Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
Rozumiem że na bezpiecznikach koło akumulatora już nie ma prądu?
Niestety dużo jest przypadków (wypytuje użytkowników o tryb korzystania z auta)w tym sezonie chodzi o to że auta są odpalane troszkę w gorszych warunkach więc pobór na rozruchu jest troszke większy dalej natychmiastowe włączenia świateł ,nawiewu,radio,ogrzewanie tylniej szyby to wszystko z krótkim dojazdem do celu i oczywiście przy słabszej kondycji...
Odłącz na jakiś czas sprzęt- wtedy potwierdzisz lub wykluczysz. Poza tym można zmierzyć prąd ładowania.
Pomocy. Renault Megane kombi 1.6 16v 2000r nie mogę odpalić. Sprawdziłem rozrząd - działa, wlewałem benzynę bezpośrednio - nie działa, odpiąłem cewkę, sprawdziłem iskrę - brak. To gdzie teraz szukać prądu.
Cewka na drugim tłoku nie daje prądu Renault Megane Grand Scenic 2 generacji. Gdzie jest tłok numer 2 w Renault Megane Grand Scenic 2?
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Chyba jednak bedzie jakiś kabel bo z tyłu w żarówkach nie dochodzi prąd
wszystko rozumiem tylko w bezpieczniku f19 nie ma prądu.
Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
a mierzyłem to miernikiem prądu.
No nie chciałbym sytuacji że padnie mi akumulator bo będzie większe zapotrzebowanie na prąd niz dostarczenie tego prądu
Rozrusznik do regeneracji zużyte tulejki, szczotki i totalny brud. Słabo kręci, pobiera dużo prądu.
byłem właśnie w garażu upewnić się, masz racje ten bezpiecznik zasila też inne rzeczy np tablice rozdzielczą, ale na 100% na pedale nie ma bo rozpinałem ta kostke przy pedale i nie ma tam prądu
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Pierwszy wchodzący do UPC ( ten przykręcony) to główny plus z akumulatora . Ten następny grubością na wsuwkę to też plus . A że iskrzyło przy ruszaniu, bo był duży pobór prądu.
Koło pasowe na wale jest dwumasowe i było ok.przy wynianie, koło pasowe alternatora jest zwykłe, a napinacz robi w czasie pracy silnika gwałtowne ruchy góra-dół gdy układ dostanie nagłe obciazenie np: skręt kół, włączenie klimy, wzrost poboru prądu.
Widzę że nikt nie potrafi mi pomóc... może inaczej czy rozbrojenie baterii i podłączenie przetworniczki step down 12v na 3,7 zamiast ogniw coś mi da ? czy nie będzie się to grzało? czy osiągnę w ten sposób zamierzony efekt czyli minimalizacje poboru prądu ?
Czyli pomimo, że napięcie wynosiło 12,5 V na przewodach to takie sprawdzenie multimetrem nic nie daje. Trzeba sprawdzać dopływ prądu za pomocą żarówki i wówczas mamy pewność że prąd dopływa.
Witam przekaźnik jak ścisnę ręcznie to nie chodzi. Za bardzo nie mam czasu bo pracuję na popołudnie ale muszę dzisiaj jeszcze sprawdzić opornicę ale raczej to nie ona bo nie chodzi na klimie ani chłodzenie silnika. Auto jest po wypadku i nikt tego nie sprawdzał czy chodzi wentylator. Auto używane sporadycznie w koło komina niema się kiedy zagrzać co...
Nie sądzę aby Francuzi instalowali w autach akumulatory żelowe. :) A tak na poważnie większość nowoczesnych akumulatorów jest bezobsługowa... czyli mają pozaklejane korki ładną naklejką. Dopasuj akumulator pod względem wymiarów i prądu rozruchowego.
Co zrobić?.Sprawdzić połączenia masy i prądu. Pozdrawiam.
Wymienione czujnik wału i wałka rozrządu. ps. jaki powinien być ten pobór prądu rozrusznika?
Centrala jest w syrenie. Sprawdz przekazniki na lewym nadkolu (komora silnika) , tam mozesz miec cały problem (przekażnik od prądu po zapłonie )
Uszkodzony sterownik świec, są w nim dwa przekaźniki, jeden na świece cyl. 1-4 a drugi na 2-3
Radia z Biedronki też mają taki pobór prądu w spoczynku.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Skwierczą wskazówki na skutek zaniku napięcia zasilania zegarów prawie do zera. Ewidentnie brakuje prądu na odpalenie.
Żarówka (kontrolka) do ręki i sprawdzaj od nowa prądy w przełącznikach.
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Jeżeli lusterka grzeją to problem z szyba. A prąd dochodzi do tylnej szyby?
Jutro będę mógł dopiero zobaczyć czy jest w Aku prąd dziś już jest za późno.
Witam. Szukam schematu instalacji elektrycznej do renault megane 1.4 1998r. Po odłączeniu dmuchawy gubi prąd we wtyczce.
Jaki megan? Kombi?
Podłącz amperomierz i po kolei wyjmuj przekaźniki ( bezpieczniki) zobaczysz który pobiera za dużo prądu (i na którym obwodzie).
Wspomaganie elektryczne pociągnie trochę prądu ale na te 15 kilometrów powinno wystarczyć, jedź bez świateł i powinieneś dobić do celu. Pewnie klima stoi.
Nie bardzo. Jako tranzystor wykonawczy w nadajniku prędkościomierza siedzi smdziak o prądzie kolektora 100mA
witam dziś mierzyłem pobór prądu i wyszło 0.15
W nocy jak jest wilgotno obeirzyj silnik czy żadne prądy ponim nielatają.
ale wydaje mi sie że zjada aku.Moze jakieś podpowiedzi Miernik i zmierzyć pobór prądu na postoju.
Oczywiście tej ukrytej
Czy przyczyną, że po przekręceniu kluczyka pali się kontrolka abs i airbag może być padnięty akumulator. Akumulator wyzionął ducha w piątek wieczorem i nie zakręci rozrusznikiem. Wczoraj jeszcze kotrolki ABS i airbag po przekręceniu kluczyka gasły. Jaki akumulator do meganki - 53Ah i 540A prądu rozruchowego?
Witam. Na forum istnieją podobne tematy jednak od mojego przypadku różnią się istotnymi szczegółami, dlatego postanowiłem założyć nowy. Nie udaje się uruchomić silnika. Nie dochodzi prąd do pompki paliwa. Nie słychać jej działania, a także specyficznego dźwięku spod filtra powietrza (wtrysk?). Ciekawe jest to, że po odłączeniu akumulatora na dłuższą...
Kontrolka miga. Ale tak jest od 2,5 roku od kiedy auto jest w moich rękach. Nigdy nie było problemu z odpaleniem Megane. Poprzedni właściciel poinformował mnie, że immobilizer jest " wycięty'". Problem pojawił się nagle. Z nocy padł akumulator po podladowaniu go auto nie odpaliło. Kręcić kręcić ale na świecach brak iskry. Do cewek prąd dochodzi
A sprawdziłeś kolego czy dochodzi prąd na świece żarowe?
Kondensator wylutowałem i jest bez zmian. Będę szukał dalej. Po naciśnięciu przycisku pobiera 18mA, to też chyba za dużo. Działa prawidłowo tylko baterie "siadają".
Witam A czy pomiar prądu coś by wniósł? Skoro napięcie ok mechanicznie też Zakładam że żarówki są wpożądku A czy żarówki sie przepalają obie jednym czasie ?? Pozdrawiam
Sprawdz czy faktycznie się wszystko zgadza i czy lut jeżeli lutowane przewodzi prąd
Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik Błąd, płynie przez niego tylko na 1,2 i3 biegu.
żarówki ok. po wyłączeniu zapłonu kasuje licznik na radiu nie ma prądu co Dodano po 1 żarówki ok. po wyłączeniu zapłonu kasuje licznik na radiu nie ma prądu coś innego
Miałem identyczny problem w megan z tym samym silnikiem. Okazało się że zbyt duży pobór prądu przy kręceniu pobierał rozrusznik.
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Masz interface CLIP do tego samochodu?
Musisz wykonać pomiary podczas tego "zaniku prądu". Zwykłym multimetrem.
Akumulator do wymiany, albo sprawdzenie poboru prądu z aku przy czuwaniu
Zasadniczo napięcia na magistrali CAN wynoszą około 2,5V. Ale tam nie jest prąd stały, a transmisja cyfrowa, więc może miernik się mylić w określeniu amplitudy. Dlatego CAN zawsze "podglądamy" oscyloskopem.
Może nie odpalić ze względu na zbyt rozładowany podstawowy akumulator. Przewody mogą nie "przekazać" dużej wartości prądu do rozruchu i auto nie odpali. Spróbować można.
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
Skoro nie ma przekaznika to moze założe i bedzie dochodził prąd i nie bedzie problemu ?
Dwa - jak słyszysz przepływomierz? Jeden już raz słyszał jak prąd po kablach leci.
Po odłączeniu akumulatora nie trzeba uczyć kluczyków, ale czasem się zdarza że dziwne prądy przepłyną przez immo i wtedy trzeba użyć standartowej proceduru opisanej w elektrodzie. Ale musisz znać kod immo. Pozdrawiam.
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
Poszukaj 72Ah w takiej obudowie. To jest diesel a na dodatek jeździmy na światłach. I pojemność i prąd jest ważny. A w dieslu szczegulnie prąd.
po minucie od zgaśnięcia zapala się lampka że jest prąd po kolejnej próbie auto zapala. Sprawdź klemy
Może tutaj ktoś podrzuci schemat i rozjaśni błąd bo sam nie wiem gdzie szukać w skrzynce z przekaźnikami wręcz idealnie a w bezpiecznikach koło aku zrobiłem porządek i wszystko jest git prąd płynie jak trzeba
szyby w prądzie czy korba?
Pomiar poboru prądu na postoju - mierzony multimetrem i miernikiem cęgowym, wynik bliski 0 po zamknięciu auta i uśpieniu elektroniki Co to znaczy bliski zeru. Tu się bierze pod uwagę wartości prądu, na drugim miejscu po przecinku.
jak słychac pisk to pasek z alternatorem proste , jak zimny to piszczy napiac i bedzie działał i dawał prad:)
.... Jest tak, bo zdechł regulator w pompie. Bez prądu zamyka powrót i bije ciśnienie tak wielkie ile pompa da radę.
Bzdury piszesz, nierealne. Zwykłym miernikiem zmierzy pobór prądu. Nawet takim za 20 zł. A cęgowy do pomiaru tak małych prądów DC kosztuje dużo. Nie wspominam nawet o zakłóceniach.
A masz prąd na żółto-pomarańczowym idącym do przełącznika?
Pokombinuj. Ja podłączyłem do bezpiecznika świateł cofania (dostaje prąd po przekręceniu kluczyka na zapłon - Renault Megane 2003). Pozdrowienia.
Problemem jest słaba masa w klapie tylnej, prawdopodobnie przełamana wiązka w przelotce. Elektryka jest dla mnie czarną magią.. Czyli mam przejrzeć tylną klapę,okablowanie doprowadzające prąd do pasków grzewczych?
A także wszystkie połączenia elektryczne do ABS-u trzeba przeczyścić i dobrze by było zakonserwować specjalnym środkiem poprawiającym przepływ prądu. pozdrowienia
Jaki masz pobór prądu, ściemniacz nie może pobierać prądu bo jest to element bierny- opornik szeregowy z oświetleniem.
Mam ten sam problem ze scenikiem. Stało sie tak po dłuższym postoju i kilku solidnych deszczach. Też problem z zapłonem na 1 i 4 cylindrze. Po odpieciu 1 lub 4 cewki reakcja słaba a po odieciu cewki 2 i 3 silnik gaśnie. Szukałem długo bo w międzyczasie miał też zmieniane kfz ale okazało się ze mechanicznie jest ok więc podlaczylem clipa i pokazał zwarcie...
Prąd ogólnie jest bo światła włączają się bez problemu radio gra, jednak co do odpalania po odczekaniu aż pompka przestanie brzeczec i przekreceniu kluczyka do końca jest cisza zegarek wewnątrz auta i radio przygasa jednak mam wrażenie jak prąd by nie doplywal
Często wystarczy skasować błędy w sterownik silnika.
Odchyl kanapę, odkręć dekiel i dojdziesz do kostki pompy. Sprawdź, czy masz tam prąd (żarówką) - te grubsze przewody.
Zamoczone przewody lub kostki ,upływność prądu. Mikropęknięcia izolacji przewodów.
Przypadkiem nie masz regulacji podświetlenia, więcej żarówek to większy prąd a zarazem większy spadek napięcia
Zamiast podmieniać pompę w ciemno można było podłączyć ją na krótko, dać jej trochę popracować i kontrolować jaki pobiera prąd, trochę też przy tym nią potrząchać.
tak,tylko jak wyjme ją jeżeli nie jest odblokowane do końca?,lekka pomoc młoteczka jest wymagana do tego?,czy dać prąd na silniczek żeby ją ryszył?
Mam podejrzenie ze to moze byc elektrozawor jutro sprawdzę to czy pstryka po podaniu mu prądu bezposrednio i dam odpowiedz czy to było przyczyną
Problem rozwiązany, niestety sam nie potrafiłem tego naprawić więc autko trafiło do elektryka i okazało się że przewody zazasilające były zaśniedziałe i nie podawało prąd na pompe paliwa. Poazdrawiam
Problem rozwiązany wymieniłem regulator napięcia i wszystko jest ok. Prądy na akumulatorze po naładowaniu wróciły do 14.1v
Świetny projekt, gratulacje za rozszyfrowanie magistrali CAN, bo faktycznie ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje o tym. Jaki jest pobór prądu całości, w trybie uśpienia?
Przez mikrostyk w zamku przepływa za niski prąd, musisz rozebrać, wyczyścić lub wymienić mikrostyk. Pozdrawiam.
Witam wyłącznik uderzeniowy zdemontowałem sprawdzałem miernikiem górę jest przejście zamontowany na miejsce Sprawdź to co pisałem wcześniej,przez wyłącznik leci zasilanie pompy Jak brak prądu to możesz podać go na złącze uderzeniówki i sprawdzić czy pompa się odezwie i silnik odpali
No ale jak nie mam zamka centralnego ani szyb w prądzie to na pewno jest druga centralka od alarmu?
To stary sposób, którego używa się w zimę. Przed odpaleniem należy włączyć na chwilę światła lub inny odbiornik prądu w celu pobudzenia akumulatora. Po tym co napisałeś wychodzi na to, że masz niedoładowany akumulator. Ile on ma lat? Stawiam na to, że bateria ma gdzieś spięcie lub jest wyeksploatowana i nie trzyma prądu
Witam. Mam problem z Renault Megane 2. Nie działa mi tylny lewy kierunkowskaz. Prąd nie dochodzi do wtyczki na żarówkę. Przeczyściłem styki i piny przy żarówkach, posprawdzałem bezpieczniki i wszystkie są ok. Szukać problemu w module uch czy bsi?
wentylator się włącza dopiero jak zagrzeje się silnik i zaraz się wyłącza, prąd do niego dochodzi
tak ma i to bardzo wielkie. Teraz wytłumaczę na co niech pierwszy z brzegu mechanik ( a raczej elektryk ) zwróci uwagę. Ładowanie akumulatora jest bardzo ważne i to może być problem. Niech elektryk obciąży całkowicie samochód i zobaczy czy jest dobre ładowanie. Jak Pani włącza nadmuch ( w zależności od jego prędkości ) zmniejsza się ładowanie ( praw...
To trzeba do diagnosty A jeszcze jedno padł mi akumulator mam 64 ah i 680 prąd rozruchowy czy może dać większy A może świece żarowe Tak zgaduje
Witam. Samochód ciężko odpala, zdarza się, że nie odpali normalnie, ale kreci, a na kable z "pożyczone prądu" odpala bez problemu. Czy problem w akumulatorze, czy może być inna przyczyna?
Obecna nauka raczej pląta się w zeznaniach na temat ich mechanizmu działania i skuteczności. Nic się nie pląta, nikt nie bada czegoś co wiadomo, że i tak nie działa tak jak by sprzedawcy chcieli. Na koniec chcę jeszcze napisać, że są firmy które produkują magnetyzery dla przemysłu np.: http://www.akra.pl/przemysl.html, a w przemyśle raczej nikt nie...
Niestety musisz podpiąć komputer i sprawdzić czy widzi obroty. Dodatkowy plus na cienkim przewodzie masz podłączony i siedzi dobrze w kostce? Główne zasilenie tez ok? To że przekaźnik pyka nie znaczy ze masz prąd na silniku wspomagania.
Prąd się mierzy łącząc amperomierz w szereg z obciążeniem.Czyli jak obciążenie podłączysz przez amperomierz otrzymasz wynik.Bezpiecznik nich zostanie na swoim miejscu bo będzie zabezpieczeniem przed przekroczeniem prądu.Jeżeli wiesz ,że obciążenie nie przekroczy wartości prądu bezpiecznika to możesz w miejsce bezpiecznika wstawić amperomierz na czas...
pobór prądu renault megane megane prądu renault prądu
żarówka omnilux zbiornik wyrównawczy ciśnieniowy wymiana bezpiecznika samsung
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
VW Golf Plus 2008 – polskie tłumaczenie komunikatów komputera pokładowego MFA/FIS VW Golf Plus 2008 – ustawienia radia RCD 310/510, kod SAFE, strojenie, problemy z pamięcią