Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Na pompie wtryskowej masz plus tj. zawór odcinający.
warto sprawdzic czy zawor sterujacy turbin aten za kielichem amortyzatowra sie nie zatkal ja mielem taki problem to okazalo sie ze powietrze z turba doprowadzone do pompy wtryskowej mialo przerwe w obwodzie przy samej pompie mechanicy rozkladali rece wiec moze warto poogladac wszelkie rurki
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
jeśli to jest zwykły 1.9D DW8 to on ma zwykłą pompę wtryskową na linkę, nie potrzeba do niego żadnej elektroniki, jedyną elektronikę jaką on ma to elektrozawór w pompie wtryskowej z immobilajzerem oraz komputer który steruje TYLKO zaworem EGR oraz czasownikiem świec żarowych, ja u siebie wywaliłem ten komputer całkiem, zaślepiłem EGR oraz wymieniłem...
Paliwo Ci nie leci przy pompowaniu pompką ponieważ musisz ustawić wał w odpowiedniej pozycji. Chodzi o to że jak krzywka wałka rozrządu wciśnie sworzeń pompki to uniemożliwia to ręczne pompowanie paliwa. Jeśli masz taką sytuację to obróć delikatnie wałem i sprubój jeszcze raz, powinienes wyczuć delikatny opór na pompce. Jeśli chcesz go odpowietrzyć...
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
problem rozwiązany :) powodem pojawiających się bąbelków na wężyku między filtrem a pompą był zacięty zaworek na pompie wtryskowej a dokładniej ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy Zaworek został zmieniony i jest wszystko oki
Jak nie będzie właściwego ciśnienia w pompie wtryskowej to też są cyrki bo pompa sterowana ciśnieniem paliwa. Nie dawno grzebałem fendta 515 (trochę nie to samo) który kopcił jak lokomotywa pod obciążeniem a jechał max 42km/h (tak pokazywał licznik). Palił na widok kluczyka ale z mocą gorzej i to dymienie. Znalazłem że łapie powietrze pompką zasilającą...
Szanowni koledzy chciałbym się podłączyć pod temat ,mam podobny problem z mercedesem 1317 silnik 366LA 96 r. Po zapaleniu nie mogę zgasić przycisk pod nogą steruje zawór elektro pneumatyczny który podaje powietrze na malutki siłownik przy pompie wtryskowej odblokowujący dźwignię gazu a reakcji brak. Przy pompie jest siłownik VDO 000 545 4465 sterowany...
Bo i z tego co mówił mechanik to pompa miała prawidłowe ciśnienie.. kupiłem tec 2000 żeby wyczyścić wtryski i okazało się że czyste ale dziwne bo przy bezpośrednim podłączeniu tec- a z pompy i powrotu samochód chodził dobrze a po całej akcji podłączyłem wszystko na swoje miejsce i z powrotem dalej nie równo chodzić zaczął.... Dodano po 2 Patrzyłem po...
No ale jak się dmuchnie w wyjście/wejście to nie powinno powietrze uciekać czy jak? Dodano po 3 Chodzi mi o to czy tak powinno być czy już kwalifikuje się do wymiany. powtórzę każda nieszczelność to dziura dla ropy lub oleju w pompie możesz kupić nowy lub naprawić ty podejmujesz decyzję uprzedzam fakty bo ludzie lubią kitować silikonem
Należy sprawdzić filtr paliwa czasem się zdarza ,że jego uszkodzenie mechaniczne powoduje ze pompa pobiera powietrze DIESEL nie lubi powietrza w paliwie stąd problemy z odpalaniem takie coś może również doprowadzić do uszkodzenia pompy wtryskowej . Radze sprawdzić dokładnie przewody paliwowe następnie filtr paliwa wszelkie opaski na przewodach radze...
Dzięki Mento$ za odpowiedz. U mnie problemem okazało się powietrze w układzie które dostawalo się przez płytkę sterownika pompy wtryskowe. Tam są takie oringi po wymianie których samochód zaczął normalnie pracować. Na początku podłączyłem bezpośrednie zasilanie paliwa do pompy wtryskowej z tak zwanej bańki i samochód zagadal. Po wymianie filtrów i odpowietrzeniu...
Witam co to za czujniki w pompie od 1.9 TD AAZ. -Do 1 idzie kostka z dwoma pinami i dalej kablem na górę pompy (kabel widoczny na foto), -Do nr 2 idzie pojedynczy przewód. Gdzie na pompie jest zawór zwrotny? Czy w tym silniku plastikowy element na filtrze paliwa to zawór zwrotny (po jego wyciągnięciu przy dmuchaniu puszcza powietrze z jednej i z drugiej...
Dosyć często problemem są zawory ssawne na pompie wtryskowej (zielony i czerwony) ... Były kiedyś wymieniane na akcji serwisowej - ale to już historia ...
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
moze to byc powietrze w ukladzie paliwowym niedrozny ktorys przewod uszkodzony czujnik g80 skoku iglicy lub niesprawnosc zaworu n108 zrob pelen test tych elementow moze rowniez cos byc uszkodzone w pompie wtryskowej lub ktos bawil sie nastawnikiem dawki
Więc może zasysa gdzieś powietrze po drodze między pompką zasilającą a pompą wtryskową lub może coś nie tak z pompą wtryskową /za wcześnie odcina zawór dawkujący/ lub może sitko w pompie wtryskowej przytkane co jest najczęstszym problemem w tych pompach odkręć rurkę i króciec z zaworkiem i zobacz jak wygląda to sitko.
pierwsze pytanie to ,czy nie działało gaszenie zawsze ,czy przestało działac ???to ważne jeśli nigdy nie działało to może czegoś brakowac .Przy pompie wtryskowej jest siłownik pneumatyczny ,łatwo go znajdziesz ,jest podłączony do ciegna gazu ,nastepnie zobacz gdzie biegnie wąż zailający(pneumatyczny) od tego siłownika ,idzie on do elektrozaworu ,od...
Przejrzyj wszystkie połączenia a zwłaszcza gumowe. Paliwo nie musi wypływać przy nieszczelności a powietrze będzie podsysać. Wymieniłeś zaworek zwrotny przy pompie wtryskowej czy zaworek w pompce zasilającej?
umnie też w golfie idą bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym a winny jest jakiś simering w pompie wtryskowej mechanik twierdzi że naprawa nieprzekroczy 40-50zł a sprawdź czy sprężyna ta co cofa linke od gazu niejest wilgotna od ropy jeśli jest to masz ten sam przypadek co umnie. (sory za niefachowe określenie tej sprężyny)
Sprawdź - ustawienie zapłonu , stan zaworka przelewowego na pompie [musi utrzymywać ciśnienie w pompie wtryskowej ] , stan filtrów paliwa , noże coś przytkane przy kraniku paliwa . Najpierw spr. zaworek .Pozdrawiam
Rzeczywiście gdy zatankowałem pod sam korek samochód to mogłem nim przejechać pierwsze 70 km bez problemów. Potem problem powtarza się średnio co kilka kilometrów max 30. Nikt mi nie wymontowywał pompy wtryskowej na stole i w taki sposób jak piszesz na pewno nie sprawdzał. Na pompie widać że się paliwo sączy ale bardzo, bardzo delikatnie, ale to w/g...
A w trasie przy dużych prędkościach jak jest ciepły czasmi "nie gubi wtrysku"?.Zobacz i oczyść tą iglicę która jest na pompie wtryskowej i zobacz czy nie dostaje się powietrze przez "oś" na której siedzi ta dźwigienka od gazu.A czy kręci dobrze rozrusznikiem?.
Witam wszystkich. Po przeczytaniu wielu tematów nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie odnośnie wymiany pompy wtryskowej w silniku DW8 w Peugeot Partner 1.9D z 2004 roku. Sprawa wygląda tak, że silnik który był zamontowany nie miał kompresji na 3 cylindrach więc bardziej opłacało mi się kupić taki sam kompletny silnik niż bawić się w...
Ja myślę że podł ci zawór ciśnienia paliwa, który znajduje się na listwie wtryskowej albo wężyk ten który jest przy pompie paliwa albo źle zamontowany jest pompa. Spróbój zalac 1/3 zbiornika paliwa i zobacz wtedy jak zapala. Tu napewno występuje powietrze w układzie paliwa więc auto zapala i gaśnie.
Ano wciaga sie powietrze bo filter jast po ssącej stronie pompki...Jak nie umiesz znależć srubki do odpowietrzania na pompie wtryskowej to popuść złączke na weżyku zasilającym pompe wtryskową.I przepompowac aż nie zacznie leciec czyste paliwo.Potem skręcić wszystko ,popuścić 1-2 rurki na wtryskiwwaczach i kręcic rozrusznikiem. Jak sie odezwie ,wyłączyc,dokrecic...
połącz kawałkiem kabla biegun dodatni akumulatora z elektrozaworem N109 na pompie wtryskowej i odpal silnik. Na forum są tematy z tym N109 łącznie z fotkami jego umiejscowienia na pompie - wystarczy poszukać.
witam serdecznie, przeglądam forum od tygodnia ale nie znalazłem rozwiązania takiego problemu, również google nie pomogło. Kupiłem jakiś czas temu Xsare Picasso 2,0 hdi 90 KM silnik RHY rok 2000, miała niby mieć uszkodzony wtrysk lub wtryski. Komputer nie chciał się z nią połączyć więc zacząłem szukać powodów, okazało się, że sterownik silnika był spalony,...
Sprawdz cisnienie na wtryskach lub na pompie . Jesli jest dobre to moze byc ze pekla uszczelka przy glowicy i dostaje lewe powietrze i wode co zamuli auto .Jesli auto ma przeplywomierz powietrza to mogl on pasc i wtedy wzrasta sporo spalanie samochodu.
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
zobacz uklad podcisnieniowy może nie szczelny albo wężyk spadł gdzieś. odepnij taki węzyk od turbiny lub od rekuperatora splin i sprawdz czy ssie powietrze powinnien sie wezyk przyssać do palca Zaraz zaraz- co w Golfie TD ma do roboty podciśnienie z wyjątkiem wspomagania hamulców? Układ sterowania dodatkową dawką na pompie wtryskowej sterowany jest...
mi sie wydaje ze kolega cooltygryskek naczytal sie jakiegos forum i probuje zaskoczyc swoja wiedza... 1) niebieskie spaliny- paliwo, niespelnione AFR 2) czarny - spala olej, niespelnione afr 3) bialy dym- woda, turbodefekt olej w TD,TDi sa normalna rzeczą aczkolwiek nie noryczną. Jak są ślady oleju to bez paniki ze turbo sie sypie.. zreszta kolega sztomel...
kod silnika to 1,9 DCI (KGOG)FQ 750, F9Q 670, F9Q 674 https://obrazki.elektroda.pl/2274071700_... https://obrazki.elektroda.pl/4160730200_... witam auto jak w temacie tylko 120 km.Rano odpaliłem auto i paliła sie kontrolka stop ale to wiem że od ciśnienia opon.Gdy skonczyłem pracę około 16 odpaliłem auto odjechałem...
Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
Witam wszystkich .Mam Mastera 2.5dci 2007r 100ps pół roku temu zaczął zapalać kontrolkę świec żarowych i servisową żółtą (silnik słabnie tryb servisowy) Na początku zdarzało się to raz w miesiącu ,wystarczyło zresetować kluczykiem i jechał dalej .Po jakimś czasie coraz częściej i częściej aż nie dało się jeździć (kontrolka czerwona i stop silnik gaśnie)...
Za pierwszym razem myslalem, ze przyczyna jest mala ilosc paliwa, a teraz pilnuje tego i nie schodze ponizej 1/3 poj zbiornika, wiec wykluczylem ta opcje. Wiem, ze mam pompe VP44 i dlatego sie martwie ze w koncu sie skonczy. Dlatego pytam o metode, w necie juz szukalem. Moja metoda odpowietrzania to: 1. resetuje bledy Vas-em. 2. motuje pompke reczna...
Witam ! Jak czytam problemy twojego samochodu narastają.Jak nie skasujesz kodu błedu, to z autodiagnozy nic sie nie dowiesz.Podłacz czujniki,a nastepnie odłacz dodatnia klama akumlatora.Skasujesz błedy po ok.30 sek.Nastepnie podłacz kleme.Przekręc stacyjke, nie zapalaj przez ok.30 sek.-daj szczytać stetrownikowi dane z czujników.Uruchom samochód, nagrzej...
Ja przepalilem ponad 200 litrow samego sojowego (ok. 4000 km - bez szczegolnego rozrozniania na miasto i trase). Spalanie wzgledem czystego ON sie nie zmienilo. Teraz pierwszy raz zakupilem rzepakowy (bo akurat ten byl tanszy). Dzisiaj zalalem. Zobacze czy bedzie roznica. Do tej pory jezdzilem na ilosci OR od 70 do 50% (ostatnio wiekszosc 50%). Teraz...
1. Porównujesz 2 zupełnie różne auta. Leon to kompakt podczas gdy A4 to kombi. A4 w kombi to bardzo małe kombi ale Leon to nic innego jak Golf MkIV 2. Porównujesz 2 zupełnie różne silniki. 110-tka to VP podczas gdy 130 to PD. (VP to silnik na pompie wtryskowej - uznawane (i słusznie) za nieśmiertelne i ostatnie dobre silniki TDI z VW, podczas gdy PD...
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
Gdyby to wężyki przepuszczały pompa by lała w trakcie jazdy a tak się nie dzieje. Coś w pompie musi puszczać bo przypuszczam ,że ropa dostaje się do oleju.
Chyba jednak wróć do zbiornika i tam szukaj. Może warto przyjrzeć się paliwu. Wprawdzie temperatury jeszcze nie są krytyczne ale smok możesz mieć zatkany. Tak piszę bowiem dość dawno temu w czasie mrozu ok - 15 st C ledwo przyjechałem z Muszyny do Warszawy rozwijając czasem zawrotne 60 km/godz. Po (przyjeździe wgląd do zbiornika a tam zawiesina lodowa...
Nie. Natomiast czesta usterka było lewe powietrze układu paliwowego, czego nastepstwem była padajaca pompa wtryskowa. Mozesz uszczelnic układ na poczatek i zobaczysz czy bedzie dobrze. Jak nie pomorze to pompa do roboty plus uszczelnienie.
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Nakrętki na przewodach doprowadzających paliwo pod ciśnieniem do wtrysków. Na wtryskach . Luzujesz po kolei i kręcisz. Jak się pokaże paliwo zakręcasz. Chodzi o to, by usunąć powietrze z całego układu wtryskowego, czyli z pompy i przewodów.
Witam ponownie. Temat z cofającym się paliwem został rozwiązany, ale powietrze w paliwie występuje nadal. Pompa wtryskowa regenerowana w zeszłym tygodniu . Smok w baku był wyciągany i jest czysty. Powietrze z paliwem leci z filtra do pompy wtryskowej. Czyżby zaciągała powietrze z baku?
ciśnienie pompie wtryskowej zawór pompie wtryskowej zaworek pompie wtryskowej
advanced setup śruba aluminium transformator przewód neutralny
zmywarka bosch sgs53 instrukcja obslugi technics
Najlepsza karta graficzna do Intel Core 2 Duo Liczba impulsów na obrót silnika Stiga 384 ST