Luźna klema albo połączenie masowe.
Zmierz napięcie ładowania na zaciskach regulatora (przewody czerwony do czarnego). Jeśli tutaj napięcie jest prawidłowe to na pewno masz gdzieś słabe połączenie masowe między regulatorem a akumulatorem lub między instalacją a akumulatorem, natomiast akumulator ma dobre połączenie masowe ze silnikiem (i alternatorem).
Jak klemy mogły znajdować się w wodzie? Chyba że samochód utopiony. Prawdopodobnie są problemy z rozrusznikiem. Czyli albo brak zasilenia przewodem z akumulatora, albo zanikło połączenie masowe, albo uszkodzony przewód zasilania elektromagnesu, albo wreszcie skończyły się szczotki. Ale skoro był jakiś problem z kontrolkami to być może i z ładowaniem...
"uszkodzony kondensator w zasilaczu, czy też uszkodzone połączenie masowe" gdyby tak było to szum z radia też byłby obarczony burczeniem.
Popraw połączenie ( masowe ) w lampie tej która źle pracuje . Czyszczenie styków powinno pomóc.
Luźne klemy na aku? Połączenie przewodu masowego do karoserii? Połączenie głównego kabla zasilającego do głównej skrzynki bezpieczników?
Zabieraj auto od tego "orla mechaniki". Brak zasilania na karoserii, prawdopodobnie uszkodzone połączenie masowe miedzy akumulatorem a karoserią lub uszkodzony przekaźnik główny.
Myślę, że teraz już będzie OK.
Brak zasilania sterownika silnika lub usmażony sterownik. Ja jednak obstawiam, że spaliłeś któryś z bezpieczników. Opisz dokładnie w którym miejscu podłączyłeś swój przewód do plusa i gdzie/z czym zrobiłeś zwarcie. Mało prawdopodobne ale możliwe, że upaliłeś także gdzieś połączenie masowe. A już prawie pewne, jeśli dotknąłeś plusem do obudowy sterownika...
student biedny ALE PAN, hehe ite noce nieprzespane z byle kim byle jak i ta pani co chciała zawsze wspak.... jezuuu kiedy to było, SPRAWDZ POŁĄCZENIE MASOWE SILNIKA I KAROCY, powodzonka na sesji, pozdrawiam
Włącznik zostawiamy w spokoju. Może kolega prześledzić połączenie przewodu masowego z resztą układu?
Kolego złe połączenie przewodu masowego w lampie
Sprawdź połączenie przewodu masowego (- akumulatora) do karoserii. Wyczyść klemy i wyprowadzenia akumulatora i po skręceniu zakonserwuj wazeliną techniczną.
Słaba masa. Sprawdź połączenie kabla masowego z budą i silnikiem. Może być słaby kontakt, albo kabel prawie urwany.
Sprawdź dobrze połączenia masowe i ekran anteny musi być połączony z masą.
Rada jest taka żebyś sprawdził połączenie masy od strony silnika pod klapka i pozostałe połączenia masowe. Połączenie plusa tez nie zaszkodzi sprawdzić.
OK. Jeśli chcesz wykorzystać istniejący kabel DIN. https://obrazki.elektroda.pl/9333064700_... Po stronie gramofonu, odłączasz ekrany i żyły tego kabla od łączówki, którą pokazałeś wcześniej. Przewody z wkładki, podłączasz do kabla DIN jak na obrazku powyżej. Na drugim końcu kabla zakładasz wtyki RCA w standardowy sposób. Na samym dole...
Zapłon Ducati Energia ma połączenie masowe pomiędzy statorem a cewkomodułem białym przewodem, dodatkowo masa silnika jest połączona poprzez wyprowadzony przewód masowy z cewkomodułu. Nie jest potrzebny dodatkowy osobny przewód do masy silnika.
Drżenie sygnału może oznaczać brak faktycznego układu podstawy czasu Może też oznaczać: Zakłócenia elektryczne w otoczeniu. Słabą jakość sygnału wejściowego. Niewłaściwie podłączone lub uszkodzone przewody pomiarowe. Niedostateczne połączenie masowe. Interferencje elektromagnetyczne. Niestabilne zasilanie oscyloskopu lub testowanego układu.
Pierwsze co to kostka stacyjki i ... połączenia masowe klem ujemnych na akumulatorze i karoserii.
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
To jakieś połączenie masowego rażenia- jedno zwarcie i pół miasta bez prądu ;)
Ekran anteny ma być elektrycznie połączony z masą pojazdu. A ponieważ w radiu obudowa gniazda anteny jest zwykle połączona z metalową obudową, a ta z kolei elektrycznie z masą płytki radia, to najzupełniej normalne, że po podłączeniu anteny radio się włączy. Jednak jest niewskazane, by masa radia była podłączona "po antenie". Do poprawnej pracy wymagane...
Witam. Ja jeszcze dodam od siebie, proszę sprawdzić połączenia masowe (wszyskie). Pozdrawiam.
No to szukaj, gdzie się gubi ciągłość obwodu. To nie tylko plus, ale tez i minus, czyli połączenia masowe.
Wylutować głowicę,rozebrać i w środku przelutować wszystkie połączenia masowe.
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
Co już sprawdziłeś. Właśnie tak. Dyskusja się rozwija i brak czasu na działanie w materii. Jak wyglądają połączenia, przewody i ogólnie sama prądnica? Jeśli to prawda, że gdzieś tam stwierdzasz napięcie 10 V to może sugerować niedomagania regulatora (np brak połączenia masowego) lub gorzej zwarcie w instalacji. Na temat sprawdzania prądnic trochę informacji...
Oczyścić połączenia masowe (akumulator-nadwozie i nadwozie-silnik), klemy oraz sprawdzić alternator (mogą kończyć się szczotki).
A sprawdzałeś przekaźnik świec czy działa prawidłowo, kostki przy przekaźniku czy nie zaśniedziałe, kable nie poprzecierane, połączenia masowe...,
Raczej nie, co innego gdyby zaistniała przeciwna sytuacja, miałeś stator z połączeniem masowym, teraz masz bez połączenia masowego. Sprawdź moje drugie przypuszczenie - czy w starym na obu przewodach (białym i żółtym) było przejście do masy, czy w nowym też jest.
Sprawdzić akumulator, oczyścić klemy, sprawdzić połączenia masowe. Ewidentnie jest problem ze "zbyt małą ilością prądu potrzebnego do uruchomienia rozrusznika".
Takie cyrki się robią, jak korodują połączenia masowe elektronika-> nadwozie, silnik-> nadwozie. Do przepatrzenia niestety wszystkie "oczka" przykręcane do nadwozia i silnika.
Naciąg paska to małe prawdopodobieństwo. Piszczał by. Weź sobie kawałek miernika i przy odpalonym silniku sprawdź czy pojawia się napięcie na śróbie z wyjścia alternatora i na akumulatorze. Przy sprawnym regulatorze powinno pojawić się to samo napięcie po obu stronach. Spadek o 0.2-0.5V onacza jedno. Kiepskie przejście. Należało by też sprawdzić połączenie...
Skoro sygnał pływa już przed złączem do front panelu to trzeba wrócić do schematu i prześledzić tor sygnału do słuchawek Gniazdo słuchawek jest podłączone do toru wyjść głośnikowych. Skoro głośniki grają ok – to trzeba szukać za rozgałęzieniem sygnału. Po drodze do słuchawek są rezystory R577 i R578, potem jest przekaźnik RL 503, potem rezystory...
Do sprawdzenia połączenia masowe w aucie, szczególnie na silnik, a nie tylko stan klem na akumulatorze. Do zmierzania choćby stan napięcia na akumulatorze i w aucie przy próbach rozruchu. Zacznij od PODSTAW lokalizowania usterki.
A wiec doprycezuje Atego 1222 2007 rok na żarówkach H7 No i popraw się na przyszłość - bo to jednak irytuje jak nie ma danych auta. Na początek sprawdziłbym połączenia masowe kabiny z ramą. W tej chwili nie pomnę gdzie to, ale jak coś mi błyska to chyba tak na końcu skrzyni biegów jest taka wiązka brązowych przewodów do ramy.
I chyba od sprawdzenia instalacji w takim wypadku należałoby zacząć. Skoro usterka pojawia się i znika, a pewnie tez pojawią się problemy podczas jazdy po nierównym, to wyraźnie świadczy to o "luzach" w instalacji. Sprawdź też połączenia masowe.
Połączenie masowe jest sprawdzone.Jest dobre Dodano po 2 Połączenie masowe jest sprawdzone.Jest dobre
Problem powrotu prądu na iskrownik rozwiązany, niestety Z iskrą dalej to samo. Połączenie masowe między silnikiem a wszystkim gdzie masa być powinna jest (także z minusem akumulatora), nie ma natomiast połączenia masowego między ramą a silnikiem. To może być przyczyną?
Szukaj czarnego przewodu po lewej stronie ramy , on idzie do połączenia z kabiną i jest solidnie gruby . Sprawdź też połączenie masowe przy alternatorze .
Oraz połączenie masowego przewodu z akumulatora na nadwozie i do silnika.
Przecież na fotce widać wyraźnie skorodowane połączenia masowe alternatora. Dobrze wyczyść to połączenie na regulatorze i alternatorze, sprawdź ile wynosi ładowanie na wyjściu (na śrubie 8 alternatora w stosunku do masy na alternatorze). Niestety to już zabytek i ma choroby geriatryczne.
Epc nie wyświetla się czasami? Masowe połączenia ok?
Masy po nie brakuje ? clip się nie świeci ?[/quote] Nie brakuje, wszystkie połączenia masowe są. Jak już pisałem jest to tylko na uszkodzonym wcześniej kanale
Połączenie masowe akumulator <-> karoseria i akumulator <->silnik. Oba do sprawdzenia.
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Wg nr styków czujnika 1-niebiesko-brązowy wskaźnik temperatury 2-brązowo-żółty połączenie masowe w wiązce silnika 3-czarny połączenie masowe w wiązce silnika 4-brązowo-szary sterownik silnika pin nr 93
Sprawdź połączenie masowe, akumulator, karoseria, silnik. Jeżeli nie pomoże, rozrusznik do naprawy.
Dzięki za poradę . Sprawdzę moduł i połączenie masowe .
1 sprawdz połączenia masowe przewody koloru zielonego 2 od bieguna plusowego w akumulatorze podłaczony jest przewód z bezpiecznikiem sprawdz czy na kabel oczkach niema sniedzi i czy napiecie ma 12v 3 rozłacz kostkę stacyjki i zobacz czy złacza konektorowe są czyste. Potych zabiegach na 200% muszą dobrze swiatła swiecić pod warunkiem że jest sprawne...
dlaczego powstaje choinka i jak to wyeliminować ? Oryginalne gniazda przyczepy z PRLu miały wewnętrzne połączenie masowe z nitem umieszczonym pod gniazdem dolnej śruby mocującej gniazdo (wkręt z łbem stożkowym z nacięciem prostym), masa łączyła się śrubą na podstawę metalową na której zamontowano gniazdo. Podobnie gniazda ZSRR metalowe miały wewnętrzne...
Wszystko tak jak opisałeś i narysowałeś, z tym że masz do połączenia jeszcze przerwane pole masowe.
To wyczyść połączenie masowe skrzynia - karoseria
spadek po przewodach, klemach (sprawdzić, przeczyścić) i jeszcze połączenie masowe
Witam,sprawdzał kolega połączenie masowe ?Konkretnie masa silnika>karoseria> - akumulatora.
Sprawdź 3 razy połączenie masowe Akumulator->silnik->karoseria.
Służę uprzejmie - zupełnie gratis - urywa się połączenie masowe nadwozie-akumulator. Wtedy to własnie dzieją się takie cyrki.
proszę sprawdzić połączenie masowe silnika z nadwoziem
Tam alternator nie siedzi na gumowych tulejach? Sprawdź połączenie masowe alternatora.
Sprawdz połączenie masowe nadwozia z silnikiem i silnika z obudową alternatora. To może być przyczyna słabego ładowania.
to mi ciągle wygląda na brak masy. Podłącz jakiś kabel do minusa na akumulatorze, a drugi koniec podepnij gdzieś do skrzyni biegów albo bloku silnika, i w tedy zobacz czy na tych bezpiecznikach lampka zaświeci normalnie. jeśli tak to bedzie oznaczało brak masy na silniku. nie wiem czy podłączenie do komputera coś pokaże. Nie wiem jak sprawdzałeś połączenia...
Do sprawdzenia połączenia kabli zasilających rozrusznik oraz połączenie masowe silnika z karoserią akumulatorem. Jak to jest w porządku to wilgoć dostaje się do rozrusznika i robi spięcie.
Połączenie masowe pomiędzy budą a silnikiem dobre?Akku faktycznie mały co najmniej 90Ah dodatkowo ten ruski starter strasznie prądożerny.
Który pasek osprzętu masz na mysli? Elektryk zasugerował, ze powodem może być długa droga prądu z pod maski do bagażnika(tam mam akumulator) i obstawiałby połączenie masowe? zamiast alternatora...
Stan połączeń akumulatora z resztą pojazdu, stan mas, połączenie masowe silnika, stacyjka, stan rozrusznika.
Kolega ma poważne zmartwienie jak nie utracić kilku rytmów muzyki podczas nagłego/niespodziewanego rozruchu. Nikt nie spytał a tenże nie napisał, iż pewno służy do tego wzmacniacz pół kilowata i super kolumny. Faktycznie poważne zmartwienie ale rozwiązaniem byłoby nabycie innego auta. Prawie każdy nowy samochód w standardzie wyłącza odbiorniki na czas...
Witam. Daj dodatkowe połączenie masowe przy lampach (np. nadwozie - masa w lampie) i zobaczysz czy pomoże. Pozdrawiam.
Witam. Proszę sprawdzić połączenie masowe cewki elektrozaworu. Pozdrawiam.
Pomóż sobie sam. Skoro po wymianie przewodów aku to zwyczajnie sprawdź swoją pracę. Przyda się do tego miernik wielkości elektrycznych. Na pierwszy rzut marne połączenie masowe.
Sprawdziłem raz jeszcze i wychodzi, że nie mam zasilania na pinach M3 i M4. Wygląda, że komputer nie podaje masy na przekaźnik, który puszcza zasilanie na w/w piny. Sprawdziłem jeszcze połączenia masowe do ECU, piny G3, G4, H1 i H4. Połączenie jest w porządku. Co może być przyczyną, że ECU nie podaje tej masy? Dodano po 3 Uprzedzając pytanie, to przewód...
Zdechł ci reflektor. Straszne. A czy oprócz pooglądania bezpieczników i napisania postu coś zrobiłeś? Na przykład sprawdziłeś stan kostki i połączeń, zmierzyłeś zmierzyłeś napięcie bezpośrednio na kostce reflektora, sprawdziłeś połączenie masowe reflektora...
Podziel się informacją o tym, co było robione w rozruszniku? Według prawa Murphy'ego psuje się to, przy czym grzebałeś. Bez tych tajnych informacji można zngadywać, że jest problem ze szczeotkami lub z wirnikiem lub ze stojanem. O, i cały rozrusznik jest podejrzany. Ale co tam można sprawdzić? Można sprawdzić czy szczotki lekko się przesuwają. Można...
Stawiam raczej na połączenie masowe akumulator - nadwozie albo zasilanie akumulator-bezpiecznik bądź nie dopięte złącze do skrzynki bezpieczników.
Sprawdź zasilanie komputera podczas pracy rozrusznika... bo albo akumulator jednak nie ok, albo uszkodzone połączenie masowe silnika albo uszkodzona stacyjka.
Masz rację kol Teskot. wiem to było złącze konektorowe przewodu zasilającego , Ale ja także tam spotkałem się z bezpiecznikiem . Ale czyż nie że : gdyby nawet padły diody w altku to kontrolki powinny się zaświecić i rozrusznik powinien zakręcić . Sprawdź jeszcze połączenie masowe .
słabe połączenie masowe między akumulatorem a karoserią. To byś sprawdził.
Nie doczytałeś tego zdania : "Z oczywistych powodów zostało pominięte połączenie masowe pomiędzy komponentami, alternator, regulator muszą mieć kontakt z biegunem ujemny m akumulatora". Po drugie nie, nie ma tak być.
Przecież to popularna lampa i bez trudu dostanie się część z gniazdami. Tak samo, jak wtyk do tej lampy. Do tego do sprawdzenia połączenie masowe tej lampy z resztą pojazdu.
W stacyjce są styki. Nie widać ich z zewnątrz. Do silnika idzie połączenie masowe. W rozruszniku są szczotki. Także dostęp od wewnątrz.
Ostatnio spawałem swój drugi samochód. Fotki wstawiłem do tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... Wyciągnąłem akumulator gdy spawałem przednie błotniki. Nie stosowałem żadnych dodatkowych zabezpieczeń oprócz tego że osłoniłem samochód tym co miałem pod ręką (układając kawałki blach, fartuch skórzany, kartony ) aby nie zniszczyć...
Czy pozostałe światła działają prawidlowo (przód,tył).Sprawdziłbym połączenie masowe nadwozie -akumulator.Masa silnika wygląda że jest dobra,gdyż auto pali.Czy nie zapalają się przednie postoje,w opisanym przypadku przez Ciebie.
To raczej tamten schemat nie będzie Ci potrzebny. W serwisówce jest pełen schemat i dokładniejszy. Tak jak myślałem, uszkodzenie może leżeć w ECU i to w wyniku odwrotnego podłączenia akumulatora. Jednak upewniłbym się jeszcze co do masy ECU, są to dwa przewody czarne na pinach 30 i 17, prawdopodobnie przykręcone do masy silnika. Czasami bywa, że końcówka...
We cFiatach pękają alternatory.Być moze Twój tez ma pęknięcie i stawia duzy opór dla paska,który delikatnie slizga.Sprawdz połączenie masowe silnik-rama-akumulator.
A czy przypadkiem nie zanieczyszczone klemy lub połączenie masowe? Wygląda na to, że przy określonym poborze (niedużym) oporność połączeń jest na tyle mała, że instalacja fuinkcjonuje. I chyba nie wiemy, czy rozrusznik kręci lub kręcił, czy jest to sprawa immobilisera.
Przewód nie jest spalony tylko ktoś coś do niego dolutował. To jest o ile dobrze pamiętam główne zasilanie BSI. Tak jak kolega wyżej napisał. Najpierw sprawdź czy w pozycji kluczyka "rozruch" pojawia się 12V na cienkim kablu rozrusznika. Wyczyść również dokładnie klemy i sprawdź połączenie masowe silnika z budą.
Prawdopodobnie nie łaczy masa.Sprawdz przewody masowe ,stan połączeń.
Jeśli odpala na kablach rozruchowych i jeśli masę od tamtego auta podawałeś do karoserii (bloku silnika)nie do akumulatora to wyczyść przewód masowy od akumulatora tam gdzie jest przykręcony do karoserii auta. Sprawdź jeszcze połączenie masowe karoseria-silnik takim grubym kablem. Przypadłość fiata to właśnie przewody masowe.Jeśli będzie pęknięty wymień...
Wina leży po stronie instalacji, sprawdź ładowanie na alternatorze i na akumulatorze. Wymienić końcówki zasilania głównego przy alternatorze i rozruszniku oraz sprawdzić połączenie masowe silnik karoseria.P
http://obrazki.elektroda.pl/8110412600_1... Dodano po 3 Ozn. styku Wyszczególnienie funkcji Ozn. bezpiecznka Natężenie 1Światło(a) kierunkowskazów przyczepy lewe-- 2Światło(a) kierunkowskazów przyczepy prawe-- 33515Światło(a) przeciwmgielne przyczepyF10110A 4Złącze masowe ramy podwozia - połączenie masowe tylnej części pojazdu z przyczepą--...
Jeśli sprawdzisz połączenie masowe silnika z akumulatorem oraz zacisku B+ alternatora z + akumulatora i okaże się o.k. to problem nadal tkwi w alternatorze. Wymontuj go i sprawdź uzwojenie (rezystancję) względem obudowy.
Całkowicie się zgadzam z Kolegą Emeryt, przy przerwie (całkowitej) pokazywałby zero, ze zworką, sprawny powinien pokazać max. U autora jest sytuacja pośrednia. Zbyt duża oporność na przewodzie lub kiepskie połączenie masowe.
Sprawdź wszystkie połączenia masowe. Może gdzieś zardzewiało, może coś na farbie nie kontaktuje.
Dziękuję, sprawdzę połączenie elektrody - masowe i poprzez przewód. Czy modulacja w tym kotle jest sterowana poprzez elektrodę jonizacyjną?
Wszystkie wyżej porady u mnie nie działają. Bo nie będą działać. Rozumie że 13,1 masz bezpośrednio na akumulatorze. Teraz wypadałoby sprawdzić napięcie bezpośrednio na pracującym alternatorze, tzn masę bierzesz z obudowy alternatora a plus z zacisku energetycznego (ze śruby 8). Jeżeli wynik będzie powyżej 14 V to oznacza duży spadek napięcia na "plusie"...
Pomiędzy cewką a silnikiem powinno być połączenie masowe. Może przewody powypalane, kopułka, palec Problem może nie tkwi w cewce tylko w module który jest zespolony z cewką, może zasilanie tego modułu dobry + i -
Posprawdzaj połączenia masowe w komorze silnika, często i bardzo szybko korodują.
Skoro nie wiesz, jak to naprawić, to co ci dadzą nasze odpowiedzi? Sprawdziłeś połączenie masowe? Pociągnąłeś na szybko masę na klapę? Zajrzałeś do przelotki, by ocenić stan przewodów? Zmierzyłeś poziom zasilań? Rozebrałeś choć tapicerkę klapy?
chodzi o potencjalnie brudne styki w kostce elektrycznej od zasilania cewki ? a te połączenia masowe to by były te które łączą klemę minusową akumulatora z elementami karoserii ?
Karta adaptera magistrali światłowodowej wykorzystywana w sieciach pamięci masowej SAN (ang. Storage Area Network) z protokołem FC (ang. Fibre Channel). Zastosowanie takiego adaptera HBA (ang. Host Bus Adapter) to np. połączenie serwera z oddaloną pamięcią masową typu macierz dyskowa, lub napędy taśmowe/streamery (LTO4-5). Oczywiście w uproszczeniu,...
punkty masowe imprezy masowe przewody masowe volvo
prywatna wiadomosc podnośniki hydrauliczny falownik sterować moment
briggs stratton regulator obrotów moderator jankolo
Sterowniki ATI Mobility Radeon HD 4200 - Pobierz Usuwanie błędu czujnika kosza w sterowniku Titanic