Właśnie skończyłem sprawdzanie układu paliwowego. Smoki ok, filtry ok, podstawa filtrów ok, przewody szczelne, paliwo dochodzi do głowicy i się nie cofa. Nadal cięzko zapala. TEXA wykryła błąd 6-go wtrysku więc wytargam ten pompowtrysk i zobaczę co dalej.
Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci. Cały układ był czyszczony latem ub roku ale niestety za pozno. Auto chodzi, tak jak pisałem wczesniej naprawione wszystkie wtryski (przekroczony przelew, zużyty zawór,rozpylacz, nalot...
Czyli paliwo do baku i kita w gaz i tak trzeba będzie zrobić. Tematu nie zamykam bo może znajdzie się ktoś co rozwiązał ten problem i się pochwali jak to rozgryzł.
Witam. Mam problem z Renault 420 dCI z 2001. Podczas jazy włącza się tryb awaryjny. Zarówno przy wysokich jak i przy za niskich obrotach. Początkowo działo się to tylko przy załadowanym aucie, teraz również na pusto. Dziś miałem podłączony komputer i oto co wyświtlił: 5812 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe 5811 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe...
Tak, mogą mieć. Tylko zużycie paliwa to nic w porównaniu do kosztów jakie ITD nałoży w przypadku kontroli spalin.
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
nie nie ma znaczenia . ten blad to usterka cisnienia paliwa
Podczas nierównej pracy, trzeba sprawdzić czy z głowicy nie wydostają się pęcherzyki. Oczywiście na powrocie paliwa
witam koledzy, mam w mojej premiumce z 2006 r. dxi 11-450, taki błąd: ems obd: MID:128, PPID:387, FMI: 5, czy mógłby ktoś dopomóc koledze w biedzie? Czy ta usterka może mieć wpływ na podwyższone zużycie paliwa?
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Powinieneś tak jak pisze szyniu zająć się sterownikiem VECU( komputerze pokładowym ) wenątrz kabiny tam jest to podłączone a pozniej idzie do sterownika dawki paliwa (ECU)
Ma Pan jakiś patent żeby to szczelnie pominąć? Auto tak musi jechać w trasę bo usterka pojawia się po 30-150km. Jak potem to dziadostwo odpowietrzyć...
Jak nie masz pojęcia to nie pisz bzdur ,bo forum ma pomagać a nie pogłębiac usterki.
Chodzi mi o całość. Nieraz omijalem separator i puszczalem auto np. Na tydzień i wtedy widzisz czy jest poprawa czy nie. Dodano po 1 MID 128 PSID 96 FMI 1. Układ ciśnieniowy magistrali. Poniżej wartości granicznej. Warunki wygenerowania kodu usterki: Poniżej wartości granicznej. Możliwa przyczyna: Czujnik ciśnienia przewód rozdzielczy Jednostka sterująca...
Dzięki norrbi układ jednak był nieszczelny na podciśnieniu i faktycznie wtedy wycieku niebędzie. Po sprawdzeniu układu sprężonym powietrzem (tak jak kazałeś) usterka znalazła się sama, wymieniłem przewód paliwa i renia się już nie zapowietrza.
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
Taki komunikat wyświetla się tablicy auta, sprawdzałem czujnik na głowicy filtrów paliwa jest ok, filtr paliwa i separator założony nowy. W załączniku zdjęcie usterki z tablicy. 1120532 Czy układ posiada zabezpieczenie bezpiecznikiem? Wcześniej wyświetlał się komunikat włacz odwadnianie ale niestety układ nie wykonywał tej operacji, pojawiał się komunikat...
Witam, Nie znam sie zabardzo na RVI ale z doswiadczenia z innymi autami to nie zawsze przyczyna braku cisnienia paliwa jest usterka pompy. Sa tez inne elementy odpowiedzialne za cisnienie paliwa. Dziwi mnie kolejna sprawa: cos nietak z tymi szpecami - jeden mowi o zbyt wysokim cisnieniu paliwa natomiast drugi mowi o braku cisnienia. Nie dziwi cie to??...
Jaltest, na starym czujniku błąd był aktywny na nowym robi się aktywny dopiero po odpaleniu auta i błąd mówi właśnie o odwróceniu biegunów ale w parametrach wszystkie prędkości obrotowe są może tester coś źle odczytuje zależy mi na odkodowaniu tych błędów jeden na pewno dotyczy czujnika poziomu oleju drugi czujnika w filtrze paliwa a tego trzeciego...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
MID 128 PID 190 Prędkość obrotowa silnika Kod usterki FMI 0 Nadmierne obroty silnika Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt wysokie obroty silnika. Możliwa przyczyna: Nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem. Silnik pracuje na oleju silnikowym. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia czerwonej lampki....
Oznaczenia na początku (mid, fmi) owszem wszędzie takie same, natomiast środkowe możesz mieć już różne (pid, ppid, sid, psid). Dobra do rzeczy: -mid128 sid 232 fmi 4: błąd napięcia 5V na czujniki (nie pokazuje pewnie wartości ciśnienia oleju, doładowania, paliwa) - sprawdzenie instalacji samych czujników, albo w ostateczności błąd wewnętrzny sterownika,...
Witam Bardzo dymi na niebiesko czuć niespalone paliwo, prędkość obrotowa max 1400 obr, diagnoza przeprowadzona NG3 kod błędu 5301-03 kod usterki nieznany, ciśnienie na wolnych obrotach w zasobniku 1500 bar, zawory regulacji ciśnienia współczynnik wypełnienia 7% oba, pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po regeneracji w serwisie Bosch, czujnik wysokiego...
Witam. MID 128 PID 98 Poziom oleju silnikowego. FMI 1 Niski poziom oleju silnikowego lub usterka czujnika. MID 144 PID 84 Prędkość pojazdu. FMI 2 Sporadyczne lub niewłaściwe dane. (magnes) MID 136 PSID 201 Zakłócenia w komunikacji,jednostka sterująca pojazdu FMI 8 Sygnały prędkości z jednostki sterującej pojazdu/tachografu różni się o więcej niż 30%...
Witam wszystkich forumowiczów Od kilku miesięcy "walczę" wraz serwisami, aby doprowadzić Premiumkę z 2002r do stanu używalności. W tym tygodniu rozłożyli już wszyscy ręce a ciągnikiem nadal nie można normalnie jeździć. Jak mu się "zachce jechać" to jedzie jak strzała po czym nagle traci moc przerywa i nie ma czym jechać. Dodam że serwis w Błoniu ("podobno"...
Witam. Jakieś ok 2tyg temu zauważyłem duży skok zużycia paliwa. Ładunki rożne, raz na ciężko , raz na lekko, średnie spalanie 29-32 l/100km. Teraz wychodzi ok 37-38 l/100. Wymieniłem filtry paliwa, separator, filtr powietrza, nowy czujnik doładowania. Moc nie spadła. Auto ma przejechane 693 tys km. Aktywne błędy na wyświetlaczu to defekt ABS ( uszkodzony...
Nie ma drugiego takiego auta, którego stosunek jakości do ceny wypadałby tak korzystnie patrząc z perspektywy potencjalnego nabywcy. Dziś, za 10 tys. możemy dostać auto z okolic rocznika 2000 w całkiem dobrym stanie ( w przeciwieństwie do Focusów II generacji, "jedynki" nie były tak popularne wśród wszystkich motoryzacyjnych oprawców typu handlowcy,...
Temat podobny był już poruszany ale nie padły konkrety więc może teraz coś się uda ustalić. Auto to Premium 420 DCI z 2003r a problem polega na tym że auto zaczęło młotkować pod obciążeniem głównie w zakresie obrotów użytkowych tz. 1200 do 1500(odczuwalne cały czas ale w tym zakresie najbardziej) więc zrobiłem diagnostykę ,spr zawór na listwie cr i...
Witam mam problem z nie działającym obrotomierzem. Do pewnego czasu na wolnych obrotach przerywał tzn. opadał na dół i znowu się podnosił. Teraz już w ogóle nie podnosi się. Ładowanie alternatora w normie (27,5 - 28.0 V) chociaż wyświetla się komunikat odnośnie alternatora. Test wskaźników deski rozdzielczej podnosi wskazówkę obrotomierza z min. do...
Zanim napiszesz post poczytaj regulamin. Opisane objawy świadczą o niesprawności układu paliwowego, filtry, ciśnienie i diagnostyka komp. Druga sprawa to zabrania się kategorycznie jechać pojazdem marki Renault z dźwignią w położeniu luz. I tu pewnie pojawia się usterka uszkodzenia czujnika położenia neutralnego.
Dzień dobry Stoję przed zakupem samochodu. Wymagania: -FVAT23% -Automatyczna skrzynia -kombi lub liftback/hatchback -rozsądne spalanie Po przejrzeniu ogłoszeń z okolicy i z podanymi parametrami wytypowałem trzy auta: Ford Mondeo MK5 2,0TDCI Powershift (rocznik ok 2015-2015 i przebieg 100-140kkm) Skoda Octavia III 1,6TDI DSG (rocznik 2016 lub 2017 czyli...
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam ! Od jakiegoś czasu wyświetla mi błąd ( podczas obciążenia silnika zapala kontrolkę) usterka : MID128SID126 zespół 1 zwiększania ciśnienia w pompie paliwowej - błąd mechaniczny oraz drugi który myślę że jest pochodną pierwszego MID128SID96 ciśnienie w układzie sygnał zbyt niski. Przemierzam się do wymiany tej pompy w zespole pierwszym ale są dwie...
witam. mam webasto(modelu nie pamiętam) w tirze renault premium które po wymienieniu palnika i jednego czujnika (ten z dwoma brązowymi kabelkami) nie chce odpalić(zaczne pracować przez ok 1min. i wyłącza się. na wyświetlaczu wyskakuje przed wyłączeniem takie coś: F-07), w czym problem? ja myslę że nie dostaje paliwa. pompka od paliwa po podłączeniu...
Witam, zakładam temat problemu z odpalaniem i zapowietrzaniem premium dxi. Z własnego doświadczenia opisze wam usterkę która dopadła jedną z moich premiumek. Problem pojawił się około 1 miesiąc do tyłu. Auto miało moc dobrze chodziło nie zapowietrzało się podczas pracy. Problem pojawiał się po zgaszeniu auta ,ponowne odpalenie wiązało się z dłuższym...
W pierwszym wypadku odczyt usterek rozwieje wątpliwości ,natomiast w drugim albo brak paliwa w ogrzewaniu lub zatkany palnik
Witam. Jak w temacie, brak mocy, brak kodów usterek. Układ paliwowy na niskim ciśnieniu sprawdzony, ciśnienie turbiny ok 1,4 bar. Wtryskiwacze - pobór paliwa 15 mg/cykl.
Po pierwsze wyższe luzy dla wydechowych, cichsza praca nie jest związana ze złą regulacją zaworów, lecz nie osiągnięciem wysokiego wymaganego ciśnienia. Porządna diagnostyka , pomiary niskiej strony ,wymiana filtrów powinna określić usterkę. Za niska wysoka strona ma wpływ na obniżenie mocy i wzrost zużycia paliwa
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa Witam Mam podobny problem ,ciężko jest nazwać stan w jaki w chodzi silnik ale "młotkowanie " to dobre określenie . Na komputerze silnik nie może skończyć testu elektrozaworów...
Nie udało mi się sprawdzić tego czujnika okładzin na tym zjeździe. Autko pojechało w trasę. Kierowca informował, że w PL często włączało się odliczanie godzin związane z usterką adBlue - mróz po drodze około -10. Raz nawet włączyła się redukcja mocy. Zgasił auto, odpalił i ponownie odliczanie. Jak wjechał do Niemiec i temp wzrosła do 2 stopni świeciła...
Witam, Ford Galaxy 2007, 2.0 TDCI 140 KM, 200 tyś. przebiegu, model bez DPFa. Auto bardzo delikatnie poszarpuje przy jednostajnej jeździe na 3-cim biegu w granicach 1000-2000 obrotów - szarpania nie czuć na innych biegach. Przy - nawet bardzo lekkim - puszczeniu lub dodaniu gazu szarpanie znika. Objaw występuje na zimnym jak i ciepłym silniku. Błędów...
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
usterka premium premium usterka premium paliwo
bramy sterowanie przycisk cdr500 delco radmor programator
moduł bluetooth blaupunkt daytona
Najnowsze oprogramowanie Pioneer VSX-930 - gdzie znaleźć? Króciec serwisowy lodówki: ssawny czy tłoczny? Nabijanie R600a, R134a, port Schradera