Pompa powietrza. Dmucha powietrze do wydechu dla zmniejszenia zanieczyszczenia planety. Jesli nie bedzie dzialac, pojawi sie blad w kalkulatorze. Georges
Zawór dodmuchu powietrza sterowany pneumatycznie. Auto bez niego jeździ normalnie. Na zimnym gdy odpalisz pompa powietrza tzw. odkurzacz dodmuchuje powietrze w wydech przyspieszając nagrzewanie katalizatora i oczyszczanie spalin. Wymysł ekoterrorystów
Tak jak napisał (at)omegolotC30NE , jest zawór powietrza wtórnego. Na na zimnym silniku pompa ma dodmuchiwać powietrze w wydech żeby się katalizator szybciej nagrzał. Większość użytkowników odłącza pompę z powodu jej głośnej pracy.
Ta rurka idzie do klapki w dolocie, która na zimnym silniku bierze powietrze z okolicy wydechu by szybciej się zagrzał. Gdy złapie temperaturę dopływ jest zamykany.
Ciśnienie paliwa ok. 3.5 bara, powietrze ok, wydech niezatkany, nie sprawdzałem ciśnienia na cylindrach, ale powinno być ok, pali bez problemu od strzała.
Witam na początku chciałbym się dowiedzieć co to jest ,fotka poniżej i jak fachowo to się nazywa. Wiem że jest to jakaś pompa elektryczna od spalin. Od jakiegoś miesiąca strasznie 'wyje' jakby miała się rozpaść próbowałem rozebrać ale nie wiem czy to jest możliwe,obudowa jest zgrzana. Czy jest to do naprawy czy lepiej kupić nową? link fotka http://obrazki.elektroda.net/47_12280440...
Trochę nad tym myślałem i może coś z dopływem powietrza jest nie tak, bo skoro nie odpala bez tłumika, to pewnie musi pobrać powietrze przez wydech, a przecież przez wydech muszą być wydalane spaliny, czy może cylinder jest nieszczelny? Help.
pompa powietrza wtórnego nie pcha spalin w dolot. Pcha swieże powietrze w wydech żeby dopalić spaliny z bogatej mieszanki na zimnym i rozgrzać katalizator.
Nie pompuje też cieczy podczas tej operacji, a powietrze z wydechu jest zimne. Sprawdź pompę na "krótko", jeśli nie działa raczej jest po "ptokach". Mnie nigdy nie udało się zdemontować pompki bez połamania korpusu pieca. Czy dokładnie przelałeś zbiornik. Czy czuć benzynę z wydechu? Pozdrawiam.
Zawór drożny. Jak wydech będzie przytkany to pompa nie zrobi takiego ciśnienia żeby wepchnąć powietrze do wydechu.
Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
A w jakim celu ta pompka pompuje powietrze do wydechu?
Pompa powietrza, pompujaca powietrze do wydechu, wcelu szybszego nagrzania katalizatora. Uruchamia sie głównie jak silnik zimny.
Powietrze na "wydechu" chłodne, czy gorące? Jeśli chłodne to będzie rozszczelnienie ciepłowodu i brak przewodzenia ciepła z płyty na chipie do żeberek radiatora.
Jak jest zablokowany w pozycji otwartej to ma wpływ na rozruch bo daje lewe powietrze z wydechu i ECU potrzebuje trochę czasu by to ogarnąć. Zaślep go na próbę i zobaczysz czy jest poprawa.
9 podłącz do filtra powietrza, to odma, chinole puszczali rurkę byle gdzie i do kropelek oleju przyklejały się tony piachu. 8 to prosty sposób na czystsze spaliny, jest to zawór blaszkowy, wpuszcza świeże powietrze do wydechu (mylnie nazywany egr, twierdzą że wpuszcza spaliny do filtra, co nie jest prawdą), można wywalić, zaspawać.
Sprawdziłem ten wydech. Po przyłożeniu ręki do wydechu i przekręceniu kluczyka pcha rękę, powietrze wychodzi czyli wydech drożny no niE?
No to kreci sie w prawo to wiem napewno czyli w dobrą stron wie czemu zasysa powietrze wydechem parę razy strzeli z wydechu na początku A później jest tak ze zasysa powietrze
Siema, po wymianie łańcuszka rozrządu Quad 110 nie chce odpalić, rozrząd i zawory ustawione też, tylko że przez gaźnik wydmuchuje powietrze, a poprzez wydech je zasysa. Może wie ktoś w czym jest problem? silnik to 152FMH
Widzę że na tym zdjęciu są termopady? jak było w twoim przypadku? może serwis usunął termopady i nakładł zamiast tego pastę ? ;-) efekt mógłby być taki że chłodzenie nie dotyka dokładnie do elementów grzejnych ia co za tym idzie nie odprowadza ciepła , dlatego masz zimne powietrze z wydechu ???...
Jeśli można wykluczyć: - silnik i wydech - lewe powietrze - regulację gaźnika (lub też poprzez podstawienie innego sprawnego) ... to pozostaje moduł zapłonowy, w szczególności jeśli jest to moduł zmiennokątowy. Niektóre głupieją gdy nie są dopasowane do silnika, dają objawy przerywania i nierównomiernej pracy na obrotach biegu jałowego.
Na twoje ucho schodzi do 35Hz? szkoda że ludzkie ucho nie słyszy niżej niż 50Hz.. potem to ty se możesz słyszeć szelest membrany i powietrze z "wydechu" nic więcej. Pozdrawiam :*
Zobacz jak wyglądają krzywki wałków na tym cylindrze. Dla pewności czy to nie zawór to podaj sprężone powietrze na ten tłok przez otwór po świecy gdy ten będzie w GMP i zawory będą pozamykane. Zablokuj wał przed podaniem powietrza. Jak pościł któryś zawór to będziesz słyszał powietrze lecące wydechem lub kolektorem ssącym.
Może masz nieszczelny wydech? TO może fałszować wynik. Powietrze wpadające do wydechu przez dziurkę może zwiększać lambdę.
Przepustnice podciśnieniowe okazały się uszkodzone, zapewne ciągnęły gdzieś lewe powietrze.
Musi być króciec. Jak masz rurę elastyczną która idzie z nadkola do obudowy filtra to za nią jest ta klapa i powinien być króciec (dodatkowo wchodzi tam rura która doprowadza ciepłe powietrze znad wydechu). Tam nie ma hydro popychaczy i nie wiem kto Ci to powiedział. Regulacja jest na płytkach.
tak sie moze dziac jak silnik łapie cieple powietrze moze zepsul sie termostat w rurze dolotowej i bierze cieple powietrze znad wydechu? czasem sa takie objawy jak sie np długo stoi w korku i w komorze silnika robi sie b goraco - wtedy tez do silnika dochodzi gorace powietrze...
Jest to zawór ,który doprowadza powietrze do katalizatora, wydechu aby spaliny były czystsze
nie wiem jak w dużych briggsach ale w małych występuje odprężnik dla łatwiejszego rozruchu który uchyla zawór wydechowy, może on robi robotę, dwa spróbowałbym odpalić go na plaku, ciekawe czy by załapał
Ciekawe, Bullseye. Mi przy około 340KM wyszło ponad 20KM mniej na stożku, o momencie obrotowym nie wspomnę. Stożek ssał gorące powietrze znad wydechu. Primo, mniejsza gęstość powietrza, secundo korekcja wyprzedzenia zapłonu po temp powietrza dolotowego. Tu faktycznie zmiany prawie nie będzie, ale źle założony stożek to zawsze moc w dòł.
NIeszczelnym zaworem egr będzie Ci uciekać powietrze pod ciśnieniem w wydech i będzie brak doładowania.
Oczywiście tłok hamulca silnikowego uruchamiany jest pneumatycznie więc jeżeli jest ubytek powietrza do wydechu to uszczelnienie tłoka może być uszkodzone i powietrze może wtedy dostawać się do wydechu.
Hmm, to może tak: a czy nie masz nieszczelności gdzieś na wydechu, zwłaszcza koło kolektora wydechodego ? Jeżeli tak, to może być następujące zjawisko: Ze względu na pulsacyjny charakter przepływu spalin część spalin zwiewa nieszczelnością ale zasysane jest też powietrze do wydechu. Spaliny przepływające koło sondy nie mają więc poprawnego składu, tylko...
witam miałem taki sam problem w cieniasie , miał dziurę przy wchodzeniu na obroty , jak podkręciłem mu dawkę to było ok ,ale palił ok 11 litrów weź powyciągaj przewody gumowe co ida doobudowy filtra ( jeden jest włożony obok lampy , a drugi to ten który zbiera ciepłe powietrze z wydechu ) węże odłacz przy obudowie filtra i gwarantuje ci że będzie ok,...
Zasysa powietrze wydechem, a wydala spaliny filtrem powietrza, a zamiast w przód jedzie w tył... Czyli wajchę od rewersu musisz dać w tył, aby jechać w przed siebie.
Witam! Ja mam taki problem z Sirokko 255, że odpala pięknie, po wydmuchaniu sprężonym powietrzem komory przez wydech i otwór świecy nie dymi wydechem wogóle, jedynie przy rozruchu i przedmuchiwaniu. Problem natomiast jest taki, że przydymia wylotem ogrzanego powietrza co kilkanaście sekund chmurka i zbiera się niespalone paliwo przy wolocie ogrzanego...
Ja mam D5WZ, to samo tylko inna moc grzewcza i pobiera powietrze tym otworem obok wydechu i powietrze zimne zasysane jest rurą połączoną z progiem. Pozdr.
Mówisz że jest kompresja, zapłon, paliwo, powietrze,wydech a on ciągle nie pali ? Może sprawdź komputer przekładając go do innego lanosa.
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
Miałem taki sam przypadek w innym skuterze. Bez względu na ustawienia gaźnika, dysze, wariatory jeździł max 25 km/h. Okazało się że padł zawór dopuszczający powietrze do wydechu (dopalanie spalin). Dzięki temu spaliny szły na gaźnik i skuter wykazywał znaczną oszczędność pobieranego powietrza. Jeśli od wydechu odchodzi rurka średnicy 10-12 mm, na niej...
Jak pisałem cała seria silników diesla z literka A na początku nie wyrzuca błędu po całkowitym zaślepieniu EGR. ALH nie ma też chłodnicy spalin EGR a więc przepływ nie pomaga rozgrzewać silnik. Jedyny minus to duża ilość tlenków azotu w spalinach (gryzący zapach bo tlenki azotu zmieniają się kwas azotowy w kontakcie z wodą). Plus jak nie działa dobrze...
Teraz pomyślałem że nieszczelność EGR to głupi pomysł, bo raczej wyrzucałby spaliny do dolotu i silnik by się dusił. Nie wiem jaka jest konstrukcja zaworu, ale można przyjąć taką sytuację, że zawór puszczałby powietrze jednokierunkowo w stronę wydechu. Zależy od tego w którą stronę otwiera się grzybek zaworu. Czy w tym silniku nie ma układu powietrza...
Mała nieścisłość - przy zatkanym wydechu spada spada zapotrzebowanie silnika na powietrze. Ale z drugiej strony przy spadającej różnicy ciśnień po obydwu stronach wirnika, a co za tym idzie prędkości spalin, to to faktycznie może i miało by sens. Taniej rozkręcić wydech, niż ładować się w podmianę turbiny. U mnie prywatnie wirnik obraca się jak dla...
nic na temat sprawdzenia komputerem nie wiem więc pewnie nie robili, a z tego co się orientuje to pękające węże to częsta przypadłość. Dzisiaj sprawdzałem opaski są podociskane na max węże raczej szczelne. Dymka puści jak złapie tak ok 4 tyś obrotów jak wcisnę pedał w podłogę to usłyszeć można coś w stylu " puff puff" jakby powietrze z wydechu no i...
wtłoczyć powietrze do dolotu, Nie do dolotu, do wydechu. Dodano po 1 bo rozumiem że jest to taka ala turbosprężarka Nie jest to żadna turbosprężarka, to zwykła dmuchawa napędzana silnikiem elektrycznym.
Tu nie chodzi o olej czy mieszankę 1:40.czy 1:50 tylko o to że mieszanka była uboga przez co była wyższa temperatura spalania. Do regulacji gaźnik i sprawdzenie uszczelniaczy na wale bo tamtędy może zasysać lewe powietrze.
Sprawdź sczelność i prawidłowe mocowanie układu wydechowego, szczególnie pierścień na połączeniu dwururki z katalizatorem. Objawy wskazują na problem z sondą lambda, to może być powietrze z nieszczelnego wydechu.
Jeśli błąd stały pompy i silnik kuleje to pompa elektrycznie bądź mechanicznie uszkodzona, jeśli błąd nieaktywny może być powietrze w układzie paliwa.
Jeżeli ucieka powietrze z portu wydechu (grzybek) w zaworze od połówek po wrzuceniu połówki to jest duże prawdopodobieństwo, że tłok wewnątrz skrzyni biegów (ten uruchamiający wodzik od przekładni zębatej połówek ) przepuszcza i dlatego masz wyciek. Połówki są tylko i wyłącznie uruchamiane prze wciśniętym sprzęgle (zaworek przy pedale sprzęgła obok...
Chodzi ok na luzie troche padaczka i pyrka z wydechu.
Bez sensu spaliny z wydechu zawrócisz do wydechu. Najprościej podkładka zaślepiająca pod EGR (są gotowe na allegro). Sterownik w twoim aucie raczej nie ma kontroli przepływu przez EGR i po całkowitym zaślepieniu raczej nie powinno być błędów w ECU. Gdyby się pojawiały to albo wprogramowanie ale niepełne zaślepienie (zaślepka z małą dziurką). Więcej...
ewidentnie zaciąga ci powietrze!masz szczelny wydech? odpal silnik zasłoń dolot powietrza ręką co będzie się działo? Temat oczyściłem i uporządkowałem. Temat poprawiłem.
Witam, dzisiaj wykryłem nieszczelność na dolocie a mianowicie na jakimś zaworze tutaj link o co mi chodzi http://s130.photobucket.com/user/zachj67... rurka ( ta ciensza) u mnie w ogóle jej niema a z dziurki na tym zaworze podczas dodawania gazu wydobywa się powietrze..
Zbyt uboga mieszanka paliwo-powietrze.
Kied urchmiasz rano:?: Zakupiłem auto Opel Omega z 1998 roku. Autko posiada klimatyzację zwykłą. Problem polega na tym, że przy odpaleniu autka słychać metaliczny dźwięk pracującego urządzenia, trwa to około 10-15 sek. następnie wyłącza się i wszystko jest OK. Objaw ten pojawia się tylko rano (czyli jak autko stoi jakiś czas np. noc). Nie wiem czy czasami...
W tym silniku chyba nie było klapy gaszącej ale ewentualnie doczytaj. Sprawdź czy wogóle ssie powietrze i dmucha w wydech.
Mam do Ciebie pytanie, czy te objawy występują tylko kiedy się ochłodzi na zewnątrz (temperatura powietrza) ? Bo jeśli tak, to najprawdopodobniej masz pęknięty przewód doprowadzający ciepłe powietrze (od strony wydechu), lub jego brak, a po drugie proponuję zerknąć na odpowietrzenie skrzyni korbowej (odmę), ewentualnie wyczyścić.
Tak blokada wchodzi w koło zamachowe. Mam z tyłu głowy ten wydech, jutro zrzucę kolektor wydechowy i spróbuje odpalić - choć sprawdzałem przy próbie odpalenia i z końca wydechu jakieś "powietrze" wylatywało. Z wtryskami zrobię tak jak mówisz.
Mam u siebie podobny przypadek i po wszelkich próbach oraz testach okazało się,że zawory wydechowe na 2,3 i 4 cylindrze nie trzymają szczelności. pomiar kompresji wyszedł niby po 14 na każdym,ciagle zalewało świece,więc wszystko co było możliwe sprawdziłem,podmieniłem itd,w końcu ściagnąłem półgłowiczkę w celu sprawdzenia szklanek,ale jak się okazało...
Miałem to samo- zakleiłem gniazdo śrudy ustawiania mieszanki sylikonem. Pewnie łykał lewe powietrze
Różnie to nazywaja EGR,dopalacz spalin. Działa to na zasadzie ze do wydechu podawany jest swiezy tlen aby dopalić spaliny. Jeden koniec bedzie wolny tak aby zaciagał swieze powietrze i dawał je do wydechu
Mam rozumieć ,że przepływomierz masz nowy ze sklepu , a to pytanie o sygnał z niej do 1,6 i 1,8 , to tak sobie , a muzom? Jeżeli nówka , a dalej pływają obroty na wolnych - sonda , lewe powietrze , EGR , dziurawy wydech i na końcu przepływka! Nie masz możliwości podglądnąć danych rzeczywistych?
Iskra jest, paliwo jest, to sprawdzasz czy dostaje powietrze i czy ma drożny wydech. Sprawdziłeś czy na plaku pali? Rozrząd, kompresja?
Zdjęcie dużo nie da, bo jest tam kilka zaworów. Odłącz przewód powietrza od przystawki PTO i dmuchnij tam powietrzem, powinno uchodzić wydechem z zaworu którego szukasz :)
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Witam, a czy lewe powietrze może łapać połączeniem cylindra z wydechem?
Ale ta pompa ciągnie powietrze z filtra powietrza do wydechu i omija kolektor ssący chyba ? Może czegoś nie wiem ? Bzdura nie omija kolektora tylko idzie przez ten zawór mechaniczny ,a skąd ma pompa brać powietrze?? tylko z filtra. No właśnie, nie przeczysz sam sobie ? Co ma wspólnego kolektor ssący z tym ?
W ten sposób, niczego nie sprawdzisz. Zaślepisz wydech, świeca wkręcona, tłok w górnym położeniu. Przez otwór od gaźnika wtłaczasz powietrze do wartości 0.5 bara, jeżeli ta wartość utrzyma się przez 20 sekund, to oznacza że komora korbowa jest szczelna. Jak wygląda sprawa z kompresją, szczególnie po nagrzaniu? Membrany, nie mogą być uszkodzone ani naciągnięte.
(diesle bez klapy gaszącej praktycznie nie hamują silnikiem) Matko boska.... Panowie, douczcie się, bo poziom tego forum leci na łeb, na szyję. Oczywiście że diesel nawet bez klapy gaszącej hamuje silnikiem. Po odcięciu paliwa, działa jak spręzarka - cały czas przetłacza powietrze z wlojtu, do wydechu, co również jest pracą. W którym aucie typowa klapa...
Wpakuj mu ciśnienie ze sprężarki do cylindra. Tylko trzymaj kluczem wał korbowy. I słuchaj skąd dmucha powietrze- z ssącego czy z wydechu.
A oto wydruki z analizatora : Na mój gust skoro masz tak wysoką lambdę i jakiekolwiek ppm-y CO to twój pomiar jest w ogóle niemiarodajny. Po prostu łapiesz na "wydechu" fałszywe powietrze. W komorze spalania masz za mało powietrza ale w kominie za dużo. Uszczelnij czopuch i złącza rurek kominowych przy pomocy takiej samoprzylepnej taśmy aluminiowej....
Witam, Twój piec początkowo nie idzie na pełnych obrotach dmuchawy-prawidłowo. Te ogrzewania są bardzo czułe na właściwy skład mieszanki, zarówno chodzi o paliwo jak i obroty dmuchawy. Czy dmuchawa chodzi cicho, lekko i bez zacięć - charakterystycznych dla przytartych łożysk? Te dmuchawy dość często wymieniamy. Dodatkowo sprawdź czy rura ssąca powietrze...
Turbina po regeneracji za 1000 zł. Wczoraj czyściłem EGR cały w oleju tak jak i węże. Chciałem dmuchnąć w węża od odmy ale powietrze wróciło z mnóstwem sadzy. Dolot i wydech z turbiny sprawdzę najszybciej jak się da. A z czym wiąże się błąd podciśnienia w turbinie???
Co do zysku ciepła z wydechu to ja bym proponował przemyśleć dwie koncepcje: - Jedna to wentylator bądź "Farelka" z zimnym nadmuchem, dmuchająca na niego i rozpraszająca ciepło - Szybko i prowizorycznie. - Druga to zrobić płaszcz powietrzny na wydechu i dwie rury na początku i końcu wentylator wtłacza powietrze do wlotu, przechodząc przez płaszcz powietrze...
Możesz sprawdzić czy ten zawór w ogóle działa pompując do wydechu powietrze, choćby ustami i sprawdź czy nie puszcza ten ssący. Albo inny sposób, odwróć głowice tak żeby zamieniła się miejscami na garach i sprawdzisz w ten sposób czy jest winna głowica czy przypadkiem pierścienie nie są winne na jednym garze.
Im wyzsza Liczba Oktanowa benzyny - tym wolniej takie paliwo sie spala, bo jest przeznaczone do silnikow o bardzo wysokim sprezaniu, ktore przyspiesza spalanie pod duzym cisnieniem. Bardzo szkodzi zabytkowym silnikom benzyna wysokooktanowa, powodujac nawet 5 - 10 i wiecej razy szybsze zuzycie silnika / z powodu jego ciaglego przegrzania - bo prawidlowo...
Wypalenie 1 papierosa daje Ci wielokrotnie więcej tlenku wegla, niż można "wyprodukować" z 1 metra rury stalowej przez całe Twoje życie. Reaktywność węgla, tlenku wegla, dwutlenku wegla i żelaza jest taka, że tlenek węgla reaguje z tlenkami żelaza i je redukuje do czystego żelaza, bardzo "chętnie" utleniajac się do CO2. Taki proces zachodzi np. w wielkim...
A czy czasem by ci nie podszedł agregat z lodówki, on robi nawet z 40 atmosfer na wydechu to i na ssaniu była by prawie próżnia.
Właśnie ten pod EDC spotkałem się parę razy w renault dxi że ten zawór jak był zimny wszystko było ok a jak się nagrzał przepuszczał powietrze które przesuwało klapkę na wydechu i wtedy wywalało błędy od systemu doładowania powietrzem .
Ustaw wał w GMP. Podaj sprężone powietrze przez otwór po wykręconej świecy. Słuchaj czy powietrze leci z przepustnicy czy z wydechu. Tam są zmienne fazy na wałku ssącym, wydech jest chyba napędzany z wału wiec jak usłyszysz powietrze w przepustnicy to przyjrzyj się czy krzywki na pierwszym tłoku na ssącym nie dociskają czasem popychaczy. Moim zdaniem...
Mój problem jest taki, że webasto startuje - włącza się podmuch, zaczyna działać pompka paliwa piec zaczyna grzać z wydechu leci gorące powietrze, i po chwili jakieś 2 min. od załączenia piec gaśnie włącza się przedmuch na 1,5 minuty i to koniec pracy. Sprawdź czy pracuje pompa wymuszająca obieg cieczy przez piec.
ja w zimie stosuję opalarkę przy odpalaniu esów - opalarka w kolektor ssący, otwarty odprężnik i ustawiony wał korbą tak aby gorące powietrze przelatywało z kolektora ssącego do wydechu, i tak z minuta grzania i pali bez najmniejszego problemu z pierwszego, jak już zapali dopiero wyjmuję opalarkę
Co do kopcenia, jest to para wodna, jest już chłodniej jak sam wspomniałeś, i jest więcej wilgoci w powietrzu, po Zapaleniu silnika, rury od wydechu nagrzewają się,a zgromadzona woda w tłumiku zaczyna parować. Co do obrotów to nie napisałeś czy twój Ford kuleje też na bęzynie , jeżeli tylko na gazie, to stawiam na parownik, trzeba wymienić bembrany...
Na wyważarce tylko podaje sie strumień powietrza na wirnik gorący tylko po to by go rozpędzić. W samochodzie dochodzi opór wirnika zimnego ( spręża powietrze). Dwa wirnik na wydechu stawia opór i zmniejsza przepływy co daje mniej paliwa i mniej gazów wylotowych. Przewżnie taka regenracja z 600 pln to rozebrabie turbo. Umycie obódów, załozenie chińskiego...
To nie jest żadna gafa :P Zimny silnik musi mieć wzbogaconą mieszankę by mu ułatwić rozruch i pracę w takich warunkach. Kiedyś w gaźnikach miałeś taką wajchę którą włączało się ssanie ręcznie, a dziś robi to sterownik na podstawie informacji o temperaturze. Co do "termostatu w dolocie" to też takie patenty były stosowane. Niektóre auta mają dodatkową...
Tak to normalne, pod maską jest zawsze ciepłej. A i żeby było jasne, powietrze nie grzeje się od prędkości (prędkość nawet wychładza), ale od kolektora wydechowego, samego bloki silnika. Skoro na dworze mamy temperaturę jaką mamy, a silnik i wydech generują kilkaset stopni to bilans temperatury zawsze będzie wyższy, niz temperatura otoczenia.
Chcę zamontować taki kocioł: https://www.junkers-sklep.pl/kotly-konde... Czy 60/100 oznacza, że wkład kominowy wydechowy może mieć średnicę 60 mm i być otoczony rurą zaciągającą powietrze o średnicy 100 mm? Chciałbym powietrze zaciągać z szybu kominowego (ceglanego) a wydech poprowadzić na dach. Czy mogę wydech poprowadzić...
Dlatego daję blachę i działa to jak rynna w razie wu Powtarzam skraplanie na blasze by było wtedy jak by blacha była w miejscu szyby czyli zimno z zewnątrz a ciepło w środku . Jeśli blacha jest w środku panela nie ma żadnego skraplania![Ciepło z jednej jak i z drugiej strony blachy Winszuję wiedzy budowlańcom! Blacha w solku robi za rynnę a nie za skraplacz!!!!...
Ja bym najpierw zaczął od odłączenia gazu, wyjmij bezpiecznik z instalacji ale to potrwa ze 2-3 dni nim ciśnienie w układzie za zbiornikiem zmaleje. Albo zdejmij od razu wąż zasilający wtryski tylko tutaj dla bezpieczeństwa polecałbym jednak najpierw zakręcić fizycznie wyjście gazu z butli. Przyczyna może tkwić w puszczaniu któregoś wtryskiwacza gazowego...
Wystarczy tłok ustawić na samej górze wtedy kiedy oba zawory są zamknięte i podać tam sprężone powietrze przez otwór po świecy - będzie słychać jak dmucha we wodę jak jest walnięta uszczelka, jak dmucha we wydech jak puścił zawór wydechowy lub w przepustnicę jak poszedł zawór ssący. Jak nie dmuch nigdzie to wałek się wytarł. Ja do tego używam rurki...
Sonda pracuje między 0,05 V a 0,9 V, więc chyba jest poprawnie. Czy gdyby był nieszczelny wydech za katalizatorem, powietrze mogłoby wracać do sondy (jest jedna w tym modelu)? Moje pytanie wynika z tego, że bardzo często zmienia ona wartości (jak wskazuje program diagnostyczny).
ludzie pomocy wymienilem uszczelke pod głowica i nie potrafie złozyc dobrze rozrzadu składam ale praca silnika przestawiona jest o 180 stopni czyli wydala spalinu kolektorem ssacym a wydechem zasuysa powietrze ludzie co mam zrobic zeby bylo tak ja nalezy siwieje juz pomocy błagam
Czego by nie dostawał powietrza ? Zdaje mi się ze powietrze dostaje bo z prxylozylen rękę do wydechu do dmuchalo Dodano po 46 Mogłem coś odpiac jakiś przewód ? Może tylko jakiś przekaźnik siadł?
Ale ten ma z drugiego boku też otwór dzięki któremu pobiera powietrze z otoczenia więc tą dziurą mógł zaciągnąć kurzu . Raczej wydech. Chyba większość znanych mi odkurzaczy pobiera powietrze poprzez wąż ssawny, które po oczyszczeniu w worku, czy innym filtrze, idzie na studzenie silnika, po czym wychodzi najczęściej poprzez jakiś filtr na zewnątrz....
Witam, mam problem z WSK 175. Nie zasysa mi paliwa. Gaźnik nowy i drożny. Jak odkręciłem od krućca i kopałem to wydmuchiwało powietrze zamiast zasysać. Tłok strzałka do wydechu. I czy paliwo jest dostarczane przez te boczne kanały bo podczas suwu tłoka nie dochodzi on do otworu od gaźnika. Wydech drożny.
Był taki model jak MC4? Chyba NRG Power. Silniki generalnie są zbliżone do siebie, mogą ewentualnie różnić się wydechem. Ale że chcesz założyć silnik chłodzony cieczą do skutera chłodzonego powietrzem, to taka przeróbka będzie wiązała się z dołożeniem chłodnicy i wymianą m.in. instalacji elektrycznej (czujnik temperatury), licznika (wskaźnik temp),...
Dawka obcięta i to mocna bo przepływomierz widzi niskie wartości. Odepnij przepływomierz moc powinna ciut wzrosnąć (MAF mierzy 435 mg a po odpięciu podstawi wartość wyższą ponad 500mg). Trzeba by się przyjrzeć czy nie będzie wtedy kopcił. Bo albo faktycznie coś jest przytkane ,albo dziura za przepływomierzem a turbo (spróbuj wyjąć filtr na chwilę czy...
demeus : Z "gorącego wydechu" powietrze wydostaje się dość silnym strumieniem i jest gorące. Niestety, jest on ustawiony ukosem do powierzchni blatu i blat strasznie się nagrzewa. Czy po twoich radach czyszczenia ten strumień się zmniejszy, lub nie będzie tak gorący? Nie wiem dokładnie, jak było przeprowadzone czyszczenie - oddałem laptopa do specjalisty...
O faktycznie. Czyli masz problem z lewym powietrzem zabitym kolektorem albo wydechem.
Cofanie powietrza do gaźnika to przeważnie albo źle złożony rozrząd. Weryfikacja czy jest "mijanka" zaworów w GMP. Nieszczelny zawór dolotowy. Test szczelności cylindra kompresorem przez otwór świecy. Silnik ustawiony i zablokowany w suwie kompresji. Zagięta rura wydechu lub zapchany wydech. Sprawdzenie.
paliwo przez wydech powietrze przez elektrozawor powietrze przez komin
wskaźnik myszy sygnał syrena klawiatura zalać spirytus
płytka spawarki naprawa płytka spawarki naprawa
Bezpieczne proporcje karbidu i wody w puszce 1L Next Launcher 3D Shell niezgodny z Redmi 13 Pro