Z zasłyszanych opinii próbnik PRw2 przerabiany był na sekcję tłoczącą o średnicy fi 12 mm pzl wsk. Można spróbować wymienić sekcję tłoczącą na pochodzącą z próbnika PRw3 - Element PBS-02 Próbnik PRW-365,01 zł. Do znalezienia na tej stronie: http://www.agrohurt.eu/oferta-aparatury-...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
To nie Rosja, google działa [url=https://www.google.com/search?clien... Ale gdyby był problem ze znalezieniem pliku i pobraniem, to proszę jest tutaj:
To są nowe? ;p 3 do wymiany. Trzeba było sprawdzić szczelność chociaż na próbniku do wtryskiwaczy.
Ale bez demontażu nie będziesz wiedział czy przypadkiem wtrysk nie leje, a jak ustawisz ciśnienie? Przecież w większości wtrysków ciśnienie regulujesz podkładkami dystansowymi, a do tego raczej potrzeba zdemontować wtrysk.
Te wtryski uruchomisz na prostym próbniku wtryskiwaczy plus przystawka za jakieś grosze i wiesz gdzie problem ... chyba że utwałeś kabel od CKP
Kontrolka awarii wtrysku sygnalizuje niesprawności wielu czujników tego układu w tym samochodzie. Nie monitoruje pompy paliwa jako osobnego urządzenia. Jeśli jest LPG w aucie to można sprawdzić czy przy pracy na benzynie zostaje przywrócone zasilanie wtryskiwacza bo gdy jest przerwa w obwodzie elektrycznym wtryskiwacza to właśnie kontrolka też to zgłosi....
NIe po twoich grzebaniach a po montaży spierdzielonej pompy!!!!! Ja to wiem, ty to wiesz, każdy kto naprawia samochody to wie, ale klient widzi to tak: samochód wjechał, gość coś zrobił, samochód nie jedzie. No, życie. Ale miałeś rację, syf z pompy poszedł na wtryskiwacze i je załatwił. Nie wiem czemu na próbniku wtryskiwacz pylił, a na pompie już...
Chinole są na 100 km max. Warto ? Tylko oryginał. Są po 235-250 zł. Bez sprawdzenia na próbniku bałbym się założyć.
Zapytał czy musi jechać do pompiarza, a specjalne narzedzia to próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy.
czyli próbnikiem sprawdzić prąd na wtyczce od wtryskiwacza tak?
Witam Pytanie nie związane z hydrauliką a mianowicie dostałem od znajomego kpl wtryskiwacze do mojego projektu golf 1,6D .Na próbniku żaden wtryskiwacz nie działa jak się okazało wszystkie zapieczone końcówki ,a iglice nie dają sie wyjąc .Czy jest możliwośc i w jaki sposób je zregenerować .
Wtryskiwacz bez problemu można rozkręcić, lecz pozostaje "problem"czy ta końcówka jest jakoś w specyficzny sposób wprasowana (mocowana)? Skoro można bez problemu rozkręcić to dlaczego pytasz o technikę i narzędzia do wykonania tej operacji? Nic Ci nie da wymiana skoro nie masz próbnika do ustawiania wtrysków. Końcówka wychodzi normalnie, czasami jest...
Tak wygląda próbnik do sprawdzania pylenia wtryskiwaczy http://obrazki.elektroda.net/51_12705590...
Należałoby sprawdzić czy na wtryskiwaczu (złącze zdjęte z wtryskiwacza) w momencie odpalania występuje stały plus z przekaźnika podwójnego jak również sygnał kluczujący wtryskiwacz (impuls masy ze sterownika wtrysku) . Trzeba ten impuls pomierzyć próbnikiem wysokoomowym (diodą led z rezystorem), nie zwykłym próbnikiem żarówkowym z uwagi na sterowanie...
Nie wyregulowane prawidłowo wtryskiwacze . Mam próbnik do ustawiania ciśnienia wtrysku paliwa. ustawiłem 160 bar Czy poza ustawieniem ciśnienia wyrysku jest jeszcze jakaś regulacja???
Jeśli w lato uruchamia się dobrze, to prawdopodobnie są problemy ze sprężaniem w cylindrach. Zakładam, że pompa i wtryskiwacze zostały rzetelnie sprawdzone - w pompie ciśnienie na poszczególnych sekcjach, wtryskiwacze na próbniku. Być może, że zapowietrza się układ paliwowy, ale wtedy ciepły ciągnik też będzie miał problemy z rozruchem. Odpowietrzenie...
czyli tradycyjny próbnik do testowania wtryskiwaczy EPS 100 bosch, co do falującego kata wtrysku sprawdz wysyterowanie zaworu regulacji przestawiacza i masz odpowiedz czy pompa jest dobra czy do poprawki
Wykręca się wtryskiwacz i dostawia próbnik, po czym kręci się rozrusznikiem. Ale jeśli Kolega nie wie takich rzeczy to niech za ten ciągnik weźmie się kto inny.
To ,że pompę słychać nie znaczy , że ma dobre ciśnienie - proponuję je zmierzyć , powinno być ok. 1 bar. Druga rzecz to to , że 12v na wtryskiwaczu jest ok , ale masa sterowana jest ze sterownika . Prostym sposobem - włóż próbnik diodowy we wtyczkę wtryskiwacz i przekręć rozrusznikiem - powinna mrugać - najlepszy jest oscyloskop, ale jak się nie ma...
Pompa musi pochodzić kilka godzin jeśli problem sie będzie powtarzał a układ jest szczelny należy sprawdzić wtryskiwacze na próbniku(ewentualnie prze regulować lub wymienić).Jeżeli problem nie ustąpił wymontowujemy pompę i zawozimy do ponownego sprawdzenia, tak czasem sie zdarza.Warto sprawdzić jeszcze luzy zaworowe oraz zaworki na pompce zasilającej.
Wtryskiwacze włożone do menzurki i mierzone ile podają poszczególne wtryskiwacze Między bajki włożyć! Prawidłowa diagnoza wtryskiwaczy może przebiegać jedynie na specjalnym urządzeniu, przeznaczonym do tego celu. Wykonywane jest wówczas kilkanaście różnych testów i drukowany jest raport końcowy. To nie te czasy gdy musiał wystarczyć ręczny próbnik...
Osoby rozeznane wiedzą z czym to się je i do czego służy. Sprzęt sprawny tato do ostatniej chwili jak pracował regulował na nim. Do wymiany osłona strumienia która jest spękana i trzeba oczyścić sprzęt bo stoi jakiś czas no i ....wygląda jak wygląda. Producent WSK Kraków. Opis z strony producenta ZASTOSOWANIE WYROBU: Próbnik PRW3M-00 służy do sprawdzania...
ten układ przy pełnym zbiorniku działał by bez pompki zasilającej . Żebyś się nie zdziwił, jak to by działało bez pompki zasilającej - ta musi być i tworzyć "ciśnienie" systemowe w pompce. Sekcje same się nie napełnią. Do sprawdzenia kolejno - od kąta wtrysku, do kontroli szczelności i rozpylania wtryskiwaczy. Próbnikiem tez trzeba umieć się posługiwać.
Witam ! Parametry przepływomierza nie są tragiczne, proponuje sprawdzić co innego. Ten temat przerabiałem. Wymontuj wtryskiwacze zamontuj do próbnika i sprawdz ile otworków masz zatkanych . Objawy o których piszesz mogą być spowodowane zatkanymi otworkami w końcówce wtryskiwacza. Być może że drożny jest jeden lub dwa . pozdr
Problem polega na tym że po wymianie zaworka we wtryskiwaczu delphi przestała działać cewka . Po wysterowaniu z próbnika i testera cr nie odzywa sie. Przed rozmontowaniem działała. Wtryskiwacz tylko umyty złożony dobrze? czy ma ktoś pomysł gdzie leży problem ? Dziękuje
W autogazie brało się ze sterowania cewki zapłonowej, ewentualnie wtryskiwaczy. Ten sygnał za zwyczaj był słaby, więc jak chciałeś znaleźć to przykładało się żarówkę próbnik do kolejnych kabli na pracującym silniku (względem masy) i jak trafiłeś to za zwyczaj sinik przygasał. Motogodziny to zależnie jak twój licznik przyjmuje, jeżeli liczy je jak odpowiednio...
Skąd wiesz, że to immo? Zmiana zachowania kontrolki, odczyt błędów? Próbnik w rękę i sprawdź sygnał na cewki i wtryskiwacze.
Najpierw proponuję na uruchomionym silniku łapiesz palcami rurki wtryskiwaczy po koleji jeśli paliwo podawane jest prawidłowo czuć charakterystyczne drganie rurek i słychać zgrzyt wtryskiwaczy.Jeśli wszystkie drgają sprawdzasz luzy zaworowe jak było napisane wyżej,jeśli nie to wtryskiwacz mógł sie zawiesić lub masz problem z pompą, w takim przypadku...
chodzi mi o to czy się zalewa, za zwyczaj jak kręcisz (długo) i nie odpala, a podaje paliwo (przez wtryskiwacze) to czuć smród (z wydechu) w okolicy. Potem zalewają się świece i jest jeszcze ciężej odpalić :) Oczywiście sprawdzenie wysterowania wtrysków próbnikiem czy ledem jest dobrym pomysłem. I myślisz że ecm otworzył by wtryskiwacze przy braku...
Próbnik diodowy też może posłużyć.
Skoro jeden cylinder pracuje poprawnie, a 3 pozostałe nie, to w nich należy raczej szukać usterki. Test przelewów raczej sobie daruj - raczej zanieś od razu wtryskiwacze do kogoś z próbnikiem. I świece żarowe wymień.
Problemem nie jest sam olej opałowy bo jak napisał Heroses opał nie zamarza . Bać należy się "taniego napędu", który jest w rzeczywistości odbarwianym opałem. Opał jest odbarwiany przy pomocy kwasu np. solnego!... i to jest zabójstwo dla aparatury paliwowej. Kiedyś kupiłem 10L ON na stacji benzynowej i wlałem do próbnika do sprawdzania wtryskiwaczy....
Widzisz, klasycznym próbnikiem można sprawdzić tylko pierwszy stopień otwarcia wtryskiwacza, jego szczelność i jakość pylenia. Nie sprawdzisz drugiego stopnia. Do tego jest potrzebny inny tester np: Bosch Eps. Dopiero ten umożliwia pełną diagnozę wtryskiwacza dwusprężynowego. Z racji jego ceny, mało zakładów go posiada.
Albo ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy za wysokie. Trzeba by dać wtryski na próbnik.
Nie chodziło o komputer tylko o próbnik i sprawdzenie czy są impulsy sterujące na wtryskiwaczu... Na LPG powinien odpalić (no chyba, że jednak iskry nie ma albo jest nie wtedy kiedy trzeba) ale trzeba wiedzieć jak wymusić rozruch na LPG, bo standardowo to sterownik na to nie pozwala.
Tak. Do momentu uruchomienia samochodu żaden wtrysk nie moze puścić na przelew. Dlatego te wtryskiwacze mozna sprawdzać na zwykłym próbnik. Oczywiscie jesli chodzi o przelew. Dajesz mu cisnienie nawet 1000 atmosfer i nie ma prawa przepuścić.
Wysterowanie wtryskiwacza jest masą z pinu 18 sterownika silnika, zasilanie plusem z przekaźnika podwójnego na przegrodzie kabiny. Jeśli będziesz wykonywał pomiary nie rób tego probówką żarówkową a próbnikiem wysokoomowym lub diodą led z rezystorem. Inaczej możesz spalić tranzystor sterujący wtryskiwaczem Pytałem o pompę paliwa czy pracuje cały czas...
Skoro nie zapala ja jest zimny silnik to zostaje czujnik temperatury a do zasilania wtryskiwacza podłacz próbnik jesli miga to jest ok i układ sprawny jesli swieci to cos ze sterownikiem a jesli wcale nie swieci to zostaje przekaznik pompy paliwa lub tez sterownik ale zacznij od czujnika temp. zmierz go rezystancja powina być przy tem około 0 stopni...
Musisz wyregulować, próbnik też można zrobić: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
Masy i zasilania posprawdzane i poprawione, tam gdzie były zaśniedziałe piny. Teraz jest tak, że tak jakby system się nie budzi w odpowiednim czasie. Włączam zapłon i check pojawia się po ok 2 min i wtedy auto normalnie odpala. Jak chcę odpalic zaraz po przekręceniu kluczyka to nie odpali. Z modułu CAS wychodzi "Wake up" mam tam 11V, ale nie zapali...
Dawka rozruchowa jest identyczna dla wszystkich sekcji, to napewno nie to, gdyby byl wtryskiwacz to łatwo to sprawdzić na próbniku, zatkany otwór itd. odkręć kolektor i uruchamiaj silnik, upewnisz się w swojej teori , będziesz widział co wylatuje z każdego wydechu.
Witam To w Gliwicach na serwisie Scanii pracują Irole czy Anglicy,że nie potrafią sprawdzić ,,pompek" PDE.Wyciągasz pompkę odkręcasz dolną część tą gdzie jest końcówka wtryskiwacza,zakładasz adapter a dokładnie przykręcasz.Mocujesz to do próbnika ciśnieniowego takiego nawet jak używał wujek Franek w latach osiemdziesiątych do ustawiania wtryskiwaczy...
Jakimi wartościami sugerować się przy diagnostyce wtrysków? Są manuale opracowane przez producenta wtryskiwaczy. Nawet w tej samej grupie, tym samym typie szeregu, mogą być bardzo różne dane, B. ogólnie to: równomierność dawki, jakość rozpylenia, kąty rozpylenia, ciśnienie otwarcia i wiele innych. Ceny to przeciętnie od 1200 do 1500 za komplet. Zależy,...
witam , mam problem z moim ursusem C 360 3p, odpala dobrze zimny czy ciepły , koncówki wtryskiwaczy nowe - na próbniku ładnie pracują ustawione na 160 bar , pompa wtryskowa nowa ustawiona kreska w kreskę , głowica po regeneracji , zawory ustawione 0,3 mm na zimnym silniku , ogolnie silnik jest po kapitalnym remoncie rownież wału ,cylindrów i pierscieni,...
Może być czujnik, wtedy też nie będzie iskry. Impuls sprawdzisz próbnikiem diodowym. W najprostszej postaci dioda led plus rezystor, jeden przewód do plusa, drugi na sygnał sterujący wtryskiwacza.
Takie które rozpylają , a nie leją . Można ich z powrotem podłączyć do przewodów wysokiego ciśnienia i pokręcić rozrusznikiem . Nic w ten sposób nie zobaczy, co najwyżej naleje sobie paliwa do oczu. jak sprawdzić domowymi sposobami które końcówki nadają się do wymiany Nijak, trzeba mieć próbnik, który pokazuje ciśnienie otwarcia. Z reguły tam gdzie...
W układzie common rail często siadają wtryskiwacze, w diagnozie usterki niestety jest potrzebny sprzęt. Rozpylacze należy obejrzeć pod mikroskopem i sprawdzić na próbniku.
Zdejmowałeś wtyczki od wtrysków izolowałeś przewodu poszukaj tutaj. Czemu izolowałeś przewody? Przetarły się? Izolacja popękała? Podłącz jakiś próbnik i sprawdź czy jest sterowanie na wtyczkach od wtrysków. Sprawdź czego brakuję !
Raczej wymienia się kompletami. Wykręć wtryskiwacze i daj do pompiarza. On ci powie co i jak. Często wystarczy tylko wyczyścić, ustawić ciśnienie i chodzi znów parę lat ale to można określić tylko na próbniku. Poza tym jak teraz wymienisz jedną to co... za dwa trzy lata będziesz wymieniał trzy? Robota bez sensu.
Jeśli nie jesteś fachowcem w tych sprawach to lepiej oddaj do pompiarza bo możesz tylko pogorszyć,po drugie skąd wiesz że to końcówki wtrysków a nie pompa czy ustawienia pompy. Proponuję nie zabierać głosu w sprawach, o których nie ma się najmniejszego pojęcia. Końcówek wtryskowych nie da się wymienić w domowym warsztaciku, bo potrzebny jest próbnik...
A najlepiej jest jak dla siebie zmienić wszystkie świece-nie są drogie i święty spokój na przynajmniej 2 lata. Poza tym warto też skontrolować stan wtryskiwaczy-zwłaszcza ich końcówek. Trzeba je wyjąć i podłączyć pod specjany próbnik - ale taki przyrząd nie każdy wrsztat ma.
Aby sprawdzić kompresję należy wyjąć wtryskiwacz i w jego miejsce włożyć końcówkę próbnika ciśnienia. Obrócić kilka razy rozrusznikiem i odczytać wartość ciśnienia. To samo dla drugiego cylindra. Jeśli wartości mieszczą się w odpowiednim przedziale podanym przez producenta to jest ok. Jeśli jeden cylinder ma słabe wyniki wykonać próbę olejową. Jeśli...
Witam. Mam problem z kopceniem na czarno. O ile ze zadymieniem przy dodaniu gazu bym się nie dziwił (choć kopci bardzo mocno), to większy kłopot mam z tym że puszcza dymka przy pracy na biegu jałowym. Jest skrócony tłumik z końcówką skierowaną w bok, dlatego spaliny dmuchają prosto "w mordę". Przy rozgrzanym silniku zadymienie na biegu jałowym jest...
Witam. Auto to peugeot 806 2.0 turbo benzyna 1995r. Opis problemu: Przed wymianą chłodnicy wszystko w porządku. Po wymianie chłodnicy silnika i wlaniu płynu silnik kręci ale nie odpala. Tester diagnostyczny nie łączy się z sterownikiem silnika. Sprawdzone zasilania i masy sterownika próbnikiem. Sterownik silnika nie steruje niczym ani przekaźnikiem...
Kolego prawdopodobnie zawiesza się iglica wtryskiwacza, sprawdź odkręcając po kolei rurki wtryskowe, jak się uciszy to masz sprawcę. Oczywiście najlepiej wyjąć wszystkie wtryski i sprawdzić na próbniku ale to są już jakieś koszta. Powodzenia.
napisz coś wiecej . naprzykład czy nie ubywa wody ?.czy ciśnienie idzie do wody? ja miałem przypadek ze po złozeniu dymił na jasno niebiesko ,okazały się winne wtryskiwacze , trzpienie które dociskają końcówki były wybite na próbniku było dobrze a po założeniu do silnika dymił na jasno niebiesko .po wymianie jest wszystko ok .ważne jest terz czyste...
z całą pewnością ten elektrozawór nie dostaje zasilania a dodatkowo jeszcze może być zabrudzony co świadczy o samoczynnym wzroście obrotów po odpaleniu silnika, wykręć go najpierw i dobrze przepłukaj w benzynie ekstrakcyjnej oraz przedmuchaj a następnie wkręć w głowicę tłokorozdzielacza i zobacz próbnikiem czy po przekręceniu stacyjki, pojawia się napięcie...
+ jest a - idzie z komputera i sie pojawia jak sie kreci silnikiem Napisz dokładnie co to znaczy że "-" się pojawia jak sie kręci rozrusznikiem. Po podłączeniu pod próbnik didowy mruga ci dioda podczas kręcenia rozrusznikiem czy poprostu jest "-". Ma mrugać. Jak nie mruga albo jak się świeci na stałe to źle. Napisz jak jest.
Obstawiał bym uszkodzony wtryskiwacz a konkretnie zawieszanie się iglicy przez co zamiast rozpylić to wlewa całe paliwo jakie podaje pompa i przez to nie pracuje na tym cylindrze a że później w domu pracował dobrze bo ostygł, ciekawe jak by się znowu rozgrzał ? Jeśli silnik pracuje równo, ja bym pompy na razie nie ruszał tylko wyciągnąć wtryski i na...
Nie wykluczam ze winne drganiom mogły być wtryski.... tylko jeżeli robione były logi to dobrze jakbyś wyniki w formie plików wrzucił na forum -- wiele by to rozjaśniło. No i podstawa .... regeneracja w porządnej firmie nie jest droga i nie warto przy wtryskach grzebać w przydomowym warsztacie próbnikiem do C330. zakład w Pile http://www.cylex.pl/reviews/viewcompanyw...
Kup próbnik 12V za 6zł. Odkręć plastikową osłonę silnika, zdejmij jedną z fajek świec. Krokodylek próbnika do masy a dzióbek do środka fajki i druga osoba zapali silnik. Same świece sprawdzamy - krokodylek do + akumulatora a dzióbek do końcówki świec. Świeci-dobra świeca. Jakie fajki? Przeciez to TDI. Takim sposobem świec żarowych nie sprawdzisz. Nawet...
Jak pamiętam głębokość wtryskiwaczy sprawdzano bo nie raz było powodem złej pracy silnika. Choć najczęściej z winy dwóch podkładek. To ile wystaje tuleja i ile tłok również się sprawdza. Choć by po to żeby wiedzieć czy nie opadła tuleja co jest istotnie. Zresztą jest to opisane w instrukcji bliźniaczego zetora a naszym już brakło ambicji żeby o tym...
Jakiego próbnika/adaptera użyłeś do pomiaru ciśnienia sprężania? Adapter nieprawidłowo wykonany, tj. wprowadzający dodatkową pojemność komory spalania (np. brak zaworu zwrotnego w miejscu końcówki wtryskiwacza) powoduje zafałszowanie (zaniżenie) wyniku pomiaru. Jeśli można wykluczyć zużycie silnika (przedmuchy pierścieni, zaworów) to pozostaje: 1. Nieprawidłowy...
Ok, ale jak wyciągnę wtryskiwacze na stół to tez się coś dowiem.Moj silnik nie pracuje równo i nigdy nie pracował. Niektóre serwisy twierdzą, że wystarczy wyczyścić wtryski. Zobaczymy, dam pod próbnik, będzie trzeba to wymienię końcówki. Nie chcę spalić tłoka, a powrót na holu za drogi, lepiej zainwestować we wtryski....
Miernikiem, lub próbnikiem samochodowym z żarówką. Całkiem możliwe, że przyczyna tkwi w awarii którejś ze świec żarowych, choć w CDI po kilku latach często objawy zużycia (nieszczelności) wykazują wtryskiwacze. Niestety, nie są tanie. Ogólnie CDI, to są trudne w serwisowaniu silniki. Może nie tyle trudne, co wymagające odpowiedniego sprzętu diagnostycznego...
Jest jeszcze jedna kwestia drogi kolego. Jakie masz założone końcówki wtryskiwaczy. Jeśli masz zamontowane warszawskie WZM to ok (jedna końcówka kosztuje ok. 40 zł). A jeśli masz założone chińskie (jedna kosztuje około 25zł). To to może być główna przyczyna. Chińska końcówka jeszcze jakoś na próbniku pracuje ale na ciągniku to już jest porażka. Nie...
Przecież to prosty układ. Jeśli hallotron robi impulsy, to przy kręceniu rozrusznikiem powinno być słychać pompkę paliwa i wtryskiwacz powinien cykać. Jeśli tak, to pozostaje moduł wzmocnienia w aparacie zapłonowym. Na pin 4 należy podać przez próbnik masę/plus - iskra powinna skakać, przy założeniu że moduł i cewka mają prawidłowe zasilanie 12V i pewną...
Ja zrobiłem próbnik do zaworków w pompach sekcyjnych z manometru i równolegle wpiętego wtryskiwacza ustawionego na 200bar i do rolniczych to wystarcza,jak zamontujesz sam manometr to się rozpier... albo pompa albo manometr. Możesz w ten sposób sprawdzić zaworki nad sekcjami czy trzymają ,jeśli są do kitu to też może ciężko palić szczególnie po wymianie...
Witam panowie. mam na imię Arek z zawodu jestem mechanikiem, i mam do was wielka prośbę; mianowicie zainstalowałem program winols i nie mogę przejść nijak etapu wpisania klucza rejstracyjnego . z informatyki można powiedzieć że jestem tłukiem dla równowagi jako że w mechanicznych sprawach nie mam problemu. nie wiem jak sobie z tym poradzić. a piszę...
Panie Moderatorze mam rozumieć że jak wyciągam wtryski mam to robić w hermetycznym pomieszczeniu z normą HCCP i GHP. Czemu zadajesz takie pytanie?! Przecież to już w "zawodówce-samochodówce" uczyli, że czystość bezwzględnie MUSI być zachowana! Kiedyś mierzyło się w mm, lun dziesiątek milimetrów - dziś w mikronach! Czy to tak trudno zrozumieć? No nie...
Na razie mam złożony jeden kompletny wtryskiwacz, zamówiony rozpylacz od STARA 28 i szukam drugiej oprawy i silnika do testów. https://obrazki.elektroda.pl/7470710700_... Dostałem taki próbnik z uszkodzonym manometrem i mam pytanie: czy to jest jakiś specjalistyczny manometr czy można zamontować zwykły do mierzenia ciśnienia gazów...
Witam serdecznie.Może ktoś mi podpowie jaki ma być potencjometr przepustnicy w tym samochodzie.W Info Techu podają rezystancję 400-510 Ohm a w samochodzie siedzi taki sam jak w VW T4 o rezystancji ponad 2000 Ohm.Auto ma bogatą mieszankę i tylko właściwie zostało mi do sprawdzenia. Sprawdziłem już na piechotkę (bo nie mogłem znaleźć kabla do podłączenia...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. To to ja wiem, dlatego zacząłem od sprawdzenia czujnika obrotów wału korbowego i on był faktycznie uszkodzony. W pewnym położeniu w jego korpusie pojawiała się przerwa w cewce, prawdopodobnie w trakcie hamowania przy jeździe z górki. Wymiana nie pomogła, tzn. wystąpiła równolegle...
Do tego żeby auto odpalało potrzeba powietrza pod ciśnieniem,paliwa i iskry. Zacznij od tego czego zabrakło. Ciśnienie mozna sprawdzić bez problemu,iskrę też,a pompę i wtryskiwacze słychać gołym uchem. Jeśli nie słyszysz to zdejmij jedną wtyczkę z wtryskiwacza i podlącz to https://sklep.edostawcze.pl/wp-content/u...
1. wypięcie listwy zasilania dosyć łatwe. 2. lub wtyczkę od pompy ale wtedy napewno nie będzie ubywało Pb . Nie ma specjalnej różnicy czy wtyczkę czy bezpiecznik. 3. Pobiera bez względu na ilość gazu w butli . Filtry wymienione. Dwa tygodnie temu zalałem 60L benzyny i 38L gazu cały czas jeździłem na gazie . Po 9 dniach i 420km skończył się gaz i z...
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
W czasie jazdy po zdjęciu nogi z gazu silnik nagle zaczął się dławić i zacząła migotać kontrolka silnika.Wyrażne szarpania na niskich obrotach i mniej wyczuwalne na wyższych.Wyrażny spadek mocy i dynamiki (do tej pory silnik spisywał się rewelacyjnie-wspaniała dynamika).Początkowo kontrolka gasła na niskich obrotrach ,potem na niskich paliła się stale...
Seat Toledo 1.6i 92r. jak odczytać kody błyskowe Luźny żółty kabelek ( w okolicy skrzynki bezpieczników) Żaróweczka 12V\1,2W do złącza i do plusa akumulatora. Zewrzeć złącze na 5 sekund do masy i puścić Odczyt: - Włączyć zapłon. - Wykonać 6 minutową jazdę próbną. Co najmniej 10 sekund powyżej 2 000 obr. na minutę. Do pełnej przepustnicy. - Pozwolić...
Czy ten sposób odczytu jest dobry??? i te błędy??? ten wykaz mam z infotecha ale dla golfa 2 1.6 silnik PN i gdzie ewentualnie może się znajdować ta lampka co ma migać??? ( wiem że w oplu miga chech engine, a tu jako takiej nie ma ) Odczyt: - Włączyć zapłon. - Wykonać 6 minutową jazdę próbną. Co najmniej 10 sekund powyżej 2 000 obr. na minutę. Do pełnej...
Tu masz sposub odczytania błędów dla sterownika motronic Odczyt- Włączyć zapłon. - Wykonać 6 minutową jazdę próbną. Co najmniej 10 sekund powyżej 2 000 obr. na minutę. Do pełnej przepustnicy. - Pozwolić aby silnik pracował na biegu jałowym. - Jeśli niemożliwe jest uruchomienie silnika, to należy kręcić korbą ręcznie przez co najmniej 6 sekund. - Nie...
Pròbnik z diody led i rezystora i już wiesz czy masz sygnał na wtryskiwacz, czy nie. Po przełożenu kostek wypadanie zapłonu poszło za wtyczką na czwarty, czy zostało na trzecim.
Kupię używany próbnik wtryskiwaczy PRW 3. W zależności od stanu cena ok 1 000 zł. Preferuje przesyłkę kurierską, oraz wpłatę na konto. Zdjęcie przykładowe, kolor nie istotny. Propozycje cenowe proszę pisać w wiadomości prywatnej. http://obrazki.elektroda.pl/1896034900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8646740600_1... Nie...
Posiadam stary tester wtryskiwaczy. Ma on juz parę latek i ciężko wytworzyc cisnienie powyżej 14Mpa. Trzeba wymienic sekcję. W zwiazku z tym mam pytanie, czy ktoś spotkał się tym próbnikiem, rozpoznaje co to za model? Zegar nie oryginalny. Nie ma na nim ani na sekcji żadnych napisów, wiec nie wiem jak sie za to zabrać.
Witam. Chciałbym wysterować jednym układem wtryskiwacz benzynowy i gazowy. Różnica polega głównie (poza budową) na rezystancji która dla LPG wynosi od nawet 1Ohm do 4Ohm a benzynowe mają zazwyczaj koło 16Ohm. Pytanie pierwsze: Czy jeden układ na NFET będzie w stanie wysterować oba wtryskiwacze? Czy do wtrysków benzynowych będzie potrzebny inny układ?...
próbnik akumulatorów próbnik tester neonówka próbnik
pomiar prądu pomiar pradu wymiana turbo wałka laserowej
katalog tranzystorów mosfet centralny zamek renault megane
Wybór oleju do przekładni: manualna, automatyczna, CVT Jak usunąć środowisko AOMEI z ekranu startowego?