Partner 351XT https://obrazki.elektroda.pl/7317911500_... https://obrazki.elektroda.pl/1594306200_... https://obrazki.elektroda.pl/2562302400_... Primer jest zawsze na powrocie, zawsze "wysysa" paliwo z gaźnika.
Jak możesz to zrób piony ze stali bo ja jakoś do PP nie jestem przekonany. Stal to zawsze jednak stal a tym bardziej do kotła na paliwo stałe jest bezpieczniejsza.
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
To się dzieje przy 1/4 zbiornika paliwa To jakim cudem? mnoży ci sie paliwo? Panie cuda, cuda :) Masz przy wlewie coś przytkane i jak już pisali powrót podłączony do odpowietrzenia, stąd paliwo przy korku nie zdąży spłynąć do zbiornika (przytkane coś) i wylewa sie korkiem. Może idź do jakiegoś ogarniętego mechanika zanim sobie zrobisz krzywdę? niech...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Pomiar drogą elektroniczną prędkość obrotowa wydatek pompy , ew.pomiar różnicy paliwo pobierane i powrót do zbiornika.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Z tego co mi wiadomo to elektrozawór trzeba założyć również na przewód powrotny a nie tylko zasilający, bo potrafi paliwo zassać właśnie powrotem.
Zrobiłam tak, jak powiedziałeś, ale nie mogłam jeszcze przetestować, bo mam następny problem. Wymieniałam wężyk na nowy. Głupio zrobiłam, bo żeby go podłączyć wykręciłam kranik z gaźnika. Wkręcając z powrotem coś uszkodziłam, bo paliwo, po podłączeniu od razu wylało mi się z gaźnika. I tu koledzy, błagam o pomoc! Rozkręciłam gaźnik. Pływak był przyciśnięty...
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
Paliwo na powrocie jest tylko podczas pracy silnika i będzie pracowało jako dogrzewacz. Można wpiąć w powrót zbiornik z przelewem i będzie zapas paliwa na pracę jako postojowe.
W takim okładzie odpowietrzenie jest prawie nie możliwe więc trzebaby dać trójnik na powrocie z pompy i podłączyć do niego powrót do baku, tyle że do baku trzeba ograniczyć przepływ żeby większość paliwa szła na podgrzewacz. Może to zadziała a odpowietrzanie jakkolwiek trudne to jednak nie niemożliwe.
Niestety nic nie dało pompa paliwowa podaje paliwo. A mam jeszcze pytanie gdzie podłączyć powrót paliwa z gaźnika ? :D Dodano po 5 A i jeszcze jedno ten przewód który idzie do dolnej części gaźnika Aisan to należy zaślepić? On chyba tłoczy płyn chłodniczy.
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
Instalator zastosował pex 20mm do podłączenia bufora do pieca (zasilanie i powrót). Czyli plastykowa rura podłączona do kotła na paliwo stałe? Rura ma na 100% za mały przekrój. Nawet przy solidnej pompie może być problem. Czy masz pompę między kotłem a buforem? Czy jest jakieś zabezpieczenie przed niską temperaturą powrotu do kotła?
Witam Potrzebujesz: skrzyni biegów i rozrusznika żeby było do czego owy rozrusznik przykręcić(warunek ma koło zamachowe), paliwo podłączyć do pompy wtryskowej i powrót z niej i wtrysków, zasilanie elektromagnesu odcinającego paliwo w pompie(+), kontrolka smarowania, i obwód zasilający świece żarowe. To chyba wystarczy aby na chwilę zapalić go. Jeśli...
Chcesz podać paliwo do webasta pod ciśnieniem paru barów ? Chcesz sobie samochód spalić ?
Obawiam się że się rozkodowal i bez imuno nie będzie chodził bo odłącza paliwo . Odpala i po sekundzie gaśnie jak odłączyłem akumulator i podłączyłem odpalił bez problemu ale tylko raz i z powrotem to samo
pompa powinna się uruchamiać na ok 2sek ok włączeniu zapłonu, podczas kręcenia rozrusznikiem i chwilę po wyłączeniu rozrusznika pompę powinieneś słyszeć w środku auta sprawdź bezpieczniki jeśli powyższe ok to zdejmij przewody paliwowe z monowtryska i sprawdź czy leci paliwo z zasilającego, jeśli tak to podłącz zasilający i sprawdź czy leci paliwo powrotem...
https://obrazki.elektroda.pl/4430310200_... https://obrazki.elektroda.pl/4673843800_... Do tej pompy przychodzi jeden przewód z paliwem ze zbiornika. Powrót jest podłączony do tego przyjścia. Rzadko stosowane rozwiązanie. Ciekawe jest to ustrojstwo elektryczne na powrocie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
grochogrocho Ja odłączyłem 2 przewody z pomy wysokiego cisnienia Jeden do zasilanie a drugi powrót Podłącz zasilanie z filtra paliwa do powrotu w pomcie Ja nie zakłądałem do pompy wysokiego cisnienia drugiego przewodu A paliwo poleciało w kanał W moim przypadki pomogło. Tą porade znalazłem na jakims forum opla
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Prawdopodobnie jakaś nieszczelność układu,ta pompa jest bardzo wrażliwa nawet na małe ilości powietrza.Jeśli podnosił sterownik może być tam nieszczelność oraz powroty z wtryskiwaczy bo podłączone są pod zasilanie pompy w paliwo.
Prawidłowo jest wtedy, gdy pompka zasysa paliwo, przez gaźnik, i podaje je na powrót do zbiornika. Generalnie, wąż ssący pompki na krótszy króciec, przewód zwrotny, na dłuższy. Jeżeli nie poradzisz sobie to daj zdjęcie gaźnika. Wężyki kupisz w każdym serwisie.
Witam ponownie, z problemem przewodow czerwony czarny sobie poradziłem idą one do wentylatora wpina sie je w szary przewód przy wtyczce interesuje mnie jeszcze jeden problem poprzednie ogrzewanie w tym aucie bylo podłączone pod klimatronik lecz w tej instalacji ktorą kupiłem nie mam juz zadnego przewodu ktorego nie podłaczylem i z tąd moje pytanie...
Witam! Auto w trasie wpadło w pełne odcięcie. Paliwa 3/4 zbiornika, pali na samostart i bardzo ładnie pracuje, pompa tłoczy paliwo z tymczasowego zbiornika (bańki) i puszcza w powrót. Po podłączeniu do zbiornika również czerpie i ropa idzie w powrót. Wiec temat zasilania paliwem odpuszczam. Na samostarcie wchodzi na 1,5t obr i potrafi chodzić aż ręka...
Ale czy to możliwe że kolejna pompa jest zła? Wymieniłem pierwszą (faktycznie w środku był nalot rdzy) na używaną - objawy te same. Mechanik kazał wymienić nastawnik to wymieniłem - to samo, później mówi że coś z dołem pompy nie tak (tak jak Ty piszesz) więc wymienił pompę na inną i dalej to samo :( Dzisiaj odkręciłem powrót i sucho paliwo nie leci......
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
A czy ten zbiornik nie jest po to aby świeca na poczatku działała bez krecenia rozrusznikiem? Liczba króćców się zgadza. Jeden wlot z powrotu z silnika, drugi do zbiornika, a trzeci do świecy.
A jak podlaczyc DW50 z dwoma wezami paliwa? Do powrotu paliwa.
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Sprawdź czy przewodem powrotnym od regulatora ciśnienia na listwie paliwowej leci paliwo gdy pracuje pompka paliwowa. Jeżeli mamy paliwo na powrocie możemy założyć, że ciśnienie paliwa jest właściwe. Do odłączonej wtyczki od wtryskiwacza możemy podłączyć 2W żarówkę i sprawdzić w czasie kręcenia rozrusznikiem czy żaróweczka miga co oznacza że wtryskiwacz...
Dzięki, czyli po dodaniu grupy bezpieczeństwa na zasilaniu mogę usunąć tę przy zbiorniku przeponowym? Zmyliło mnie to, że spora część instalatorów wydaje się instalować grupę bezp. nad zbiornikiem przeponowym, a z kolei zaleca przyłączać te zbiorniki do powrotu kotła... Źródło ciepła (kocioł) w układzie zamkniętym musi być zabezpieczone odpowiednim...
Teraz to jest zupełnie do bani. Po co przeniosłeś bojler? Pozbawiłeś się dostępu do gorącej wody. Zawór mieszający czterodrogowy służy nie tylko do zabezpieczania pieca przed niską temperaturą powrotu, ale także do zmniejszania temperatury wody która idzie na grzejniki. Przykładowo: ustawiasz sobie piec na temperaturę powiedzmy 65 st. a zaworem mieszającym...
chyba zostaje pompa paliwa... Tylko, że jej tam nie ma... podłącz zasilanie wprost z butelki z paliwem, przez cały układ ale z pominięciem smoka w zbiorniku.
Podłącz wszystko z banki pomijając odstojnik. Jak masz zasilenie że zbiornika z góry czy dołu? Tak się czasem postępuje. Podłączyć paliwo do pompy z bańki, zasilanie i powrót skierować do tego samego pojemnika. Wtedy eliminujesz cały układ zasilania. Odpalić silnik, niech trochę popracuje. Zastosować przezroczyste przewody. Zgasić i obserwować czy...
Może po prostu odwrotnie podłączony był grzejnik. Powrót do wejścia zasilania i odwrotnie. Swoją drogą piec na paliwo stałe, bez pompy i układ zamknięty. Niezła bomba
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony układu zasilania paliwem. Spróbuj go odpowietrzyć. Wykręć wężyk doprowadzajcąy paliwo i spuszczaj tak po 1/2 litra (wężyk musi być zanurzony żeby nie ciągło powietrza i tak parę razy potem podłącz wężyk do pompy i załącz z powrotem.
podłącze się. Też chce podłączyć pompke zewnętrzną zamiast mechanicznej. problem widze tylko z powrotem paliwa do baku. mam honde z dwoma gaźnikami. i tam powrót jest wbudowany w pompke. elektryczna pompa bedzie podawać cały czas paliwo a jak sie napełnią gaźniki to paliwo gdzies musi powracać. dobrze myśle? jak to zrobić?
Moim zdaniem to przekombinowaleś. 1. Siłą napędową ogrzewania grawitacyjnego jest różnicą gęstpości wody na powrocie i zasilaniu. Jakie parametry są w twojej instalacji 80/60? Jeśli tak to co ma dać ten zawór 3d i jaka siła przepchnie przez niego wodę? Jeśli kocioł gazowy mampoprzez wymiennik napędzać grawitację to także musi pracować na odpowiednio...
Nie można użytkować kotła na paliwo stałe (w tym podłączonego do wężownicy WPT...) w układzie zamkniętym bez odpowiedniego urządzenia schładzającego.
Witam Ostatnio stwierdziłem że silnik brudzi mi paliwo 2,2 TD. Wyczytałem że przyczyną mogą byc uszczelniacze na wtryskach lub uszczelniacz na pompie. Dzisiaj zdjąłem pokrywę pokrywę głowicy podłączyłem powietrze pod powrót paliwa z wtryskiwaczy i zauważyłem jak na pierwszym wtrysku poszły bąbelki świadczy to że uszczelniacz na wtrysku puszcza ale zauważyłem...
Czy z tyłu listwy jest jakaś rurka pod nakrętką którą popuściłeś bo na filmiku nie widać. Szyna CR to nie jest żadne czary mary, to pusta rura na jednym końcu zaślepiona a na drugim ma zawór który odprowadza paliwo do powrotu paliwa. Jakie masz ciśnienie w obwodzie niskiego ciśnienia? Masz jakieś parametry zaworów dozujących (mprop) ? Dodano po 14 Jeśli...
proponuje abyś otworzył pokrywę zbiornika paliwa. w zbiorniku jest pompa, która zamontowana jest w plastikowej komorze wirowej z której zaciąga chłodniejsze paliwo. powrotny przewód paliwa który wchodzi do zbiornika , podłączony jest w zbiorniku do dolnej części komory wirowej. Doprowadza on paliwo z powrotu wprost pod pompę. Często zdarza się , że...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Witam serdecznie. Mama volvo fh12 420 1997 rok. Do dnia wczorajszego było wszystko ok, odpalał idealnie nie przerywał, nie było żadnego problemu układem paliwa ale stwierdziłem że trzeba wymienić filtr gdyż nie był wymieniany od sierpnia. Po wymianie filtra na nowy (hengst) silnik się zapowietrzył i problem był z odpaleniem auta. We dwóch (jeden pompuje...
W zbiornikach paliwa jest mniej więcej po połowie.Potencjometry sprawdzałem i są dobre mają przybliżone parametry.Jak odpaliłem Dafa to pompka się załącza i pompuje paliwo bo rozłączałem na trójniku,jak odłączyłem podczas pracy silnika kostke od jednego smoka to przestała chodzić i podłączyłem z powrotem zaczeła chodzić i z drugiej strony to samo i...
Tam jest jedna szczelina w tarczy aparatu zapłonowego, identyfikuje gmp 1 cylindra, za kwz odpowiada sterownik, który "czyta" koło foniczne na wale i czujnik spalania stukowego. Przestawianie aparatu nie powoduje zmiany kwz, najwyżej wyleci poza zakres, co spowoduje przejście na wtrysk grupowy, ograniczenie obrotów i oczywiście stosowny bład na vagu....
Przewód od alternatora, ten gruby pociągnij do tego najgrubszego przy rozruszniku. Nie ma sensu ciągnąć dwóch przewodów do akumulatora. Do Twojej cewki konieczny jest rezystor lub przewód oporowy. Jeśli nie masz, ratuje Cię włączenie w szereg żarówki 21W/12V. Takiej jak od tylnego kierunkowskazu. Ten elektrozawór na gaźniku ma być podłączony, bo nie...
Jeśli na plaku odpala i wcześniej pracował ale ciężko palił, to rozrzad raczej nie ma tu nic do rzeczy. Jak napisał ktoś wyżej, jeśli czujnik ciśnienia paliwa na listwie nie zobaczy odpowiedniego ciśnienia to komputer nie zezwoli na prace wtryskiwaczy. W każdej listwie cr jest zawór, który ewentualny nadmiar ciśnienia upuszcza spowrotem do układu. Jeśli...
Jak w temacie. Auto żony, 1,9D wolnossący, bez turbiny i intercoolera, fajnie chodził w polówce (820kg). Trochę ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe i wykręciłem wtryski do sprawdzenia. Okazało się że jeden całkowicie lał, trzy pozostałe ciut ciut lepiej. Wymieniłem końcówki, wkręciłem z powrotem, uszczelniłem specjalnym silikonem. Sprawdziłem filtr...
2 bary to za mało, na próbę zaciśnij kombinerkami wężyk powrotu paliwa przy pracującym silniku i z podłączonym manometrem, jeśli nie będzie żadnej zmiany to pompa do wymiany, możesz odłączyć też ten wężyk, jeśli z regulatora nie leci paliwo, to masz pewność, że ciśnienie paliwa jest zbyt niskie Może to być spowodowane zużytą pompą, ale też może być...
Dwa zawory plus trójnik. Ja miałem tak u siebie. Paliwo z pompy było przekierowywane na powrót. Inaczej albo pompa chodzi cały czas pod ciśnieniem, albo na sucho. Jeszcze lepiej pozbyć się pompy mechanicznej a podłączyć elektryczną.
Hej, dzieki za schemat, nie wszystko z niego rozumiem, ale spróbuję dojsc co jest co. 14kw kociol, w buforze mam jeszcze grzalki 2x3 kw, ktorych chcialbym uzywac w nocnej taryfie. Czy takie cos jak profesjonalnym rysunku ponizej ? https://obrazki.elektroda.pl/7164372200_... Czy montując pompę na powrocie do kotła, montuje sie również...
Dziś dopiero będę miał czas i spróbuję zainstalować bańkę. Napiszę jak i co. Tymczasem wyczyściłem i poprawiłem wszystkie masy i klemy akumulatora, niby nie były złe, ale teraz są b. dobre. pozdrawiam! DBS EDIT : Zainstalowałem bańkę, w niej ok 4l ropy, postawiłem na aku i podłączyłem wężykiem bezpośrednio do wejścia pompy wtryskowej. Powrotu paliwa...
Spróbuj po koleji wykluczać podzespoły t.j pompa ,filtr , przewody , zbiornik i odpowietrzenie zbiornika .Podłącz paliwo przed filtrem ale razem z powrotem że by nie wracało do zbiornika i zostawiaj na czas jaki uważasz ,że się cofa . Zbiornik z paliwem raczej nie stawiaj wyżej od pompy tylko niżej .Jak nie maż innych możliwości zostaje ci metoda prób...
Jakie stosujecie wyłączniki czasowe do pompek oleju Nie wiem jak koledzy, - niektórzy dużo "gadają" a mało ze swojej pracy pokazują - ale ja nie stosuję żadnych ... nawet pływaków ... Jedyne zasilanie paliwem podgrzewacza to oryginalna pompa paliwowa z palnika - tak jak ją fabryka stworzyła :D - nawet bez podłączonego elektrozaworu. Jedynie zasilanie...
co należy naprawić by z powrotem mógł się cieszyć Zacznij od sprawdzenia czy dochodzi paliwo do silnika i czy jest WN na świecach, kolejnym krokiem będzie podłączenia testera diagnostycznego .
Witam --trzeba pozakładać elektrozawory na dojściu z baku i na powrocie (przelewie)średnice wejść dopasować do węży paliwowych ,,to są takie od gazu lpg pierwszej generacji ,, podłączyć je do plusa po stacyjce!!! PALIWO NIE BĘDZIE UCIEKAŁO DO BAKU A W POMPIE NIE BĘDZIE ROBIŁA SIĘ PRÓŻNIA
— Zaczynają się problemy z działaniem najbardziej oddalonych grzejników (długie cienkie rurki powodują duży opór przepływu). 4. Każdy grzejnik zostanie wyposażony w termostat. — Najlepiej montować je w połączeniu krzyżowym, gdyż połączenia boczne powodują nierównomierny przepływ czynnika wewnątrz grzejnika. W wielu przypadkach takie połączenie...
Mam pytanie odnośnie montażu B5WS. Czy trzeba prowadzić rurkę z paliwem do zbiornika i tam montować osobno czy mogę się wpiąć gdzieś w okolicach silnika. Jeśli jest taka możliwość to w którym miejscu? na zasilaniu czy powrocie?
Oczywiście na powrocie . Płuczesz duża ilością wody, trzeba zrobić podejście ze ze szlaufem i zaworem ( 3/4-1"), bo typowy dopust z reguły jest na małej średnicy 1/2" i przepływ będzie słaby. Najlepiej pozamykać wszystkie grzejniki oprócz jednego i po kolei każdy przelewać dużą ilością wody metoda zamknij-otwórz. W tym czasie dobrze przepłuczą się...
Interesuje mnie od czego jest to gumowe kolanko. wszystkie przewody zasilające i powrót są podłączone, do tego nie ma co podłączyć, nawet nie ma śladu żeby tam coś kiedyś było podłączone. Nigdy nie miałem do czynienia z A-klasą jak będzie trzeba to rozkręcę i sam dojdę co jest 5. gdyby ktoś mógł podpowiedzieć może zaoszczędziłbym niepotrzebnej roboty
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Witam serdecznie... Zmieniłem filtr paliwa w Mondeo 1.8 TDCI i auto nie odpala...Próbowałem nawet podłączyć wąż który idzie z filtra do pompy i włożyłem do bańki z paliwem i paliwo ciągnie przy kręceniu,na powrocie do baku też wywala paliwo.Czyli pompa chyba ok.Miał ktoś taki problem?? Na plaku tak na sekundę odpali i koniec...
https://obrazki.elektroda.pl/2019513200_... https://obrazki.elektroda.pl/8402250500_... Witam mam problem z moim renault trafic po wymianie czujnika pompy wysokiego cisnienia auto nie odpala a z trojnika za pompa leci paliwo. Jedno wejście to pompa drugie to powrót a co z tym 3??czy mam byc wolny czy podłączony.? Pozdrawiam...
Naczynie przelewowe, To najważniejsza sprawa kotła na paliwo stałe. Rura do naczynia, czy to będzie osobna z kotła, czy pion grzejny, musi mieć odpowiednią średnice, by w razie zagotowania wody w c.o. nie powstało ciśnienie w instalacji. Ważne jest, by na odcinku od kotła do zbiornika nie montować zaworów (zwrotnych też), zwężeń, pomp itp. Kaloryfer...
Pompka powinna mieć bezpośrednie podłączenie do zbiornika paliwa (nie do powrotu), czyli: czy to coś musi mieć pracującą pompkę samochodową (kupa prądu) nie. czy też samodzielnie jest w stanie zassać paliwo tym wtryskiwaczem (pompką impulsową) Tak. Czyli trzeba wykonać króciec którym będzie zasysane paliwo ze zbiornika i do tego podłączyć pompkę od...
Gdyby ktoś mnie spytał o opinie, ta ja bym dla bezpieczeństwa użytkownika instalacji pocioł to wszystko... Kocioł zasypowy na paliwo stałe musi być podłączony i użytkowany wg. pewnych podstawowych zasad. Określają to wszystko ogólnie przyjęte warunki użytkowania i przepisy, które nie są wcale takie głupie. Problem, że w kotle zagotowała się woda po...
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2005r 90 km tak pompa jest delphi Dodano po 3 Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Po podłączeniu do środkowej rurki zasilającej pompe paliwo z bańki wraca do zbiornika w ciągu 3 minut.
mam problem z moim webastem. założyłem sobie webasto do galaxy 2,3 bęzyna 1997 rok i rano na postoju webasto pracuje idealnie , ale po odpaleniu samochodu webasto po kilku sekundach się wyłącza i na pracującym silniku nie chce się załączyć dopiero jak silnik osiągnie około 70 stopni to wtedy się załącza również na pracującym silniku. i tak w kółko a...
Witam Wszystko pieknie :) opisane brak tylko nazwy i symbolu pieca (może do sie go zobaczyć) krućca spustowego nie podłączamy nigdzie (wrazie czego podpinamy wąż ) na górze powinien być otwór 3/4 na tzw. regulator ciągu (przepływu powietrza) nieużywany należy zaślepić. zawór bezpieczeństwa montuje się na powrocie w pobliżu pieca. PS. pytanie , czy nie...
Można by zastosowac podgrzewacz ale problem tkwi w rozruchu zimnego silnika a tam w pompie jest dośc duża ilośc paliwa (zimnego). A co do tych przewodów to jeden masz zasilanie pompy paliwem a drugi to powrót z tym że na powrocie masz tą "przelotkę" to właśnie jest termostat paliwa. Jeśli paliwo jest zimne to wraca do filtra i od razu z powrotem do...
Witam, W jaki sposób najlepiej połączyć dwa kotły? Chciałbym uzystać efekt ewentualnego wspomagania kotła gazowego kotłem na paliwo stałe (który już jest) a planuję kupić kociął Vaillant 246/5-5 1f. Układ grzewczy zamknięty. Chcialbym bezpośredno do instalacji podłączyć kocioł gazowy. a przez wymiennik kocioł na paliwo stałe. Coś jak na tym schemacie:...
Czasem może dostawać za mało paliwa, u siebie musiałem wymieniać wałek rozrządu, przez zbyt mocną sprężynę pompki ścięło krzywkę na wałku po której ślizga się popychacz pompki, ale to jeden z czarnych scenariuszy, bo wtedy rozbiórka silnika. U ciebie może nie jest tak źle, zresztą można to łatwo sprawdzić, odkręcasz pompkę i obracając wałem obserwujesz...
Witam, Mam pytanieodnośnie autka, które stało rok czasu i teraz staram się je odpalić. Jest to Turbo Diesel 2.5 z pompą wtryskową Lucas ,rocznik 1986. Zdjęcie poglądowe z zaznaczonym przewodem powrotu paliwa: Chciałem odpowietrzyć układ - po poluzowaniu węża powrotu paliwa z pompy gdy pompuję ręczną pompką paliwo zatrzymuje się przed wejściem na pompę...
Oryginalnie jest to zasilanie paliwa zrobione, seryjnie było montowane w tym aucie, i zasilanie pieca jest w ten sposób realizowane. Jest na powrocie założony trójnik i właśnie za tym założyłem ten filterek podczas napraw sterownika w tamtym roku. W filterku widać że przechodzi paliwo, ale może zaraz zerknę na to jak leci paliwo z pompki. To powinny...
Właśnie wykonałem test usta usta, podłączyłem zapasowy zawór do kostki i na zapłonie zacząłem dmuchać w zawór lecz nie zamkną się ani na chwile nawet jak pykał,kiedy dam go na krótko do akumulatora to się zamyka. Dodano po 6 Błąd sondy lambda bo nie działa i chyba czujnika temperatury płynu chłodniczego(bo płynu nie ma w układzie ). Całe paliwo idzie...
Myślałem, że nie ma paliwa ale przed powrotem do domu tankowałem auto. Sprawdziłem przewody paliwowe, wszystkie były drożne, zaworek sprawny, filtr paliwa nowy, pompa paliwa była podłączona na krótko i też nic na wtryski nie szło paliwo. Zawór na pompie oczywiście był na krótko podpięty. Co steruje tym przekaźnikiem 109? Jak jest zasilany? Dodano po...
Witam wszystkich, mam problem z renault scenic fl 1.9dci 2002r., a mianowicie autko nie chce odpalic wogóle gdy jest odpalane z kluczyka, raz spróbowałem na zapych i odpalił(wiem nie powinno się ale chciałem zobaczyć efekt). Gdy przekręce stacyjkę gasna kontrolki a podczas uruchamiania silnika rozrusznikiem zapala sie żólta kontrolka serv lub miga a...
W komorze silnika nie ma nic oprócz silnika niestety. Niebieskie kropki to paliwo i powrót tak ? szary map sensor ? czerwony też ma cos wspólnego czy idzie do chłodnicy? I to wszyskie weze jakie ida? ? https://obrazki.elektroda.pl/3937745000_...
O tym już było - ja bym odcinał wtryskiwacze a może tu jest przyczyna. Silnik rozkręca się do max, odcięty zapłon a cylindry zalewane są paliwem, zapłon wraca ale mieszanka jest zbyt bogata i się nie pali, silnik dalej spada z obrotów do momentu aż wypluje nadmiar paliwa. Wprawdzie przy takich obrotach to trwa moment ale z drugiej strony pewnie jest...
To podłącz woltomierz pod sterowanie i zobacz czy zmiany kąta pokrywają się z napięciem sterowania. Sprawdzę Sprawdź czy z pompy idzie paliwo na powrót. W sensie wężykiem powrotnym do baku? To idzie. Widziałem to dobrze podczas czyszczenia preparatem do czyszczenia układów paliwowych.. Jak na zdjęciu : https://obrazki.elektroda.pl/6954014700_...
Witam wszystkich, problem dotyczy mojej audi 100 92 r. 2.5 tdi, a wiec wygląda to tak kupiłem ją 2 lata temu i założona była pompa manualna od silnika 2.4 zwykły diesel jakoś to się turlało ale słabo. Ostatnio zaczęła być coraz słabsza okazało się, że pompa utraciła już swe ciśnienie, więc postanowiłem jej nie regenerować bo to i tak nie byłoby to co...
P2291. Ten błąd był przed naprawa wtryskiwaczy. Dwa lały i dlatego nie wytwarzalo ciśnienia, po naprawie błąd zniknął, cały czas mam odpiete wtyczki od wtryskow bo w serwisie gdzie naprawiłem wtryskiwacze kazali porządnie odpowietrzyc bo inaczej się zablokuja. Gdy dam powrót i zasilanie do banki, odkręce jeden wtryskiwacz. I zacznę kręcić to paliwo...
Fot 1: 1-kolektor ssący po lewej stronie -po pojawieniu się doładowania pompa zwiększa dawkę paliwa 2– opisze wieczorem jak zerknę pod maskę, bo na 100% nie jestem pewien (ale jeśli jest wszystko odłączone od pompy podciśnienia z prawej strony głowicy (najważniejsze aby EGR nie dostawał podciśnienia cały czas) to silnik będzie chodził prawie normalnie...
Tak rzuciłem okiem, i odnoszę wrażenie że podobnie się zachowuje jak mój kangoor.. kiedyś miałem taki problem, okazało się, że silnik był zalewany nadmierną ilością paliwa, po zgaśnięciu trzeba kręcić aż sie wypali nadmiar paliwa i silnik sie wtedy uruchamia. u mnie był to zbiornik filtrowania par paliwa(po wymianie pompy źle podłączone rurki powrotu...
szczerze mówiąc niewiem, kumpel mi podłączył swój program a ja poprosiłem tylko o szczytanie błędów, wykręciłem czujniki wału i wałka i sprawdziłem miernikiem opór 2,6 ohm, dziwi mnie ten brak paliwa na powrotach podczas kręcenia silnikiem
Witam. Jeśli jest to kocioł gazowy to wyrzuciłbym trzy rzeczy na początku: - naczynie przelewowe (współczesne kotły gazowe do pracy wymagają ciśnienia ponad 1 bar, inaczej po prostu nie ruszą). Powinieneś wtedy zainstalować naczynie przeponowe i zrobić układ zamknięty. Wyjątkiem będzie sytuacja, gdy ten kocioł będzie stary jak węgiel i jemu to nie będzie...
Witam, Po przerwie zimowej, zabrałem się za uruchomienie agregatu chłodniczego SUPRA 544 MICRO (załącznik 1). Po załączeniu sterowania na tryb spalinowy silnik kreci się (wydaje się, że dość leniwie) lecz nie uruchamia się i wyskakuje błąd "low battery". W celu wyeliminowania problemów z akumulatorem, został podłączony inny akumulator centry 61 AH 600A....
Kia Sportage 2005 CRDI diesel, nie odpala. Jakiś czas temu Zauważyłem wycieki paliwa z okolic pompy wtryskiwaczy do common rail. W 2008 miałem podobny problem, pompa ciekła, zawiozłem do serwisu bosch-a, zrobili remont, wmontowałem i nie było raczej problem z odpalaniem. Wczoraj Po powrocie pompy z serwisu (pompa okazała się sprawna, nie ciekła, pewnie...
Witam mam następujący problem przejechałem jakieś 300km bez żadnego zarzutu przyspieszenie idealne (7,6 do 100km) autko wstawiłem do garażu rano kolejnego dnia chce jechać do pracy a tu lipa nie odpala pochodzi jakieś 30 sekund i gaśnie , odpala bardzo rzadko tak jak by chciał już prawie prawie a tu nic nie miałem żadnych problemów z tym wcześniej odpalał...
Witam Podczas jazdy (Suzuki Swift MKIV z 98 roku, 993cm) gdy silnik dostanie optymalną temperaturę samochód odmawia posłuszeństwa (w trakcie jazdy). Nie idzie go odpalić. Paliwo jest podawane, iskra także jest (świece ok, kable wymienione). Po kilku godzinach samochód odpala normalnie i działa znowu aż do rozgrzania. Po dokładniejszych oględzinach okazało...
to raczej nikt ci nie powie, jedź na diagnostykę zapłacisz za podłączenie może 100zł i będziesz wiedział co i jak !! na początek możesz sprawdzić sobie przelew na wtryskach , czyli jeden przewód doprowadza paliwo do wtryskiwacza drugi odprowadza ,weź kilka wężyków jednakowe zbiorniczki ,najlepiej z podziałką i podłącz je do powrotu z wtrysku ,druga...
Hmm ... przecież logiczne, ze jaki będziesz posiadał OFF, to tylko zależy od kapitału w jaki zainwestujesz. Tutaj nie ma granic a tylko wyobraźnia i kasa. Z drugiej strony jeśli Cię stać używać tyle kWh to musi Cię być stać i na rachunki. Są tacy co mają mercedesy, wyjedzie z garażu pochwali się ... i w jedzie z powrotem bo nie ma na paliwo aby pojechać...
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
paliwo powrót powrót paliwo układ powrót paliwo
toyota yaris uszczelki sprawdzić stator silnik śnieg słaby sygnał
sprawdzanie turbo programowanie pilota napędu bramy
Aktywacja sterowania głosowego w ISUDAR Rootowanie radia Isudar - jak uzyskać uprawnienia?