Witam Posiadam Renault Clio Ph2 2003 rok Skrzynia DPO wyznacznik 043; 80.000 km. Mam standardowy problem tj. po około 0,5 km - 2 km załącza mi sie tryb serwisowy (3 bieg i kontrolka) Pojechałem do mechanika i odczytał błąd ciśnienia oleju.(Nie wiem czy miał kiepski sprzęt czy co ale nie podał mi przyczyny tylko że coś związanie z ciśnieniem oleju) Mam...
Żeby na pycha odpalił to i tak musisz kluczykiem przekręcić w pozycję rozrusznika . A jak uwalił się ster to i na pycha nie odpali . Kluczyk na on pozycja przy rozrusznik kontrolki swieca wszystkie. I na pycha nic nie reaguje jedynie kontrolka baterii gasi przez obroty... reszta nic nie wiem. Sterownik gdzie jest? Ktory to jest.? Drogi jest? Zwarcie...
Jeżeli kluczyk otwiera tylko drzwi kierowcy a zamyka wszystkie to znaczy, że kluczyk jest zsynchronizowany i nie trzeba tego robić. Ale na wszelki wypadek procedura mówi: Nacisnąć 2x szybko któryś z przycisków na pilocie i w ciągu 30 sekund przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję 2 ( bez kręcenia rozrusznikiem - pozycja 3) i wyjąć kluczyk. Po tym zabiegu...
No to kostka stacyjki do wymiany standard w tym aucie a i tam jeszcze często zacinała się też stacyka w pozycji start .
Master reset w kasie Sharp ER-A457P nie można wykonać w kasie sprawnej.Program diagnostyczny kasy musi wykryć naruszenia sum kontrolnych pamięci RAM.Więc jeżeli kasa jest sprawna to można wymusić błąd pamięci RAM np. przez odłączenie akumulatorka 3,6V 80mAh podtrzymującego pamięć na dłuższy czas np. 30min.lub zewrzeć 2 piny na płycie głownej do których...
Witam. Sporo czasu straciłem szukając odpowiedzi na moje pytanie na forum Elektrody by nie potrzebnie nie zakładać nowego tematu, ale niestety nie udało mi się to. I stąd właśnie nowy temat: Problem polega na tym że przekręcając kluczyk nie za każdym razem samochód odpali, nie zależnie od temperatury. Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu - II...
Zapewne aktywator Ci poszedł i się nie przełącza. Jeżeli masz interfejs to możesz sprawdzić albo podjechać do kogoś kto go ma. Przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu nie masz odgłosów pracujących silniczków od klimatyzacji?
Tak,sterownik silnika zapina masę na uzwojenie przekaźnika
Kluczyk przekręcony we właściwą pozycje?
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
Po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 zaświeca się choć na chwilę kontrolka świec żarowych?
W przypadku zgubienia bądź uszkodzenia pilota immobiliser można wyłączyć używając kluczyka do wprowadzenia czterocyfrowego kluczowego kodu dostępu (zapisanego na Karcie Kodowej). Sposób postępowania: 1.Włożyć kluczyk w zamek drzwi kierowcy, przekręcić w pozycję zamykania (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), przytrzymać i zwolnić po 5 sekundach (kluczyk...
Usuń przewód z pina stacyjki 54 który idzie na pin 57.W tym modelu pin 57 powinien być wolny bez podłączenia. Sam postój przód i tył jest podłączony z pina stacyjki 58 i ww przewód jest podłączony pod dwa bezpieczniki gdzie z jednego jest zasilany przód postojowe a z drugiego tył postojowe światła.Pin 57 na stacyjce kiedyś był wykorzystywany i występuje...
Musisz odkręcić śrubkę na torx 20 i usunąć ząbek który wystaje z wkładki i blokuje jej wyjęcie z kolumny kierownicy Normalnie ten ząbek cofa się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC, ty masz grot złamany wiec musisz ten ząbek usunąć
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
Komunikacja z większością modułów w aucie odbywa się poprzez zegary stąd problemy z komunikacją. Sprawdź bezpieczniki 10, 34, 43 czy nie są spalone. Sprawdź miernikiem czy na tych bezpiecznikach jest napięcie, na bezpieczniku 10 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 1-szą pozycję, na bezpieczniku 34 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 2-gą...
Instrukcja programowania kluczyka z pilotem na podczerwień: 1. Włożyć kluczyk do drzwi kierowcy i przekręcić w pozycję "zamknij" 2. Trzymać w pozycji "zamknij" CO NAJMNIEJ 5 do 6 sekund!!! 3. 3 x przekręcić na pozycję "Otwórz" 4. Wyjąć kluczyk i skierować w stronę lusterka wewnętrznego. 5. Trzymająć przycisk "zamykania" na pilocie nacisnąć 3 x przycisk...
gregfd, to iż przekaźnik 109 cyka poza objawami przygasania kontrolek i oświetlenia wskazuje na słabiutki prąd i dlatego jest on cały czas wysterowywany - to jak byś co chwilę odłączał od niego zasilanie i ponownie je na niego podawał. Gdyby zasilanie trzymało cały czas to przekaźnik cyknął by tylko w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon...
ACC jest to takie wyjście które bez uruchamiania w pozycję zapłonu włacza niektóre urządzenia np radio, zegarek itp jeśli instalacja jest seryjna acc szukać możesz najłatwiej w okolicy radia. Zależy od samochodu ale w 90% aut napiecie na acc pojawia się przy pierwszej pozycji przy przekręceniu kluczyka (wówczas puszcze blokada kierownicy) i zanika w...
Sprawa pierwsza: CODE na pewno pojawi się, jeżeli będziesz odpalał auto "jednym ruchem" - czyli wsadzasz kluczyk do stacyjki i od razu przekręcasz w pozycję "starter". Trzeba kluczyk przekręcić na zapłon, odczekać 1-2 sekundy i dopiero załączać rozrusznik. Nie robisz tego błędu? serwis zmienił pętlę przy kluczyku moduł FR i dalej to samo Hmmm... Wymiana...
Musisz przeprowadzić synchronizację kluczyka. Włóż kluczyk do stacyjki, przekręć do pozycji zapłonu, naciśnij dowolny przycisk w kluczyku i przytrzymaj 3-4 sek. , aż zamki drzwi zamkną się i otworzą. Jeżeli wszystko jest sprawne to zacznie działać.
Napięcie po kluczyku musi być ,po włożeniu kluczyka i przekręceniu w pozycję 1 i 2.Może zanikać w pozycji przekręcenia kluczyka na rozrusznik.Zanika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Witaj, w Suzuki SX4 w rozdziale 3-7(Deska rozdzielcza) jest napisane, iż po przekręceniu kluczyka do pozycji "ON" lampka błyska lub świeci się przez kilka sekund umożliwiając sprawdzenie żarówki.
Zasilanie z akumulatora, wyjście na zasilanie po stacyjce (możliwe, że dwa - rozłączane przy rozruchu i nie rozłączane), wyjście na rozrusznik. Sprawdź najpierw za pomocą miernika lub próbnika z żarówką, gdzie masz ciągłe zasilanie, gdzie jest zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu, a gdzie przy rozruchu. Połącz zasilanie z wyjściami,...
Kostka, która jest wpinana w stacyjkę ma napięcie na wszystkich przewodach oprócz tego od rozrusznika nawet po przekręceniu kluczyka w pozycji rozruch. Czym sprawdzałeś te napięcia i w jakiej pozycji był kluczyk?
Wciśnij i trzymaj "bolec" od kasowania kilometrów i przekręć kluczyk w pozycję kontrolek (nie zapłon). Powinien się uruchomić test zegarów i być może wskazówka wróci na swoje miejsce.
Przekręć i przytrzymaj dłużej kluczyk w zamku w pozycji zamykanie.
Do żółtego podłączasz + 12 po stacyjce czyli wpinasz się w przewód na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję acc i to samo podłączasz pod nóżkę 86 w przekaźniku
Zastosuj inny miernik i się zdziwisz. Ten jest do niczego. I pamiętaj o ustawieniu na właściwy zakres. Dlaczego twierdzisz że miernik jest do niczego? Autor napisał: Gdy miernik jest tak wpięty i zostanie przekręcony kluczyk w pozycje zapłonu wskazanie się zwiększa. Po przekręceniu z powrotem kluczyka pozostaje 0.23A przez jakieś 2 minuty po czym przekaźnik...
Pociągnij kabel plusowy ze skrzynki bezpieczników. Sam sobie zdecydujesz z którego bezpiecznika tzn czy będziesz chciał by radio grało bez kluczyka czy po kluczyku w stacyjce. Jak wyjmiesz bezpiecznik sprawdź w jego gnieździe wejścia kontrolką żarówkową lub multimetrem i do masy. W jednym wejściu po bezpieczniku będzie napięcie (jeśli chcesz po kluczyku...
Jeden drut, to przewód kontrolki - wymagany, żeby było ładowanie. Drugi to zacisk obrotomierza - bez niego powinno wszystko działać, za wyjątkiem obrotomierza. Wszystkie odbiorniki funkcjonują po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tylko ten brak kontrolek i nie kręci. Ubita kostka stacyjki, bądź jeden z przekaźników w skrzynce.
Ja w swojej Astrze H rozłączanie zasilania gniazdka zapalniczki zrealizowałem na przekaźniku ukrytym w tunelu środkowym. Cewka przekaźnika zasilana jest z wiązki szyb elektrycznych. Jest tam przewód na którym pojawia się napięcie 12v wzbudzające sterowniki szyb w drzwiach. Dzięki takiemu rozwiązaniu napięcie na gnieździe zapalniczki pojawia się po przekręceniu...
Z tego co pamiętam, to w Golfie 5 włącznik napięcia ACC skojarzony jest z ryglem blokady kierownicy Załączenie ACC następuje po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon a wyłączenie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak więc aby radio grało po wyłączeniu zapłonu wystarczy nie wyjmować kluczyka ze stacyjki.
Odpowiednio podłączyć stały plus i plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka w poz 1. W radiu nieoryginalnym najczęściej przewody żółty i czerwony, jak nie będzie radio pamiętało ustawień podłącz plusy odwrotnie. Żółty i czerwony nie mogą być razem podpięte do jednego plusa.
przekręć kluczykiem cztery razy do pozycji 1 za czwartym razem pozostaw go w tej pozycji , poczekaj aż piknie , naciśnij przycisk otwierania , następny sygnał ,przytrzymaj przycisk otwierania 10 sek , wyłącz kluczyk , następny sygnał dżwiękowy i gotowe pozdrawiam
(at)cyrus21 to że nie powinien nie znaczy że nie będzie Post # 3 - nie uzyskasz czasu podtrzymania 3 sek. Chodzi o to by po przekręceniu kluczyka w pozycję 0, która odcina prąd w całej instalacji, ten układ załączył na 3 do 5 sekund
Jeśli chodzi o tego Booster-Paca to wszystko odbywa się automatycznie i nie trzeba nic kombinować, oczywiście jeżeli gniazdko zapalniczki nie jest zasilane w pozycji przekręconego kluczyka w stacyjce.
Przekręć kluczyk na pozycje 1. następnie ustaw lewymi przyciskami w kierownicy tak aby wyświetlił ci się zegar
od tego zaczyna sie ten temat. brak reakcji po przekręceniu kluczyka. Są tylko pozycje i awaryjne. Przekręcenie kluczyka włącza pozostałe obowdy jak np światła mijania - a że nie ma reakcji więc nie ma nic poza pozycjami i awaryjnymi.
auto nie odpala i nie kreci rozrusznikiem, karte czyta włącza zapłon, pokazuje poziom oleju ok ale nie kręci, Światła mocno przygasają czy po prostu brak reakcji na przekręcenie kluczyka do pozycji rozruchu? Kontrolka immobilizera jakieś niecodzienne zachowanie okazywała?
Witam na grubym kablu do automatu ma być stale 12V,na tym cienkim 12V po przekręceniu kluczyka w pozycje odpalania,możesz mieć też problem z masą silnika,sprubuj przyłożyć dodatkowy przewód od minusa z aku do silnika,dość często w nich sniedzieje masa
Przy uszkodzeniu sterownika pompy, jeśli komputer wyłapie jakieś błędy pompka w baku może nie pracować. Druga sprawa jest taka że co prawda inna marka ale jak jest jakaś określona ilość paliwa na pewno więcej niż połowa baku to pompka wstępna elektryczna nie załącza się, przynajmniej po przekręceniu kluczykiem w pozycję jeden.
Jeżeli sterownik pracuje na stole to znaczy że nie ma ews.Łatwo to poznać po naklejce.Jeżeli srebrna to z ews(no chyba że ktoś usunął ), jak inny kolor to bez.Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka w pozycje 2 jest napięcie na pinie 66 sterownika.Ma go nie być.
Masa na ten przekaźnik idzie z sterownika silnika z pinu A17 sprawdź czy tam wychodzi , jeśli tak to czy dochodzi do skrzynki bezpieczników do pinu A9. Na pinie 40 powinno napięcie się pojawić dopiero w momencie przekręcenia kluczyka w 2 pozycję (rozrusznik) , ale najpierw trzeba zdiagnozować gdzie się straciła masa na T7.
1.Umieścić kluczyk w stacyjce w pozycji 0. 2.Wcisnąć i trzymać przycisk kasowania przebiegu dziennego. 3.Przekręcić kluczyk do pozycji II trzymając przycisk. Poczekaj aż kontrolna MAINT REQD zgaśnie. 4.Puść przyciska kasowania przebiegu dziennego. 5.Przekręcić kluczyć do pozycji 0.
1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk z prawej strony zegarów. 2. Przekręć kluczyk do pozycji II. 3. Puść przycisk. 4. Na wyświetlaczu licznika kilometrów pojawi się OEL lub OIL. Jeżeli twój samochód jest wyposażony w graficzny wyświetlacz FIS/DIS, to na nim pojawi się komunikat Service jetzt! lub Service now!. 5. Przekręć przycisk z lewej strony w prawo,...
Witam, mam nietypowy problem z autem. Honda Civic VII 2004. Ciągle przypala mi się bezpiecznik od klaksonu oraz świateł stop. Po przekręceniu kluczyka na pozycję 1 zapalają się światła pozycyjne, gdzie nigdy mi się nie zapalały. Po uruchomieniu auta oraz przekręceniu kluczyka w pozycji 0 i wyciągnięciu kluczyka samochód nadal nie gaśnie i gaśnie dopiero,...
(at)zibi11 Podłącz czerwony wentylatora z czerwonym radia a czarny to masa. Wentylator włączy się po przekręceniu kluczyka na pozycje ACC i ON
Witam Aby zakodować pilot wystarczy przekręcić kluczyk w pozycje zapłonu(nie odpalać silnika) wcisnąć i przytrzymać kilka sekund przycisk zamykający na pilocie do momentu zamknięcia i otwarcia drzwi. I gotowe. A manual można ściągnąć ze stronki klubu Los Omegas Bestiales. Pozdrawiam
To nie jest wina kostki tylko pręta "płetwy" pomiędzy mechaniczną częścią stacyjki a właśnie kostką, ten element pęka (jest to odlew ze ZnAl) i kostka pozostaje w pozycji przekręconej na zapłon. Musisz wyjąć wkładkę, ten element gdzie wkładasz klucz z obudowy stacyjki
Jakie jest napięcie na aku przed włożeniem go do motoru? Jakie jest napięcie na aku po włożeniu go do motoru i podpięciu do instalacji? Jakie jest napięcie na aku po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu? Czy silnik pracuje na biegu jałowym po odpięciu kabla z wtyku "51" na regulatorze?
Kolego jak podłączysz czerwony kabel do klemy przy aku to ledy będą świeciły cały czas. Musisz próbówką znaleźć miejsce gdzie pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu. Tą samą próbówką znajdź we wtyczce od lampy kabel na którym pojawia się +12v po włączeniu świateł postojowych i właśnie do niego polutuj ten trzeci kabel od ledów.
Witam Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon świeca światła postojowe pomimo ze manetka jest w pozycji zero Dopóki nie przekręcę kluczyka wszystko jest ok -przekaźnik podmieniony-bez zmian -kostka od manetki odpięta -bez zmian Proszę o pomoc
U mnie stacyjka ciężko chodziła, po posmarowaniu WD-40 stacyjka w ogóle nie chce mi się przekręcić. Jak mam wymienić teraz sam wkład, skoro muszę mieć kluczyk przekręcony w pozycję 1, aby wyjąć wkład?
Jak się przekręci stacyjkę pisze INSP po czym gaśnie. Co to oznacza i co, albo kto może coś z tym zrobić. i jeszcze jedno co oznacza kontolka Pomarańczowa o takim symbolu podobnym do Pi z jakby płatkiem śniegu? wsadź kluczyk do stacyjki wciśnij przycisk zerowania licznika dziennego i trzymaj przekręć kluczyk w pozycje zapłon trzymaj przycisk do momentu...
Nie jestem przeciwnikiem innowacji w aucie ale czy zamiast montowac swój układ -nie lepiej buzzera kupić gotowego (5 zł) i wpiąć go pod plus świateł pozycyjnych i plus po kluczyku w poz MAR? Dopóki się nie zapali świateł a kluczyk będzie przekręcony to na przewodzie od strony żarówki będzie pojawiała się masa i buzzer będzie informował o braku zapalonych...
Tak wszędzie prąd dochodzi, a i tak po włożeniu kluczyka do stacyjki... Zero reakcji. Jeżeli dochodzi prąd do stacyjki, a po przekręceniu kluczyka w poz." " MAR", urządzenia są martwe, winna jest stacyjka!
Wtyczka wyświetlacza - też do wymiany. Jeśli montowany byłby TID to myślę, że jedynie potrzebny byłby jeszcze sygnał ze styku "W" (to jest sterowane kluczykiem w stacyjce, prąd pojawia się po przekręceniu kluczyka o jedną pozycję, a wyłącza dopiero po jego wyjęciu) który służy do włączania i wyłączania zestawu. Pozostałe potrzebne sygnały są raczej...
Witam Poniżej masz procedurę programowania kluczyka 1, przekręć kluczyk z pozycji 0 do I 2, czekaj aż dioda systemu PATS zaświeci się na stałe 3, cofnij kluczyk do pozycji 0 4, w ciągu pięciu sekund od poprzedniego kroku skieruj kluczyk na wprost w kierunku odbiornika podczerwieni i naciśnij oraz przytrzymaj przycisk odblokowania na pilocie 5, kiedy...
Z alarmu podłączasz brązowy(acc) do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu.Blokada zapłonu jest realizowana na przekaźniku. Z alarmu wychodzi przewód biały który służy do wysterowania przekaźnika. Wybór obwodu który chcesz zablokować zależy od ciebie.
Nie wiem co to za pojazd. Ale. Po co tak sobie wszystko tak komplikować z tymi wyłącznikami, załącznikami oznaczonymi jako P? Według mnie są one zupełnie nie potrzebne, zupełnie zbędne. Bo na przykład taki wideorejestrator. Pobór prądu przez takowy może być praktycznie pomijalny, praktycznie dla każdego pojazdu. Czyli zamiast wyłącznika, warto poszukać...
Gdzie musiałbym się podpiąć tak aby otrzymać 12V tylko w przypadku pracy silnika? (zależałoby mi na tym, aby nie ingerować w instalację) Czy w ogóle w skrzynce bezpieczników występują takie gniazda, gdzie 12V nie jest podawane przez cały czas? Wszystkie obwody zasilane z tzw.lini 15 gdzie pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon"....
Jeśli dioda świeci się w czasie pracy silnika, to nie działa sprężarka klimatyzacji. Jeśli dioda świeci się, gdy kluczyk jest wyjęty, włożony, albo przekręcony na 1 pozycję (nie zadziała na włączonym zapłonie), to działa system Rest.
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Jesteś pewny że pompa paliwa w oplu corsie powinna działać po przekręceniu kluczyka w pozycję II przez około 5 sekund ?.
Jest możliwe. Wystarczy że podepniesz stacyjkę pod przewody od włącznika, w momencie przekręcenia kluczyka zwierasz kable i podajesz impuls potrzebny do włączenia. Musisz pamiętać żeby po włączeniu przekręcić stacyjkę w pozycję początkową, lub podłączyć ją w ten sposob żeby włączenie komputera następowało w pozycji zapłon i po problemie, gdyż tam jest...
Wejdz do auta , przekręć kluczyk w pozycję zapłon ,ale nie uruchamiaj silnika,w ciagu 10 sekund naciśnij na pilocie guzik otwierania drzwi na czas min 5 sekund .Potem wyjmij kluczyk
spróbuj wprogramowac pilota 4x przekrecic kluczyk w stacyjce do 1 pozycji to znaczy akcesoria nie mylic z zaplonem po4 razie zostawic go w 1 pozycji poczekac na sygnal tonowy po sygnale nacisnac i przytrzymac przycisk otwierania na pilocie do momentu az znow odezwie sie sygnal tonowy potwierdzajacy przyjecie pilota po tym sygnale wyjac kluczyk i to...
A w jakim aucie, ja np. w Peugeot 206 mam tak podpięte radio, że jak otwierasz drzwi to się włącza, a jak zamkniesz i nie przekręcisz kluczyka na pierwszą pozycje(jeszcze nie zapłon) to radio zgaśnie za kilka sekund. No chyba, że silnik chodzi wtedy radio gra normalnie. Taka funkcja już była, wystarczyło podpiąć się pod odpowiedni kabel w kostce.
mam diesla 2 l HDi Dodano po 32 auto z lipca 2003 r. Dodano po 2 Zerowanie ustawien serwisowych robilem w/g ponizszego opisu tylko zamiast 30.000 km pojawilo sie 20.000 km. " Zerowanie licznika serwisowego w Peugeot 307 1.przekręcić kluczyk na pozycje 2 2.wcisnąć zerowanie licznika kilometrów dziennych 3.trzymając przycisk zerowania kilometrów przekręcić...
Witam, mam problem, w moim wyżej wymienionym samochodzie po przekręceniu kluczyka w stacyjce na pozycje II (zapłon) działa podświetlenie, zegar itd, ale jest problem z radiem, uruchamia się dopiero po przekręceniu kluczyka poza pozycję II i trzeba kombinować żeby tak ustawić aby radio działało ciągle, nie chce zmieniać wkładu stacyjki ze względu na...
Do sprawdzenia BSI, mogło wystąpić jakieś zwarcie, albo został zalany (czasem się zdarza), może to być przyczyną obu problemów. Odnośnie kłopotów z kluczykiem to spróbuj jeszcze przeprowadzić synchronizacje, jeśli dobrze pamiętam to tak to szło: wsadź kluczyk do stacyjki przekręć go do pozycji pierwszej i wcisnij na pilocie zamykanie około 3 sekund...
W momencie przekręcenia kluczyka w pozycję rozruchu dochodzi prąd do rozrusznika? Ja przyjrzał bym się bliżej stacyjce.
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
moze sie rozprogramował spróbuj postapic wg ponizszego schematu 1. Kluczyk włożyć do stacyjki 2. Przekręcić do pozycji włączony 3. Przekręcić do pozycji wyłączony 4. Wyjąć kluczyk ze stacyjki 5. Nacisnąć i trzymać przycisk zamykania 6. Nacisnąć 3x przycisk otwieranie 7. Puscić przycisk zamykanie Autko powinno spróbować zamknąć drzwi ewentualnie wydać...
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia i właśnie o to chodzi w tym wszystkim, wiadomo, że po jej zgaśnięciu następuje faza dogrzewania silnika (nie informowana już kierowcy świeceniem tej kontrolki) ale im niższa temperatura płynu chłodzącego tym kontrolka świec żarowych dłużej świeci po przekręceniu...
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
Blokada nie trzyma, stacyjkę wyciąga się po przekręceniu kluczyka w 1szą pozycję, ja nie moźna przekręcić to trzeba kombinować z wciśnięciem bolca na górze rurki w której siedzi stacyjka
Odłącz czujnik pozycji ramion na przekręconym kluczyku. Potem podłącz i wtedy skalibruj.
Czy przy próbie połączenia vas włożyłeś kluczyk i przekręciłeś w pozycję on?
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Te zamki dzialały w ten sposób że przy zatrzasnięciu, zapieciu haka zapadka blokowała zabezpieczała hak przed wypięciem. Kluczykiem zwalniało się blokadę i można było hak odpiąć. Niemożliwością było zapiąć hak bez włożonego kluczyka, kluczykiem trzeba było przekręcić tzn. unieść blokadę i wtedy zapiąć hak, jak się zapiął hak to bębenek wrocił do pozycji...
Witam, proszę o pomoc, być może ktoś miał podobny problem: Astra II 99r. 1.6 8v - nie zapala nie kręci, po przekręceniu kluczyka na pozycję II ikonki świecą, wszystko ok, ale kiedy chce zapalić - zero reakcji
Witam, Nie chcę rozpoczynać drugiego tematu, bo mam podobny problem, ale mam pewne wątpliwości. Problem dotyczy Volvo S40 II 2.0D więc to to samo co V50. Znalazłem schemat elektryczny, który jest w załączniku. Oczywiście problem dotyczy braku reakcji rozrusznika na położenia kluczyka w pozycji III. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 3, słyszę w stacyjcę...
Przy przekręceniu kluczyka w pozycje rozruch, lampka leciutko przygasa
Witam. Mam już 2 lata Mitsubishi Space Star z przebiegiem zaledwie 12 000 km. Wyjeżdżając z garażu przez niewielki garb zgasł ( zadusił ) mi się silnik i chcąc ponownie go odpalić rozrusznik już nie zadziałał. Przekręcając powoli kluczyk z włączonego zapłonu na rozruch słychać trzy kolejno załączające się przekaźniki. Wraz z załączeniem ostatniego załącza...
Czy to ACC (4-6V) mierzyłeś na włączonej kostce do radia, czy przy odłączonym radiu ? Zmierz ile napięcia pojawia się na tym pinie bez radia. Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu. Jeśli w Fabii 1 zachowano kolorystykę przewodów identyczną...
Masz gdzieś niepełny styk. Niech ktoś przekręci kluczyk na pozycje rozruch a ty ruszaj kablami, głównie grubymi.
saly, sprawdź czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapali się i zgaśnie po chwili kontrolka świecy żarowej, jeśli nie to po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon sprawdź czy na pompie wtryskowej dochodzi napięcie 12V do elektrozaworu N109 - jest to elektrozawór umieszczony na górze części pompy, z której wychodzą przewody wysokiego ciśnienia do...
Musisz sprawdzić wkład elektryczny stacyjki(kostka), czy są dwa napięcia po przekręceniu kluczyka na zapłon. Jedno napięcie zanika po przekręceniu kluczyka w pozycję rozrusznika. Czy są światła mijania i drogowe ?
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Witam ! Przed włożeniem kluczyka do stacyjki czerwona lampka koło zegara miga. Po łożeniu kluczyka i przekręceniu w pozycje I lampka świeci ciągle . Po przekręceniu kluczyka w pozycje II , lampka gaśnie . Czy tu jest przyczyna awarii ? Pozdrawiam - Wojtek z Lublina.
Wolałbym bliżej skrzynki z bezpiecznikami pod maską , ale na bezpiecznikach urządzeń sterowanych napięciem po stacyjce jest to napięcie +12V bez przekręcenia kluczyka na poz. VCC przychodzące z plusa akumulatora przez bezpiecznik . Przekręcenie kluczyka na II poz.stacyjki podaje" masę" na sterowane urządzenia. Identycznie są sterowane światła przez...
Połączenie no nie wiem to by się chyba działo częściej. Jak włożę kluczyk drugi raz to jest Ok.
http://obrazki.elektroda.pl/9906141500_1... Dodano po 1 Jeżeli przekręcenie kluczyka w drzwiach na 3s w poz. zamknij domknie szyby - to tak.
Serwus. Po przekręceniu w stacyjce kluczyka w pozycję zapłonu, powinna się zapalać kontrolka z akumulatorem, to oznacza brak ładowania. Jeśli kontrolka się nie pali to oznacza przepalenie żaróweczki. Ta żaróweczka "odpowiada" za wzbudzanie się alternatora (jest podłączona do obwodu wzbudzania). Jeśli alternator nie zostanie wzbudzony, pomimo, że będziesz...
Na podstawie tego opisu znajdziesz winowajcę: https://obrazki.elektroda.pl/9545812600_... Próbowałem wyłączyć alarm w vcds, poprzez zmiane kodowania, ale nie chce mi to przejść. Wejdź VCDS w moduł centralnego zamka. 1. Przekręć kluczyk w pozycję zapłon. 2. Program odczyta ID modułu centralnego zamka. 3. Zanotuj wartość w polu kodowania....
kluczyk pozycja włączać przekręcić kluczyk cykać przekręcić kluczyk
centralka alarmu corsa gniazda radia samochodowego ciśnienie kompresorze
samsung 25q40cl samsung 25q40cl
Zbladł symbol kranu na wyświetlaczu Ariston Cares S24 Jak ograniczyć widoczność wizjera EZVIZ?