Jak dobrze pamiętam to idzie bezpośrednio z zaznaczonej wtyczki do webasto, bezpiecznik f108 https://obrazki.elektroda.pl/6269520700_...
Błąd zaworu chłodzenia mocznika systemu SCR
Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
Przy akumulatorze.
There is no possibility to receive data from the electronic control unit FMS gateway communication channel is corrupt.
Proszę schemat; https://obrazki.elektroda.pl/9262194500_... Podejrzewam uszkodzoną skrzynkę bezpiecznikową czy to dobry trop? Może tak być, miałem kilka takich przypadków. Trzeba "przedzwonić" połączenia w skrzynce.
Coś mam, powinno pomóc:
Poniżej instrukcja.Jeśli pomogłem naciśnij pomocny post.
Witam. MID 140 PPID 20- Stan okładzin hamulcowych. FMI 0- Jedna lub więcej okładzin hamulcowych jest starta/starte lub przerwa w przewodzie.
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Witam, czynnika powinno być 1200g a ilości oleju nie znam.
Kolego czy piszesz o zaworze przekaźnikowym na moście. Po odkręceniu przewodu z nr.4 nie powinno syczeć powietrze z zaworu.
prawdopodobnie doszło do zwarcia i uszkodził się sterownik , moduł Ciężko już go dostać i trochę kosztuje (zdjęcia) do czego jest on potrzebny? Tego sterownika nie zastąpisz niczym innym , może być nowszy model sterownika lecz dedykowany do modelu tej sprężarki , nikłe szanse żeby on się uszkodził a podstawianie na pałę części jest bardzo kosztowne...
MID 128 SID 4 Pompowtryskiwacz 4 FMI 5 Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Warunki wygenerowania kodu usterki: Pompowtryskiwacz aktywny. Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Możliwa przyczyna: Przerwa w przewodach po stronie nisko- lub wysokonapięciowej. Jeżeli wygenerowane zostały 3 kody usterek (blok), to przerwa jest po stronie wysokonapięciowej aktualnego...
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Może trochę więcej szczegółów bo teraz to takie wróżenie z fusów jest. Bez konkretnej diagnostyki komputerem i fizycznie samochodu to nie ma co wymyślać przyczyny tego spalania
Układ chłodzenia do sprawdzenia czujniki temperatury, wentylator wszystkie biegi i tyle . Lubie te fachowe podpowiedzi fachowców od osobówek w tematach na temat ciężarówek. Sprawdź biegi wentylatora, sprawdź płyn hamulcowy, sprawdź linkę od ręcznego…
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Jeśli dobrze pamiętam r15.
W zalaczniku jest tylko część schematu dotycząca zasilania, kierunkowskazow i centralki.
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Owszem naprawia się takie sterowniki, dużo jednak zależy od rodzaju usterki bo czasami uszkodzone elementy są niedostępne.
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
Oczywiście że jest możliwe.
ile mililitrów płynu wypuścił wtrysk
Kazda premiumka dxi 450 ma zawor sterowania turbiny . Ten sam zawor steruje klapa hamulca wydechowego . Zaworu nie byla w silniku d9 znanych z volva fm Dodano po 3 W premiumkach dci zdarzaly sie turbiny bez zaworu regulacji
Jest to wina źle zaprogramowanego parametru PTO (tzw.wałek) w tachografie.
Przekaźnik K26, ale nie byłoby jeszcze kilku innych rzeczy.
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
950±100 Nm
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Błędów jest więcej, ale się nie wyświetlą, bo can leży całkowicie. Przede wszystkim w systemie brakuje kasety silnika z modułem immo pod kierownicą. Przy tej awarii w Reno ważny jest każdy szczegół dający się zauważyć zanim już do tego dojdzie. Dlatego nie myślę wysilać się żeby to tłumaczyć. Szukaj na forum tematów z moimi wpisami n/t Defekt 200.
MID 130 PSID 204 FMI 8 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca hamulców Niewłaściwa częstotliwość. Warunki wygenerowania kodu usterki: Informacja o błędzie z MID 136. Możliwa przyczyna: Uszkodzony czujnik prędkości koła. Reakcja jednostki sterującej: Zapalana jest żółta kontrolka. Funkcja zmiany biegów działa nieprawidłowo. Widoczne...
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Kod usterek: MID 136 - SID 4 - FMI 7 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID4 Czujnik prędkości obrotowej koła, druga oś, koło prawe FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G008 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem...
A mnie zastanawia to wyrównoważanie cylindrów +-7 podaj cały rozpis z testu z cylindrów??
Info o ikonach wyświetlacza renault.
W skrzynce bezpiecznikowej w kabinie po prawej stronie wpięty od dołu
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Może łatwiej przełozyć uszkodzony wyswietlacz lub sprawdzić licznik gdzie zapisane jest immo i przeprogramować dane ze starego do nowego licznika.
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Witam. MID 128 PSID 90 Wydajność układu SCR. Wysoki poziom NOx. MID 128 PSID 106 Katalizator główny. Katalizator nie działa tak jak powinien, co powoduje, że przy wysokich obciążeniach wypuszczana jest niewielka ilość amoniaku. MID 128 PSID 45 NOx powyżej normy - przyczyna nieznana.
Uporaj się z abs i twoje problemy miną. Lepiej się pośpiesz bo w przeciwnym razie będziesz wymieniał wszystkie komponęty odnowa.
Osobiście nie robiłem tej procedury ale tak wynika z opisu natomiast z tego co pamiętam to będzie bezpiecznik F 31- P 57.
Nabij powietrza i wypoziomuj.
Kolego wchodzisz w menu jedziesz na sam dół do tego punktu z napisem experts wchodzisz tam jeden znajduje się jeden punkt z napisem maintenance . Wchodzisz tam i kasujesz poszczególne punkty trzymając przycisk OK.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
renault premium temperatura ciśnienie renault premium renault premium wyłączyć
światła przyczepki samochodowej bezpiecznik napęd żyrandol żarówka
interfejs diagnostyczny interfejs diagnostyczny
Oznaki zużytej pompy vacuum w BMW X3 E83 2.0i 2006 Brzęczenie przy zmianie biegów w BMW X3 E83 2006