Pozycja 20, przy czym zwróć uwagę, że opis dotyczy pojazdu z kierownicą po prawej stronie, więc niejako "przekonwertuj' sobie rysunek
Na chyba na przeciw wszystkim napisze pozytywnie o tym samochodzie. Co do testu łosia to nikt nie napisał że problem występował w pierwszych egzemplarzach bez ESP. Między innymi dla tego Mercedes dołożył ten system na standardzie. Teraz trochę o samym samochodzie. Dość wysoka pozycja za kierownicą każdy, kto wsiądzie jest zdziwiony, że tak wysoko się...
Przy ruszaniu kierownicą ,ruszamy wiązką od stacyjki. Może coś z kostką stacyjki? Trzeba przejrzeć te wiązki stykające się z kolumną.
To normalne. Nie ma mechanicznego połączenie kół z kierownicą jak przy tradycyjnym serwomechaniźmie a na całym swiecie nie ma idealnie szczelnego układu hydraulicznego. Dla tego zmienia sie położenie kierownicy wzgledem kół. Nie ma powodu do obaw.
Coś dziwne rzeczy opowiadasz. U mnie w żadnym aucie tego nie było, a pamiętam ostatnich kilka, scenic1, Mercedes w168, Fiat Marea, Fiat Brava, Honda Civic UFO, Clio2. W żadnym z nich tego nie było, tylko jak widzisz ja nie mam niemieckich aut, nie lubię ich bo pozycja za kierownicą mi nie pasuje. W168 to wyjątek jest zupełnie inna pozycja w nim
Mapy na columbusa zakończyły się chyba w 2020. Oczywiście możesz wgrać soft 5238 plus mapy, potrzebujesz tylko nagrywarki i płyt dobrej jakości. Trzeba jeszcze odblokować vcds'em columbusa. Co do błędów klimy to zrób nastawy podstawowe (przyciski ac plus nawiew na twarz) i zobacz czy błędy wrócą. Antena gps do wymiany bo pokazuje jej błąd i dlatego...
U mnie Dacia 1,5DCI jest w rodzinie (skrzynia automatyczna i bogate wyposażenie). Główne wady to nienajlepsze i niewygodne fotele przednie. Pozycja za kierownicą nie jest komfortowa i szczególnie w w dłuższych trasach "fotel męczy". Widoczność też pozostawia wiele do życzenia, szczególnie z owiewkami, które zasłaniają 1/3 (prawa) i 1/4 (lewa) lusterek....
Laguna_2 Ph1, 1.8 16V, 120KM, sama benzyna 2004 rok. Po włożeniu karty działa tylko 1 pozycja karty (tzn odpala się radio, zegarek, działa podświetlenie podłogi, awaryjne) i dalej cisza. Sprawdziłem czytnik, wygląda jak nowy. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i pod maską każdy z osobna miernikiem, podmieniłem całą skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami...
W Fiorino paka jest znacznie mniejsza jak również węższa więc tam raczej się nie prześpisz chyba że w pozycji półsiedzącej i to w poprzek. Berlingo jest oczywiście większe pod tym względem tam już dasz radę chociaż też nie bez problemów. Fiorino wydaje się ciaśniejsze w środku w zasadzie wszędzie masz plastikowe elementy konstrukcyjne ale pozycja za...
Pod Vaga podłączam dopiero 28 czerwca ( wcześniej brak terminów). Także mam jeszcze parę dni na dokonanie oględzin we własnym zakresie. Wiadomo jak to jest w servisie - lepiej wiedzieć wcześniej co jest grane i wszystko samemu sprawdzić, bowiem sevis Plichty kasuje jak za "zboże". Dlatego zadałem pytanie o bezpieczniki :| Z ostatniej chwili: Aby sprawdzić...
OK. sprawdziłem F2 na środkowej wtyczce (taki cienki czerwony przewodzik, z nim miałem kiedy pierwszy problem, był ugnity pod filtrem powietrza, ale w miare szybko to zlokalizowałem) I sprawa wygląda następująco na probówce 5W kluczyk pozycja 0 żarówka w kontrolce nie świeci. Kluczyk na zapłon przekaźnik klika żarówka się zapala. Kluczyk na 0 żarówka...
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu podłącz Vag uruchom silnik. Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obrotyn te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Pozdrawiam
szczególnie auta z deską rozdzielczą- zegarami na środku- strasznie mi się to nie podoba. Mam jeszcze takie jedno auto. Akurat w vanach, mini-vanach, czy jak to tam zwał, w każdym razie jeśli pozycja za kierownicą jest wysoka, a krawędź przedniej szyby nisko. To IMHO jest to rozwiązanie lepsze, niż zegary za kierownicą.
Drodzy koledzy jestem tu nowy nawet nie wiem jak się tu poruszać ale może ktoś mi pomoże. Posiadam vw passat b5 fl 1.9 TDI 130km 2002r silnik AVF w którym wyżuca mi kod błędu 00476 (moduł sterujący pompą paliwa) niemogę znaleźć przekaźnika. Servis VW podpowiedział że w moim samochodzie powinien być przekaźnik 409 pod kierownicą pozycja nr. 4 a na tym...
Prawie same brednie. Co ma przebieg do głośności? Przy małym przebiegu to i owszem wiatr i opony będą głośniejsze od silnika ale przy 140km/h już przy przebiegu 100tys i więcej silnik jest głównym siewcą hałasu w kabinie. SUV na autostradę? Kolejna bzdura. Nie dość, że będzie głośniejszy, będzie dużo więcej spalać paliwa ze względu na opór powietrza,...
Ja jeździłem tym Fiatem, no może nie dokładnie tym bo 500L i wg. mojej opinii jest to auto przereklamowane. Jeździłem wersją 1.4 95KM (bez komentarza) za niby ok 70 tyś zł. Na wyposażeniu poza klimą manualną i jakimś Traction+ (który był normą dobre 15 lat temu jako podsystem ESP) nie było tam niczego, nawet lampek podświetlających pod daszkami przeciwsłonecznymi...
Jeździłem taką z silnikiem 2.0 20v turbo i o ile sam silnik jeździ całkiem przyjemnie to sam układ kierowniczy i zawieszenie nie nadaje się do dynamicznej jazdy. No i pozycja za kierownicą jest jakaś dziwna (kierownica jest skierowana do kierowcy jak w jakimś autobusie, tzn. leży jakoś poziomo. Jeżeli chodzi o układ jezdny to ja rozglądałbym się za...
Kupiłem to audi Ambient z 1999 i się zawiodłem. Już po zakupie oddałem do znajomego elektryka samochodowego żeby mi go przefiltrował komputerem i on stwierdził że coś jest z tym silnikiem nie tak bo ma za wysokie obroty i jest za bardzo zużyty więc oddałem go sprzedającemu i już odzyskałem pieniądze. Dzięki wywiadowi z tym elektrykiem już wiem jaki...
Zobacz jak masz go wpięty czy w pozycji O jest napięcie na zaciskach 58L 58P (postojowe)i 56 to na przełącznik świateł pod kierownicą (mijania i drogowe),jeżeli tak to przełącznik uszkodzony.
Przejechałem się kawałek i jest tragicznie. Wcześniej też mnie ten pedał denerwował ale teraz to przesada. Wcisnę 1/5 pedała i już mam pełne przyspieszenie, nawet ruszyć sie normalnie nie da. Dla uściślenia np. chcę jechać 60km/h na piątce i miejsce gdzie auto utrzymuje obroty jest zaraz jak położę nogę na pedale, ciut głębiej i rosną. A pozycja za...
Na chłopski rozum to system wspomagania szwankuje, tudzież elementy towarzyszące. Wraz ze wzrostem prędkości ingerencja wspomagania jest zmniejszana, więc np. po 40 km/h nie jest zbytnio odczuwalne. Na skrajach też można odczuć blokady. A gdy jest źle, to w każdej pozycji kierownicy może pojawiać opór. Wspomaganie jest elektryczne, o ile dobrze pamiętam....
Napiszę tyle - jeśli dla Ciebie w Astrze "komfort jazdy jak taczką" to kup sobie jakiegoś francuza, bo jechałem m. in. Golfem IV, Corollą E12, a na co dzień Grande Punto i w porównaniu z nimi, jeśli chodzi o wybieranie nierówności, Astra G jest super komfortowym autem. Wygodniej jest w Mondeo, w Focusie, czy Peugeocie 307 - podobnie. Oczywiście są to...
Wiadomo jak to jest samochodów do wyboru bez liku lecz nie wiadomo co wybrać. Aktualnie użytkuje A klase i mimo wszystkich negatywnych opinii na temat tego samochodu uważam iż było to auto idealne jak na moje dotychczasowe potrzeby. Było pakowne 2 osoby (czasami 3) podróżowały nim dość komfortowo, małe koszty utrzymania, niskie zużycie paliwa, mało...
Problem dotyczy wszystkich Nissanów . Należy podpiąć się sensownym sprzętem - nie OBDII !!! ale takim który pokazuje rzeczywiste parametry .. Wybrać parametr - IGNITION - START - obserwując skaner uruchamiamy rozrusznik ..czy obok pokazuje się napis - ON ? jeżeli jest inaczej - sprawdzamy mały bezpiecznik pod kierownicą - opisany - start/crank itp .....
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu musisz podłącz Vag uruchomić silnik. Wybierasz Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obroty te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Czujnik ten znajduje się na przekładni kierowniczej .Aby się do niego dostać należy zdemontować...
Mój ojciec miał SpaceStara 1.3 przez kilka lat. Ten samochód tylko wydaje się spory, jest dość krótki i zwrotny, a bagażnik umiarkowany (380 litrów, jeśli dobrze pamiętam). Fajna pozycja za kierownicą - wysoko i prosto, bardzo dobra widoczność, mały zwis przedni i jeszcze mniejszy tylny, co jest atutem przy parkowaniu, bo auto kończy się na tylnej szybie....
Jak na wiek konstruktorów, to słowa uznania. Jednak konstrukcja jest chyba wysoce niedopracowana: krótka, wysoka, mały rozstaw osi, złe rozłożenie mas. Pozycja za kierownicą też przypomina siedzenie za biurkiem. Czy pojazd zachowuje się stabilnie? Nie ma tendencji od przewracania się w zakrętach? Wydaje mi się, że jest to świetna zabawka do kręcenia...
Toyotę Camry 2.5L 178HP Camry i Avalon mi się bardzo podobają (jak i Avensis - w ogóle przepadam za Toyotami). Muszę jedynie zobaczyć dane techniczne, bo jeśli jest bardzo zbliżona do Avensisa lub IS250, to niestety odpada. Gdyby była panoramiczna szyba przednia (inaczej musiałbym cały czas się garbić, by widzieć przed sobą np. światła) i może trochę...
Powyższa opinia trochę mnie dziwi. W seryjnym wykonaniu to nie jest na pewno samochód dla ścigantów, raczej spokojnej ale przyjemnej eksploatacji. Jest taki VW w rodzinie od 1999 roku, z silnikiem 1,4 APQ, z salonu. Kompletnie nie mamy do niego żadnych krytycznych uwag, autko jeździ i wspaniale służy. Jeśli zużycie paliwa na poziomie 5-5,L/100km jak...
potwierdzam kolor przewodu biało-czerwony taki jest do pozycji tył prawa strona, co dziwne już mi nie pokzuje na wyświetlaczu przepalonej żarówki, w vito pozycja i stop są na jednej żarówce i stop działa a pozycji brak. Sprawdziłem wszystkie bezpiecznik pod siedzeniem, pod kierownicą i pod schowkiem od strony pasażera. czy są gdzieś jeszcze ? czy dysponujecie...
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu podłącz Vag uruchom silnik. Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obroty te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Pozdrawiam
To jest normalne i pożądane, żeby kierownica wracała na pozycję początkowa. W prawdziwych samochodach jak kierownica nie wraca to zwiastuje problem z maglownicą albo wspomaganiem. W tej kierownicy co masz są silniki, które powodują skręt do pozycji początkowej. Można to wyłączyć ale z poziomu oprogramowania.
Na początek może załącze zdjęcie z tym reflektorem...jak widać w miejscu świateł drogowych zrobiłem niemałą dziure która umożliwia obrót tego dodatkowego reflektora(halogen soczewkowy),w miejsce świateł mijania dałem żarówkę dwuwłóknową ......tak jak już wczesniej napomniałem ma być to stanowisko laboratoryjne a więc nie ma mowy o dopuszczeniu reflektora...
(at)Fikszyn - dzięki za podpowiedz. Wylutowałem i sprawdziłem diodę D1 jakiś czas temu - jest ok. Z której nóżki tego drivera jest brane to napięcie - z nr 23 (w karcie katalogowej twierdzą, że nie powinno być wykorzystywane do zasilania innych układów, poza tym nie widzę połączenia)? W międzyczasie z racji problemów dodatkowo z brakiem sygnałów dochodzących...
Cześć, dziękuję za Wasze głosy. Jeśli chodzi o obciążniki to dla mnie lepiej żeby traktor ważył mniej bo tak jak pisałem uprawiamy truskawki i nie ma sensu ugniatać ich między rządkami. Oczywiście to nie jest jedyny traktor jakiego używamy do uprawy truskawek. Mamy jeszcze C330M (on jest z nami od wielu lat). Brat zakupił Fiata 30 konnego z przednim...
Podczas dzisiejszego testowania odniosłem wrazenie, ze dla czujnika "wstrząsowego" lokalizacja w okolicach srodka auta (czyli przy kierownicy) nie jest najlepszą... Wydaje mi sie ze korzystniejsza byłaby przy boku samochodu... ?) Ja owy czujnik zamocowałem pod kierownicą i podczas "kiwania" samochodem ten czujnik nie zareagował,choc ustawiony był na...
Uzupełnię wiedzę Sz. Kolegów , bo żal za pupę ściska kiedy przeglądam POWAŻNE forum o elektronice w kwestii centralnego w E36. Niżej podane opisy pochodzą z forum BMW: w E36 bardzo pięknie można podłączyć sterowanie w samym oryginalnym sterowniku centralnego podaje się na odpowiednie piny we wtyczce 24 i 25 jak masz białą wtyczkę a jak masz żółtą to...
Witam. Nie mogę znaleźć przyczyny braku prawego przedniego światła pozycyjnego w moim vito z 2001 roku. Bezpieczniki dzielą swiatła stronami tzn 1 bezpiecznik pozycja przód tył prawe, inny przód tył lewe. Bezpieczniki dobre żarówka też. Brak napięcia na przewodzie wchodzącym do reflektora i odpowiadającemu za tą właśnie pozycje. Sprawdzałem ten kabel...
Masz dosyć wygórowane wymagania, ale tragedii nie ma. Nie wypowiem się co do Hondy jakiejkolwiek, bo jechałem raz starym Civikiem i raz nowszym Accordem jako pasażer. Nic specjalnego ani w jednym ani w drugim. Astra 2 będzie w tym budżecie w miarę dobrym stanie, z tym że jest to auto przeciętne. Na 407 w tej kwocie bym nie liczył - to musiałaby być...
Wymiana na używkę z Clio III, adaptacja VIN, kalibracja załatwiła problem. Trzeba było jeszcze wymienić drążek z krzyżakiem. Brak tylko parametru "kompensacji kąta" czy jakoś tak, ale auto zachowuje się normalnie. Stare pomimo błędów generowało od razu błąd na desce, brak możliwości kalibracji. Używka bez błędów, po kalibracji od razu pokazywała ładnie...
Wskaźnik przy kierownicy wskazuje pozycję koła tylnego inaczej kierunek jazdy.
Miałem wcześniej, ale zaszło. Coś musisz mieć w dalszym ciągu źle z czujnikiem kąta, albo jego kalibracją bo w Focus MK3 1.6 TDCI 2013 - czyli konstrukcja prawie bliźniacza. Wartość ta zmienia się od zera w pozycji kierownicy na wprost w prawo i w lewo: Lewo: https://obrazki.elektroda.pl/4032087800_... Prawo: https://obrazki.elektroda.pl/4679359300_...
co bylo zmieniane(drazek stabilizatora?) odkrecana byla kolyska?jak tak to trzeba ja precyzyjnie ustawic na stare miejsca,jak jest przestawiona nawet minimalnie kierownica bedzie stala krzywo,mozna to skalibrowac zbieznoscia pod warunkiem ze zablokuje sie kierownice do jazdy na wprost i reguluje sie dwoma drazkami.. zbieznosc zadko wplywa na sciaganie...
Jeżeli gasną ci światła mijania a pozycje zostają winowajcą może być manetka przy kierownicy.
Z tego co wiem, to w ECU jest opcja zaprogramowania radia samochodowego. Ty sobie założyłeś radio i podłączyłeś pod nawigację w samochodzie od radia, które było kodowane pod ten model samochodu. I tak się dziwię, że sterowanie z pozycji kierownicy Ci działa, bo u mnie nie.
Jak nie przestawiłeś pozycji kierownicy miedzy maglownicą a samą kolumną (np zdemontowana na pozycji środkowej i zamontowana na pozycji środkowej ) To spróbuj . Jak przestawiłeś istnieje ryzyko zerwania taśmy AIR BAG. Możliwe rozwiązania: Nauczanie pozycji sterującej: stan: zapłon włączony, silnik na biegu jałowym obróć kierownicę do pozycji środkowej...
Przeważnie jest tu gdzie taśma poduszek no gdzieś pod kierownicą. Wpisz sobie w google czujnik skrętu do twojego samochodu,zobacz jak on wygląda i szukaj. Nie mam takiego samochodu więc nie pójdę i nie zobaczę.
Klakson podgłasza radio, wpada mi w tryb awaryjny, sterowanie rolkami działa tylko w niektórych pozycjach kierownicy, brak klaksonu przy włączonych światłach. błędy 1616, 1614, a już mnie denerwuje naprawa tego ponownie. Obecny 3-4 lata działał po mojej naprawie, teraz się zepsuł, mam zamiar to wymienić. Vin: W0L0AHL3575060206
Ma za ciężko więc nie obija. Masz żużyte, zatarte elementy w układzie kierowniczym.
Kierownica nie może znaleźć swojej pozycji. Zatem: -silnik napędu kierownicy sprawny, -kierownica kręci się dopóki pozycjoner nie odczyta jednej z 4 zachcianych pozycji. A wiec sprawdzić potencjometr kierownicy. Ewentualnie jest taka opcja, ze po podlaniu kierownicy zrobiło pstryk na pcb. Wnet spalona drobnica pod wyświetlaczem. To tylko jakieś rezystorki...
taśma kierownicą sprinter kierownicą moduł kierownicą
świecić połowa słabiej zakładanie wiertła schemat elektra
blokada zapłonu bateria parkside styki
Piec grzeje grzejniki podczas podgrzewania wody - przyczyny i rozwiązania Podłączenie uniwersalnego modułu AC CDI do Yamaha DT 50 2007