Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
A jak podlaczyc DW50 z dwoma wezami paliwa? Do powrotu paliwa.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Tam jest jedna szczelina w tarczy aparatu zapłonowego, identyfikuje gmp 1 cylindra, za kwz odpowiada sterownik, który "czyta" koło foniczne na wale i czujnik spalania stukowego. Przestawianie aparatu nie powoduje zmiany kwz, najwyżej wyleci poza zakres, co spowoduje przejście na wtrysk grupowy, ograniczenie obrotów i oczywiście stosowny bład na vagu....
Partner 351XT https://obrazki.elektroda.pl/7317911500_... https://obrazki.elektroda.pl/1594306200_... https://obrazki.elektroda.pl/2562302400_... Primer jest zawsze na powrocie, zawsze "wysysa" paliwo z gaźnika.
Proszę o pomoc. Robię blacharkę i lakierowanie, ale słaby z mechaniki. Mam starą Toyotę Corollę z 1980 roku. Stara mechaniczna pompa paliwa puszczała już do silnika. Kupiłem nową, ale już zamiast 2 przewodów ma 3. I co teraz? 2 są takiej samej średnicy, jeden ma węższą dyszę o oznaczeniu R. To jest jakiś powrót? Jak to podłączyć?
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Witam Mam Opla Astra II 1.6 16V i webasto BW50. W moim samochodzie nie ma przewodu powrotu paliwa do baku. Czy jest jakaś opcja podłączenia Webasta WB50 ,które wpina się właśnie w przewód powrotu paliwa, w moim samochodzie ? Wolałbym uniknąć zakupu innego webasta. Czy mogę je włączyć w szereg przed listwe wtryskową czy zaburzy to pracę silnika lub uszkodzi...
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Druga sprawa do dodatkowe sterowanie dolnej listwy pompy wtryskowej poprzez elektromotor dodatkowy trzpień sterujący - nie wiem do czego służy w silniku 2700obr/min nic takiego nie ma zasilanie elektromotoru jeden przewód elektryczny zasilający - do czego to służy? Silnik agregatu ma cały czas utrzymywać prędkość obrotową 3000 obr/min po to żeby częstotliwość...
Wężyk od cylindra to jest przewód impulsowy czyli podciśnienie i tu nie ma paliwa. Jego podłączasz pod gaźnik albo tu gdzie jest gaźnik mocowany. Na gaźniku masz dwa króćce od paliwa czyli ssanie i powrót. Tu jak się pomyślisz w podłączeniu wężyków to nie odpali. Zamienisz i będzie działać.
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
W takim okładzie odpowietrzenie jest prawie nie możliwe więc trzebaby dać trójnik na powrocie z pompy i podłączyć do niego powrót do baku, tyle że do baku trzeba ograniczyć przepływ żeby większość paliwa szła na podgrzewacz. Może to zadziała a odpowietrzanie jakkolwiek trudne to jednak nie niemożliwe.
Samemu trochę trudno dmuchać i jednocześnie słuchać przy w lewie, ale zostaje mi dolać paliwa i zalać przewód paliwowy (będę musiał kogoś poprosić o posłuchanie wlewu). To jednak jest osobny króciec, a nie podłączony do powrotu paliwa? Jaka jest minimalna ilość paliwa w zbiorniku, przy której możemy korzystać z ogrzewacza?
grochogrocho Ja odłączyłem 2 przewody z pomy wysokiego cisnienia Jeden do zasilanie a drugi powrót Podłącz zasilanie z filtra paliwa do powrotu w pomcie Ja nie zakłądałem do pompy wysokiego cisnienia drugiego przewodu A paliwo poleciało w kanał W moim przypadki pomogło. Tą porade znalazłem na jakims forum opla
Wydaje mi się, że tylko w jednej pozycji mogę włożyć, inaczej nie podłączyłbym wężyków od zasilania i powrotu paliwa. Nie ma możliwości inaczej ustawić.
Witam ponownie, z problemem przewodow czerwony czarny sobie poradziłem idą one do wentylatora wpina sie je w szary przewód przy wtyczce interesuje mnie jeszcze jeden problem poprzednie ogrzewanie w tym aucie bylo podłączone pod klimatronik lecz w tej instalacji ktorą kupiłem nie mam juz zadnego przewodu ktorego nie podłaczylem i z tąd moje pytanie...
Niestety nic nie dało pompa paliwowa podaje paliwo. A mam jeszcze pytanie gdzie podłączyć powrót paliwa z gaźnika ? :D Dodano po 5 A i jeszcze jedno ten przewód który idzie do dolnej części gaźnika Aisan to należy zaślepić? On chyba tłoczy płyn chłodniczy.
Jest thermo top T z wewnętrznym zbiornikiem , podłącza się go do powrotu paliwa z silnika, tylko że to już stare sprzęty i ciężko znaleźć w przyzwoitym stanie
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
OK a nie podłączyłeś ssania i powrotu na odwrót?
Witam. Mam problem... NIedawno kupilem Forda Escorta Cabrio 1,6 16V (90KM). W tym aucie pompka paliwa zostala przerobiona na osobny wlacznik... Wie ktos jak podpiac ja z powrotem tak aby dziala na stacyjke???
Witam Jednak robię przewody na miedzi. Chciałbym się zapytać, upewnić czy podłączenie paliwa zasilanie/powrót do k-jetronica jest dobrze jak na zdjęciu czy na odwrót? http://obrazki.elektroda.pl/6354991000_1... Pozdrawiam
Zawsze na odlewie w okolicy rurek były strzałki, zresztą wiadome-rurka na storc idzie do gaźnika, dwie pozostałe -zasilanie i powrót każdy sobie rozgryzie.
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Dziś dopiero będę miał czas i spróbuję zainstalować bańkę. Napiszę jak i co. Tymczasem wyczyściłem i poprawiłem wszystkie masy i klemy akumulatora, niby nie były złe, ale teraz są b. dobre. pozdrawiam! DBS EDIT : Zainstalowałem bańkę, w niej ok 4l ropy, postawiłem na aku i podłączyłem wężykiem bezpośrednio do wejścia pompy wtryskowej. Powrotu paliwa...
To się dzieje przy 1/4 zbiornika paliwa To jakim cudem? mnoży ci sie paliwo? Panie cuda, cuda :) Masz przy wlewie coś przytkane i jak już pisali powrót podłączony do odpowietrzenia, stąd paliwo przy korku nie zdąży spłynąć do zbiornika (przytkane coś) i wylewa sie korkiem. Może idź do jakiegoś ogarniętego mechanika zanim sobie zrobisz krzywdę? niech...
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Dwa górne to płyn chłodniczy, reszte masz napisane na dekielku. Strzałka na zewnątrz, to wyjscie z filtra na tandem. Powrót z tandemu, to przewód na którym znajduje się czujnik temperatury paliwa.
Wez sobie bańkę paliwa 5l, pod pompę podłącz gumowe węże zasilanie i powrót, drugie obydwa końce zanurz w paliwie. Kręć rozrusznikiem tylko z umiarem, jak zapali to daj mu chwile popracować, zgaś silnik i czekaj rana.
2 bary to za mało, na próbę zaciśnij kombinerkami wężyk powrotu paliwa przy pracującym silniku i z podłączonym manometrem, jeśli nie będzie żadnej zmiany to pompa do wymiany, możesz odłączyć też ten wężyk, jeśli z regulatora nie leci paliwo, to masz pewność, że ciśnienie paliwa jest zbyt niskie Może to być spowodowane zużytą pompą, ale też może być...
Wielkie dzięki Sztomel- krótko, rzeczowo i temat a link bardzo wartościowy. Chciałbym wszystkim Wam podziękować za okazaną pomoc i zainteresowanie. Passacik naprawiony. Opiszę co było może ktoś z korzysta. Samochód po podłączeniu paliwa "na krótko" palił jak złoto wiec podłączyłem z powrotem filtr zacisłem mocniej wszystkie opaski, dokręciłem mocniej...
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
akumulator jutro lub pojutrze będzie dostarczony do domu, podłącze i dam znać co się stało. jeszcze mam tylko pytanie czy jest sens włożyć akumulator kolegi i go odpalić i na załączonym go z powrotem przełożyć.
Zdemontowałem pokrywę silnika i zająłem się próbą rozruchu. Silnik z malucha ale chyba ostatnia wersja bo widzę zasobnik z węglem aktywowanym (znaczy system EVAP). Tutaj jest zbędny. Przewód od zbiornika sobie tak wisi i już. Mniejsza o to. W zbiorniku paliwa totalne bagno. Nie mogłem po prostu nalać paliwa i próbować uruchomić. Chodziło mi tylko o...
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
zapaliła się kontrolka jak od rezerwy paliwa Dokładnie jak ona wygląda? dopiero po odłączeniu akumulatora na 5 minut i podłączeniu go z powrotem Akurat w autach grupy PSA odłączanie akumulatora przez laika to jeden z najgorszych pomysłów i może sporo kosztować. Generalnie Twoje auto domaga się przeglądu w serwisie i broni się jak może przed eksploatacją....
Manometr zawsze montuje się przed regulatorem. Do sprawdzania samej pompy przed manometrem daje się zawór, wtedy po zamknięciu sprawdza się faktyczne ciśnienie paliwa, jakie potrafi nabić pompa. Podłączenie jest banalne, tylko trzeba uciąć sobie króćce ze starego filtra paliwa.:D. Na powrocie się niczego nie mierzy, bo to nie ma żadnego sensu. Regulator...
Jest to jego drugie odpalenie. Na zdjęciu w załączniku z wężyka podczas pracy wylewa się benzyna? Pomoże ktoś wyjaśnić ten problem i jak go usunąć. Przy pierwszym odpaleniu ten wężyk też tak był jak na filmie? Pierwsze skojarzenie to miałem że to jakiś wężyk przelewowy i gdzieś się odłączył, a normalnie powinien być podłączony z powrotem do zbiornika...
Przy dyszy 0.5, po odłączeniu podgrzewacza, może się okazać potrzeba założenia dyszy 0.45 albo i 0.4, ale to wyszłoby podczas regulacji. A jaki jest powód potrzeby odłączenia podgrzewacza? do podgrzewacza idą 4 kable: chyba uziemienie, faza, neutralny i czarny idą do automatu. Tą zworkę w jakim miejscu? Ochronny żółto-zielony pozostawiasz podłączony....
podłącze się. Też chce podłączyć pompke zewnętrzną zamiast mechanicznej. problem widze tylko z powrotem paliwa do baku. mam honde z dwoma gaźnikami. i tam powrót jest wbudowany w pompke. elektryczna pompa bedzie podawać cały czas paliwo a jak sie napełnią gaźniki to paliwo gdzies musi powracać. dobrze myśle? jak to zrobić?
Filtruję do 5 mikron-ów filtr wody jest duży i nie stawia oporów. Dodano po 3 Ostatnio po testach zapomniałem założyć filtr paliwa przed palnikiem i palnik do dziś pracuje bez niego (około 2 miesiące), ale olej w zbiorniku też mam czysty. Właśnie muszę filtr podłączyć z powrotem 🙂.
Tak rzuciłem okiem, i odnoszę wrażenie że podobnie się zachowuje jak mój kangoor.. kiedyś miałem taki problem, okazało się, że silnik był zalewany nadmierną ilością paliwa, po zgaśnięciu trzeba kręcić aż sie wypali nadmiar paliwa i silnik sie wtedy uruchamia. u mnie był to zbiornik filtrowania par paliwa(po wymianie pompy źle podłączone rurki powrotu...
...maila przesłałem na Twojego maila.....hehe. http://members.lycos.co.uk/esklep21/inde... tutaj sprzedają identyczne piecyki i napisane jest, ze pompka paliwa jest wbudowana. Również samo podłączenie przewodów paliwa jest inne niż w TT serii C. Występuje tu zasilanie i powrót. W serii C wiem, że podłączamy pomkę osobno. Przy króćcach paliwowych...
Witam Ostatnio stwierdziłem że silnik brudzi mi paliwo 2,2 TD. Wyczytałem że przyczyną mogą byc uszczelniacze na wtryskach lub uszczelniacz na pompie. Dzisiaj zdjąłem pokrywę pokrywę głowicy podłączyłem powietrze pod powrót paliwa z wtryskiwaczy i zauważyłem jak na pierwszym wtrysku poszły bąbelki świadczy to że uszczelniacz na wtrysku puszcza ale zauważyłem...
Hi, Rozmawiałem z kolega mechanikiem, wg niego po objawach które mu opisałem, stwierdził, ze na 90 procent zapchany może być powrót paliwa, sugerował, żeby odpiąć przelewy z wtrysków i powrót z pompy i wężykami podłączyć do jednej butelki. Zasugerował, żeby wężyki zdjęte z pompy i wtrysków trzeba zaślepić, żeby nie zapowietrzyć układu . Jeśli po czymś...
Witam! Sprawdź jeszcze wydatek paliwa, podłącz na przekaźniku (masz go po prawej stronie koło uszczelki klapy silnika) na stałe pompkę paliwa i sprawdź czy na POWROCIE!! jest przynajmiej pół litra paliwa w ciagu 30sek. Pozdrawiam!
Niemieckie ASO zamieniło przewody do pompy albo paliwowe wejście z wyjściem i nie było powrotu paliwa do zbiornika. ( podobno) U mnie serwis ASO- po wymianie klap wirowych podłączył odwrotnie przewody od zaworu sterujacego gruchą turbo. Przez rok jeździłem do nich na utratę mocy, walczyli z problemem, nawet skrzynię wymienili(automat). Też mam problem...
Ten grubszy przewód to jest zasilający i trzeba go podłączyć do pompki tam gdzie jest strzałka która pokazuje że idzie do środka. Cieńki przewód jest powrotny,i załóż go na pompke ,o ile się nie myle na pompce na powrocie jest króciec z małym otworkiem,i tam powinna być założona rurka powrotna. A do gażnika to już wiadomo jak podłączyć.Sprawdziłem teraz...
Mechanik nie wyjmował wtrysków tylko ocenił je na podstawie minimalnej ilości paliwa przelewanego na powrocie i parametrów po podłączeniu komputera. Co do Mprop to ten obecnie założony ma inny numer niż ten fabryczny (inne jest też oznaczenie na szyjce 4.5 zamiast 2.5) ale wg serwisu Mana w ich systemie te numery się zgadzają i są zamienne. Pytałem...
Witam. Czy kocioł węglowy jest dostosowany przez producenta do zamkniętego układu C.O? A tak nawiasem naczynia wzbiorcze są źle usytuowane tz. nie jest dobrze mieć je na zasileniu kotła. polecam wpiąć w powrót. Czy zasobnik będzie grzany tylko kotłem węglowym? bo tak wynika ze schematu.?
Witam......mam problem z moim lt jechałem i nagle zgasł ,kręci normalnie ale nie odpala wymieniłem filtr paliwa sprawdziłem pasek na pompie i jest dobrze dodam że rozrząd kompletny wymieniony ma 1300km przejechane,dalej podłączyłem na krótko omijając filtr i zbiornik i też nic nie podaje paliwa na wtryski do pompy dochodzi i powrót też jest następnie...
Kia Sportage 2005 CRDI diesel, nie odpala. Jakiś czas temu Zauważyłem wycieki paliwa z okolic pompy wtryskiwaczy do common rail. W 2008 miałem podobny problem, pompa ciekła, zawiozłem do serwisu bosch-a, zrobili remont, wmontowałem i nie było raczej problem z odpalaniem. Wczoraj Po powrocie pompy z serwisu (pompa okazała się sprawna, nie ciekła, pewnie...
Sprawdz ilość przelanego paliwa ( na powrotach) z wtrysków, wystarczy kupić 4 strzykawki w aptece i wężyki do podłączenia nadmiaru i strzykawki ( każdy wtrysk osobno) równej długości i zastartować silnik na dokładnie 60 s. Wtedy zobaczysz ile każdy wtryskiwacz zwraca paliwa z powrotem do zbiornika. Strzykawki zainstaluj w pasku kartonowym i podwieś...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Carrot ja się ciebie nie pytam o radę czy miałem kupić to auto czy nie jak nic nie masz to powiedzenia na temat to się nie ..... Dodano po 4 Co do ominietego filtra paliwa to próbowałem podłączyć wszystko tak jak powinno być i okazało się że ominięty został ponieważ oringi w filtrze zasilanie i powrót nie trzymają szczelności i z powrotu kapie a zasilanie...
Witam mam problem jak podpiąć pompke paliwa gdzie zasilanie a gdzie powrót bo jeden wężyk od paliwa przy silniku jest z trójnikiem i jak to wszystko popodpinać prosze o pomoc
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony układu zasilania paliwem. Spróbuj go odpowietrzyć. Wykręć wężyk doprowadzajcąy paliwo i spuszczaj tak po 1/2 litra (wężyk musi być zanurzony żeby nie ciągło powietrza i tak parę razy potem podłącz wężyk do pompy i załącz z powrotem.
Paliwo na powrocie jest tylko podczas pracy silnika i będzie pracowało jako dogrzewacz. Można wpiąć w powrót zbiornik z przelewem i będzie zapas paliwa na pracę jako postojowe.
Sprawdź czy przewodem powrotnym od regulatora ciśnienia na listwie paliwowej leci paliwo gdy pracuje pompka paliwowa. Jeżeli mamy paliwo na powrocie możemy założyć, że ciśnienie paliwa jest właściwe. Do odłączonej wtyczki od wtryskiwacza możemy podłączyć 2W żarówkę i sprawdzić w czasie kręcenia rozrusznikiem czy żaróweczka miga co oznacza że wtryskiwacz...
Lepiej by było zamontować bufor z wężownicą, zamknąć układ z kotłem gazowym, przez wężownice w otwartym układzie podłączyć zasypowy (pamiętaj o ochronie powrotu). Braki zasilania rozwiązał by ups z przekaźnikiem bistabilnym.
Dobry wieczór, wszystkim dziękuję za pomoc, powoli posuwam się do przodu. Plak nie zadziałał ponieważ akumulator za słabo kręcił. Po naładowaniu akumulatora, odpala bez problemu, ale po 2-3 sekundach gaśnie. I tak można zapalać i zapalać, bez problemu za dotknięciem kluczyka zapala i znowu po 2-3 sekundach gaśnie, nie pomaga wciskanie gazu. Na plaka...
Witam serdecznie. Mama volvo fh12 420 1997 rok. Do dnia wczorajszego było wszystko ok, odpalał idealnie nie przerywał, nie było żadnego problemu układem paliwa ale stwierdziłem że trzeba wymienić filtr gdyż nie był wymieniany od sierpnia. Po wymianie filtra na nowy (hengst) silnik się zapowietrzył i problem był z odpaleniem auta. We dwóch (jeden pompuje...
Czasem może dostawać za mało paliwa, u siebie musiałem wymieniać wałek rozrządu, przez zbyt mocną sprężynę pompki ścięło krzywkę na wałku po której ślizga się popychacz pompki, ale to jeden z czarnych scenariuszy, bo wtedy rozbiórka silnika. U ciebie może nie jest tak źle, zresztą można to łatwo sprawdzić, odkręcasz pompkę i obracając wałem obserwujesz...
Myślałem, że nie ma paliwa ale przed powrotem do domu tankowałem auto. Sprawdziłem przewody paliwowe, wszystkie były drożne, zaworek sprawny, filtr paliwa nowy, pompa paliwa była podłączona na krótko i też nic na wtryski nie szło paliwo. Zawór na pompie oczywiście był na krótko podpięty. Co steruje tym przekaźnikiem 109? Jak jest zasilany? Dodano po...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Mam problem ze zmianą monogażnika na zwykły gażnik w Fordzie Fiesta 1.1 . jak idą przewody ( paliwa , powrotu do zbiornika , powietrza ) pomocy :|
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam, autko to oczywiście Laguna II ph I, silnik 1.9 dCi 120KM z 2002 roku, problemem nie jest na pewno filtr paliwowy, bo jak napisałem wyżej, podłączając przewód paliwowy zaraz za "gruszką"(przed filtrem paliwa) laguna zaciągała paliwo i odpalała. Na innych forach przeczytałem, że w tej wersji laguny nie ma pompy paliwa w baku. Niemniej jednak rozłożyłem...
Update do przykładowego foto z pierwszego postu. Oznaczyłem 5 - nie wiem gdzie powinien powędrować wężyk. http://obrazki.elektroda.pl/6580166700_1... A teraz fotki z mojego silnika i pompy. http://obrazki.elektroda.pl/2277156800_1... 4 - to doprowadzenie paliwa, 3 - powrót z pompy z trójnikiem podłączonym do przelewu...
proponuje abyś otworzył pokrywę zbiornika paliwa. w zbiorniku jest pompa, która zamontowana jest w plastikowej komorze wirowej z której zaciąga chłodniejsze paliwo. powrotny przewód paliwa który wchodzi do zbiornika , podłączony jest w zbiorniku do dolnej części komory wirowej. Doprowadza on paliwo z powrotu wprost pod pompę. Często zdarza się , że...
Auto ma już założona dodatkową centralkę tylko jest podłączona tak, że nie zamyka wlewu paliwa. Powrót do oryginału zapewne wiąże się z kosztami? Jakimi? Auto ma już 20 lat i nie sądzę że będzie to co opłacalne. Dodano po 9 Temat zamykania wlewu paliwa rozwiązany w najprostszy sposób. Nie znalazłem odpowiedzi gdzie podłączyć sterowanie zamkiem centralnym...
BW50 i DW50 nie mają POMPKI PALIWA !! wpina się je na powrocie z instalacji samochodowej. Mają w sobie zbiornik paliwa na pół godziny pracy. Może ktoś mi podpowie czy DW50 ma jakiś wyłącznik termiczny nie pozwalający go uruchomić jak temperatura jest za wysoka ?? Pozdro !!
Z powrotem przywróć dawkę paliwa na 0. Wykasuj błędy. Zrób tak odłącz akumulator, podłącz jak podaje w kolejności najpierw plus potem minus. Następnie postaraj się odpalić silnik i wtedy z czytaj błędy. Zrobiłem ww procedurę i odczytałem kody błędów 1151273 - brak zmian. Nie ma możliwości usunięcia błędów niezależnie od ustawienia dawki paliwa. Ponadto...
Pompka powinna mieć bezpośrednie podłączenie do zbiornika paliwa (nie do powrotu), czyli: czy to coś musi mieć pracującą pompkę samochodową (kupa prądu) nie. czy też samodzielnie jest w stanie zassać paliwo tym wtryskiwaczem (pompką impulsową) Tak. Czyli trzeba wykonać króciec którym będzie zasysane paliwo ze zbiornika i do tego podłączyć pompkę od...
https://obrazki.elektroda.pl/1744436100_... Witam, co to za przewód i dokąd prowadzi? Nie wiem gdzie tą urwaną cześć podłączyć. W schemacie silnika w książce sam naprawiam go nie ma, typowy przewód powrotu paliwa jest obok. Silnik 2,4 Diesel z turbiną Lublin 2 1997 rok. Wydaje mi się, że w miejscu gdzie powinien być podłączony układ...
Wątek kwalifikuje się do kosza. Nie dość że żaden Leon nie miał silnika o oznaczeniu "AFN", bo to nie ta epoka, to jeszcze obecność/nieobecność prądu nic się nie ma do "odbijania kluczyka" w całkowicie mechanicznej stacyjce. Po nieudanej próbie odpalenia auta podłączyłem z powrotem 2 oczkowe konektory na swoje miejsce. Od tego momentu mam tak że bez...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Witam......mam problem z moim lt jechałem i nagle zgasł ,kręci normalnie ale nie odpala wymieniłem filtr paliwa sprawdziłem pasek na pompie i jest dobrze dodam że rozrząd kompletny wymieniony ma 1300km przejechane,dalej podłączyłem na krótko omijając filtr i zbiornik i też nic nie podaje paliwa na wtryski do pompy dochodzi i powrót też jest następnie...
Instalacja gazowa jest stara i nie posiada funkcji dotrysku benzyny, co do zasilania w benzynę to po podłączeniu rurki do przewodu zasilającego przy zbiorniku i przy dmuchnięciu w niego to resztki paliwa zostają wydmuchane przez przewód z oznaczeniem zielonym, czyli powrót, nawet przy odłączonym przewodzie dolotowym przy listwie wtryskiwaczy, czyli...
chyba zostaje pompa paliwa... Tylko, że jej tam nie ma... podłącz zasilanie wprost z butelki z paliwem, przez cały układ ale z pominięciem smoka w zbiorniku.
Czy z tyłu listwy jest jakaś rurka pod nakrętką którą popuściłeś bo na filmiku nie widać. Szyna CR to nie jest żadne czary mary, to pusta rura na jednym końcu zaślepiona a na drugim ma zawór który odprowadza paliwo do powrotu paliwa. Jakie masz ciśnienie w obwodzie niskiego ciśnienia? Masz jakieś parametry zaworów dozujących (mprop) ? Dodano po 14 Jeśli...
Witam! Auto w trasie wpadło w pełne odcięcie. Paliwa 3/4 zbiornika, pali na samostart i bardzo ładnie pracuje, pompa tłoczy paliwo z tymczasowego zbiornika (bańki) i puszcza w powrót. Po podłączeniu do zbiornika również czerpie i ropa idzie w powrót. Wiec temat zasilania paliwem odpuszczam. Na samostarcie wchodzi na 1,5t obr i potrafi chodzić aż ręka...
Problem rozwiązany ale bez wymiany pompki chyba się nie obejdzie, przedmuchałem obydwa wężyki (zasilanie oraz powrót) sprężarką podłączyłem chwilę kręciłem silnikiem i zapalił i działa, prawdopodobnie w baku jest jakiś bród, syf. Lecz pompka paliwa oddaje dziwny dzwięk nadal. Dzięki za chęci!
Kiedyś na podobnym silniku w kombajnie były takie objawy- powodem był niedrożny przewód powrotny paliwa. Bzdurzysz kolego. Tam jest pompka membranowa, więc zapchany odpływ jej nie zaszkodzi. Po prostu zmniejszy swój wydatek a silnik będzie pracował normalnie. Kolego Piotr4P nie pisz w dwóch tematach. Na przewodzie do pompki paliwa nie będzie wycieków,...
Wygląda na zamienione przewody. Ten z kranika powinien iść do filtra paliwa, a ten z zasilania filtra na powrót z pompy. Powinno się również odpowietrzyć filtr i samą pompę kręcąc korbą na odprężniku, są tam śrubki do tego celu przeznaczone.
przelewy w oplu 2.0 nie ciekną bo są podłączone w przewód zasilający (PODCIŚNIENIE) -przez nie moze sie zapowietrzać WYMIENIĆ WSZYSTKIE PRZEWODY PRZELEWOWE. Zaworek ciśnieniowy (zwrotny) jest na powrocie paliwa z pompy -innych nie ma .
Witam, Mam pytanieodnośnie autka, które stało rok czasu i teraz staram się je odpalić. Jest to Turbo Diesel 2.5 z pompą wtryskową Lucas ,rocznik 1986. Zdjęcie poglądowe z zaznaczonym przewodem powrotu paliwa: Chciałem odpowietrzyć układ - po poluzowaniu węża powrotu paliwa z pompy gdy pompuję ręczną pompką paliwo zatrzymuje się przed wejściem na pompę...
Witam. Ostatnio padła mi pompa paliwa w w/w samochodzie. Kupiłem nową, założyłem ale niestety cieknie z niej benzyna. Prawdopodobnie jest to wina "powrotu" w pompie paliwa, ale nie jestem pewien. W starej pompie po stronie wejścia z baku jest możliwość podłączenia tylko jednej rurki, w nowej jest jeszcze jedna bardzo mała (2-3 mm) dziura, niestety nie...
Witam!Przekładałem silnik w mojej lali (1.8 8v 96r kombi )i po podłączeniu wszystkiego lala nie odpala próbowała ale tylko strzela. Czy jeżeli silnik jest taki sam to koło zamachowe muszę zmienić? Który jest zasilanie a który powrót paliwa bo może pomyliłem? Czy kable WN mają być (dwie cewki) 1-2gar, 2-3gar, 3-1gar, 4-4gar. Czy jest różnica w podłączeniu...
martwią mnie trochę te problemy o jakich piszecie Ale nie ma żadnych problemów, jak postawione i podłączone tak działa i już grubo ponad 200l paliwa zużyło. "Problem" jest w wodotryskach sterownika, najważniejsza funkcja działa bez zarzutu (guzik on/off). Jak masz szczelny dach to spokojnie ogrzeje. Jak nikt nie będzie łaził tam i z powrotem i wietrzył....
Możesz zrobić dodatkowo prosty test: Zdemontuj przewód powrotny paliwa z czujnika ograniczającego ciśnienie na rampie. Zdemontuj przewód powrotny paliwa z pompy WC. Podłącz załóż nowe przewody paliwowe , połącz je wspólnie do naczynia. Powrót wtryskiwaczy oddziel do osobnego naczynia. Kręć motorem.Sprawdź ilość oleju napędowego w naczyniach. Według...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Jako źródło prądu nieobciążające alternatora. ładowane podczas postoju. 90% mojej jazdy odbywa się w cyklu 20km po mieście ->postój 7h pod zakładem i możliwość podłączenia się do sieci w celu doładowania -> powrót do domu i znów do sieci.
szczerze mówiąc niewiem, kumpel mi podłączył swój program a ja poprosiłem tylko o szczytanie błędów, wykręciłem czujniki wału i wałka i sprawdziłem miernikiem opór 2,6 ohm, dziwi mnie ten brak paliwa na powrotach podczas kręcenia silnikiem
powrót paliwa powrót paliwa webasto powrót powrót naczynie
obroty silnika renault gazem grand cherokee regulator obrotów silnika łodzi
dobór routera parkowanie silnika wycieraczki
Problemy z trybem wiercenia i udaru w Makita Jak wymontować silnik odkurzacza Samsung SC56666?