10÷10,5V to nieprzekraczalne (w dół) prawidłowe napięcie w czasie pracy rozrusznika. Nic nie ma tu do tego typ i rodzaj pojazdu - od tego jest projektant, by dobrać pojemność akumulatora czy rodzaj (np z przekładnią) rozrusznika. Przy większych spadkach należy sprawdzić pojazd; tematów o tym mnóstwo i nie miejsce tu by te wiadomości ponownie pisać.
Naładowany akumulator w stanie spoczynku powinien mieć 12,5 do 12,7V. Jesli jest mniej wymaga ładowania. Napiecie ładowania w samochodzie powinno byc od 13,8 do 14,5V. Pod obciażeniem np. rozruchem napiecie może zejsc do 11V, ale wszystko zaelży od stanu akumulatora jak i tego jakie to obciażenie. Jesli w stanie spoczynku masz 10V to znaczy że masz...
Napięcie znamionowe to 126-12,7V. Także to 13 w trybie podtrzymania jest jak najbardziej prawidłowe.
Prawidłowe napięcie na akumulatorze ma być 4,2V na ogniwo jeżeli jest mniejsze to bms odcina je do sprawdzenia i weryfikacji ogniwa bądź wymiany bo z tego co piszesz one swój żywot zakończyły. Jedyny sposób wymiana całego pakietu akumulatora .
Obstawiam jednak ze niestety akumulator w tym przypadku "dał ciała" , możesz wziąć jeszcze do ręki miernik i zmierzyć jakim prądem ładuje się ten akumulator, oraz napięcie końcowe ładowania choć 14,5 V jest jak najbardziej prawidłowe . Obstawiam że jednak akumulator poległ może nawet jedna z cel mieć zwarcie i dlatego Ci gazuje przy 14,5 V. Bo 14.4...
jak na razie to masz wszystko w porządku. Możesz spać spokojnie
jak kręci ,to akumulator jest dobry ,aczkolwiek mógłby mieć nieco więcej np 12,7 -12,6 v pozostałe wskazania są w normie
Tak napięcie 12,7 V odpowiada 100 % naładowania akumulatora kwasowo-ołowiowego.
(at)pitek3010 napięcie masz prawidłowe.
Regulator napięcia, sprzęgiełko alternatora, słabe połączenia. Możliwości jest wiele. Czy zostało zmierzone napięcie ładowania na alternatorze oraz na akumulatorze? Czy były różnice? Czy ma prawidłowe napięcie ładowania? W jakim wieku jest akumulator?
Ale jak sam piszesz to nie będzie typowy stabilizator napięcia tylko swojego rodzaju wyłącznik po naładowaniu akumulatora. Druga sprawa to napięcie 14.4V na jakie typowo jest ustawiany regulator napięcia w alternatorze. W stacjonarnym prostowniku jest to trochę niskie napięcie aby prawidłowo naładować akumulator.
No właśnie nie mogę zmierzyć A bo zakres na mierniku jest 10A i grzeją się kable na mierniku próbując zmierzyć napięcie. Może sprecyzujesz co i jak mierzysz ? NIE mają prawa grzać się kable miernika przy pomiarze napięcia akumulatora - tak jak piszesz ! Oczywiście miernik ustawiony na (at)andrzej20001 może mieć rację. Jaki posiadasz multimetr ? (model,...
Może dlatego, że mitem jest, że 14.4 V to próg gazowania :) 1) Masz zresztą napisane, że te napięcia są tylko dla 25'C A Dla wyższych temperatur napięcia spadają. 2) Napięcie podtrzymania to 13.6 V a nie 14.4 V. 3) 13.8 V-14.6 V to napięcie ładowania - po zakończeniu fazy ładowania masz natychmiast zejść do 13.4 V.. 13.6 V. Trzeba wiedzieć kiedy przestać...
Napięcie 14,4V, prąd około 0,7A. Jeśli to akumulator padł do zera to może już nie działać prawidłowo. Pozdrawiam.
Zasilacz daje zbyt małe napięcie aby prawidłowo naładować akumulator. Jeśli akumulator jest kompletnie rozładowany to trochę go podładujesz.
Jest to driver z wbudowanym czujnikiem Halla. I wymaga prawidłowej polaryzacji napięcia.
Chodzi mi dokladnie o NAPIECIE .Moze ktos dotarl do materialow dotyczacych jakiegos akumulat. tego typu.
W prymitywnych rozwiązaniach trzeba polegać na tym że grzałka będzie prawidłowo dobrana do napięcia akumulatora i wymaganej mocy. Jeśli to elektronika ma pilnować żeby do niewłaściwej grzałki doprowadzić właściwą moc to musi być trochę skomplikowana, żaden prymitywny sposób ci tego nie zapewni.
Jak podłączę pod silnik do pontonu 12 V, to powinien ten akumulator pokazać na ładowarce prawidłowe napięcie, dobrze rozumiem?
Jeśli użyjemy dioda D3 i rezystor 51k podłączony za rezystorem ograniczającym, uzyskamy kontrolę napięcia prostownika, a nie akumulatora. Dioda D3 też powinna być na lewo od styków przekaźnika, a podłączenie opornika 51k na lewo od tych styków, ale na prawo od opornika Rogr. i diody D3. Dopóki styki są zwarte, do opornika 51k będzie dochodzić takie...
Po podłączeniu akumulatora napięcie utrzymuje się w granicach 13,5v. Natomiast światła świecą po zgaszeniu silnika czyli prąd czerpią z akumulatora. Jeżeli na pracującym silniku masz napięcie 13,5 V to jest to całkowicie prawidłowe. W tej kosiarce jest nieduży akumulator VRLA 20 Ah, więc takie napięcie jest bezpieczne. Natomiast jak światła świecą...
Toyota Yaris III 1,5 Hybryda 2018 problem z PCS i asystentem świateł. Jakie powinno być prawidłowe napięcie akumulatora rozruchowego? Czy ze względu na to że silnik jest hybrydowy, ma trochę inny układ rozruchu, a sam akumulator znacznie mniejszy niż klasyczne to napięcie będzie inne niż std ok 13,5V? Pytam ponieważ rozładował się akumulator do ok 5V....
Schemat prostownika dla ładowania samochodowych akumulatorów 12V. Płynna regulacja prądu od 0 do max. Maksymalny prąd jest ograniczony możliwościami transformatora, diod prostowniczego mostku i tyrystora. Schemat nie ma obrony . http://obrazki.elektroda.pl/4976410100_1... Dodano po 17 Schemat prostownika z obroną od nieprawidłowej biegunowej...
Twoje różnice podczas pomiaru spowodowane są zjawiskiem zwanym gazowaniem. Ot bąbelki gazu tlenu i wodoru podczas ładowania osadzają się na płytach. Czasem wystarczy wstrząsnąć akumulatorem a czasem zamknąć obwód obciążeniem i te bąbelki się odrywają skutkiem czego wzrasta powierzchnia czynna płyt a tym samym napięcie. Prawidłowo naładowany akumulator...
Akumulator jest stary Więc jest bardzo prawdopodobne, że napięcie które masz podczas ładowania jest prawidłowe. Zdobądź sprawny akumulator i przetestuj prostownik, bardzo możliwe że prostownik okaże się dobrym prostownikiem.
Dokładnie jest tak jak piszesz. Gniazdo podłączone jest do akumulatora poprzez bezpiecznik, z reguły 20A. W niektórych autach gniazdo zapalniczki dostawało napięcie dopiero po włączeniu stacyjki, ale obecnie raczej tej opcji się nie spotyka. Jeżeli chodzi o wahania napięcia, to na pewno przy podłączeniu przewodów o odpowiednim przekroju bezpośrednio...
Dodałem rozwiązanie problemu w poście kolegi. Trochę wprawdzie juz minęło od publikacji pytania, jednakże może komuś się przyda.
Jak masz moduł szacowania stanu akumulatora to układ reaguje prawidłowo czyli gdy akumulator jest naładowany to ogranicza napięcie. Moduł można wyłączyć DB i będziesz miał 14.4V non stop.
Tak jest. Miernik ma pokazać prawidłowe napięcie. Jeśli przy mierzeniu napięcia akumulatora samochodowego pokaże 3V zamiast 12 to jest nim coś nie tak. Tylko mierzyć trzeba pewne ogniwa - najlepiej nowe. W samym mierniku bateria też powinna mieć wysokie napięcie.
12.0V to napięcie totalnie zużytego akumulatora, prawidłowe napięcie spoczynkowe akumulatora to około 12.6V.
... drugi akumulator to najlepsze wyjście ... TAK! I nie jest cięższy, ani droższy od prostownika rozruchowego, który musi być zaprojektowany na moc oddawaną ok. 1kW (a dla diesli nawet więcej) Taki "dyżurny" akumulator rozruchowy może być cały czas ładowany buforowo z małego prostownika (do 13,8V), co jest prawidłową wartością napięcia pełnosprawnego...
Jakim napięciem powinno się ładować akumulator? Bo gdy ładuje 15V to akumulator pobiera przy końcu już niecałe pół ampera i po odłączeniu napięcie wynosi 13V. To prawidłowe zachowanie akumulatora. Dawniej można było bez obaw ładować akumulator do napięcia 15,6V, teraz producenci zastrzegają, że przekroczenie 14,4V lub 14,5V powoduje uszkodzenie płyt...
Możesz bez obawy ładować akumulator 16V na wyjściu prostownika to normalne napięcie mierzyłeś je zapewne bez obciążenia po obciążeniu prostownika akumulatorem napięcie spadnie do ok. 12V -13V
Dokładnie, jest praktycznie takie samo, baterie balansują się szyciej. Balanser jest też wskaźnikiem w razie problemów, od razu widzisz która baterią sprawia problemy. Zwykle jedna albo obie diody balansera świecą albo jak masz balanser z pomiarem napięcia widzisz gdzie jest nieprawidłowe napięcie.
Skoro wszystko jest ok i napięcia dobre, auto pali to po co ładować akumulator? Dopóki auto pali, akumulator napięcie trzyma, dać sobie spokój.
Napięcie na tych nowych, nieładowanych akumulatorach 25,4V Napięcie ładowania - w tym drugim prawidłowo działającym i ładującym module 26,1V
Akumulator litowo jonowy 3,6V jest ładowany do napięcia 4,2V, czasem 4,3V. Pojemność większości akumulatorów w rozmiarze 18650 to 2Ah. Do tego warunek, żeby akumulatory były przeznaczone do elektronarzędzi a nie do laptopów. Szukasz akumulatorów wysokoprądowych i takie możesz sobie włożyć zamiast starych. Jeśli połączysz 2 akumulatory równolegle to...
Witam wszystkich. Mam krótkie pytanie dla zorientowanych. Jakie powinno być prawidłowe napięcie i prąd ładowania akumulatora 12v/7,2Ah. Z góry wielkie dzięki.
mierzyłem kiedyś napięcia na prostownikach,zawsze miały napięcie na luzie większe niż po obciążeniu akumulatorem.
Rozumiem że po zapłonie akumulatory są połączone równolegle - to alternator nie jest w stanie przeładować akumulator jak ma prawidłowe napięcie ładowania 14,0 - 14,4 V.
To że się ładował nie świadczy o tym, że jest sprawny. Akumulator często uszkadza się w ten sposób, że pęka mostek pomiędzy celami, pomiar miernikiem pokazuje prawidłowe napięcie bez obciążenia, ale pod obciążeniem prądu brak
Witam, mam pytanie, jakie powinno być napięcie na akumulatorach żelowych: - po odłączeniu ładowarki po godzinie odstania - czy napięcie po godzinie 26,6V jest prawidłowe w przypadku akumulatorów do pracy cyklicznej (w wózku elektrycznym) - czym grozi ładowanie do mniejszego napięcia, jeśli powinno być wyższe niż to 26,6V Chodzi o odpowiednie dobranie...
8,7 V... czy to prawidłowa wartość? Nie, powinno być napięcie akumulatora, gdzieś masz przerwę na przewodzie.
Nowe akumulatory Parkside te z funkcją bletooth na ogniwach 21700 mają realnie wyższe końcowe napięcia ładowania (stara ładowarka nie naładuje ich do pełna). Nie liczył bym, że wsadzili tam dobre ogniwa bo takie wysokonapięciowe są droższe. Moim zdaniem niema sensu obniżać napięcia a elektronarzędzia powinny prawidłowo działać.
Alternator pracuje poprawnie w Twoim Punto. Prawidłowe napięcie ładowania, prawidłowe napięcie akumulatora podczas uruchamiania silnika. Problem może tkwić w nienajlepszej kondycji akumulatora. Jego krótkie rozładowanie niewielkim prądem (radio) powoduje spadek nagromadzonej energii do poziomu, kiedy nie da się już uruchomić auta. Akumulator ma małą...
Jeśli miernik pokazuje prawidłowo gdy mierzysz napięcie akumulatora w samochodzie czy baterii z pilota to chyba nagle nie zmieni zdania przy pomiarze napięć z mostka i nie zrobi Cię w konia , a napis na kościach typu made in coś tam może być błedny. Zdarza się nawet że na układzie pisze inne oznaczenie a jest to coś innego (podruba) Dodano po 2 Dla...
Witam, posiadam Mazdę 6 z roku 2006 roku. W ciągu 4 lat wymieniłem już na drugi akumulator, bo pierwszy był prawdopodobnie niedoładowywany przez alternator. W samochodzie w okresie zimowym w samochodzie załączane jest Webasto. W tym roku kupiłem nowy akumulator. W innym poście, prosiłem kogoś o pomoc w znalezieniu urządzenia, które na bieżąco pokazuje...
Czy klakson podłączony bezpośrednio do akumulatora działa prawidłowo? 85 i 86 to cewka przekaźnika. Musisz podać na nią napięcie z akumulatora za pomocą szeregowo włączonego przycisku. To jeden obwód. Drugi obwód to akumulator, styki robocze 30 i 87 przekaźnika i klakson. Wszystko w szereg. Pokazany bezpiecznik dajesz dodatkowo w szereg z akumulatorem.
Na początku gdy sprawdziłem napiecie akumulatora na wyłączonym silniku bez świateł i niczego było 12,5V... Włączyłem światła mijania i czekam 6 min...mierze napiecie...spadło do 12,1 V ...wyłączam światła i odpalam...zakręcił rozrusznikiem i nic. Nie odpalił. Chwile później napięcie wróciło do 12,5 V próbuje odpalić i znowu nic. Tym razem nie zakręcił...
Oczywiście że możesz , jak i inne telefony także. Telefony mają wbudowane układy stabilizacji ładowania i pobiorą tyle prądu ile im potrzeba do naładowania akumulatora. Napięcie jest jak najbardziej prawidłowe.
Witam Do jakiego max napięcia można wyładować akumulator 12V 35Ah? Przyjmuje się ,że do 11,80V poniżej tej wartości się zasiarczy. Prawidłowe napięcie akumulatora to powyżej 12,50V czy mam rację? Chodzi mi o akumulator bezobsługowy w którym nie da sie mierzyć gęstości elektrolitu jedynie to napięcie i oczko powie jak naładowany:D Jak napięcie spadnie...
bo widziałem filmiki z prostownikami samoróbkami gdzie napięcie z transformatora szło bezpośrednio na mostek Graetza i z niego wychodziło np 14V bezpośrednio na klemy.. bez żadnych filtrów, kondensatorów i napięcie było stałe a nie że pulsowało od 0 do 14V Czyli nadal nie rozumiesz. Natomiast w Twoim prostowniku napięcie powinno pulsować od zera do...
Dzień dobry na wstępie chciałbym powiedzieć, że jestem zielony w kwestii elektroniki i potrzebuje pomocy. Jest oto regulator napięcia który został uszkodzony przez wadliwy akumulator. Prawidłowe napięcie akumulatora to 16.8v ( 4 ogniwa 18650). Uszkodzony element ze zdjęcia pod literka D z kwadracie z paskiem. Wyglądało jak dioda zenera (czarna beczka...
Napięcie 14,4V to prawidłowe napięcie ładowania.
Podepnę się pod temat i zapytam fachowców: samochód seicento i silnik rozgrzany czy to jest prawidłowe napięcie ładowania akumulatora? jak mam wyłączone światła, dmuchawe to jest ok 14,1 jak włączę światła i dmuchawę to spada do ok 13,5 ale jak podkręcę obroty silnika to wzrasta stopniowo do ok. 14.2 czy tak jest ok.?
więc napięcie podawane od akumulatora jest prawidłowe Błędne stwierdzenie, skoro podczas gdy wzmacniacz jest podłączony do akumulatora na zaciskach +12V i GND wzmacniacza masz 4V świadczy to o uszkodzeniu przewodów pomiędzy akumulatorem a wzmacniaczem. Sprawdź bezpiecznik przy akumulatorze od wzmacniacza i połączenie masy wzmacniacza.
Na początek sprawdź jaki jest napięcie na akumulatorze przed ładowaniem, następnie podepnij ładowarkę i ponownie sprawdź jakie jest napięcie, jeśli się nie zmienia to masz uszkodzone ładowanie baterii. Daj znać jakie masz pomiary. A to, że ładuje telefon to osobny obwód. Załącza się na chwilkę zaraz po podpięciu ładowarki i gaśnie to oznaka ,że napięcie...
Moduł na klemie minusowej prawidłowo podpięty, Złącze z BSI nie zaśniedziałe? Możesz sczytać napięcie akumulatora?
Pod AUX lub OUT. Podłączenie bezpośrednio pod akumulator jest niewskazane z kilku powodów: - przy długim braku zasilania sieciowego akumulator będzie rozładowywany do zera i się zniszczy - nadajnik GPRS będzie podkradał prąd ładowania akumulatorowi co spowoduje wolniejsze ładowanie akumulatora - testy akumulatora wykonywane przez centralę będą zaniżone...
Podłącz zwykły woltomierz do akumulatora(na zgaszonym silniku)napięcie powinno wynosić ok 11,0-12,0V.Odpal silnik, jeżeli w trakcie odpalania napięcie spadnie poniżej 9V to znaczy że akumulator jest rozładowany. Po odpaleniu (na umiarkowanych obrotach) napięcie na akumulatorze powinno wynosić ok 14,4V (alternator ładuje prawidłowo).
w jaki sposób ustalić w jakim momencie mój aku jest na ładowany? Nie mam przyrządu do pomiaru gęstości elektrolitu. Da się ustalić tak jak w aku żelowym, że gdy prąd spadnie poniżej pewnego poziomu aku już jest na ładowane? Akumulator zasadniczo uznaje się za naładowany gdy napięcie na jego zaciskach osiągnie 14,4 V. 3 - jakim napięciem mam ładować...
Czy ładowarka aktywuje prawidłowe napięcie dopiero po włożeniu akumulatora? Czy to napięcie jest prawidłowe w stanie spoczynku ładowarki? Niestety nie posiadam takiego akumulatora ,więc ciężko mi to sprawdzić samemu. Proszę o pomoc. Przyłóż jakiś odbiornik, na przykład żarówkę do wyjścia ładowarki, i wtedy zmierz jakie napięcie jest na zaciskach.
Jak bym miał wyciąć te środkowe części? Zależy jakie masz narzędzia... Jakie zadanie pełni to wycięcie? Jeśli jest ono niezbędne do prawidłowego działania, to można to wykonać. jeśli jest pomijalne, nie widzę potrzeby do dodatkowej pracy. Musisz bobie sam odpowiedzieć na pytanie.
Obserwuję ponieważ wydaje mi się dziwne że akumulator spada poniżej 12V i to w ciągu kilku godzin.Wystarczy że postoi 2-3 godziny i już jest 12,15V a po kolejnych kilku godzinach poniżej 11,90V.Podobno prawidłowe napięcie akumulatora wynosi ponad 12V i takie powinno się utrzymywać.Dlatego pytam was czy to już koniec tego akumulatora i czy warto rozejrzeć...
Niestety ale pomiar jest chyba prawidłowy, bo po podłączeniu do akumulatora napięcie to ~12V, więc prawidłowe akumulatora, a powinno być większe.
Szybko przebiegający proces ładowania i nadmierne grzanie się akumulatora podczas ładowania to typowe objawy jego zasiarczenia. Swoją drogą roczny akumulator po jednokrotnym głębokim rozładowaniu nie powinien paść. Prawidłowe napięcia pracy akumulatora powinny zawierać się w granicach 10,8 - 14,7V. Zmierz jakie masz Ty, załóż akumulator do samochodu...
... Uważam, że areometr to podstawa.. I co on da w takim przypadku jak w załączniku? https://obrazki.elektroda.pl/1185434100_... To nie problem. Wystarczy aby akumulator zaczął gazować to elektrolit się wymiesza. Problem stratyfikacji występuje głównie przy akumulatorach, które ładuje się do granicy gazowania. Dla tych, które pod koniec...
Tam jest to chore sterowanie ładuje podczas jazdy i hamowania silnikiem. Akumulator wytrzymuje 3 lata
https://obrazki.elektroda.pl/8441091500_... Jak widać posiada elektronikę i prawdopodobnie podaje napięcie dopiero po wykryciu prawidłowo podłączonego akumulatora i nie za mocno rozładowanego. czyli prawidłowo jest brak napięcia na wyjściu bez podłączonego akumulatora. Sprawdź podłączając akumulator. Czy napięcie na akumulatorze wzrośnie...
Prawidłowe napięcie akumulatora w stanie spoczynku wynosi 12.60V natomiast prawidłowe ładowanie przy którym nie występuje intensywne gazowanie powodujące wytrącanie masy czynnej z płyt wynosi 14.4V. Co do ładowania prostownikiem to napięcie 16 volt na akumulatorze jest napięciem końcowym przy którym należy natychmiast odłączyć prostownik gdyz akumulator...
Alternator nie ma żadnego ładowania! Ładowanie dotyczy akumulatora. Prawidłowo działajacy alternator w instalacji, w której jest sprawny i naładowany akumulator, przy najwyższych obrotach powinien utrzymywać napięcie nie wyższe, niż 14,4V przy braku poboru prądu przez większe odbiorniki. Napięcie będzie się zmieniać w zależności od obrotów silnika i...
Skoro w normie i jest w serwisie to niech go naładują do pełna i przy odbiorze sprawdzisz, albo Ci pokażą sami. Po naładowaniu powinieneś mieć blisko 14V, o ile prawidłowo ładujesz i ładowarka jest sprawna.
prawidłowe napięcie drugiego akumulatora Gdzie ty w Sprinterze masz drugi akumulator? Odnosnie tematu: po kilku nieskutecznych próbach odpalenia sterownik się blokuje i trzeba zacząć od odblokowania sterownika komputerem serwisowym. Inaczej nie wystartuje nawet przy sprawnym ukladzie.
To ją odłącz. LED2 jest tylko do sygnalizacji czy jest prawidłowo podłączony pakiet akumulatorów (polaryzacja). Jak nie mylisz się przy podłączaniu akumulatora, + do +, - do -. to ta dioda jest zbędna. Zasilacz 13.8V. To za niskie napięcie zasilania aby prawidłowo naładować pakiet akumulatorów 1.2V NiMH połączonych szeregowo tą ładowarką. Zasilacz min....
Podaj typ od spodu szczoteczki. Przeważnie jest w nich jeden akumulator ale raczej rzadko wysiada. Przeważnie pada elektronika :(
1/ prostownika nie podłączałem do akumulatora, woltomierz włączałem "na luzie" w zaciski /żabki. Dodam tylko od siebie, że wiele prostowników rosyjskich nie ma napięcia na wyjściu i stąd może być ten problem. Napięcie pojawia się dopiero, gdy zostanie prawidłowo podłączony akumulator. Bez akumulatora woltomierz nic nie pokaże. Dodanie kondensatora...
Akumulatory na pewno na dobre napięcie? Jest zacisk Bat+ i Bat-. Zachowana została polaryzacja? Akumulatory sprawdzone, napięcie prawidłowe (100V każdy jeden z 4 modułów), polaryzacja zachowana.
Tak prawidłowo , gniazdo nr1 to wyjście napięcia zmiennego
Jeżeli alternator jest sprawny, to bez względu na obroty ładowanie powinno być takie samo. Napięcie 14,4 to napięcie wręcz książkowe. Akumulator raczej wybuchł sam z siebie, wada fabryczna. Ostatnio coraz więcej trafia się wadliwych, gdyż jak wiadomo- teraz patrzy się na ilość, nie na jakość. Futura ogółem uchodzi za najawaryjniejszy akumulator Centry....
Dzięki ale potrzebuje napięcie na wyjściu transformatora sieciowego ;) Żeby prawidłowo ładował akumulatory
Napięcie akumulatora prawidłowe, jest prawie nowy. Nie wiem jaki ma wpływ napięcie akumulatora kiedy silnikiem kręci mocno.
Dokładnie.Ładowanie prawidłowe
1 Akumulatory AGM 120 Ah PowerPlus Leisure Battery 4 sztuki. Nie możliwe by drugi inny komple t innego producenta był trefny. Witam. Nie musi być trefny, wystarczy że będą mieć minimalnie inną pojemność i wszystko będzie również minimalnie inne. Pisałeś że masz cztery identyczne akumulatory, więc ja chyba czegoś nie rozumiem. To wymieniałeś na inne...
Kolega chciał napisać 4,1V na akumulator. Masz 4 akumulatory połączone szeregowo, więc napięcie przetwornicy ustawiasz na 4x4,1V=16,4V. Prąd 0,75A jak najbardziej jest prawidłowy, gdyż w szeregowym połączeniu akumulatorów prąd jest jednakowy dla każdego akumulatora. Więcej informacji w danych katalogowych akumulatorów - prąd ładowania, napięcie końcowe,...
Witam, Mam problem z naczepowym agregatem chłodniczym Carrier Maxima 1300 w trybie pracy "start-stop". Agregat nie wyłącza silnika po osiągnięciu zadanej temperatury z powodu niskiego napięcia widzianego przez sterownik. Alternator ładuje prawidłowo, napięcie na klemach akumulatora w czasie pracy silnika wynosi ok. 14,4 V, natomiast na wyświetlaczu...
Kliknij na napis (pod rysunkiem) 34063A.pdf (link podałem poprzednio) i poczytaj sobie. Skoro się nie znasz oddaj sprzęt do naprawy bo narobisz jeszcze wiekszej szkody, a odbierając z naprawy zapytaj się jak to prawidłowo podłączyć. Te odrobinę wyższe napięcie z akumulatora napewno nie uszkodziło tego układu. Pozdrawiam Adam
Bo przecież na regulacje napięcia w alternatorze nie wpływa temperatura ? Wpływa ale chyba nie we wszystkich alternatorach Najnowsze auta regulują napięcie ładowania, zależy to od wielu czynników, jednak nie wiem czy od temperatury też. . Starsze też (wyższe napięcie ładowania gdy zimno i niższe gdy ciepło) W mojej Skodzie od 2003 roku. jaki czas mniej...
Nie łapię czemu to, co na 4 cyfrach pokazuje Przeczytaj jeszcze raz #8 Wyświetlacz 4cyfrowy wyświetli 12,80, a wyswietlacz5cyfrowy 12.800 i stąd takie nie inne wartości. Gdy dodam te 0.5% jw, będzie 12.51*0.5/100 + 0.03 = 0.09255 (0.09V) Czy to jest tak właśnie? Tak to się liczy. Z tym że nie przyjmujesz że jest to zawsze taka sama maksymalna wartość....
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Witam Końcowe napięcie rozładowania jest podawane dla pojedynczego ogniwa. 4 szt. połączone szeregowo będą miały napięcie 4 razy większe, więc 3,2V-4V.
Spróbowałem żeby sprawdzić osobiście prąd nie jest zbyt duży wbrew pozorom a jak skorygujesz napięcia bo mało prawidłowe podałaś to już będziesz wiedział o co chodzi.
Toyota od zawsze kombinowała niepotrzebnie z tymi układami ładowania i alternatorami. W tym modelu ładowanie jest sterowane przez ECU (PCM). Moduł w alternatorze stanowi jedynie „końcówkę mocy” która steruje uzwojeniem wzbudzenia. Masz wejście PWM i wyjście DFM. Nie ma możliwości sprawdzenia temperatury alternatora, ponieważ nie masz inteligentnego...
Tuż po wyjęciu padniętego akumulatora z auta napięcie wynosi 12,67 V, czyli o dziwo książkowe 100% naładowania. To wskazywałoby, że akumulator nie ma już książkowej pojemności stosunku do tej na nalepce.
Szukasz "dziury w całym". Napięcia jak najbardziej prawidłowe.
Przy odłączonym prostowniku wskazówka jest na pozycji full tak jak na tym zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/1788826000_1... Czy Wy wszyscy myślicie? Pozycja "pełny" oznacza brak poboru prądu, czyli przy wyłączonym prostowniku jest raczej logiczna. Rysunek pustego akumulatora oznacza maksymalny pobór prądu, zatem ten wskaźnik jest...
Co za debil robił ten wykres, paradoksalnie za małe napięcie też jest szkodliwe dla żarówek halogenowych. To jest dobre-"optymalne napięcie instalacji to 13,2V". Jak będziesz tyle miał i pojedziesz z reklamacją na akumulator to psem poszczują :lol:
Kupiłem prostownik CLASS750 prostownik z rozruchem START 700A. Mierzę napięcie bez obciążenia, pokazuje mi od 9 do 11 V, w zależności od położenia przełącznika. Dlaczego jest takie niskie? Czy to prawidłowe napięcie? Po podłączeniu akumulatora pokazuje coś koło 13v.
Rozkręć, zobacz, na jakich elementach, układach jest zbudowany prostownik. Wtedy będzie można dalej gdybać. Dokładanie przetwornic podwyższających/obniżających prawdopodobnie nie poprawi funkcji prostownika, o ile w ogóle będzie możliwe. Napięcie ładowania 14,2 V jest jak najbardziej prawidłowe. Pozostawienie na dłuższy czas podłączonego prostownika...
Panowie, czy napięcie ładowania akumulatora AGM 70Ah Varta 15,2V jest poprawne. Zwykle w systemach Start-Stop są akumulatory VRLA (AGM) - nie wiem czy w Twoim wozie taki system jest, choć w sumie to bez znaczenia. Z tego powodu, że system ten często doprowadza do głębokiego rozładowania akumulatora, możliwość uzupełnienia ładunku przy napięciu ładowania...
Po podłączeniu do rozładowanego akumulatora napięcie jest prawidłowe.
napięcie akumulatora prawidłowe prawidłowe wartości akumulatora prawidłowe ładowanie akumulatora
sterownik ekran nvidia windows trzeszczy sopran schemat kontrolki rezerwy paliwa
IMU w dronie FIMI A3 - kalibracja i problemy Gdzie kupić moduł IMU do drona FIMI A3?