Kod 1 to brak startu pieca- nie dopływa paliwo lub uszkodzony palnik, zatkana rurka doprowadzająca powietrze. kod 3 za niskie napięcie zasilające, tego nie muszę chyba wyjaśniać. Kody mokrego webasta adekwatne do urządzenia powietrznego.
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Paliwo lej normalny ON lub paliwa premium jeśli cię stać na verwe itp. Na pewno nie wolno lać biopaliw. Olej silnikowy zalecany wyłącznie z normami VW 505.01, 506, 507 . Silnik na pewno z pompowtryskiwaczami, a te wymagają odpowiedniego oleju. Lepkość oleju 5W40 (norma 505.01) lub 5W30 ( z normą 506, 507). Pod wykładzina bagaźnika masz naklejkę z podanym...
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
Zrobiłem i nic się nie pogryzło,ale nie widzę sensu. Ot po prostu ,raz na pół roku zalej bak premium i przegoń auto jeśli chcesz. Premium służy silnikowi ,ale..jako paliwo "suche" nie służy pompie,wtryskom . Po to stosujemy dodatek 2T,aby uzupełnić braki siarki -smarowidła- w ON. silnik swoje przejedzie na zwykłym ON z dobrej stacji,ale jak to w nowych...
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
A czy paliwo tzw premium poprawia waszym zdaniem osiągi?
Jak lejesz paliwa premium to one już mają w sobie dodatki, ja tankuję najtańsze paliwo na Tesco i dolewam BlackArrow Diesel Skydd, butelka 1l nominalnie wystarcza na 1000l paliwa, ale latem leje 1/2 zalecanej dawki. Stosuję ten dodatek regularnie odkąd dwa lata temu zimą zrobiła mię się galaretka z ON w zbiorniku. Odkąd stosuję ten dodatek auto paliło...
Dlatego do ciągnika wlewam paliwo premium B0. Kiedyś był taki dobrobyt, że tylko takie paliwo było wlewane do ciągników. Tylko najbiedniejsi wlewali olej opałowy i inne bliżej nieznane mi wynalazki. Zadanie spirytusu dobrze wskazałem - związać wodę i podać dalej w silnik. Przy -25 stopniach C4011 nie uruchomiłby się tak ochoczo jak przy -2 czy nawet...
Paliwa do silników spalinowych opisane są normami, i nie jest tam sztywno opisane jakie parametry powinny posiadać lecz muszą się mieścić w pewnych widełkach. Podyktowane jest to tym że surowiec z którego są produkowane jest pochodzenia naturalnego i w zależności od złoża ropy naftowej zawierają więcej lub mniej substancji wpływających na ich kaloryczność,...
Witam Jestem Derrick z Ugandy i mam do czynienia z dxi premium z problemem z paliwem powodującym trudny rozruch, a czasami całkowity brak rozruchu. Wymieniłem filtr, sprawdziłem szynę doprowadzającą paliwo i kartridż, ale na próżno! Chociaż po zalaniu pompy paliwa ciężarówka uruchamia się wystarczająco dobrze, ale po wyłączeniu zapłonu ciężarówka nie...
Nagar tworzy się głównie od oparów oleju i jazda po mieście z niskimi obrotami nie daje wystarczającej temperatury by się wypalił. Gaz ma większą temperaturę spalania i łatwiej usuwa nagar, dlaczego trzeba przegonić auto na trasie tak 3500-4500 obrotów w benzynie by nagar wypalić. Na tłoki można polać naftę czy płukankę, ale musi być podgrzana do 80...
Paliwo w zbiorniku ma ciemny czy jasny kolor??
Witam, Renaul Premium 420 DCI 2004r. paliwo nie idzie ma pompę, brak paliwa w listwie, wymieniowy zawór ciśnienia paliwa (z boku listwy), Samochód nie pali nawet na PLAK'a. Paliwo idzie z pompki wstępnej.
A co tam sprawdzać w tym wielkim ? może tam jeszcze jest woda , on jest tylko od hamulca ? a co te kody mogą znaczyć ? Dziś po odpalenie EBS zmienił sie na :00105807017 , Odpalenie dopiero po podpompowaniu , odpowietrzenie raczej jest ok , wydaje mi się że gdzieś ciągnie lewe powietrze nie wiem czy w smoku jest zaworek i czy musi działać czyli zamykać...
Właśnie skończyłem sprawdzanie układu paliwowego. Smoki ok, filtry ok, podstawa filtrów ok, przewody szczelne, paliwo dochodzi do głowicy i się nie cofa. Nadal cięzko zapala. TEXA wykryła błąd 6-go wtrysku więc wytargam ten pompowtrysk i zobaczę co dalej.
Witam. Ssie od smoka do pompki paliwowej, dalej jest ciśnienie. Zawór zwrotny jest tylko w pompce paliwowej, czyli jeśli na tym odcinku nie ma nieszczelności paliwo nie będzie się cofać. Ciśnienie powietrza najlepiej w rozsądnych granicach 2-4 bar.
kolego jeszcze sie nie spotkałem z tym żeby przy martwym wtrysku autko po odpaleniu chodziło normalnie a jeśli podczas jazdy wiesza sie wtrysk to raczej nie wpływa na rozruch. zibi I podnieś kabine i popompuj ręczną pompką a w tym czsie niech ktoś zakręci rozrusznikiem jeśli załapie to pompka wstępnego do wymiany jeśli nie to sprawdź jeszcze zawór bezpieczeństwa...
Witam. Panowie chyba zle zrozumieliscie, 12.5 mil na gallon to okolo 23l na 100km a 25 mil na gallon to okolo 12l na 100km, wiec albo to ja cisne albo cos jest nie tak bo wedlug danych katalogowych w miescie powinno byc 17l na 100km. Ok dane katalogowe przewaznie sa zanizone ale moim zdaniem pomimo to 23l/100km to chyba raczej za duzo. Dzisiaj zatankowalem...
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Witam, Mam problem z premiumka 270 dci, w mrozy nie chciała odpalić, ale pojechałem do klienta podgrzałem filtry, paliwo w zbiorniku i odpaliła, ale nie chciała na wolnych obrotach chodzić i odpalała tylko z PLAKA. Jakos dojechałem na warsztat, wymieniłem filtry paliwa , filtr odstojnika również. Teraz wogóle niechce zapalić, nawet z plaka. Texa pokazała...
Kolejne pytanie dot Webasto. Podając paliwo ręcznie strzykawka działa aż miło. Jeśli zaś podawać ma pompa nie daje rady. I tu pytanie. Czy ta pompa działając bo cyka i podaje paliwo może mieć jakiś problem z wydajnoscia? Pompa sterowana ręcznie za pomocą kabla radzi sobie całkiem spoko natomiast sterowana normalnie jakoś słabo pompuje. Macie jakieś...
Witam, Mam problem z Renault Premium 420 DCI 2004r. Nie odpala, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, natomiast wtryski nie dają na cylindry ( nie ma sterowania, tak mi się wydaje ). Dodatkowo Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym . Ponadto wyświetla...
Jako, że tankuję najtańsze paliwo z Tesco zawsze dolewam dodatku o nazwie Black Arrow Diesel Skydd. Zanim zacząłem go stosować to kiedyś w zimie w zbiorniku zrobiła mi się galareta, wlałem z kanistra 10l ogrzanego w domu ON z 50ml tego dodatku (czyli dawką na 50l ON) i przy -20*C na dworze udało mi się uruchomić samochód (mrozy były wtedy takie, że...
Witam 1,jeżeli są 2 zbiorniki i tankujesz do jednego to paliwo samoczynnie wyrówna się w obu kotłach pod warunkiem że są drożne i niezapchane smoki.
Tutaj kolego jest dokładnie tak samo jak z autami osobowymi. Przebieg możesz stwierdzić tylko i wyłącznie gdy właściciel ma go od nowości i udostępni Ci do wglądu dokumentację firmową. Tylko wtedy sugerując się tarczkami, czasem pracy kierowców, fakturami za paliwo i masą innych możesz doliczyć się przebiegu. Jedno jest pewne. Nie mówię że nie możliwe...
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
Kocioł zasypowy DS spalając orzech także osiągnie 5 klasę. Kotły zasypowe osiągają Klasę V jedynie przy spełnieniu (zwykle łącznie) kilku warunków. Zwykle najważniejszym nich jest właśnie rodzaj używanego paliwa. Większość tego typu kotłów jest w stanie spełnić normy wyśrubowane normy emisji zaledwie na kilku paliwach dobrej jakości. Na innych to się...
To tym bardziej sprawdź szczelność układu paliwowego. Podaj paliwo bez pośrednio z bańki na pompę. Wygląda jak by się zapowietrzał, skoro ci na sznurku odpalił.
Udało się uruchomić Renatkę uszkodzony był mechaniczny zawór ciśnieniowy (ciągle otwarty) zamontowany na listwie, nie było ciśnienia gdyż paliwo ciągle uciekało do przelewu. Co nie zmienia faktu że pompa była uszkodzona gdyż jeden z zaworów regulacyjnych szwankował i dwa wtryski padły,ale to że nie paliła to jak wyżej ten mały wredny zaworek. Dziękuję...
Spróbuje zrobić jak mówisz, z tym że w tej wersji podstawa separatora jest z pompka ręczna. Kolejny objaw który udało się zaobserwować to: Paliwo w komorze filtra paliwa wydaje głośne dźwięki dosłownie syczy/piszczy. Listwa CR z jednej strony jest mocno nagrzana.
Ja słyszałem. Zaje....i gościowi paliwo w nocy na parkingu a ten myślał, że auto mu pali 65l/100km.
Premium fajny samochodzik ... jedzilem co prawda nie duzo bo tylko 5 miesiecy, ale przez ten czas autko mialo wymiane oleju i tyle... :) Paliwo ruskie filtry zmieniane co 40tys km i mozna dalej gnac!
(at)tzok: tankuję tylko paliwo premium (diesel GOLD ze Statoil), zimą oczywiście leję dodatek, bo akrat panda jest wrażliwa na wytrącanie parafiny. Mam dwa inne diesle trzymane w tych samych warunkach i tankowane jednakowym paliwem (wcześniej kupowałem hurtem ON do swojego mini CPN-u) to tylko Panda stawała, a pozostałem chodziły bez scen. Cena nowoczesności......
Witam. Na pewno już auto było w wielu serwisach i nic nie znaleźli, paliwo cały czas z "jednej" stacji, ładunki bez zmian, i teraz przydałoby się jeszcze opinii kogoś kto może wpadł na tę strasznie tajemniczą "chorobę" większości aut. Mniej magnesó to więcej kilometróf. Albo za duże koła to też za mało kilometrów. Albo ostatnia przyczyna, katalizator...
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
MID 128 PID 190 Prędkość obrotowa silnika Kod usterki FMI 0 Nadmierne obroty silnika Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt wysokie obroty silnika. Możliwa przyczyna: Nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem. Silnik pracuje na oleju silnikowym. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia czerwonej lampki....
Czy separator się rozlatywał tylko podczas pompowania? Ten silnik to owszem jakaś niedorobiona konstrukcja. Krzywki pompek można sprawdzić od góry - trzeba wyjąć pompy i popychacze. Wrażliwy na luzy zaworowe bo trochę większe powodują wyłupywanie krzywek wałka i rolek popychaczy, w skrajnych przypadkach uszkadza się blok jak wyrwie klin z popychacza....
Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci. Cały układ był czyszczony latem ub roku ale niestety za pozno. Auto chodzi, tak jak pisałem wczesniej naprawione wszystkie wtryski (przekroczony przelew, zużyty zawór,rozpylacz, nalot...
Pytasz więc Kolega odpowiada !!! Skoro pompiarz uważa że to jest dobre to po co pytasz??? Pompa lub pompka niskiego ciśń. Puszcza to paliwo do oleju ,i nie ma innej możliwości
Nie udało mi się sprawdzić tego czujnika okładzin na tym zjeździe. Autko pojechało w trasę. Kierowca informował, że w PL często włączało się odliczanie godzin związane z usterką adBlue - mróz po drodze około -10. Raz nawet włączyła się redukcja mocy. Zgasił auto, odpalił i ponownie odliczanie. Jak wjechał do Niemiec i temp wzrosła do 2 stopni świeciła...
Jest to inaczej zawór bezpieczeństwa w sytuacji zbyt dużego wzrostu ciśnienia na listwie paliwowej otwiera się i dochodzi do spadku tegoż właśnie ciśnienia. Zamontowany jest na końcu listwy od strony skrzyni do nie go jest przykręcona rurka przelewu. Trzeba sprawdzić czy na zapalonym silniku nie wycieka z niego paliwo jeśli paliwo płynie zawór do wyrzucenia...
Dzień dobry Przyjaciele. W moim Ducacie 2008 2.3 130Km bez filtra DPF 180tyś Km. Jeżeli samochód nie jezdzi 1-2 miesiące (auto campingowe). Po starcie świeci kontrolka check engine. Jeżeli start powtórzymy 3 aż 4 razy to kontrolka przestaje świecić. Diagnostyka multiecuscan nie pokazuje żadnych błędów, samochód specialnie nie dymi, silnik działa w normalnym...
Witam.Miałem kiedyś podobne objawy i troche czasu upłyneło i kasy poszło póki znalazłem problem.Sprawdz filtry ,przewody paliwowe.Bo to wygląda mi na restrykcje paliwową.Jak miałeś wymieniane filtry paliwa,odkręć,zlej paliwo do pojemnika i sprawdz czy jest czyste,a przede wszystkim nie zawiera płynu chłodzącego,bo to on u mnie powodował zabijanie filtrów...
Powiem tak rozmawiałem z kolejnym mechanikiem powiedziałem mu "-Nadmierne ciśnienie wtrysku-powód 1:przeszkody w powrocie paliwa pomiędzy pompą a zbiornikiem. Powód 2: zablokowany elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia w pozycji zamkniętej. " on odparł mi na to że wtryski pobierają paliwo i nie odprowadzają nadmiaru do baku, komputer wykrywając większą...
Zapewne masz rację tylko jeśli zaworek kulkowy o którym pisałem nie trzyma to cofa się paliwo do zbiornika i dlatego jest problem z odpaleniem. Łatwe i proste do sprawdzenia.A ciśnienia wstępnego w tym aucie żadnym komputerem się nie sprawdzi. Jedynie manometr jak to zrobił autor tylko nawet gdy podczas pracy gdy jest dobre nie oznacza że zaworek jest...
Sprzedam na części lub do naprawy Berlingo I z niezniszczalnym silnikiem 2.0 HDi 90KM Głównie z myślą o swapie lub pobrania silnika kompletnego ze skrzynią biegów. Osprzęt z silnikiem w idealnym stanie. Auto zostawiliśmy z myślą o przełożeniu silnika do bliźniaczego auta, ale tamten silnik (inny) udało się naprawić. Nie mam czasu bawić się w demontaż....
Od 3 lat ogrzewam warsztat dwoma dużymi webastami z DDR. Przepalają wszystko, ropę, olej opałowy, opałowy mieszany z silnikowym itd. Olej opałowy i napędowy mają różne właściwości podane wyżej, ale są one istotne jedynie dla silnika. Dla pieca jest mało istotne, czy dostanie chrzczonego diesla premium z Orlenu, ropę mieszaną z gazoliną z pobliskiego...
Jak dobrze wiadomo , jak jakies paliwo jest nieco tańsze , to zaraz wszyscy sie na nie rzuca i zdrożeje. tak jest z pelletem i tak jest z dobrą , nowo otwarta drogą: wszyscy zaczynaja nią jeździć i zaraz zaczyna się korkować. Jak będzie trzeba, to i na drewno wprowadzą akcyzę. Drożyzna to już jest i bedzie większa, bo to jedyna metoda by przybliżyć...
Czyszczenie "filtra" ze środkowego otworu wlotowego też nie pomaga. (był bardzo zapylony, wręcz czarny, obecnie nabrał jaśniejszego koloru). Skoro filtr był czarny to może system powietrzno - spalinowy został podłączony do szachtu kominowego, w którym wcześniej zainstalowany był jakiś kocioł na paliwo stałe i w samym szachcie została przeprowadzona...
Kolega ma rację z tymi kablami, najczęściej pod nogami zmiennika jest problem. Przechodzą tam tak trochę dziwnie zamocowane że lubią tam się przecierać. Chociaż ja kiedyś też się namęczyłem i dopiero po rozcięciu wiązki kasety silnika za rozrusznikiem okazało się że komuś się wcześniej tam spaliła pewnie przez rozrusznik i niezbyt się przyłożył do jej...
Charakterystyki pojazdu Model207 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11309 76 1 0052 Data Początku Gwarancji03.06.2008 Numer seryjny silnika10 FGAE 0150363 NRE(homologacja)e2*2001/116*0340*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU207 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEPREMIUM...
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Witam prosze o rozkodowanie vin :) VF3WC8HZC34647760 Model 207 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11704 76 1 0849 Data Początku Gwarancji 05.12.2008 NRE(homologacja) e2*2001/116*0340*12 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 207 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE PREMIUM...
Czyli paliwo do baku i kita w gaz i tak trzeba będzie zrobić. Tematu nie zamykam bo może znajdzie się ktoś co rozwiązał ten problem i się pochwali jak to rozgryzł.
Witam. Mam problem z Renault 420 dCI z 2001. Podczas jazy włącza się tryb awaryjny. Zarówno przy wysokich jak i przy za niskich obrotach. Początkowo działo się to tylko przy załadowanym aucie, teraz również na pusto. Dziś miałem podłączony komputer i oto co wyświtlił: 5812 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe 5811 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe...
hehe u mnie się zdarza że stoi tygodniami z powodu braku pieniędzy na paliwo i dalszą trasę, po prostu spedytor nie płaci na czas. Jeszcze z rok i to się zmieni.:p Dobra. Kupię zestaw sterownik+ pilot+ dwa siłowniki i zobaczę co da się zrobić. Póki co, dziękuję za podpowiedzi. Jest sterownik+ pilot na allegro za 200zł działający na 24V.
Vin: VF3WA9HZC34012494 Charakterystyki pojazdu Model 207 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11257 81 2 0875 Data Początku Gwarancji 15.10.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0340*08 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 207 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE PREMIUM SILNIK...
Dzieki za odpowiedz. Bylo to zrobione w punkcie 3 (przed regeneracja wtrysków, z oczywistych względów). Paliwo zostalo wylane do zera. Zbiornik przepłukany. Nowy filtr paliwa. Regeneracja wtryskow. I zalane dieslem BP Premium na dużej stacji BP. Przepraszam ze nie napisalem o tym. Podalem tylko glowne punkty. W sumie duzo wiecej sie wydarzylo, objawy...
Witam Nabyłem budynek mieszkalny (250m2) w którym jest wykonana nowa instalacja C.O. z rurek Cu, typu zamkniętego, naczynie przeponowe 50L. Pierwszy problem to rozpadający się kocioł na paliwo stałe( produkcja garażowa), drugi to brak jakiegokolwiek zabezpieczenia prócz zaworu bezpieczeństwa. Tak więc postanowiłem zakupić kocioł żeliwny Klimosz Combi...
Witam mam problem z Reno premium 420dci 2002 na desce wyświetla się defect 200 rozrusznik kreci jest paliwo i nie zapala, zegary od oleju i temp. nie reaguja moze ktos mial podobną sytuacje? dodam ze stalo sie to podczas jazdy nagle zgasła i nie mozna uruchomic ,sprawdzilem instalacje pod kabina na zagieciu i jest ok.bezpieczniki i przekazniki tez sa...
DO wody.
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Witam, mam taki problem od paru miesięcy auto zaczęło za dużo palić...po kraju z ładunkiem 10t 32/33 na pełno 38. Zawory sprawdzone wtryski też. Paliwo leje na jednej stacji i drugie auto spala nie więcej niż 32. Może ktoś miał taki problem i wie w czym przyczyna... Jestem z okolic Bydgoszczy wiec może ktoś poleci znawce od renówek z okolicy
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Pompka niskiego ciśnienia do wymiany. Standard w premiumce. Można spróbować zaworki przelewoy i nadcisnieniowy zregenerowac jeśli korpus OK. Danke ;)
Ten ,,bukiet,, z wykrzyknikiem
Zbiornik czysty, pompa również. Możliwe że pod wpływem wieku pompa stała się tak jakby mniej wydajna? BMW jeździ tylko na paliwach premium Orlen i Shell
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Gwarantowana premia indywidualna na przyszły rok dla istniejącej jednostki kogeneracji opalanej paliwami gazowymi wyniesie 146,93 zł /MWh, natomiast dla istniejących małych jednostek kogeneracji opalanych paliwami gazowymi - 79,88 zł /MWh, wynika z projektu rozporządzenia w sprawie maksymalnej ilości i wartości energii elektrycznej z wysokosprawnej...
Wszystkie paliwa oprócz premium racing są z jednego kotła.
Kwantor , blisko ae jak pójdą obsady w dci to płyn masz w zbiorniku paliwa, Ja stawiam na oringi tulei cylindrowych
Witam, mam problem w premkum dxi, wymienilem filtry paliwa i po tygodniu jazdy zaczęła ciężko odpalać, gdzie szukać i nie wyskakują żadne błędy.
Producentom zależy na świadomym postarzaniu produktu. Masz kupować części lub nowy sprzęt. W zimie nie stanowi to jeszcze takiego problemu, gorzej latem szczególnie w upały. Wszystko pomiędzy 1:30 a 1:40 bedzie dobre. Poniżej 1:25 zacznie pluć nieprzepalonym olejem z wydechu. Wiem co producenci zalecaja i na czym im zależy. Są marki premium które zalecaja...
poma paliwa 1050zl bo chyba używanej nie za bardzo wkladac Używaną to Ty masz, tak mówię swoim klientom. Samochody premium wymagają napraw premium.
Wymieniłem czujnik położenia wałka na nowy i zalałem paliwo "premium". Problem zniknął. Dzięki za porady. Pozdrawiam!
Pamiętam z dawnych czasów że duży wpływ na spalanie miał filtr paliwa i filtr powietrza - zastosowanie tanich zamienników powodowało większe spalanie, ale chyba nie aż tyle.
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Sprawdź smok w zbiorniku paliwa na początek.
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Tak, mogą mieć. Tylko zużycie paliwa to nic w porównaniu do kosztów jakie ITD nałoży w przypadku kontroli spalin.
Zaiwestuj w paliwo premium, choć 20L. Orlen ma całkiem dobre paliwo, wbrew obiegowym opiniom.
Jak ciśnienie jest w granicach 3.5 to jest ok :)
Podczas nierównej pracy, trzeba sprawdzić czy z głowicy nie wydostają się pęcherzyki. Oczywiście na powrocie paliwa
Woda w paliwie, wypuść wodę lub wymień separator.
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
nie nie ma znaczenia . ten blad to usterka cisnienia paliwa
Na pewno nie pomoże na zapychający się DPF, a wręcz przeciwnie może narobić kosztów. W innym przypadku nic się nie stanie, diesel zasadniczo przepali wszystko, a trochę lepiej smarująca ropa nie zaszkodzi. Dziś eliminuje się z niej tyle związków siarki ile wlezie, co powoduje że paliwo staje się suche. Dobrze też zrezygnować z tankowania paliwa "premium",...
A jak to wszystko sprawdziles? Filtr paliwa + zmiana paliwa na premium, aby sprawdzic moc.
Obsady wtryskiwaczy robione zaraz po zakupie, więc to raczej odpada
Wymień filtry paliwa
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
Witam potrzebuje rozszyfrować taki kod błędu ; EMS MID:128 SID:32 FMI:7 na wyświetlaczu jest przekreślony zygzakiem wtrysk paliwa
Peugeot 308 SW T7 (2008) 2.0 HDi 136hp. Powitać. Od piątku auto z rana (-10 do -15 dzisiaj) nie pali, jak wracam (pieszo...) z roboty, to przy -3 pali na strzała. Ewidentnie świeczki, no bo co innego, skoro na pełnym akumulatorze rzęzi dobre pół godziny, a paliwo "premium" dopiero co tankowane, pod sam korek. Ktoś poleci serwis w Łodzi, który wie,...
Powinieneś tak jak pisze szyniu zająć się sterownikiem VECU( komputerze pokładowym ) wenątrz kabiny tam jest to podłączone a pozniej idzie do sterownika dawki paliwa (ECU)
premium usterka paliwo renault premium paliwo paliwo renault premium
alarm master podłączyć radmor programator bascom odmierzanie czasu
samsung ue55au7192 samsung ue55au7192
Honda CBR600 – podłączenie chińskiego wyświetlacza 5-przewodowego: kolory, schemat, roczniki Wymiana modułu komfortu w Renault Laguna III dCi