Według mnie to podczas czyszczenia gaźnika, widocznie niechcący została odgięta blaszka odpowiadająca za poziom paliwa w komorze pływakowej. I to jest prawdo podobnie przyczyna Twojego problemu.
Kapiące paliwo może oznaczać że zalewa się, tak jak pisze mario. Sprawdź czy pływak utrzymuje właściwy poziom paliwa w gaźniku, tzn. jeżeli jest dziurawy to nabiera paliwa, "tonie" i gaźnik przelewa się. Wydaje mi się że w tej sytuacji powinien chociaż podejmować próbę pracy. Nie piszesz tego czy próbuje łapać, czy wogóle martwy, czy próbowałeś na tzw....
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
Cześć. Mam problem z odpaleniem BMW f650, 98 r. 2 świece na gaźniku mikuni bst 33 Gaźnik wymyty w myjce ultradźwiękowej, przedmuchany, drożny. Iskra jest na obu świecach solidna. Świece irydowe, nowe. Poziom paliwa jest równo z łączeniem komór pływakowych (14,6 mm wysokość). Ustawienie mieszanki na 3,5 obrotu (zgodnie z serwisówką). Iglica na 4 rowku...
Witam, Mam taki problem ze swoim Cinquecento 700 na polskim gaźniku FOS (kiedyś był Aisan, zmieniony na FOS-a przez poprzedniego właściciela). Problem jest związany z mieszanką paliwa, otoż auto strasznie nie lubi dyszy paliwowej 90, tzn. jak włożę ją w pierwszy przelot, przerywa na pierwszym, a jak w drugi, przerywa na drugim. Danie ssania znacząco...
witam, od około 7 miesięcy jestem chyba szczęśliwym posiadaczem MF-ki :-) posiadam do niej kose listwową, rotacyjną wirnik do śniegu oraz przyczepkę, wszystko w stanie idealnym. Przy ciągniczku wymieniłem uszczelniacze oraz łózyska na wale, nowe pierścienie na tłoku, nowe sprzęgło, sprężyna rozrusznika, i kilka innych drobiazgów. W kosie mam nowy Zbijak...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Paliwo wymieniałem , filtr powietrza wyczyszczony, gaźnik przejrzany powierzchownie (bez wykręcania).. Poziom oleju w normie, silnik nie wydaje się przytarty... Za Twoją radą przyjże się jeszcze gaźnikowi, spróbuje może zwiększyć obroty za pomocą regulacji śrubki w gaźniku.
Koledzy, próbujemy ustalić, czy gaśnięcie silnika na wysokich obrotach jest spowodowane niedoborem paliwa. Paliwo na wysokich obrotach dostaje się do gardzieli gaźnika przez dyszę główną. Chodzi zatem o to, przy jakim poziomie paliwa jest pewność, że dyszą tą właściwa ilość paliwa zostanie podana do gardzieli. Normalnie proponowałbym ustawienie poziomu...
Ponieważ pamiętam jeszcze czasy gdy paliwo składało się nie tylko z „etyliny” to zapytam czy jesteś pewien jakości paliwa . Przy kiepskim paliwie silnik może dostawać samozapłonu i masz taki efekt . Ale najbardziej prawdopodobne wydaje mi się , że pokrywa zaworów jest zbyt mocno dokręcona co daje efekt „za ciasnych zaworów „ . Napisz a najlepiej zrób...
Mądry sąsiad czy głupi sąsiad? Sprytny, na pewno, ale naprawić trzeba... Nie jestem pewien czy zwiększył minimalny poziom otwarcia przepustnicy, czy go obniżył. Wydaje mi się że obniżył, przez co silnik mocniej zaciąga paliwo przez gaźnik co sprawia że kosiarka nie gaśnie. Ale mocy to to mieć nie będzie.
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Nr 13 to jest pływak, 14, 15, 16 zawór iglicowy, to jest silnik czterosuwowy pracuje na czystej benzynie. Problem jest taki, że po otwarciu przepustnicy pęd powietrza nie zaciąga paliwa z rozpylacza 11 i to na trzech gaźnikach. Luzy na zaworach wyregulowane, rozrząd dobrze ustawiony, pali na dotyk. Gaźniki zachowują się tak jak by był za niski poziom...
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
(...) chem tylko przez filtr powietrza, próba palenia na płaka podlanie paliwa na denko tłoka tym samym się kończy linka gazu i rozruchu w dobrej pozycji. 1. Iskra jest. 2. Świeca mokra. 3. Kompresja jest. 4. Pływak w gaźniku cały sprawny. 5. Gaźnik wyczyszczony. Co może być powodem problemu z rozruchem? Witaj! Rozumiem, że masz problem z uruchomieniem...
Zajrzyj do manualna, powinnaś coś znaleźć.
Jak to bywa w życiu - nikt nic nie daje za darmo. Podstawowa funkcją rodziny jest zapewnienie ciepła w domu. Wiele lat temu stanąłem przed wyzwaniem sprostania temu zagadnieniu. Po zdobyciu nowego mieszkania zakupiłem kocioł węglowy, który miał zapewnić ciepło naszej rodzince. Kocioł pochodził z firmy Krzeczyn Wielki. Standardowy dolniak wykonany z...
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Jakby gaźnik był luźny, to by motorek łapał tyle lewego powietrza że by nie odpalił :P . A jakby uszczelka była miękka to by nie przenosiła drgań. Po prostu, uszkodzony zaworek iglicowy, jego gniazdo, pęknięty pływak lub po prostu brud w gnieździe zaworka. Ewentualnie źle wyregulowany poziom paliwa. Nic innego tam być nie może.
Witam. Mam problem z moją kosiarką Partner 12-90e z silnikiem Briggs & Stratton 12hp. A mianowicie, przy wlaniu paliwa do zbiornika, gdy zdejmę filtr powietrza widać jak zbiera się tam paliwo. Przy próbie odpalenia paliwo strzela do góry. Zauważyłem też, że zwiększa się poziom oleju. Czy to znaczy, że do oleju dostaje się paliwo? Założyłem inny gaźnik...
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
Cześć, znajomy przyprowadził mi to cholerstwo i poprosił o naprawę. Niestety się zgodziłem... Skuter to Zipp Quantum GT5 z silnikiem dwusuwowym. Problem polega na chwilowych utratach mocy podczas jazdy. Trzymając gaz nieruchomo w połowie skuter przyspiesza, traci moc na 1 sekundę, po 1 sekundzie znowu przyspiesza i tak w kółko. Z maksymalnie otwartą...
Paliwo zaczyna lecieć z gaźnika, ale dokładnie - to skąd? Gaźnik jest seryjny? Wypadałoby sprawdzić, czy poziom paliwa w komorze pływakowej jest prawidłowy. Serwisówka dla seryjnego gaźnika podaje: Float level: 18,5mm from float chamber surface Nieprawidłowy poziom paliwa w komorze pływakowej może wynikać z nieprawidłowej pracy zaworu iglicowego - być...
Winne okazały się luzy zaworowe a właściwie ich brak (podparte zawory), podobno w chińczykach fabrycznie zawory strojone są na 0 i chodzi to do czasu. Po za tym ustawiłem poziom paliwa w gaźniku metodą własną, rurka, odpływ odkręcony i sprawdzanie dokąd sięga paliwo. Teraz paliwo jest na równi z łączeniem obudów, motor w końcu bez problemu odpala (nawet...
Gaźnik wydaje się też ok, skoro po odpaleniu już jest ok to błędne założenie. Gaźnik potrafi na wiele sposobów dać o sobie znać. Kilka pomysłów, co sprawdzić: - czy paliwo nie przedostaje się do oleju (na węch i poziom oleju)? - czy zawór pływaka jest szczelny, a pływak nie jest dziurawy? - czy wszystkie dysze w gaźniku są drożne, a gaźnik czysty?...
Kosa spalinowa Nac gasnie muli sie po dodaniu gazu.Gaznik wymienilem i nadal jest tak samo.
Czy paliwo dostaje się do gaźnika? Czy poziom jego w gaźniku jest odpowiedni, czy jest kompresja w cylindrze, może bez związku ale jest to jeden z elementów niezbędnych do zassania paliwa. Jeżeli gaźnik jest OK jeśli chodzi o paliwo, daj kilka kropli oleju przez otwór na świecę i próbuj kopać do zassania paliwa.
To moim zdaniem brzmi jakby za niski poziom paliwa w gaźniku albo jakby paliwo do gaźnika nie dopływało. Może też być dysza w gaźniku zapchana. Nie wiem czy gaźnik był czyszczony w niedawnym czasie. Może też nagły dopływ mieszanki powoduje zanik iskry jeżeli jest ona bardzo słaba. Nie wiem czy coś takiego jest możliwe. Trzeba by wstawić drugą cewkę...
Zatykasz szczelnie wydech i dolot, a przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze- nie więcej niż 2 bary bo wypchnie simmeringi i sprawdzasz intensywność przedmuchów między wargami simmeringów a czopami wału korbowego, podanie podciśnienia rzędu 0,2 do 0,3 bar to również dobry test. Silnik jest bardziej wrażliwy na podsysanie powietrza (bo to zubaża...
Sprawdź poziom paliwa. Zakładasz przezroczysty przewód do spustu komory pływakowej. Odkręcasz śrubkę spustową i widzisz poziom. Powinien sięgać ok 2mm powyżej płaszczyzny podziału komory pływakowej. Oba gaźniki naraz przelewa?
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Przewaźnie paliwa ma być do wysokości "spodu gaźnika bez spodu" (głupio brzmi ale brakuje mi słowa, bez dolej pokrywy) . Jest taki sposób że gaźnik (bez tej dolnej pokrywy) podpina się do baku i wkłada do przeźroczystego zbiornika. Paliwo się leje i zalewa zbiorniczek, i widzisz w którym momencie odetnie pływak. Tak też można ustawić poziom paliwa.
Czy nabyłeś nowy silnik, czy używany. Jeśli masz właściwe i świeże paliwo a silnik nie reaguje na regulację gaźnika, to sprawdź ciśnienie w cylindrze, bo może silnik lekko "przytarty". Możesz to sprawdzić m.in. poprzez otwory po zdemontowaniu gaźnika i tłumika. Sprawdź filtr powietrza i poziom paliwa w gaźniku, może za wysoki stan. Podmień na próbę...
Witam, wystarczy mały "paproch": kawałek lakieru ze zbiornika, rdzy lub drobinka z uszczelki w kraniku - cokolwiek, co się mogło dostać z paliwem do króćca na gaźniku, tego - na który jest wciśnięty wężyk paliwowy. Jeżeli jakaś drobinka dostała się do króćca ponad iglice, która ma zamykać dopływ paliwa - to blokuje czubek tej iglicy i paliwo cały czas...
Witam - sprawa zakończona - gapiostwo moje albo poprzedniego właściciela przy rozbieraniu gaźnika nie zauważyłem braku uszczelki (oring) pomiędzy dyszą znajdującą się w obudowie komory a dyszą rozpylacza(tą pionową wchodzącą do gardzieli) - 15 minut roboty i silniczek chodzi jak zegarek. Brak tej uszczelki powodował omijanie przez paliwo dyszy w obudowie...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Kolego mało danych, jak długo był nie odpalany to może być pompka, dlatego gaśnie po 1s,. bo paliwo zeszło ja bym zrobił tak: 1.wymontował gaźnik wyczyścił ,ustawił poziom paliwa- na pływaku 2. sprawdził pompkę czy podaje paliwo 3. ustawił zwory.
Szkoda, że żaden z kolegów - lepiej obeznanych z motorowerami - nie podał, jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływakowej. Na mojego czuja - będzie to ok. 15 mm poniżej krawędzi. Ma być za każdym razem taki sam, gardziel gaźnika sucha, gaźnik z zewnątrz - suchy. Jeśli paliwo przelało się przez gaźnik - tkwi w skrzyni korbowej i po pewnym czasie...
W gaźniku jest wejście na wężyk serwisowy możesz zobaczyć poziom benzyny, na przezroczystym wężyku [url=http://skutery-forum.pl/zalewanie-v... Najprawdopodobniej przeczyść gaźnik sprężonym powietrzem, nawet pompką od roweru, w szczególności dyszę. Po przeczyszczeniu gaźnika trzeba długo kopajką się namęczyć zanim gaźnik się napełni, najlepiej...
Dwusuwy uczulone są na ubogą mieszankę paliwo powietrze. Można zatrzeć nawet silnik a na ubogiej bardzo się grzeje. Zauważ jak kończy się paliwo w zbiorniku to dostaje na moment mocy i dopiero gaśnie. Taka jazda w twoim przypadku może bardzo kosztować. Jak masz tam jeszcze gaźnik a nie wtrysk to trzeba wyregulować skład mieszanki (czysty ; gaźnik, poziom...
Oczywiście, stan oleju był już dużo ponad stan i dlatego zaczęło go przerzucać do filtra, od tego czasu już ze trzy razy spuszczałem olej, pilnuje stanu i jak osiągnie poziom ponad stan to go wymieniam, jest czysty, ale rzadki, z benzyną. Myślałem że wtrysk leje, ale go wypiąłem i ładnie rozpyla, zresztą gdyby lał to silnik by tak nie pracował. Ja jestem...
Poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź.
Witam problem jest z łada silnik 1,6 PB z roku1984,silnik nie zasysa mieszanki,po pod pompowaniu paliwa zapala, lecz nie wchodzi na obroty gdyż przez gaźnik jest wydmuchiwane paliwo /nie zasysa powietrza,ciśnienie na cylindrach ma od 10 do 12,gaźnik wydmuchany, poziom paliwa ustawiony,pływak cały,co robić gdzie szukać przyczyny.
Jeśli iskra jest i nie znika w tajemniczych okolicznościach, to pozostałe przyczynie niepracy silnika to: 1. brak właściwej mieszanki paliwowo powietrznej, którą iskra byłaby zdolna zapalić 2. niewłaściwy moment przeskoku iskry 3. brak tzw. kompresji w silniku- czyli zużyty tłok, cylinder i pierścienie lub jakieś problemy z zaworami (podparte, nieodpowiednie...
- według instrukcji na pierwszej licząc od góry. Zaś dolna kreska oznacza 0 stopni - brak wyprzedzenia. to już w międzyczasie doczytałem i tak też już jest ustawione, niemniej silnik nie chodzi :( - przy wolnych obrotach faktycznie tak może być, jednak wtedy będzie miał duże spalanie, będzie się przegrzewał oraz nie będzie osiągał mocy. ale będzie...
Mam problem z cieknącym paliwem z gaźnika w MZ rt 125 z 1958r. Paliwo wycieka z prostokątnego kanalika widocznego na zdjęciu do filtra ppowietrza ktory na zdjeciu jest zdjęty. Pływak jest szczelny, po dłuższym postoju trzeba zalać gaźnik wciskając przycisk nad pływakiem. Po ruszeniu motocykla zaczyna wyciekac paliwo. Przy pływaku nie ma zadnej sruby...
simson poziom paliwo gaźnik poziom paliwo chiński gaźnik gaźnik regulacja poziom paliwo
zaprogramowanie pilota thomson układ resetu atmega maksymalna długość przewodu
protokól pomiarów router zarządzalny
Gdzie kupić silnik do pralki Candy GO4 106/1-16S? Audi A4 B5 1.6 Benzyna 1996 - Chwilowe Przytrzymanie Mocy