Luzy na wałku aparatu zapłonowego, losowo gubi wtedy zapłony - będzie szarpał. Podmienić aparat - identyczny jak w 1500, chociaż teraz mogą z tym być już problemy. W gaźniku nie ma żadnej filozofii, z tego rocznika ma pewnie jeszcze gigantyczne dysze. Przewód serwa nie zgnił?
Trzeba zacząć "naukowo" - czyli od dokumentacji. Poniżej masz opis bezpieczników, z którego wynika, że opisane, wyłączające się urządzenia są na bezpieczniku "I" https://obrazki.elektroda.pl/4801844300_... Daleko nie szukając w tym poście https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Mamy schemat elektryczny z którego wynika,...
Normalny migomat to nie męczarnia tylko jak ktoś kupi zabawkę to takie spawanie. Na 230 V nie nadaje się do niczego.
Bez kosztów można odwrócić świecenie kontrolki ładowania. Będzie świecić jak będzie ładowanie. Kontrolkę łączymy z masą i z wyjściem ze środka stojana.
Zależy od modelu. W „najbogatszej” wersji na tył idzie 10 kabelków, +1 do ręcznego, +2 do skrzyni biegów, +1 do lamki na dach, ewentualnie +2 do lampek w słupkach. Co dokładnie potrzebujesz?
Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
Plus i minus to jasna sprawa. Oświetlenie też. Natomiast przewód sygnału musi Kolega dociągnąć aż do komory silnika i spiąć z przewodem cewka - przerywacz; nie od zasilania ale tak jak napisałem. Obrotek musi być przerobiony w/g tej porady z pliku. Inaczej nie pokaże prawidłowo. Ale jest sporo tematów o takiej adaptacji, Kolega spojrzy w googla - będą...
Bida panie. W takiej temp to tylko ogrzewana hala z temp powyżej 10-15 st.C. Cudów nie ma. Przeczytaj na każdym opakowaniu produktu. Nie pomoże nagrzewanie miejscowe na godzinę dwie bo temp musi utrzymywać się na cały xzas schnięcia i twardnienia szpachli i lakieru więc co najmniej 24 godziny. Czekać do wiosny albo garaż ogrzewany. Pozostaje jeszcze...
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.... Coś takiego?
Mam spory problem z podłączeniem cewki zapłonowej z dużym fiacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Co do problemu nr 1. Mogą być też montowane na przewodzie paliwowym, poza zbiornikiem. Problem nr 2. pompa el. uruchamiana na kilka sekund nie przeleje gaźnika. A paliwo z przewodu tak nie odparuje, cofnie się trochę najwyżej.
Rozkręć, weż omonierz i sprawdż połączenia. Zazwyczaj przewód czerwony to +, sprawdż zasilanie, winno iść do + dużego kondensatora elektrolitycznego, przez dławik/filtr, może tam też być dioda do masy. Masa (czarny) - to obudowa, reszta kabelków, to może być podtrzymanie pamięci i zasilanie automatycznej anteny, no to wyjście na głośniki. Pokaż jak...
Warto nauczyć się szukania w bazie Elektrody http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Pozdrawiam
Jak pamiętam jedna szczotka dołączona do masy . Stosujesz regulator Ra2.
problem jest następujący leje 10l gazu jadę 50km, zakupiłem parownik, dwudyszowy register, założyłem przesłone wlotu powietrza To normalne w tej sytuacji. Silnik nie może pociągnąć powietrza (przesłona), ciągnie gaz. Przy takiej instalacji połączenia reduktor - mikser oraz mikser - gaźnik i to co pod gaźnikiem musi być szczelne. Istotne jest również,...
1 obrotomierza do A10 albo A38 sterownika
Możesz nie znaleźć z tego powodu że to wzmocnienie prawdopodobnie nigdy nie występowało jako odrębna część.
To uwzględniając te wszystkie okoliczności, nie wiem, czy faktycznie nie jest warto rozejrzeć się na spokojnie za jakim sprawnym alternatorem; innym modelem czy nawet innym egzemplarzem. Bo to teraz i naprawianie ubytków izolacji, i to bez gwarancji trwałości; i jeszcze coś wyjdzie. Na szrocie za stówę to już lux-alter z tego pogardzanego VW i to z...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
E. Kaim "Naprawa samochodów FSO 125P" http://obrazki.elektroda.net/46_11870207... 14V * 3A = 42W
Wszytko ladnie opisane co i jak wiec nie bede sie rozpisywal tylko dam link http://forum.tuning.pl/viewtopic.php?t=8...
Wybierz opcje "szukaj" wpisz- obrotomierz - znajdziesz na ten temat dużo.
regulator wymień,załóż elektroniczny. Nie baw się w regulacje tego starego zbuka,Twój oldtimer niewiele straci na oryginalności. No,może się nie bedzie mieścił w pierwszej klasie :)
Ja bym wstawił fabryczne SAFARI 5 i dwa głośniki z telewizora w półkę...hehe ... hehe no to sie popisales pomoca. wazne ze nabiles kolejnego posta . Morfeusz89 jakie masz srodki na radio i glosniki? jak okreslisz przedzial cenowy to napewno cos znajdziemy. jesli chodzi o maluszka mozna zrobic male skrzynki z plyty mdf lub wiorowki (w ksztalcie trojkata)...
Ktoś na szybko zrobił prowizorkę, jak mu się zaczęła elektryka sypać. Auto robisz na oryginał? Jeśli tak, to pozostaje zarobienie nowych konektorów i pozostawienie tej skrzynki. Jeśli nie, to proponuję jej wymianę (zarobienie nowych konektorów też) na taką z płaskimi bezpiecznikami. Spisuje się dużo lepiej.
puszczam dźwięk o częstotoliwości 30 hz to powinien coś pokazywać. czy ty nie rozumiesz, że ten obrotomierz ma na wejściu układ RC z obcinaczem diodowym i do jego wysterowania potrzebny jest impuls o odpowiedniej amplitudzie, minimum 200V? Taki impuls powstaje podczas komutowania uzwojenia cewki.
Jest łatwy do podłączenia tylko tak jak piszesz kontrolą jest amperomierz więc i tu musiałbyś dać albo amperomierz albo woltomierz żeby widzieć jakie jest ładowanie. Podłączasz B+ do akumulatora śrubkę od szczotkotrzymacza do 67 regulatora i na 15 regulatora zasilanie po zapłonie ponieważ jest to alternator obcowzbudny.P
-> Panda02 Koszt przetworniczki na MC34063 jest niewiele wyższy od kosztu pompki na NE555. Ale moc i stabilność napięcia już nijak nie odpowiada różnicy kosztów. Na 555 zbudujesz prostą pompę ładunkową o obciążalności kilkunastu mA i zerowej stabilizacji napięcia wyjściowego, na 34063 bez problemów kilkaset mA z pełną stabilizacją, pracujące na dokładkę...
Ustawiasz wał korbowy na znak na deklu paska rozrządu. Rozdzielacz (palec) musi wtedy patrzec na przewód zapłonowy 1 cylindra, jeśli nie gra, to zamieniasz kolejnośc przewodów na kopułce, albo robisz jeden obrót wałem kobowym, aby znowu ustawic na znaki.
Skoro kiedy stanięcie kilka razy na czerwonym świetle skutkuje znacznym podniesieniem temperatury to podejrzewam że ewentualny postój w korku może skończyć się nie miło (wiadomo że 125p do stania w korkach się nie nadaje ale w razie czego chwile powinien wytrzymać) To twierdzenie mogłoby być słuszne dla silnika FSO z wentylatorem założonym na koło...
Witam Sprawdż, czy nie tego szukasz (MS1-1): http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
34S2A1 występował w Żuku lub Nysie, ale miał różnicę związaną bodajże z podłączaniem podciśnienia. gażnik Weber model 34S2A1 jest to ten sam (budowa) co przy dużym fiacie 125p Z pamięci napiszę, że jedynie ogólny zarys był taki sam i chyba rozchodzi się o różnicę związaną z drugą gardzielą. Fiat 125p zupełnie mi tu nie pasuje, ale niech ktoś mający...
Tu dowiesz się wszystkiego na temat doładowanego silnika http://www.turbobmw.pl/
Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają Napewno? Fiat 125P takiego wężyka nie posiadał.
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
Plus na cewkę to ma być +15 czyli po stacyjce. Jeśli cewka jest podłączona jak na twoim schemacie to śmiało możesz już kupować drugą. A jak cewka spalona to nie ma iskry.
https://obrazki.elektroda.pl/6039980700_... Witam .Proszę bardzo.
Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem Fiata 125P 88r i mam problemy z ładowaniem są przebłyski lampki ładowania raz się świeci i jest 12,5 V a raz się nie świeci i jest 17V o co chodzi?
Objawy wskazują na nieodpowiedni luz międzyzębny. Sprawdzałeś może czy talerz ataku nie ma luzu. Trudno ustawić taki most aby nie rzęził, potrzebny czujnik zegarowy, lub stara metoda na farbę. Nie wymienia się jednej zębatki mostu na nową, bo będą problemy z ustawieniem aby nie rzęził.
Kolego podepnij się z obrotomierzem pod przewód sterujący cewką, a obroty wskazówki skorygujesz wymieniając kondensator w obrotomierzu , ten największy polipropylenowy. Ja mam troszke inne pytanie, czy nie urywają ci się półosie jako że są cieńsze nawet od poloneza.
W pierwszej kolejności ustalmy, jaki typ aparatu zapłonowego jest zainstalowany w tym samochodzie. W Fiatach 125p był montowany klasyczny moduł zapłonowy z przerywaczem mechanicznym oraz elektroniczny (Fiat 125p z silnikiem Poloneza); tam był bezstykowy układ przerywacza, który podawał impuls do modułu elektronicznego. Dopiero po ustaleniu rodzaju układu...
Podaj jaki silnik, jaki samochód. To może być prawie wszystko nawet Fiat 125p. Różnica w gaźnikach też jest spora.
Czyżby to ten specjalista, co tak darmowo się dzieli wiedzą? https://podkowa-lesna.lento.pl/stare-rad... Czterdziesci piec lat doswiadczenia i ze starą szafą grającą nie może sobie poradzić? To chyba tak, jakby specjalista od starych Mercedesów nie mógł naprawić Fiata 125p... V.
Moim zdaniem jak najbardziej tak, Safari w takim stanie to rarytas, dla ludków uważających za kultowe Polonezy i Fiaty 125p jeszcze większy!
Nic mu się nie stanie
Witam, mam pytanie czy mogą być jakieś problemy z elektryka po zmianie silnika w Fiacie 125p na silnik 1.4 16v rovera?
Jeśli kolego masz możliwości i siły na taką przeróbke to czemu nie? Zawsze taka wspólczesna konstrukcja będzie dużo bardziej nie zawodna i efektywnijesza od oryginału z fiata. Najważniejsze to żeby koła pasowe były względem siebie prosto, niaciąg paskaa prawidłowy. problemy elektryczne to mały pikuś.
Oryginalnie to był Polski Fiat 125p. Lampki te były stosowane także w wielu innych pojazdach, np w pierwszych polonezach były ich 4 sztuki (dwie z przodu i dwie z tylu)
To tylne koła blokują się kiedy drążek reduktora idzie w góre (dociążony tył) czy w dół wsumie problemy zaczeły się po wymianie resorów z dwu na trzy pióra auto wyżej teraz stoi .
Wie ktoś co to za alternator, albo gdzie szukać zamiennika? fiat 125p. Wejdzie/podpasuje od poloneza plusa(jest mocniejszy), tylko te mają już regulator wewnątrz i obecny będzie trzeba usunąć.
Da się kupić. Tylko pojemność ma mieć 0,22 uF . Pasuje od Fiata 125p/poloneza. http://allegro.pl/kondensator-aparatu-fi...
Służę, instrukcja napraw samochodu wołga gaz 21, wydanie z 1967 roku, tłumaczenie polskie. Co Kolega widzi na zdjęciach, tych na samym dole ? Do Polski wkręty z łbami na krzyżak masowo przyszły wraz z uruchomieniem produkcji fiata 125p, proszę popatrzeć na to zdjęcie: http://www.125p.eu/wp-content/uploads/20... a tu jeszcze wcześniejsza...
Tak, ale nie oczekuj że to będzie trwałe. Do pobawienia się wystarczy, ale styki będą się wypalać. Przekaźnik będzie się szybko zużywał, Trochę to podziała. Fiat 125p zaliczył z takim układem na 25 tysięcy km ciągłej jazdy = pracy silnika. Częstotliwość generatora 40-50Hz 50Hz to 3000obr/min walu korbowego w silniku samochodu.
Tak ,starsze alternatory Fiat 125p przykładowo ,posiadały alternator sześcio -diodowy.Regulator był zasilany z akumulatora ,po włączeniu stacyjki. I dodatkowo musialbyc przekaznik kontrolki ladowania :) W dzisiejszych konstrukcjach juz nie spotykane te "6".
Witam,okazalo sie gdy nastala zima ze mam ogolne problemy z ladowaniem akumulatora problemem okazal sie zuzyty pasek klinowy - slizgal ale nie dawal zadnych oznak - nie piszczal . Wymiana i naciagniecie go zalatwila problem. Pozdrawiam Michal.
Witam ponownie Moja elektrownia okazała się mała 2.60m średnicy to jednak za mało na taką moc, dlatego buduję nową. Łopaty będą z żywicy poliestrowej wzmacnianej włóknem szklanym, średnica ok. 4.80m, przekładnia z tylnego mostu od fiata 125p. Problemy mam tylko z przetwornicą :( No i znowu zwracam się o pomoc to fachowców w tej dziedzinie. Myślałem...
a wiec tak co do zwoi to nawin sobie okolo 400 powinno wystarczyc przy 12v zasilania. rdzen ma byc izolowany drut nawojowy musi byc izolowany lakierem mozna go pozyskac np z cewki zaplonowej fiata 125p lub innego tego typu maszyn
Co do fizycznego zamontowania włącznika halogenów, to konsola środkowa FSO1500 była fabrycznie przystosowana do dodatkowych wyłączników po obu bokach popielniczki. Konsola to stalowy szkielet powleczony pianką i plastikiem. W zależności od wyposażenia w górnym rzędzie są 2, 3, lub 4 włączniki. Podobnie jest w dolnym wersie obok popielniczki, tam mogą...
Zobacz w tym temacie [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Zamontuj silnik z typuszeregu jakiegoś S-a po naprawie to wszystkie problemy z naprawami Ci odpadną.W latach 80 tych zaprojektowałem i wykonałem mikrociągnik na S 231 na podzespołach Lublina 51 bo Lubliny otrzymałem 2 bezpłatnie a były po kapitalnych remontach bo ktoś doszedł do wniosku że za dużo żrą w stosunku do przewożonego ładunku.Stosunkowo była...
Nowy alternator stare problemy, kupiłem w końcu regenerowany(no prawie nowy) podłączyłem i K***A!!! 18v!! włączam światła 16,5V, drogowe 14,5v. Jest podobno z wbudowanym regulatorem ale na wszelki wypadek podpiąłem 3 różne regulatory ale dalej to samo. JBC to 6 diodowy co tu sie dzieje bo nie mam już do niego sił...
ak na łyżwach. Za chiny ludowe system nie wyliczy optymalnego tarcia koła przy masie o rząd większej niż założona . A co ma wyliczać? Koło zablokowane to puszczam, pilnuję, aby było na granicy przyczepności. Zresztą panowie, ile rózni się masa kredensa od masy powiedzmy fiata marycha albo renault laguna? Ile? Góra cztery worki cementu w bagażniku....
Szybkościomierz trzeba by było nieco przerobić. Jest on zbudowany podobnie do innych szybkościomierzy „z epoki” z tym, że zamiast wskazówki ma szpulkę z taśmą. Trzeba by było zainstalować silniczek krokowy do rozwijania i zwijania tej taśmy.
Prawdopodobnie chodzi o kwadratowy zegar montowany w desce obok radia , jeśli tak to w środku jest potencjometr skręcenie w skrajną pozycję powinno sprawić że zacznie "coś" wskazywać, problemy są dwa - zasilanie 12V a 6V , i to że oryginalnie układ wskazywał rpm silnika 4 cylindrowego , 4 suwowego, tzn na jeden obrót wału przypadały dwa impulsy zapłonowe...
Byłem jednym z pierwszych osób jeźdżacych na lpg, fiat 125p, montaż po przebiegu 110kkm. Przejechałem 140kkm. Było ok. Wszyscy wkoło mnożyli problemy. Taksówkarze też, a teraz? Tankowałem na początku z butli 11kg i ręcznej pompy.
Przykładowo, wspomniany już FSO (czyli fiat 125p) miał przy silniku 1,5 rozrusznik 1,5kW, pobierający w zahamowaniu (czyli pierwsza sekunda rozruchu) 575 amper - nominalnie. Kolega sam odpowie może sobie o szanse z akumulatorkiem o wydajności 200÷260A... ----------- No i czekamy na wiadomość, co to w końcu za maszyna: Wołga GAZ24 czy Golf 6?
To jest 6 diodowy alternator więc można zamontować regulator napięcia ze starego dużego fiata 125p, na przykład taki [url=https://allegro.pl/oferta/regulator...
Witaj. Wiesz sprawa jest nadzwyczaj prosta. Pod dźwignią hamulca bliżej jej osi na wsporniku-wysięgniku zamontuj jakikolwiek mikrowyłącznik. Jak dźwignia hamulca będzie na dole to wyłączy mikroswitcha. Jeden koniec podepnij do masy a drugi kabelkiem do tablicy wskaźników. Możesz podglądnąć w Fiacie 125P tam były montowane takie czujniczki. Miłej zabawy.
Witam. W latach 80 XX wieku były w sprzedaży "wzmacniacze" iskry. Stosowałem to w fiacie 125p.Podpinane to było do instal. samochodu w ten sposób, że przerywacz pełni rolę sterowniczą i w związku z tym nie wypalały się styki. Jak to gdzieś znajdę to napiszę coś więcej .
Witam. Popsuł mi się obrotomierz, pomiar jego j e st sfałszowany o połowę :cry::cry: . Jak mam 4000 obr/min to pokazuje 2000 obr/min. Elektronika tego obrotomierza była kombinowana pod silnik Diesla i nie było z nim problemów a teraz mam benzyniaka i są takie problemy. W międzyczasie zrobiłem węższą skalę na tarczę ale to długo nie podziałało, wskasówka...
Witam, to moze trzeba sie zastanowic nad 'korektorem oktanowym', jesli silnik sie tak bardzo przegrzewa ? Podejrzewam - ze ta Skoda ma plaskie tloki i byla fabrycznie na benzyne '76 - 78/max 80 Oktan' i tylko na takim paliwie miala katalogowa moc silnika / prawidlowa prace [ krotki cykl spalania / na granicy stukowego ], bo kazdy silnik benzynowy -...
DJ BLIP fiat 125p to jest DUŻY FIAT. Maluch miał oznaczenie troszkę inne, bo 126. A instalacje w dużym fiacie różniły się w zasadzie tym, że wprowadzono przekaźniki w obwód świateł, a pod koniec produkcji zmieniono kilka wyłączników i rodzaj stosowanych przekaźników i alternatora.
Kazdy bosch do indukcyjnego aparatu podejdzie. I Polonez, Fiat 125p z zapasów. https://www.autospark.eu/auto-parts/inje... 035 906 083, 191 905 351 A, 191 905 351 B, 191 905 351 C, 211 905 351, 211 905 351 A, 211 905 351 D, 211 905 351 E, 35 906 083, 0 227 100 137, 0 227 100 142
Zamiast klepać w klawiaturę należy wziąc narzędzia i udać się do samochodu. Prawdopodobnie przyczyną są pogorszone połączenia na stykach włącznika świateł awaryjnych. Czyli poprawić.
Witam, mieliśmy w latach 90-tych w rodzinie Fiata 125p (odkupionego od wujka - pierwszego właściciela). Zamontowane w nim było radio którego szukam, raczej nie żadne Safari. Charakterystyczną cechą był "pływający" - elektromagnetyczny wskaźnik częstotliwości. Był to rodzaj czarnego tubingu z namalowaną jaskrawą spiralą, wewnątrz była cewka i nieruchomy...
Z tego co pamiętam to mechanizm obrotomierza miał 1mA (mogę się mylić) i był dobrze wytłumiony tzn. uśredniał szybkie zmiany wskazań. Masz dwa problemy : 1. Zweryfikować czułośc ustroju miernika obrotów i ustroju od magnetofonu. 2. Stłumić szybkozmienne wskazania np. przez dobranie i zastosowanie jakiekgoś członu całkującego pomiędzy wyjściem elektroniki,...
W książce napraw fiata 125p są dwa typy alternatorów: starszy z 6 diodami w alternatorze i nowszy z 9 diodami . W obydwu jest mechaniczny regulator i w starszym zacisk 15 regulatora idzie przez stacyjkę na plus akumulatora, a w nowszym idzie na wyprowadzenie dodatkowych trzech diodek z alternatora. Zacisk 67 w obydwu typach idzie przez szczotkę na wirnik.
Przeciętny rozrusznik pobiera ok 70A Stare rozruszniki np. w fiacie 125p pobierały trocze więcej 125A. Spokojnie możesz obciążyć akumulator prądem 10A w ciągu 20min zostanie wypompowane z akumulatora ok 3,5Ah (straty na rezystancji wewn. aku. która rośnie przy niższych temp.) Przy okazji podgrzejesz wnętrze aku. i odpalenie silnika przyjdzie łatwiej,...
trzy przyłącza - plus, kierunek L, kierunek P Oj, jaka straszna nieprawda!. Tam jest zasilanie - wyjście na przełącznik kierunkowskazów i wyjście na lampkę kontrolną. Rozdział lewo/prawo dokonuje się w przełączniku zespolonym, a nie w przerywaczu. Pewnego dnia zaczęło znikać zasilanie przyrządów tablicy. Okazało się że powodem jest brak styku na pierścieniu...
Przypominaja sie pomysly typu przerobienie deski rozdzielczej od fiata 125p, puszki bezpiecznikowej i jakiegos panela od autobusu na kabine pilota statku kosmicznego i "latanie tym" po calej galaktyce.
Dobrym sposobem jest pociągnąć klape w kierunku kierowcy i potem mocno do góry.Musi się otworzyć, sprawdzone wielokrotnie.
Fiat 125p był u nas produkowany, a nie składany. Oczywiście pierwsze egzemplarze przychodziły w skrzyniach. I trzeba było tylko koła założyć. Oczywiście że na logu był Polski Fiat. Przecież to nie ta sama konstrukcja co Włoski. Inny silnik i przednie leflektory.
Witam serdecznie. Otóż konstruuje traktorka sama na podzespolach poczciwego zuka i silniku Fiata 125p. No i mam dylemat odnośnie szerokości traktorka. Jedni na internecie piszą, że optymalna szerokość to 122cm inni, że 143cm jeszcze inni, że wogule nie opłaca się mostu skracać i zostawić tak jak jest. Jaka według was jest optymalna szerokosc traktorka...
To akurat mądre rozwiązanie było. Po co znać przebieg jak wcale nie świadczy on o stanie auta i często jest nieprawdziwy. Przydaje się to jedynie żeby wiedzieć kiedy rozrząd zmienić itp.
Nie jest to powiedziane, ja mam 87 r. Oryginalnie z silnikiem fiatowskim a nie poloneza, czyli rozrząd na łańcuchu Wyobraź sobie, że "fiatowskie", czyli 115C też były na pasku u schyłku produkcji, czyli do '88. Inna pokrywa rozrządu była dołożona.
Ja przez 9,5 roku jeździłem F125 ME z czego ostatnie 70 tys zrobiłem na świecach Iskry trzyelektrodowe. Jeden raz w roku wykręcałem je czyściłwm regulowałem szczeliny 1,0 - 0,9 - 0,8mm .
Witam. Na początku proszę o umiarkowanie hejtowanie, nie jestem mechanikiem, chociaż wszystko w autach staram się robić sam, Wiec popatrz i słuchaj uważnie uwag prezentera, jak to się robi nawet i dzisiaj! Nie słuchaj zniechecajacych bzdur o ciągnikach... https://www.youtube.com/watch?v=j_sgiTa3... Dokładnie tak robiło...
Witam. Posiadam Fiata 125p, w którym zrobiłem sobie nagłośnienie. Z tyłu mam głośniki HERTZ DCX 690.3 (moc znamionowa 90W), a na przedzie Pioneer TS-G133Ci+2 wysokotonowe z zestawu (40/50W mocy znamionowej). Radio do tego miałem jakiegoś Blow teoretycznie 4x60 watt i w sumie było nawet całkiem niezłe, nie licząc początkowego problemu z pamięcią, ale...
Witam! Przecież to proste. Są dwa kable. jeden z wiązki (+ ze stacyjki - niebieski) i drugi z przerywacza pod rozdzielaczem wys. nap. Pierwszy podłączasz do zacisku cewki B+. Cześć!
Majster - masz to źle - elektromagnes z boku a nie u góry! fakt. https://allegro.pl/oferta/fiat-125p-siln...
Zbiornik wyrownawczy jest stosunkowo nisko, stad naczynie zamiast korka. Mozna tez podniesc cisnienie w ukladzie (przyrzad do wykryania wyciekow, na przyklad). Jest pasek i jest lancuch. Jesli wymieniasz przy 120 tys. km, nie ma problemu. Jesli wymieniasz przy 180 - 240 tys. km, lepiej wymienic wszystko, choc nie ma zadnych zalecen konstruktora na ten...
Mlodzi to by wszystko wywalali. To mi przypomina rozmowe z kolega na temat motocykla. Mowie mu ze chcialbym kupic np MZ 250. On mi ze po co jak to stary motocykl ze slaby teraz to sie kupuje Fazera albo inne nie mniejsze niz 600. A przeciez kiedys MZ to byla maszyna, do tego kosztowala swoje. Jakos kiedys mozna bylo pojechac w daleka trase takim motocyklem....
Witam, ja nie nagrywam bo kiepski ze mnie filmowiec :D ale pisze wsie zadrapania, stan licznika ilość, paliwa, i świecące kontrolki i czy wyraża zgode na jazde próbną, oczywiste że przy kliencie , raz tylko miałem taki przypadek że wymiana klocków zakończyła sie wizytą policji , tarcze miały 3,5 mm grubości we fiacie 125p, klient mówi że jeszcze polata...
[quote="Piotrekstart"]Myślę, że zrobię przystawkę. Nie wiem, jakiej średnicy maja być rolki do podajnika silnik od wycieraczek fiata 125p? ****************************************... Jeśli chodzi o rolki do silnika od wycieraczek to z praktyki wiem, że rolki o średnicy 40mm w zupełności wystarczają Właśnie jestem na etapie wykonywania podajnika...
Poprostu załóż szybe z ogrzewaniem.
Sprawdz czy masz napięcie na wyłączniku świateł "stop" i po naciśnięciu hamulca czy wychodzi napięcie. Jeżeli tak to masz kostkę łączącą wiązkę tylna z przednią z lewej strony pod nogami kierowcy następnie to już przy lampach sprawdz czy tam dochodzi najpierw w lewej bo tam rozdzieelaja sie przewody. Co do kierunków to jak włączysz wyłącznik świateł...
Z tego co pamiętam będzie problem ze wskaźnikiem paliwa. W nowszych fiatach pływak był troszkę inny, był taki sam jak w polonezie działał odwrotnie. Po zmianie zegarów trzeba było wymienić pływak.
Jak masz narzędzi i kanał to sam śmiało sobie poradzisz- co do cen to nie mam pojęcia - musiał by się ktoś inny wypowiedzieć
Witam. Przyczyna wybuchu tkwiła zapewne w samym akumulatorze, pewnie zły styk na którymś mostku (stąd pulsowanie świateł). Przy dużym obciążeniu wystąpiło iskrzenie i wybuchły gazy zgromadzone w akumulatorze. Pozdrawiam.
też może być bo potrzebuje do cinquecento :P jest to cyfrowy czy analogowy (taki ze wskazówką) i ile byś chciał za niego?? Pozdrawiam
mobilus problemy autocom problemy hoverboard problemy
termostat lodówki regulacja śrubki arduino licznik czasu pracy magistrale komunikacyjne
Licznik Kingway Euroboy – diagnostyka, naprawa, typowe usterki, linka, ślimak, czujnik Hall How to Test Capacitors with a Multimeter: Fluke, Keysight, Extech DMM Methods & Fault Signs