Iso-, przepraszam, Istotnie, 150mA to sporo. to 2 Waty przy 12V Dla porównania Mercedes 190E bierze 40mA, co już jest znośne. a co można żądać od aku? np. 80 Ah daje 500 godzin postoju przy 160mA, czyli 20 dni od pełnego w 100% około 10 dni postoju i ruszasz z 50% a na zimnie - z 30% Mam takie doświadczenie, że akumulator padł po nocy w garażu, ponieważ...
Bezpieczniki koło akumulatora sprawdź, tylko dokładnie, podstawkę też.
Gubi się główne zasilanie przekaźnika. Należy sprawdzić ten przewód od przekaźnika do akumulatora /gruby czerwony/ bo gdzieś jest słaby styk lub coś wygrzane.P
[url=http://www.e-autonaprawa.pl/artykul... z brzegu
To ten zespół? https://proton-polska.pl/product-pol-538... Tak jest :) Pytanie czy ceną za 80% mocy zamiast 33% mocy nie jest odkształcenie przebiegu napięcia z którym nie radzi sobie PFC... Był test na agregacie 1F i działo się to samo (a nawet gorzej bo Vp-p wyło większe) https://obrazki.elektroda.pl/2657144200_...
To, o czym piszesz, to zalecany prąd ładowania. Jeżeli podłączysz do akumulatora silnik wymagający 5A prądu, to on tyle sobie weźmie (w normalnych warunkach). Jest jeszcze parametr opisujący zdolność dużego wydatku prądowego akumulatora w momencie rozruchu (czyli napędzania silnika rozrusznika), to są duże prądu, szczególnie w autach z silnikiem diesla.
Do silników benzynowych z reguły wystarczają akumulatory o maksymalnym prądzie ok. 400A, do diesla 700A.
Akumulator na prostowniku, napięcie prawie 14 V. W samochodzie nawet nie działają lampki na suficie, zachowuje się tak jakby nie miał akumulatora. Spróbuję go dziś zładować. Takiej usterki jeszcze nie widziałem. Dodano po 2 No, sztuka zrobiona. Jak ktoś chce zabawić się w "co było" to zapraszam. Samochód od nowości, bez przykrych historii, przebieg...
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Przekaźniczek HF 3FD 12V to prąd 10A.
A kompresje sprawdziłeś?
Miernik do reki i zacznij od sprawdzenia prądu ładowania
A jakby tak robić sobie prąd do pompy ciepła silnikiem diesla albo gazowym?
Witam Ten mam [url=http://allegro.pl/bosch-74ah-s5-skl... od niedawna i polecam sam akumulator i firmę konkretna obsługa , wymiana i pomiar napięcia ładowania gratis . 4max to raczej bym omijał z daleka ( mamy go w firmowym dieslu i po roku podczas tegorocznych mrozów już słychać że ma mało prądu na start...
Lepiej wziąć z wyższym prądem rozruchowym. Diesel potrzebuje więcej.
Agregatu potrzebuję na raz dwa razy do roku fakt tylko awaryjnie, ale chciałbym aby zasilał cały dom. Oczywiście niemusi wszystko chodzić . Dom dwurodzinny głównie 2x lodówka , piec na ekogroszek z podajnikiem , 2 tv i oświetlenie . Z indukcji mogę zrezygnować z jacuzzi czy komputer i pozostałych 4 telewizorów czy ps 5 😁. Mam jeszcze gazowke (kuchenkę...
Siemanko, stanąłem przed wyborem agregatu prądotwórczego... interesowałby mnie diesel, trójfazowy... do zasilenia pompy ciepła Vaillanta o mocy grzewczej 7 kW oraz do lodówki i zamrażarki skrzyniowej, które de facto nie pobierają dużo, są energooszczędne starego typu. Czy warto dopłacać za ten system automatycznego załączania się? przyjrzałem się kilku https://tooles.pl/pl/products/gene...
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
Witam. Przymierzam się do zakupu agregatu prądotwórczego. Chodzi bardziej o sezon letni, ale i w zimę pewnie parę razy się go uruchomi. Przede wszystkim jednak liczę się z przerwami w dostawach prądu związanymi z upałami i powodziami. Przyznam, że w zeszłym roku przeżyliśmy chwile grozy, gdy w środku nocy wyłączyli prąd i stanęły nam pompy podczas powodzi...
Witam. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku / na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim passacie możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny multimetr,...
Mógł - podzespół zapewne identyczny jak w "Lublinie" - tam często padały.
F53 to linia W. Czy sprawdziłeś już ten bezpiecznik i prąd na nim czy piszesz żeby pisać?
Nie ma komunikacji ze sterownikiem SRS. Prąd dochodzi
A prąd jaki jest pobierany z alternatora?
Pierwszy z agregatów zupełnie nie nadaje się do zasilania wskazanych odbiorników. Napięcie na wyjściu agregatu nie jest sinusoidą, więc może niepoprawnie współpracować szczególnie z obciążeniami indukcyjnymi. Dlatego z wysokim prawdopodobieństwem, silniki pompy, kompresorów (zamrażarka i lodówka) czy sterownik kotła po prostu nie będą poprawnie współpracować...
Witajcie. Jak w tytule, poratuje ktoś schematem? Dolna puszka ze złączem zasilania postojowego oraz wyłącznikami prąd/diesel i on/off dostała soli z drogi. Efekt to piętnaście przewodów i dwa na maksa zgniłe przełączniki. Z czego jeden 12pin. Jak będzie taka potrzeba to chętnie się odwdzięczę...
matlab 7.0 masz tam simdriveline w simulinku ,gasoline motor i diesel motor , ktore maja wejscie throtle. http://www.mathworks.com/access/helpdesk... Nie wiedziec czemu u mnie sie ten caly nowy malab sypie , zamula kompa itd..
jest to 1,7 diesel jutro postaram sie zakupic przekaznik .... skoro nie ma pompy to co jest pod kanapa i wchodzi do zbiornika zasilane prądem?
Najłatwiej byłoby podpiąć komputer i sczytać błędy to najlepsza i najszybsza opcja Jak na razie Dodano po 7 Ale raczej możliwe że do rozrusznika nie dociera prąd
A może gdzieś prąd ucieka?no musisz miec przynajmniej 61ah bo to diesel
Witajcie. Na ujęciu wody mamy zamontowany zestaw hydroforowy 4 stopnie z falownikami Delta CP2000 7.5kW. Agregat prądotwórczy diesel 80kW z AVR - nic specjalnego. Jeżeli załączamy agregat prądotwórczy i uruchamiamy zestaw hydroforowy po paru sekundach falownik wchodzi w awarię z błędem przeciążenia. Przy zasilaniu z sieci prąd jest rzędu 14A przy 60Hz...
Witam Posiadam w swoim użytkowaniu agregat KIPOR model KDE 6500 - diesel. Buduję dom i ten agregat od 2 miesięcy codziennie ciężko tyra i jak narazie jestem z niego bardzo zadowolony.Pilnować tylko oleju w silniku i kupować paliwo z wiadomego pochodzenia. Pozdrawiam
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
A jaki prąd pobiera ci auto z akumulatora?? Ile prądu bierze sam komputer w samochodzie?? Bo jęsli tego prądu nie ma to może nie masz auta z komputerem?? U mnie prąd wynosi 80mA dla samego komputera i koło 150-200mA z włączonym alarmem. Pytanie ile wychodzi u ciebie?? Bo nie wierze że auto nie bierze prądu z akumulatora!
Nic w Oplu nie jest. Po prostu rozrusznik musi zakręcić silnikiem a silniki w dieslach są z reguły większej pojemności niż benzyniakach a także ich sprężanie musi być większe. Dla porównania, nowy benzyniak ma ciśnienie w cylindrach podczas sprężania rzędu 11-12 Atm a diesel poniżej 20 Atm nie zapali nawet, nowy ma ponad 25Atm. To plus masa większego...
Spalanie w sensie, w jakim jest to powszechnie rozumiane - nie ma sensu, Nie ma - ale po co nam się wciska ciemnotę, że samochody elektryczne są ekologiczne gdy ślad węglowy mają gorszy niż diesel a prąd do tych elektryków generuje spaliny i przy tym są dużo mniej efektywnym środkiem transportu szczególnie na dłuższe odcinki.
O kuzwa tera patrze że to diesel.😁 To trzeba szukać schematu ale gdzieś po stacyjce po przekaźniku czy np. gdzieś zawór na pompie .
Co do silnika stirlinga to nie oczekiwałbym wiele. Samoróbka jak to zwykle bywa będzie kiepska, zawodna a ile się przy niej nagimnastykujesz! Co do silnika diesla to fabryczne rozwiązanie, trwałe i przetestowane, do tego części zamienne w dowolnym sklepie motoryzacyjnym (więcej plusów). Nie wiem jak jest z trwałością takiego silnika ale zakładając,...
Witam. Mam problem tego typu, że posiadam samochód z silnikiem diesla. Ostatnio na mrozie 23 stopniowym, silnik odmówił posłuszeństwa a ja rozładowałem przy okazji akumulator. Podjechałem drugim autem wyciągnąłem z bagażnika świeżo zakupione przewody i sie podłączyłem a tu nic, rozrusznik wykonał ze 2 obroty i koniec. Mam pytanie czy to może być wina...
OK spróbuje
i żeby generator się wyłączył automatycznie gdy powróci prąd z sieci. Myślę, że to zły pomysł. W mojej okolicy, jak jest jakaś awaria i ZE szuka miejsca uszkodzenia, to czasem w ciągu godziny potrafią kilkanaście razy włączać i wyłączać prąd. Jak załączanie ma być ręczne to i niech wyłączanie takie będzie, plus jakaś kontrolka, która Cię będzie informowała...
Czasem trzeba coś poświęcić (nie mam na myśli faceta w kiecce z kropidłem), bo brak prądu to brak ogrzewania, czasem wody.
prądy rozruchu diesli spokojnie sięgają 1 kA w samochodzie osobowym Maaatko! Za krótko jeszcze żyję chyba, żeby takie rzeczy zobaczyć :) Mówisz chyba o aucie z uszkodzonym układem rozruchowym? Generalnie nie robię diesli, nie lubię ich po prostu. Największy prąd jaki udało mi się zobaczyć przy rozruchu to było coś około 600A przy uszkodzonym rozruszniku,...
Jak doczytałem to prądnica synchroniczna czyli żadna mała benzyna ani dizelek nie da rady utrzymać częstotliwości. To trzeba ciężkiego kloca żeby był zapas energii w wirującej masie bo silnik będzie miał kłopot z utrzymaniem obrotów przy gwałtownych, dużych zmianach obciążenia prądnicy. Z małymi silnikami możnaby próbować z dodatkowym kołem zamachowym...
Poszukaj 72Ah w takiej obudowie. To jest diesel a na dodatek jeździmy na światłach. I pojemność i prąd jest ważny. A w dieslu szczegulnie prąd.
Witam.mam problem z primerą 2,0d 93.na wolnych obrotach silnika żarza sie kontrolki od smarowania i ładowania.po lekkim dodaniu gazu gasną.co to może być?czyżby pompa olejowa.zaznaczam ze niedawno wymieniłem olej z filtrem.
Za taką cenę, to ja wolę kupić drugi akumulator, niż to urządzonko. Prąd rozruchowy diesla przekracza 100A. Wątpię czy takie coś przebije akumulator. Zresztą te kabelki spłoną przy pierwszej lepszej próbie uruchamiania.
wyrobiona tulejka rozrusznika - ta w obudowie skrzyni biegów- może powodować że rozrusznik będzie pobierał bardzo dużo prądu.
Masz orginał. diagostyka Lexią i sprawdzenie tylko pod obciążeniem, możliwe zwarcie w przyczepie i nie podaje prądu. Przekaźniki zasilanią tylko gniazdo przyczepy w 30/15 (13 pinowe gniazdo)
Witam. Prowadzę sklep spożywczy i chciałbym kupić agregat na wypadek braku prądu gdyż zbliża się lato i w każdej chwili mogą nastąpić przerwy w dostawie. Chciałbym aby ktoś doradził mi jaki agregat kupić benzyna czy diesel? Słyszałem że najlepszym rozwiązaniem jest diesel. I jakiej firmy polecacie tak aby nie siadł za drugim uruchomieniem. W sklepie...
Prawdopodobnie tzw. zimne luty na płytce za zegarami.
Znalazłem chińczyka za 2199zł agregat Kraft&Dele Pamiętaj tylko, że to to, nie nadaje się do ciągłego zasilania. Jeżeli chcesz używać tego 4-6h dziennie przerwa 12h i znowu to jakoś da radę dociągnąć do 1000h. Jeżeli chcesz tego używać 24/24 to odradzam. Długo nie pociągnie. Poszukaj chińczyka diesla, popracuje dłużej. Nie no tak jak pisałem ma być...
To nie stary diesel, w którym jedyną częścią pobierającą prąd był elektrozawór gaszący. Tu trzeba zasilic sterownik, nastawnik i resztę osprzętu. Moze braknąć akumulatora. Drugie, przy mechanicznym uszkodzeniu alternatora (np. łożyska) może dojść do zerwania paska napędu osprzętu lub trwałego uszkodzenia alternatora, o ile już nie jest uszkodzony.
Alarmu nie mam A 0.1 Ampera to za duży prąd?
Poczytałem te dane techniczne. Papier jest cierpliwy ... Wysokość podnoszenia (90m) należy rozumieć tak: taką wysokość tłoczenia się osiągnie przy ZEROWYM wydatku. Maksymalną wydajność (150 litrów/min) osiąga się przy ZEROWYM tłoczeniu. Pompa nie może osiągać JEDNOCZEŚNIE wszystkich parametrów maksymalnych, w warunkach rzeczywistych masz połowę wydajności...
Orlen sprzeda mi gaz albo benzynę albo diesla. Tak samo energetyki nie interesuje skąd bierzesz prąd. Sprzedają i już. A do którego gniazda piecyk podłączyć to moja sprawa.
Sprawdze dokładnie co tam leci w orginale na ten sztyft żarowy i ci powiem bo to ważna żęcz łatwo go uwalic zbyt dużym prądem
Jeśli chcesz unikać chińczyków to tylko Honda albo Fogo w takim przedziale cenowym. Oczywiście 1F. Np. https://agregaty24.pl/FOGO-F4001-iSE?gcl... Diesel czy benzyna ? Pezal itp. To wszystko chińska 186 dieslowska zamknięta w innej obudowie. Po przeróbce całej wiązki elektrycznej i paru usprawnieniach...
Długa szpilka od strony komutatora, połączenie na stożku, miałem u siebie w podobnej konstrukcji.
Hej! Diesel czy benzyna? Jeżeli benzyna to coś pokroju Centra Futura CF04 - 64Ah, prawy plus, Jeżeli diesel CF-10 - 95Ah prawy plus
Witam Mam zagadkę z moim agregatem, z racji masy (98kg bez płynów) chciałem przerobić go na zasilanie hydrauliczne i zabudować na stałe w maszynie (sam silnik to ~50kg) parametry agregatu w/g tabliczki znamionowej: Moc znamionowa 4,5Kw Moc maksymalna 5 Kw obroty 2900 Wiem że muszę zastosować silnik hydrauliczny o mocy nie mniejszej niż parametry agregatu...
W złym miejscu szuka przyczyny. Ilość prądu na jedno uruchomienie do 0,2-0,3 Ah, u mnie w dieslu 2.2. U niego ujemny bilans wynika prawdopodobne z dużego prądu upływowego, lub niesprawnego układu ładowania.
Posiadam dwa falowniki jeden 3 fazowy drugi ,jednofazowy ,obok wpięty agregat 6kW Kipor 6500 ta na Diesel.Wszystko chodzi ok kiedy braknie napięcia,agregat nie jest w stanie załączyć falowników,
Dzień Dobry Zdejmij wtyczkę z termowłącznika (znajduje się w chłodnicy) znajdź w nim styk z napięciem i pomiędzy niego a którykolwiek inny znajdujący się we wtyczce wstaw przełącznik o sporej wytrzymałości na amperaż gdyż silnik termowentylatora bierze troszkę prądu. Powinien zaskoczyć po włączeniu jak dobry diesel na mrozie. Życzę powodzenia.
Ten "piękny" agregat odpalany jest z ręcznego startera czy z rozrusznika. Pod zbiornikiem Paliwa może być kranik paliwa. Zdejmij wężyk paliwa z pompy i zobacz czy paliwo swobodnie płynie. -Jeżeli paliwo jest to w pinie przed pompą jest czerwona dźwignia musisz ją przestawić w pozycje start. Wyłączasz agregat poziomą dźwignią przyciskiem zwalnia ona...
No tak . Rozumiem. Ale chcę rozwiązać problem zanim będzie za późno .. przed zimą , żeby się później nie martwić i nie kombinować jeśli nie odpali. Wiesz o co moze chodzić z tym dopływem prądu ?
Podregulować wtryskiwacze nie zaszkodzi, choć tak wszyscy mówią (wtryskiwacz do wymiany lub regulacji). Ale czy rozrusznik nie powoduje (w sobie) zwarcia, i nie pobiera za dużo prądu. Z ,,dieslami" w zimie to zawsze problem. Jak nie to to tam to, ale zwykle wymagają tylko regulacji i żeby akumulator był w miarę dobry, o nowym mocnym nie wspominając.
Do rozruchu diesla potrzebujesz dość dużego prądu więc sprawdź jaki jest maksymalny prąd rozruchowy tego prostownika. Diesle potrzebują ok 800Ah
Oczywiście, elektryk może być nawet bez uprawnień byle by kumał o co chodzi. Trochę dużo tych chłodziarek. .... Świetlówki i kasy fiskalne to pierdoły...... Pamiętaj że agregat musi mieć stabilizację prądową. Słuszne uwagi. Do zasilania można wyselekcjonować obwody. Np. chłodziarki te z piwem i napojami można nie zasilać. Świetlówki też potrafią pożerać...
Najprościej byłoby odłączyć alternator i sprawdzić czy miganie ustało. Problem z tym, że nie możesz odłączyć alternatora "elektrycznie" bo go uszkodzisz a zdjęcie paska napędowego to nie taka prosta sprawa. Co prawda jest jeszcze możliwość, że migotanie jest wynikiem jakiegoś cyklicznego chwilowego poboru prądu ale w przypadku diesla nie przychodzi...
/post nie na temat/ Wyjaśnij proszę, po co Ci to? Tak często masz przerwy w dostawie prądu?
Virgo to użytkownik na Allegro o nazwie użytkownika:ElectroVirgo, logo na zdjęciu agregatu wygląda tak samo jak logo na aukcjach wspomnianego uzytkownika.Obawiam sie że agregat o mocy 4 kw nie obsłuży silnika o mocy 2,2kw,przeszkodą może być prąd rozruchu który jest kilka razy większy od prądu mocy nominalnej.A sprzedawcy zawsze zachwalają,od tego są....
Jeżeli byłby to cywilny sprzęt to miałbym wątpliwości (patrz na współczesne samochody - trochę za dużo wody i wtryski zatarte). Woda nie służy także starszym Dieslom - zawsze (od kiedy pamiętam) w układzie paliwowym był odstojnik. Ten agregat tez ma taki. Kiedyś przejechałem 100km D4D na ON:Pb98 1:1 (pomyłka w tankowaniu). Raz wyskoczył check engine...
Po co zabierasz głos w sprawach o których nie masz pojęcia. Bo elementy z silnika benzynowego które wymieniłeś to są trwałe. A jak już to najgorszego wymiana zajmie max2h i będzie kosztować ten element do 100zł. Tymczasem diesel pompka wtryskowa, wtryskiwacz, dekompensatror. I tu już mówimy o 500zl i 3x większym czasie. O hałasie nie wspominam. Autorze...
Silnik benzynowy, czy diesel?
Wszystkiemu winien był stary akumulator zbyt mały prąd bez tego diesel ani rusz dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
Szyba jest podzielona na dwie strony i każda strona jest zasilana oddzielnie. Musisz zobaczyc czy dochodzi prąd. Jak dochodzi to szyba do wymiany. Jak nie ma prądu to trzeba szukać w instalacji, zwłaszcza czy nie wygrzały się kostki.
Przeczytaj opis skrzynki bezpieczników, Tam jest jeszcze przekaźnik do świateł. https://fusesdiagram.com/chrysler/fuse-b...
Witajcie ,przepraszam ,jeśli podobny temat się pojawił ,ale szukam jakiegoś agregatu do zasilania domu w przypadku braku prądu z sieci . Po krótce : Posiadam fotowoltaikę 9,6 KW na solaredge hybrydzie , jednak ten kierunek jesli chodzi o magazynowanie energii chyba do mnie nie przemawia ,stąd decyzja o agregacie Posiadam dom 200m2 SMART z Fibaro , pompę...
Witam Chcę zrobić sobię prądnice z silnika indukcyjnego 5KW widziałem film że się doczepia kondensatory i już generuje on prąd Do zasilenia tej prądnicy chcę wykorzystać o taki silnik https://x.alibaba.com/Av6G8c Jest to silnik diesel ma on 8 koni mechanicznych Chcę zrobić sobię przekładnię pasową do tego silnika żeby silnik nie chodził na najmniejszych...
Dzień dobry, zamierzam zakupić agregat prądotwórczy jako awaryjne zasilanie lodówki, zamrażarki, pompy c.o., ew. innych urządzeń "pilnej potrzeby" (zasilacz laptopa, modem, prostownik do samochodu). Głównymi biorcami prądu będą jednak urządzenia chłodzące. Rozejrzałem się trochę w temacie i wyciągnąłem pewne wnioski, które chciałbym jednak skonsultować...
To zwykły przekaźnik - jak wsadzisz taki z Poloneza to tez będzie działać. Nie może być powodem palenia bezpiecznika. Sprawdź pobór prądu przez cewkę wlacznika elektromagnetycznego na rozruszniku. W Vito (podobny diesel) kilka razy trafiłem na zwarcie międzyzwojowe tej cewki co powodowało zwiększony pobór prądu i palenie bezpiecznika.
przecież może być diesel, trzeba by zrobić instalację podobną do tej stosowanej przy przeróbkach diesli na LPG (tak nie pomyliłem się, można zrobić diesla na lpg), Tak, my też wiemy, że istnieją silniki diesla na paliwo wysokooktanowe, ale wtedy to już nie są silniki diesla tylko silniki "iskrowe" o wysokim ciśnienieniu sprężania. Innymi słowy to już...
sprawdz bezpieczniki ewentualnie minus do nadwozia
Agregat o wymaganym cosfi=1 przy mocy maksymalnej, to taki, który przy maksymalnej mocy czynnej (o której decyduje moc jego diesla) osiąga jednocześnie maksymalny prąd prądnicy. I nie ma już rezerwy prądowej na moc bierną. W przypadku, gdy dobierasz agregat do obciążenia cosfi=0,8, to lepiej (teoretycznie) wziąć taki, który dopuszcza ten cos przy mocy...
Może dla ciebie. Bo dla mnie absurdem jest zastosowanie akumulatora 100Ah do rozruchu sześciolitrowego diesla o mocy 250KM.
Witam, jako iż ponoć idzie sroga zima a mieszkam na "uboczu" gdzie często pękają druty postanowiłem przeznaczyć część moich dostępnych środków na Agregat prądotwórczy. A mianowicie, chciałbym zasilać nim (w przypadku braku prądu we wsi) moje gospodarstwo domowe. Zapotrzebowanie prądu w domu to około 3 kw jeśli dobrze liczę. Tv-Komputer-Światło-Radio-Pompka...
Sprawdziłem prąd dochodzi
Witam Sprawdź bezpieczniki (nr 17 20A w dieslu chyba 25A z bezpiecznika prąd płynie na przekaźnik Diesel Power Relay a z niego idzie + na cewkę przekaźnika nr 1, 2 i 3) (bezpiecznik nr20 40A prąd płynie na przekaźnik nr 3 a z niego na wentylator nr2) ( bezpiecznik nr 24 40A prąd płynie na przekaźnik nr 2) (prąd na przekaźnik nr 1 płynie z wentylatora...
Zwróć uwagę przede wszystkim na prąd rozruchowy - diesle zwłaszcza w zimie są trudniejsze do odpalenia więc ten parametr jest ważny. Co do pojemności ( kup o takiej wartości jaki był poprzednio, polecam CENTRE droga ale OK) to nie przesadzałbym bo alternator ma określoną wydajność i akumulator będzie potem permanentnie niedoładowany.
A ile lat mają te twoje akumulatory? Możliwe, że one same z racji wieku "gubią" sporo prądu i potem tak duży płynie w obwodzie. Jeśli jest to stara maszyna, to może miec plus na masie. Trzeba będzie zmienić bieguny podłączenia akumulatorów. Silnik pewnie diesel, więc w czasie pracy nie potrzebuje prądu. Alternatora szukaj od jakiegoś dużego diesla lub...
A jeszcze weź jedną poprawkę czy ten akumulator po naładowaniu dobrze kręci w sensie szybko nie muli bo na mrozie musi być dobry prąd rozruchowy bo inaczej diesel nie zagada
Witam Postaram się opisać krótko mój problem. Chcę zakupić agregat prądotwórczy z silnikiem diesel'a trójfazowy, gdyż posiadam kilka potrzebnych urządzeń z silnikami trójfazowymi. Moc tego sprzętu to w granicach 6,5kVA (mocy pozornej to będzie tak około 5kW czynnej jeśli się nie mylę). Nie byłoby problemu gdyby nie moja spawarka, która jest na 230V....
Ja w warsztacie pracuję, więc ciepło musi być. Dla motocykla, temperatury raczej nie zaszkodzą, ważne jest dbanie o akumulator. Szwagier ma cztery sztuki, więc po sezonie motocyklowym, dba o nie. Dodatkowo, jest w tym samym garażu zainstalowany agregat prądotwórczy, jako rezerwa zasilania (kilka razy się zdażyło) domu (agregat stacjonarny, Diesel, około...
A sprawdziłes, jaki prąd jest pobierany z alternatora? Jak diesel to pewnie śwece żrą multum prądy, aku pewnie też rozładowany.
Nie powinno się nic dziać. Jeżlei diesel to ważny jest prąd rozruchowy.
Echhh. Taki czujnik generuje prąd zmienny. Impulsy przechodzące symetrycznie przez zero, zatem polaryzacja obojętna. Ale żeby ładnie wyglądało, to niebieski do masy. :D
Przecież masz alternator. Zasada działania jest taka sama - indukowanie prądu przemiennego w stojanie. Więc obrotomierz od diesla sprawdzi się tutaj, jednak trzeba będzie popracować nad wskazywaniem, bo u ciebie siedzi pewnie bezpośrednio na wale, a w silnikach z "tradycyjnym" alternatorem jest przekładnia w postaci paska klinowego i kół różnych średnic....
Akumulator, ładowanie, pobór prądu na postoju do sprawdzenia.Lub masz zwarcie w lewych drzwiach.Pobór prądu pokaże.
Podaj prąd upływu.
prąd rozruchu diesel prąd rozruch diesel generator prąd diesel
zespół piorący siemens mostek pomiarowy wheatstone cewka impulsowy
schemat zasilacza impulsowego grzejnik invena
Szuflada nie otwiera się w wieży Samsung MM-MP3 Płyta główna Foxconn RS740M03-8EKRS2H - specyfikacja i zastosowanie