Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
nie radze sie w to w ogole bawic, szkoda silnika...
dokładnie tak
No ta powinien posiadać.
Dzisiaj sprawdziłem, że na włączonym zapłonie jest cały czas 12V na wtrysku Tak ma byc.
Czujnik jest zintegrowany z przepływomierzem. Wyjście we wtyczce na pinach 4 i 5 (niebiesko-czerwony i brązowo-zielony). Nie ma wpływu na rozruch silnika.
Z tego co kojarzę to w przepływomierzu.A jak nie to na dolocie dwu pinowy.Odłącz wtyczkę od przepływomierza jak załapie błąd to będziesz wiedział że na pewno tam.
Modelowo od 98 roku czujnik był już w przepływomierzu, natomiast przed 98 był za przepustnicą(czujnik przykręcony jedną śrubką, dwa styki). Napisz jaki masz błąd oraz co się dzieje z silnikiem.
Czujnik temperatury powietrza zasysanego (G42) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania (4-pinowy).
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
60/100 Np. Termet Ecocondens Gold 20 - 20m Termet Ecocondens Gold 25 - 15m W razie wątpliwości zapraszam do cennika Termet na stronie 31.
A jak pompa jest uszkodzona, to też tak moze być? Chodzi bez remontu ponad 30 lat... To cudowna ta pompa, a na dodatek bardzo blisko do wody, bo w przeciwnym wypadku nie chciała by ciągnąć i jeszcze "zrobić"3,5 atmosfery. na końcu pewnie smok. Nie mam najmniejszego pojęcia czy jest tam zawór zwrotny. Zaworem zwrotnym w studni jest właśnie "smok"(kosz...
Tem powietrza zasysanego z reguły w przepływomierzu a doładowania w kolektorze dolotowym
Temperatura powietrza zasysanego... Na syberii mieszkasz?
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
Im temperatura powietrza chłodniejsza tym jest go więcej w objętości - jest gęstsze i analogicznie, im cieplejsze tym tym rzadsze. W takim razie jesli ECM bedzie myslał ze dostaje cieplejsze powietrze - zuboży teoretycznie mieszanke. Nie wiem jaką tam masz sonde - czy jest to WB czy NB, ale ja bym sie raczej postarał poszukać jakiegos tańszego zamiennika...
Nie ma co bić piany jak to auto nawet nie zostało pod komputer podłączone, 90% tego typu problemów to wina sterownika i starego oprogramowania które nie pokazuje prawidłowej temperatury powietrza zasysanego, 10 minut roboty z wyjęciem sprzętu.
Szkoda że jak miałeś rozebrane nie sprawdziłeś szczelności. Zatykasz dolot powietrza w przepustnicy i ktoś musi gazować i nasłuchujesz świstów itp. lewego powietrza zasysanego przez przepustnice.
Czujnik masz zaraz za przepustnicą, dobry dostęp, dwupinowy
http://ford.sklep.pl/pl,product,319392,c...
No to rzeczywiście kanci.
Mozesz mi rozwinąć do końca numer 63 ? Pisze w legendzie, map sensor z czujnikiem temp powietrza zasysanego.
Tak, oczywiście może być to powodem przegrzewania: część powietrza zasysanego przez wentylator "uciekała" spod dekielka i płaszcz pieca nie był odpowiednio chłodzony. Pozdrawiam
Piony wentylacyjne winny być otwierane na boki komina na przestrzał ,czyli każdy wentylacyjny kanał posiada dwie kratki po obydwu stronach komina http://obrazki.elektroda.pl/6750516700_1...
Świece robily zwarcie
Kolego przez ten otwór nic nie może zasysać to jest tylko odprężenie membrany odmy ... Ta pokrywa jest niestety wadliwa i będzie generować błąd nieszczelnego dolotu ...
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Możliwe że pękł łącznik, musisz zdjąć cylinder, odblokować opaskę i delikatnie odwinąć podstawę gaźnika. Wtedy będziesz pewny że nie uszkodziłeś go. Ale ja bym stawiał że śruby się poluzowały od podstawy cylindra. Żeby to sprawdzić musisz odkręcić śruby od amortyzatorów i wyciągnąć karter. ;]
Szybciej to jest odma. Połączenie pokrywy zaworów z górna pokrywą filtra powietrza. Czujnik zasysanego powietrza masz w kolektorze.
Koledzy jak w temacie t5 2010 rok silnik 2.0 tdi 75kw CAAB po podpięciu pod komputer błędy p0238 ciśnienie w kolektorze /czujnik ciśnienia doładowania g31 -sygnał za wysoki oraz błąd p0113 czujnik temp zasysanego powietrza g42 sygnał za wysoki . Dodam że odpalam autko i temp widzi ok tylko ruszę i wywala że temp -40 stopni i wali błędami . Do tej pory...
Według instrukcji i schematów w elsa czujnik powietrza zasysanego 2 jest w przepływomierzu , ten z linku jest w kolektorze ssącym . Tylko jak tester nie generuje nawet kodu błędu to i opisu nie byłbym pewny.
Może pokrywa dachowa zbyt mocno jest osłonięta i zasłania dostęp powietrza do spalania. Należy zostawić kilka centymetrów między pokrywą a kołnierzem przeciwdeszczowym. Przy kotle turbo wkład należy zakończyć parasolem by nie zalać wentylatora z opadów.
4 procentowe naciśniecie pedału przyspieszenia 6- temperatura chłodziwa 7- temperatura powietrza zasysanego 8 ciśnienie 9 napięcie zasilające sterownik, zacisk KL30
Nie ma to znaczenia.
Jak zasysam ustami w wezyk, ktory idzie do gruszki to jest cos takiego jak stala wymiana powietrza - tzn nie cos takiego, ze jak zasysam to powietrze "trzyma sie" tylko tak jak byl swobodny przeplyw powietrza zasysanego. Masz dziurawą gruszkę. Do wymiany.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Ściągasz dywanik pod nogami pasażera i tam jest przykręcona na trzy śruby osłona tunelu zasysania powietrza ,do której też wchodzi kabel zasilający webasto. A całe to pudełko podwieszone pod kabiną jest komorą zasysania powietrza ,natomiast wylot jest gumowym wężem w podłogę kabiny
Silnik Blok 1, okienko 1 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 3 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 4 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Blok 6, okienko 3 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Licznik: Blok 2, okienko 4 - czujnik temperatury zewnętrznej G17 Blok 3, okienko 1 - czujnik temperatury silnika G62 Blok...
Czy rano czy w nocy niema różnicy. Tylko jak się silnik zagrzeje to takie są temperatury na tym dolocie. Nawet i 70 stopni. Dodano po 51 Dodam jeszcze że tak ogólnie wzrosło spalanie. Jeżeli jest zimny chodzi normalnie jak się zagrzeje trochę traci na mocy. Co to może być?
http://obrazki.elektroda.pl/2472230400_1... mam nadzieje ze sie autospeedy nie obrazi
Najlepiej byłoby sprawdzić przez tester ilość powietrza zasysanego ale można pobawić się na "piechotę". Nie jestem pewien czy to ten model przepływki ale wrzucam to co mam... EGR - recyrkulator gazów wylotowych. Jest to zawór, który powoduje powrót gazów wylotowych do kolektora dolotowego. :D
Czytaj co wcześniej pisałem. Do regeneracji FAPa przełaczana jest droga powietrza zasysanego przez silnik (obejście IC) dla podniesienia temperatury. Pewnie któraś klapka ci się zacina. lub jest źle sterowana. Podłączenie pod PP2000 i test el. wyk. powinien pomóc znaleźć problem.
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
Dzieki.Jeszcze jedno pytanie...Co to za czujnik na 1 fotce? nie moge nigdzie takiego znalesc...
Komp widzi poprawną temp powietrza zasysanego?
Cześć. Tak to jest ten sam czujnik.
Jeśli wyjście jest od spodu to możesz dać zwykła kanalizacyjna.
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
Korekty jak się mają ? Dwumasa zmieniana była dawno temu ? Sprzęgło jednokierunkowe alternatora ok napinacz nie szaleje?
KApie z rury bo to woda z powietrza zasysanego, czyli para. Dymenie na biało to przdostawianie się płynu chłodniczego w przypadku uszkodzenia uszczelki. Ale wtedy ubywało by płynu i silnik by sie gotował. Raczej któryś gar nie pracuje i nie ma spalania, stąd dym, czy czuć benzyne.
A masz przepływomierz? Bo w nich jest czujnik tem powietrza zasysanego
Ten czujnik jest razem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego (jeden element), dochodzą do niego 4 przewody. Masz VAGa to poprostu go odłącz i wtedy wogóle nie będzie się dało go skasować, ponadto powinien wyskoczyć drugi błąd od czujnika temp powietrza G72. W ten sposób możesz sobie sprawdzić, który to. Ten błąd może oznaczać uszkodzony czujnik...
Skoro nawet nie startuje to po przeczytaniu opisu wyglada na to ze zacząłeś od końca… sprawdź sprzęgło na sprężarce, następnie napięcie na sprężarkę. Jest jeszcze czujnik ciśnienia w układzie. Strzelam ze błąd, który podałeś był w ECU wiec mówi o problemu z przepływomierzem bo tam jest czujnik powietrza zasysanego. W fordach często przyczyna jest...
Podpatrz jaką temperaturę powietrza i chłodziwa widzi sterownik na zimnym silniku.
Ten drugi czujnik temperatury na wymienniku zamontowano nie bez powodu. Chroni przed zalodzeniem parownika i uszkodzeniem sprężarki. Z wodą w obiegu powinno być już ok. Elektrozawór podłącz pod zacisk nr. 1 i N. Najlepiej najpierw podłącz "na krótko" i sprawdź temperaturę powietrza zasysanego, nawiewanego, temperaturę wody zasilającej, powrotnej i ile...
Chyba nie ma sensu, gdyż powietrze zużyte wyrzucane przez rekuperator nie jest ciepłe. Jest niewiele cieplejsze od powietrza zasysanego. Dodatkowo zaburzyłbyś przepływy powietrza w rekuperatorze poprzez wentylator pompy ciepła.
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam lagune 1.9dti kombi ktora chce doprowadzic do stanu idealnego. Jako iz kupilem model ktory nie posiada zadnej korozji postanowilem by nie zalowac w naprawy. Wymienilem swiezo sprzeglo olej 10w40 wszystkie filtry itp. Auto po wymianie termostatu ktory niestety przeciekal zaczelo dziwnie zachowywac sie na biegu...
Można wstawić wściekle drogi opornik z samochodowych regulatorów obrotów. Opornik będzie się mocno grzał, więc powinien być w strumieniu zimnego powietrza zasysanego do nagrzewnicy. Opornik dobiera się do mocy sinika. Są oporniki dużej mocy do użytku ogólnego, więc ich cena jest niespecjalnie wysoka. Można zacząć od opornika 1Ω/25W lub większej...
Powinni tam miec http://opel-shop.pl Pozdrawiam!
Co do czujnika to trzeba sprawdzić czy będzie pasował gwint i czy w programie da się ustawić na taki (4,7K jak dobrze zauważyłem). Co do podpinania rezystora to Ty się wpinasz w czujnik dla deski rozdzielczej i z tego powodu w sterowniku silnika nie ma różnicy. Druga sprawa to czy Ty na pewno patrzysz na temperaturę silnika w PP2000 a nie na temperaturę...
załóż na ostatni przewód potencjometr 10 k i odkręć na max:)
Podczas eksperymentalnego kryzowania powietrza dolotowego do spalania zauważyłem ,że im tego powietrza zasysało mniej , tym niższa była temperatura spalin wyrzucanych do komina oraz nieco wyższa temperatura powietrza ogrzanego na wylocie.
pozycja czujnika temperatury
Powiedz, takie to trudne? Tak cięzko samemu dojść? Od początku wiedziałem jak to podłączyć ale bałem się że spale sterownik silnika. Wystarczyło tylko napisać że mogę spiąć na krótko oba przewody i nic się nie stanie. Nawet nie szukałem po sklepach potencjometru tylko wywaliłem ze starego radia potencjometr głośności. Ustawiłem założyłem i działa....
Serwisant kotła ma możliwość podłączenia analizatora spalin po stronie spalin - i tutaj reguluje kocioł, ale ma też możliwość podłączenia po stronie powietrza zasysanego do kotła - i tutaj sprawdza się czy przypadkiem do powietrza nie są zaciągane spliny - na analizatorze pojawia się jakaś wartość CO2 i CO. W czystym powietrzu nie będzie żadnej zawartości...
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
Normalne, za małe obroty a zaworki są listwowe i do ich pracy potrzeba większej różnicy ciśnień.
470A01 - Ilość powietrza zasysanego doprowadzanego do silnika spalinowego jest zbyt mała.
Jeżeli ilość otworów pozwoli na zasysanie powietrza (przewietrzanie wnętrza) to ciągnąć, jeśli nie to dmuchać.
Nie miałem kontaktu z tym Siemensem, ale w każdym ekspresie z którym miałem do czynienia w dyszy spieniania jest mały otwór do zasysania powietrza. To właśnie powietrze zasysane z zewnątrz i wtłaczane przez pęd pary do mleka tworzy pianę. Otwór ten jest niewielki i często ulega zapchaniu, prawdopodobnie i w tym przypadku jest tak samo.
Podłącz samochód pod CLIPa - on najrzetelniej pokaże błędy. Uszkodzony czujnik temperatury powietrza zasysanego może być efektem używania "chińskich" interfejsów. Na sam początek CLIP.
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
dusza główna odpowiada za stosunek powietrza do paliwa jesli jest przytkana to ilosc paliwa jest za mala w stosunku do zasysanego powietrza i ty ten stosunek regulujesz ssaniem
IAT(intake air temperatur) nie odpowiada za temperaturę na desce i nie ma nic do klimatyzacji IaT to czujnik temperatury powietrza zasysanego przez silnik, ty masz problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Nie wiem gdzie pn jest w Volvo, najczęściej siedzi w lusterku zewnętrznym lub w zderzaku
Musisz po pierwsze zalozyc airbox (obudowe filtra)-ma ona duze znaczenie, zachodza w niej zjawiska odbicia powietrza zasysanego do cylindrow. Po drugie zrob porzadek ze ssaniem-bez niego rowniez silnik nie odpali prawidlowo. Trzecia sprawa-jesli masz nieszczelne krocce to rowniez silnik nie bedzie prawidlowo pracowal, ani odpalal. Powiem ci ze uszczelnienie...
Górny element spieniacza jest odpowiedzialny za zasysanie powietrza,przypuszczam iż jest on zatkany lub zaklejony.
Witam . Jeśli hydrofor zaczął wyłączać się przy ustawieniu na niższe ciśnienie i przestał to uszkodzenie wskazuje na pompę . Jedynym ratunkiem jest kolejne obniżenie ciśnienia , jednak efekt będzie krótkotrwały , lub remont pompy . Przyczyną może być także niezbyt szczelne połączenie rury ssącej z pompą . Minimalna nieszczelność w miarę wzrostu ciśnienia...
Było to sprawdzane. Auto we wrześniu miało wymianę silnika, na poprzednim silniku było to samo. Dodano po 1 Jednak co ciekawe. Sprawdziłem pracę po odłączeniu czujnika temperatury powietrza zasysanego w dolocie i o dziwo silnik pracuje prawidłowo. Czujnik sprawny, map sensor sprawny, wskazania prawidłowe. Po odłączeniu w/w temperatura powietrza zasysanego...
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Tak. Jest tam silniczek od zasysania powietrza do czujnika temp. rozebranie panelu nie powinno być jakieś skomplikowane.
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
To jest element korka od zbiornika z paliwem. Jest on odpowiedzialny za zasysanie powietrza do zbiornika a nie pozwala wylewać się paliwu kiedy przechlasz/obracasz piłę. Na fotce widać że pękł pierścień który trzymał ten element z lewej.
a możliwe ze jest uszkodzony czujnik powietrza zasysanego ?
Witam , będę miał w domu rekuperator z czerpnią albo: - w ścianie - albo w gruncie chciałbym wykorzystać Kolektor powietrzny np puszek po piwie, do podgrzania powietrza zasysanego do rekuperatora, jak to będzie się sprawowało zimą. Czy powierzę zagrzane z kolektora nie ostudzi się jeśli przejdzie przez czerpnie w gruncie? czy ocieplić rurę. czy zrobić...
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
Błąd E-1 to usterka czujnik temperatury powietrza zasysanego,E-2 czujnik temp. zewnętrznej.
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
Sprawdź egr i przepustnice i zerknij na parametr powietrza zasysanego oraz otwarcie egr
Automatyczny odpowietrznik musi działać pod ciśnieniem, on wypuszcza powietrze z układu i nie pozwala wydostać się wodzie ale nie zapobiega zasysaniu powietrza. Zastosowanie go przed pompą jest bezcelowe.
Ad1. Nie to nie jest dużo. Żywotność stopnia śrubowego jest określana na około 25-30 tyś godzin. Ale zaleca się wymiana łożysk co 10tyś. Ad2. Pobór prądu w normie temperatura też. W elektrycznych wyłącznik przegrzania jest nastawiony na 100°C. Ad3. Tam nie masz możliwości przelania oleju. Może go być lekko za dużo. Ale to na nic nie wpływa. Wręcz jest...
Sprawdź podczas jazdy na 3biegu około 2500 obr jaka pokazuje masę powietrza zasysanego i ile bar pompuje turbo?
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Co do dawki paliwa , to zwróciłbym uwagę na sygnał o masie zasysanego powietrza , temperaturze cieczy, pompki nowe czy używka?
Pinout przepływomierza: 1 - sygnał MAF 2 - masa 3 - plus 4 - sygnał temperatury powietrza zasysanego Między 2 a 3 masz mieć ok 12V po włączeniu zapłonu. Przy pracującym ciepłym silniku na biegu jałowym pomiędzy masą a 1 ma być ok 1,2V Plus jest podawany ze stacyjki. Masa idzie z ECU. Połączenie przepływomierz - ECU: 1 - 13 2 - 12 Piny 12 i 13 są w dużej...
Jakim sposobem sprawdzić, czy iskra jest wewnątrz cylindra ? Wyeliminować wszsytko, co może powodować, że jej nie ma. Jeżeli iskra na zewnątrz jest silna, taka, jak ma być to układ wytwarzania wys. napięcia jest ok. Jeżeli świeca jest niedobra, to można ją wygrzać nad płomieniem i wyczyścić. Do celów sprawdzenia powinno wystarczyć. Zadbać o przewody...
Powietrze jest pobierane z zewnątrz, żeby była lepsza wentylacja w środku. Powtórzę więc jeszcze raz, to jest błąd. Priorytetem dla sterownika pieca jest wbudowany czujnik temperatury, a ten mierzy temp powietrza zasysanego do ogrzania. Sterownik widzi sprzeczność, na tym dodatkowym, w regulatorze jest np.18 stopni a na wlocie do agregatu grzewczego...
Podjedź jeszcze raz niech Ci poda błąd a nie kasuje. Jeżeli błąd jest zależny od poziomu paliwa może być coś z ciśnieniem. Czy przy odkręcaniu korka nie słychać zasysania powietrza? Spróbuj po zatankowaniu do pełna przejechać z nie dokręconym korkiem.
Odpowiedziałeś sobie niejako sam - czujnik temperatury zasysanego powietrza informuje komputer o temperaturze zasysanego powietrza :D Mając nawet minimalne pojęcie o prawach fizyki wiesz na pewno że wraz ze wzrostem temperatury zwiękrza się objętość powietrza w jednostce pojemności. Co za tym idzie w stałej jednostce objętości będzie go wraz ze wzrostem...
Jeśli na postoju jest dobrze a podczas jazdy obroty spadają może to być zależne od zasysania powietrza. Mam tak w Fordzie Mondeo. Podczas postoju powietrze zasysane jest swobodnie a podczas jazdy na luzie zbyt dużo powietrza dostaje kolektora. Sprawdź ustawienie kolektora ssącego i czy możesz ewentualnie go odwrócić w mniej przewiewne miejsce lub początek...
zasysanego powietrza mała zasysanego powietrza temperatury powietrza zasysanego
zmywarka drzwiczki zerwana plomba uszczelka podgrzewacza
Korg Pa500 - brak dźwięku, możliwe przyczyny i rozwiązania Jak sprawdzić MMS w Nokii 3510i - instrukcja krok po kroku