a powie mi kolega jeszcze jakapowinna byc wydajnosc pompy przypuśćmy w czasie 10s?
Ciśnienie pokazuje 0,5 BAR Prawidłowe.
Wg info tech: http://obrazki.elektroda.pl/7239106400_1...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
sonda za 120 zł nie jest to orginał też mnie zainteresował wykres z sondy bo nie jest "idealny" ale sprawdzałen na innym oplu i był jeszcze gorszy a u niego spalanie w normie wiec wydaje mi się ze to nie wina sondy A mam jeszcze pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie pompy paliwa bo etech podaje 2,3 do 3bara a autodata 0.76bara a po zamiennikach...
Dzięki, tylko jeszcze nie wiem skąd to spalanie? :/ 10l/100km przy spokojnej jeździe to sporo, myślałem, że to ma związek.. a teraz to nie wiem już, sprawdzę jeszcze ciśnienie pompy paliwa, może regulator ciśnienia padł.... Jak ma ktoś jeszcze jakieś pomysły z góry dzięki Dodano po 2 Ma może ktoś serwisówkę do tego silnika 1.4 sz tak żeby sprawdzić...
No , a ten filterek paliwa to tak jak ci radzili- WYCZYŚCIŁEŚ?, czy wymieniłeś? Pompa paliwa elektryczna ze zbiornika podaje prawidłowe ciśnienie, działa w ogóle? Sprawdzał ktoś osławiony "kolorowy" przekaźnik pompy paliwa?
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Jestem po wymianie pompy paliwa. Jest ciśnienie prawidłowe na wyjściu z pompy i na listwie. Niestety auto dalej nie odpala. Błąd P0190 regulator ciśnienia paliwa. Ktoś ma jakieś sugestie?
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Witam mam problem z pompą poliwa w escorcie 1,6 b 8v mechaniczny wtrysk paliwa,czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie jakie podaje pompa paliwa w tym modelu z mechanicznym wtryskiem.mercedes 124 ma taką samą pompe ale niewiem czy mogę taką od mesia założyć i od jakiej pojemności.Może ktoś spróbuje mi pomóc w tym temacie
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Pompa paliwa podaje prawidłowe ciśnienie?> Może pompa na wykończeniu i stąd wydaje się, że dławi, co warto sprawdzić.<
Panie Sławku z tego co piszesz wynika że trzeba ustalić co ponosi głównie winę za to słabe zapalanie,a mianowicie najpierw wymień filtry paliwa,jeżeli problem nie ustąpi po odpaleniu zaobserwuj czy nie kopci i czy nie jest słabszy,czy ma równą pracę; nie kopci, równa praca silnika, nie pali więcej niż zwykle, łatwo się wkręca na obroty to myślę że pompy...
Witam Mój maluch po odpaleniu ciężko wchodzi na obroty (dławi się , kich i szarpie) Po rozgrzaniu jest jakby lepiej ale nie idealnie. Wyczyściłem gaźnik i niewiele pomogło .Moje podejrzenie padło na pompę paliwa, jak prawidłowo ją zdiagnozować (mierząc wydajność czy może mierząc ciśnienie manometrem ?
No i Diagnoza Uszkodzona Pompa paliwowa daje Cały czas 4,83 bara podczas pracy na benzynie nie zależnie od obrotów silnika przyśpieszania i hamowaniu silnikiem , po przełączeniu na gaz ciśnienie nie rośnie wyżej , Czujnik jest sprawny po odłączeniu pompy paliwa ciśnienie zaczynało spadać , czasem chwile po odpaleniu pompa daję prawidłowe ciśnienie (około...
W Grande Punto nie było silnika SPI... prawidłowe ciśnienie w listwie to 0,35MPa (~3,5bar), pomiar wykonujesz (mniej więcej) prawidłowo.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach. Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Sprawdź również czy w kolektorze...
Pacjent to Felicia 1.3 wielopunkt. Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie paliwa na listwie i ile nieobciążona pompa powinna przelać do naczynia w ciągu minuty?
Sprawdź niskie ciśnienie paliwa czy jest prawidłowe. Może być pompa uszkodzona lub jej sterownik
Bo jest to pompa niskociśnieniowa (max 1bar) i jej zadaniem jest podanie paliwa do filtra. Z filtra pompa tandem zasysa sama (pod lekkim ciśnieniem ale wstanie zassać sama) paliwo by podbić ciśnienie do wymaganego na pompwtryski by mogły się napełnić prawidłowo w fazie zasysania paliwa ( od 2 do 8 bar). Pompa tandem jest napędzana z wałka rozrządu (prędkość...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Tego niestety nie wiem. Wiem tylko , że gdy pompa paliwa pracuje przed zapłonem to słychać w okolicach za rozrządem syczenie tak jakby brał lewe powietrze. Autko odpala normalnie zima lato. Zimą falowanie mu ustało. Teraz gdy się zrobiło ciepło wróciło. W poniedziałek chce oddać go do mechanika na sprawdzenie tych rzeczy, ale wolę się poradzić dodatkowo....
Witam. Kupiłem Astrę 1.3 z zatartym silnikiem (wszystko było w pudełkach), kupiłem drugi silnik z Corsy lecz po złożeniu wszystkiego silnik odpala na 2 sekundy i gaśnie, nie jest to immobiliser bo nie ma jego błędu na kompie jedyne co pokazuje to nie prawidłowe ciśnienie paliwa. Podmieniłem pompę i listwę wraz z czujnikami i efekt jest ten sam zapala...
Ile powinna robić ciś. el, pompa paliwa ? I jakie wartości czujnika kopiowania turbo są prawidłowe ? na zapłonie i na biegu jałowym . mam 0.8 i 3.20 v
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
Ciśnienie jak najbardziej prawidłowe.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Ciśnienie paliwa na pompie 400 KPA czyli prawidłowo To musisz obserwować podczas jazdy jak się zmienia lub nie ciśninie paliwa.
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Bo wygląda na niskie ciśnienie paliwa i stąd błąd ubogiej mieszanki. Jest więc filtr pompa w baku (sitko na pompie) oraz pompa wysokiego ciśnienia. Najpierw wypadało by zrobić diagnostykę jak ma się ciśnienie paliwa żądane do rzeczywistego. Pompę paliwa w baku wymieniłem około 2 tyg temu bo już wcześniej ten problem się pojawiał.Niestety nie pomoglo.Dlatego...
Sprawdź ciśnienie paliwa, jeśli prawidłowe pompy (UPEC) do wymiany. W tych pompach coś się regeneruje? Pracowałem w serwisie BDS i poza wymianą uszczelnień i cewki, sporadycznie sprężyny, nic się nie wymienia i nie regeneruje!
Choć jak brakuje ciśnienia to ten sam efekt. Dawka paliwa zaniżona i brak gazów do napędzenia turbo. Jeśli ciśnienie na wejściu pompy HP ok. Zawór regulacji też . Temperatura paliwa prawidłowo odczytywana to zostaje już tylko pompa HP (za słabo wydajna).
Ciśnienie paliwa jest prawidłowe
Zastanawia mnie tylko dlaczego czwarty cylinder nie wykazuje żadnego wypadnięcia. Gdyby problem był w dolocie, wydechu czy sondzie to wydaje mi się, że był by to wspólny problem dla wszystkich cylindrów tak samo np ciśnienie paliwa. Chyba, że ma problem z prawidłową diagnozą. kompresję mierzyłem i nie ma różnic na cylindrach ciśnienia paliwa pokazuje...
Czyli ok przewody podpięte prawidłowo teraz sprawdź ciśnienie na cylindrach i ciśnienie paliwa na pompie .
Ciśnienie było sprawdzane po wymianie pompy paliwa, podobno jest prawidłowe.
Nie mogę zrozumieć tych skoków ciśnienia w górę?! To typowy objaw przy niewydolnej pompie wtryskowej - zawór IMV pompy przekracza granicę prawidłowej pracy przy ekstremalnej modulacji sygnału sterującego PWM - starając się uzyskać prawidłowe ciśnienie na listwie zadane przez IDM. Pompa i wtryski pojechały do specjalistycznej firmy i nie pomogło......
Zapłon wymieniłeś, podciśnienie w kolektorze raczej prawidłowe, więc silnika póki co bym się nie czepiał. Zostaje paliwo, albo coś z wtryskiwaczami, albo może pompa paliwa słaba, ale tu musisz zbadać ciśnienie paliwa pod obciążeniem, czyli umieścić manometr tak, abyś go widział podczas jazdy.
Pompa paliwa podaje odpowiednie ciśnienie? kompresja w silniku jest prawidłowa?
Ta pompa się kończy. Zmierz ciśnienie paliwa, idę o zakład, że jest za małe. Stąd pali jak pompa chodzi na krótko. W czasie kręcenia powinna być pompa załączona. Jeśli jej nie załącza ponownie to przepatrz dobrze wiązkę komputera. Zwłaszcza masy i zasilania.
Pompa wysokiego ciśnienia sama z siebie nie zaciągnie paliwa ze zbiornika. Do prawidłowego działania potrzebuje 4 bary na zasilaniu i tyle powinna jej nabić pompa w zbiorniku, po czym się wyłączy i uruchomi znowu podczas kręcenia. Jak podłączając na krótko nabiłeś ciśnienie, to odpalił i chodził, dopóki było w przewodach. Trzeba szukać po bezpiecznikach,...
Nie pomożemy!!!! A umiesz coś sprawdzić.... ciśnienie paliwa, wydatek pompy, odczytać błędy, prawidłowo opisać model silnika?
Gdzie takie cenne info znalazłeś? Ciśnienie paliwa bez regulacji czy z regulacją? Ciśnienie pompy czy w układzie. Jak to jest, to by było łatwiej odpowiedzieć, gdybyś podał skąd bierzesz takie informacje i jakim kontekście je podano.
Nie znam silnika, więc się tylko domyślam że chodzi o zawór bezpieczeństwa. Żeby sprawdzić nie trzeba go wykręcać, tylko przewód zdjąć i ma nie przeciekać paliwo, bo on jest tylko po to żeby awaryjnie upuścić nadmiar ciśnienia. Jak masz czym diagnozować to pierwsze sprawdzić procent wysterowania zaworu mprop, bo pewnie taki ma, i porównać z prawidłową...
Rozumiem że chodzi ci o zmierzenie ciśnienia na zasilaniu pompy czyli wpinam za filtrem na zasilaniu miernik ? jakie jest prawidłowe ciśnienie ? bo w tym aucie nie występuje pompa wstępna .
Tam nie robisz żadnych adaptacji.Jeśli pompa paliwa ma prawidłowe ciśnienie i zbiornik czysty oraz poprawnie odpowietrzany wina leży najprawdopodobniej we wtrysku i albo sam wtryskiwacz albo regulator ciśnienia paliwa. Dodano po 2 Podnieś przystawkę z wtrysku do filtra odpal auto i zobacz czy paliwo jest prawidłowo rozpylone czy nie przedostają się...
Opis naprawy błędu P0087 – Zbyt niskie ciśnienie szyny paliwowej / układu Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa Można tak jeździć?
Należy do przewodu zasilającego wtryski podłączyć specjalny manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, odczytać wartość i porównać z prawidłową(prawdopodobnie około 0,3 lub 0,25MPa). Proponowałbym przede wszystkim sprawdzić ciśnienie resztkowe tzn. 10 minut po wyłączeniu pompy paliwa. Powinno ono wynosić minimum 0,2MPa.
W poście wyrażnie zaznaczyłem że dotyczy dmuchaw z zabudowaną pompą wysokiego ciśnienia.Jeżeli chodzi o pompę powietrza to wewnątrz pompy powinien znajdować się jeszcze filtr powietrza przynajmniej w starszych modelach był montowany i dostęp do ww filtra jest po zdemontowaniu pompy powietrza i jej demontażu na części.Odpuść sonie tą gąbkę bo bez niej...
Ciśnienie w pompie zasilającej 650...750 1/min 3,6 bar - 4 bar Utrzymać ciśnienie min. 2 bar Po 8 min
Witam tych pomp się nie regeneruje,to nie jest wina pomp tylko naszego Polskiego paliwa. Jak masz scanie serii 4, jedz do serwisu masz 40% zniżki na części nigdzie taniej nie kupisz bo w hpi chodzi głównie o ciśnienie paliwa, prawidłowe to ok 15 bar na biegu jałowym a ok 20 na 1500 obr.
Błędy jakieś są , bo jeżeli sterownik nie steruje zaworem to żadna pompa nie zadziała , będzie tylko ciśnienie wstępnej pompy , chyba że po drodze to ciśnienie nie dociera . Miałem przypadek zanieczyszczenia pompy ,czego nie znalazłem nawet po rozebraniu pompy , dopiero podanie paliwa pod znacznie wyższym ciśnieniem pomogło .
Dla ścisłości miedzy pompą a króćcem czy między przewodem a króćcem?, wykręć pistolety i sprawdź rozpylanie na pompie, możliwe ze nie jest jednakowa dawka paliwa. Jeszce tak z innej beczki ciśnienie oleju w silniku jest prawidłowe?
Pompy vaccum nie usłyszycie na zapłonie O ilę się nie mylę to to jest na pompowtryskiwaczach, które zasilane są paliwem z tandempompy (vacupompa+pompa paliwa) na wałku rozrządu a ona zasilana jest pompą elektryczną w baku paliwa i chodziło mi właśnie o nią. Tandempompa bez wstępnego ciśnienia (ok. 3,5bara) z pompy w baku nie bedzie działać prawidłowo....
Byłem już w okolicznych warsztatach, sprawdzali go na kompach Moim zdaniem źle wykonana diagnostyka komputerowa. , nie wskazuje żadnych usterek, Sam widzisz,że usterka jest auto nie pracuje dobrze. ciśnienie pomp paliwa prawidłowe A inne parametry silnika ? Może jakaś podpowiedź z Waszej strony? Porządna diagnostyka silnika sprawdzenie parametrów czujników,elementów...
Zajrzyj jeszcze do baku, sprawdź całą ścieżkę paliwa, dmuchnij powietrzem w stronę baku i patrz czy coś wypluje. Błąd podpowiada że za długo buduje ciśnienie, więc albo pompa CR bo mówisz że wstępna pracuje prawidłowo, czyli na wejściu do filtra w momencie masz prawidłowe ciśnienie? Dasz radę zaślepić szynę CR? W Podobnym przypadku miałem zajechaną...
Witam, akumulator był zamieniony i nic się nie zmieniło, ciśnienie pompy paliwa było sprawdzane przez serwis i jest prawidłowe, i sonda też była przez nich sprawdzana. Jak by było coś nie tak to komputer pokazał by tę usterkę.
Sprawdź jeszcze jakie ciśnienie daje pompa paliwa. Generalnie użytkownicy aut z instalacjami LPG nie bardzo lubią mieć dużo benzyny w baku, a w ten sposób można bardzo szybko zajechać pompę paliwa. Dokładnie tak miałem u siebie. Auto przestało jeździć i odpalać na Pb. Nie przeszkadzało mi to. Dopiero jak się chłodno zrobiło, to był problem z odpalaniem...
Pisownię poprawiłem. Temperatura na zewnątrz około zera stopni. Moje zdolności manualne są wystarczające aby dokonać napraw ale muszę wiedzieć co mam robić. Walczę z tym już jakiś czas. Czujnik temperatury sprawdzony, świece grzeją jeszcze przez parę sekund po zgaszeniu kontrolki, dogrzewanie działa. Z wydechu po odpaleniu wydobywa się biały dym przez...
Dzięki za podpowiedź. Tak zrobię. A jak sprawdzić wtryskiwacze na kompie? Może pompa paliwa daje za niskie cisnienie i wtryski nie rozpylają za dobrze. Jak to sprawdzić?
Witam od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem samochodu. Samochód odpala po kilku sekundach. Rozrząd jest zrobiony, wymieniony czujnik wału korbowego,filtry,świece. Mechanik sprawdzając wszystko po kolei,stwierdził że pompa paliwa nie trzyma ciśnienia. Na początku jest prawidłowe ciśnienie aż nagle wskazówka zaczyna spadać. Została podmieniona pompa...
Rozmawiałem ostatnio z kimś kto ma silnik Z14XE (ja mam Z16XE). Miał najpierw lekkie szarpanie na zimnym i na ciepłym, później coraz bardziej szarpało, błędów żadnych, a później nie mógł już nawet ruszyć z miejsca. Zmierzył ciśnienie paliwa i miał 2,5 bara. Wymiana pompy i samochód jak nowy. Pompę paliwa charakteryzują 2 parametry: wydajność i wysokość...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc. Mój Ursus miesiąc temu przeszedł generalny remont silnika. Jest już po dotarciu. Problem wygląda następująco: odpalam 60 3-4 razy obróci, złapie i wchodzi na obroty, albo zgaśnie i normalnie odpala za drugim razem. Przy tym jak obraca te 3-4 razy z komina nie leci dym, tak jak by paliwa nie było. Później cały dzień...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
W ajm pompa vakum ma jeszcze doczepioną pompę paliwa. Zasysa paliwo z filtra (lub jest podawane z lekkim ciśnieniem - max 1 bar) i wtłacza w kanały głowicy tak by mogło napełnić pompo-wtryskiwacze. Prawidłowe ciśnienie na niej to ok 1,5 -2 bary na wolnych obrotach i około 6-8 bar przy 2000-2500 rpm. Pompowtryskawacze mają takie małe dziurki przez które...
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Możliwe przyczyny: Zużyty filtr paliwa Uszkodzenie zaworu ciśnieniowego na listwie wtryskowej ( regulator ciśnienia ) Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa ( padająca pompa ) Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego...
Kostkę od 4-go wtrysku złóż na smar miedziany - na skutek silnych mrozów plastiki użyte do produkcji tych elementów (m.in w Fordzie jak i w Oplu CDTI robi "wspaniała" firma DELPHI) kurczą się i rozprężają - zależy czy mróz czy upały i powodują rozłączanie wtrysków. Powinno pomóc. Sprawdź filtr paliwa, jak podaje za mało bo jest oblodzony lub zasyfiały...
Wychodzi jednak że nie filtr paliwa, nie czujnik cisnienia paliwa tylko znów pompa paliwa, tą co mi mechanik założył to PIERBURG 7.21659.02 czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie orginalnej pompy?w necie są różne dane jedne mówią 4bary inne 2,5bar. i bądz u mondry!! Dodam ze feroza ma silnik 1.6, 95km na pełnym wtrysku.
sprawdż ciśnienie paliwa za pompą - miałem sytuację identyczną (w prawdzie w poldku) - paliwo szło z pompy, wtryskiwacz pracował, ale w związku z za niskim ciśnieniem nie było prawidłowego wtrysku metoda sprawdzenia: manometr z trójnikiem wpięty w przewód do wtryskiwacza qwasol: odpalał na gazie i jeździł na gazie bez problemów, na benzynie niechciał...
Im więcej paliwa ucieka na przelew, tym pompa ma trudniej zbudować prawidłowe ciśnienie do rozruchu, przy ograniczonej prędkością rozrusznika niewielkiej prędkości obrotowej. A wbrew pozorom te pompy jakiejś kosmicznej wydajności nie mają. Wystarczy zobaczyć, ile trzeba się nakręcić w przypadku zapowietrzenia, zanim wypchnie powietrze i napompuje zasobnik.
Przeskanowane, wychodzi że jest OK, immo nie sprawa problemu, w każdym module sygnały i zezwolenia prawidłowo. Na plaka nie paliłem, ale mechanicznie ok, ciśnienie ładnie trzyma, pompa paliwa Ditp. pracuje. Tak jak pisałem TYLKO jeden (1) impuls na wtryski, zasilań nie gubi itp. Stawiam mimo wszytko na ECU (Delphi Delco hybyryda) A co ma czujnik wałka?...
Witam. Na forum temat ten był już kilka razy poruszany, ale mój przypadek troche różni się od istniejących tematów. Mianowicie niedawno samochód pracuje na benzynie TYLKO na wolnych obrotach prawidłowo. Każde dodanie gazu powoduje "zduszenie" silnika. Po podłączeniu do komputera wyskakują następuące błędy: *self-adaptive parameters oraz *air-temperature...
zawiodła pompa paliwa Co zatem zalewało świece zapłonowe? Jak się ma do tego prawidłowe ciśnienie paliwa? Takim sposobem do ładu nie dojdziemy.
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Czujnik podciśnienia kupiłem nowiutki i nic nie pomogło. Ale czy odczyt z niego prawidłowy? Może wiązkę do sterownika prześwietlić, o wężyku podciśnienia nie wspomnę, pewnie sprawdzony.
tak stało to się nagle podczas normalnej jazdy silnik zgasł i po ponownym odpaleniu już nie chodził tak jak powinien ;-( strzela w tłumik i czasami w przepustnice i kopci na czarno czyli nieprawidłowy skład mieszanki ciśnienie paliwa wychodzące z pompy jest dobre . świeca tez była podkładana druga
Witam. Koledzy dobrze kombinuja z pompą paliwa: ona ma w środku zaworek zwrotny, tak, że jeżeli napompuje się paliwa w układ przez 3 sekundy (standardowo na tyle załącza pompę komputer) to powinno w układzie paliwa być ciśnienie (3,5atm dla GSI). Problem się robi (tak ja miałem) jeżeli wężyk gumowy w baku pomiędzy pompą a króćcem wylotowym lekko pęknie...
Jeżeli podczas pracy silnika dotykając przewodu wysokiego ciśnienia czuć jakby uderzenia to oznacza, że wtrysk paliwa jest z zasady prawidłowy. Natomiast brak tego impulsu może świadczyć o tym, że pompa wtryskowa ma za mały wydatek i podaje paliwo o niskim ciśnieniu. Może też być, że wtryskiwacz "leje" lub jest rozregulowany (za niskie ciśnienie wtrysku).
kolego technik0 ,zanim sie zabiorę od poniedziałku do roboty , to mam jeszcze dwa malutkie pytania. Aby być pewnym że regulator ciśnienie jest sprawny pomierze ciśnienie na zasilaniu i na powrocie , jaki powinno mi to dać wynik? Jakie ciśnienie powinna wytworzyć pompa paliwa zaślepiona manometrem aby można było w 100% z twierdzić że takie ciśnienie...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Jeśli zaraz po zgaszeniu nie chce odpalić to chyba nie powietrze Sprawdź to co kolega kwantor mówił, ciśnienie pompy to podstawa. Granica alarmu ciśnienia paliwa to 1 bar prawidłowo ok 3,5bar otwarcie zaworu nadmiarowego ok 4,2bar. Po nagrzaniu silnika proponuję wykonać test zrównoważenia cylindrów, test sprężania, i zużycia paliwa (obciążenie silnika...
Cześć, Mam problem z Golfem 1.4 TSI, CAVD. Za wysokie ciśnienie paliwa - podaje na listwę 140-150 barów. Podmienione: 1. Pompa wysokiego ciśnienia 2. Czujnik ciśnienia na listwie 3. Regulator ciśnienia na pompie 4. ECU 5. Czujnik położenia wałka rozrządu Rozrząd kompletny wymieniony - ustawienie sprawdzane 4 razy, jest prawidłowo. Ciśnienie sprężania...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Więc tak mechanik miał moje auto tydzień i stwierdził że się poddaje, sprawdził: dolot jest szczelny sondy wszystkie pracuje i jest wszystko ok z nimi ciśnienie paliwa i pompa wszystko działa poprawnie świece i cewki tez wszystkie działają prawidłowo wymienił mi filtr paliwa jakiś specialny z podciśnieniem i filtr oleju czujnik temperatury co jest na...
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
Dziękuję wszystkim za porady. Sprawdziłem ciśnienie w cylindrach na zimno, akumulatory naładowane). 1 cyl. 12 MPA, 2 CYL 10-, 3 CYL. - 11, 4 CYL - 6!!!. Wcześniej zawiozłem pompę i wtryskiwacze do sprawdzenia. Byłem przy sprawdzaniu osobiście. Wtryskiwacze rozpylały prawidłowo przy ciśnieniu 160kg/cm2. Pompa paliwa szczelna, żadnych wycieków. Jak pisałem...
W grupie 23 jeden wtrysk ma inpuls elektryczny -26 a norma jest do 30 . Co jest powodem tego i cz Wartość poniżej 30 jest jak najbardziej prawidłowa. Problemy zaczynają się gdy osiągnie 60. A gdy przekroczy 127 sterownik rejestruje błąd. Czas krótszy jak u Ciebie z minusem oznacza zbyt mało paliwa we wtryskiwaczu ( np. za małe ciśnienie z pompy tandemowej...
To witam w klubie. Mam ten sam problem. Jak się wciśnie pedał gwałtownie silnik gaśnie, odcina wtrysk paliwa, zapala się ikonka - układ sterowania wtryskiem. Wyłączam stacyjkę na ok. 5 sek. włączam i silnik znów odpala (bez rozrusznika - na biegu). Na zimnym silniku przyspiesza normalnie. Jak tylko osiągnie 3 kreski na wyświetlaczu temp. płynu chłodzącego...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
mam propozycję, jak zgaśnie wlej do kolektora strzykawkę paliwa, taką 10 cm, jeśli na krotki czas zapali, to znaczy że musisz szukać w zasilaniu paliwem, wtedy musisz sprawdzić ciśnienie paliwa przed wtryskiem. Wtedy albo pompa , albo wtrysk, albo reg. ciśnienia, lub przerywa coś zasilanie pompy lub wtrysku.POWODZENIA!
Wygląda na wypalanie ale...Skoro nie ma żadnych błędów diagnostycznych, ale obroty silnika wrosną z 900 na 920 rpm i towarzyszy temu wzrost spalania, warto zwrócić uwagę na inne potencjalne przyczyny. 1. Sterowanie obrotami jałowymi. System ten zarządza obrotami silnika na biegu jałowym. Może być konieczne sprawdzenie, czy mechanizm sterujący obrotami...
To że pompa paliwa coś podaje to nie znaczy, że działa prawidłowo. Ciśnienie na listwie paliwowej winno wynosić w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym około 3 bary. Podłącz manometr i sprawdź działanie zaworu regulacji ciśnienia paliwa (korektor sterowany podciśnieniem z kolektora). Jeżeli na pracującym silniku wtryśniesz odrobinę paliwa do kolektora...
prawidłowe ciśnienie pompy paliwa astra prawidłowe ciśnienie sprężania prawidłowe ciśnienie doładowania
wersja oprogramować elm327 wsady sterowników president schemat
Najlepsza płytka antenowa dla zalesionego Łochowa Reinstalacja Windows 7 bez płyty - jak zachować dane?