Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
Coś mam, powinno pomóc:
Poniżej instrukcja.Jeśli pomogłem naciśnij pomocny post.
Błąd zaworu chłodzenia mocznika systemu SCR
Przy akumulatorze.
ile mililitrów płynu wypuścił wtrysk
Witam, czynnika powinno być 1200g a ilości oleju nie znam.
Nie pamiętam już dokładnie, ale łatwo nie jest.
Układ chłodzenia do sprawdzenia czujniki temperatury, wentylator wszystkie biegi i tyle .
There is no possibility to receive data from the electronic control unit FMS gateway communication channel is corrupt.
Witam. MID 140 PPID 20- Stan okładzin hamulcowych. FMI 0- Jedna lub więcej okładzin hamulcowych jest starta/starte lub przerwa w przewodzie.
Oczywiście że jest możliwe.
prawdopodobnie doszło do zwarcia i uszkodził się sterownik , moduł Ciężko już go dostać i trochę kosztuje (zdjęcia) do czego jest on potrzebny? Tego sterownika nie zastąpisz niczym innym , może być nowszy model sterownika lecz dedykowany do modelu tej sprężarki , nikłe szanse żeby on się uszkodził a podstawianie na pałę części jest bardzo kosztowne...
Może trochę więcej szczegółów bo teraz to takie wróżenie z fusów jest. Bez konkretnej diagnostyki komputerem i fizycznie samochodu to nie ma co wymyślać przyczyny tego spalania
Kolego czy piszesz o zaworze przekaźnikowym na moście. Po odkręceniu przewodu z nr.4 nie powinno syczeć powietrze z zaworu.
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Owszem naprawia się takie sterowniki, dużo jednak zależy od rodzaju usterki bo czasami uszkodzone elementy są niedostępne.
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
W zalaczniku jest tylko część schematu dotycząca zasilania, kierunkowskazow i centralki.
Przekaźnik K26, ale nie byłoby jeszcze kilku innych rzeczy.
Jest to wina źle zaprogramowanego parametru PTO (tzw.wałek) w tachografie.
Może łatwiej przełozyć uszkodzony wyswietlacz lub sprawdzić licznik gdzie zapisane jest immo i przeprogramować dane ze starego do nowego licznika.
Nabij powietrza i wypoziomuj.
Ale jaki system cie interesuje bo ja nie kojarzę takiego systemu FCU?
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Tylko z pilotem, Bez nie otworzysz pamięci programowania. Bez tylko fabrycznie nowy.
Info o ikonach wyświetlacza renault.
950±100 Nm
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
sprawdź masy które są przykręcone do lewej górnej śruby zderzaka. Pozdro
A możesz napisać, co wpisałeś do wyszukiwarki, ze nie możesz znaleźć? Bo mi się udało w kilkanaście sekund.
A mnie zastanawia to wyrównoważanie cylindrów +-7 podaj cały rozpis z testu z cylindrów??
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
W skrzynce bezpiecznikowej w kabinie po prawej stronie wpięty od dołu
Osobiście nie robiłem tej procedury ale tak wynika z opisu natomiast z tego co pamiętam to będzie bezpiecznik F 31- P 57.
Jeśli dobrze pamiętam r15.
Tak samo blokuje się sterownik jak w D1LC, ale nie blokuje zegara. Jak na razie masz problem z zegarem...
Według mnie nie. Sterowanie może by poszło o ile zasilanie jego jest z radia . Ekran już nie.
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Kiedyś jak przekładaliśmy przystawkę (I-shift oczywiście) to żeby to działało tak jak bozia przykazała czyli wyświetlanie na budziku itp, to musisz zamawiać oprogramowanie i programować sterowniki :). Tak samo jak z wolnym kołem :). Vecu, wyświetlacz, skrzynia o ile dobrze pamięta + zmiana kilku parametrów, chyba ze auto jest fabrycznie przystosowane...
Kolego wchodzisz w menu jedziesz na sam dół do tego punktu z napisem experts wchodzisz tam jeden znajduje się jeden punkt z napisem maintenance . Wchodzisz tam i kasujesz poszczególne punkty trzymając przycisk OK.
Kazda premiumka dxi 450 ma zawor sterowania turbiny . Ten sam zawor steruje klapa hamulca wydechowego . Zaworu nie byla w silniku d9 znanych z volva fm Dodano po 3 W premiumkach dci zdarzaly sie turbiny bez zaworu regulacji
Czy taki schemat wystarczy? http://obrazki.elektroda.net/50_12298047...
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Czerwona linia na powyższym rysunku to jeden przewód w instalacji na danym odcinku, od złącza A do złącza B. Jeśli w danym odcinku instalacja jakiegoś elementu posiada 4 przewody to taką próbę wykonujesz 4 razy kolejno dla każdego jego przewodu.
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
Proszę w załączniku dane ustawienia zbieżności kół.
Błędów jest więcej, ale się nie wyświetlą, bo can leży całkowicie. Przede wszystkim w systemie brakuje kasety silnika z modułem immo pod kierownicą. Przy tej awarii w Reno ważny jest każdy szczegół dający się zauważyć zanim już do tego dojdzie. Dlatego nie myślę wysilać się żeby to tłumaczyć. Szukaj na forum tematów z moimi wpisami n/t Defekt 200.
I opis po Pl :)
Naprawić układ>sprawdzić ciągłość wiązki tacho>impulsator oraz czy nie ma przebicia do masy. Rozpruć wiązkę na ?bananie/ i pooglądać czy nie ma przetarć.
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Pomożecie z rozszyfrowaniem błędu? Z "deski" wejdź w diagnostykę, i odczytaj kody usterek. Wstępny opis; System ESP wyłączony, ograniczone funkcje skrzyni biegów, możliwy problem ze sprzęgłem.
MID 128 SID 4 Pompowtryskiwacz 4 FMI 5 Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Warunki wygenerowania kodu usterki: Pompowtryskiwacz aktywny. Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Możliwa przyczyna: Przerwa w przewodach po stronie nisko- lub wysokonapięciowej. Jeżeli wygenerowane zostały 3 kody usterek (blok), to przerwa jest po stronie wysokonapięciowej aktualnego...
Tu masz kody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Na wysokich od 3.5-6,0 bar
Uporaj się z abs i twoje problemy miną. Lepiej się pośpiesz bo w przeciwnym razie będziesz wymieniał wszystkie komponęty odnowa.
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Pompka niskiego ciśnienia do wymiany. Standard w premiumce. Można spróbować zaworki przelewoy i nadcisnieniowy zregenerowac jeśli korpus OK. Danke ;)
Trzeba rozebrać i sprawdzić co się popaprało. Nikt nie ma szklanej kuli żeby przewidzieć co tam dokładnie siedzi. Na pewno synchronizacja 3 biegu. Może i koła zębate 3 biegu.
Czujnik prędkości koła jak najbardziej.
W APM to elektronika steruje przepływem powietrza, także kolego przyczyna może być w niej i jej uszkodzeniu. Najlepiej dawać do regeneracji cały zawór. Poszukaj także czasami na allegro sprzedają same elektroniki.
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
Karlos podał Ci przyczynę w 100%
Niestety trzeba zamówić modyfikację oprogramowania w serwisie, lub sterownik vecu z innej premiumki,lub wyczyścić obecny i załadować oprogramowanie z podobnej ale z czujnikiem
Jeśli ma ADR to wyłącz i włącz główny wyłącznik prądu powinno pomóc
Jeśli zdechło ITC to ustaw na 12 stopni
W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy. "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D. wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler? Na powrót zakładasz przeźroczystego węża, jak idą bańki powietrza...
Ja bym wymienił zawór nagrzewnicy
Odpowietrzenie wysprzęglika od dołu szczykawką 100. Przy braku powietrza w układzie pneumatycznym pedał od razu twardy sprzęgło jest wtedy dobrze odpowietrzone.
DO wody.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... będą to pliki ISO1185 i ISO3731. Co się stało z tymi wtyczkami które były na naczepie? Można bez problemu dokupić przejściówki i nie trzeba nic przerabiać.
Najprawdopodobniej zawiesiło się sterowanie zaworkami w głowiczce kompresora. Jak nie ma powietrza to odkręć rurę od kompresora i sprawdź czy pompuje.
Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu...
Najprawdopodobniej pojawia się problem któregoś z wtryskiwaczy, komputerem serwisowym jest możliwość sprawdzenia charakterystyki wtrysku co obrazuje w jakim stanie jest sam wtryskiwacz. Pojawia się pewno przydymianie, spalanie wzrosło,auto jest słabe i tarakocze. Jedną rzeczą co też jest bardzo ważna jest separator jeżeli jest szklany to problemu nie...
EBS 00108707127 niskie ciśnienie w zbiorniku 00081007127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci)Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h. Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości. EECU 00126705126 Wyłącznik silnika na silniku:Sprawdzić wiązkę i wyłącznik.
Kwantor , blisko ae jak pójdą obsady w dci to płyn masz w zbiorniku paliwa, Ja stawiam na oringi tulei cylindrowych
Steruje przepływem oleju.
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
Witam. Jest to tzw. ogranicznik białego dymienia. Jak wiesz zimny silnik diesla powoduje większe dymienie. W starszych FH12 ogranicznik działa automatycznie przy zaciągnięciu hamulca postojowego. Uruchamiana jest klapa hamulca silnikowego, która dławi wylot spalin. Ma to spowodować szybsze rozgrzewanie się silnika i zmniejszenie emisji spalin. W fabrycznej...
kolego to jest odma .
Nic z tego, też kiedyś to przerabiałem:D.
Pomoc na pw myślę że ci pomoże.
Proponuję ci sprawdzić masę (rama- silnik),a na początek weź grubszy przewód i połącz minus akumulatora z masą rozrusznika.Jeżeli będzie dobrze kręcił to masz odpowiedź i musisz sprawdzić gdzie on tą masę traci.
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Kod usterek: MID 136 - SID 4 - FMI 7 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID4 Czujnik prędkości obrotowej koła, druga oś, koło prawe FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G008 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem...
1Sprężarka nie wyłącza się przez długi czas. Ubytki w układzie pneumatycznym , wymień osuszacz. .2/ czujnik prędkości koła oś 2 prawy; Zbyt doża przerwa między kołem polaryzacyjnym a czujnikiem. 3/ sprawdź przewody między ciągnikiem a naczepą bo masz zwarcie do (+).4/ usterka spowodowana wcześniejszymi błędami. Jak naprawisz te wcześniejsze to ta zniknie.
znacie może jakieś emulatory AdBlue które kasują błędy z całego samochodu po wciśnięciu pedału gazu czu hamulca?? Są emulatory AdBlue, kasowniki kodów usterek oraz emulatory AdBlue z opcją kasowania kodów usterek
Witam. MID 128 PSID 90 Wydajność układu SCR. Wysoki poziom NOx. MID 128 PSID 106 Katalizator główny. Katalizator nie działa tak jak powinien, co powoduje, że przy wysokich obciążeniach wypuszczana jest niewielka ilość amoniaku. MID 128 PSID 45 NOx powyżej normy - przyczyna nieznana.
Witam. MID 140 PSID 204 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca hamulców. Oczekiwany komunikat nie dociera do zespołu wskaźników. Możliwa przyczyna: Usterka wiązki przewodów. Usterka w złączach. I co jeszcze jest podpiete pod ten bezpiecznik ? Gniazdo diagnostyczne F15 / P70-5A Gniazdo "INFOMAX" F15 / P70-5A
MID 130 PSID 204 FMI 8 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca hamulców Niewłaściwa częstotliwość. Warunki wygenerowania kodu usterki: Informacja o błędzie z MID 136. Możliwa przyczyna: Uszkodzony czujnik prędkości koła. Reakcja jednostki sterującej: Zapalana jest żółta kontrolka. Funkcja zmiany biegów działa nieprawidłowo. Widoczne...
Wiązka prawego stopnia
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
premium renault renault premium komunikacja kontrolki renault premium
schematy projektorów schemat pozycjoner wymuszenie sinusoidalne
fartuch ps663 dloadx konfiguracja
Schemat ładowania akumulatora na LM393 i MJE2955 Toshiba TV nie reaguje na pilota, świeci czerwona dioda