Alternatora. Wymienić jak najszybciej. Zerwanie będzie powodem braku ładowania akumulatora.
Koledzy, spokojnie. Każdy ma swoje zdanie i każdy ma swoje potrzeby. Znajoma pomyślała o Golfie ponieważ już Golfem jeździła i spełnił jej wszystkie potrzeby. Jeździła by nim dalej żeby nie zgnił totalnie. Potem weszło Polo które umarło z powodu zerwania paska rozrządu po zaledwie kilkunastu tysiącach km od poprzedniej zmiany. Polo już było ciasnawe,...
Nie spotkałem się z zerwaniem mimo, że wymieniałem je przy przebiegach rzędu 380 000 - 400 000 km. Myślę, że te paski ratuje praca ze stałym obciążeniem bez pulsacji. Natomiast są zestawy rozrządu razem z tym paskiem, ale dotyczą one głównie 1.6 TDI, w których i tak trzeba zmieniać rozrząd z powodu awarii przesłony pompy wody lub z powodu wycieków z...
Sprawdź jeszcze raz ustawienie zapłonu (rozrządu), gdyż klin nie bez powodu zerwało. Nie wierze, że podczas zakładania koła zamachowego i klina nie zauważyłeś uszkodzenia (pęknięcia).
niestety to nie to sprawdzałem wszystko wyglada ok właśnie z powodu zerwanego klinu był robiony rozrząd mam jeszcze podejrzenie czy nie bedzie to czujnik położenia wału. Czy ktoś sie orientuje jaką powinien mieć oporność??? spotkałem sie juz ze niektorzy mówili 200Ohm a inni ze 600Ohm moj ma 700Ohm czy jest to prawidłowa oporność??
Tam pęka napinacz paska PK. Zobacz czy to koło na którym jest założony klucz na zdjęciu jest w płaszczyźnie z innymi. Jest to częsty przypadek (przynajmniej u mnie) gdzie pasek zaczyna się pruć z tego powodu.
Witam mam taki problem po ustawieniu koła zamachowego na znakach, nie idzie przekręcić wałkiem rozrządu czym może to być spowodowane? Gdyż zerwałem pasek od rozrządu właśnie z takiego powodu że coś zablokowało wałek. Czy to może być kolizja ? i głowica do wymiany ,czy coś źle robię ?
Nie no gratulacje za to że po mieśiącu rozwaliłeś silnik bo za dużo czytałeś postów gdzie z igły robią widły. I widzisz i znów się mylisz bo rozrząd mi od tego nie padł że się przestawił o zęba czy dwa tylko klin na kole pasowym się ze starości zerwał i to było powodem naprawy rozrządu
Witam,Panowie mam pytanko,w astrze 1.9 cdti 120 KM 2006r zerwał sie pasek rozrządu z powodu zatarcia pompy cieczy chłodzącej,zaznacze że na wolnych obrotach silnika to sie stało i teraz mam pytanie jak myślicie czy zawory do wymiany?czy ten silnik jest kolizijny?jeszcze takiego silnika nie robiłem.
jak było, to do kosza... Co powiecie o silnikach 1,8 d ,td oraz td z intercoolerem w ford mondeo mkl mkll oraz escort, totalna porażka, te dwa paski rozrządu... , trwałość też porażka, żeliwna głowica... w focusie go unowocześnili o commonrail i troche inny rozrząd, ale ogólnie porażka... Że to całkiem dobre silniczki, szczególnie wersja wolnossąca...
Witam! Mam dziwny problem z Matizem, otóż po kapitalnym remoncie głowicy tj. wymianie prowadnic zaworowych, zaworów, uszczelniaczy zaworowych, szlifowaniu gniazd zaworowych, planowaniu głowicy i wymianie uszczelki Matiz dymi delikatnie na niebiesko. Jaka może być tego przyczyna??? Czy problemem może być z aparatem zapłonowym, czy przyczyna może tkwić...
Te koło na wale korbowym jakoś w lutym czy marcu było wymieniane, zrobiło może z 15 tyś km. Jakiś czas temu dolne koło dostało bicia dość dużego, wał został zafrezowany, z początku bicia nie było teraz raz jest dość spore a raz małe lecz jest, podejrzewam że może koło już się w jakiś sposób zniekształciło i trzeba będzie kupić nowe i jeszcze raz zafrezować....
Jak wcześniej wspomniałem powodem braku mocy była nieodpowiednia ilość oczek mierzy walkami rozrządu. Problem zerwanego gwintu na świecy również rozwiązany. Świeca zatulejowana bez zdejmowania głowicy, zabieg taki zrobił Bartocha przy ul. Bursaki 19H w Lublinie koszt 130zł. Autko teraz śmiga tak jak powinno. Temat uważam za zamknięty.
Szanowni Forumowicze, Powodem tej awarii jest uszkodzony pasek rozrządu. Kręcąc rozrusznikiem ustawił się tak, że można było zauważyć zerwane zęby na nim. Bardzo dziękuję Panom za wskazówki. pozdrawiam
Witam. Jestem po wymianie rozrządu i regeneracji głowicy po zerwanym pasku rozrządu. Wszystko złożone i silnik odpala ale wchodzi od razu na wysokie obroty. Nie wiem co jest tego powodem. Zastanawiam się tylko czy pod listwą z wtryskami powinny być jakieś uszczelnienia, oringi podkładki czy coś takiego, bo jak zakładałem to nie było a tez nie pamiętam...
Tak się składa, że jeździłem polonezem z silnikiem 1.5 z końca 89r z zapłonem bezstykowym. Przestawianie się zapłonu może być efektem początkowego etapu zacierania się wałka aparatu zapłonowego. Początkowo jest to obrót całego aparatu zapłonowego w bloku silnika, a jak jest mocno przykręcony to może dojść do przeskoczenia kółka rozrządu na pasku lub...
chodzi mi o np. zerwanie paska rozrządu czy sie coś stanie )? Samochód przestanie jechać ( w najmniej odpowiednim momencie) i to najważniejszy powód by pasek ( i nie tylko) wymieniać zgodnie z zaleceniami.
Ten silnik był produkowany w dwóch wersjach, z rozrządem na łańcuszku i z rozrządem na kołach zębatych. Wersja na łańcuszku jest bardzo zawodna, kupiony tanio łańcuszek potrafi się zerwać po kilkudziesięciu tys. Za to silnik z rozrządem na kołach zębatych jest niezniszczalny, przebiegi rzędu 500 tys. to norma. Z tego powodu auta z rozrządem na łańcuszku...
Nie napisałem iż zerwał się rozrząd bo takowy był w całości . Natomiast zawór musiał oberwać czy coś wpadło Panu Y czy jakiś inny był powód jak napisałem czemu nie dowiemy się. Faktem jest iż przed wymianą przejeździł 140 tys.km a po aż 100km. Oberwał na pewno gdyż jego trzonek jest spęczniały jak widzisz nie ma zamiaru wyjść z głowicy .
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. Czy ten czujnik może być powodem , że auto jest mulaste i jego maksymalne obroty są do 3500 Po złożeniu auto chodziło po jaki9mś czasie zapaliła się kontrolka świec żarowych .
U mnie klient, przychodzący że swoim rozrządem, nie ma żadnej gwarancji, takie przekonanie panuje chyba w większości warsztatów. Przełamanie palcami paska, może za parę tys km, spowodować zerwanie, i to jest powód, dlaczego gwarancji na elementy przyniesione przez klienta, nie udziela się. Podobnie z pompą wody, kiedy to na sucho dla zabawy obracamy...
Autko jak w temacie.Przebieg 130 tyś km.System wtrysku paliwa Comon Raily. Uszkodzenia. Pokrzywione zawory,zerwane wszystkie dżwigienki zaworowe,uszkodzone wałki rozrządu. To mój drugi taki silnik który naprawiam.(o tym samym przebiegu) Nie wiem co jest powodem przeskoczenia łańcuszka(lub innego zjawiska),ponieważ silniki dostałem porozbierane w innym...
Tak udało się. Źle zdemontowana i zamontowana pompa CR powoduje że urywają się zęby na pasku. Urwie za każdym razem tak do 500-1000km po wymianie rozrzadu czy naprawie silnika zrobi ameno jak będzie źle zamontowana. Dodano po 3 Witam wszystkich, Opiszę po kolei co się już wydarzyło: - po ok 120tys km rozjechał się rozrząd, po rozebraniu okazało się...
Dodam ze pasek pekl zaraz po odpaleniu,jak jeszcze silnik byl zimny Przejechalem na tym ok 1,5km Brak obiegu płynu spowodował lokalne przegrzanie silnika. Mogło się stać wszystko. nie sądze żeby w 1.5 km przegrzał się silnik i to w dodatku jeszcze zimny -oglądnij pęknięty pasek - czy faktycznie pękł z starości czy może z innego powodu,sprawdź napinacz...
Hej, Mam taki problem ze swoim Passatem 2.0 TDI o mocy 110 kW. Przy przebiegu 180 tysięcy kilometrów, zdecydowałem się na wymianę rozrządu (zalecaną przez VW przy tym modelu po 210 tysiącach kilometrów). Kilka dni przed oddaniem auta do serwisu, zauważyłem nieco głośniejszą pracę silnika. W serwisie, po zdjęciu pokrywy rozrządu, stwierdzono uszkodzenie...
Przedwczoraj zmieniłem pasek rozrządu bo mi się zerwał a raczej ząbki poszły przy wale korbowym. Podejrzewam że stało się tak z powodu zbyt słabo napiętego paska. W każdym razie wymieniłem go i jest taki problem. Mianowicie nie udało mi się zgrać równo cech na wale i rozrządzie. Są 2 warianty. Jeżeli dam jeden ząbek w prawo to znak na wale korbowym...
Przy takim przebiegu hałas może pochodzić z powodu wytartego dolnego koła zębatego. Nowy pasek nieprawidłowo się układa generując hałas oraz drgania. W takiej sytuacji grozi to pęknięciem paska lub zerwaniem zębów. Położenie znacznika napinacza zmienia się wraz z osiągnięciem przez silnik temperatury roboczej, wydaje się, że pasek się "naciąga". Nie...
Jestem prawie pewien że to nie wina czujnika wału.Powodem zapalenia się kodu usterki jest brak sygnału z tego czujnika lub jak piszesz szarpanie silnika.Ten czujnik w tym silniku się niepsuje.Sprubuj przeczyścić papierem ściernym styki tego czujnika przy wtyczce przy alternatorze,to jedno a drugie wyciąg zawór egr i wyczyść go w nitrze,on gdy jest otwarty...
Mam nadzieję że nie jest to jak to mechanicy nazywają - silnik kolizyjny, czyli jeżeli rozrząd z jakiegoś powodu stanie na pracującym silniku to zawory i tłoki uderzą w siebie. Nie wszystkie tłoki walną w zawory ale kończy się to zazwyczaj dość poważnym remontem silnika ( o ile to jeszcze się w ogóle opłaca). Przyczyną może być w tym przypadku zerwanie...
Wystarczy sprawdzić w jakim okresie motor 1.9 jtd w wersji 115KM był montowany w Stilo. Podpowiem, do 2004 roku. Skoro wiadomo już z jakim pojazdem, w jakim wieku i o jakiej wartości mamy do czynienia, to proszę mi tu nie wypominać jakiegoś dziadowania. Te dwa tygodnie na starej pompie chyba jeszcze wytrzyma, a gdyby nawet nie wytrzymał to powiedzmy...
Witam-pojawiły się mrozy i samochód odmówił posłuszeństwa. Akumulator kręci a samochód nie zapala za to bez problemu startuje na popych. Na dodatek gdy inne osoby próbowały odpalić samochód z mojego akumulatora to im się to udawało natomiast ja podpinając się pod inne akumulatory wciąż nie mogę wystartować. Wniosek-akumulator w moim focusie jest sprawny-co...
Usterka jest typowa dla przebiegu 150 000 km i więcej (od 150 za czyna hałasować przy 200 się zrywa). Bublem bym tego nie nazwał bo jak się wymieni to jest spokój na kolejne 150 000. Bubel wg mnie to rozrząd który miał być wieczny a pada po 25 000km. Wg mnie sednem problemu jest kiepski plastik na okładziny napinacza. Bo jak porównywałem to łańcuch...
Witam mam poważny kłopot z passatem B6. Otóż samochód stał dwa dni ( w garażu około -2 stopnie. Odpalił bardzo ciężko po czym wjeżdżając na drogę samochód zgasł. Żadnych komunikatów na wyświetlaczu, żadnych wcześniejszych kontrolek się palących (na 100%). Po podłączeniu pod komputer żadnych błędów poza jednym Function under-voltage. Jest możliwe by...
Jesteś pewien, że dolne koło nie jest wymienne? musisz mieć opinie rzeczoznawcy (musisz mieć informacje co przewiduje producent pojazdu w razie wymiany łańcucha) 4. Zużyte koło zębate powoduje przedwczesne zużycie łańcucha (zerwanie, rozciągnięcie lub przeskoczenie) 5. Z łańcuchem jak z paskiem. Wymieniasz wszystko co z nim współpracuje. P.S. Czasami...
Nie słyszę jak silnik pracuje. Jeśli wierzyć Twoim tłumaczeniom, to zawory się z tłokami spotkały :D Powód? Może pasek przeskoczył, może zęby na pasku się skończyły, może koło pasowe na wale luźne i nie dociska koła zębatego rozrządu, może napinacz się poluźnił, może łożysko na pompie lub na rolce pośredniej się skończyło, różnie bywa. No to możesz...
Witam. Przeczytałem dokładny opis Twojego kolegi w według mnie zdejmuj głowice i ratuj zawory, jak będziesz kombinować i próbować odpalać to będziesz szukał drugiego silnika. Miałem dosłownie to samo w v6 najpierw idealnie chodził na BP i gazie potem falujące obroty, potem problemy z odpaleniem i tak przez jakieś pół roku próby naprawy sprawdzanie 100...
Z całym szacunkiem dla Kolegi ale podtrzymuje swoje zdanie. Niedokręcone koło oczywiście mogło byc powodem zerwania klina. Zasada działania układu dwóuch kół z paskiem zębatym jest taka, że są w niej dwa kliny, a klin oprócz przenoszenia momentu obrotowego ma również za zadanie ochronę układu czyli jest najsłabszym ogniwem , jak układ jest przeciążony...
Przebieg raczej pewny (pierwszy właściciel książka serwisowa ). Pasek sprawdzałem wzrokowo jest w dobrym stanie . Chodziło mi oto czy ktoś przejechał takim silnikiem te 150 000 km. na jednym pasku. Osobiście znam przypadek nowej skody w której zerwał się pasek podczas trwania gwarancji przy przebiegu 70 000km ale może to był wyjątek . W tym przypadku...
To reasumując Pana zdaniem mam jakies szanse? Próbować walczyć i coś odzyskać? Czy raczej jak wspomniał ktoś wcześniej miałem przegrzany silnik jak jeździłem z płynem bo go zawsze dolewałem Zdalnie i z takiej jakości fotek nic wyrokować absolutnie nie można. Jeśli puściła opaska skręcana, jakąś winę na mechanika można zwalić, ale generalnie nie dużą....
tego osadu w filtrze jest bardzo mało i jest to puder. No, ładnie, "bardzo mało", to możemy powiedzieć na ilość jak na fotce poniżej. Z powodu tak małej ilości opiłek właściciel tego pędzidła wykonał remont kapitalny silnika, ponieważ zakleszczyła mu się pwc i miał kolizję tłokowo-zaworową. http://obrazki.elektroda.pl/7231846900_1...
Aleksander tak, tylko najczęsciej po takim przelocie na bieżniach są już takie koleiny, że bez wymiany pierścieni nie ma co wsadzać nowych szczotek Mam na karcie gwarancyjnej wymiana pierścieni komutatora, szczotki, łożyska i sprzęgiełko- oddaje się cały alternator i taki odbiera. Firma jak widzi , że coś trochę zużyte to wymienia wszystko, bo daje...
Z starych systemów IMMO w Kia pomagało inne rozmieszczenie przewodu od anteny kluczyka lub jego dodatkowe ekranowanie. Drugie to jakiej konstrukcji są wałki rozrządu tzn. czy są w całości (odkuwka, odlew później obrabiany) czy może są składane (tzn. na rurkę nasunięte krzywki które mogły się obrócić). Lub: pozamieniane przewody zapłonowe (pisze z pamięci...
Okazało się że odpadło koło pasowe wału wraz z przykręconym do niego kołem zębatym rozrządu po którym auto przejechało - pękła/ukręcona śruba centralna wału. Po oględzinach okazuje się, że zerwany jest również klin na wałku rozrządu bo wałek stoi, koło zębate wałka obraca się swobodnie, przy czym ma również luz miedzy powierzchnia swoją a powierzchnia...
głowica sciągnieta , zawory całe , niestety teraz bede czekał na nową uszczelke i planowanie wiec kilka dni mi zejdzie bo wszystko dopiero na wtorek :( .W kazdym razie i tak dobrze ze wziołem sie za głowice bo z koro klin był zerwany to tylko była kwestja czasu , zal ze stracilem kolejny dzien . Ogólnie to ktos juz coś robił z tym silnikiem , uszczelka...
Zakładasz najgorszy scenariusz dla Diesla, przy najlepszym dla benzyny i to jest teoretyzowaniem. No to jaki jest ten najgorszy scenariusz dla benzyny? Zerwanie paska rozrządu i przemeblowanie silnika, o ile rozrząd jest na pasku, a silnik kolizyjny? Przegrzanie, skutkujące koniecznością wymiany uszczelki pod głowicą? Co jeszcze i ile to wyniesie?...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
Przecież napisałem ile wydałem na nią przez ponad rok. Gdzie tu widzisz 1500 zł? Nie licząc jednej wymiany oleju i filtra, oraz nowego płynu hamulcowego, wydałem 40 zł. W Oplu rozrząd jest bezkolizyjny, jak sie urwie zakładasz nowy pasek i lecisz dalej (po ustawieniu na znaki), więc nie zamierzam robić go wcale... Wiesz.. Duzo zależy od podejścia właściciela.....
Po niedzieli jedzie na warsztat i zobaczymy co i jak. Warto zaznaczyć, że pasek rozrządu nie strzela sam z siebie, chyba, że był bardzo stary i zniszczony. Musiała być konkretna i do tego bardzo "silna" przyczyna zewnętrzna. Po pierwsze, mogły się dostać pod rozrząd kawałki rozerwanego paska pomocniczego osprzętu . Z kolei przyczyną uszkodzenia tego...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Zakładam, że usterka elektryczna, dlatego w tym dziale. Cała historia niestety dość długa, ale muszę podać, bo wszystko tu ważne. - W aucie ciekła pompa wtryskowa, poszła do uszczelnienia. Po tym niby wszystko działało ok, choć autko ciut gorzej paliło ale nie przeszkadzało to zbytnio. Sprawdzałem wtedy kąt wtrysku i był ustawiony poprawnie. - Za ok...
Auto odpala na autostarcie i jeździ, bez problemu, po zgaszeniu silnika nie ma probelmu z odpaleniem. Jest problem po dłuższym postoju. Kody błedów P0400 P1222. Znaczenie podanych kodów błędów: P0400 - Układ recyrkulacji spalin, nieprawidłowy sygnał zaworu. P1222 - Traction Control Output Circuit Malfunction / Sieć CAN, kontrola trakcji, awaria obwodu....
Wedlug zyczenia dodaje opis olejow smarowych milej lektury :D:D:D:D:D OLEJE Oleje stanowią niewielka część całości produktów naftowych (poniżej 2% w stosunku do ropy poddanej przeróbce), ale odgrywają bardzo ważną rolę w wielu dziedzinach przemysłu, w transporcie czy usługach. W odniesieniu do całości olejów używanych w świecie ponad 50% stanowią oleje...
Na początek możemy wszyscy pogratulować właścicielowi, który na akumulatorze z najprawdopodobniej zerwaną celą próbował prostownikiem pamiętającym czasy Gierka odpalać passata na rozruchu. Wiadomo taki akumulator nie stanowi żadnego obciążenia więc zbyt wysokie napięcie poszło na instalację. Uwalił się mpdół komfortu, sterownik skrzyni automatycznej...
czujnik zerwania powody sprzezenia powody przydźwięku
uszkodzony przepływomierz mazda pasta gelid wzbudza alarm
Hitachi 24HE2000 TV Firmware Download: Official Update Methods, Vestel 17MB211S, Recovery Options Uszkadzanie tranzystorów IGBT w spawarce inwerterowej – Infineon, Fuji, Mitsubishi, przyczyny awarii