Proszę o pomoc Skoda Fabia 1,4 16v rok pr. 2004. Samochód na postoju pobiera zbyt duży prąd i po dluższym postoju nie można go uruchomić. Zmierzyłem prąd i wyszło 0,25A. Samochód nie ma radia, proszę o pomoc co może pobierać taki prąd.
(at)user64 Podpowiem tak - ten element ma każdy starszy samochód, tak powiedzmy do 2000 roku. Część ta jest przed każdym kierowcą.
Witam. Zakupiłem lusterka i szyby w prądzie do Fabii 1. Potrzebuję schematu, jak to podłączyć, aby działało jak oryginał. Samochód to Fabia 1, 2002 r., 1.4 MPI, wersja Classic. Mam moduł komfortu z 1.2 HTP, siłowniki szyb, lusterka i kompletne wiązki drzwi z przyciskami i joystickiem. https://obrazki.elektroda.pl/1037131500_... https://obrazki.elektroda.pl/7925000300_...
Jest problem z masą tak mi się zdaje, samochód robił maksymalnie 2 obroty prawie zaskakiwał i odcinało prąd , po poczyszczeniu mas samochod zaczął krecic ale dalej nie odpala. Pompa w baku pracuje, z plaka nie chce odpalić jakieś pomysły?
Hej mam taki problem ze swoją Skodą fabią 1.4mpi, samochód raz odpala a raz nie (wygląda to tak jak by miała humorki) np. odpalam ją jest okej jade gdzieś (niekoniecznie to są długie trasy) gaszę, wracam odpalam jest wszystko okej jadę dalej. Za kilka dni odpala wszystko okej gaszę nie chce odpalić. Prąd a aucie jest, paliwo też. Na drugi dzień wsiadam...
Masz schemat, opis bezpieczników? Nie wszystkie obwody w samochodzie są cały czas pod napięciem. Według schematu ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za rozrusznik czyli logicznie rzecz biorąc samochód powinien być unieruchomiony czyli powinien nieodpalać a rozrusznik kręci i samochód odpala normalnie. A i zapomniałem dodać że wyskakuje komunikat "...
Witam, jestem nowy z góry przepraszam jeśli napisze coś nie tak. Mam taki problem Škoda Fabia 1.2 pierwsza generacja a mianowicie nie załącza mi pompy paliwa, nie dochodzi do niej prąd. Kiedyś pomagało wyciągnięcie i włożenie przekaźników tych za włącznikiem świateł, ale już nie pomaga. Brak błędów, dodam że miałem błędy sterownika ale ta usterka jest...
Kolego ręce opadają, moduł nie nie usypia się tylko nie jest wybudzony. Pytanie jak każde inne. Skąd mam wiedzieć że moduł nie wybudza się po przyłączeniu zasilania? Jak podłączę klemy to mam skok poboru do ok 300mA, a po kilku sekundach opada do tych 4mA. Dlatego pomyślałem, że moduł komfortu wstaje, sprawdza się i usypia. Samochód nie jest wyposażony...
Samochód dobrze pracuje na benzynie i na gazie raczej sonda jest ok. Wtyczkę sprawdziłem w instalacji to kable były ok w wtyczce. Check Silnika wyskakuje tylko jak silnik jest zimny i skasuje błąd i błędu już nie ma . Może Grzałka prądu nie dostaje. Skoda Fabia 1.4 16v 100km 74 kw oznaczenia silnika nie znam.
Kolego Ireneo zapomniałem napisać, że wentylator przesmarowany, kupiony inny używany, a problem wciążjest. Jutro będę testował jeszcze pobór prądu wentulatora poza instalacją w samochodzie.
Ten bezpiecznik od cewki idzie przewód i prąd podaje kable też sprawdziłem . Na poprzednich wtryskiwaczach nie chciał samochód chodzić. Poprzedni właściciel był u gazownika i że wtryski padają i nowe mi dał jej kupowałem samochód i je zamontowałem i było ok.
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
Po jakim czasie od zamknięcia samochodu jest mierzony ten prąd?
Po jakim czasie sprawdzany pobór prądu? W Fabii pobór należy sprawdzać po min. 30 minutach od zamknięcia samochodu.
Trzeba by poszukać czy gdzieś niema jakiegoś zwarcia bądź czy coś nie jest ciągle włączone. Najprostszy sposób to podłączenie naładowanego akumulatora i sprawdzenie czy nie iskrzy zbyt mocno przy podłączeniu klem (lekkie iskrzenie jest normalne jeśli samochód posiada elektronikę lub radio). Jeśli tylko lekko zaiskrzy to można wsiąść miernik i wpiąć...
Obawiam się, że ten kto go robił honoru nie miał :D Ale wiem na pewno, że ta wiązka musiała dostać srogie baty bo kable są wszędzie na tyrytytki (jak i nawet sam sterownik), kilka przy akumulatorze było przetartych no i samochód miał problem z tajemniczym poborem prądu. To jako tako połatałem ,poboru nie znalazłem chociaż podejrzewałem alternator ale...
Jeżeli chodzi o lampkę to pali się cały czas, czy zapłon włączony czy nie, czy samochód otwarty czy zamknięty. Co do wyjętych zegarów i zamkniętego samochodu, to co jakiś czas po upływie 12min pobór spada do 0,05A ale nie jest to regułą. Czasem czekam 20 min i pobór wynosi 0,14A, czasem po upływie ok 10 min spada do 0,05A. -zegary cały czas odłączone.
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17586 - Liniowa sonda lambda / prąd pompy jonowej P1178 - 35-10 - Przerwa - Sporadyczny 17604 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P1196 - 35-10 - usterka elektryczna - Sporadyczny 17589 - Liniowa sonda lambda / napięcie odniesienia P1181 - 35-10 - przerwa - Sporadyczny Skoda Fabia 1.4 16V 2004 r. Oto mam takie...
Dajmy na to że coś ciągnie mi prądu jak to sprawdzić? Bierzesz odłączasz jedną klemę np, - akumulatora. Bierzesz amperomierz i jedną końcówką do zacisku - akumulatora a drugą do odłączonego przewodu gdzie był przed chwilą podłączony biegun ujemny akumulatora. I patrzysz na prąd. Oczywiście po podłączeniu prąd pobierany może być nawet 1 A. Włączają...
Byłem w aucie przed chwilą. Akumulator doszczętnie rozładowany. Coś pobiera prąd przy wyłączonym zapłonie. Może to będzie jakimś tropem. Brak możliwości odpalenia auta musi być jakoś powiązany z układem wspomagania. Dwukrotnie oba niedomagania wystąpiły jednocześnie. Przypadek? Co do odłączenia pompy to należy dostać się do niej od lewego przedniego...
Witam wszystkich na forum. Wiem że post jest stary ale mam podobne objawy. Auto to fabia 2.0 benzyna 115km 2007rok. Od około 1 tyg obroty biegu jałowego z mormalnych 750-800 wzrosły do 1000. Po odpaleniu ok 10 sekund auto ciepłe jest ok 800 potem wzrastają do 1000 i już tak zostają na biegu jałowym równo bez falowania. Vag błąd 1598 prąd ładowania 14.6V...
Witajcie, w Fabii padł mi akumulator. Nie jestem pewien, czy po prostu dożył ostatnich godzin działania (nie trzyma już nawet przez noc), czy jest jakieś zwarcie w instalacji, gdzie spiernicza mi prąd, bo czasem działał przez tydzień, a czasem odpinałem od prostownika rano i pod sklepem już nawet nie kręcił. Ale zanim zacznę się bawić w wyciąganie bezpieczników,...
Witam, Mam problem z mrugającymi światłami oraz zapalającej się kontrolce wspomagania kierownicy w Fabii 1.9 SDI z 2000 r. Samochód kupiłem kilka dni temu i wczoraj w nocy zauważyłem opisane objawy. Światło w samochodzie mruga w trakcie pracy silnika na biegu jałowym, natomiast kontrolka wsp. kier. zapaliła mi się trzykrotnie po włączeniu wszystkich...
Witam serdecznie! Wiem, że tematów jest o tym wiele, ale zaryzykuje napisać nowy wątek. A więc sprawa ma się tak: Fabia 2000r., czyli wychodzi przekładnia TRW. Skodzianka nagle zaczęła migać światłami w rytm dyskoteki, w tym samym czasie słychać wariującą pompę wspomagania ( chaotycznie rozpędza się i zwalnia). Czyli sprawa jest prosta - duży pobór...
Jak masz tam wspomaganie elektrohydrauliczne, to przy pełnym skręcie mogą gasnąć. Za duży pobór prądu i altek sobie nie radzi. Nie, wspomaganie nic tu nie ma , bo samochód chodzi na wolnych obrotach i sam przygasi na moment światła, kręcenie kierownicą nie ma wpływu Nie masz tam czasem systemu monitorowania przepalenia żarówek? Nie ma takiego systemu...
ok. Sprawdzę sondę w VCDS czy pracuje czy stoi . A jak wywala błąd EGR że nie chce adaptacji przejść to może znaczy że jest popsuty ? Byłem gaz zatankować przed chwilą i to samo po zatankowaniu już nie działa LPG i patrzyłem klikałem przycisk i słuchać pstryk pstryk pstryk to elektrozawór otwiera się i pojeździłem chwile i kliknąłem i dałem chwilę spokoju...
Witam Postaram się dziś podesłać wsady. Też prawie zrysowałem schemat tej płytki i piny pompy miałem rozszyfrowane, nie byłem pewien tylko "napięcia po kluczyku". Mój interfejs CAN jest zrobiony na szybko i jestem na etapie kończenia pisania programu na procka (jeszcze go nie podłączałem do pompy). Na razie jest to najprostsza wersja, procek odczytuje...
Wyjściem jest podłączenie zasilania ze skrzynki bezpieczników, pod zacisk podający prąd po przekręceniu stacyjki. Przerabiałem tak w Skodzie Fabii. Jak to zrobić po kolei ? Kto Tobie to zrobił, gazownik czy elektryk ? żeby jej całkowicie odcinało zasilanie? Zasilanie do uruchomienia samochodu jest z akumulatora. Silnik jest odpalany za pomocą mieszanki...
Z jednej strony autor ma racje, zadał pytanie a wy mu odpowiadacie na co innego, z drugiej strony to i wy macie racje, problem trzeba usunąć a nie zamaskować i udawać, że jest ok. Wtrącę swoje trzy grosze i napiszę, że u mnie przy częstym odłączaniu akumulatora objaw był taki, że świeciła mi się potem kontrolka poduszki, trzeba było błąd skasować. Przy...
Ja się wypisuję z tego forum. Ta dyskusja do nikąd nie prowadzi. Każdy musi się uczyć i ty vodiczka także. Miłej dalszej zabawy na forum. Proszę mnie już nie cytować, nie pouczać, bo nie będę zabierał już głosu. Jak coś nowego zrobię, to podzielę się z wami. Gadanie nikogo nie nakarmiło ani nie zbudowało samochodu EV itp. Proponuję zabrać się do realizacji...
Jesteście ciekawi jak zbudowana jest przednia lampa LED we współcześnie produkowanym samochodzie? Jeśli tak, to zapraszam do lektury. Trafiła do mnie Skoda Fabia IV z roku 2023, samochód po lekkiej stłuczce w lewy przód, lampa poszła w drzazgi, więc nie miałem żadnego problemu z jej rozebraniem na czynniki pierwsze, normalnie nie podjął bym się jej...
Ja mam TS-W3001D4 i ten polecam z dobrze policzoną skrzynią, jeśli chodzi o zadymy, tylko wzmacniacz i alternator musisz mieć konkretny żeby to pociągnąć. Polecam monobloki w klasie D no i żeby były wszystkie ważne regulacje (subsonic też żeby prądu nie marnować). Głośnik ten to używki tylko niestety, mnie się udało za 500 zł wyczaić w pełni sprawny,...
Witam Wszystkich użytkowników W skrócie opiszę usterkę z jaką się spotkałem naprawiając samochód mojego syna. Samochód VW FOX silnik benzyna 1,2 rocznik 2008 Objawy: 1) zapalenie się lampek kontrolnych: - ABS - ESP - hamulec ręczny do tego 3 sygnały dzwiękowe z tablicy Sytuacja ta nie była ciągła tzn. nie zawsze dochodziło do tego typu objawów, jednego...
Witam wszystkich forumowiczów Mam problem z moją Fabianką, postanowiłem się poradzić zanim odwiedzę jakiegoś speca. Sprawa przedstawia się następująco: Epizod 1: Mniej więcej od kiedy zaczęły się niższe temperatury, czasem po odpaleniu samochodu padało wspomaganie kierownicy (dziś rano po raz ostatni) problem znikał gdy gasiłem silnik i zapalałem go...
skoda fabia 1 będę próbował wyciągać po kolei bezpieczniki i sprawdzę napięcie . narazie dzięki
Maksymalny pobór prądu dopuszczalny przez skodę to 25mA. Pobór należy mierzyć dopiero po 30 min. od zamknięcia samochodu. Czas ten można skrócić przez zmianę wartości dopasowania w centralnym sterowniku instalacji elektrycznej.
Jak przekręcam stacyjkę to słychać "CYK". Sprawdziłem i na cienkim przewodzie nie ma prądu. Czyli ewidentnie sa to wypalone styki elektomagnesu?
Witam nie wiem czy piszę w dobrym dziale Jeśli nie to proszę o przeniesienie. Chciałbym zmienić alternator na większy bo brakuje mi prądu do audio myślałem o zmianie z 70A na min 120A, tylko teraz pytanie z jakiego samochodu mógłbym zamontować taki alternator żeby pasował.
Skoda Fabia I 2008r. silnik 1.4 benzyna. Sterownik silnika Marelli 4HV. Po zamianie akumulatora, która trwała dosłownie kilka sekund, samochód przestał zapalać. Przy próbach uruchomienia przez kilkanaście sekund nie daje żadnych oznak życia. Podczas kolejnych prób zaczyna migać zółta kontrolka "samochodu z kluczykiem" i samochód zapala na sekundę po...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy odpalanie samochodu kablami rozruchowymi grozi uszkodzeniem akumulatora dawcy w przypadku gdy jego akumulator ma niższy prąd rozruchowy. Opisując to obrazowo akumulator w matizie ma prąd rozruchowy rzędu 200A. Akumulator w fabii prąd rozruchowy rzędu około 360A. Czy stanie się coś jeżeli w fabii rozładuje się akumulator...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
To zrób diagnostykę z 44 wspomaganie kierownicy, w blokach odszukaj prąd pompy, nie powinien się zmieniać bez kręcenia kierownicą, inaczej najczęściej czujnik skrętu do wymiany. Porównaj z podobnym samochodem, nawet Fabią lub Polo 9N, przygasanie świateł to normą.
Witam. Po pierwsze czy to aby napewno alarm (a właściwie syrenka)rozładowuje akumulator ?. Należy zmierzyć pobór prądu z akumulatora przy włączonym zapłonie. Jeżeli okaże się zbyt duży,można odłączyć syrenkę i alarm i znów zmierzyć pobór prądu. Jeżeli pobór spadnie to to jest to, jerzeli nie trzeba szukać dalej. W nowych samochodach jest dużo elektroniki...
Nie można oczekiwać, że alternator da powiedzmy nominalne 70A, jeśli nie ma poboru prądu: co taki "Ciapek" pobiera? Jedynie uzupełnianie akumulatora po rozruchu. We Fabii wyniki są większe, bo i elektryka samochodów jest rozbudowana. Kontrolny pomiar wydajności musiałby Kolega przeprowadzić podłączając obciążenie takie, by alternator mógł się "wykazać"....
Skoda Fabia 1,2 nie ma przekaźnika do włączenia świateł ? Włączenie świateł takie jak w MALUCHU ? Przecież instalacje wysoko prądowe, w samochodach steruje się instalacją nisko pradowa poprzez właśnie PRZEKAŹNIKI !! A no nie ma. Od golfa 1 do 4 nie ma. Podobnie polo czytaj fabia nie ma. Cały prąd przez włącznik i manetkę. Ogólnie się sprawdza. Elementy...
Witajcie, może ktoś miał podobne objawy w samochodzie i potrafi podpowiedzieć, gdzie szukać problemu. Fabia 1, 1.4 TDI AMF 2008 Temat: wysoki prąd spoczynkowy - po "uśnięciu" ok 140 mA (radio odcięte, alarm Langeford nieodcięty ale nieaktywny) testowałem wyciąganie bezpieczników - po wyjęciu bezpiecznika 43 - spadek do ok 70 mA (to by już chyba mogło...
Podane przezemnie wartości spadku napięcia {0,2-0,3V} odnoszą się do konkretnych sytuacji które opisał qwertykokos i są w praktyce dopuszczalne. Pomiarów elektrycznych nie wykonuje się "dla samych pomiarów" tylko aby zobrazować sobie konkretny problem, przy czym trzeba uwzględniać cały szereg czynników m. in. zasady elektrotechniki, rodzaj badanych...
Szklana kula nieczynna (chyba ze sa jakieś typowe dla Fabii awarie, choć wątpię). To samo co zawsze w starszych samochodach, styki. Słabo migające kierunkowskazy, niewidoczne w dzień stopy .. Za łatwe by było, gdyby zawsze tak samo. Zakładając, że silnik wycieraczki nie uszkodzony, np formie zaklinowania i poboru dużego prądu. W innych trybach (przerywany,...
Dzień dobry. Posiadam Skodę Fabię 2 generacji z 2009r (przedlift) 1.4mpi, I borykam się z problemem, który powoduje, że po około 4-5 dniach postoju samochodu dochodzi do rozładowania akumulatora, aż nie można odpalic auta, akumulator zmieniam średnio co 2 lata, ale dopiero teraz się wziąłem za wyeliminowanie tego bubla. Doszedłem do tego, że po wyciągnięciu...
Udzielając odpowiedzi przyjmuję, że w Pana Roomsterze jest fabryczna instalacja z CAN-em. Problem powoduje niekompatybilna bramka CAN (CAN Gateway, moduł komfortu). Zmiana była ok. roku 2009. Swing to RCD 310. Na Elektrodzie (a także na forach dedykowanych samochodom grupy VAG - nawet więcej i dokładniej) są opisane problemy (i sposoby ich rozwiązania)...
Witam. Skoda Fabia 2022r 1.0 benzyna. Przyjechała na podejrzenie dużego poboru prądu na postoju bo po postawieniu na moment nie odpala. Nie mierzyłem nawet prądu spoczynkowego bo ewidentnie problem jest z ładowaniem akumulatora. Zaraz po odpaleniu napięcie wynosi około 12,5V i gdy silnik pracuje na biegu jałowym spada pomału ale poniżej 12V nie zeszło,...
Osobiście nie ryzykuję ładowania regeneracyjnego akumulatora, gdyż producent twardo zabrania przekroczenia napięcia 14,5 V Moja ładowarka automatyczna nie przekracza 14,4 V. :-) Jednak fabryczne układy ładowania w samochodach nie zawsze stosują takie ograniczenie. Potrafią np. uwzględniać temperaturę. Do tego przez lata nabrałem doświadczenia, że to...
Witam, jaką polecacie sprawdzoną ładowarkę do samochodu? Chodzi mi o jakość. Jeśli w samochodzie są skoki napięcia (fabia wspomaganie elektryczne powoduje przygasanie swiateł)to jaka ładowarka która da bezpieczne napiecie dla smartfona? Potrzebuję raczej taniego modelu klasy blitzwolf dającego realnie przy 5 V prąd do 2 A. Co polecacie?
I tutaj pole dla popisu znawców modelu samochodu. Pytanie, czy wzbudzenie przebiega przez żarówkę, czy opornik? Jeśli przez żarówkę to bardzo prawdopodobne, że jest niesprawna (spalona), lub brak połączenia. Jeśli przez opornik i wyświetlanie diodą LED to należy szukać gdzie zanika zasilanie za stacyjką. Może to być także bezpiecznik. W każdym razie...
Mam problem z samochodem Skoda Fabia 1s pali i gaśnie jak by immobiliser odcinał. VCDS błędy znalazł. 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285) 49-00 - Brak komunikacji 01312 - Magistrala danych układu napędowego 37-00 - uszkodzony 01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500) 49-00 - Brak komunikacji...
Ok, zaczynam się już powoli w tym łapać - czy procedurę można też przeprowadzić przez VCDS za pomocą kabla HEX - V2 i komputera? Da się to zrobić w jedną osobę czy potrzeba drugiej do trzymania hamulca? Dodano po 10 Udało mi się połączyć z samochodem za pomocą kabla HEX V2, Teraz tylko ciepłe miejsce z dostępem do prądu, sporo cierpliwości i po kolei...
Dla zapewnienia jego pełnego stanu naładowania do samochodu poprzez gniazdo zapalniczki podłączałem prostownik zakupiony w L...dl, który ładuje akumulator małym prądem około 2A nie przekraczając napięcia 13,6V po naładowaniu co pozwala na odłączanie tego prostownika np. dopiero przed wyjazdem Czy ja to dobrze zrozumiałem "akumulator sam siebie ładuje"...
Witam --trzeba miernikiem sprawdzić czy od masy pojazdu do któregoś styku w kostce dochodzi 12V , jeżeli dochodzi to oznacza że ten drugi pin w kostce masowy nie kontaktuje w 100% z masą pojazdu----może być też taka sytuacja że masa na tą pompkę pobierana jest przez inny odbiornik prądu w samochodzie (np. żarówkę ,sygnał ,silnik dmuchawy lub wycieraczek)...
Poszukuję układu elektronicznego (przekaźnika), który mógłbym wpiąć w instalacje elektryczną samochodu (Škoda Fabia Mk1 typ:6Y silnik: 1.9 SDI 8V diesel ...ale podejrzewam, że równie dobrze sprawdzi się to w prawie każdym starszym aucie) tak by w razie spadku napięcia lub po jakimś czasie spoczynku odcina zasilanie wszelkich odbiorników, poza układami...
Ładowanie jest w normie, są to zwykłe Ledy za ok 50 - 60 zł okrągłe, znajomy ma takie same zamontowane w fabii i działają bez zarzutu, u mnie pewnie jest większe napięcie w instalacji, ledy zakładane w oświetlenie tablicy też się psuły bardzo szybko. Wszystko w samochodzie działa bez zarzutu więc obstawiam że wystarczy jedynie jakoś zmniejszyć napięcie...
Jak go wypnie to będzie widać,czy spadnie ten pobór, czy zostanie. Podczas pomiaru bierze tyle,w nocy może więcej. Nawet uśpiony sterownik coś bierze więc gdy się wypnie bezpiecznik od sterownika to prąd zawsze spada :) Sterowniki mają różny czas usypiania. W tym roku sprawdziłem pobór prądu w stanie spoczynku swojej Fabii i miałem ok. 120mA, przy...
Witam. Dodałem w samochodzie kilka rzeczy które wymagają prądu. Do trzech z nich dodałem takie wyłączniki( dodaję załącznik, to coś takiego) Czy one pobierają jakiś prąd nawet jak są wyłączone? Gdzieś przeczytałem coś takiego i nie daje mi to spokoju, poza tym dodałem usb, ale nie jest tam nic wpięte i dołożyłem radio. Wszystkie te rzeczy są wpięte...
Witam, auto jak w temacie, ma ktoś schemat przekazników umieszczonych pod kierownicą? Problem jest 'trzeszczenie" zwieranie przekaznik numer 100 z tego co wyczytałem jest to przekaznik który podaje prąd na swiece jednak wątpie bo przy akumlatorze jest inny z którego wychodzą już kable bezpośrednio na świece. Po zapaleniu samochodu co jakis czas przekaznik...
Mam tanie kable z supermarketu, były podłączone z 10 minut. Troche sie podładował akumulator ponieważ nie miałem problemu z zamknięciem go z kluczyka i ponownym otworzeniem, wczesniej nie miał na to siły. Mój ojciec mówi ze to rozrusznik pobiera cały prąd i że musze na warsztat, a to koszty holowania no i za warsztat, nie chciałbym zeby sie okazało...
Cześć Mam Fabie 2... 2010 rok. Problem polega na tym że po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu klyczyka radio dalej gra. Na żółtym i czerwonym przewodzie jest napięcie 12,5V. Radio jest podpięte prawidłowo. Kabel od podtrzymania i plus nie są spięte razem. Co może być nie tak. Ewentualnie skąd pociągnąć prąd tak żeby radio wylaczalo sie po wyjeciu kluczyka....
kolego a nie bawily sie dzieciaki w aucie ??? zanim co koolwiek wymienisz to: przy domknietych drzwiach kluczyk w zamku przekręć na zamykanie i przytrzymaji po 10-15 15sek wszystkie szyby powinny i szyber dach powinny sie zamknac. I odwrotnie kluczyk w zamku przekręć na otwieranie i przytrzymaji -powinny sie otworzyc Z tym 10-15 sekund to nie wiedziałem...
Moj znajomy BMK-ą machna na gazie 90 tys. w sumie ma cos ok.360 tys. i bez zadnego odciecia pompy I właśnie na tym polegają chore pseudoteorie "znajomy" znajomy znajomego itp. osobiście nie znam ŻADNEGO przypadku aby odcięcie pompki miało JAKIKOLWIEK ujemny wpływ na eksploatację samochodu(wtryskiwacze , sama pompka itp), w przeciwieństwie do tych które...
Witam mama taki problem ze pobór prądu przez antene samochodu po podpięciu do radia wynosi 00.8 a jak odepnę od radia to spada na 00.2 radio jest to nowe Pioneer i przez to rozładowuje mi akumulator. Morze być to winna radia czy tez anteny samochodowej morze końcówki anteny .Dziękuje za pomoc.
Sorki za opóźnienie,ale okres przedświąteczny...:D.Nie mam przed oczami schemaciku Skody,ale na szybko narysowałem jak podłączyć przekaźnik w obwód stacyjki,który podczas kręcenia rozrusznikiem,będzie wyłączał odbiorniki,które pobierają duży prąd,np.światła mijania,drogowe,ogrzewanie tylnej szyby,lusterek,foteli,dmuchawa.Podczas przeróbki tej części...
150mA czy 15mA???.Bo jak to pierwsze to alarm jest ,,uwalony"... raczej 150mA (dla pewnosci zaraz pojde jeszcze raz). Bo 15mA to niemozliwe, przeciez same ultradzwieki biora 10mA, a jeszcze wstrzasowka 2 strefowa, dwie centralki (alarmowa+centralny), mrygajaca dioda (gdzies mi swita ze bierze kolo 30mA). Syrena tez pewnie cos bierze (laduje sie), zostal...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
Nie rozpiepszy się przez to przypadkiem rozrusznik? Za długie trzymanie też nie jest wskazane. Nic się nie rozwali. Rozrusznik to zwyczajny silnik prądu stałego. Owszem nie jest zalecane trzymanie tego ponad 10 sekund, ale przy zapłonie to jednak chwilkę trzeba te 4-5 sekund przytrzymać, a Ty trzymasz 2 sekundy. W takim starym aucie gdzie jest tyle...
Mam skodę fabie kupioną w salonie. Przed odbiorem zainstalowano mi w niej radiomagnetofon Panasonic. Po miesiącu kupiłem nowe radio - SONY cdx-s2200. Pojechałem do wyspecjalizowanego warsztatu w Gdańsku. Fachowcy byli zajęci ale powiedziano mi, że z montażem nie będzie problemu. Skoro jest w aucie radio i gra to tylko kwestia wymontowania starego i...
Dobry wieczór. Jest tak: Mam Skodę Fabię II combi, rocznik 2009 (kupiona w 2010). Model najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, kompletny i najuboższy standard. Taki właśnie chciałem :). Niestety, jest tam zamek centralny, innych modeli wówczas już nie było :(. Sprzęt jest stary (ja też :), ale tak naprawdę to jest "nówka nie śmigana",...
Stan na dziś jest tai,że na wolych obrotach gaśnie i nikt nie wie jaka tego jest przyczyna. Niestety, tak jak koledzy piszą i słusznie, do tego brak informacji dotyczący paramentów pracy silnika wszystkich czujników i zaworów, nie błędy silnika, choć w Twoim przypadku powinien być błąd. nic takiego nie dostałem tylko wartości ciśnienia na tłokach....
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Proszę o stosowanie cywilizowanego języka i stosowanie merytorycznych argumentów. Bez czarowania wątpliwej jakości doświadczeniem. Co stoi na przeszkodzie aby zainstalować wtryski wylotem w dół ? Twierdzę , że zainstalowanie do góry prowadzi do szybkiego zanieczyszczenia wtryskiwaczy ciężkimi , zestalającymi sie frakcjami węglowodorów , jakimi zanieczyszczony...
Mam w Fabii Futurę 64Ah ponad dwa lata. Wcześniej miałem Boscha 60Ah (wyposażenie fabryczne) który po trzech latach wykazywał zimą trwałe niedoładowanie (zielone oczko pokazywało się tylko latem) ale odpalał bez problemu, bez problemu wytrzymał też ostatnią zimę w swoim życiu (przy -18 odpalał w ciągu 1-2 s) padł nagle w kwietniu 2010r po 6,5 latach...
Witam :) Mam radio Skoda Dance w mojej Fabii II - niestety nie mam na to radio gwarancji (samochód sprowadzony z Niemiec; stał trochę u kupca w Polsce itp...) - radio pracowało bardzo dobrze, tylko kilka razy na samym początku po zakupie samochodu straciło pamięć programów - na przeglądzie w ASO przy sprawdzaniu samochodu na VAG-u wykryli jakieś błędy...
Samochód Skoda Fabia Próba podłaczenia radioodtwarzacza VW beta 4. Wtyczki w instalacji skody : oryginalne od VW. Po ...Samochód Skoda Fabia Próba podłaczenia radioodtwarzacza VW beta 4. Wtyczki w instalacji skody : oryginalne od VW. Po połączeniu radio gra , ale wysiadły wszystkie bajery w kabinie auta typu :przyciemniane światło, sygnał dżwiękowy...
fabia prąd samochód skoda fabia drgać samochód fabia
amplituner instrukcja wylaczyc usluge wtrysk mercedes
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Układ scalony DIL8 do generowania sygnału PWM Układ scalony SOIC8 3,3V do generowania sygnału PWM