Na wysokości, nie oznacza, że przy. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=-xbjxHDn... i https://www.youtube.com/shorts/5fzzDJZxB... oraz https://www.youtube.com/watch?v=Qz3WIPyV... Nie ma, bo nie musi być "zwykle", nie "pali się", to czekasz dalej, lub np. tym odpowietrznikiem wlewasz określoną ilość nowego...
Witam. Nad filtrem jest pokrywka na trzy śrubki klucz 12mm. Ta pokrywka jest wlewem oleju i miarką w jednym.
Możesz sobie zrobić miarkę do oleju z linki stalowej ( najlepiej z pancerza linki ). W tym celu weź taki pancerz o długości ok. 1 metra i z jednej strony na odcinku ok 20-25 cm go zmatuj papierem ściernym ( wtedy jest lepiej widoczny poziom oleju ) Prawidłowy poziom powinien się zawierać pomiędzy 55-64 cm mierząc od góry. Odmierzone od firmowej miarki...
z boku skrzyni na wysokosci jej polowy masz zaslepke na klucz nr 22, po odkreceniu jezeli wyplynie olej poziom jest prawidlowy, nowsza jest polaczona z retarderem, podejrzewam ze twoja takze czyli zalewasz do mmomentu wylewania sie oleju, a jezeli zmieniasz-spuszczasz olej przez najnizszy punkt czyli w retarderze, skrzynia i retarder posiada filtry.
Miarki jako takiej nie ma. Z boku skrzyni jest korek i lejemy aż się przeleje. Wlew na górze w pokrywie. Ilość chyba 20-22 litry.
Dolej oleju i jedź dalej. Jeżeli nie ma wycieków z silnika, to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy.
Jak masz 6 garnków to 29 litrów. Czterocylindrowy 16 litrów. To jest stan podany dla suchego silnika. :)
Chcąc być w zgodzie z wymaganiami producenta, poniom oleju - w zalezności od temepratury - przedstawia załączony dokument. Poziom oleju liczony jest od dna miski olejowej, czyli bagnetem pomiarowym może być cokolwiek, co tam sięgnie. Ja używam wąskiej tasmy stalowej o długości ok. 50cm.
Klucz sześciokątny: http://obrazki.elektroda.net/88_12651163...
jaka skrzynia? dsg czy multitronic? Generalnie jest tak że zapalasz auto, na hamulcu zmieniasz po kolei biegi na każdym trzymając 2-3 sekundy, podpinasz vaga, patrzysz w parametrach aż olej osiągnie 35-40 stopni. Odkręcasz korek spustowy, powinien pokazać sie olej, jak jest to zakręcasz i tyle. Jaksie nie pokazuje to napełniasz od dołu oliwiarką. Korek...
Pierwsza zmiana oleju 300 km, druga 1500, trzecia 5000 km (jest to z tyłu w instrukcji). Wszystkie x na miarce mają być zalane olejem
Wg. instrukcji wlewa się 2,4 litra i nie ma się przelać po prostu wlać nominał i tyle chyba że siłą rzecz wtedy się przeleje https://obrazki.elektroda.pl/6800636600_... https://obrazki.elektroda.pl/1090334700_...
Przy założeniu że nikt nie podłączył jakiegoś przewodu z paliwem do kolektora ssącego (bo i takie rzeczy widziałem ) , prawdopodobnie jak w 95% przypadków jest uszkodzona membrana zaworu upustowego na listwie wtryskiwaczy (jeśli po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z zaworu na odpalonym silniku leci paliwo to mamy winnego) . Nie znam tego systemu ,...
sprawdź czujnik ciśnienia oleju.
Może alternator kończy życie powoli... Powinno być sitko jak kolega wcześniej napisał.
ja dodam od siebie, że warto przy wymianie oleju zastosować płukankę silnika.
Wlew nad prawą osią napędu patrząc z przodu samochodu. Ja wlewałem przez lejek z wężem wsadzonym do tego otworu po śrubie aż się zaczeło przelewać.
Jeśli silnik 1,1 a wydaje mi się że tak patrząc na rysunek skrzynki to poniżej foto http://obrazki.elektroda.net/0_123119040... EDIT/ ehh wolniejszy byłem :D Dodano po 2 A -to korek kontroli wlewu oleju B- to spustowy
Jatco (JF506E) w Golfie ma inaczej, jest tu: http://www.automatik-getriebe-berlin.de/...
Witam Zgadzam sie z poprzednikiem w misce sa dwa korki,maly spustowy i duzy przelewowy.Jezeli chcesz tylko dodac lub uzupelnic to musisz rozgrzac samochod do okolo 40 stopni wejsc do auta wcisnac hamulec i przelozyc dwignie na D.Druga osoba musi odkrecic korek przelewowy jezeli nie pojawi sie olej jest go za malo,trzeba go dolac najlepiej jakas strzykawka(specjalana...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
na pracujacym silniku wykrecasz to co nazwales zlew oleju - za tym korkiem jest rurka przelewowa (jak chcesz zmienic olej to wykrecasz ja , jest na imbus oczywiscie to juz nie przy pracujacym silniku) i przy pracujacym silniku olej powinien z niej kapac. Jak chcesz zmienic olej to i tak bedziesz musial sciagnac miske bo pod nia jest filtr to zobaczysz...
odłacz na chwilkę akumulator powinien bład się wykasować od czujnika tester raczej nie radzi sobie z tym już nie raz to miałem KTS nic nie pokazał czujnik dobry a kontrolka pali się tylko odłaczenie akumulatora i wraca do normy.
Miarka ma pręt(bagnet) z oznaczeniem min i max ?
poziom oleju przekładniowego powinien być na środku wskaźnika między MIN a MAX, tak jak na wskaźniku poziomu oleju silnikowego?
Panowie żeby tak nie zakładać nowego tematu chciałem zapytać czy jak rozładuje mi się całkiem akumulator w audi a4 b8 to normalnie podpinam prostownik i ładuję ? Nic tam w komputerze się nie rozreguluje przy takim rozładowaniu? Czy przy rozładowanym akumulatorze otworzę drzwi kluczykiem normalnie wyłączając alarm?
Dokąd idą oba przewody z czujnika? Do komputera silnika. Dodano po 19 W BSI jest błąd B1825 84 B1825 84Usterka alarmu poziomu oleju : Poziom zbyt niski https://obrazki.elektroda.pl/4213100400_...
pamiętaj, że czujnik nie pokaże wskazań na zimnym silniku. Aby dokonać odczytu poziomu oleju silnik musi być rozgrzany do temperatury roboczej a następnie zgaszony przez 20 minut.Następnie włącz zapłon i gałką wejdź w poziom oleju.Tylko w takich warunkach można odczytać poziom oleju. Inaczej pokaże tylko NO DATA. pamiętaj też że czujnik ciśnienia oleju...
Tylko tak jak piszę to zdjęcie było zrobione jakieś 30 minut po zatrzymaniu silnika, jeszcze był ciepły. Jeśli samochód postoi do rana w tym miejscu (płaskim) to wskazanie oleju zakryje wszystkie te wyżłobienia a nawet chyba z milimetr więcej. Nie bardzo rozumiem dlaczego w twojej Astrze olej tak długo spływa. Sprawdź jaki masz poziom po 1h od zgaszenia...
zapaliła się kontrolka poziomu oleju Jeśli poziom oleju czyli na żółto, to możesz jeździć. Tylko po prostu codziennie sprawdzaj poziom oleju czy jest.
Witam posiadam samochód marki kia sportage 1.6 GDI dziś po wracając z pracy pod samym domem podczas parkowania zaświeciła mi sie pomarańczowa kontrola ciśnienia oleju. Pomarańczowa kontrolka w tym samochodzie ( z resztą tak samo jak w innych) sygnalizuje niski POZIOM oleju a nie niskie CIŚNIENIE oleju a to duża różnica.
chyba olej z filtra nie powinien spływać?
Olej masz w skrzyni biegów i sprawdzenie odbywa się jak w zwykłej trzydziestce. Zapewne masz problem z rozdzielaczem, albo ze szczelnością cylindra podnośnika. Maszyna zawieszona na TUZ nie może opadać przy niskich obrotach silnika, ponieważ w przeciwieństwie do C-330 w rozdzielaczu zastosowano zawór zwrotny. Minimalne opuszczanie przy niepracującej...
myślałem o sprawdzeniu wtrysków tylko nie było żadnych przeciwskazań do tego Skoro nie było przeciwwskazań, to trzeba było sprawdzić.
Jeśli się pobawisz manetką (przełącznikiem) od kierunkowskazów i poobserwujesz wyświetlacz, to trafisz w końcu na wskaźnik poziomu oleju. Poza tym, tak ładnie jest to opisane w instrukcji użytkowania pojazdu...
Jak myślicie czy tego oleju jest za dużo? Zmieniłem warsztat i nie wiem sam. Nie powinno być trochę mniej? Tak 75% podziałki? Bo tak jakby jest pełna a dalej nie ma podziałki i jakby nawet było sporo za dużo to byłoby coś widać że jest go więcej? Bo te ząbki mają za zadanie zatrzymywać olej więc cięzko sprawdzić czy jest za dużo skoro dalej nie ma podziałki....
Do takiej automatyki stosowanie tego typu czujnika jest zbędne a nawet szkodliwe (optyczny czujnik i gęsta brudna ciecz?). Zastosuj czujnik pływakowy, tak jak to robią wszyscy: Duży pływak zawieś przez bloczek na lince z ciężarkiem równoważącym na końcu. Na lince zamontuj dwa zderzaki a obok niej wyłącznik bistabilny z przedłużoną dźwignią, na końcu...
Uzupełnić poziom oleju --- włączyć zapłon --- otworzyć i zamknąć pokrywę silnika --- cieszyć się wygaszeniem kontrolki.
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/2971611100_... To jest tylny most Mrcedesa Actrosa. Korek wlewu oleju jest poniżej pochwy przez którą powinien olej dostawać się do łożysk przy kołach. Czy to nie jest za niski poziom i mogą się przez to uszkodzić łożyska ???
Poradziłem sobie tak że wziąłem stara linkę od licznika zaznaczyłem na niej znaki jak pokazali inni na rysunkach i zmierzyłem, mam stan max. Linkę wsuwa się do oporu.
Po dwóch dniach bagnet suchy jak miałeś właściwy poziom po wymian/ wątpię/ jest to niemożliwe aby spalił ponad 1 litr oleju to byś za autem jadąc nic nie widział.
Panowie co wy piszecie -wtych autach jest skrzynia typ IB-5 jest jeden korek-sruba na klucz imbus 8,znajduje sie od strony chłodnicy na wysokości czujnika wstecznego biegu . Poziom oleju w skrzyni do 5 milmetrów poniżej krawędzi otworu Oleju w nich się nie wymienia chyba że naprawia się skrzynię .pozdrawiam awrukaj1
Informacja dotyczy warunków pomiaru przez BSI (komputer pokładowy). Jeżeli po dolaniu oleju, wyłączeniu stacyjki i zamknięciu pojazdu stał on pół godziny po czym wsiadłeś i dalej wskazuje niski poziom to sprawdź jeszcze raz poziom oleju czy nie przelałeś. Ten wskaźnik czasem się "zawiesza", np. w trybie"eco", więc bez paniki. Dopiero jak dłuższy czas...
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim e46 zamienniki i używki padają albo od razu są padnięte (dlatego zwlekam z wymianą). Konstrukcja pewnie podobna, to raczej nie jest prosty pływak (wtedy spełniałby jedynie zadanie bagnetu tylko bez konieczności otwarcia maski). Jak masz samodyscyplinę to napraw to co zepsułeś z otwieraniem maski, na czujnik powoli odkładaj...
Czyli nie muszę obawiać się o silnik? Silnikowi bardziej zaszkodzi niski poziom oleju albo zwlekanie z jego wymianą .A nie zalanie oleju innej firmy.
Poziom oleju w skrzyni biegów
Pytanie było takie który czujnik odpowiada za kontrolkę ciśnienia oleju ew. komunikat graficzny( czy w ogóle występuje) Z kontrolek lub komunikatów może występować temperatura lub poziom oleju bo takie czujniki występują.
Witam pytanie może być śmieszne ale nigdzie w necie jak i w instrukcji obsługi nic nie ma o bagnecie gdzie minimum a maximum,więc zapytam tutaj..
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Normalnie , masz punkty spustu i napełniania , wysyłasz do firmy która to robi, Nie widzę bo zazwyczaj jest z tyłu . Zacznijmy od początku jest tam spust i wlew oleju, ale nie służy on podczas normalnej eksploatacji ani do pobierania ani do nalewania oleju. Ponieważ jest to transformator olejowy próżniowy. Czyli wlano olej i wytworzono próżnię tak...
poziom oleju mercedes agregat poziom oleju niski poziom oleju
makra wordzie hamulec ręczny linka zasilacz własnej roboty
podłączenie wyłącznika nadprądowego zmiana ogniw 18650
Opel Astra H 2008 - Sporadyczne Gaśnięcie Prawego Światła Mijania Schemat wiązki zderzaka Peugeot 308 T10 - instalacja i elementy