Rozumiem że na bezpiecznikach koło akumulatora już nie ma prądu?
Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
Kolego ja na twoim miejscu nie robil bym takich pomiarów nie wolno odłaczac akumulatora ppodczas pracy silnika jak nie chcesz pozegnać sie z regulatorem lub prostownikiem. Tak jak koledzy radzili sprawdź upływ prądu a take sprawdź jak bardzo spada napiecie na rozruszniku podczas kręcenia i podaj do ilu spadnie
Jutro będę mógł dopiero zobaczyć czy jest w Aku prąd dziś już jest za późno.
Musisz wykonać pomiary podczas tego "zaniku prądu". Zwykłym multimetrem.
Cewka na drugim tłoku nie daje prądu Renault Megane Grand Scenic 2 generacji. Gdzie jest tłok numer 2 w Renault Megane Grand Scenic 2?
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Wspomaganie elektryczne pociągnie trochę prądu ale na te 15 kilometrów powinno wystarczyć, jedź bez świateł i powinieneś dobić do celu. Pewnie klima stoi.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Witam A czy pomiar prądu coś by wniósł? Skoro napięcie ok mechanicznie też Zakładam że żarówki są wpożądku A czy żarówki sie przepalają obie jednym czasie ?? Pozdrawiam
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Uszkodzony sterownik świec, są w nim dwa przekaźniki, jeden na świece cyl. 1-4 a drugi na 2-3
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Witam Posiadam renault megane 1.4 eco 1996r. Mój problem to brak napięcia na pompie paliwa przez co auto nie odpala. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Pompka spięta na krótko działa. Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta.
Witam mam problem od jakiegoś czasu coś mi pobiera prąd w samochodzie ładowanie akumulatora jest bardzo dobre i po nocy jak się odpali to się świeca kontrolki stop i akumulator już mam brak pomysłów
Witam Mam problem z obrotami silnika tzn z silniczkiem krokowym. Po odłączeniu wtyczki od silniczka krokowego nie ma w nim prądu. Czy to znaczy że gdzieś kabel jest zerwany czy może gdzieś jest jeszcze jakiś przekaźnik? prosze o pomoc
Mam problem ze swoją meganką. Otóż wczoraj rano mi odpaliła z lekkim opóźnieniem ale odpaliła za pierwszym razem. Dojechałem do sklepu po powrocie wsiadam do auta przekręcam kluczyk i cisza. Po kilku minutach i kilku próbach udało mi się auto odpalić i dojechać do domu. Wczoraj wieczorem po tej sytuacji i postoju odpaliła, dzisiaj rano też za pierwszym...
Witam, Ostatnio miałem problem z silniczkiem blokady kierownicy, który uniemożliwił odpalenie samochodu. Po odblokowaniu blokady regulacji kierownicy, zapalałem jednocześnie ruszając góra dół kierownicą (po radach na forum) i samochód odpalił. Wcześniej pod kierownicą pomachałem wcześniej wiązkami kabli, dodatkowo zobaczyłem ze koło bezpieczników jest...
Witam! Dwa dni temu zakupiłem Renault Megane I 1998r 1.6. Akumulator był w złym stanie, lecz postanowiłem, że się przejadę. Auto normalnie odpaliło, potem pojechałem na zakupy. Po powrocie do auta, nie miało ono nawet siły włączyć zapłonu. Zadzwoniłem po kolegę, żeby odpalić awaryjnie - kolega podpiął pod swój akumulator - poszła iskra, a kable zrobiły...
Witam, jestem jakże szczęśliwym posiadaczem Renault Megane I 1996 rok 1.6 Hatchback. Jechałem dziś z córą do lekarza i jakież było moje zaskoczenie jak w trakcie jazdy przestały działać wycieraczki (do przezycia), migacze (juz gorzej), awaryjne, podgrzewanie tylnej szyby, otwierania okna od kierowcy, otwieranie/zamykanie z kluczyka (dodam ze recznie...
Żarzy się nieznacznie-prawie niewidocznie lampka smarowania i otwarcia drzwi-oczywiście na postoju i przy wyłączonej stacyjce.Zjawisko zaczęło się około dwa tygodnie temu i ma charakter zmienny tzn.czasami jest czasami wszystko jest jak należy.Kiedy żarzy się ta lampka działają również kierunki bez stacyjki.W aucie zostało dokładnie sprawdzone: -wymontowany...
Witam, Auto z 2007 roku. po zamknieciu i odczekaniu, aż moduły się uspią pobór spada do 0,22A co jest za duże i rozładowuje aku. Otwarcie i szybkie zakniecie auta z pilota powoduje spadek do 0,02 A. Zna ktoś rozwiązanie tematu ?
Ogólnie z tym autem zawsze było sporo problemów z elektryką/elektroniką, ale to, co dzieje się z nim ostatnio bije wszelkie rekordy. Siedzę sobie w domu, dosyć padało, przestało, nagle reflektory włączały się i wyłączały co kilka sekund... Szybko wyszedłem na dwór, wszedłem do auta, a tam wszystkie kontrolki urządziły sobie dyskotekę - jedna się zapalała,...
Witam stalam sie posiadaczka dosc wiekowej meganki z 97 roku. SIlnik 1.4. Autko dosc malo jezdzone obecnie nieclae 98tys i licznik nie byl przekrecony. Pierwsze co musilam zrobic w nim to wymiana sprzegla bo nie dalo sie jezdzic ale to juz za mna. Teraz natomiast mam kilka mniejszych problemow i szukam ich wyjasnienia/ rozwiazania. Po pierwsze, czasami...
Witam mam problem otóż podczas jazdy przez przednie wywietrzniki nad radiem poszedł delikatny dymek i autko zgasło, próby ponownego odpalenia nic nie dały, po oględzinach bezpieczników w kabinie jak również pod maską z lewej str. auta stwierdziłem że wszystkie są o.k. Wszystko działa prócz pompy po przekręceniu kluczyka pompa milczy nie słychać jak...
Witam, Mam nie typowy problem z Renault Megane II 1.5 dci 2003 rok. Problem polega na tym, że auto po postoju przez noc nie chce odpalić, ale jak podepnę na kable to odpala niemalże od strzała. Dodam tylko że akumulator zakupiłem nowy 60/600a. Po odpaleniu na kable auto za każdym razem odpala na raz, do następnego dnia. Nie wiem w czym może być problem....
Witam. Jestem tu nowy proszę o pomoc w Renault Megane Coupe rok 1999, poj. 1,6 v16 zaczęły migać zegary oraz podświetlenie tych zegarów po dodaniu gazu przy obrotach 1700 wszystko zaczyna działać normalnie, gdy obroty spadną do 1400 rozłącza się podświetlenie, obrotomierz, wskaźnik paliwa oraz poziomu paliwa, wyświetlanie stanu licznika, czyli reset,...
Witam, posiadam Renault Megane Scenic 1.5 DCI z 2004 roku. Szczerze się przyznam, w dziedzinie elektromechaniki jestem zielony i nawet nie wiem, z czym mam problem wiec opisze co się dzieje z samochodem. Otwieram samochód przyciskiem na kluczyku, wsiadam do samochodu i wszystko jest w porządku, działa jak powinno, wkładam kartę, wciskam sprzęgło i hamulec,...
Witam! Piszę w takiej sprawie mam problem z elektryką w Renault megan. Sprawa wygląda tak od pewnego czasu jak przekręcam klczyk na zegarach właczają się kontrolki wyświetla się zegar wszystko działa nawiew, radio, ale gdy zastartuje silnik wszystko na te ułamki sekund znika lub przygasa oczywiście jest to normalne /zwiększony pobór energii/ i tu jest...
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
Mam ten sam problem ze scenikiem. Stało sie tak po dłuższym postoju i kilku solidnych deszczach. Też problem z zapłonem na 1 i 4 cylindrze. Po odpieciu 1 lub 4 cewki reakcja słaba a po odieciu cewki 2 i 3 silnik gaśnie. Szukałem długo bo w międzyczasie miał też zmieniane kfz ale okazało się ze mechanicznie jest ok więc podlaczylem clipa i pokazał zwarcie...
Witam. Na forum istnieją podobne tematy jednak od mojego przypadku różnią się istotnymi szczegółami, dlatego postanowiłem założyć nowy. Nie udaje się uruchomić silnika. Nie dochodzi prąd do pompki paliwa. Nie słychać jej działania, a także specyficznego dźwięku spod filtra powietrza (wtrysk?). Ciekawe jest to, że po odłączeniu akumulatora na dłuższą...
Witam. w bezpieczniku który według schematu odpowiada za tę szybę też nie ma prądu - mówi się, że nie ma napięcia (prąd to płynie). Przecież to podstawa, więc nad tym trzeba popracować. Na początek sprawdź bezpieczniki (rys. poniżej) 1, 3, 17, 23, 38) - wszystkie odpowiadają za szyby. Z bezpiecznika napięcie podawane jest bezpośrednio na przełączniki....
Witam, Twój problem może mieć 2 źródła. Ale zanim zaczniesz rozbierać auto sprawdź wszystkie bezpieczniki ;) A teraz źródła problemu: 1- tak było w moim przypadku - w megane coupe przewody zasilające odbiorniki energii elektrycznej zainstalowane w klapie bagażnika (tj. dodatkowe światło STOP, oświetlenie tablicy rej. oraz siłownik zamka klapy) poprowadzone...
Jaki megan? Kombi?
Masz interface CLIP do tego samochodu?
Podłącz amperomierz i po kolei wyjmuj przekaźniki ( bezpieczniki) zobaczysz który pobiera za dużo prądu (i na którym obwodzie).
Kondensator wylutowałem i jest bez zmian. Będę szukał dalej. Po naciśnięciu przycisku pobiera 18mA, to też chyba za dużo. Działa prawidłowo tylko baterie "siadają".
Podejrzany immobilizer i czujnik obrotu wału. W mojej Megance w odstępie kilku lat wysiadło jedno i drugie. Prądu to szukało się kiedyś, teraz trzeba szukać "sygnału".
tak ma i to bardzo wielkie. Teraz wytłumaczę na co niech pierwszy z brzegu mechanik ( a raczej elektryk ) zwróci uwagę. Ładowanie akumulatora jest bardzo ważne i to może być problem. Niech elektryk obciąży całkowicie samochód i zobaczy czy jest dobre ładowanie. Jak Pani włącza nadmuch ( w zależności od jego prędkości ) zmniejsza się ładowanie ( praw...
Zasilacz laboratoryjny mam pożyczony tylko na dzisiaj, a licznik jest sprawny i chcę go, by sterować nim i używać jako licznika w grach racingowych. Mam drugi licznik od Megane 3 i z nim zasilacz daje radę, tutaj pewnie nie przez ten duży wyświetlacz. Stąd moje pytanie, o jakich parametrach kupić zasilacz, by to ruszyło? Dodano po 1 Mam drugi licznik...
No też tak zrobię, bo faktycznie czarna magia: jak szyba się otwiera, to klapa się nie otwiera, jak klapa się otwiera, to szyba się nie otwiera. Już różnie kombinowałem i dupa :D Do tego zauważyłem, że brakuje mi prądu w brązowym przewodzie, co idzie do wtyczki od lampy 3. światła stop, chyba że coś źle patrzę. Jestem totalnie ciemny, ale lubię podejmować...
Witam wyłącznik uderzeniowy zdemontowałem sprawdzałem miernikiem górę jest przejście zamontowany na miejsce Sprawdź to co pisałem wcześniej,przez wyłącznik leci zasilanie pompy Jak brak prądu to możesz podać go na złącze uderzeniówki i sprawdzić czy pompa się odezwie i silnik odpali
Nie sądzę aby Francuzi instalowali w autach akumulatory żelowe. :) A tak na poważnie większość nowoczesnych akumulatorów jest bezobsługowa... czyli mają pozaklejane korki ładną naklejką. Dopasuj akumulator pod względem wymiarów i prądu rozruchowego.
Centrala jest w syrenie. Sprawdz przekazniki na lewym nadkolu (komora silnika) , tam mozesz miec cały problem (przekażnik od prądu po zapłonie )
Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
No nie chciałbym sytuacji że padnie mi akumulator bo będzie większe zapotrzebowanie na prąd niz dostarczenie tego prądu
Może nie odpalić ze względu na zbyt rozładowany podstawowy akumulator. Przewody mogą nie "przekazać" dużej wartości prądu do rozruchu i auto nie odpali. Spróbować można.
.... Jest tak, bo zdechł regulator w pompie. Bez prądu zamyka powrót i bije ciśnienie tak wielkie ile pompa da radę.
Skoro kręci to prąd na rozrusznik idzie - brak prądu na pozostałe elementy zapłonu albo sam zapłon. Czy deska się świeci? Moze immobilizer nie pozwala na zapłon? Czy są błędy na desce? Check engine świeci się? Moze tez być winny wyłącznik "antyuuderzeniowy" za akumulatorem - rozłącza obwody w razi wypadku, w Scenic ! miałem tak od czasu do czasu. Wystarczyło...
To nie jest regulator ciśnienia a zawór dozujący. I co najważniejsze to trzeba wiedzieć czy bez prądu jest otwarty czy zamknięty. A ten prawdopodobnie bez prądu jest otwarty. Także musi być podłączony i sterowany. Więc jak już chcecie się bawic w takie sprawdzanie to na wyjściu pompy podłączyć rurkę a na końcu rurki czujnik ciśnienia. Potem kręcisz...
byłem właśnie w garażu upewnić się, masz racje ten bezpiecznik zasila też inne rzeczy np tablice rozdzielczą, ale na 100% na pedale nie ma bo rozpinałem ta kostke przy pedale i nie ma tam prądu
Widzę że nikt nie potrafi mi pomóc... może inaczej czy rozbrojenie baterii i podłączenie przetworniczki step down 12v na 3,7 zamiast ogniw coś mi da ? czy nie będzie się to grzało? czy osiągnę w ten sposób zamierzony efekt czyli minimalizacje poboru prądu ?
Skwierczą wskazówki na skutek zaniku napięcia zasilania zegarów prawie do zera. Ewidentnie brakuje prądu na odpalenie.
Pomiar poboru prądu na postoju - mierzony multimetrem i miernikiem cęgowym, wynik bliski 0 po zamknięciu auta i uśpieniu elektroniki Co to znaczy bliski zeru. Tu się bierze pod uwagę wartości prądu, na drugim miejscu po przecinku.
Wymienione czujnik wału i wałka rozrządu. ps. jaki powinien być ten pobór prądu rozrusznika?
Dzień dobry. Mam zegarek/wyświetlacz radia z Renault Megane III, o numerze 280340008R i chciałbym uruchomić go poza autem. Sprawdziłem schematy i według nich należy podać napięcia na piny 2 i 3, masa 12. Zrobiłem tak, ale nic nawet nie mrygnęło, jedynie co, to chyba jakiś stabilizator 5V mocno się grzeje, pobór prądu to 0,8A, więc chyba zdecydowanie...
Miałem identyczny problem w megan z tym samym silnikiem. Okazało się że zbyt duży pobór prądu przy kręceniu pobierał rozrusznik.
Radia z Biedronki też mają taki pobór prądu w spoczynku.
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Patrząc na rocznik to może niepotrzebnie się martwisz. To Euro6 i wszelkie jaja z tym związane. Ja mam Passata MY2017 i nie grzeje szyby bo ...ekologia nie pozwala. Zobacz na rozgrzanym silniku i jadąc z górki wszystko będzie ładnie grzać. Pogięło ich z tymi normami emisji, nawet grzanych foteli nie możesz zamówić, nie ma takiej pozycji w konfiguratorze...
sprawdź przewód gumowy który idzie do przepustnicy od takiego sterownika obok on steruje powietrzem robienia do mieszanki, jeśli będziesz miał tam jakąś dziurke to sprężania dobrego nie bedzie tylko na wysokich obrotach będzie ok, ja miałem coś podobnego i byłem na komp. to wykazał czujnik temp i obwód przepustnicy, a podobne objawy miałem, chyba że...
Jaki masz pobór prądu, ściemniacz nie może pobierać prądu bo jest to element bierny- opornik szeregowy z oświetleniem.
Mam podejrzenie ze to moze byc elektrozawor jutro sprawdzę to czy pstryka po podaniu mu prądu bezposrednio i dam odpowiedz czy to było przyczyną
pobór prądu renault megane megane prądu renault prądu
aplikacja win32 pasek renault skrzynka pionu
ZRK AT-9115 – niestabilność FM, gubienie stacji, dryft częstotliwości, wymiana kondensatorów NPO Krajzega – nie działa po puszczeniu zielonego przycisku, wyłącznik NVR, styk 13–14, samopodtrzymanie