Jeżeli to 60 kW, to odpowiada 81.6 KM, co daje 20.4 KM/cyl. Z tego wynika, że masz właściwe wtryskiwacze (niebieskie - na zdjęciu kropka wygląda na zieloną), a RC_inj może być poprawnie dobrane. nadal nie wiem dlaczego nie chce się przełączyć po osiągnięciu temperatury. Ta temperatura jest brana z programu diagnostycznego? Jeżeli tak, to po przekroczeniu...
Jakby kolega napisał jaki to jest samochód, wtedy byłoby łatwiej, reduktor prinsa pod względem ciśnienia wytrzymuje 400 KM, ale temperatura gazu będzie spadać podczas szybkiej jazdy i w końcu na wtryskiwacze podany będzie ciekły gaz, sobie bym założył 2 reduktory, robiłem wiele takich aut, kilka nawet ponad 500 KM do tej pory nie ma z nimi problemów,...
a jak w VSI to pewnie kolega gimak podpowie. Nie za bardzo, bo z taką sytuacją się nie spotkałem w mojej instalacji, ale powiem jak ja bym tego byka brał za rogi. Pytanie czy chodzi o silnik wolnossący, bo z turbo nie mam żadnych praktycznych doświadczeń. Zadnych błędów. Komp pokazuje ze gaz jest ciagle w trybie "stand by". Z tego wnioskuję, że kolega...
Temperatura spada fizycznie do 4 st czy może pomiar jest błędny ? Jaka jest temperatura wody ? Może zapowietrzanie się reduktora ? Warto zaopatrzeć go w "ciągłe odpowietrzenie", jaki to model?.
Problem był w sterowniku silnika. Zawiozłem sterownik do Brwinowa koło Warszawy w godzinach pracy po pracy odebrałem gotowy samochód. Drgania i temperatura zrobiły swoje. Koszt 300 zł. Samochód od kilku dni wreszcie jeździ.
Do meganki nie potrzeba lubryfikacji te silniki maja trwale glowice moja ma 200 tys na gazie a w sumie 360 tys przebiegu i nie zuzywa nic oleju Dobrze te silniki wspolpracuja nawet na valtekach zwyklych czerwonych szybkie wtryski sa lepsze ale to nie silnik full group by to bylo wymogiem do dobrej pracy dobra konfiguracja do tego auta to: Stag /Kme...
Jeśli nawet temperatura będzie niższa to poprzez dłuższy czas spalania zawór przyjmie większą dawkę ciepła.LPG jest paliwem gorszym energetycznie więc z natury będzie bardziej ubogo.Kurs był z instalacji Prins z wtryskami Keichin i tylko te były akceptowane przez Toyotę która zezwalała na montaż bez utraty gwarancji tylko pod warunkiem zmiany głowicy...
Witam szanownych kolegów! Po obszernej lekturze tego wątku dochodzę do wniosku że ilu użytkowników tyle teorii o instalacji PRINS. Chciałbym się podzielić z szanownymi kolegami wnioskami dotyczącymi użytkowania instalacji LPG PRINS. Najważniejsze co chciałbym uściślić to zasadę działania instalacji PRINS. Jedyny element jakim jest powiązana instalacja...
U mnie ciśnienie w tym przypadku nie skakało tak bardzo, w momencie otwarcia elektrozaworu na reduktorze ciśnienie na manometrze skakało do 2.1-2.15 atm i spadało do ok. 2 atm, a silnik gasł. Po ponownym odpaleniu na benzynie (po lekkim ostygnięciu reduktora) i przejściu na LPG przy szybkich przegazówkach (zmianach obrotów silnika) ciśnienie praktycznie...
wtryskiwacze pomarańczowe a moc 218KM, A na tą moc ile składa się cylindrów, bo przy doborze wtryskiwacza jest istotna moc z cylindra. Pomarańczowe obsługują moc 26 – 38 KM z cylindra przy temp. poniżej 35*C to temperatura lpg jest 5/8*C i tak np: temp parownika 20 to lpg 3/5 To trochę nisko, te 3/5 stopni, przy dużym depnięciu na pedał gazu,...
Witam Mam zamiar założyć sobie filtr stożkowy powietrza ale nie wiem czy mi zda to egzamin mając instalacje gazową.. Czy będzie jeździł dalej na gazie czy będzie się dusił itp ? i czy jak założę filtr stożkowy i będzie więcej zasysał mi powietrza to nie wpłynie to na spalanie gazu wyższa temperatura uszkodzenie silnika ?
My za ciebie nie naprawiamy nie załatwimy części i nie postawimy diagnozy. Możemy ci Podpowiedzieć i tyle. Podmiana redaktora na drugi sprawdzić efekt. Jeżeli będą się kleic wtryskiwacze to też może gasnąc. Jeżeli nie masz części na podmiane a nie chcesz kupować to pozostaje warsztat. Nic nie widziałem żebyś pisał co widzi sterownik w momencie przełączania....
Może nie do końca mnie zrozumiałeś zawór na butli się otwiera jak mu dam 12 v Wyciągam wnioski z tego co piszesz. Z załączonej ostatniej fotki wg mnie wynika, że sterownik ma sygnał obrotów silnika, czasy wtrysku benzyny i gazu nie są zerowe, więc wszystko wskazywałoby, że sterownik posiada wszystkie dane do przełączenia - sygnał obrotów jest, temperatura...
Witam, mam skodę fabię combi z silnikiem 1200 HTP i instalacją prinsa. Od jakiegos czasu mam z nią problemy. Gdy kupiłem autko silnik przełączał się przy 45stopniach, ale jeden gazownik powiedział że trochę dużo i zmienił mi na 30stopni. W momencie gdy silnik sie przełącza na gaz, następuje jakby gwałtowne hamowanie silnikiem, tak jakby nie dostawał...
Witam, Szukam fachowcow od instalacji gazowej Prins VSI w miejscowosci Opole albo Strzelce Opolskie. Zalozona jest instalacja Prins VSI w Mazdzie Xedos 6. Ta firma co zakladala ta insalacje juz nie istnieje (chyba zbankrutowal). Auto jezdzi w niemczech a tam nie unia pomuc . Jak auto przelacza sie na gaz to szarpie.Jak temperatura wody podniesie sie...
Z tego co czytałem, to VSI w wyższych wersjach oprogramowania sterownika ma taką opcję, wnioskuję to po tabeli błędów. Tam jest więcej takich sytuacji np przekroczona temperatura sterownika. Nie wiem jak to jest sygnalizowane, ale wiem jedno, że temperatura nie zmienia się tak szybko, szczególnie pod pokrywą komory silnika, żeby po jej przekroczeniu,...
Witam wszystkich i proszę o pomoc, w moim Volvo t6 mam instalację prins, która działała bez awaryjnie prze 3lata, aż do momentu ostatnich upałów, od tego czasu na przełączniku gaz benzyna, zaświecają się diody od gazu oraz benzyny jednocześnie. U diagnosty od lpg nie wykazało żadnego błędu. Ostatnio jadąc przy zaświeconych diodach gaz/ benzyna, podjeżdżając...
Nie wiem czy ten drugi nie jest związany ze złączem konektorowym czujnika pomiaru temperatury cieczy umieszczonym w korpusie reduktora. Nie,ten drugi błąd nie jest związany z samym czujnikiem temperatury, opis błędu wskazuje na niewydajny układ podgrzewania reduktora. Ten błąd często pojawia się gdy są długie węże od miejsca wpięcia się w obieg do...
Temperatura z sensora jest taka jak silnika, reduktor jest gorący. Jezeli masz schemat komputera to bardzo chetnie.Reszte schematów podłączeniowych mam. i wszystkie połączenia wydają się być własciwe bo przejście ze wszystkich podzespołów na wtyczke jest. Co masz na myśli piszac że są niedociśnięte piny kości kompa(gdzie)??
Witam Instalacja Prins w Peugeot 307 2005 rok z niemiec - montowana w DE w 2007 roku silnik RFN. Problem następujący - start od zimnego silnika - przełączenie na LPG - i zazwyczaj bezproblemowy dojazd na gazie do celu (czasami tylko bez piszczka wyrzuci na PB). Jak postój trwa krótko, odpalenie - i przełącza na LPG. Jak postoi trochę dłużej, temperatura...
Witam, od pewnego czasu mam problem z bardzo wolnym przełączaniem z pb na lpg. W aucie zostal zmieniony reduktor z prins na tomasetto.Z prinsem byly spore problemy jesli chodzi o jakośc naszego gazu w kraju. Temperatura w cpu ustawiona jest na 26 stopni.Auto podczas jazdy przełącza sie dopiero po przejechaniu okolo 5-6 km.kiedy temperatura na wskaźniku...
Alternatywą do Prinsa jest Omegas Landi Renzo. 2 reduktory IG1 i listwy MED +odpowiednie, dedykowane oprogramowanie. Przy tym silniku nie wydajność paliwowa systemu jest problemem, a kompensacja temperaturowa reduktorów. Gdy następuje flow, przyśpieszamy i utrzymujemy wysokie obroty przy dużej prędkości, następuje zarwanie (dokładnie zarwanie!) temperatury,...
Z tego co się dowiedziałem reduktor prinsa jest do 400hp ale jeśli rzeczywiście miał by być za slaby nie widzę problemu zastosować 2. Co do sterowania wtryskiem myślałem o zastosowaniu sterownika 8 kanałowego i zmostkować wejścia z wtrysków benzynowych. Zdaję sobie sprawę z problemów które wynikną przy strojeniu jednak posiadam wskaźniki egt więc temperatura...
Czujnik temperatury chyba dobrze działa bo gdy jest zimny i się na grzeje do tej temp co trzeba to chce się przełączyć ale nie może Ale to jest czujnik na reduktorze i on daje tylko sygnał, że warunki temperaturowe do przełączenia są spełnione i ewentualnie daje pośrednią informacje sterownikowi gazowemu, jaka jest temperatura silnika. Jest jeszcze...
Tylko V10 osiąga moc z 10 cylindrów a nie z 4. Gdzie wtedy masz ponad 55KM z gara a w przypadku tego twojego przykładowego V10 masz ponirzej 40KM z gara wtryskiwacze pracują sobie na lajciku A jaki to ma związek z wydajnością reduktora?? Prins nie podpiera się benzyną, można to bardzo łatwo sprawdzić, po prostu po przełączeniu na gaz wypiąć kostki...
Po pierwsze witam całą Społeczność elektrody, na różne tematy wiele się tu już dowiedziałem. Wreszcie dokonałem też rejestracji, bo nie mogłem odszukać rozwiązania. Poza tym może przyszłości uda mi się podzielić pewnymi swoimi doświadczeniami. Mam Opla Fronterę B 2.2 z instalacją VSI Prins. Od ponad roku zwalczam różne usterki, bo okoliczni gazownicy...
Kolego 550 KM , błędne wnioski wyciągasz, że ja za wszelką cenę staram się udowodnić, że Prins jest naprawdę dobrą instalacją. Nie mam w tym żadnego interesu, bo nie montuję instalacji gazowych, a jedynie je eksploatuje. Gdyby kolega wszystko dokładnie czytał co na temat instalacji napisałem, to by zwrócił uwagę na to moje stwierdzenie, że każda instalacja...
Co do parametrów to podałem Ci kolego RC i OFF RC_inj wg mnie jest logicznie dobrany przy pomarańczowych wtryskiwaczach, OFF_inj to trudniej ocenić, ale z moich obserwacji przy optymalizacji w mojej corolli nie ma większego znaczenia. Wartość parametrów domyślnych - wyjściowych takich jakie są w mojej instalacji: Zakładka Mixture 3: RC_inj = 115 4:...
Może być dużo powodów. Komputer i odczyt błędów oraz paramentów live co nie pasuje sterownikowi LPG. 5 minut i wiesz za co się brać tak to bawisz się w zgadywankę.
Witam. Jak przestawić temperaturę w instalacji Prins?
Obecnie przełącza na LPG bez problemu i to dosyć szybko. Czyli sterownik widzi temperaturę, tylko nie wiadomo skąd ją bierze. Jeżeli nie ma czujnika na reduktorze i wężach wodnych, to prawdopodobnie bierze ją z czujnika temperatury silnika, a nie z czujnika na listwie. Czujnik na listwie wtryskiwaczy mierzy temperaturę gazu (faza lotna) i być może...
karo33333 , Przy mojej instalacji DREAM XXI od założenia (ponad 4 lata temu) jeszcze palcem nie kiwnąłem ,poza wymianą filtrów gazowych. Ale w innej instalacji sekwencyjnej (PRINS) miałem identyczne problemy i czyszczenie reduktora zanieczyszczonego olejami parafinowymi (bardzo gęstnieją przy niskich temperaturach) radykalnie pomogło.
A ja myślę, że najlepiej nie dopuszczać do takiej sytuacji, aby frakcje olejowe docierały do wtryskiwaczy gazowych, tylko pozostawały w reduktorze. Na to najlepszym lekarstwem jest odpowiednio wysoka temperatura przełączania.
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach.
gaz prins nie przełacza na lpg dioda świeci na mocny pomarańcz po ponownym naciśnięciu pomarańczowa dioda przygasa. Jak dioda pomarańczowa słabej świeci, to znaczy, że silnik ma pracować tylko na benzynie. Gdy świeci jasno to znaczy, że silnik pracuje na benzynie i oczekuje na spełnienie warunków do przełączenia na gaz, jak te zostaną spełnione, to...
Czujnik ciśnienia zintegrowany z czujnikiem temperatury, wygląda na to, że w formie mostka (cztery końcówki i między wszystkimi są przejścia). Przypuszczam że takie bezpośrednie podłączenie do tego czujnika spowoduje zakłócenia w pracy oprogramowania, ale mogę się mylić. Po obserwacji wskazań w laptopie w czasie jazdy, wystarczy mi manometr, który mam...
Może zamiast izolować urwany przewód najpierw go przylutujesz a potem zaizolujesz i gdy czujnik temperatury zacznie współpracować z ecu lpg to może gaz też?
witam ,, potrzebuję zmienić temperaturę przełączania się na gaz ,, i w żaden sposób nic nie daję się wpisywać ,, ma może ktoś jakąś instrukcję do tego programu , z góry dziękuję
Niebieska. 03.04.2011 - chyba ten syndrom pierwszego przełączenia jest u mnie również aktualny, ale chciałem dodać, że ponowne (tym razem udane) przejście na gaz odbywa się w sposób automatyczny po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów. Czy to może mieć związek z temperaturą pracy reduktora. Może po prostu brudy, które w nim siedzą nie pozwalają...
bylem u mechanika to na kompie nie wychodziły żadne błędy chodzi o błędy zapisane w kompie gazowym. Niestety nie jestem obecnie podać tych wszystkich danych Ale moc silnika/ilość cylindrów i kolor wtryskiwaczy gazowych (Keihin - kolor kropki na wtryskiwaczu? Czy objawy jakie opisałem mogą się wiązać np. z zapowietrzeniem układu chłodzenia - reduktora?...
Nie montuj gazu poczytaj dobrze te silniki maja bardzo doza temperaturę spalania są przypadki ze umierały po 100tys , a na gazie???
Do zmiany paliwa potrzebna zadana temperatura, ciśnienie gazu i brak aktywnych usterek. Dokładnie, a nie prawidłowa praca sondy jest usterką, mój prins to sygnalizuje jako błąd. Wskazania sondy są potrzebne do korekty składu mieszanki. To oczywiste, ale jak nie będzie działać to silnik pójdzie bo sterownik zapłonu przejdzie w stan awaryjny.
Dlatego, że ciecz jest nie ściśliwa i zmienia objętość w funkcji temperatury. Stąd butle napełnia się do 80% a taki układ musi być zalany ciekłym gazem bo inaczej się zagazuje i przestanie działać.
Bezpiecznik przepala sie w momencie próby przełączenia na gaz, czyli po osiągnięciu zadanej temperatury ( u mnie 55stC) Dodano po 3 Czyli jak pisałeś: sprawdzam wszystkie wiazki od elektrozaworów przy butlach i przy reduktorze a potem zasilanie wtrysków
Witam Borykam się z następującym problemem występującym w instalacji Prins zainstalowanej w samochodzie Audi A8 3.7L 1997r, a mianowicie samochód ma bzika, że przy niskich temperaturach średnio poniżej -10 stopni samochód pracuje tylko na jednej listwie wtryskowej czyli na 4 cylindrach. Jednak przy tym nie ma reguły ponieważ czasami instalacja przełączy...
Brakuje jeszcze 40% które realizuje sterownik gazu. Jestem tylko użytkownikiem dwóch sekwencyjnych instalacji gazowych, więc wszystkiego nie wiem. Ale wiem, że sterowniki Prins VSI potrzebuje sygnału czujnika temperatury reduktora (ustalenia momentu przełączenia na gaz), sygnał obrotów (że wał silnika się kręci), sygnału (wartości) ciśnienia i temperatury...
Po automatycznym przełączeniu b->g silnik szarpie wywala błędy, czasami gasnie. Jeżeli przełącze ręcznie po przejechaniu kilku kilometrów od pełnego nagrzania silnika przełącza się płynnie czasami bardzo lekko szarpie ale tylko przez chwilę. Wygląda na to że coś się zapycha zakleja syfami z oleju i po osiągnieciu odpowiedniej temperatury odpuszcza....
jezeli na filtzre fazy lotnej nie masz czujnika cisnienia i temperatury to mozesz zastosowac kazdy filtr ktory dasz rade zamontowac zachowujac szczelnosc systemu zasilania
Witam temat jest z przed miesiąca. Ale chciałbym też usłyszeć opinie kolegów. posiadam Seat Leona 1.6 16V 2002 czy instalacja LPg sekwencyjnego się opłaca jeśli pokonuje miesięcznie 1300 km . Auto zużywa około 7 L PB 95. Ja również posiadam Leona 1,6 16v PB+ LPG Prins VSI, spalanie przy obecnych temperaturach--PB 0,6 L/100km, LPG 7,5 L/100km. 0,6x...
Ja bym na kolegi miejscu przed rozkopaniem reduktora, zabudował manometr i zobaczył co on pokazuję gdy ta sytuacja wystąpi, bo być może praca reduktora jest poprawna. A świruje zintegrowany czujnik ciśnienia i temperatury gazu (ten w obudowie filtra) i wtedy też mogą takie błędy wyskakiwać. Prawdopodobnie wyświetlany parametr LPG_cor w tych momentach...
czujnik ciśnienie temperatura prins prins przełącza reduktor prins
błędów amica strip board creative audio control
ue32d5700 restart ue32d5700 restart
Rezystancja potencjometru 47k w centralnym położeniu Olej do skrzyni biegów Goldoni Uno Bingo: ile wlać?