Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
dokładnie tak
nie radze sie w to w ogole bawic, szkoda silnika...
No ta powinien posiadać.
Dzisiaj sprawdziłem, że na włączonym zapłonie jest cały czas 12V na wtrysku Tak ma byc.
Czujnik jest zintegrowany z przepływomierzem. Wyjście we wtyczce na pinach 4 i 5 (niebiesko-czerwony i brązowo-zielony). Nie ma wpływu na rozruch silnika.
Z tego co kojarzę to w przepływomierzu.A jak nie to na dolocie dwu pinowy.Odłącz wtyczkę od przepływomierza jak załapie błąd to będziesz wiedział że na pewno tam.
Modelowo od 98 roku czujnik był już w przepływomierzu, natomiast przed 98 był za przepustnicą(czujnik przykręcony jedną śrubką, dwa styki). Napisz jaki masz błąd oraz co się dzieje z silnikiem.
Jeśli otwarcie obudowy zmniejsza problem to musisz zwiększyć wymianę powietrza w obudowie - wentylator, który będzie wtłaczał chłodne powietrze do środka. Na przykład dodatkowy wentylator z boku lub przodu. Obudowa jest zamknięta. Wtłaczane jest powietrze z zewnatrz ale nie jest odprowadzane, wyciągane. Może być nie skuteczna(część powietrza zasysa...
Czujnik temperatury powietrza zasysanego (G42) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania (4-pinowy).
Sprawdź, czy pompa nie zasysa powietrza z paliwem.
A jak pompa jest uszkodzona, to też tak moze być? Chodzi bez remontu ponad 30 lat... To cudowna ta pompa, a na dodatek bardzo blisko do wody, bo w przeciwnym wypadku nie chciała by ciągnąć i jeszcze "zrobić"3,5 atmosfery. na końcu pewnie smok. Nie mam najmniejszego pojęcia czy jest tam zawór zwrotny. Zaworem zwrotnym w studni jest właśnie "smok"(kosz...
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Może.ktoś sobie ubzdurał że gaz jako paliwo suche nie będzie w stanie odpowiednio smarować silnika i postanowił podać olej. Jeśli usunąłeś olej to zaślep rurkę bo może tamtedy zasysa powietrza.
60/100 Np. Termet Ecocondens Gold 20 - 20m Termet Ecocondens Gold 25 - 15m W razie wątpliwości zapraszam do cennika Termet na stronie 31.
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Jeśli okap nie pochłania zapachów ani tłuszczu, oznacza to zazwyczaj konieczność wymiany filtrów
ja to zauważyłem już wcześniej za każdym razem jak wymieniam filtr lub odkrece któryś z przewodów paliwa, świadczy to o tym że układ zassał powietrze i pompa je musi przepompowac do zbiornika, wydaje mi się że w twoim przypadku tego powietrza zasysa gdzieś więcej niż u mnie bo u mnie rano tego bulgotania nie ma, ale i tak musi długo kręcić
Sprezarka jezdzila po budowach i nikt o nia nie dbal. Teraz zasysa ale nie nabija cisnienia. Wskazowka od barow nie idzie do gory. Ale w butli mimo to troche powietrza sie zbiera
Zasysa wąż powietrza doładowanego - a to dobre, czyżby turbo dostało wstecznych obrotów ? Coś nie tak z opisem usterki gdyż takie rzeczy się nie dzieją. Może nie dawać turbo ciśnienia ale w życiu nie będzie tam podciśnienia.
To widocznie zasysa więcej powietrza jak tego paliwa i nie może wejść na obroty.
Im temperatura powietrza chłodniejsza tym jest go więcej w objętości - jest gęstsze i analogicznie, im cieplejsze tym tym rzadsze. W takim razie jesli ECM bedzie myslał ze dostaje cieplejsze powietrze - zuboży teoretycznie mieszanke. Nie wiem jaką tam masz sonde - czy jest to WB czy NB, ale ja bym sie raczej postarał poszukać jakiegos tańszego zamiennika...
Czujnik masz zaraz za przepustnicą, dobry dostęp, dwupinowy
trzeba sprawdzić jaka jest emulacja sondy lambda w urzadzeniu viola trzeba ustawić otwartą. sprawdzić należy dolot gazu czy nie zasysa powietrza
napisałem o tym trafo-iskrowniku bo lubią one zawilgotnieć,a ciśnienie odczytałeś z niego bo jak zamknąłeś zawór wody pod nim a ciśnienie odczytujesz np. na rozdzielaczu.Ten typ jest czuły na pretostacie mierzy on, czy ma odpowiednią dawkę powietrza którą zasysa z tz. podwójnego komina środkiem wywala spaliny a płaszczem zewnętrznym zasysa powietrze....
No to rzeczywiście kanci.
A jaki to trójnik? Zamknięty od dołu zaślepką z odprowadzeniem skroplin? Jeśli nie zamknięty, to robisz zamknięty obieg spalin w kominie i kocioł traci oddech :D Jeśli zamknięty, to szukaj innej przyczyny, ale musisz pamiętać o bezpiecznym odprowadzeniu skroplin - przez dwa syfony, pierwszy musi być zabezpieczony przed wysychaniem i bez połączenia...
Kolego przez ten otwór nic nie może zasysać to jest tylko odprężenie membrany odmy ... Ta pokrywa jest niestety wadliwa i będzie generować błąd nieszczelnego dolotu ...
Piony wentylacyjne winny być otwierane na boki komina na przestrzał ,czyli każdy wentylacyjny kanał posiada dwie kratki po obydwu stronach komina http://obrazki.elektroda.pl/6750516700_1...
każda część inna niepasująca między sobą. Przecież to takie same chińczyki jak i reszta w tym budżecie i od takich części pasują. Polecam filmik wraz z komentarzami: https://www.youtube.com/watch?v=pfNZ2sFE... opinia o wersji A1 (na Oregonie) jest taka, że jest to duże, ciężkie, głośne, fatalne odpalanie i tragiczna konstrukcja uszczelnienia filtra...
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Możliwe że pękł łącznik, musisz zdjąć cylinder, odblokować opaskę i delikatnie odwinąć podstawę gaźnika. Wtedy będziesz pewny że nie uszkodziłeś go. Ale ja bym stawiał że śruby się poluzowały od podstawy cylindra. Żeby to sprawdzić musisz odkręcić śruby od amortyzatorów i wyciągnąć karter. ;]
Świece robily zwarcie
powietrza nigdzie nie zasysa lewego Tam jest turbina - w układzie dolotowym jest nadciśnienie. To jak może zasysać?
Korekty jak się mają ? Dwumasa zmieniana była dawno temu ? Sprzęgło jednokierunkowe alternatora ok napinacz nie szaleje?
Be Quiet ma większe łopaty wentylatora -więcej powietrza zasysa. Będzie minimalnie lepszy
Sprawdź czy pompką nie zasysa powietrza, kiedyś tak miałem w E5.
Wysysa całe powietrze z układu i zasysa sam płyn bez powietrza ?
Koledzy jak w temacie t5 2010 rok silnik 2.0 tdi 75kw CAAB po podpięciu pod komputer błędy p0238 ciśnienie w kolektorze /czujnik ciśnienia doładowania g31 -sygnał za wysoki oraz błąd p0113 czujnik temp zasysanego powietrza g42 sygnał za wysoki . Dodam że odpalam autko i temp widzi ok tylko ruszę i wywala że temp -40 stopni i wali błędami . Do tej pory...
Nie ma to znaczenia.
Jeśli wyjście jest od spodu to możesz dać zwykła kanalizacyjna.
Tak jest bo pompa sama podaje powietrze i nie podaje go tak dużo a jak otworzysz drzwiczki to zasysa powietrza ile wlezie, dlatego tak buczy. Ja u siebie też tak mam
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
Może jeździć i jeśli ci już strzela to sekwencja także nie będzie ci dobrze pracować i będzie strzelać ale te strzały nie będą odczuwalne. Sprawdź instalację wysokiego napięcia , kompresję silnika i ewentualnie czy nie zasysa lewego powietrza do układu dolotowego silnika.
Czujnik temperatury zasysanego powietrza błąd P011100. Witam wszystkich. Audi Q5 CJCA 2.0 TDI, czy ktoś wie, który to czujnik? Pozdrawiam. Gdzie go znaleźć?
http://obrazki.elektroda.pl/2472230400_1... mam nadzieje ze sie autospeedy nie obrazi
Czy rano czy w nocy niema różnicy. Tylko jak się silnik zagrzeje to takie są temperatury na tym dolocie. Nawet i 70 stopni. Dodano po 51 Dodam jeszcze że tak ogólnie wzrosło spalanie. Jeżeli jest zimny chodzi normalnie jak się zagrzeje trochę traci na mocy. Co to może być?
Jeden wentylator jest zapięty na wałku silnika i on się kręci razem z nim, ale jest też elektryczny wentylator, który jest na 230 V, na dole obok filtra po prawej stronie. Cyklicznie w trakcie programów się załączał, żeby dodatkowo wymusić obieg powietrza, chyba zasysa powietrze z zewnątrz obudowy, i to on przestał się załączać i pojawiły się skropliny...
Cześć. Tak to jest ten sam czujnik.
Szkoda że jak miałeś rozebrane nie sprawdziłeś szczelności. Zatykasz dolot powietrza w przepustnicy i ktoś musi gazować i nasłuchujesz świstów itp. lewego powietrza zasysanego przez przepustnice.
Dzieki.Jeszcze jedno pytanie...Co to za czujnik na 1 fotce? nie moge nigdzie takiego znalesc...
Uruchomiłem go bez filtra powietrza. Czy to może powodować tak słabe zasysanie?? Pzdr Załóż filtr i sprawdź ponownie. Zobacz również czy niema jakiś nieszczelności, czy nie zasysa gdzieś "lewego" powietrza.
Tem powietrza zasysanego z reguły w przepływomierzu a doładowania w kolektorze dolotowym
Mozesz mi rozwinąć do końca numer 63 ? Pisze w legendzie, map sensor z czujnikiem temp powietrza zasysanego.
Normalne, za małe obroty a zaworki są listwowe i do ich pracy potrzeba większej różnicy ciśnień.
Nie ma co bić piany jak to auto nawet nie zostało pod komputer podłączone, 90% tego typu problemów to wina sterownika i starego oprogramowania które nie pokazuje prawidłowej temperatury powietrza zasysanego, 10 minut roboty z wyjęciem sprzętu.
Biorąc taką turbinę po regeneracji w ręce i potrząsając nią, słychać jak dzwonią kierownice spalin. Może tak być? Może. Porządnie posprawdzaj dolot.Przeciągnij szmatę przez cały układ dolotowy.Nawet kilka razy.I sprawdź skąd filtr powietrza zasysa powietrze.
Temperatura powietrza zasysanego... Na syberii mieszkasz?
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
4 procentowe naciśniecie pedału przyspieszenia 6- temperatura chłodziwa 7- temperatura powietrza zasysanego 8 ciśnienie 9 napięcie zasilające sterownik, zacisk KL30
Podpatrz jaką temperaturę powietrza i chłodziwa widzi sterownik na zimnym silniku.
Istnieje jeszcze możliwość wyjścia ze spalinami i zasysu powietrza przez ścianę systemem centrycznym (bądź rozdzielnym) opcje rozwiązań kominowych najczęściej są dostępne w instrukcjach kotłów i broszurach reklamowych, jeżeli kocioł jest już na poddaszu to może wystarczy włożyć rurę fi 60mm jako spalinową (zależy jaka wysokość do wylotu komina) a zasys...
Wczoraj pracowałem przy nim i tez jeszcze raz wymieniłem przepływomierz ze sprawnego samochodu. Niestety nic to nie zmieniło. Widać ze nie może zassać powietrza w uszkodzonym, zasysa maksymalnie 850mg/w a w sprawnym nawet do 1300mg/w i testowane przy temperaturze silnika około 90stopni oraz na postoju.
Temat rzadki. Miałem jeden przypadek, kocioł czysty a wydawał odgłosy - w moim przypadku wymieniłem palnik. Oprócz czyszczenia, regulacji, palnika przyczyna może być po stronie tłumika tam gdzie następuje zasys powietrza.
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam lagune 1.9dti kombi ktora chce doprowadzic do stanu idealnego. Jako iz kupilem model ktory nie posiada zadnej korozji postanowilem by nie zalowac w naprawy. Wymienilem swiezo sprzeglo olej 10w40 wszystkie filtry itp. Auto po wymianie termostatu ktory niestety przeciekal zaczelo dziwnie zachowywac sie na biegu...
Silnik Blok 1, okienko 1 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 3 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 4 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Blok 6, okienko 3 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Licznik: Blok 2, okienko 4 - czujnik temperatury zewnętrznej G17 Blok 3, okienko 1 - czujnik temperatury silnika G62 Blok...
Witam, Dość "ciekawe" zachowanie Citroena C8 2,2 hdi - przez noc akumulator rozładował się do zera, podładowałem, odpalił, jeździł... Po kilku dniach znowu przez noc się rozładował do zera, po podładowaniu rozrusznik kręcił, ale silnik nie odpalił. Mechanik zdjął kolektor dostarczający powietrze i stwierdził, że silnik zamiast zasysać przezeń powietrze,...
Według instrukcji i schematów w elsa czujnik powietrza zasysanego 2 jest w przepływomierzu , ten z linku jest w kolektorze ssącym . Tylko jak tester nie generuje nawet kodu błędu to i opisu nie byłbym pewny.
Jak zasysam ustami w wezyk, ktory idzie do gruszki to jest cos takiego jak stala wymiana powietrza - tzn nie cos takiego, ze jak zasysam to powietrze "trzyma sie" tylko tak jak byl swobodny przeplyw powietrza zasysanego. Masz dziurawą gruszkę. Do wymiany.
witam Silnik 0,7l czterosuwy wykonał 1000obr. Ssanie następuje co drugi obrót więc: 500*0,7l=350l Na 1000obr silnik zasysa 350l powietrza Czy moje powyższe obliczenia są poprawne?
Czytaj co wcześniej pisałem. Do regeneracji FAPa przełaczana jest droga powietrza zasysanego przez silnik (obejście IC) dla podniesienia temperatury. Pewnie któraś klapka ci się zacina. lub jest źle sterowana. Podłączenie pod PP2000 i test el. wyk. powinien pomóc znaleźć problem.
Najlepiej to podłączyć zasys powietrza z poza "brudnej" kotłowni. Po to kupiłeś kocioł z zamkniętą komorą spalania. Porządne wyczyszczenie łopatek wentylatora powinno pomóc.
Powinni tam miec http://opel-shop.pl Pozdrawiam!
http://ford.sklep.pl/pl,product,319392,c...
Ściągasz dywanik pod nogami pasażera i tam jest przykręcona na trzy śruby osłona tunelu zasysania powietrza ,do której też wchodzi kabel zasilający webasto. A całe to pudełko podwieszone pod kabiną jest komorą zasysania powietrza ,natomiast wylot jest gumowym wężem w podłogę kabiny
Proponuję: 1. Sprawdzić reakcję z włożoną jakąś szmatą / gąbką do obudowy filtra powietrza - tam gdzie zasysa powietrze - aby wyeliminować zbyt źle dobraną mieszankę. 2. Może filterek gazu nadaje się do wymiany? - groszowe sprawy. 3. A może wystarczy wyregulować pokrętłami dopływ gazu w przewodach gumowych, lub wyregulować wolne obroty - pokrętłem przy...
Tak, oczywiście może być to powodem przegrzewania: część powietrza zasysanego przez wentylator "uciekała" spod dekielka i płaszcz pieca nie był odpowiednio chłodzony. Pozdrawiam
jeździj na odpietym, ale zobacz czy nie będzie więcej palił bo po odpięciu MAFa sterownik nie widzi ile powietrza zasysa silnik i nie może dostosować odpowiedniej dawki paliwa, więc może dawać dużo żeby silnik pracował - tak w skrócie.
Witam serdecznie. Jak w temaci padł mi czujnik miernik pokazuje przy 20 st C 45ohm więc proszę o pomoc jaki mogę zamontować nowy. Prawdopodobnie można dopasować termister ale jaki jaki model. Proszę o wypowiedzi i pomoc. Pozdrawiam W załączeniu przesyłam tabele którą znalazłem na necie z parametrami tego czujnika http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam. W tym modelu transita, nie ma ręcznej pompki paliwa, a to powietrze musi się Ci jakoś tam dostawać i to jak myślę po lini niskiego ciśnienia. No bo skąd jest za pompą wtryskową ? Musi być też chyba przed pompą, a ona go 'przemieli' i poda dalej. I aby to zlokalizować, nalezy założyć kawałek przeźroczystego wężyka na powrocie do zbiornika i tam...
pozycja czujnika temperatury
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale skoro masz mgle z wydechu i podciśnienie w silniku to wygląda trochę jakby twój silnik nie miał skąd wziąć powietrza i zasysa przez odme zamiast przez filtr powietrza. Mogę się mylić ale przy tych informacjach wszystko na to wskazuje.
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
Ta się prawdopodobnie ustawia CO2 na wolnych obrotach. O samych wolnych obrotach decyduje nastawnik tutaj w postaci silnika krokowego. Być może jest zacięty? Warto jeszcze sprawdzić szczelność czy nie zasysa gdzieś powietrza.
Powiedz, takie to trudne? Tak cięzko samemu dojść? Od początku wiedziałem jak to podłączyć ale bałem się że spale sterownik silnika. Wystarczyło tylko napisać że mogę spiąć na krótko oba przewody i nic się nie stanie. Nawet nie szukałem po sklepach potencjometru tylko wywaliłem ze starego radia potencjometr głośności. Ustawiłem założyłem i działa....
KApie z rury bo to woda z powietrza zasysanego, czyli para. Dymenie na biało to przdostawianie się płynu chłodniczego w przypadku uszkodzenia uszczelki. Ale wtedy ubywało by płynu i silnik by sie gotował. Raczej któryś gar nie pracuje i nie ma spalania, stąd dym, czy czuć benzyne.
Szybciej to jest odma. Połączenie pokrywy zaworów z górna pokrywą filtra powietrza. Czujnik zasysanego powietrza masz w kolektorze.
Potrzebne mi to było żeby użyć odświeżacza do klimatyzacji w spraju (tzw. granat). Po zdjęciu styropianowej osłony pod schowkiem widać otwór obiegu wewnętrznego i klapkę regulującą. Temat do zamknięcia.
fuelin...po opieciu podcisnienia turbiny nic lepiej,wyglada to tak ,ze silnik malo powietrza zasysa i nie dostaje paliwa,nic nie dymi po prostu nic,mozna gazowac do spodu nawet na postoju i nie dymi,a spalanie nie jest mniejsze,powiedzialbym ,ze nawet wieksze nizeli wczesniej jak auto smigalo ale teraz jazda to meka.
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
Ważne jak się ustawi fajkę zasysu powietrza (można ją dodatkowo wyizolować) i czy obudowa jest skręcona
A filtr powietrza nie jest założony drugą stroną. Węży od powietrza nie zasysa przypadkiem ??
Sprawdz czy czasami nie zasysa lewego powietrza (guma pod gaźnikiem ,serwo). czy była ruszana śruba na której oparty jest siłownik pneumatyczny. Wymień czujnik temperatury ten niebieski na nowy.( jeden jest od wskaźników. Spodkałem się kiedyś z tym że mechanik zablokował siłownik pnematyczny sprawdz czy sie wysówa podczas pracy na wolnych obrotach....
A masz przepływomierz? Bo w nich jest czujnik tem powietrza zasysanego
Jakim olejem zalany układ? Sprawdzić węże czy nie zasysa gdzieś powietrza.
To powietrze ktore omija wirnik nie ma oddawac energii na wirnik tylko ma oddawac ja powietrzu splywajacemu z wirnika pod katem 45 st. Wiesz chyba jak dziala pistolet natryskowy. Przeplyw powietrza zasysa farbe. Jak powietrze splywajace z wirnika zostanie zassane, ciagiem powietrza dookola wirnika, to automatycznie na wirnik wejdzie wiecej powietrza...
Ogólnie zły przepływ powietrza od zasysu po wylot. Trzeba sprawdzić i zasys powietrza i wyrzut spalin. Różnica pomiędzy zasysem i wyrzutem kod 11. Kod 2 przegrzanie. Zasys i wyrzut muszą mieć podobne ciągi wyczuwalne spokojnie rączką
sprawdz czy nie zasysa fałszywego powietrza Dodano po 1 Sprawdz czy nie zasysa fałszywego powietrza .Pozdrawiam Dodano po 1 Sprawdz czy nie zasysa fałszywego powietrza .Pozdrawiam
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
witam. Komin powyżej kalenicy dachu ok 50 cm. Komin odbija jesli jest wychłodzony a nabiera ciągu jesli otworzy sie okno. kominek nie ma zasysu powietrza z zewnątrz. I tu sam sobie odpowiedziałeś. Niestety, kominek potrzebuje dopływu powietrza. Jeżeli jest to jeszcze na etapie budowy, to radzę pomyśleć o doprowadzeniu do kominka powietrza z zewnątrz.
powietrza zasysa passat temperatura powietrza zasysa czujnik zasysa powietrza
cyfra zamiast litery instalacja win10 pompa kulka
instalacja fotowoltaiczna grundig sv2000
Peugeot Geopolis 125cc - problem z obrotami silnika Quad Kawasaki KVF 750 odpala tylko z dzarpaka - przyczyny i rozwiązania