Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Gdyby to wężyki przepuszczały pompa by lała w trakcie jazdy a tak się nie dzieje. Coś w pompie musi puszczać bo przypuszczam ,że ropa dostaje się do oleju.
Chyba jednak wróć do zbiornika i tam szukaj. Może warto przyjrzeć się paliwu. Wprawdzie temperatury jeszcze nie są krytyczne ale smok możesz mieć zatkany. Tak piszę bowiem dość dawno temu w czasie mrozu ok - 15 st C ledwo przyjechałem z Muszyny do Warszawy rozwijając czasem zawrotne 60 km/godz. Po (przyjeździe wgląd do zbiornika a tam zawiesina lodowa...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
warto sprawdzic czy zawor sterujacy turbin aten za kielichem amortyzatowra sie nie zatkal ja mielem taki problem to okazalo sie ze powietrze z turba doprowadzone do pompy wtryskowej mialo przerwe w obwodzie przy samej pompie mechanicy rozkladali rece wiec moze warto poogladac wszelkie rurki
Witam ponownie. Temat z cofającym się paliwem został rozwiązany, ale powietrze w paliwie występuje nadal. Pompa wtryskowa regenerowana w zeszłym tygodniu . Smok w baku był wyciągany i jest czysty. Powietrze z paliwem leci z filtra do pompy wtryskowej. Czyżby zaciągała powietrze z baku?
Na pompie wtryskowej masz plus tj. zawór odcinający.
Nie. Natomiast czesta usterka było lewe powietrze układu paliwowego, czego nastepstwem była padajaca pompa wtryskowa. Mozesz uszczelnic układ na poczatek i zobaczysz czy bedzie dobrze. Jak nie pomorze to pompa do roboty plus uszczelnienie.
uszkodzona była pompa paliwa w zbiorniku podawała powietrze i uszkodziło to pompę wtryskową
Nakrętki na przewodach doprowadzających paliwo pod ciśnieniem do wtrysków. Na wtryskach . Luzujesz po kolei i kręcisz. Jak się pokaże paliwo zakręcasz. Chodzi o to, by usunąć powietrze z całego układu wtryskowego, czyli z pompy i przewodów.
Czy jeśli nie zaleje filtra ropą i odpowietrzam przez kręcenie rozrusznikiem to mogę zepsuć pompę wtryskową gdy zaciągnie powietrze i pracuje?
Witam Ja miałem to samo ,jak posprawdzalem przewody to na gruszkce Dodano po 1 Do tego zamontowałem filterek za gruszką przezroczysty i widze jak paliwko idzie
jutro sprawdzę tą opcje z klinem, a jeśli to nic nie da to spróbuje z powietrzem
Witam ponownie, więc zamontowałem i oczywiście musiałem odpowietrzyć więc odpalanie z kanistra, lecz tym razem podczas pompowania powietrze uciekało gdzieś spod pompy wtryskowej. Auto normalnie odpaliło ale i tak po zgaszeniu paliwo się cofa. Później chwilę postała kręciłem z 10 sekund i nawet nie zakręciła.
Kod błędu? Załóż przezroczyste węże paliwowe od filtra do pompy. Będzie widać ewentualne bąble bo wygląda że zaciąga powietrze lub słaba jest sekcja niskociśnieniowa pompy wtryskowej.
Dzień dobry. Zauważyłem w moim C 330, że pojawiają się krople ropy przy filtrze pompy wtryskowej. Postanowiłem go wykręcić i sprawdzić co z nim nie tak. Czy to normalne, że jak się dmuchnie w niego to powietrze wychodzi pod nim?
w pompce ręcznej funkcję zaworku spełnia blaszka uchylająca się w jedną stronę,potrafi przepuszczać powietrze sama pompka.przed pompą wtryskową możesz założyć zaworek jednostronny. Dodano po 1 pod blaszkę mógł się dostać paproch
czy można wymienic sprężyny zaworowe bez ściagania głowicy z ciagnika? Czy to głupi pomysł i po ich wyjęciu zawory wpadną mi do tulei na tłok? Zawsze możesz odkręcić wtryskiwacze, i tłoczyć sprężone powietrze do cylindra.
Sprawdz czy na pracującym silniku z pompy wtryskowej nie wychodzi paliwo z powietrzem (na zasilaniu czyste ) jeśli tak to uszczelniacz wałka pompy Masz na myśli jakieś nieszczelności na pompie wtryskowej (wałek pompy) przez które wychodzi paliwo i powietrze? Czy przelew?
No właśnie-wiatrak jest identyczny,więc nie sądzę aby nie pasował... Do kolegi Dulik62- pęcherzyki pojawiają się,ale okresowo,co jakiś czas i po chwili znikają i leci pełne paliwo. Zdarza się to rzadko. Poprzednio był wyciek ropy na pompie wtryskowej-paliwo się cofało i do webasta pompa pompowała powietrze. Po usunięciu usterki(uszczelnieniu pompy wtryskowej),webasto...
Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa -wymiana
Z zespołu pompy wychodzi jeden czy dwa przewody? Jeśli dwa to pomyliłeś się. Jeśli jeden to jest opcja że masz powietrze w listwie wtryskowej i należy odpowietrzyć tą listwę. Włączasz zapłon i popuszczasz wąż/przewód/połączenie jak najbliżej wtryskiwaczy. Powietrze moment ujdzie i powinno odpalić.
RENO-MAX gdy włączam przyciskiem nic nie reaguje. Zaś jak przekręcam zapłon to mi puszcza powietrze. Drugi jakiś jest nad pompą wtryskową przy kolektorze ssącym. Od czego on jest?
Po wymianie filtra paliwa (Bosch) pojawiło się powietrze między filtrem powietrza a pompą wtryskową. Sprawdziłem przewody, są szczelne. Proszę o poradę co można zrobić w takim przypadku.
Przyczyn nieszczelnosci moze byc wiele, np. nieszczelne moga byc przewody na zaciskach, filtr paliwa warto sprawdzic czy uszczelka na filtrze nie jest uszkodzona lub powietrze moze lapac sama pompa wtryskowa. Dochodzi do tego jeszcze brak odpowietrzania baku lub zabrudzony smok. Pozdrawiam.
Naładować akumulator i kręcić - ma sama wypchnąć powietrze. Możesz jej pomóc zalewając filtr ropą.
Wymieniłem całą podstawę filtra paliwowego i zamontowałem w układ ręczną pompkę i zaczął palić. Jednak ciągle zasysa powietrze. Na wyjściu z pompy wtryskowej idą bąbelki Dodano po 4 Wymiana przewodów od zbiornika to filtra nic nie pomogła. Dalej na powrocie z Pompy wysokiego ciśnienia jest powietrze. Myślałem o założeniu pompy elektrycznej w układ....
Masz kolego zużytą głowicę w pompie wtryskowej. Jak pisal kolega "tominex" prawdopodobnie masz do regeneracji pompe wtryskowa... Sprobuj zamiast chlodzic silnik powietrzem polac chlodna woda sama pompe wtryskowa. Jezeli silnik normalnie odpali to juz wiesz co masz do naprawy... Pozdrawiam.
Powietrze w paliwie bedzie zakłucac tak prace pompy wtryskowej
O ile dobrze pamiętam to gaszenie jest elektrozaworem który kieruje powietrze na siłownik pneumatyczny ten zaś cofa listwę na pompie wtryskowej.
Właśnie ten zaworek pod wpływem ciepła zamyka przepływ powietrza. Zimny puszcza powietrze i podciśnienie działa na siłownik z tyłu pompy wtryskowej.
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
może pąpa bierze ci lewe powietrze
witam Nie mam niestety ręcznej pompki Podejrzewam jeszcze taki plastik które wchodzi do filtra paliwa-połączony on jest 2 rurkami-może on jest przyczynom-zobaczę w sobotę. o wszystkim napisze jak coś będę wiedział Boję się tylko żeby to nie było coś z pompą wtryskową
Mieliśmy podobną przyczynę, problem okazał się w jednym przypadku egr, w drugim przepływomierz, w trzecim czujnik wału, w czwartym zawór początku tłoczenia w pompie, w piątym sterownik pompy w szóstym powietrze lub inny syf w paliwie...
Paliwo Ci nie leci przy pompowaniu pompką ponieważ musisz ustawić wał w odpowiedniej pozycji. Chodzi o to że jak krzywka wałka rozrządu wciśnie sworzeń pompki to uniemożliwia to ręczne pompowanie paliwa. Jeśli masz taką sytuację to obróć delikatnie wałem i sprubój jeszcze raz, powinienes wyczuć delikatny opór na pompce. Jeśli chcesz go odpowietrzyć...
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Witam przyczyna broblemów była nieszczelna pompa wtryskowa ( łapała lewe powietrze ). Po wymianie uszczelek problem znikł
Napisz jaka to pompa, firma i czy jest na linkę czy elektroniczna ? Pompy LUCAS mają dwa odpowietrzniki, ten niżej jest od odpowietrzania kanału i jak z niego zacznie iść czyste paliwo to trzeba dalej odpowietrzać i po chwili znowu wyjdzie powietrze i dopiero delikatnie go dokręcić. Następnie trzeba odkręcić przewody wtryskowe przy wtryskiwaczach i...
Zanim pójdziesz w koszty (wymiana pompy) spróbuj wymienić pompkę podającą. Przyczyn może być dużo, także sterownik może być uszkodzony. Ale po objawach wszystko wskazuje na cofanie się paliwa, i prawdopodobnie powietrze pojawia się we wtryskiwaczach lub na przewodach wysokiego ciśnienia. Ponieważ pompa wtryskowa jest jeszcze zalana paliwem, to po podaniu...
To są stare pancerne silniki. Powodów może być parę-Podlewają wtryski(ale odpalił by lekko nierówno),za bardzo wyprzedzony kąt wtrysku paliwa wtedy dobrze odpala ale kopci na czarno. Na niebiesko jeśli jest za późny kąt wtrysku,powietrze w przewodach idących do pompy wtryskowej,niesprawne świece żarowe. Najlepiej podpiąć na zimno pod vag i sprawdzić...
A po co kupowałeś przecież jest w samochodzie seryjnie montowana obok filtra paliwa. Napisałem, że nie mam tego w aucie, ktoś to wyciągnął juz dawno zanim ja kupiłem ten samochód. To mogę prosić o instrukcje jak to zamontować? edit. Zamontowałem tą gruche, podpompowałem, układ zapowietrzony, odkręcam korek od filtra paliwa zeby odpowietrzyć, wyleciało...
Styczeń raczej nie, ale jak pompuję gruszką paliwo we filtrze zbiera się powietrze.
problem rozwiązany :) powodem pojawiających się bąbelków na wężyku między filtrem a pompą był zacięty zaworek na pompie wtryskowej a dokładniej ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy Zaworek został zmieniony i jest wszystko oki
Przejrzyj wszystkie połączenia a zwłaszcza gumowe. Paliwo nie musi wypływać przy nieszczelności a powietrze będzie podsysać. Wymieniłeś zaworek zwrotny przy pompie wtryskowej czy zaworek w pompce zasilającej?
pompa wtryskowa wytwarzała takie podciśnienie, że zaciągało powietrze na szybkoszłączkach O zjawisku kawitacji kolega słyszał ?
Więc może zasysa gdzieś powietrze po drodze między pompką zasilającą a pompą wtryskową lub może coś nie tak z pompą wtryskową /za wcześnie odcina zawór dawkujący/ lub może sitko w pompie wtryskowej przytkane co jest najczęstszym problemem w tych pompach odkręć rurkę i króciec z zaworkiem i zobacz jak wygląda to sitko.
Wygląda na to że pompa się zapowietrza. Kiedy wczoraj wsiadłem do samochodu to zaobserwowałem że przewód paliwowy, doprowadzający paliwo z pompki do filtra jest pusty. Dopiero kiedy zakręciłem rozrusznikiem to podeszło paliwo do filtra. Można więc podejżewać że w pompie wtryskowej było powietrze, i to by wyjaśniało czemu ze sznurka pali (bo wypchnie...
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Ja miałem podobny objaw gdy miałem nieszczelną pompę wtryskową i dostawało się do układu powietrze.
Ale ta pompa ciągnie powietrze z filtra powietrza do wydechu i omija kolektor ssący chyba ? Może czegoś nie wiem ? Bzdura nie omija kolektora tylko idzie przez ten zawór mechaniczny ,a skąd ma pompa brać powietrze?? tylko z filtra Zasada działanie tego systemu wtryskowego jest takie , że przy zimnym silniku żeby katalizator jak najszybciej zaczął pracować...
Wymieniłem filtr paliwa na purflux'a i zobaczymy. Co ciekawe wczoraj kiedy była odwilż nic nie działo się z samochodem. Kiedy było -10 stopni szarpał i podawał powietrze z paliwem, ogólnie nie dało sie jechać. A wczoraj przy +4 jak ręką odjął. Zobaczymy co będzie po wymianie filtra, chociaż po krótkiej obserwacji w przewodzie paliwowym przez chwilę...
Pytanie do rzemyk - jakie narastanie ciśnienia można regulować w pompie wtryskowe za pomocą czego - coś ci się pokrecilosekcja ma dać ciśnienie i tyle czym jest szczelniejsza tym szybciej narasta i to tyle - skok wstępny sekcji w pierwszym etapie tak potem tylko uregulowanie na stole Narastanie ciśnienia w przewodzie - jego wartość, prędkość oraz krzywa...
Mam takie wrażenie jakby pompka przy filtrze przepuszczala powietrze bo nawet nie pompuje paliwa
Niebiesko, jakby łapał lewe powietrze np. do układu paliwowego...
witam miałem ten sam problem u mnie przetarty był przewód doprowadzający paliwo od filtra do pompy wtryskowej niewidoczna dziurka i tam szło powietrze
Mało danych by tak doradzić, sprawdzić manometrem jakie ciśnienie paliwa, pod obciążeniem też, byc może nieszczelność w układzie i pojawia się powietrze, można wykluczyć dając zbiornik, dwa węże i tak chwilę pojeździć albo przezroczysty wężyk w układ podłączyć
A czy masz przezroczyste wężyki dojścia i powrotu paliwa z pompy. Jak tak to obserwuj. Jak zauważysz powietrze to tu jest przyczyna
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Witam!! Prawdopodobnie głównym czynnikiem który decydował o wyborze powrotu do zbiornika było samoodpowietrzanie pompy wtryskowej. W starszych ciągnikach rolniczych paliwo przepływało ze zbiornika > pompa paliwa > filtry > przelew > wlot pompy paliwa. Także przelew wtryskiwaczy był podpięty przed pompą paliwa. Jednak gdy dostało się powietrze to wtedy...
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
W takim razie powietrze bierze się z komory spalania przez wtryski.
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
Samego " odpalacza " nie używaj , jak pompa nie ma paliwa czyli jest nie smarowana i ją zarżniesz . Po normalnym braku paliwa paliwo w pompie zostaje . Chcąc wypchać powietrze trzeba poluzować rurki wtryskowe i pokręcić . Że ciśnienie oleju świeci to normalne - silnik ma obroty mniejsze jak minimalne , przy normalnym paleniu też nie gaśnie po przekręceniu...
Pompa wtryskowa zasysa paliwo,przed zbiornikiem jak odkręcisz nakrętkę znajduje się pływak,czujnik paliwa,, i sitko
Witam Dziękuję bardzo za konkretną odpowiedź tyle tych wszystkich pojęć jest że już zacząłem sobie mylić te czujniki i pojęcia. Dzisiaj rano na odłączonym czujniku temperatury płynu G 62 silnik zapalił normalnie na 2 3 obroty i chodził. Tak więc mogę wykluczyć to powietrze w wężyku zasilania pompy wtryskowej. Podczas jazdy samochodem do pracy na odłączonym...
Filtry paliwa - jak mróz, to zapycha parafina. Czasem podejrzane paliwo ma w sobie coś, co zapycha filtry. Jeśli u Ciebie nie ma mrozu, paliwo pewne, to możesz przeskoczyć grzebanie w filtrze do pompki. Masz ustalić czy dochodzi powietrze do zbiornika (można odkręcić korek), czy paliwo dociera do pompy wtryskowej i czy działa pompa wtryskowa oraz dalej...
Witam mam problem z moją meganką, a mianowicie po dłuższym postoju muszę często długo kręcić żeby odpaliła jakby paliwa nie miała potem wszystko ok. Dodatkowo dzisiaj podczas jazdy spada moc na pełnym gazie i muszę puścić gaz wtedy kontrolka błędu gaśnie i jest chwile ok. Zauważyłęm że ręczna pompka przy pompowaniu nie robi się twarda a nawet słyszę...
Szanowni koledzy chciałbym się podłączyć pod temat ,mam podobny problem z mercedesem 1317 silnik 366LA 96 r. Po zapaleniu nie mogę zgasić przycisk pod nogą steruje zawór elektro pneumatyczny który podaje powietrze na malutki siłownik przy pompie wtryskowej odblokowujący dźwignię gazu a reakcji brak. Przy pompie jest siłownik VDO 000 545 4465 sterowany...
Tak przy okazji - ja unieruchomiłem ojcu auto zdejmując przelew z wtrysku (ostatniego)... także to nie jest dobra metoda. Przelewy wchodzą na wejście pompy i jeśli dostanie się do nich powietrze pompa się zapowietrzy. Odpowietrzać można poprzez popuszczenie przewodów wtryskowych albo wytworzenie ciśnienia w zbiorniku paliwa. Psikanie samostartem w przepływomierz...
Dzięki Mento$ za odpowiedz. U mnie problemem okazało się powietrze w układzie które dostawalo się przez płytkę sterownika pompy wtryskowe. Tam są takie oringi po wymianie których samochód zaczął normalnie pracować. Na początku podłączyłem bezpośrednie zasilanie paliwa do pompy wtryskowej z tak zwanej bańki i samochód zagadal. Po wymianie filtrów i odpowietrzeniu...
Powietrze dostając się do układu paliwowego, to częsta przyczyna. Mechanicy😊 często od razu proponują wymianę pompy wtryskowej, bo jak powiadają stara padła. Fachowcy od kasowania grubo 😊
Temat niedawno poruszany.Koniecznie podpiąć kompa,prawdopodobnie sterownik pompy wtryskowej.
Witam. Mam problem z VW T4 97 r. 1.9 TD. Mechanik rzekomo wymieniał pompę wtryskową na regenerowaną. Trzeba palić na plaka. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, zaworek zwrotny. Przeczyściłem powietrzem przewody od paliwa. Na świecach jest prąd. Po tym zabiegu auto odpaliło od "strzała". Po godzinie także nie było problemu, lecz minęły 4 godziny i problem...
Witam. Czy ktoś jeszcze ma doświadczenia w zakresie spalania olejów różnych , w piecach C.O. Próbowałem spalać OR w starym palniku . Mimo podgrzania do temp. 80 °C fatalnie spalał , ( zimna pompa wtryskowa, przewód do dyszy i dysza oziębiane przez powietrze z wentylatora ). Jedyne wyjście to ogrzewać przewód wys. ciśnienia i dyszę (a może w pierwszej...
moim zdaniem zle jest ustawiony kąt wtrysku po wymiane pompy lub gdzies się dostaje powietrze w wyniku czego spływa paliwo do baka
U mnie tez komputer nic nie wykazal. Ale wykrylem zaleznosc: gdy jest zimny - zawsze odpala na chwilke i gasnie. Kolejny mechanik sprawdza go pod katem zapowietrzania. Dodatkowo wymienia filtr powietrza i uszczelki pod wtryskiwaczami (mimo, ze uszczelki byly 2 tygodnie temu wymienione...). Zobaczymy. A moze to pompa wtryskowa "wpuszcza" powietrze ?...
Masz problem albo z powietrzem w przewodach zasilających pompę wtryskową ,albo z ciśnieniem sprężania w cylindrach . Bynajmniej u mnie tak było problem z ciśnieniem Dość pisania głupot na forum. Proszę wskazać w tym silniku pompę wtryskową! Ostrzeżenie. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady,...
Dosyć często problemem są zawory ssawne na pompie wtryskowej (zielony i czerwony) ... Były kiedyś wymieniane na akcji serwisowej - ale to już historia ...
A w trasie przy dużych prędkościach jak jest ciepły czasmi "nie gubi wtrysku"?.Zobacz i oczyść tą iglicę która jest na pompie wtryskowej i zobacz czy nie dostaje się powietrze przez "oś" na której siedzi ta dźwigienka od gazu.A czy kręci dobrze rozrusznikiem?.
Witam prawdopodobnie masz uszkodzony uszczelniacz na przodzie pompy wtryskowej i przez to masz w zasilaniu powietrze. Lekarstwem może być wymiana uszczelniacza lub filtr paliwa ze starego vw golfa 1 bez powrotów do filtra (tylko 2 rurki)
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
Obroty maksymalne tych sprężarek faktycznie są różne i to chłodzone wodą czy powietrzem , smarowane rozbryzgowo i pod ciśnieniem . W jelczach napędzane były z układu rozrządu , za nią pompa wtryskowa więc obroty były dokładnie 2 razy mniejsze niż wału głównego silnika , więc sprężarka raczej nie przekraczała 1100 obr/min.A dlaczego producent podaje...
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Turbina działa, a czy może być coś z powietrzem?
Przewody paliwowe są przezroczyste . Do pompy wtryskowej dochodzą dwa przewody paliwowe . Czy w tych przewodach widzisz bąbelki powietrza :?: Czy w czasie pracy silnika jesteś wstanie za pomocą pompowania gruszka odpowietrzającą pozbyć się pęcherzyków powietrza z przewodów :?: Czy po zaprzestaniu pompowania bąbelki pojawiają się ponownie :?: w przewodach...
Rozszczelniłeś korpus pompy, zasysa powietrze zamiast paliwa. Robiłeś to pewnie na silniku, więc dostęp jest... Albo kombinowanie na aucie, albo pompa na stół i poprawna naprawa.
Jak pisali wcześniej pompa ręczna do paliwa założyć i przepompować ile się da ile wlezie. Jak się nie da już ściskać pompę ręczna to jest ok i odpowietrzyć układ paliwowy koniecznie nie może być nawet bąbelek malutki widoczne okiem. Niby przesada ale takie jest prawo fizyki silnika diesla układu paliwowego. Ja kiedy widzę że jest bąbelek powietrza to...
witam wszystkich przyczyna problemu to elektrozawór na pompie wtryskowej wystarczyło wykręcić go z pompy przemyć benzyną ekstrakcyjną oraz przedmuchać sprężonym powietrzem ważna sprawa to lekko należy rozciągnąć sprężynkę która jest podobna do tej co jest w długopisach czas operacji to 10 minut pozdrawiam
Kolego równie dobrze możesz dać zdjęcie plamy kałuży na asfalcie z zapytaniem gdzie cieknie z pompy wtryskowej . Do ustalenia wycieku potrzeba coś więcej , dobre światło , lusterko , sprężone powietrze do przedmuchiwania , czasem trzeba zdjąć osłonę rozrządu . Jak widzisz teraz to tylko wróżenie .
Sprawdź - ustawienie zapłonu , stan zaworka przelewowego na pompie [musi utrzymywać ciśnienie w pompie wtryskowej ] , stan filtrów paliwa , noże coś przytkane przy kraniku paliwa . Najpierw spr. zaworek .Pozdrawiam
Należy sprawdzić filtr paliwa czasem się zdarza ,że jego uszkodzenie mechaniczne powoduje ze pompa pobiera powietrze DIESEL nie lubi powietrza w paliwie stąd problemy z odpalaniem takie coś może również doprowadzić do uszkodzenia pompy wtryskowej . Radze sprawdzić dokładnie przewody paliwowe następnie filtr paliwa wszelkie opaski na przewodach radze...
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Przyczyna była w zbiorniku. Depnałem mu na maxa na 3 biegu jak się akurat wkręcał dobrze i nagle chęci, wystąpił błąd pompy wtryskowej że nie ma paliwa. Więc wymieniłem filtr, a do wężyka wdmuchalem powietrze tak by wyleciało w zbiorniku. Coś osadza się w samym zbiorniku i nie przelatuje dostatecznie paliwa. Jeszcze tego nie robiłem, nie wiem czy można...
Bolek.Jeśli poci się trzpień od pompki tej ręcznej,tzn.że jest nieszczelna i dostaje się tam powietrze,co jest przyczyną cofania się paliwa do zbiornika.Po nocy ciężki rozruch.Pompka do wymiany.
Tak skrzynia była fabryczna. Łapa jest przesunięta do przodu względem starej dlatego wiercenie jest wymagane. Skąd jesteś ? Pompa zewnętrzna może i ciśnieniowo by dała radę, ale jest problem z bakiem. Przynajmniej u mnie był bo dno baku idealnie płaskie i gdy masz kilka litrów PB to za zakrętach w lewo albo na wzniesieniach łapie powietrze. W SPI regulator...
Po wymianie pompy wtryskowej wygląda to lepiej nie gaśnie ale zauważyłem ze w wezyku od paliwa jest powietrze jak sie go pozbyć i zlokalizować skąd sie ono bierze ?
ciśnienie pompie wtryskowej znaki pompie wtryskowej zapłon pompie wtryskowej
sterownik turbo podgrzewanie lusterek astry zrobić głośnik bezprzewodowy
Kompilacja kodu dla Arduino GIGA z PMS7003 Schemat płyty głównej LA798 Lenovo G580 - gdzie znaleźć?