Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
Witam Czy montaż czujnika skrętu na żółtą kropkę to ścisła reguła? Fakt ze zawsze tak robiłem czyli koła prosto , kierownica prosto ,żółta kropka , znak na dole (po prawej) sie pokrywa i położenie było środkowe czyli skręt mniej więcej równy w lewo i w prawo Dzisiaj dostałem od klienta czujnik skretu kierownicy, ponoć dobry i ściągnięty odrazu z auta...
Jak się nie mylę to te wynalazki miały czujnik kąta skrętu rozwiązany podobnie do starych BMW, na dole kolumny kierowniczej. Były z nimi problemy mechaniczne, że coś tam się wyrabiało i kręcąca się kolumna nie poruszała okrągłego nasuniętego na nią plastiku będącego częścią z której czujnik czytał położenie. Zanurkuj pod kierownicę i zacznij od sprawdzenia...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
Odkręciłem sterownik od pompy, co się okazało że blaszki były zagięte i nie dociskały. Po wyprostowaniu blaszek, skręceniu do kupy sterownik wstał. Potem krótki test i ABS i ESP działa. Mam wrażenie, że lepiej niż przed awarią ;-) Ciekawi mnie jeszcze czemu zakodowany był jako diesel w orginale. Czy to miało jakieś znaczenie przy jego pracy?? Mam jeszcze...
Witam wszystkich. Problem z w/w pojazdem,świeci ESP błąd to C1277 położenie koła kierownicy obwód 1 i 2. W blokach pomiarowych kąt skrętu widzi o pokazuje ok. Podmienialem czujnik kąta skrętu pod kierownicą. Po odpaleniu kontrolka gaśnie do puki kręcę kierownicą błąd się nie zapala tylko zatrzymam od razu się zapala i w/w błąd powraca. Zdarza się że...
Witam wszystkich. Problem z w/w pojazdem,świeci ESP błąd to C1277 położenie koła kierownicy obwód 1 i 2. W blokach pomiarowych kąt skrętu widzi o pokazuje ok. Podmienialem czujnik kąta skrętu pod kierownicą. Po odpaleniu kontrolka gaśnie do puki kręcę kierownicą błąd się nie zapala tylko zatrzymam od razu się zapala i w/w błąd powraca. Zdarza się że...
Dzisiaj dostałem taśme airbag, a więc wymontowałem starą i zamontowałem nową. Tak jak się domyślałem przyczyna tkwiła właśnie w tej części, była ona ewidentnie zerwana, zółta kropka w ogóle nie wchodziła na swoje miejsce oraz można było kręcić w kółko nie czując żadnego oporu. Ktoś to to montował najwidoczniej nie miał o tym pojęcia i zerwał bo nie...
Witam, kupiłem "jak nową" kierownice logitech g920 na olx. Na początku czasami przy szybszym skręceniu kierownica lekko rozkalibrowywała się przez co jadąc prosto kierownica była lekko skrzywiona. Gościu zapewnił, że to normalne dla tych kierownic. Po niecałym miesiącu problem się trochę nasilił co zaczęło mi dosyć mocno przeszkadzać. Z tego co wyczytałem...
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
Witam Kupiłem 3 dni temu skode fabie 1.4 mpi gaz 2001 r. Jak się jeździ do 100 km/h jest ok ładnie trzyma temperaturę , na wolnych obrotach albo i większych może chodzić i godzinę i jest ok natomiast przy 130 -140 km/h zaczyna się gotować po przejechaniu paru km . A niestety ładnie się prowadzi i przy 90 to się śpi i nie da się tak wolno jeździć. Podejrzewam...
wczoraj zrobiłem to: --> to z forum o podobnym temacie, moje auto: 1,9 TDI 130KM AVF tiptronic "Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09557 <--...
ASR nie hamuje kół tylko zmniejsza moment obrotowy silnika przez co koła odzyskują przyczepność W praktyce jest to połączenie obu sposobów. W ciężarowych (Volvo, Renault) wystarczy że czujnik kąta skrętu kierownicy nie będzie się "zgrywał" z pomiarami z akcelerometru i auto tańczy po drodze. Często takie "cuda" występują po wymianie drążka kierowniczego,...
Tam są dwa czujniki i dwie procedury kalibracyjne - czujnik kąta skrętu i czujnik momentu... oczywiście przed kalibracją musi być ustawiona zbieżność i właściwe położenie koła kierownicy (zarówno samego koła kierownicy na wieloklinie jak i długości drążków) - koła na wprost przy kierownicy prosto.
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
Witam Kupione zostało auto 6x2 używane, i miałbym kilka pytań, bo nie chyba mam wszystko ok w 100%... Po pierwsze na tylnym siłowniku który skręca tylna osią, tam gdzie chodzi ten "świecący tłok" mam gumę to znaczy ta osłonę zaklejoną taśma, co mógłby świadczyć, o wymianie tego tłoka, siłownika, regeneracji, bądź ustawiany zbieżności, lecz nie ma pewnością,...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
(at)Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to.. został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne...
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Kontrolka ESP paliła się wcześniej jak zakupiłem samochód na początku roku,jednak po skasowaniu błędu już się więcej nie zapaliła lecz samochód stopniowo zaczynał mieć znowu problemy z ruszaniem przy skręconych kołach Po ponownym podłączeniu wskazuje ten sam błąd .Położenie w okienku w wyłączniku zespolonym pokazuje prawidłowo "0" a w Lexii 120 stopni...
Witam mam problem z Renią 2003r Etech 440 ostatnio wymienili mi końcówkę drążka kierowniczego dodam że w serwisie i teraz przy jeździe na wprost mam kierownicę skręconą pod kątem 45 stopni w prawo maja mi to zrobić jak wrócę. Ale problem jest tego typu że po wymianie tej końcówki przy jeździe w prawo na łuku ESP mnie dohamowuje nawet przy małej prędkości...
Witam. Koledzy potrzebuje pomocy, nakierowania co zrobić z fantem w Golfie V. Błędy jak poniżej. Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K Komponent: ESP FRONT MK60 0103 Kodowanie: 0021121 Kod serwisu: WSC 00046 412 221184 VCID: 3A7149797501EDC82F8 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00290 - Układ...
Witam Ten wypust służy do obrócenia magnesu o jeden ząbek po każdym pełnym obrocie kierownicą i jest tylko informacją czy plus czy minus 360st. w pozycji na wprost magnes powinien być nad czujnikiem nr.3, a kąt położenia jest mierzony przez fotokomórki, a skoro nie może skończyć kalibracji to albo jest sam w sobie uszkodzony albo procedura jest wykonywana...
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
Mostek h do sywrowania silnikiem. Potencjometr sprzężony z wałem i identyczny jako nastawnik. Komparator do wykrycia które napięcie jest wyższe - z zadajnika czy czujnika położenia. Nie zatrzyma się gdy osiągnie zadane położenie. Potrzebny będzie dodatkowy układ blokujący mostek żeby silnik zatrzymał się.
witam Mam problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Historia: zdjęta została taśma od airbagu i włożona z powrotem.co się okazało?zaczęła palić się kontrolka od ESP. zacząłem czytać na forum i dowiedziałem się, że odpowiedzialny jest za to czujnik kąta skrętu kierownicy G85. rozebrałem to jeszcze raz, aby ustawić właściwie. ale do końca nie wiem...
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
A czy Ty widziałeś w ogólne jak jest zbudowany ten przełącznik zespolony? Mam na stanie ten cały przełącznik, a w zasadzie cały peugeot rozebrany :) Masz trzy wiązki, dwa odpowiadają za airbag (zielona złączka) i trzeci odpowiada za esp (szara złączka). Coś jeszcze? :) Od kiedy taśma ma coś wspólnego z czujnikiem kąta skrętu? Nie o sam czujnik chodzi,...
Główne dane Wartość parametru Tytuł Laguna III KT1N Energy czerwony VIN VF1KT3N0642358773 Model Laguna III Typ modelu KT1N Data produkcji 10 2009 Numer fabryczny pojazdu S059292 Poziom wyposażenia EA5 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji EVO Kod farby MV632 Tapicerka siedzeń Skóra Wykończenie wnętrza HARM01 Kraj stosowania...
A jakie kodowanie ma ESP/ABS? Nie bardzo rozumiem o jakie kodowanie chodzi. W sterowniku ABS/ESP w wartościach rzeczywistych widzę informacje o poprawnej inicjalizacji czujnika kąta skrętu ale widzę też informacje o braku komunikacji can z czujnikiem kąta skrętu. Dodano po 9 Posprawdzaj wtyczki od modułu kierownicy, podaj może lepiej numer błędu i...
Co do podgrzewacza musisz sprawdzić ze schematem. Poszukaj pod kierownicą, sprawdź też czy czujnik kąta skrętu jest zgodny z autem. Czujnik położenia wzdłużnego znajdziesz na podłodze.
to zaświeciło mi się ESP i ABS musiałem zgasić i ponownie zapalić silnik i błędy znikły to też jest powodem źle ustawiony kont skrętu czy inny powod W taśmie poduszki masz czujnik położenia kierownicy. Źle założyłeś taśmę, i systemy widzą że kierownica jest skręcona.
https://www.car-auto-repair.com/vcds-cal... Takie tłumaczenie tej strony na nasze: Ta procedura szczegółowo opisuje, jak wykonać kalibrację pozycji zerowej dla czujnika kąta skrętu (G85) w wielu pojazdach VW/Audi wyposażonych w ESP (elektroniczny program stabilizacji). Procedurę tę należy wykonać, gdy wykonywane...
Poprawnie zamontować czyli jak ? Jest taka możliwośc nie wiem czy poprawnie taśma ma być tak skręcona aby pokręcając w lewo bądz w prawo kierownicą w bebnie miała możliwośc swobodnego skręcania a w odwrotnie odkręcania nie załamując sie .Na fotce pokazałem strzałką w otworku kolorową plamkę w jakim położeniu ma być .A wogóle w jakim miejscu znajduje...
Auto po przejechaniu 40 km stało 8 godzin. podczas powrotu wyświetliło na ekranie mniej więcej :"awaria zawieszenia prędkość do 90 km/h", trzymał wysokość i można było jechać. Po przyjeździe dał się opuścić ale już nie podniósł się. Lexia ogłosiła" awaria czujnika wysokości tył" , po skasowaniu i przejechaniu paru metrów : " awaria czujnika wysokości...
więc tak przyprowadziłem z niemieckiego serwisu owe auto było w nim mase usterek elektrycznych i mechanicznych no i ze wszystkim se poradziłem ale został problem abs i esp komputer diagnostyczny pokazuje mi usterke czujnika skrętu no i tu sie zaczyna problem bo zasrane wremachty czyli niemiecki serwis prawdopodobnie ściągały kierownice i mogły coś uwalić...
Witam Wiem było już setki razy ale nie mogę do tego dojść. Wyświetla mi takie błędy: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 66-10 - Niedopasowane - Sporadyczny Był wymieniany moduł który jest na kierownicy. Kodowanie sterownika ABS powinno przebiegać tak?? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Dodam trzy grosze dla ludzi, którzy będą wymieniać w.w czujnik w Grande po 2009r i podobnych (czujnik taśma lutowany do płytki). NIE SUGEROWAĆ się "koła na wprost", ponieważ są frezy na całej kolumnie i nie można pomylić położenia kierownica-wspomaganie-przekładnia. Najważniejsze jest NIE DOCISKANIE nowego czujnika przed ustawieniem czujnika momentu....
Od kiedy to układ kierowniczy na orbitrolu sam wraca po skręcie do jazdy na wprost ( no chyba że jest czujnik położenia kół na wprost i rozdzielacz elektryczy zblokowany z orbitrolem). 1 Na zgaszonym silniku, podczas próby skretu kierownica sztywna i koła chcą skręcać? 2 Na zgaszonym silniku czy kierownica ustawia sie sama na środku ruchu jałowego?...
Mam bardzo podobny problem (ten sam model - jak w temacie), po nagrzaniu obroty osiągają 680, a jak ruszę kierownicą to osiągają przy pełnym skręcie 880 jak odbiję kierownicę to spadają do 840 i tak już się utrzymują nawet 5 min - dłużej nie próbowałem. Jak wyłączę silnik i załączę to obroty osiągają ok 1000 i spadają po ok 5-10s do 680, po ruszeniu...
Nikt tu sobie jaj nie robi. Układ kierowniczy pozostawiony w naprężeniu w skręcie zawsze chce chociaż kawałek się cofnąć. Jeżeli przed wyłączeniem stacyjki/kluczyka/jakkolwiek puścimy kierownicę i wyluzuje się ona samoczynnie (co wcale nie oznacza że koła powrócą do jazdy na wprost), wtenczas na blokadę kierownicy, która zaskakuje z chwilą usunięcia...
Mam problem z polo 1.0, po nagrzaniu obroty osiągają 680, a jak ruszę kierownicą to osiągają przy pełnym skręcie 880 jak odbiję kierownicę to spadają do 840 i tak już się utrzymują nawet 5 min - dłużej nie próbowałem. Jak wyłączę silnik i załączę to obroty osiągają ok 1000 i spadają po ok 5-10s do 680, po ruszeniu kierownicą jest jak wyżej napisałem....
Witam Byłem zmuszony do wymiany pompy ESP w Suzuki Swift Sport 2008, poprzednia została uszkodzona mechanicznie. Po wymianie tejże pompy od razu po przekręceniu stacyjki zapala się w liczniku: - na stałe kontrolka ESP (nie można ją wyłączyć przyciskiem w tunelu środkowym) oraz - ciągle miga kontrolka z ,,samochodzikiem", która powinna migać tylko na...
Witam -rozumiem że wymieniłeś te czujniki(bo piszesz że jesteś pewny co do ich stanu) , to że silnik reaguje na skręt kierownicą przy wspomaganiu to jest normalne bo dostaje obciążenia podobnie też reaguje na alternator jak włączysz wszystkie odbiorniki i światła w samochodzie. A jeśli ci chodzi o falujące obroty to kilka razy sie napotkałem (ale w...
OK, zaczekam, Mam gyro ADXRS610 ±300°/sec Yaw Rate Gyro czy wystarczy takie, w projekcie jest dwukanałowe, ale przeglądałem źródło i nie widzę aby drugi kanał był wykorzystany. Akceleratory mam MMA7361 ±1.5g - 6g Three Axis więc spokojnie powinno wystarczyć. Co sądzisz o moim żyroskopie ? Czy zostałeś na silnikach 350W, czy zmieniłeś na 500W...
Chodzi o poniższą adaptacje? zujnik kąta skrętu kierownicy (G85) Wymagania: Uruchom silnik. Obróć kierownicę 1 obrót w prawo a następnie 1 obrót w lewo. Przejedź krótki dystans po linii prostej na równym podłożu nie szybciej niż 20 km/h (kilka metrów wystarczy). W momencie jak masz kierownicę prosto zatrzymaj się nie zmieniając pozycji kierownicy (koła...
Nie daj się namawiać na regeneracje - klp membran i uszczelek plus robota to równowartość nowego i znowu spokój na 4 do 5 lat. Efekty przy kręceniu w max położenia kierownicą to( jeżeli nie zużyty układ wspomagania - bardzo typowe dla VW PAS) to zwiekszone zapotrzebowanie na moc przez układ wspomagania co przy usztywnionych membranach w parowniku powoduje...
Przyjechał do mnie touran po wymianie sprzęgła w zaprzyjaźnionym warsztacie.Aku był odpięty ok.2dni.Po tej naprawie znajomy próbował skalibrować czujnik skrętu CDIF-em ale nie poszło.Podłączyłem VCDSa we wspomaganiu kiery widzi: Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1KX-909-14X-44.CLB Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 G Komponent i/lub wersja: EPS_ZFLS...
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
Witam Problem z GOLF V Dokończenie tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Po krótce: Wymieniono pompę ABS, która używana okazała się niesprawna. Podmiana na starą i problem z odpaleniem auta. Mechanik który wymieniał mówi, że nic oprócz podpinania i odpinania kości ABS nie robił. Problem, nie działający licznik i brak...
Zamieszczam logi wszytkich sterowników.Czy jakaś usterka/i (te które podalem z vcds) moze blokowac impuls startu? Przekaźnik ten od rozrusznika gdzie szukać?Dodam jeszcze raz że w kabinie przy kreceniu kluczykiem slychac przekażnik w środku. VIN: WVWZZZ1KZ7B063202 Przebieg: 129910km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan:...
w tym modelu zawiniła elektryka 1,4MPi 2004r. nagle przestało działać wspomaganie jak sie okazało dwa przewody CAN H i CAN L prawdopodobnie były uszkodzone , położyłem nowe kable i wszystko zaczęło chodzić jak bajka, a przed całą robotą wywalało błędy czujnik kąta skrętu kierownicy - brak komunikacji. Okazało sie że przyczyną niedziałającego wspomagania...
położenie czujnik skręt czujnik skręt kierownica czujnik położenie kierownica
alarm ds512 hulajnoga xiaomi przycisk medion internetowy
matryca philips telewizor zamrażarka czerwona lampka
Schemat ideowy tunera Pioneer F-504 RDS Jak połączyć szeregowo tranzystory MOSFET?