60/100 Np. Termet Ecocondens Gold 20 - 20m Termet Ecocondens Gold 25 - 15m W razie wątpliwości zapraszam do cennika Termet na stronie 31.
Im temperatura powietrza chłodniejsza tym jest go więcej w objętości - jest gęstsze i analogicznie, im cieplejsze tym tym rzadsze. W takim razie jesli ECM bedzie myslał ze dostaje cieplejsze powietrze - zuboży teoretycznie mieszanke. Nie wiem jaką tam masz sonde - czy jest to WB czy NB, ale ja bym sie raczej postarał poszukać jakiegos tańszego zamiennika...
Czujnik masz zaraz za przepustnicą, dobry dostęp, dwupinowy
Czujnik temperatury powietrza zasysanego (G42) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania (4-pinowy).
No to rzeczywiście kanci.
Piony wentylacyjne winny być otwierane na boki komina na przestrzał ,czyli każdy wentylacyjny kanał posiada dwie kratki po obydwu stronach komina http://obrazki.elektroda.pl/6750516700_1...
Kolego przez ten otwór nic nie może zasysać to jest tylko odprężenie membrany odmy ... Ta pokrywa jest niestety wadliwa i będzie generować błąd nieszczelnego dolotu ...
Możliwe że pękł łącznik, musisz zdjąć cylinder, odblokować opaskę i delikatnie odwinąć podstawę gaźnika. Wtedy będziesz pewny że nie uszkodziłeś go. Ale ja bym stawiał że śruby się poluzowały od podstawy cylindra. Żeby to sprawdzić musisz odkręcić śruby od amortyzatorów i wyciągnąć karter. ;]
Jeśli masz taki czujnik (IAT+MAP) to zewrzyj "-" z "NTC". http://obrazki.elektroda.pl/2790985500_1...
Może pokrywa dachowa zbyt mocno jest osłonięta i zasłania dostęp powietrza do spalania. Należy zostawić kilka centymetrów między pokrywą a kołnierzem przeciwdeszczowym. Przy kotle turbo wkład należy zakończyć parasolem by nie zalać wentylatora z opadów.
A jak pompa jest uszkodzona, to też tak moze być? Chodzi bez remontu ponad 30 lat... To cudowna ta pompa, a na dodatek bardzo blisko do wody, bo w przeciwnym wypadku nie chciała by ciągnąć i jeszcze "zrobić"3,5 atmosfery. na końcu pewnie smok. Nie mam najmniejszego pojęcia czy jest tam zawór zwrotny. Zaworem zwrotnym w studni jest właśnie "smok"(kosz...
Jeśli wyjście jest od spodu to możesz dać zwykła kanalizacyjna.
Korekty jak się mają ? Dwumasa zmieniana była dawno temu ? Sprzęgło jednokierunkowe alternatora ok napinacz nie szaleje?
Ściągasz dywanik pod nogami pasażera i tam jest przykręcona na trzy śruby osłona tunelu zasysania powietrza ,do której też wchodzi kabel zasilający webasto. A całe to pudełko podwieszone pod kabiną jest komorą zasysania powietrza ,natomiast wylot jest gumowym wężem w podłogę kabiny
Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
nie radze sie w to w ogole bawic, szkoda silnika...
dokładnie tak
No ta powinien posiadać.
Jeżeli ilość otworów pozwoli na zasysanie powietrza (przewietrzanie wnętrza) to ciągnąć, jeśli nie to dmuchać.
Dzisiaj sprawdziłem, że na włączonym zapłonie jest cały czas 12V na wtrysku Tak ma byc.
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
To jest element korka od zbiornika z paliwem. Jest on odpowiedzialny za zasysanie powietrza do zbiornika a nie pozwala wylewać się paliwu kiedy przechlasz/obracasz piłę. Na fotce widać że pękł pierścień który trzymał ten element z lewej.
Czujnik jest zintegrowany z przepływomierzem. Wyjście we wtyczce na pinach 4 i 5 (niebiesko-czerwony i brązowo-zielony). Nie ma wpływu na rozruch silnika.
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
Górny element spieniacza jest odpowiedzialny za zasysanie powietrza,przypuszczam iż jest on zatkany lub zaklejony.
Podjedź jeszcze raz niech Ci poda błąd a nie kasuje. Jeżeli błąd jest zależny od poziomu paliwa może być coś z ciśnieniem. Czy przy odkręcaniu korka nie słychać zasysania powietrza? Spróbuj po zatankowaniu do pełna przejechać z nie dokręconym korkiem.
Szybciej to jest odma. Połączenie pokrywy zaworów z górna pokrywą filtra powietrza. Czujnik zasysanego powietrza masz w kolektorze.
Tak. Jest tam silniczek od zasysania powietrza do czujnika temp. rozebranie panelu nie powinno być jakieś skomplikowane.
Automatyczny odpowietrznik musi działać pod ciśnieniem, on wypuszcza powietrze z układu i nie pozwala wydostać się wodzie ale nie zapobiega zasysaniu powietrza. Zastosowanie go przed pompą jest bezcelowe.
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
Na filtrze epa12 jest jakby uszczelka króra łączy szczelność pojemnika a odkurzacza. Wyjęcie filtra powoduje zasysanie powietrza z boków i dlatego ssanie słabsze. Niech autor potwierdzi, lub zrobi kilka fot filtra z obu stron..
Odpowiedziałeś sobie niejako sam - czujnik temperatury zasysanego powietrza informuje komputer o temperaturze zasysanego powietrza :D Mając nawet minimalne pojęcie o prawach fizyki wiesz na pewno że wraz ze wzrostem temperatury zwiękrza się objętość powietrza w jednostce pojemności. Co za tym idzie w stałej jednostce objętości będzie go wraz ze wzrostem...
Co do dawki paliwa , to zwróciłbym uwagę na sygnał o masie zasysanego powietrza , temperaturze cieczy, pompki nowe czy używka?
dusza główna odpowiada za stosunek powietrza do paliwa jesli jest przytkana to ilosc paliwa jest za mala w stosunku do zasysanego powietrza i ty ten stosunek regulujesz ssaniem
A nie masz przedmuchów w układzie wydechowym? Nieszczelności blisko głowicy powodują zasysanie powietrza (tlenu) i fałszowanie pomiarów przez sondę.
Oto rysunek: http://img235.imageshack.us/img235/2696/...
Czyli chcesz wodę ,,wyssac" z tej rury prywatnej, tak ? Tu raczej chodzi, o to by takim sposobem "wciągnąć " wodę do rurociągu, gdy w studni będzie więcej wody.
Nieszczelność może powodować zasysanie powietrza. Stawiam na zapowietrzenie układu. Podłącz wszystko, kręć silnikiem, a druga osoba niech luzuje po kolei wtryskiwacze.
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
Z tego co kojarzę to w przepływomierzu.A jak nie to na dolocie dwu pinowy.Odłącz wtyczkę od przepływomierza jak załapie błąd to będziesz wiedział że na pewno tam.
W tym układzie znajduje się czujnik zasysanego powietrza ,jest przed przepustnicą. Proponuje pojechać na szrociarnie za 5 zł kupiłem kiedyś pomogło objawy miałem identyczne
Normalne, za małe obroty a zaworki są listwowe i do ich pracy potrzeba większej różnicy ciśnień.
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
za ilosc mieszanki w tym aucie odpowiedzialny jest: czujnik temp silnika. sonda lambda. czujnik temp. zasysanego powietrza. uszkodzony wtryskiwacz. Teraz wiesz co trzeba sprawdzic
Modelowo od 98 roku czujnik był już w przepływomierzu, natomiast przed 98 był za przepustnicą(czujnik przykręcony jedną śrubką, dwa styki). Napisz jaki masz błąd oraz co się dzieje z silnikiem.
Witam . Jeśli hydrofor zaczął wyłączać się przy ustawieniu na niższe ciśnienie i przestał to uszkodzenie wskazuje na pompę . Jedynym ratunkiem jest kolejne obniżenie ciśnienia , jednak efekt będzie krótkotrwały , lub remont pompy . Przyczyną może być także niezbyt szczelne połączenie rury ssącej z pompą . Minimalna nieszczelność w miarę wzrostu ciśnienia...
Pompy wody zazwyczaj nie lubią pracy na sucho, więc zassanie wody w dolnej studni raczej odpada. Jednak są takie pompki wody na 12 V. Zabierasz akumulator do górnej studni i tłoczysz wodę, aż wypchnie całe powietrze. Ja dwa lata używałem akumulatora 18 V od wkrętarki i przetwornicy step-down 12 V, aby wyciągać wodę 2 metry w górę ze studni. Tylko w...
Reduktor = redukuje czyli nie odcina wypływu gazu w przypadku rozszczelnienia węża . Co do spalania mieszanki propan-butanu i powietrza , sam sobie już odpowiedziałeś :-) "Tajemnica" tkwi w konstrukcji samej głowicy palnika . Po to od spodu są otwory na zasysanie powietrza. Szybciej zgaśnie płomień niż go "wciągnie" do węża ;-)
najnowsza jest taka, że może komin jest za długi i powietrze zdąży się wychłodzić i skroplić zanim doleci do pieca( czy to możliwe?) Czy w pomieszczeniu kotłowni panuje niższa temperatura niż temperatura zasysanego powietrza? W dodatku spaliny im bliżej kotła tym są cieplejsze. Kondensat mamy jeżeli ciepłe, wilgotne powietrze mocno schodzimy na jakiejś...
Wymieniłem filtr paliwa na purflux'a i zobaczymy. Co ciekawe wczoraj kiedy była odwilż nic nie działo się z samochodem. Kiedy było -10 stopni szarpał i podawał powietrze z paliwem, ogólnie nie dało sie jechać. A wczoraj przy +4 jak ręką odjął. Zobaczymy co będzie po wymianie filtra, chociaż po krótkiej obserwacji w przewodzie paliwowym przez chwilę...
To kolega nie ma pompy takiej w której zbiorniczek osadzony jest bezpośrednio w pompie , tylko płyn ze zbiorniczka do pompy płynie przewodem ? Jeżeli tak to proszę uszczelnić zaciskami przewód . Moim zdaniem mechanizm zasysania powietrza jest taki ,że tłoczek cofając się zassie powietrze.
Nie miałem kontaktu z tym Siemensem, ale w każdym ekspresie z którym miałem do czynienia w dyszy spieniania jest mały otwór do zasysania powietrza. To właśnie powietrze zasysane z zewnątrz i wtłaczane przez pęd pary do mleka tworzy pianę. Otwór ten jest niewielki i często ulega zapchaniu, prawdopodobnie i w tym przypadku jest tak samo.
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Komputer steruje dawkowaniem posiłkując się odczytami m.in. obrotów wału, temperatury silnika, pomiarem ilości zasysanego powietrza (przepływomierz), położenia pedału Jak nie masz możliwości odczytania komputera, sprawdź jakość połączeń do tych elementów
Pamiętaj też o konieczności bardzo dobrej filtracji zasysanego powietrza - nie mają prawa się dostać do pompy żadne (najmniejsze nawet) drobiny cyny. W innym wypadku będzie Cię czekać okresowa wymiana pompy... U mnie w tej roli sprawdził się papierowy filtr paliwa.
Wszystkie uszczelnienia w typowych siłownikach pneumatycznych tłokowych doszczelniają się dzięki nadciśnieniu. Podciśnienie będzie powodować zasysanie powietrza przez uszczelnienia, głównie dławicę. Dla tego do vacu stosuje się zwykle siłowniki przeponowe/ miechowe (vide siłowniki od pneumatycznych tempomatów lub serwo hamulców).
Pompka paliwa to te dwa czarne przewody co mówisz że wychodzą pod podwoziem z króćca zasysania powietrza, powinny być zakończone kostką. Te konektory (brązowy i zielono-biały) zostaw w spokoju, bo służą do czegoś innego, a po trzecie nie ma takiego pieca o jakim piszesz tylko jest AT 2000ST.
Jeśli na postoju jest dobrze a podczas jazdy obroty spadają może to być zależne od zasysania powietrza. Mam tak w Fordzie Mondeo. Podczas postoju powietrze zasysane jest swobodnie a podczas jazdy na luzie zbyt dużo powietrza dostaje kolektora. Sprawdź ustawienie kolektora ssącego i czy możesz ewentualnie go odwrócić w mniej przewiewne miejsce lub początek...
rozebrałem lapka, przez klawiaturę nie miał jak zasysać powietrza, bo klawiatura była szczelna od spodu. Przeczyściłem radiator i wentylator, do tego zmienilem pastę a dla efektu wywierciłem kilak dziurek na wentylator, teraz czuć że zaciąga powietrze dołem i od razu ciszej chodzi :)
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Sprawdź zawór przełączający odpowietrzenie skrzyni korbowej. Przykręcony jest do pokrywy zaworów na cztery wkręty podłączone są do niego chyba dwie plastikowe karbowane rury. W środku jest mały grzybek, który potrafi oderwać się i odsłonić przelot. Widać go po odkręceniu zawora.
Zaglądnij sobie jak wygląda ten czujnik. To termistor NTC. Jak go przylutujesz to przełożysz.
poluzowane szczeki hamulcowe tzn nie trzymaja zabezpieczenia szczek takie sprezynki a co do spalania troche za duzo sprawdz termostat i czujnik temperatury zasysanego powietrza byc moze silnik jes niedogrzany i pracuje na wzbogaconej mieszance wzglednie sonda lambda powinien palic w granicach 5,5-7l
Jeżeli chodzi o czujnik powietrza w kolektorze dolotowym to sądzę, że trzeba go aktywowac za pomocą StarDiagnozy, a w drugim przypadku to na podstawie tego co po kolei wykonałeś wydaje mi się , że ponownie musisz otworzyć sterownik świec żarowych i ponownie połączyc zabezpieczenie przeciwzwarciowe.Pozdrawiam
charakterystyki nie mam ale masz tu lokalizację tegoż czujnika i nr katalogowy http://obrazki.elektroda.net/34_11902231... Co do charakterystyki to myślę że będzie taka sama jak czujnika temp. zasysanego powietrza czy też cieczy chłodzącej w obydwu tych przypadkach termistor NTC 2,2k spełnia swoją role (ale to tylko taki mój domysł)
Jakim sposobem sprawdzić, czy iskra jest wewnątrz cylindra ? Wyeliminować wszsytko, co może powodować, że jej nie ma. Jeżeli iskra na zewnątrz jest silna, taka, jak ma być to układ wytwarzania wys. napięcia jest ok. Jeżeli świeca jest niedobra, to można ją wygrzać nad płomieniem i wyczyścić. Do celów sprawdzenia powinno wystarczyć. Zadbać o przewody...
Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu przekazuje temperaturę zasysanego powietrza do komputera silnika. Komputer na podstawie temperatury i przepływu oblicza masę powietrza i na jej podstawie ustala czas wtrysku paliwa. Ta temperatura nie jest wyświetlana na liczniku, czy w wyświetlaczu centralnym. Czy schemat masz po VINe pojazdu czy po modelu...
Ciekawa sprawa mam podobny silnik AHU czyli następca 1Z i też mam WG i też bym zamienił WG na kierownice, ale zmiana map EGR to zmiana typu ciśnienia sterowania z in "+" na in "-" nie wydaje mi się taka oczywista, bo MAF podaje wagę zasysanego powietrza w stosunku do ilości zasysanych spalin (EGR), i z związku z tym soft sterownika ma co do EGR inne...
Dokładnie zaistniał problem ze szczelnością komina.po sprawdzeniu nie przyniosło by efektu, radziłbym sprawdzić prestostat oraz zwężke.
witam Silnik 0,7l czterosuwy wykonał 1000obr. Ssanie następuje co drugi obrót więc: 500*0,7l=350l Na 1000obr silnik zasysa 350l powietrza Czy moje powyższe obliczenia są poprawne?
Luzy zaworowe ustawione? Możesz też posprawdzać połączenie gaźnika z cylindrem pod kątem zasysania lewego powietrza.
Witam. Zapewne ktoś spuszczał wodę z grzejników bo mniemam że Pani mieszka w bloku bądź wieżowcu na ostatnim piętrze gdzie jest ogrzewanie miejskie. Odpowietrznik syczał z uwagi na zasysanie powietrza do rur. Generalnie odpowietrzniki należy odkręcić, głowice grzejnikowe też pozostawić otwarte na czas okresu letniego. Tam NIC NIE WYBUCHNIE proszę się...
Kolego SLAL w układzie zamkniętym taki problem to wyłącznie za niskie ciśnienie układu... Zgadzam się z mirrzo.
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Instalacja koltec necam. Filtr kilka dni temu wymieniony czyszczony i regenerowany parownik i rozdzielacz. Jak dodaje gazu to gdzieś słychać takie zassanie chwilowe podczas przyduszenia sie przy gwałtowniejszym dodaniu gazu. Na benzynie jest ok.
Dokladnie. Inaczej bedzie to co jest, czyli zasysanie powietrza, w tym wypadku z baku.
Możliwe, że w weekend duży pobór gazu-wypieki gotowanie- schłodzona butla, może reduktor, miała mniejsze ciśnienie to wpływa na zasysanie powietrza przez dyszę palnika. Inna sprawa, że w butli z gazem można spotkać oprócz gazu wiele zanieczyszczeń w tym wodę- ta w postaci pary też zabarwia płomień na czerwono. Sprawa nie warta zajmowania się, chyba...
Czy taki zawór na dolocie jest w Wan AW? To pytania techniczne: trzy tłoki, ale o jakiej średnicy? I jaką średnicę ma dolot (zawór dolotowy), że nie powoduje strat przy zasysaniu powietrza?
Gdyby zbyt powoli dostawało się paliwo do gaźnika to nie pracował by na ssaniu. Nie wiem jak w Twoim agregacie realizowane jest działanie na ssaniu. Przypuszczam, że tak samo, a polega ono na przesłonięciu przekroju gardzieli gaźnika - taka dodatkowa przepustnica niezależna od tej sterowanej regulatorem odśrodkowym. W normalnej sytuacji jak przestawi...
ECU pokazuje temperaturę otoczenia 4 st C Otoczenia czy temp. zasysanego powietrza? To dwie różne sprawy. Sam zaś przepływ wydaje się być w porządku, 1,9 ciągnie 40 kilo na godzinę. To 25MPa dla biegu jałowego bądź podwyższonego biegu podczas pracy silnika bez żadnego obciążenia może być. Co się dzieje z tym Fiatem? W czym problem?
Ja dałbym sobie spokój z elektroniką a sprawdził układ paliwowy. Sam pisałeś, że ciężko pali, a jak już to po chwili gaśnie. Według mnie to typowy objaw zasysania powietrza (minimalnie) do układu paliwowego. Sam już się nieraz nadziałem, że dwa dni szukania gdzie bądż a w efekcie się okazało, że (np.) opaska na filtrze paliwa przepuszczała...
Moim zdaniem usterka czujnika zasysanego powietrza nie powoduje załączenia wentylatorów. Czujnik temp.zasysanego powietrza jest chyba w kolektorze ssącym,drugi może być w przepływomierzu. Co innego czujnik temp.cieczy chłodzącej, którego usterka na pewno załączy wentylator. Jeden czujnik jest w obudowie termostatu (pompy) ,drugi może być na wyjściu...
Jezeli obroty silnika sa prawidlowe to wyczysc pozadnie dolot powietrza . Jesli to nie pomoze , usun blaszana kryze z otworu zasysania powietrza
Witam sam stwierdziłeś że zatykając przelew poczułeś wzrost ciśnienia i krążenie wody w instalacji. Możesz to łatwo stwierdzić podczas napełniania instalacji doprowadź do przelewu i zamykając dopływ zaobserwuj czy woda z przelewu przestaje lecieć zaraz po zakręceniu czy po jakimś czasie i czy nie ma zjawiska zasysania powietrza do wewnątrz rury przelewowej...
witam, może komuś to pomoże... ten sam problem co kolega (błąd 11 na wyświetlaczu) kombinuje, rozbieram, zaglądam i co? okazuje się ze piecyk dostaje za mało powietrza do spalania gazu (komora zamknięta). działo się tak ponieważ za zasysaniu powietrza zamontowałem anemostat i za bardzo go skręciłem. po zwiększeniu dopływu powietrza problem znikł. pozdrawiam...
Sonda PT1000 to termopara mierząca temperaturę "pieca", a termistor NT100k to temperatura zasysanego powietrza. Termopara i termistor NTC mają całkowicie odmienne charakterystyki pracy i nie są zamienne.
Auto zostało zakupione wczoraj. Po przejrzeniu podejrzewam, że winowajcą jest korek wlewu oleju silnikowego – brak uszczelki, zasysanie powietrza.
Przed pompą musi być zamontowany filtr. Pompę przenieś na powrót, ponieważ wewnątrz kotłów zazwyczaj znajdują się odpowietrzniki, które muszą odpowietrzać układ. Przy pompie zamontowanej na zasilaniu będzie się tworzyło podciśnienie wewnątrz kotła, które będzie powodowało zasysanie powietrza poprzez odpowietrzniki i zapowietrzanie całego układu. Osobiście...
Problem rozwiązany, dzięki serwisowi mercedesa w Kaliningradzie. Mój intercooler jest chłodzony cieczą (wygląda jak blok aluminium bez widocznych żeberek) a obieg cieczy jest wymuszany małą pompką elektryczną, która się zawiesiła. Dostała „łomot młotkiem” – chwilowo działa, a ja wytyczne, co wymienić. Więc czujniki temp. powietrza...
Komputer i temperatura silnika czy poprawna na kompie oraz temp zasysanego powietrza? Odłączałeś przewód od czujnika temp na próbę?
Temperatura powietrza zasysanego... Na syberii mieszkasz?
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
Witam jazda na gazie czy na benzynie odbywa się tak samo w momencie kiedy auto leci na luzie z górki to pracują wtryski i czas wynosi ileś mili sekund w zależności od marki pojazdu,a kiedy z górki jedziesz na biegu to czasy wtrysku schodzą do zera Dodano po 5 czasy wtrysków wydłużają się wtedy gdy obciążenie silnika wzrasta zależne jest to od konta...
Tem powietrza zasysanego z reguły w przepływomierzu a doładowania w kolektorze dolotowym
Witam odziedziczylem w spadku przy nabyciu nowego mieszkania, okap kuchenny , jego nazwa to AMICA Typ 30 - ma chyba z 10 lat :) Byly wlasciciel mowil ze dziala i daje mi go gratis :), po wlaczeniu niby jest wszystko ok - to znaczy dziala, ale nie czuc zeby wciagal powietrze.... ale jak zdejme oslone i filter i pod sam "wiatrak prawie podloze dlon to...
Witam. Jestem w trakcie malego projektu w moim samochodzie. Potrzebuje jakies urzadzenie, ktore po podaniu napiecia, potrafi zassac troche powietrza, ale nie takie jak odkurzacz, tylko cos w rodzaju tloczka, ktory zassie powietrze i w innym malym tloczku zassie powietrze... na rysunku lepiej to bedzie pokazane... http://83.145.166.37/~levis/urzadzenie.j...
Szczypcami gnieciesz, lekki syk zasysanego powietrza i po problemie. Kilkaset kineskopów tak zutylizowałem. Nawet stuknąć tak aby pękła wystarczy.
Witam serdecznie Posiadam problem ze zlokalizowaniem czujnika temperatury zasysanego powietrza. Może ktoś mi powie gdzie on może być? Transit 2,0 tdii 75 km 2002
Pytanie podstawowe jak duży jest ten kompresor? Jaki silnik? Jednofazowy, trójfazowy? Jakiej mocy? Czy na szajbie napędzającej sprężarkę masz wentylator? Jeżeli jest to dość duży kompresor z silnikiem o mocy kilku kW to i wentylator chłodzacy musi być duży. Może daj jakieś zdjęcie tego kompresora. Jeżeli chodzi o spadek sprawności kompresora nie jest...
Spotkałem się z takimi mieszkami, wykonanymi z deseczek i cienkiej skóry. Czy są tam otwory do zasysania powietrza - nie pamiętam. Jeżeli chcesz, to mogę sprawdzić i zrobić zdjęcia, ale to dopiero w sobotę.
powietrza zasysanego mała zasysanego powietrza temperatury powietrza zasysanego
potencjometr cambridge audio kabina prysznicowy panel zamienione przyciski klawiatura
modernizacja instalacji elektrycznej generuje przepięcia
Case IH 484 – naprawa półbiegów, diagnostyka, typowe usterki, elektrozawór, ciśnienie oleju Najlepszy router LTE do Ryni – Huawei B535, ZTE MF286D, TP-Link MR600, antena MIMO