A więc wygląda to tak: Centralka z pilota włącza się i wyłącza. Znam dźwięk przekaźników, więc tutaj wszystko ok. Reaguje na ryglowanie drzwi i otwieranie. Podłączyłem czujnik: https://obrazki.elektroda.pl/7851529900_... Na PIN-ie sygnałowym jest cały czas 4,5 V Gdy stukam czujnikiem (i zapala się w nim czerwona dioda LED) napięcie...
Może krańcówka drzwi ci dobrze nie łączy i alarm widzi to jako następne otwarcie drzwi i zapala diodę.Proponuje zacząć od sprawdzenia krańcówek.
Jaka separacja, jakie diody że się grzeje???, ludzie.... Nie zakładaj druciarstwa, wymień tylko wadliwy czujnik, lub poszukaj innej przyczyny pojawiania się impulsu na krańcówce. A najlepiej zmień elektryka! Każda krańcówka z osobna była sprawdzana, tzn maska przednia, klapa tył, drzwi. Diody jeśli się nie mylę to były 1A wstawiane, dwie sztuki. Dopiero...
gościu ale kombinujesz ....ad1 te trzy pikniecia oznaczały prawdopodobnie że zazbrajasz na otwartych krańcówkach -drzwiach ,klapie itd. a teraz coś sie naprawiło i jest ok czyli dioda gasnie po zamknieciu wszystkich drzwi i alarm sie uzbraja prawidłowo ale ta krańcówka która sie naprawiła na chwile teraz się odzywa sprawdź czujnik pod maska i w bagazniku...
dioda chyba nic nie da bo po zamknięciu drzwi krańcówka rozłącza mase i nie obejdzie się bez przekaźnika.
jaki czujnik został wykorzystany ? Najzwyklejsza krańcówka którą udało się zamontować wewnątrz futryny. Obok zamka jest dioda która informuje że krańcówka zadziałała - ale nie jest to jakoś równolegle połączone a dioda ma osobne GPIO i informuje jeszcze o innych sprawach. Jest jeszcze czujka PIR wewnątrz mieszkania obok drzwi, i mogę to sobie tak skonfigurować...
Podłączyłem brąz/żółty do ziel/czerwonego i domyka, a z tym zamykaniem po otwarciu to coś chyba z krańcówką w drzwiach kierowcy musi być nie tak, bo to nie za każdym razem się robi, jak wyłączę alarm dioda zgaśnie to jest ok, a jak wyłączę alarm i dioda od alarmu nie zgaśnie to za sekundę się zamknie, i muszę nacisnąć wył. jeszcze raz, lampka sufitowa...
Lampka taka czerwona dioda jest koło półki przy prawych drzwiach nie pali się a jak to sprawdzić o i wnętrze oświetleni ostatnio ta środkowa pali się cały czas wyjąłem ją ponieważ szkoda akumulatora nie da się nawet wyłączyć włącznikiem,wyłącznikiem... No to masz jak na tacy- krańcówka robi zwarcie pomimo zamkniętych drzwi. Z tego wyłącznika korzysta...
2 : Sterowanie syreną (łącze szeregowe) 4 : Masa 5 : Przycisk wyłączania czujników ruchu 7 : +12V 9 : Stycznik maski silnika (sterowanie masą) 10 : CAN 11 : Dioda alarmu (+) 12 : CAN tak, to jest prawidłowy opis alarmu Delphi alm01 (texalarm). Taki mam w citroenie C5 mkII. Alarm nie odcina obwodow, a linii CAN czyta stan stacyjki, krancówki drzwi i...
Witam wszystkich, nigdy wcześniej nie zakładałem alarmu w samochodzie, więc postanowiłem zrobić ten "pierwszy raz". Dodam. że moja wiedza jest podstawowa. Alarm to cudo z Chin :) Tornado RTX. Zakupiłem alarm, czujnik położenia, czujnik ultradźwiękowy i czujnik udarowy oraz krańcówka maski. Twingo ma oryginalny immobiliser wraz z kluczykiem na podczerwień,...
110 - czy tak się działo od dawna ? Spróbuj odłączyć w siłowniku master krańcówkę do otwierania centralnego i zobacz czy dalej będziesz miał ten efekt. Możliwe, że musisz siłownik wyregulować - zamyka zamek ale krańcówka nie przełacza się właściwie i .... zamek zostaje otwarty jakbyś kluczem przekrecał. Powodzenia ! P.S. ... jakbyś używał znaków interpunkcyjnych...
Witam serdecznie wszystkich. Piszę post pierwszy raz i prosze o przyjecie do grona. Problem jak wyżej - wyje bez przyczyny. Mam alarm prestige AMX - niestety nie wiem czy jest po tym jakaś literka np G. Krańcówka pod maską nie włącza systemu A dioda na desce podczas uzbrajania daje jedno zaświecenie co wg istrukcji AMX znaczy czujniki ruchu - a one...
Witam Mam problem z alarmem nie można zamknąć drzwi jak świeci światło oświetlenia kabiny jak zgaśnie to bez problemu dioda z alarmu wtedy świeci jest to dziwna sprawa bo dzieje się tak nie zawsze ten co montował alarm dał diodę i opornik tam gdzie trzeba i było wszystko ok że normalnie zamykałem pilotem choć w aucie świeciło się światło teraz mam tak...
Witam!! Szukałem po tematach ale nie znalazłem nic konkretnego dotyczącego mojego przypadku. Pacjent Renault Megane Classic 1.6 1998r kupiony w zeszłym tygodniu i dwie dolegliwości. Mianowicie po zamknięciu samochodu pilotem ( centralny na podczerwień z czujnikiem w podsufitce ) po ok 30 sekundach zaczynają migać kierunkowskazy tak jakby załączał się...
Witam. Jak macie podpięty alarm pod klape bagażnika jakaś dodatkowa krańcówka czy inaczej podajcie rady bo wszystko ogarnąłem oprócz klapy bagażnika. Dodam że pod lampką bagażnika nie zabardzo chce bo dziwnie w chwili spoczynku na dwóch biegunach jest napięcie i nie wiem dla czego chyba że jest inne rozwiązanie dowiedziałem się dla czego na dwóch biegunach...
Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum a zgłosiłem się tutaj bo mam parę pytań do specjalistów :) Mam za zadanie zrobić instalację do modelu domku jednorodzinnego, w którym znajduje się 6 pomieszczeń. W każdym pomieszczeniu będzie dioda lub kilka diod LED pełniących funkcję oświetlenia, oraz odpowiednie komponenty mające za zadanie symulować konkretne...
Znacie jakies linki do mrugającej diody w samochodzie ?...z tym ze zależy mi na tym by mrugała tylko przy wyłączonym samochodzie a wyłanczała sie po zapłonie bez przełączania wyłączników (chce to mieć zasilane non stop) no i żeby było bez przekażnika....
Witam, mam problem z przegrzewającą się diodą zwrotną na przekaźniku od alarmu, jest ona na cewce, czy dodanie równolegle drugiej diody coś pomoże? do czego i czy wogule jest potrzebna ta dioda?
pisalem juz posty ze mam problem ze znalezieniem w swoim aucie centralki alarmu. w przyszedl mi pewnie pomysl do glowy tylko chcialbym sie upewnic czy tak napewno jest. a wiec, czy ta dioda (zazwyczaj czerwona) ktora mruga po uzbrojeniu alarmu jest podlaczona bezposrednio do centalki czy do czegos innego?? bo moze po kobelkach od diody dojde do centralki....
Witam. Było już gdzieś na forum, ale ogólnie zasada jest taka, że zwykła diody prostownicze wlutowywujesz w przewody od krańcówek(w stronę "kreseczką na diodzie do lampki oświetlenia") i do alarmu podłanczasz osobne przewody za diodą, czyli po stronie krańcówek. Zresztą zobacz też: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
... Ale przynajmniej ma support potrafiący doradzić co się spartoliło :) Owszem , support na elektrodzie ;) Taka jest niestety jakość chińskich alarmów. Twój schemat jest OK, Krańcówki podłączasz, seperując diodami w niebieskim 17-pinowym złączu w skrzynce bezpiecznikowej. Pin3-szary, pin6-szary, pin11-brązowy.
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
włączniki krańcowe klap i drzwi masz połączone razem więc logiczne że to nie wina centralki alarmu, masz jakis problem z krańcówkami w drzwiach, może sa skorodowane i nie łączą dobrze. a może kombinowałeś coś z separacją drzwi od klap diodami i źle podłączyłeś.
Tak to ma wyglądać, ważny jest kierunek włączenia diod, powinieneś użyć diod prostowniczych np. 1N4001: http://obrazki.elektroda.net/25_11993824... Jeśli pod maską masz osobną krańcówkę do alarmu (dorobioną) i włączysz ją jak narysowałem, to tam nie musisz mieć diody, jeśli masz oświetlenie komory silnika i podłączasz się pod jego krańcówkę to powinieneś...
Krańcówki. Białe 40 pinowe złącze w BSI Pin 4 drzwi kierowcy Pin 5 drzwi pasażera Pin 33 drzwi tył Pin 34 drzwi boczne przesówne, podłączać jeśli są. Wszystkie podłączenia przez diody.
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
ja zawsze w Fabii na krańcówki zakładam przekaźnik, bo mimo separacji diodami co ok 20-25 min na przewodzie od krańcówek pojawia się jakaś szczątkowa masa i wypala alarm.
to wepnij się bezpośrednio w krańcówki i wysepasuj je od lampki diodą
Możesz mieć włączoną funkcję samouzbrajania alarmu po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi. Możliwe też, że działa u Ciebie funkcja ReArming - rozbrojony pilotem system ponownie się uzbraja po 20s jeżeli centralka nie zobaczy otwarcia drzwi lub przekręcenia stacyjki. Otwarcie każdych innych drzwi nie wyłącza alarmu. Instalator podłączył wejście drzwi...
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Problem zbadany i rozwiązane. Mały update do tematu, może komuś się przyda: Fałszywek brak od tygodnia. Aż mam ochotę sprawdzić czy otwarcie drzwi nadal wyzwala alarm :) Podłączanie się pod masę 'drzwiową' sufitki jest błędem. Po 30 minutach od zamknięcia drzwi ECU robi z nią dziwne rzeczy. Otóż: zabiera sufitce plusa, a 'masę drzwiową' sufitki łączy...
W fordach lampka, z tego, co pamiętam, jest załączana plusem. Przynajmniej w tych, które mają czasowy wyłącznik oświetlenia. Same krańcówki oczywiście załączają masę. Jak chcesz się wpiąć w krańcówki, to trzeba zsumować obwody drzwi kierowcy i pozostałych drzwi poprzez diody na wejście alarmu. bo drzwi kierowcy oprócz lampki załączają jeszcze buzzer...
Tak jak pisałeś czyli czerwony do zasilania +12,czarny z czujnika do przewodu w alarmie "wyjście masa dodatkowych czujników"(fioletowy),brązowy do wejścia alarmowego od krańcówek(szary),przy czym na przewodzie od czujnika wyzwalającym alar dobrze jest założyć diodę prostowniczą.Kolory przewodów z alarmu tytan max.
Jeśli zamki się zamykają i dioda pulsuje to alarm się uzbraja, może krańcówki są niepodłączone/uszkodzone, poza tym z tego co pamiętam te alarmy długo się uzbrajają, ok.30s. Załącz poczekaj ok.1min. dla pewności, dopiero sprawdź otwierając drzwi z klucza, jak się nie włączy to sprawdź czy zareaguje na załączenie zapłonu. Mały przycisk wywołuje funkcję...
kiedyś po montażu alarmów legend cs9228 w hondach civic,alarm nie widział właśnie tylko drzwi kierowcy,w tym wypadku pomagało włożenie na masę alarmu w szereg kilkuamperowej diody i wszystko wracało do normy,w twoim wypadku na pewno pomogłoby faktycznie przepięcie z lampki na krańcówkę.
Wszystkie krańcówki tniesz diodami i lecisz do lampki kontrolnej, z niej lecisz do linii w alarmie. Masą podświetlenia nóg wpinasz się między krańcówkę a diodę separującą.
Jeśli masz alarm i tak jak wyżej wspomniano, ktoś zaoszczędził na diodach separujących i podłączył wszystkie krańcówki razem, to na dzień dobry musisz oblecieć całe auto i wszystkie je posprawdzać: wszystkie drzwi, klapa, maska. Przyczyna leży pewnie w którejś z nich. Przeczyść wyreguluj. Szczególnie tą od maski silnika. Jeśli to nie pomoże, to daj...
Założyłeś diodę również na plusa drugiej lampki? Możesz też ewentualnie przeciąć przewód sterowania lampki masą, założyć diodę min 3A i podpiąć się przed nią. Ten jeden przewód, to nie jest żaden plus zanikający po otwarciu drzwi, tylko właśnie przewód sterowania lampki masą, na którym przy wcisniętej krańcówce widzisz plus przepływający przez włókno...
odłącz alarm od krańcówki bagażnika i po problemie i nie piszcie o 2, 5 itd minutach całość usypiania to około 15-20 minut zależne od modelu z tym że odbywa się to wieloetapowo tzn co jakiś czas prąd maleje pozdrawiam
Odepnij z konektora centralkę alarmu i zobacz czy świeci lampka oświetlenia wnętrza. Wewnątrz alarmu wejście krańcówek separowane są diodami.
Witam. Miałem do czynienia z takim modelem alarmu z przed wojny i dioda w linii L3 sygnalizowała otwarcie krańcówki tuż pod przednią pokrywą alarmu. Zabezpiecza ona przed otwarciem. Nawet przy alarmie w stanie wyłączonym ona i tak działa. Dopiero po przełączeniu w tryb serwis krańcówka jest nieaktywna. A tak swoją drogą też poszukuje schematu do tego...
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Alarm fabryczny, czy dokładka, fabryczny pamieć ostatnich alarmów odczytujesz testerem diagnostycznym. Alarm dokładany też powinien mieć sygnalizację wyzwolenia alarmu, np ilość mrugnięć diody led po rozbrojeniu alarmu np zapłon 1 mrugnięcie, krańcówki drzwi 2 mrugnięcia, wstrząsówka 3, ultradżwięki 4, itp, zależy od producenta.
Jak podłączyłeś krańcówki do alarmu. Czy odseparowałeś diodami? Spróbuj wyciąć instalację alarmu. Może VAG cos podpowie?
Krańcówka raczej nie, to by wyświetlal przecież że jest pełny, a nic nie pokazuje, lub by go przepełniał Eksprex nie wie czy pojemnik pusty czy pełny, zrób prosty eksperyment wyciągni pojemnik pełny i włóż do z powrotem, zobaczysz że będzie mielił dalej.
Hmm I dalej problem. Zamontowałem, przeprogramowałem centralkę na czujnik dwustrefowy i tu problem: pre-alarm działa bez problemu, ale brak alarmu właściwego. W czujce są dwa potencjometry i dwie diody (zielona i czerwona). Zielona to w/g mnie pre-alarm i potencjometr obok niej to regulacja czułości - tu wszystko ok. Drugi potencjometr do pewnie od...
Możesz spróbować przeciąć przewód od mikrostyk i dać dwie diody. Tak jak np. podłącza się krańcówki alarmu we fiacie ducato. Katody diod w stronę zamka, jedna anoda w stronę LEDów, druga w stronę komfortu.
Dzięki jak rozumiem wszystkie krańcówki przez diody i do kupy na alarm.Będzie ok nic się nie ,,pogryzie'' ?? Pozdro...
Tak, dioda od alarmu miga gdy zamknie się drzwi -centralnym. Dziwne jest to że np krańcówka kierowcy oraz oświetlenie wnętrza czasem działa, czasem nie, natomiast kierunków nie ma nigdy. Nic zero.
Przecież seo ma test krańcówek.Po otwarciu drzwi lub klapy jeżeli alarm dostaje sygnał od krańcówki powinna zapalić się na chwilę dioda alarmu.
Wszystkie kable krańcówek należy połączyć diodami, bo wspólnego nie znajdziesz. Katody diod w stronę krańcówek, anody połączone razem i do alarmu. Tak sumuje się sygnały z krańcówek.
podłanczłem alarm w fabi po podłączeniu krańcówek przez diody mrygają mi na liczniku kierunki i kierunki przyczepki schemat podłączenia mam z elektrody w momencie odpalenia czy otwarcia dzwi mryga od nowa co robić
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
dioda alarm krańcówka alarm krańcówka krańcówka alarm
rezystancja uziemić pomiar filtr skuter zasilanie wybieraka skrzyni biegów
pilot bramy zasięg odbiornik superreakcyjny
Sharp 40BL2EA firmware – oficjalne aktualizacje, Android 11, metody instalacji, objawy uszkodzeń Reset lodówki Electrolux – instrukcja, kombinacje przycisków, modele ENN, LNT, French-door