Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci.
witam. mam webasto(modelu nie pamiętam) w tirze renault premium które po wymienieniu palnika i jednego czujnika (ten z dwoma brązowymi kabelkami) nie chce odpalić(zaczne pracować przez ok 1min. i wyłącza się. na wyświetlaczu wyskakuje przed wyłączeniem takie coś: F-07), w czym problem? ja myslę że nie dostaje paliwa. pompka od paliwa po podłączeniu...
Czyli paliwo do baku i kita w gaz i tak trzeba będzie zrobić. Tematu nie zamykam bo może znajdzie się ktoś co rozwiązał ten problem i się pochwali jak to rozgryzł.
Podczas nierównej pracy, trzeba sprawdzić czy z głowicy nie wydostają się pęcherzyki. Oczywiście na powrocie paliwa
nie nie ma znaczenia . ten blad to usterka cisnienia paliwa
W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy. "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D. wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler? Na powrót zakładasz przeźroczystego węża, jak idą bańki powietrza...
Powinieneś tak jak pisze szyniu zająć się sterownikiem VECU( komputerze pokładowym ) wenątrz kabiny tam jest to podłączone a pozniej idzie do sterownika dawki paliwa (ECU)
Witam. Mam problem z Renault 420 dCI z 2001. Podczas jazy włącza się tryb awaryjny. Zarówno przy wysokich jak i przy za niskich obrotach. Początkowo działo się to tylko przy załadowanym aucie, teraz również na pusto. Dziś miałem podłączony komputer i oto co wyświtlił: 5812 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe 5811 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe...
Jak nie masz pojęcia to nie pisz bzdur ,bo forum ma pomagać a nie pogłębiac usterki.
kolego czy te błędy mogą mieć wpływ na zużycie paliwa ?
witam koledzy, mam w mojej premiumce z 2006 r. dxi 11-450, taki błąd: ems obd: MID:128, PPID:387, FMI: 5, czy mógłby ktoś dopomóc koledze w biedzie? Czy ta usterka może mieć wpływ na podwyższone zużycie paliwa?
Ma Pan jakiś patent żeby to szczelnie pominąć? Auto tak musi jechać w trasę bo usterka pojawia się po 30-150km. Jak potem to dziadostwo odpowietrzyć...
No właśnie nie to jest jedyna moja renówka nie mam oscyloskopu bo bym sprawdził sygnał i tu lipa chyba czeka tylko serwis bo już na tysiąc sposobów próbowałem jaltest daje bardzo mało możliwości jeśli chodzi o podgląd parametrów a palenie tego samochodu jest ciężkie jeśli chodzi o ciśnienia na szynie to powiedzmy po pełnym obrocie jest 600 barów a samochód...
Witam, Ford Galaxy 2007, 2.0 TDCI 140 KM, 200 tyś. przebiegu, model bez DPFa. Auto bardzo delikatnie poszarpuje przy jednostajnej jeździe na 3-cim biegu w granicach 1000-2000 obrotów - szarpania nie czuć na innych biegach. Przy - nawet bardzo lekkim - puszczeniu lub dodaniu gazu szarpanie znika. Objaw występuje na zimnym jak i ciepłym silniku. Błędów...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów Wymień Filtr...
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
Witam ! Od jakiegoś czasu wyświetla mi błąd ( podczas obciążenia silnika zapala kontrolkę) usterka : MID128SID126 zespół 1 zwiększania ciśnienia w pompie paliwowej - błąd mechaniczny oraz drugi który myślę że jest pochodną pierwszego MID128SID96 ciśnienie w układzie sygnał zbyt niski. Przemierzam się do wymiany tej pompy w zespole pierwszym ale są dwie...
Zanim napiszesz post poczytaj regulamin. Opisane objawy świadczą o niesprawności układu paliwowego, filtry, ciśnienie i diagnostyka komp. Druga sprawa to zabrania się kategorycznie jechać pojazdem marki Renault z dźwignią w położeniu luz. I tu pewnie pojawia się usterka uszkodzenia czujnika położenia neutralnego.
Dzięki norrbi układ jednak był nieszczelny na podciśnieniu i faktycznie wtedy wycieku niebędzie. Po sprawdzeniu układu sprężonym powietrzem (tak jak kazałeś) usterka znalazła się sama, wymieniłem przewód paliwa i renia się już nie zapowietrza.
Witam wszystkich forumowiczów Od kilku miesięcy "walczę" wraz serwisami, aby doprowadzić Premiumkę z 2002r do stanu używalności. W tym tygodniu rozłożyli już wszyscy ręce a ciągnikiem nadal nie można normalnie jeździć. Jak mu się "zachce jechać" to jedzie jak strzała po czym nagle traci moc przerywa i nie ma czym jechać. Dodam że serwis w Błoniu ("podobno"...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam serdecznie autko jak w temacie silnik DCI. Problem polega na tym że kierowca po wyjechaniu z bazy zrobił 10 km i autko zaczęło słabnąć na odcinku 400m i wreszcie zgasło co ino przed tym zapaliła się informacja (stop ,usterka wtrysku). Zostały zmienione separator i filtry paliwa, Diagnostyka komputerowa pokazała błąd zbyt wysokiego ciśnienia wtrysku,...
Witam. Jak w temacie, brak mocy, brak kodów usterek. Układ paliwowy na niskim ciśnieniu sprawdzony, ciśnienie turbiny ok 1,4 bar. Wtryskiwacze - pobór paliwa 15 mg/cykl.
usterka premium premium usterka paliwo premium
scroll touchpad fluke opinie taśma touchpad naprawa
Schemat kinematyczny wiertarki BOSCH PSB 650 RE Onkyo A-35 vs UNITRA PW3015: Moc basu i brzmienie