Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Dokładnie to co napisałeś. Określ ile ciepła potrzebujesz, jekie elementy będzie obejmowała instalacja - grzejniki, ogrzewanie podłogowe, cwu, jakie parametry musi mieś woda grzewcza (temperatura zasilania i powrotu), jakie paliwo, jakie sterowanie?
Pompa ma tam robić ciśnienie (0,3 bara). We Fiatach zrezygnowano z powrotu, bo nie jest potrzebny. To się przydaje, kiedy komory są tak bardzo rozgrzane, że paliwo odparowuje. Cyrkulacja jest wtedy wskazana.
Oczywiście że powrotem powinno lecieć paliwo, jak jest sucho to pompa nie wyrabia i nie jest w stanie otworzyć regulatora ciśnienia
Dokładnie, chłodnica jest na powrocie, paliwo, które przejdzie przez pompę tandemową, pompowtryski, następnie całą głowicę ma temperaturę oleju. Inne rozwiązanie jest w A6 2,5TDI Allroad, tam do chłodzenia ropy jest wymiennik ciepła, elektryczna pompka obiegu cieczy i mała chłodniczka pod prawą lampą. W cherooke 2,5 CRD chłodnica paliwa jest tuż przed...
Pompy elektryczne masz 2, druga obok filtra, na podłodze pod nogami pasażera. Ta w zbiorniku to tylko w powrót będzie pchać paliwo.
Silnik 2.5 rok 91. Paliwo ciagnie a powrotem nic nie idzie nawet w czasie jazdy widze bo bo weżyki sa bezbarwne. Dodano po 1 Powrót jest w bańce
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Jeśli to gaźnik to pewnie masz przełącznik trójpołożeniowy. Odpalasz na paliwie, jedziesz, przełączasz w środkowe położenie, jedziesz dalej i jak wypali się paliwo z komory pływakowej w gaźniku (wtedy silnik zacznie szarpać) przełączasz na gaz. Przy przełączaniu z powrotem na paliwo przełączasz od razu w położenie zasilania paliwem pomijając położenie...
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Po objawach, zapowietrzona pompa. Sprawdź w czasie kręcenia rozrusznikiem czy z pompy idzie paliwo na powrót. Może być woda w paliwie. Jaki dym idzie z rury w czasie odpalania.
Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
Zerknij to tego tematu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... post #8, zobacz jaki masz nr pompy, bo jest szansa, że nie ma immo i nie musisz przekładać Co do odpowietrzania, zawsze robiłem to dmuchając kompresorem do baku poprzez powrót paliwa, nadciśnienie pchało paliwo przez filtr i pompę i robiło swoje
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Da się podnieść cisnienie na pompie wtryskowej ? Bo wtrysk rozpyla ładnie ale powrotem nie wraca paliwo to chyba za niskie ciśnienie czy coś. Jak to zrobić by na powrocie pokazało się paliwo ?
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Dodatkowy zbiornik, lub wymiana na inny model.
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Najprościej to sprawdzić ciśnienie na tym feralnym cylindrze lub zamienić wtrysk miejscami na inny cylinder. Podaj typ silnika. Bomblowanie na powrocie to raczej normalka o ile ze zbiornika nie śmierdzi nie spalonym paliwem.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
może być nieszczelność w układze zaśilania paliwem sprawdz czy na powrocie paliwo wraca bez pechezykow powietrza.
Ja stosuję dwie metody: albo zapinam na przewodzie zasilającym filtr gruszkę i pompuję (gruszka wymontowana z jakiegoś francuskiego diesla), albo odpinam wąż powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham kompresorem, nadciśnienie w baku wypycha z niego paliwo
Może niedrożny jest "powrót" paliwa z wtrysku i pompa jest przeciążona. A tak wogóle to proponuję zrobić odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG - (temat odcięcia wielokrotnie poruszany na forum). Pozdrawiam.
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Twoje szanse wzrosły, ale bez sprawdzenia parametrów na kompie nie ruszysz do przodu.
Witam,po trzech dniach walki z paliwem efektów brak,na powrocie paliwo bez powietrza,podstawa filtrów wymieniona,filtry założone orginalne,test pomp zrobiony wszystko ok,w czym problem,podkładki mosiężne wymienione wszystkie na nowe
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
Mam problem z Mercedesem Atego 823. 8 ton, 230 koni - to wszystko, co można wyczytać z twojej informacji. Ani roku produkcji, ani typu silnika - nie wysiliłeś się. Atego jest w produkcji już ponad ćwierć wieku - aktualnie trzecia generacja! powrotem cofa się paliwo. Przecież POWROTEM nadmiar paliwa COFA SIĘ do baku! Wszystko jest w najlepszym porządku!
Sprawdz czy zawór egr szczelny. Sprawdz paliwo na powrotach. Ten który nic nie daje jest uszkodzony. Podobnie jak ten który daje najwiecej na powrót. Ale to sa inne objawy. Czy podczas dodawania gazu słyszysz stukot tak jak by zawory? Jezeli tak to nie jezdzij bo zbyt bogata dawka moze uszkodzic tłok.
Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
Problem tkwił w pompie paliwa, zatykało czymś powrót paliwa, z czego wynikało gaśnięcie. Pompiarz poprawił i jak na razie wszystko chodzi bez zarzutu.
Zalej pompę wtryskową paliwem przez otwór w który jest wkręcona śruba przelewowa od powrotu, na samej górze.
Mam gnidę, chyba - pod pompką (grzybkiem) jest taki brązowy silikonowy zaworek zwrotny, dzięki któremu łatwiej odpalić - z boku tego cycka miałem dziurkę i zaworek nie ograniczał powrotu, paliwo przepływało w jedną i drugą. Jeszcze potestuję, ale chyba to była ta przyczyna.
Od pompki zasilającej i powrotu paliwa. Zdejmij powrót i patrz czy powrotem leci paliwo. I kiedy zaczyna lecieć.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
1 i 2 jest to podciśnienie. Do serwo idzie przewód numer 1. 3 przewód paliwowy, jak jest dojście to i musi być powrót. Paliwo musi być w obiegu 4 silniczek krokowy od Magneti Marelli. 5 zawór pochłaniacza spalin.
jest kulka ze sprężynką i ponadto panowie mam problem z odpaleniem go niby jest odpowietrzony bo paliwo bije do pompy jak podpompuje. Ale mimo wszystko nie odpali, po odkręceniu rurek na wtryskach nie podaje paliwa. Nadmienie że pompa jest po regeneracji.
Suche? Zatkana dzurka kalibrowana w srubie powrotu z pompy? Powrotem paliwo musi sie przelewac, chociaz troche.
Cześć. Powrót paliwa moim zdaniem powinien być raczej do baku. Jest to spowodowane tym że nadmiar, a nie wiadomo ile go jest musi mieć swobodny wypływ. Trójnik raczej nie rozwiązuje sprawy, bo paliwo jest tam zasysane przez pompę paliwa. To by się kłóciło z normalnym obiegiem.
Panowie przy próbie odpalenia na powrocie z wtrysków kapie paliwo. Zrobić test przelewów przy odpalonym? Czy to normalne że trochę paliwa kapie? I jeszcze po przekreceniu zapłonu i powrotu na listwie tryska paliwo. Tak ma być?
własnie zgadza sie i wszystko wytrzyma , przeliczmy: paliwo z powrotu = paliwo z wejscia -paliwo spalone. czyli jesli podamy powrot na wejscie to nic sie nie stanie bo pompa bedzie ciagla paliwo z powrotu + kawałek paliwa na spalenie Dodano po 1 no widze ze rurke ładnie masz nawinietą , a ty gdzie rurke kupowałes i jaka gruba ma scianke
Mogą powoli puszczać uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Miałem taki przypadek w toledo, tylko dużo bardziej zaawansowany. Filtr był czarny jak smoła. Po prostu walił spalinami w powrót paliwa.
Partner 351XT https://obrazki.elektroda.pl/7317911500_... https://obrazki.elektroda.pl/1594306200_... https://obrazki.elektroda.pl/2562302400_... Primer jest zawsze na powrocie, zawsze "wysysa" paliwo z gaźnika.
Na 4. zdjęciu widać typowy silnik od palników i podejrzewam że to z kodem kreskowym to pompa. Ja się z takimi nie spotkałem, moje były kwadratowe, miały na sobie elektrozawór i porty pomiarowe, ale były to palniki do lakierni przemysłowych. U ciebie wygląda jakby była jakaś przekładnia pod tym deklem. Jak masz problem z obiegiem paliwa, to bym tam zajrzał....
Pompa od twojej strony ma zasilanie w paliwo a od strony silnika jest powrót do baku. Tam ma być zaworek. Na pw posłałem ci linka.
Napisz jaka to pompa, firma i czy jest na linkę czy elektroniczna ? Pompy LUCAS mają dwa odpowietrzniki, ten niżej jest od odpowietrzania kanału i jak z niego zacznie iść czyste paliwo to trzeba dalej odpowietrzać i po chwili znowu wyjdzie powietrze i dopiero delikatnie go dokręcić. Następnie trzeba odkręcić przewody wtryskowe przy wtryskiwaczach i...
I gdy paliwo jest już ciepłe powrót przez ten zaworek jest realizowany prosto do baku z pominięciem filtra,a gdy temperatura jest niewystarczająca w celu ogrzania filtra ciepłe paliwo z powrotu przechodzi przez niego i dopiero do baku.Tak jest u mnie w vw 1.9D i podejrzewam ,że u Ciebie też.Często układ zapowietrza się przez oring uszczelniający właśnie...
Najpewniej zaworek zwrotny na powrocie paliwa .
Żaden zawór tu nic nie pomoże, trzeba znaleść nieszczelność. Zawór zwrotny jest fabrycznie zamontowany w pompie na powrocie. Paliwo może ci się cofać przez filter albo trawersy a może przelewy. Musisz poszukać.
A nie ma tam zaworu na pompie cr na powrocie co paliwo wraca?
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Czyli zaslepic rurke od powrotu i patrzec czy z szyny nie leci paliwo? Dodano po 2 Po odkreceniu powrotu z listy paliwo cieknie ciurkiem- na rozgrzanym silniku. Czyli musze go wymienic. Nowy wystarczy wlozyc czy trzeba go jakos zaadaptowac?
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
Witam Ostatnio stwierdziłem że silnik brudzi mi paliwo 2,2 TD. Wyczytałem że przyczyną mogą byc uszczelniacze na wtryskach lub uszczelniacz na pompie. Dzisiaj zdjąłem pokrywę pokrywę głowicy podłączyłem powietrze pod powrót paliwa z wtryskiwaczy i zauważyłem jak na pierwszym wtrysku poszły bąbelki świadczy to że uszczelniacz na wtrysku puszcza ale zauważyłem...
Sprawdź czy na powrocie paliwa z pompy jest wkręcona śruba z napisem OUT i czy na wolnych obrotach idzie paliwo na powrót.
Ale co jest problem , że paliwo jest czarne na powrocie do zbiornika?
Tak ta pompa w baku ona jest najniżej i przez nią spada paliwo z powrotem jakby była szczelna to by ci nie spadało.
Odkręć śruby przelewowe z wtryskiwaczy, zatkaj przewód powrotu i odpal. Sprawdź, ile paliwa z wtryskiwaczy idzie na powrót, przy różnych obrotach silnika. Paliwo nie ma prawa iść na powrót.
Ma ktoś rozeznanie jak to jest z tym paliwem z powrotu, który łaczy się na trójniku z przewodem do świecy płomieniowej? Tam wgl nie podaje paliwa co może być przyczyną? Pompa ??
jak raz odpale to po 5 godzinach pali na dotyk czy to zawory czy wraca powrotem paliwo ale zawory zabocze Dodano po 19 raczej po 5 godzinach postoju to silnik zimny to tak samo powinien odpalać a pali na dotyk ale zobaczę zawory może nie domykają
Jeśli się mylę to poprawcie. Wydaje mi się że sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, problem może być w zaworku. Zakładałeś nowy?
Tak zasilanie jest ok, powrót też, paliwo dochodzi ale świece suche jak by wtryski nie otwierały się. Po długim kręceniu auto próbuje zaskoczyć, następnie trzeba kilka razy przekręcić kluczyk i jak pompka kilka razy nabije ciśnienie to znowu próbuje zaskoczyć.
Sciagałeś powrót. Bardzo dobrze. Ja leci dobrze ciurkiem paliwo to ok. Litr oleju na tyle godzin jest jak najbardziej prawidłowy. Teraz się skup i odpowiedź na pytanie czy jak ciężko nierówno chodzi to podkapca na biało?
Kręcisz rozrusznikiem leci paliwo powrotem czy nie.
morze walnięta świeca i zatkany powrót paliwa do zbiornika
Jak pompa paliwowa miałby w/g Ciebie chłodzić wtryski skoro one nie pracuje i paliwo przez nie nie przepływa? W starszych samochodach z układem paliwowym "z powrotem" paliwo chociaż przepływało przez listwę, w nowszych w układach "bez powrotu" paliwo stoi w przewodach od pompy po wtryski (kiedy te nie pracują). Całość paliwa przelewa się wtedy przez...
Jeżeli masz przytkany powrót, to paliwo pójdzie przez simering na wałku pompy. Dlatego tak ważne jest sprawdzenie pompy na stole.
mam problem z palnikiem. zasysa paliwo ale nie odpala się palnik i paliwo wraca z powrotem do zbiornika zalewając piec. na wyświetlaczu pojawia się (palnik 1 bla).co z tym zrobić?
Z powrotu normalnie leci paliwo, po zgaszeniu silnika i zdjęciu powrotu ciśnienie to wybija paliwo przez pompkę do listwy i wali powrotem aż ciśnienie nie spadnie... Kolego, to gdzie jest ten filtr jak ze zbiornika wychodzą 2 przewody?
A widzisz jakieś zanieczyszczenie filtra paliwa? Czy tam brud jest jakiś czy coś. Widzę, że pompa paliwa zasysa z powrotem paliwo a tak być nie powinno. Musisz jechać do mechanika z tym. On Ci bardziej pomoże. Najlepiej nie robić tego na własną ręke. Pozdrawiam
Jakby to był czujnik to na gazie też by nie chodził ,no chyba że są dwa to już nie wiem ,bez przepływomierza też powinien gadać ale kulawo będzie, jak będzie słabe ciśnienie paliwa to też będą podobne objawy ,jak jest dobre to ci z listwy z powrotem paliwo powinno dobrze zasówać.
sprawdź zaworek na śrubie powrotnej, który utrzymuje cisnienie w pompie. Czy powrotem z pompy idzie paliwo ? Zobacz na wtryski czy z ich powrotów nie idzie za dużo paliwa.
Ciśnienie paliwa najprościej (bez manometru z trójnikiem) można sprawdzić ściągając wąż powrotu paliwa z korpusu monowtrysku, trzeba dać kawałek innego wężyka i butelkę, jak paliwo leci z powrotu, to ciśnienie jest ok
A powiedzcie czy jest taka możliwość że pompka może raz pompować a raz nie ?? Bo może problem tkwi w pompce.. Może nie trzyma zaworek i paliwo z pompki wraca z powrotem do baku.
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Nie ma powrotu paliwa i nie ma regulatora. Jest regulator i powrót, ale w zbiorniku. Ciśnienie ma być 3.5 bara, stałe względem atmosfery.
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
Jak możesz to zrób piony ze stali bo ja jakoś do PP nie jestem przekonany. Stal to zawsze jednak stal a tym bardziej do kotła na paliwo stałe jest bezpieczniejsza.
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty.
Sprecyzuje: czy gaznik jest w stanie napelnic pompke paliwem z powrotu? To co na rysunkach to jasne jak slonce. Nie wzialem pod uwage, ze przez nieszczelnosc pompki gaznik moze zasysac tedy powietrze, myslalem wczesniej, ze paliwo moze plynac tylko w jednym kierunku, czyli z gaznika przez pomke do baku. Faktycznie kolego mozesz miec racje.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Jezeli bylo tam kolo pasowe do wspomagania to jest to silnik przystosowany do wtrysku.Stad brak krzywki na walku.W gaznikowych Poldkach nigdy nie bylo wspomagania.Dopiero w Plusach.A wiec masz silnik z Poloneza Plusa na wtrysku.Zalozoz walek z krzywka do pompki i problem rozwiazany.A co do powrotu paliwa do baku to zalezy jaki masz gaznik.Jedne gazniki...
Najwidoczniej pompa wtryskowa. Możesz jeszcze zasilić go prosto z baniaczka, wyeliminujesz tym smoka w baku. Zdejmij powrót z baku i włóż do butelki i obserwuj czy w momencie gaśnięcia paliwo wracało powrotem. Po zgaśnięciu są problemy z ponownym zapaleniem?
oczywiście można je programować na analog,koszt ok 50pln Jak rozumiem, w razie co oferujesz taką usługę, z odblokowaniem jeśli byłoby to BMW też nie będzie problemu? W zasadzie to już wszystko wiem, tylko mam jeszcze tylko jedno pytanie, jeżeli chodzi o webasto Termo C/E/P to żadne z nich nie ma swojego zbiornika paliwa tak żeby z powrotu paliwo pociągnąć?
Zaślepka na imbus 6 wykręć i w jej miejsce wkrecamy manometr. W tandempompie nie daleko króćca powrotu paliwa.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Mysle, że nie widzialeś jak to jest w seicento skonstruowane. Tam nie ma luźno latajacych rurek w baku :). Pompa paliwowa jest umieszczona pod tylnym siedzeniem i zanurzona w baku do samego dna (opiera się o dno). Z niej wychodzą dwie rurki. Paliwo OUT i powrót do baku. Paliwo wraca bezposrednio do zbiorniczka w pompie, po to aby dodatkowo dopełniać...
paliwo powrót powrót paliwo podłączyć układ powrót paliwo
śmiała teoria klapa zmywarki garmin fotoradary
Regulacja wolnych obrotów Peugeot 308 1.6 benzyna 2009 Regulacja gaźnika w pilarce Oleo Mac 937 - dławienie przy dodawaniu gazu