Pin 30 przekaźnika wejście na zasilanie kamery np. z gniazda mocy tył. bezp.7,5A pin 87 wyjście zasilania na kamerę pin 85 masa z karoserii pin 86 światło cofania znajdzieśz próbówką/miernikiem w lampie
Jeśli nie jesteś w stanie sprawdzić nawet zwykłą próbówką lub miernikiem gdzie jest faza to chyba lepiej poprosić kogoś o pomoc. Bo kolorki kabelków są różne i sam przekonałem się, że nie wszystko jest "niebieskie" lub "brązowe"
Musisz znaleźć kabelek na którym pojawia się plus po włączeniu radia Bierzesz miernik/próbówkę i sprawdzasz ...nie masz miernika > kupujesz. Nie chcesz kupować? Jedziesz do zakładu Car Audio/ elektryka samochodowego i płacisz za usługę .
Zbiornik płynu spryskiwacza masz zamontowany w zderzaku po lewej stronie na dole. Żeby się do niego dostać musisz zdjąć lewe przednie koło. potem odkręcić nadkole od zderzaka. Po odchyleniu nadkola zobaczysz zbiornik i pompkę. Najpierw rozłącz wtyczkę i do niej podłącz jakąś próbówkę albo miernik (próbówka jest lepsza). Teraz nasiśnij dźwignię spryskiwacz,...
3 szt uszkodzone?? Nie sądze. Zrób pomiary jak nie bedzie wspomagania. Użyj próbówki , miernik czasami powoduje mylną diagnoze
Jakie to żarówki się przepalają? Może to kiepskie żarówki. Zmierz napięcie na zasilaniu do domu na bezpiecznikach, miernikiem, nie próbówką.
Nie chodziło o próbówkę sieciową,tylko o miernik uniwersalny. Sprawdź miernikiem czy z zasilacza wychodzi napięcie i jakie.
No i jesteśmy " w domu". Następny krok który musisz wykonać to sprawdzić czy do tej przetwornicy dochodzi napięcie na na wejście INPUT czyli zasilające i czy wychodzi z OUTPUT. I nie sprawdzaj tego próbówką tylko normalnie miernikiem.
Więcej wiary w siebie. Poradzisz sobie. Czy jest 12V to można sprawdzić np. podłączając do zasilacza żarówkę samochodową 12V o mocy 5W. Czy jest 230V to można sprawdzić tzw. próbówką albo miernikiem napięcia przemiennego (multimetr nastawiony na zakres 750V~). Połączenia można sprawdzić omomierzem lub testerem (niektóre próbówki mają takie testery)....
To teraz zmierz miernikiem albo sprawdź próbówką czy akumulator ma napięcie .
sprawdziłem próbówką, czy do grzałki dochodzi jakiekolwiek napięcie. Miernikiem (multimetrem) a nie próbówką zmierz podawane napięcie. Czujnik NTC jest właśnie w grzałce.
Wszelkie pomiary miernikami, próbówkami napięcia itp.o dużej wewnętrznej oporności nie wykażą usterek tego typu, dlatego każdy elektryk kiedyś nosił próbówkę wykonaną z żarówki /znałem takich co mieli żarówki nawet 500 W :D /. Można dostać próbniki napięcia, które mają możliwość wymuszenia obciążenia, poniżej zdjęcia. /typu nie podaję/. Są tam dwa przyciski...
Witam. Jeśli kostka jest oryginalna od tego radia, to masz zwarcie między masą a plusem w radiu. Miernikiem lub próbówką sprawdzić czy jest zwarcie miedzy (+) a (-) radia.
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Było sprawdzane miernikiem próbówką.
Z tego co ustaliłem to lewe światło mijania i prawe są na oddzielnych bezpiecznikach. Jeżeli bezpiecznik jest dobry to sprawdź napięcie na wyjściu bezpiecznika. Bezpieczniki sprawdzałeś wzrokowo czy miernikiem. Miałem taki przypadek, że bezpiecznik wyglądał na dobry a nie miał ciągłości. od tamtej pory bezpieczniki sprawdzam miernikiem lub próbówką.
pewnie się i da ale nie próbówką, miernikiem szukać co padło.
Zajrzyj co dochodzi do pompy jakie kolory itd próbówka miernik etc..
Sprawdź próbówką/miernikiem w złączu ecu czy jest przejście licznik-ecu.
1. Musisz dokopać się do urządzenia w samochodzie. (w Nissanie nie wiem gdzie się znajduje, w Roverze za radiem) 2. Miernikiem lub próbówką znajdujesz przewód na którym pojawia się plus po włączeniu zapłonu. 3. Przecinasz ten przewód i na koniec od strony urządzenia podajesz stały plus. 4. Od tej pory fabryczny immobiliser już się nie włącza.
Ja to robię tak: 1- schematy, wiedza, internet (kopalnia wiedzy) i zależność jaka centralka. 2-Nie używam próbówki tylko miernika z testerem diod. 3-Ucinam kabel żeby założyć termokurczki, ale zanim to zrobię pierw obadam czy czasami nie kończy się kabelek pod konsolą kierowcy tam zawsze jest centrum wtyczek (łączniki) lub skrzynka z bezpiecznikami....
Panowie.... w temacie tych wszelakich wykresów jestem zielony, potrafię się posługiwać próbówką,miernikiem (noo... miernikiem może nie do końca:P), ale nawet jeżeli coś tam rozumuję z tego wykresu, to nic poza przewodem, cyną i lutownicą nie mam w domu by ewentualną instalację "na krótko" zrobić nawet :(
Witam Jak masz czym sprawdzić to zobacz czy czarny, brązowy i szary to przewody fazowe, próbówka powinna wystarczyć, najlepiej miernik. Najszybciej dla ciebie jak nie chcesz nic zmieniać w skrzynce podłączeniowej to Czarne razem Brązowe razem Żółto-zielone razem i najważniejsze Niebieski z puszki ze ściany połącz z niebieskim i szarym kuchenki Schemat...
Spróbuj odpiąć i włożyc wtyczkę komputera kilka razy i popryskać kontaktem czasami tam jest brak kontaktu na stykach i pomaga.Jak nie pomoże to próbówka/miernik w dłoń i jedziesz z koksem.
Ta próbówka już lepsza niż miernik, niemniej jednak tak samo może zmylić. weź żarówkę H7 lub H4.
Faktycznie stan informacji niepewny i człowiek stracił orientację, Aż boję się dalej mącić, Lecz próbuj tak jak sugerowałem już dawno. Mianowicie łączysz zacisk 30 alternatora z zaciskiem prądowym na włączniku rozrusznika (bezpośrednio przewodem np 4 mm kw). Na razie ten brązowy po prostu odłączasz i zabezpieczasz przed zwarciem. Sprawdzasz czy przewód...
Sprawdzałem miernikiem i próbówką i jest ok. Jak sprawdzić, czy masa wychodzi z sterownika? Kable nie są uszkodzone, bo sprawdzałem, przejścia są.
Nic nie zwieraj. Mierz miernikiem lub próbówką.
Próbówką i miernikiem ;-). Żarówki odłączone...
Witajcie drodzy, mam problem z moją Megi Żona czy narzeczona?. Przepraszam za sposób mojego opisu ale nie znam się ani trochę na autach, ale jednak proszę bardzo o pomoc co może być powodem, i z góry dziękuję za pomoc. To cię nie usprawiedliwia. Brat sprawdzał wszystkie bezpieczniki jakimiś miernikami i próbówkami czy coś tam siedział ponad godzinę...
najlepiej to sprawdź próbówka lub miernikiem. Bo to zależy jaki fachowiec to montował.
Jak to kolega sprawdza próbówką czy miernikiem ?.
Próbówka,nie miernik, w dłoń i począwszy od kostki stacyjki badanie zasilań.
Moja wina bo napięcie sprawdziłem próbówką, dopiero miernik pokazała 100 V na jednej z faz - bezpiecznik na pionie. Sprawa rozwiązana, dziękuję za pomoc
Prawidłowo o ile zasilanie na zdjęciu przychodzi z lewej strony. Przewód do lampy nie jest za długi? Nie startuje czyli nawet nie mruga ani nic? Masz próbówkę czy miernik?
Kolego zapomnij o naprawianiu za pomoca miernika. Próbówka 5W a najlepiej 2szt.
Zaraz temat poleci w kosz. Masz sprawdzić próbówką. Albo miernikiem ale przy podłączonej żarówce.
Tak.W najbliższym czasie może nawet jutro jeszcze raz to przemierzę ale próbówką bo miernik mam z niskiej półki i to może on mnie w konia robi
Brązowy lub czarny, jak masz weź próbówkę lub miernik, widzę, że masz połączony czerwony z żółtym więc to jest +, i przewód podłącz od próbówki i nią szukaj przewodu żeby się zapaliła próbówka chyba gruby brązowy z wiązki od radia,masz jedną kostkę czy dwie ?
No to próbówka, bądź miernik i sprawdzamy czy dochodzi do niego napięcie. Jeśli tak to można znaleźć opis pinów, i zewrzeć bez przerywacza. Jeśli kierunki będą stale świecić, to to kable do kierunków sprawne.
Bardzo często w Megane jest problem z masą. Sprawdź za pomocą próbówki ( lub miernika ) czy masz napięcia na złączach.
Bezpieczniki na początek a później próbówka lub miernik i sprawdzać po kolei.
bezpieczniki dobre a zasilanie próbówką albo miernikiem
Zamiast próbówki, potrzebny jest miernik, taki najprostszy.
Wnioskuję, że wcześniej był wyłącznik świecznikowy, więc masz tam neutralny oraz dwa fazowe. W teorii niebieski do niebieskiego, a brązowy do brązowego albo czarnego. W praktyce, zawsze warto skorzystać z miernika, ewentualnie próbówki.
Pewnie zwijacz przewodu :) Podłącz żarówkę (nie próbówkę, nie miernik) na jego wyjście i się przekonasz. O naprawie tej przypadłości napisano książki na elektrodzie.
Musisz wziąć rozpiskę z internetu i porównać gdzie co jest faktycznie, zarówno po stronie samochodu jak i przyczepy. Przyda się miernik, próbówka i możliwość podawania 12 V na wybrane piny w przyczepie. Możesz też podłączyć gniazdo jak Ci się wydaje i podjechać do serwisu gdzie mają tester, żeby ustalić czy po stronie samochodu jest dobrze.
działają wszystkie przyciski na kierownicy. Jest jeszcze kilka innych warunków które muszą być spełnione niż tylko przyciski... Wybacz, jeśli ktoś ma taki "komputer" który widzi działanie przycisków na kierownicy to naprawdę ma dość dobry sprzęt, tak trudno go właściwie użyć? Wybacz że piszę w taki sposób, ale stać cię, więc jak chcesz naprawić auto...
Środkowy bolec / odczep numer 2 jest plusem . Blaszki zewnętrzne to minus . Dobrze by było mieć miernik . Próbówką 220 v możesz to też sprawdzić ale jak jesteś laik to nie podpowiem jak :cry:
Miernikiem - próbówką nie sprawdzić biegunów .
Miernik lub próbówka w łapki i wszystko się wyjaśni.....
Wyglądają na sprawne czy są sprawne? Zapłon włączony. Próbówka, tester miernik ..... i po kolei wejście - wyjście bezpiecznika. Opis przeznaczenia bezpieczników jest umieszczony na klapce. Sugeruj się opisem :dome, radio, cigar lighter.
Masz tam 3 przewody jeden ma mieć napięcie po zapłonie ,mierzone próbówką nie miernikiem i dwa przewody kluczujące cewkę idące z ecu silnika. One impulsowo podaja naprzemiennie masę. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Sprawdziłem zwykłą próbówką. Miernikiem mierz.
Zamiast miernikiem, można próbówką "samochodową" sprawdzić.. Nawet żarówką ok. 5W/12V na przewodzie.. ;)
Czy to też jest związane z uziemieniem?? Możliwe, choć przyczyna może być inna. Zawsze warto sprawdzić próbówką lub miernikiem, czy wszystko gra. Podstawa, to dobra instalacja :wink:. pozdr.......... :).
Dlatego w samochodzie zasilania nie sprawdza się miernikiem, tylko probówką. Gdzieś masz słabe połączenie, dla miernika to wystarczy, ale dla żarówki już nie. Przeleć połączenia właśnie probówką.
sprawdzone wszystkie próbówką ,później miernikiem przekaźnik ok jest Dodano po 2 Rozumiem że rezystor jest zamontowany bezpośrednio na dmuchawie. Jeśli tak to plus z przekaźnika dochodzi do rezystora na pin 2 wtyku. Sprawdź omomierzem przejście , ewentualnie zrób bypass omijając orginalny przewód , podłącz pin z przekaźnika z pin 2 rezystora. Być może...
Masz wszystko pięknie opisane, teraz kontrolka w łapy i mierzyć co jest na wyjściach wyłącznika. Jest to bardzo proste i nie licz na gotowca. Naucz się korzystać z próbówki lub miernika.
miedzy pom. a ziel. Nie ma wogole napiecia, Jest jest, to krótkie impulsy i takim miernikiem ich nie wyłapiesz, zresztą moduł je odczytuje skoro próbówka Ci przygasała. Zrobilem test i nie ma iskry Niedobrze. Cewka jest nowa JMP dedykowana do tego motocykla Do jakiej wersji zapłonu, CDI czy elektronicznego? Różnicę Ci wyżej wyjaśniłem.
sprawdź iso próbówką lub miernikiem ,na jednym musi być stały + na drugim przewodzie + po stacyjce jeśli na obu jest zasilanie to wina radia lub szukaj problemu skrzynce bezpieczników, może też masa zginęła
Próbnikiem sprawdziłem i na obu bolcach w lampie miałem napięcie, na jednym paliło się jaśniej na drugim trochę słabiej. Zdjąłem całkiem lampę, odkręciłem kostkę i sprawdziłem napięcie na samych przewodach wychodzących z sufitu, na jednym napięcie jest na drugim nie ma (są tylko dwa, starszy typ instalacji) 1. chyba tak powinno być czy nie? Jeśli chcesz...
Sprawdź, czy na bezpiecznikach po włączeniu świateł jest napięcie. Tylko sprawdź probówką, nie miernikiem. Jeśli będzie napięcie, to oznacza przerwę w obwodzie.
Masz tu schemat i przeanalizuj go sprawdż wszelkie połączenia może być cos z siłownikami i mikroprzełącznikami ciężko tak na odległość diagnozować , jeśli umiesz się posługiwać próbówka i miernikiem to poszukaj usterki..............
Zgodnie ze schematem z wersji 1995 i 1996 r. stacyjka ma tylko pozycję ON i OFF (bez pozycji świateł pozycyjnych, co mnie trochę zdziwiło). Są trzy przewody, jedno wyjście jest na instalację elektryczną, a drugie wyjście na zasilanie wentylatora chłodnicy, też trochę dziwne rozwiązanie. Sprawdź czy na przewodzie czerwonym przy stacyjce jest napięcie,...
Tak, tylko żarówką i dodatkowo plus na listwie wtrysków jak i ich sterowanie. Do wszystkiego probówka nie miernik. Na sygnale jest 5v ? Sprawdzałeś oscyloskopem ,diodą czy jak?
Tu masz profesjonalny poradnik: Ale się uwzięliście na ten poradnik :D ----- Sprawdź który przewód jest fazowy ( próbówka, miernik ) i wepnij go w biały zacisk tak aby był po lewej stronie z przodu ( dziurka ). Natomiast niebieski przewód do drugiego białego zacisku. Zielony jest do przewodu ochronnego którego nie masz. Dlatego resztę przewodów zaizoluj...
Witam Sprawdzaj nie próbówką, tylko miernikiem, to nie "korki" w tablicy elektrycznej. Sprawdż bezpiecznik, wymień, a przed tym sprawdż rezystor zabezpieczący, czy nie ma zwarcia na kondensatorze elektrolitycznym zaraz za prostownikiem. Tyle na początek
Tu masz schemat przekaznika: https://www.google.co.uk/search?client=m... Co do przewodów to albo sprawdzic probówką/miernikiem albo lecieć po...
Sprawdziłem miernikiem napięcie na tych przewodach - niebieskim i żółto zielonym i pomimo tego, że próbówka pokazuje fazę to naprawdę miernik nie wykazuje żadnego napięcia Gdzie przykładałeś końcówki przewodów miernika ? Czarny do kostki z niebieskimi przewodami - a drugi koniec do tych przy których próbówka wykazuje potencjał i miernik pokazuje "O",...
Mam pytanie odnośnie lodówki Polar typ TS246C lodówka działa ,tylko zgasła żarówka i pomimo zmiany na nową nie oświetla , niedość tego okazuje się ,że żarówka jest nie uszkodzona . Bardzo proszę o sugestie ,cóż to może być ? Acha miernik typu próbówka pokazuje ,że jest prąd tylko światełko miernika jest mniej intensywne jak przy sprawdzeniu fazy.
I bądź tu mądry - raz mówią, że próbówka to co najwyżej tandetny śrubokręt, a znów, że najwiarygodniejszy miernik. Kol.Bronek 22 nie mówi o próbówce-śróbokrecie tylko jak sadze o probówce -żarówce , miernik nie jest obciązeniem natomiast wspomniana probówka : tak
włącze wtyczke do prądu to dotykając próbówką obudowy zailacza , to próbówka Swieci!! To nie oznacza prawie nic . Jeżeli nie za bardzo ogarniasz temat prądów i napięć , daj zasilacz jakiemuś koledze , to ci go sprawdzi . Zasilacz musi dostarczać określonej wartości napięcia , aby organy zagrały. To należy sprawdzać miernikiem , a nie probówką .
To nic trudnego, miernik lub próbówka do ręki i poszukać. Bezpieczniki 18 i 19 to światła mijania.
No tego nie przewidziałem, że będzie pokazywać czas. Więc musi być jakiś przewód, na którym pojawia się napięcie po stacyjce. Szukaj w kostce miernikiem lub próbówką, a jak nie to z gniazda zapalniczki wziąć napięcie, o ile jest zapalniczka odłączana stacyjką.
jak to sprawdzić ? Miernikiem, lub próbówką żarówkową.
Na początku sprawdź, czy prąd dochodzi do sygnału ( próbówką albo miernikiem), i czy cyka przekaźnik w skrzynce bezpieczników przy silniku. Jeżeli prąd dochodzi to czasami wystarczy pokręcić trochę śrubką regulacyjną z tyłu sygnału. Miałem tak w Lanosie i pomogło.
Nie mierzyłem, przyjmijmy, że mam idealny miernik Przyjmuję. Próbówka neonowa? Czy "miernik" z marketu za 10 zeta? Obciąż punkt pomiaru rezystancją (zwykła żarówka 15W wystarczy) i wtedy mierz. Zdziwisz się jakie będą różnice... ;)
Powinien być poprawny, chyba że ktoś to już skonfigurował pod zasilanie 12V. Masz żarówkę 12V? Próbówkę samochodową? Miernik? Czy na tych COM, NO, NC masz jakieś napięcie? Plus, lub minus? Płytka pod spodem jest taka? https://obrazki.elektroda.pl/4098269800_... Nie ma nic przylutowanego, a zaznaczone punkty nie są zwarte z DC+, DC-?
Napięcie sprawdza się miernikiem a próbówką to co najwyżej potwierdzisz istnienie fazy pod warunkiem że w gniazdku faza jest na odpowiednim pinie. OPEn - problem z blokadą. Albo jest uszkodzona albo grzałka zrobiła uszkodzenie na module.
Sprawdzić to miernikiem czy zwykła próbówka wystarczy ?
U kolegi w Audi i podobnym objawie okazała się uszkodzona "klema pirotechniczna".. O ile w tym aucie w ogóle występuje? Bez chociaż miernika lub próbówki niskonapięciowej, ustalić cokolwiek może być ciężko/ lub niemożliwe.
To nie jest normalne zjawisko !!! Na bolcu nie może być żadnego napięcia. Szukaj skąd przychodzi i wyeliminuj go. Sprawdź próbówką, a nie miernikiem. Miernik powinien pokazać 230V, jeżeli nie ma różnicówki. Sprawdź również (próbówką), czy jest napięcie na rurze wodnej
Wyłącz zapłon wyjmij kluczyk z stacyjki, zobacz próbówką lub miernikiem na którym kablu masz zasilanie +12V podłącz tam dwa zasilania do radia najczęściej (żółty i czerwony) jeśli będzie bez zmian to przedzwoń miernikiem masę ona też może robić ten problem.
Na analogu to niemal pewny objaw zakłóceń po masie. Monitor i komputer wpięte w to samo gniazdko/listwę? Uziemione poprawnie? 4. Jak nie mam próbówki to czym sprawdzić napięcie na obudowie? Miernikiem? Próbówką pożyczoną od sąsiada/szwagra/janusza z bloku obok?
Czy to jest w ogóle prostownik ??? Skoro nie potrafisz tego stwierdzić, to otwórz tą obudowę, zrób zdjecia, to może coś się wyjaśni. Miernik i próbówkę podłączałem w miejscach czerwonego i czarnego przewodu na foto. Jaki miernik, na jakim zakresie pomiarowym i jaką ,,próbówkę" ?
Na zdjęciu nie widać, czy listwa z przewodami neutralnymi, jest połączona z listwą PE. Jedyne skuteczne sprawdzenie, to pomiar miernikiem, lub przynajmniej próbówką żarówkową w gniazdach.
1. Do sprawdzenia czy na zaciskach L i N jest napięcie 230 V ( miernik ,potem weryfikacja próbówką/żarówką). 2. Czy na wyjściach N1 i L1 po załączeniu (czili przełącznik na 1 ,pokrętło regulacji na 40 C dioda czerwona świeci) jest 230 V ( miernik ,potem weryfikacja próbówką/żarówką). 3. Odpięcie (od regulatora bo może zafałszować wynik) i sprawdzenie...
Miernikiem czy probówką? Miernikiem (multimetr ustaw na pomiar napięcia: 500VDC. O ile napięcie w zaznaczonych punktach (czerwona ramka > czarna strzałka) wynosi około 240VDC, to wystarczy połączyć punkty na PCB, zaznaczone czarną ramką.
Na którym przewodzie masz 3v? Na jednym jest masa, na drugim 12V po zapłonie a na trzecim powinny być impulsy co jakiś czas na włączonej. Sprawdź próbówką a nie miernikiem.
1.Czy obie lampy zapalają sie naraz ? 2.Ile jest dokładnie kabli w tej drugiej puszcze i jak są teraz połączone ? 3.Masz miernik lub próbówkę ? 4.Czy oba włącznik to schodowe ? 5.Czy na włącznikach sa jakieś oznaczenia w miejscach podłączania kabli ?
Miernik w rękę i sprawdź czy dochodzi napięcie jeśli tak to jakie. Można też jak piszą wyżej próbówką. Jeśli masz miernik z możliwością sprawdzenia przewodzenia to też możesz sprawdzić bo czasami kabelki się przerywają.
Czy kolega zbadał jaka jest wartość napięcia na instalacji maszyny? Ile jest to ponad 30 V i w jakich warunkach? Być może alternator dostarcza na instalację właśnie takie napięcie a niedługo po zatrzymaniu silnika akumulatory je utrzymują. Generalnie to trzeba będzie wziąć do ręki próbówkę , miernik itp. Równie dobrze mogłeś spytać dlaczego kombajn...
jaki vw 3 mysle ze to golf 3 to beda Ci potrzebne dwa halogeny to chyba oczywiste po 100zł nowe przelacznik ok.70 zł opcja hologenów przekazniki na halogen jedna sztuka probowka miernik troszke kabli wtyczki gniazda do przekaznikow. i jestes to spokojnie sam zrobic to jest proste poszukaj tutaj naelce powinno byc gdzies rozpisane wtyki w przelaczniku...
W tym gniazdku przewód ochronny jest podłączony, ale czy w rozdzielnicy też(z drugiego końca) to jedynie można sprawdzić miernikiem, lub próbówką żarówkową
Witam. Sprawdź czy nie ma napięcia na rurze gazowej np. próbówką , a najlepiej miernikiem, jeden koniec do rury a drugi do przewodu ochronnego ( uziemienia)
Nie, nigdy miernikiem a próbówka 12v. Kup sobie takie coś albo zrób z żarówki od np kierunku/postojówki. Linia 15 to napięcie które pojawia się po zapłonie. Po przekręceniu stacyjki powinno pojawić się np na którychś bezpiecznikach. Np od klimy F5. I np jak sterownik jest zasilany to na przepływomierzu powinno być napięcie na pinie 2.
Jeśli mówisz iż po dotknięcu obudowy "próbówka" świeci. To teraz jeden koniec kabla od miernika do obudowy, a drugi do przewodu N w gniazdku (tego co próbówka na nim nie świeici). jak miernik pokarze te 230 V to radziłbym wymontowac zasilacz i go sprawdzić bo to już jest bardzo nie bezpiecznie.
Jedyne co posiadam do pomiarów to najzwyklejszy miernik i próbówkę ;-)
tak do wtrysku podaje . a jest jakiś inny sposób sprawdzić czy coś dochodzi do wtrysku? jak na próbówkę nie zaświeci, może miernikiem?
próbówka dioda dlaczego próbówka próbówka samochodowy
excel makro syntax error programator ajawe auris komputer
philips az1060 schemat philips az1060 schemat
BMW X3 E83 N46B20B - Rezystancja przepływomierza MAF Ciśnienie pompki rotacyjnej skrzyni biegów MF 6180