontowałem wiązke z 2006r. z kombi. Sterownik silnika nie widzi czujnika doładowania oraz temp zasysanego powietrza, brakuje mu tez 2 czujnika temp...
błąd 17965 mówi o przekroczeniu górnej granicy doładowania, przpływka mierzy masę powietrza zasysaną a g71 mierzy ciśnienie na dolocie. Gdyby błąd wyskoczył dopiero podczas rozpędzania stawiał bym na geometrię turbiny. ale jeśli zaraz po odpaleniu to wg. mnie za duża różnica jest między dolotem do turbo czyli częścią vakum a ciśnieniową za turbo. zrób...
W tym zabytku nie ma temperatury zasysanego powietrza ani turbiny więc jedyna korzyść z tej rurki to chłodniejsza mieszanka co może dać 1% mocy więcej ;), ew. kolejne 0,5% przez mniejsze opory na ssaniu bo powietrze jest wpychane podczas jazdy, ot i tyle.
Iskra jest, nie sprawdzałem ciśnienia paliwa na listwie. Nie sprawdzałem jaką sterownik widzi temperaturę, ale ok miesiąca temu miałem identyczny przypadek. Wymieniłem cewkę (niepotrzebnie), czujnik temperatury (niepotrzebnie).Niespodziewanie następnego dnia odpalił i było ok. Podkłądałem miernik masy powietrza bo nierówno pracował i pojawiły się błędy...
Tak na klimie jest ok Dodano po 6 Na rozgrzanym silniku wskazania vaga kod 007 temp. paliwa 60,3 temp. zasysanego powietrza 48,6 temp. płynu chłodzącego 73,8 czy te wskazania są ok Dodano po 4 Dodam jeszcze że obroty są ok na biegu jałowym. Latem miałem problem z odpalenie jak był rozgrzany to odpalał i gasł. Trzeba było potrzymać dłużej na rozruszniku...
Nie doszukuj się czegoś czego tam być nie powinno. Zauważ, że wtyczka do przepływomierza ma jeden (pierwszy) pin wolny gdyż czujnik temperatury zasysanego powietrza G72 masz montowany w dolocie pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym (zależnie od rocznika Passata jest albo odrębny albo zintegrowany z czujnikiem G71 ciśnienia doładowania) więc drugi...
Silniki tracą na mocy przez to że standardowy filtr stawia opór dla zasysanego powietrza, w przypadku filtra stożkowego ten opór jest mniejszy więc tak, z poprawnie zamontowanym stożkiem może być mocniejszy, ALE jakość jego filtrowania jest tragiczna a to szkodzi dla silnika. Porządne wkłady to już lepsze rozwiązanie ale nie dla ubogich ;) bo są drogie...
Objawy adekwatnie wskazują na nie prawidłowo działającą turbinę, nie pompuje ani nie ssie stąd za małe ciśnienie i za mała masa zasysanego powietrza. ...... a komputer wskazywał 92,4 % non stop). Nieszczelność na wężykach lub dziurawa grucha turbiny, ewentualnie źle podłączone wężyki, lub brak podciśnienia ale to byś odczuł po hamulcach, zapchanego...
Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy: VIN : WVWZZZ3CZ6 Numer Sterownika : 03G906018A Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G Kodowanie : 03 78 SW : 39373233 DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał...
byłem dzis u mechanika podpioł mi kompa KTES-a czy coś takiego, nie ma żadnych błedów cisnienie zasysanego powietrza ok. turbo ładuje jak nowe tak mi powiedział przepływka zmieniona na nową zawór EGR i kolektor wyczyszczony wszystko działa a autko muł... i nie wiadomo co jest grane moze to wina pompy??? juz normalnie nie mam siły!
U mnie po pomiarach szaleje temperatura cieczy chłodzącej. Od prawidłowej po 10 min postoju czyli 72*C do 120*C przez sekundę. I tak kilka razy a potem spokój. W momencie skoków temperatury zauważyłem, że silniczek krokowy zmienia parametr pracy - zaczyna głośniej "drgać". Nie sprawdziłem jeszcze czujnika zasysanego powietrza. W wolnej chwili sprawdzę....
Witam. Wznawiam temat, bo nieuchronnie zbliża się pora zimowa. Myślę jednak, iż w/w metodę można byłoby w moim przypadku (VW Passat 1,8 ADZ Mono Motronic) nieco uprościć. Zamiast stosowania opornika i potencjometra można wykonać odcinanie sygnałów z czujników temperatury silnika i zasysanego powietrza (poprzez 2 przekaźniki rozłączające-przełączające...
Strzykawka, przewód 8mm między aktuatorami a strzykawka i jak zasysasz strzykawka to muszą być szczelne, np sztanga od turbiny musi się podnieść i tak pozostać do puki nie rozłaczysz strzykawki. I tak każdy po kolei. Masz gruszke, zawór egr i pod zbiornikiem płynu chłodniczego siłownik chłodnicy paliwa. Sprawdź też kruciec pompy tandem i przewodu do...
Doskonale sobie zdaję sprawę co trzeba zrobić by z tego silnika wyjąć turbo i wiem, że nie jest to hop-siup ale pomyśl sam jakie jeszcze masz przed sobą możliwości by ustalić i wyeliminować przyczynę przeładowań - praktycznie żadne inne. Z całą pewnością nie jest tego powodem podciśnienie. Pompa tandem nie poda wyższego podciśnienia ponad to jaki ma...
Witam Problem z passatem b4 93r 1.9TDI 1Z silnik. Właściciel auta twierdzi że jechał auto zaczęło słabnąć aż zgasło i juz nie odpalił. Auto odpala na samostarcie bez problemu. Rozrząd dobrze ustawiony pasuje kołek na pompie i blacha na wałku rozrządu. Świecie wszystkie sprawne, zasilanie otrzymują, zresztą odpala na samostarcie. Wyjąłem wtryski i przykręciłem...
Tak ten z numerem 028906301 tez jest duży klapkowy aluminiowy i jest w silniku 1.9 tdi wszystkie są klapkowe potencjometryczne objętościowe różnie ja ludzie nazywają. Ważne jest to że wszystkie według tego co podają zirudla z Internetu i ksiazka od passata działają tak samo zasilanie 5v przy załączonym zapłonie napięcie wyjścia ok 0,5-1,5v max otwarta...
Witam Mam od tygodnia problem z silnikiem ,mianowicie chodzi o brak mocy , dziury w gazie , czasami falujące obroty na biegu jałowym . Po sprawdzeniu przewodów doprowadzających powietrze do silnika , wymianie świec , przeczyszczeniu przepustnicy (adaptacja zrobiona) brak błędów na komputerze. Silnik sprawował się dobrze niestety przez jeden dzień Po...
NIe rozumiem co ma do tego akumulator, skoro rozrusznik kręci bez problemu. Moim zdaniem będzie to wina sondy lambda.Można ją sprawdzić zwykłym miernikiem. A co ma piernik do wiatraka ? Sonda Lambda działa dopiero po nagrzaniu, więc auto powinno palić bez względu na jej stan. Przeczytam resztę postów, to może napiszę coś konkretniejszego. OK, poczytałem....
Witam. Problem powrócił mimo chwilowego rozwiązania sprawy. Cała historia zaczęła się od wymiany klocków hamulcowych. Po cofnięciu tłoczków hamulcowych płyn hamulcowy wyskoczył ponad poziom i przy hamowaniu auto zaczęło falować. Spuściłem trochę płynu hamulcowego, ale problem nie zniknął. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd pierwszej sondy. Sonda została...
witam mam pasata z1990 r 1,8 założyłem gaz i samochód pracuie nierówno wchodzi na wysokie obroty i spada i td czy iest to wina zle wyregulowanej istalaci czy coś z silnikiem nie tak. na bezynie iest ok Chodzi Ci o to że wolne obroty pływają? Masz zapewne silnik z monowtryskiem i instalację LPG 2 generacji. Najtańszym i najbardziej niezawodnym środkiem...
Passat GT 2.0 , 94r - mam "dziurę" w gazie przy ruszaniu na zimnym silniku. Musi się dobrze rozgrzać żeby mu przeszło. Podłączałem jakiś interfejs i VAGa, ale tylko wersja pod win połączyła się z autem. Mogłem tylko odczytac info o ABSie i poduszkach. Nic innego nie udało mi się odczytac , a przypuszczam że to wina któregoś czujnika (temperatury powietrza...
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obr/min lub 500 obr/min i momentalnie się odbijają. Historia...
powietrza zasysa pomiar zasysa powietrza czujnik powietrza zasysa
sterownik ekran nvidia windows rozebrać klapa pralka ustawić temperatura klimatyzacja
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Niezawodność siłownika Mobilus M35 ERS 10/14 SENSO Błąd E68 w piecu Lozamet Thirode - przyczyny i rozwiązania