Możliwe że czujniki są na amortzatorach na których opiera się bęben i mierzy ich tam nacisk/wychylenie obciążonego bębna. Znalazłęm info że żeby pralka prawidłowo odczytała obciążenie należy ładować wsad dopiero po włączeniu pralki i ustawieniu programu. Jeśli załadujemy pranie przed włączeniem pralki to możliwe że pralka odczyta zerowe obciążenie....
Może uszkodzone łożysko spowodowało mechaniczne uszkodzenie czujnika ABS koła? Co łożysko miało by do czujnika ABS? Nawet nie są obok siebie przecież... Co o tym myślicie, co mogło zawieźć? Bezpieczniki, jakiś moduł, czy to wina tego łożyska? (at)marianoitaliano096 z takich podstawowych rzeczy do sprawdzenia to zobacz jakie masz ładowanie akumulatora...
Witajcie. Pacjent Honda Jazz 2004r. 1.3i-dsi jakiś czas temu brak prawidłowego ładowania pod obciążeniem odbiornikami. Po wymianie alternatora na używany, regenerowany identyczny model, ładowanie, na biegu jałowym przy włączonych wszystkich odbiornikach 14,4-14,6V. Natomiast na desce rozdzielczej po odpaleniu silnika caly czas świeci się kontrolka ładowania....
Zasilacz podaje +19,6V bo jest nieobciążony. Pytanie czy po podłączeniu obciążenia jest nadal +19V? Jeśli nie będzie - masz uszkodzony zasilacz, jeśli bo obciążeniu napięcie jest prawidłowe, szukaj uszkodzenia w laptopie - układ ładowania akumulatorka (ale to już nie ten dział).
Np. taki: 3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym). mostek-prostowniczy-1000v-50a-prostownik... Prawdopodobnie masz uszkodzoną jeszcze jedną diodę. Transformator toroidalny jest dość wydajny prądowo, jeżeli poprzedni...
To że się ładował nie świadczy o tym, że jest sprawny. Akumulator często uszkadza się w ten sposób, że pęka mostek pomiędzy celami, pomiar miernikiem pokazuje prawidłowe napięcie bez obciążenia, ale pod obciążeniem prądu brak
To zrób prawidłową diagnostykę ładowania - pod obciążeniem.
Ładowarki dają tyle bez obciążenia. Prawidłowo naładowana bateria posiada mniej-więcej 4.2V, więc takie napięcie ustawiasz. Prąd ładowania nie większy niż 0.5A i bateria powinna powinna się dobrze ładować
Do zakończenia procesu rozładowania wykorzystaj komparator. Będzie on sterował kluczem (tranzystor, przekaźnik) włączającym sztuczne obciążenie (rezystor). Myślę, że powinieneś obejrzeć notę katalogową układu U2400B. Układ rozładowuje akumulatorki, a później je ładuje.
Świeci kontrolka ładowania, mimo prawidłowego ładowania. Pali się nawet po wyłączeniu stacyjki (non stop ). Gdzie szukać przyczyny? Ładowanie przy obciążeniu 13V.
Nie trzeba ich aż tak męczyć. Wystarczy kilka razy na moment je zdrowo obciążyć.
No to zwiększ naciąg tego paska. Przy nieobciążonym alternatorze nie ma prawa się ślizgać (przy obciążonym zresztą też). Prawidłowo napięty pasek powinien ugiąć się maksymalnie 10 mm pod naciskiem palca (naciąg paska należy sprawdzać w połowie odległości między kołami pasowymi).
Okej, to jedyne co mi przychodzilo na myśl W bardziej rozbudowanych kontrolerach wystepuje jeszcze ograniczenie prądu ładowania akumulatora, jesli obciązenie podłączysz do akumulatora bezpośrednio to też działać będzie nieprawidłowo, niepotrzebnie ograniczając prąd.
Jeśli prawidłowo dokonałeś pomiarów, to może być do wymiany lub przelutowania gniazdo zasilania. Ewentualnie zasilacz może być uszkodzony i pod obciążeniem napięcie siada. Sprawdź na innym zasilaczu.
Nie wiem czy wartość 13.9V jest prawidłowym napięciem ładowania ,przy obciążeniu jak światła,dmuchawa itp.W octavi znajomego jest podobnie ale proszę o wypowiedzi fachowców.Przy okazji jak dobrać akumulator do alternatora 70A oraz 90A.Dziękuję za porady.
Pod AUX lub OUT. Podłączenie bezpośrednio pod akumulator jest niewskazane z kilku powodów: - przy długim braku zasilania sieciowego akumulator będzie rozładowywany do zera i się zniszczy - nadajnik GPRS będzie podkradał prąd ładowania akumulatorowi co spowoduje wolniejsze ładowanie akumulatora - testy akumulatora wykonywane przez centralę będą zaniżone...
Możesz bez obawy ładować akumulator 16V na wyjściu prostownika to normalne napięcie mierzyłeś je zapewne bez obciążenia po obciążeniu prostownika akumulatorem napięcie spadnie do ok. 12V -13V
Na razie nic nie ruszaj. Za wysokie napięcie lądowania jest właśnie spowodowane zimnem. Zimny regulator napięcia ma większą tolerancje błędu. Gdy temperatura wzrośnie od silnika bądź samego alternatora napięcie masz właściwe. Miej rękę na pulsie i kontroluj sytuacje. Ale zapewne gdy temperatura otoczenia wzrośnie to i ładowanie po uruchomieniu wróci...
Ładowanie tylko dodatkowego akumulatora a brak ładowania po podpięciu całej instalacji... samochodu Z tekstu autora nie wynika to jednoznacznie, mógł być podpięty drugi akumulator po odłączeniu plusa alternatora od instalacji samochodowej a mógł być wpięty równolegle bez odłączania altka od instalacji. Dodano po 3 Akumulator w bagażniku, zatem obciążenie...
Witam klient zgłasza sporadyczny problem z kontrolką ładowania. Zielony przebieg jest to sterowanie alternatora z ecm. Zdjęcie nr.2 przedstawia pełne obciążenie alternatora. Moje pytanie czy sygnał z ecm jest prawidłowy? Brak prawie modulacji pwm przy pełnym obciążeniu jak i bez obciążenia generalnie alternator ładuje na chwilę obecną. https://obrazki.elektroda.pl/1476290500_...
Wszystko w porządku jak obciążysz akumulatorem który ma byc ładowany , napięcia pokażą się prawidłowe.
A pomiary kolega wykonywał pod obciążeniem czy bez obciążenia ? Włącz światła nadmuch i np podgrzewanie szyby i wtedy wykonaj pomiar . Jeśli lampka świeci to coś jest nie tak mogą być uszkodzone diody w alternatorze ,może być wina regulatora bądź szczotek .
Ale przede wszystkim jakoś nie mogę znaleźć: CO TO ZA MOTOCYKL? W mz nie ma wirującego magnesu. Jest twornik zasilany prądem. Stefanek1: 9 - 10 V to dość nietypowe napięcie jak na pojazd. 6 V jest jak najbardziej prawidłowe jeśli utrzymuje się pod obciążeniem. Osobne uzwojenia zapłonowe występują w przypadku iskrownika lub zapłonu tyrystorowego (np....
Nie, nie odłączyłem akumulatora w czasie pracy silnika. Alternator bez obciążenia pokazywał 14,4 V. Pod obciążeniem 13,8 V. Pytam również o wzbudzenie, gdyż nie wiem, czy jest prawidłowe napięcie.
Wygląda jakbyś nie miał ładowania, silnik odpali ale po chwili dojdzie jakieś dodatkowe obciążenie i akumulator pada. Akumulator też może być uszkodzony i kiedy regulator zaczyna ładować to wzrasta rezystancja wewnętrzna co dodatkowo powoduje nieprawidłową pracę regulatora napięcia.
Te buczenie słyszalne jest bez obciążenia tz. bez podłączonych akumulatorów. Czy regulacja w tym prostowniku działa prawidłowo ? Zawsze myślałem, że pokrętło to służy do regulowania natężenia prądu przy stałym napięciu ładowania (12V), ale po pomiarach wyszło, że pokrętłem zmienia się napięcie.
Twoje różnice podczas pomiaru spowodowane są zjawiskiem zwanym gazowaniem. Ot bąbelki gazu tlenu i wodoru podczas ładowania osadzają się na płytach. Czasem wystarczy wstrząsnąć akumulatorem a czasem zamknąć obwód obciążeniem i te bąbelki się odrywają skutkiem czego wzrasta powierzchnia czynna płyt a tym samym napięcie. Prawidłowo naładowany akumulator...
Nie, kabelek jest wlutowany prawidłowo. Po obciążeniu żarówką 5W/12V żarówka mruga, zasilacz cyka, a przebieg napięcia jest trójkątny. Sprawdziłem pojemność obu kondensatorów po stronie niskiego napięcia i są prawidłowe (ok. 1000uF).
napięcie wskazuje 12-12,60 V Mało, powinno być koło 14-14,5V podczas pracy silnika i sprawnego alternatora. Te wartości co podałeś to powinien mieć aku bez ładowania i obciążenia.
Działanie regulatora było prawidłowe, wyższe napięcie ładowania było spowodowane korektami temperaturowymi komputera.
To, że zasilacz buforowy można obciążyć prądem 9A nie oznacza że prąd ładowania jego akumulatora tyle wynosi. Tam pisze, że prąd ładowania wynosi 9A minus prąd pobierany przez podpięte odbiorniki co wskazywałoby na ogranicznik prądu na poziomie 9A. W takim przypadku przy prawidłowo działającym zasilaczu bezpiecznik 10A jest właściwy. :| Jeżeli jednak...
Po podłączeniu akumulatora napięcie utrzymuje się w granicach 13,5v. Natomiast światła świecą po zgaszeniu silnika czyli prąd czerpią z akumulatora. Jeżeli na pracującym silniku masz napięcie 13,5 V to jest to całkowicie prawidłowe. W tej kosiarce jest nieduży akumulator VRLA 20 Ah, więc takie napięcie jest bezpieczne. Natomiast jak światła świecą...
Wstaw do rządka poszukiwania Google- przyczyny uszkodzen akumulatora ( napisz typ )- i otrzymasz setki , albo i tysiące odpowiedzi . Należy pamiętać - przyczyna 95% wypadków uszkodzenia akumulatora - nieprawidłowa eksploatacja. Oddzielne typy akumulatorów mają efekt pamięci (Ni-Cd , Ni-Mh, Li-Ion). Jeśli włączysz nie do końca rozładowany akumulator...
Przed uruchomieniem samochodu na kable akumulator był rozładowany do zera napięcie na nim wynosiło 3v po odpaleniu na kable wzroslo ono do 12.5 v wiec musi byc jakies ładowanie tylko dlaczego takie slabe I dlaczego z takim spadkiem? Kontrolka ladowania swieci przy nie uruchomionym silniku po uruchomieniu prawidłowo gaśnie.
Dziękuję za konstruktywną odpowiedź. W garażu nie przewiduję stacji ładowania i dużego obciążenia. Chodzi mi tylko , czy przy takim dobraniu przewodu i C20 w rozdzielnicy domowej jest prawidłowy.
Sorry, że tak późno odpisuje, ale miałem strasznie mało czasu. Regulator jest produkcji polskiej. Z tego co wiem to był montowany w polonezach i dużych fiatach. Ładowanie jest, ale żeby było prawidłowe trzeba obciążyć alternator. Bez załączonych odbiorników na biegu jałowym jest 13,4V a na wyższych obrotach ok 16V. Klient jeździ i nic się nie dzieje....
Kol. Hektar Zahler masz bardzo dziwny sposób tłumaczenia, trudno zrozumieć o co chodzi, ale masz rację:bezpiecznik i amperomierz mogą być uszkodzone. Bezpiecznik może mieć przerwę, a amperomierz przerwę albo zwarcie lub jest stopiony i dlatego nic nie wskazuje. piotreek102 napisz dokładnie, w jaki sposób stwierdziłeś że prostownik nie ładuje bo pomiary...
Przecież trzeba ten prąd jakoś wepchnąć do tego akumulatora. Pod koniec ładowania, z podłączonym akumulatorem, napięcia 15/30Vsą normalne i prawidłowe.
Natomiast po odłączeniu baterii napięcie na wyjściu ładowarki skacze w zakresie kilku, kilkunastu voltów. Z czego to wynika że ładowarka daje prawidłowe napięcie tylko pod obciążeniem? Najkrócej mówiąc bez wdawania się w szczegóły. Jest to ładowarka inteligentna. Obecne ładowarki do akumulatorów samochodowych bez ich podłączenia do akumulatora mają...
Jakim napięciem powinno się ładować akumulator? Bo gdy ładuje 15V to akumulator pobiera przy końcu już niecałe pół ampera i po odłączeniu napięcie wynosi 13V. To prawidłowe zachowanie akumulatora. Dawniej można było bez obaw ładować akumulator do napięcia 15,6V, teraz producenci zastrzegają, że przekroczenie 14,4V lub 14,5V powoduje uszkodzenie płyt...
Przecież jest to prawidłowe zachowanie alternatora.
mierzyłem kiedyś napięcia na prostownikach,zawsze miały napięcie na luzie większe niż po obciążeniu akumulatorem.
Mam problem podczas mierzenia napięcia na cewce ładowania simsona s51 12V pokazuje 150V na obrotach jałowych bez obciążenia. Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Nie podłączasz żarówki 230V tylko 12V. Jeżeli na wolnych obrotach świeci, podczas dodawania gazu się rozjaśnia to wszystko jest dobrze. Pod Elbę...
Przy magazynie i ustawieniach manualnych bez komunikacji powinien dostosować się do ustawień magazynu w inwerterze dając niewiele wyższe napięcie doładowania a nie maksymalne. Czyli jak ma napięcie naładowania cel ustawione w bms np. 3.45V ( 55.2V ) to w inwerterze na manualu nie więcej jak w granicach 55.4-55.8V, to gwarantuje prawidłowe działanie...
problem rozwiązany, w aucie nie był zamontowany przewód masowy pomiędzy blokiem silnika a karoseria i po prostu alternator nie miał prawidłowej masy... co ciekawe usterka była najprawdopodobniej od 6 lat i tak auto wyjechało z fabryki. Auto faktycznie ma sterowanie alternatorem z ECU, amperomierz jest na klemie akumulatora, ale nie wydaje mi się aby...
Sprawdziłem całą baterię Jak ją sprawdziłeś? Wzrokowo? Ogniwa testuje się pod obciążeniem oraz sprawdza się IR. Bez tego nic nie wiesz o ogniwach.
Z tym, że chyba wtedy dioda Szotkiego jest bardziej obciążona prądem - dochodzi obciążenie od odbiorników. A moze ja nic nie rozumiem? Tutaj jest pewien drobny szczegół. Otóż w dobie projektowania takich motocykli konstruktorzy nie przewidzieli jazd miejskich, z włączonym ciągle światłem mijania oraz niemal ciągle używanym światłem stopu (21W !), przez...
Oryginalnej ładowarki od SE mam podłączona płytę gł do niej i do niej także baterie od xperi. Na 100% ładuje bo od k800i naładowała. Napięcie na ładowarce = 5,3V gdy nie jest obciążona. Więc prawidłowe. Jeśli chodzi o ładowarkę micro USB to także oryginał. Na baterii od k800i pokazywała xperia pomarańczową diodę więc ładował.
Ja pod pojęciem nie ruszał rozumiem to że bym nie ingerował we "wnętrze". Podłączył bym obciążenie znamionowe tzn 0,1 pojemności i kontrolując napięcie na zaciskach -doprowadził bym do napięcia ok 10,5V a następnie rozpoczął ładowanie prądem np 0,05G aż do osiągnięcia napięcia 13,8-14V i to wszystko. Można w ten sposób zorientować się w przybliżeniu...
Światło stop nie świeci się cały czas? Prąd 4 A zgadzałby się z mocą dwóch żarówek w tylnej lampie. DIODE to po prostu dioda. Są one używane w systemie blokady zapłonu i/lub rozruchu przy rozłożonej stopce bocznej. Jak zmierzyłeś te niestabilne ładowanie? Akumulator jest w prawidłowej kondycji? Pojemność, rezystancja wewnętrzna, napięcia w trakcie ładowania?...
Dokładnie jest tak jak piszesz. Gniazdo podłączone jest do akumulatora poprzez bezpiecznik, z reguły 20A. W niektórych autach gniazdo zapalniczki dostawało napięcie dopiero po włączeniu stacyjki, ale obecnie raczej tej opcji się nie spotyka. Jeżeli chodzi o wahania napięcia, to na pewno przy podłączeniu przewodów o odpowiednim przekroju bezpośrednio...
Mam bardzo niskie napięcie ładowania max 13.40V. Ile powinno wynosić prawidłowe napięcie przy obciążeniu na biegu jałowym? i co może być przyczyną tak niskiego napięcia? Pasek klinowy jest troche luźny ale czy przez to może być aż tak niskie ładowanie?
obciążony 14.2 nie obciążony 14.3 aku ma z 4 lata
przyczynysa 2: pierwsza przyczyna jest to przkroczenie napiecia znamionowego jakie jest dopuszczalne dla prawidłowej pracy kondensatorow. druga sparawa to zmiana polaryzacij kondensatora. jesli podłączymy go odwrotnie niz na nim pisze to kondensatorek puchnie lub gwałtownie wybucha. Jest jeszcze 3-cia możliwość którą należy brac pod uwagę szczególnie...
Problem może być w tym, że nie poprawnie wymierzyłeś napięcie po mostku . Wskazałeś napięcie 18,5V, lecz nie wziął pod uwagę że to napięcie jest impulsami częstotliwością 100Hz i woltomierz pokazuje nie prawidłowe znaczenie. Napięcie po mostku powinno być Uwej x 1,41 . W tym łatwo przekonać się jeśli na wyjście mostku włączyć kondensator, pojemność...
Tak, mierzyłem i wskazania przy obciążeniu są następujące : 14,3-14,7V
Silnik krokowy do czyszczenia (a zapewne już do wymiany). Ładowanie też wypada sprawdzić miernikiem. Winno zawierać się w przedziale 14-14,4V mierzone pod obciążeniem czyli na włączonych światłach a wartości winny być w miarę stabilne. Jeżeli będą skokowe (np. 14,1-14,4-14,0-14,3 itp) regulator altek do speca bo albo regulator zdechł albo diody prostownicze....
Podejrzewam, że chiński odpowiednik oryginalnego zasilacza, tylko w teorii posiada takie same parametry. Sądząc po wykonaniu - a kilka już rozbierałem, to bardzo możliwe że ma mniejszą wydajność prądową i po prostu wolniej ładuje się akumulator. Delta robi akurat bardzo dobre zasilacze i nie doszukiwałbym się tutaj przyczyny, tym bardziej, że laptop...
Po czytałem już trochę tutaj o ładowaniu aku ale za mało informacji uzyskałem. Na ten temat napisano już mnóstwo, tylko trzeba to czytać z krytycznie, bo dużo mitów na ten temat też napisano . Pod obciążeniem żarówki nap na jego zaciskach wynosi 11.3V wydaje mi się ciut mało. Natomiast gdy odłącze żarówkę nap skacze do 20V. Więc radzę do prostownika...
12 V 6Ah oznacza to że akumulator ma 6 amperogodzin pojemności.Inaczej mówiąc możesz pobierać prad I=0.6A przez 10 godzin lub I=1.2A przez 5 godzin itd.Jest to podejście teoretyczne gdyż w praktyce bierzemy pod uwagę 10 godzinny prąd rozładowania.Pomijamy tu sprawność.To znaczy że dla 12V 6Ah prawidłowym max obciążeniem jest prad I=0.6A przez 10 godz.Jest...
Na początek warto przywrócić chłodzenie. Blue screen może być wywalany również w przypadku przekroczenia temperatury. W BIOSie na ogół nie ma aż takiego obciążenia, aby się wyłączał, natomiast przy ładowaniu systemu jest. Uszczerbek w finach radiatora nie wpływa w znaczący sposób na jego sprawność. Czy radiator się nagrzewa? Czy jest prawidłowo zamontowany...
Odlutowałem baterię i podłączyłem do płyty głównej sztuczne obciążenie. Przy podłączonej ładowarce napięcie ładowania baterii jest prawidłowe (4,15V), natomiast nie można było wyciągnąć więcej niż ok. 60mA. Gdzie tu może leżeć problem?
Nie popadajmy w skrajności. Alternator w samochodzie daje około 13.5 V, takie też powinno być napięcie ładowania z prostownika. Radio to powinno wytrzymać. Poza tym nie słyszałem aby padło radio przy awarii regulatora napięcia. U mnie na przykład wytrzymało jakieś 18V, a akumulator nie (zagotował się). A jeżeli chcesz mieć 100 % pewności że nic się...
Witam na forum. Mam akumulator żelowy do naładowania 6v 4,5ah. Nie mam do niego specjalnej ładowarki. Wpadłem na pomysł by ładować go z zasilacza atx, podłączając pod minus 5v a pod plus 12v, Co dało by różnice napięć około 7v. Czy prąd nie będzie za duży? Czy trzeba go ograniczać? Czy napięcie 7v będzie odpowiednie? Zalecane jest chyba 7.2v. Ile może...
Czy wogule da sie ladowac baterie lithium 3v c22032, Witam, tego typu baterie litowe, które charakteryzują się: - napięciem nominalnym 3.0V - bardzo małą utratą ładunku w czasie, - długim czasem składowania i pracy (do 12 i więcej lat). NIE należy próbować ponownie ładować, ponieważ precesy chemiczne zachodzące przy rozładowaniu tego typu baterii są...
i znów troszkę pozmieniałem R11 - 50kohm R10 -470ohm D2 - 1n4148 i okazało się że dioda LED zaczyna się jażyć przy napięciu 10V bez obciążenia, zmniejszając R11 jażenie diody LED występuje przy niższych napięciach w wyżej wymienionej konfiguracji reakcja diody LED jest wmiarę prawidłowa (ładuję akumulatorki do 7,2V), lecz przy obciążeniu dioda LED świeci...
Toyota od zawsze kombinowała niepotrzebnie z tymi układami ładowania i alternatorami. W tym modelu ładowanie jest sterowane przez ECU (PCM). Moduł w alternatorze stanowi jedynie „końcówkę mocy” która steruje uzwojeniem wzbudzenia. Masz wejście PWM i wyjście DFM. Nie ma możliwości sprawdzenia temperatury alternatora, ponieważ nie masz inteligentnego...
Oznaczenie płyty podaj. Czy zasilacz sprawdzony pod obciążeniem daje prawidłowe napięcie?
Ford ma inteligentne ładowanie, którym steruje komputer. Alternator prócz grubego przewodu ma tez koskę 3 pinową. Jeśli coś dzieje się z altkiem to komputer odłącza zbędne obwody jak np przednia szyba ogrzewana. (może też pojawić się błąd w komputerze). Alternator musi być oryginalny bo tak jest dziwnie, że zamienniki nie bardzo parują się z komputerem....
22V bez obciążenia to prawidłowa wartość. Tam jest mierzony prąd, jakieś przeładowania. Niektóre akumulatory działają OK po 10 lat jak są regularnie ładowane. Wersja 3,6V daje niższe napięcie bodajże 18. Podczas prady najlepiej zmierzyć prąd ładowania. Jest tam też układ obecności akumulatora. Jak akumulator ma piny roztrzaskane, to ładowarka pokaże,...
Bez obciążenia stacja powinna wystawić około 3V, standardowo jest to około 2,72V. Gdy robot prawidłowo się zadokuje, wtedy stacja w razie potrzeby wystawia 20V. Równie dobrze, możesz mieć problem z komunikacją robota ze stacją. Robot operuje nie tylko na stykach ładowania, ale także na elemencie schowanym pod zderzakiem, aby się z nią skomunikować.
Pozostaje mi wymiana paska bo na napinaczu jest już do końca naciągnięte ale nie jest luźne.Z regulatora wychodzi 14V i to napięcie jest chyba jak najbardziej prawidłowe więc nie będę go wymieniać.Pozdrawiam
NAWIĄZUJĄC.... Mam taki układ jak na rysunku. Problem jest z prądem obciążenia - rozładowania. Z deklarowanych przez sprzedawcę : "Maksymalny prąd pracy: 5-8 A" - osiągam max 0,6A (żarówka). Powyżej, działa ogranicznik prądowy i trzeba go resetować ładowarką. Przerzuciłem zakupione 4 szt, wszystkie tak samo. Sugerowany schemat podłączenia OBCIĄŻENIA...
alternator jest do regeneracji i tyle, prawidłowe ładowanie an wolnych obrotach to minumum 13,8-13,9 i nie ważne jakie dasz obciążenie po to właśnie jest regulator napięcia bo alternator wytwarza dużo wyższy prąd a regulator odpowiada za to żeby nie przekraczał tych 14,4-14,5 i nie spadał poniżej 13,8 - 13,9
Podłączyłem amperomierz przez żarówkę. Pokazał prąd 1,2 A, zaświeciła się żarówka i za świeciła się pierwsza diodą. I tak jak by druga chciała. Co to może oznaczać? To, że napięcie wyjściowe tego prostownika jest zbyt niskie aby nim ładować akumulator. Na wyjściu prostownika powinno występować napięcie około 14V. Raczej nie może być 14 V transformator,...
No to teraz kolega ustali z którym akumulatorem na stałe połączony jest alternator. Drugi akumulator albo jest przełączany przekaźnikiem, albo ładowany z przetwornicy. Zobaczymy, który akumulator ma prawidłowe napięcie.
Witam, posiada ktoś może do takiego auta jakiś schemat połączeń alternatora? Problem polega na tym, że pojawia się komunikat na desce USTERKA ŁADOWANIA ALTERNATORA. błąd w UPC - DTC920F81 czytane CLIP Opis - połączenie UPC-ALTERNATOR otrzymano nieprawidłową serię danych Ładowanie na poziomie 14,10V w UPC obciążenie alternatora 99%
Przy wyłączonym aucie bardzo szybko rozładuje akumulator jeśli będzie pracować pod obciążeniem, dlatego sugerują używać na uruchomionym silniku samochodu wtedy kiedy jest prawidłowe ładowanie akumulatora.
Witam Forumowiczów, Od mniej więcej 2 tygodni obserwuje dziwny objaw w aparacie a mianowicie aparat raz włącza się a raz nie. Przyznam że szukałem po różnych forach podobnego tematu ale nie znalazłem odpowiedzi. Początkowo zastanawiałem się nad uszkodzeniem baterii lub układu zasilającego, ale po podmianie baterii z innego aparatu problem w dalszym...
Niestety przy tej klasie modelu różnicy większej w osiągach nie będzie. Natomiast LIPO ma inną charakterystykę rozładowania, co powoduje, że jeszcze przy końcu pakietu, daje radę zasilić silnik z pełnym gazem (kosztem czasu pracy), gdy NIMH wydaje się już "zdychać", za to "zdycha" zdecydowanie dłużej. Poza tym, pakiet nie wnosi nic. Różnica wagi w takim...
Jeśli telefon wyświetla napis "nie ładuje" to znaczy że ma jakiś powód dlaczego to robi , powody mogą być różne , nieprawidłowo odczytana wartość BSI z baterii , nieprawidłowo odczytana wartość BTEMP , nieprawidłowe napięcie ładowarki bez obciążenia , nieprawidłowy ( nie mieszczący się w granicach określonych oprogramowaniem ) prąd ładowania , zanim...
Ładowanie baterii odbywa się prawidłowo. Tak jak pisałem, ładowanie baterii, rozładowywanie baterii działa prawidłowo. Laptop uruchamia się z baterią bez włączonego zasilacza, z włączonym zasilaczem jak i z odłączoną bateria na samym zasilaczu. Problem jest z tym, że się losowo wyłącza lub wywala BSOD, z kodem którym podałem. Najciekawsze jest też to,...
Te 13,7V podczas ładowania to zdecydowanie za mało. Typowym napięciem, przy którym następuje prawidłowe ładowanie akumulatora żelowego to 14,5-15V. 13,7V to typowe napięcie naładowanego akumulatora nie podłączonego do żadnego obciążenia (praca "na luzie").
Nie mają i nigdy nie będą te oparte o napięcia. Każdy ma swoje ustawienia na wykorzystanie pojemności i tak samo BMS ma swoje. Procentowe wskazania są prawidłowe na podstawie ładunku zgromadzonego które łatwo przeliczyć na czas działania przy konkretnym obciążeniu. Procentowe zależne od napięcia będą skakać jak zwariowane z powodu skoków napięcia przy...
Wzór na napięcie ak. bez obciążenia: SEM=(0,84+gęstość)*ilość cel z obciążeniem przy rozładowaniu: U=SEM-Rwe*Iroz naładowany ak. ma 12.60V i powyżej.
Dzięki za pomoc. Niestety, ale sytuacja wygląda tak, że mam najprawdopodobniej uszkodzony inwerter. Ładowanie akumulatora tylko z solarów działa prawidłowo, natomiast duże problemy dzieją się, gdy włączę ładowanie z sieci lub priorytet solar. Inwerter nie pokazuje na aplikacji ani wyświetlaczu, że akumulator jest ładowany ani rozładowywany, a z sieci...
Napięcie na baterii jest w granicach 6,9 V(bateria nie obciążona, wyłączone ładowanie), natomiast podczas ładowania wynosi 8,2V ... Podłączyłem dzisiaj inne baterię (dwie baterie nokia 3310 które połączone są szeregowo) i przy napięciu 7,72V (pomiar napięcia baterii nie obciążonej) ładowarka prawidłowo się zachowuje... Pozdrawiam Marcin
Przypuszczalnie źle określany jest koniec procesu ładowania (-delta V). Możliwe też, że prąd ładowania jest niewłaściwy. Warto byłoby włożyć rezystor (ok 1.5ohm) z amperomierzem w każdy z kanałów, by sprawdzić prąd ładownia. Prąd ten powinien wynosić ok 900mA dla obciążonego jednego kanału (wg producenta).
Witam, należałoby zmierzyć po pierwsze rzeczywisty prąd pobierany przez tracker. Ile jest w stanie czuwania, ile podczas transmisji. Ponadto warto byłoby obciążyć zewnętrzną baterię jakimś konkretnym prądem i zobaczyć co się będzie działo z napięciem w funkcji czasu. Czy ta zewnętrzna bateria posiada jakiś wskaźnik naładowania czy coś w tym stylu? Czy...
Jeżeli ma to być zasilacz LABORATORYJNY to: Przy max obciążeniu napięcie wyjściowe transformatora musi być równe znamionowemu (oczywiście jeżeli trafo jest ok). Jeżeli zasilacz ma mieć na wyjściu napięcie stałe 30V przy max obciążeniu i ze stabilizatorem, to trafo musi mieć co najmniej 35-37V na wyjściu (kondensatory na 63V). Nieprawda, na ogół dla...
ewentualnie przetestuj na innej ładowarce.. bo sam spotkałem się kilka razy że miernik pokazywał prawidłowe napięcie, a ładowarka nie ładowała, a jak już to tylko podtrzymywała baterię
trzeba dodać trochę gazu, tak z 1000 obrotów musi być, na wolnych obrotach nie będzie pełnego ładowania szczególnie z tak dużym obciążeniem jak światła i dmuchawa, a i tak masz nieźle
Podjedz do serwisu akmulatorów ,niech stwierdzą czy masz prawidłowe ładowanie -jeśli tak niech zrobią test akumulatora pod obciążeniem(podejrzewam ,że tego testu nie przejdzie-uszkodzona cela).Jeśli przejdzie sprawdz prąd rozruchowy -amperomierz cęgowy na kabel od rozrusznika i kilka prób.Może blokować rozrusznik.Po tych sprawdzeniach wnioski same się...
Albo prościej, podłączyć zasilacz do sieci i zbadać napięcie na wyjściu mostka, w tedy będzie wszystko jasne... Bez obciążenia było prawidłowe.
Jak alternator na wolnych obrotach bez obciążenia daje napięcie 14V to nie jest tak tragicznie. Powinno być 14,4V Eeee tam. Chyba żaden samochód tak nie ma. Vw w standardzie miały ładowanie w okolicach 14-14.2V i było dobrze. To górna granica ładowania - przyjmiecie w końcu do wiadomości, że jeśli napięcie na klemach w trakcie pracy silnika zawiera...
Alternator jest z amperażem takim samym ale miałem valeo założyłem jakiś japoński HTC czy jakoś tak gość co regeneruje twierdził ze to jest to samo. W sobotę jeszcze raz przelecę instalację ale raz już szukałem i nic nie znalazłem poza tym przekaznikiem. I chciałbym się dowiedzieć jakie są prawidłowe napięcia na kostce alternatora? Dodano po 1 Ładowanie...
mianowicie po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 700 RPM, po dodaniu gazu i puszczeniu nie jest w stanie utrzymać obrotów i gaśnie. Co ciekawe po odłączeniu kabli od alternatora i uruchomieniu silnika na samym akumulatorze problem znika, silnik pracuje elegancko tak jak powinien. czyli alternator stawia silnikowi bardzo duży opór Oczyściliśmy...
Nic nie jest uszkodzone, to zasilacz niestabilizowany i takie napięcie bez obciążenia jest prawidłowe. Baterie ile już mają czasu ? Jak był ładowane ? Na pewno są Ni-Cd. Na jakie napięcie masz wkrętarkę ? Akumulatory na jakie napięcie ?
Witam mam problem z ładowaniem w CC 700 popierwsze widze że alternator podaje za duże napięcie a po drugie obciążenie alternatora jest takie że przy prawidłowym naciągu paska i tak piszczy z powodu ślizkania się na rolce alternatora jak zwiększe obroty pasek przestaje piszczeć ale ładowanie jest tak mocne że aż radio mi spaliło co to może być??
Podczas ładowania nie sprawdzisz ponieważ otrzymane wyniki mAh nie będą prawidłowe. Ale jakby naładować telefon do 100procent, i podłączyć tester pod jego USB i jakieś obciążenie OTG to już się coś dowiesz. Chociaż też nie do końca będą to wynika prawidłowe ponieważ: 1.Trzeba zwrócić uwagę aby obciążenie było takie, gdzie tester wskazuje prawidłowy...
prawidłowy napiąć ładować prawidłowy ładować akumulator prawidłowy ładować bateria
atmega8 zliczanie impulsow raster wyprowadzi alarm krańcówka dioda
drukowanie dwustronne kd502 zamiennik
Sterowanie zamka centralnego Peugeot Partner - podłączenie Brak sygnalizacji kierunkowskazów i świateł w BMW E36 320i 1995