Cały zestaw, albo usunąć immo.
Plus, minus linia k, jak cos to jutro wyśle Ci schemat. Jakbyś mógł to napisz z czego wyjęte.
Rozwiązania masz dwa: - dc braking rezystor - rezystor hamujący na szynie DC w Twoim przypadku będą to przyłącza P+ i N-. /patrz strona 5-39) - wydłużenie rampy (czasu) hamowania - szukaj pod hasłem deceleration time. Powodzenia!
Pełna licencja Forscana na rok kosztuje 50zł+VAT :)
W kwestii formalnej Kolego RADU23 - pozwolę sobie uzupełnić diagnozę. Proszę również zwrócić uwagę Kolego damianexx1 na bardzo wysoką wartość parametru (11) = 174. Dysk ma również poważne problemy z pozycjonowaniem głowic. IMO - mniejsza o większość, że ten dysk to Seagate i praktycznie informatyczne zombie. Priorytet - najpierw ratuj ważne dane!
Nic nie robisz prócz wymiany i musi działać,ew. Kalibracja czujnika skrętu
Czy IMO masz z kluczyka czy z pilota, jezeli z pilota to blokuje pompę paliwa centralka alarmowa/brak sygnalu na dodatky przekazniuk pompy?
a za tym 21 razem to nie pali od strzała czy nie pali wogóle mimo długiego kręcenia ? Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje...
Brak komunikacji. Tam siada połączenie pomiędzy gniazdem licznika a jego płyta. Zdemontuj licznik i zobacz jak wyglądają luty pomiędzy jego gniazdem a jego płytą PCB. Może wystarczy poprawić lutowanie.
Na plaku odpala? Jakie wartości w bloku 01 wartości mierzonych Vag ?
Blackface może tak robić, w końcu jest lepszy od silverface właśnie o te problemy ;) IMO pierwsza trioda szwankuje.
Nie musisz nic robić z immobilizerem.
Imo blokuje rozruch a nie komunikację.
Posiadam 2 Klucze do imo z licznika V 11 Ok zrobione
Fiat jeszcze ma kontrolkę wtrysku - pomarańczową. Ona inaczej mruga jak auto gotowe do odpalenia a inaczej (chyba brak) jak coś nie gra. Między innymi problemy z IMO. Niech ktoś podpowie/sprawdzi bo akurat nie mam mojej kropki na podwórku. A to to samo. Pozdrawiam.
Jeszcze Cie wiele w życiu zdziwi kolego Aleksander_01
Tak jak pisze grala1 pin to: 9XX6.
Niestety bezpieczeństwo Windows w rozumieniu Microsoft to, po pierwsze odcięcie użytkownika od pełnej władzy nad systemem. Bo wychodzą może z założenia(niekoniecznie błędnego), że większość użytkowników stanowi zagrożenie dla swojego bezpieczeństwa. I o ile konta ograniczone, administratora i system uprawnień się sprawdza, tak sztuczne utrudnianie/ukrywanie...
michcio997 - powiedz po co chcesz zdalnie odpalać samochód? Przecież odpalasz go jak chcesz gdzieś pojechać więc i tak musisz przyjść do niego. A jak chcesz go wcześniej nagrzać to lepiej założyć ogrzewanie postojowe (np. Eberspacher lub Webasto). Będziesz miał wtedy ciepły silnik i nagrzaną kabinę, a najważniejsze, że będziesz w zgodzie z przepisami....
Masz problem z komunikacją zegary > sterownik silnika. Popatrz na piny 18 i 19 w sterowniku (idą do licznika). Posprawdzaj na ciągłość i zwarcia.
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
wystarczy pierwszy wpis autora :) ale trzeba jednak. Obstawiam matrycę jak koledzy. imo flex daje inne objawy
to ja do listy dopiszę Kijankę Shuma za imo...
Brak masy, sprawdź.
Dziękuję. A jak oceniłbyś następujące interfejsy audio: Focusrite 4i4 (3gen), Motu M2/M4 i jakiś porównywalny cenowo Steinberg? Czy to porównywalny jakościowo sprzęt? Chodzi o wbudowane przetworniki cyfrowo analogowe dac, preampy mikrofonowe oraz stabilność pod względem pracy z oprogramowaniem pc. IMO to jest pod względem konstrukcyjnym wszystko to...
IMO - bez sensu... sprzedaj tego Prescotta i kup sobie Northwooda HT 3.2 lub 3.4 i powinno być dużo chłodniej a tak samo (albo i bardziej) wydajnie. Płytę - Abit IS7-E, albo Asus P4P800 ale zaznaczam, że z Prescottem HT 3.0 miałem podobne problemy na takim Abicie :/ choć nie wiem, może ten procesor był uszkodzony.
Błędy imo może pokazać, stacyjki nie.
1: _siemens 5WP4 Simos 1.x (1plug) ...... Eprom 93C56 2. _siemens 5WP4 Simos 2.x (2plug) ...... Eprom 27c010 3: _siemens 5WP4 Simos 2.x (2plug) ...... Flash 29F200
Hmm IMO to będzie potrzebny dostęp do narzędzi do obróbki metalu... i IMO to Ci się nie uda bo te części będą MAŁE!
Jeśli prędkość jest kluczowa to IMO transmisja przez BT odpada.
Imo to nie problem , u mnie stacyjka się zatarła kluczyk przy próbach przekręcenia kluczyka się ułamał kawałek z wielkim trudem wyciągnąłem ;) , wyłamałem blokadę kierownicy i nawet z imo odpaliłem tym samym kluczykiem udało się wiadomo następnie musiałem dorobić kluczyk ale dało radę ;)
90% imo bo niemasz napiecia na swiecach i brak prądu na elektrozaworze a te 2 rzeczy przewaznie odcina imo. podłącz go pod kompa i zobacz co ci wyjdzie
co by to komu przeszkadzało jeżeli było by to wykonane poprawnie Najpierw trzeba by było określić, jak jest "poprawnie" - czyli, żeby nie powodowało zagrożenia. A to nie jest takie łatwe.
47uF 160V imo
Jeżeli teraz nie wiesz co jest to i imo nie pokonasz.
witam czeste problemy w kia z imo spowdowane sa slabym akumulatorem
mając na myśli mądrzejszego masz pewnie siebie:)mógłbyś problem troche rozwinąć tzn??trzeba puszkę wyjąć i programować eproma??czy też przez OBDII tylko innym sprzętem???jakie problemy mogą wystąpić?pytam z czystej ciekawości nie będę zabierał Ci chleba...
Jest w nim mechaniczny przełącznik zapis-odczyt, i to najprawdopodobniej on stwarza problemy. W załączniku SM. Naprawa może być prosta lecz czasochłonna. Zatem Arturze avs post #2 miał IMO głęboki sens.
Znaczy interfejs potrzebny jest. IMO Scarlett Solo.
Słowem kluczowym jest tu IMO "BabSolution".
A on jakiś negatywnie wpływa na działanie samochodu?
IMO - zero. Ale jak jesteś zdesperowany to sprawdź w salonie orange.
Jeżeli wymienisz tylko metalowy bagnet kluczyka a zostawisz całą elektronikę to nic nie musisz kodować.
IMO Podlegasz wdrażanie i testowanie.
IMO OK pozdrawiam andy
Witam jest to juz bez problemu odczytanie imo sa juz na alegro czytniki imo i mozna odrazu wpisac ,dopisac nowe klucze mam taki w posiadaniu i swietnie pracuje nie ma tam Polo ale trzeba to szukac w Pasacie B6 jesli to jest to po roku 99 a jak starsze to pod innym VW Pozdrawiam
Bez transpondera by nie odpalił, a tu prawdopodobnie imo siedzi na płytce
IMO ATMega może realnie samplować 10-15k razy na sekundę (kanały są multipleksowane czyli przez 3 na 3 kanały). To wystarczająco do takich pomiarów. Inną kwestią są szumy, dokładność itp. Drogi są 2 albo uC - czujnik, lub uC - zewnętrzny przetwornik ADC - czunik. Tanie ARM'y się IMO lepiej nadają :)
Witam. Jaka cena w takim sterowniku od Peugota 1.6hdi wyłączenie IMO i Egr https://obrazki.elektroda.pl/9464573400_...
Sprawdź ten, popraw temat pisze że do imo.
IMO to wyważanie otwartych drzwi. Na allegro wpisz "miernik ogniw li-po"
Witam. Pan nie podał rozstaw pinów. Chyba coś takiego: http://pl.farnell.com/imo-precision-cont... http://www.farnell.com/datasheets/80471.... H.
W samochodzie były wtedy problemy z imo, wypadła sprężynka z stacyjki, przez co kluczyk nie odskakiwał i spowodowało to zajechanie rozrusznika (nie było świadomości iż jest coś nie tak z stacyjką). Imobilajzer został usunięty, rozrusznik zregenerowany a w późniejszym czasie stacyjka została naprawiona (nie wymieniana na nową). Przez jakiś czas jeżdżone...
Omegadrivers nieraz mi robily problemy na kartach Nvidi. IMO te stery nadaja sie do tylko do ATI.
Lepiej imo za tą cene kupić jakies porzadne AC.
Sprawdź jak wygląda zasilanie minusem siatek pierwszych pentod mocy. IMO coś się pokićkało z tą, która "się rumieni".
Sam sobie odpowiedziałeś, imo......
To idź tam gdzie dorabiają klucze i dorób sobie kluczyk z immobilizerem koszt jakiś 200 PLN , bo kluczyk z pilotem to już jakieś 500 PLN, sam kluczyk bez imo. nie będzie ci działał owszem drzwi otworzysz ale alarm ci będzie wył i silnika nie odpalisz bez imo. Zastanawiam się czy jak by kupić kluczyk na aukcji taki sam z pilotem i spróbować go zaprogramować...
Skoro działa, to nie był potrzebny. IMO nie przejmuj się tym póki działa.
A w jakim aucie, jakim silniku, przebiegu itd ? IMO nie sądzę że problemy z EGR wiążą się z dolewkami oleju 2T. pzdr! Nix
Imo jest w osobnej puszce pod kierownica.
Skanować w HD Tune czy odpuścić? HdTune skan jest nieprzydatny do analiz. Nie zmienił się stan dysku wydaje się - IMO - że do takich działań jak #9 można go używać monitorując stan. Sam używam okazyjnie dysku WD 500 GB z 1 w (05) od dłuższego czasu i działa OK, stan się nie pogarsza, atrybuty nie zmieniają (01), (05), (C5) - jednak trzeba monitorować...
https://obrazki.elektroda.pl/3520563700_... IMO nic specjalnego, daj odp. do obciążenia pMOSfet z Vgs(max) min. ±25V
Zaczyna się od ABC , czyli iskra, paliwo. Witam Zrób tak jak radzi kolega. Jeśli byłby problem z IMO świeciła by się ikonka np. kłódki lub klucza.
wedlog mnie to jesli imo to chyba nie powinien krecic rozruszniakiem....
IMO SMART jest OK, można sprawdzić nieczytelny atrybut 199 w przypadku błędów wymienić taśmę. Warto jeszcze sprawdzić zasilacz miernikiem.
W roczniku 91 oryginalnego imo nie było, to dokładka. Głowa pod deskę i poszukaj, gdzie jest to tylko zależy od montażysty.
Najdłuższy odcinek jaki mam położony to około 13 metrów, Przy tej odległości to IMO ma duże szanse.
IMO problemem są dyski SSD SATA Intel SSDSCKKF128G8 128 GB M.2 z interfejsem NGFF SATA, płyta obsługuje jeden taki dysk. Proponuję nawet na próbę zamontować NVME (nie SATA) jeden lub w obu gniazdach - przy odpowiednich ustawieniach zworek, może się okazać, że problem zniknie. Powinien.
Kostka stacyjki, albo rozrusznik panowie i nie kombinujcie, bo kolega pół auta rozbierze a i tak nie da rady... MarcinSm - masz możliwość wjazdu na kanał?
Normalny dysk (mój, działający i niemodyfikowany) wygląda tak jak poniżej, więc ciężko powiedzieć. https://obrazki.elektroda.pl/3862298500_... IMO ten HDD z pierwszego zdjęcia/postu wygląda normalnie. (Pomijam obecnie sens zakupu takiego sprzętu.)
Patrzałem na Panasonica, Omron, TEC, AXICOM, IMO, NEC ale one mają inaczej wyprowadzenia (przeważnie cewka na skraju).
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Karol4444444 próbujesz być bardziej świety niż Papaież. A masz 0 pojęcia. Inna opcja to kupno i montaż zestawu rozruchowego. Jednakże emulator rozwiązuje wszystkie problemy na zawsze, zestaw rozruchowy niekoniecznie. Masz słaby akumulator i nie wymieniasz go, czemu?
IMO W10 sobie zaciągnie w menadżerze urządzeń jest ujawniona jako AMD RADEON HD6800 Series https://www.catalog.update.microsoft.com...
IMO to będzie prościej niż kombinacje z routerami. IMO router-router czyli site-to-site jest ci potrzebna jak druga buda psu. Kup jakiegoś starego PC (desktop, slim obudowa hp/dell) core2duo, 200-300pln, postaw linuxa i na nim postaw open vpn. Zresztą jak postawisz Routerboard-mikrotik router we firmie to z windows-a też się podłaczysz do neta bez problemu....
Weź do sklepu laptopa, uruchom swoje środowiska i poproś o podłączenie do wyeksponowanych monitorów. Osobiście polecam WUXGA czyli 1920x1200 (proporcja 16:10). Na biurko 24 cale wystarczą, IMO.
Widocznie rozsynchronizował się . Immo jest za schowkiem pasażera .Możesz wysłać wpiszę .
Witam, Ford C-max 1.8 benzyna, 2003 r. wymiana sterownika silnika na używkę. Numery ze sterownika 3m51-12a650-gd. Teraz pytanie jak ogarnąć imo. Dopiszę go Forscanem full? Da się go otworzyć, widzę że nie ma śrubek wszystko na silikon, jest jakiś eeprom od imo? Pozdrawiam.
R5 i R23. Zacznij od nich, bo IMO ustawiają nap. odniesienia.
Panie Kapitanie, melduję co następuje! :D Pętla indukcyjna przy stacyjce Nie ma jej. Była kiedyś w 2017 bezpośrednio przy zegarze Jeager. Obecnie od 2017 zagar VDO. IMO wywalone z Ecu. Pestka kluczyka Chyba zgubiona. Zresztą bez niej auto odpali (bo nie ma IMO). nie mogę sugerować Ci usuwania fabrycznych zabezpieczeń. Już dawno to zrobiłem. Mając do...
Nie rozumiem zjawiska coraz bardziej postępującego linczu internetowego i potocznie zwanego hejtu. Owszem projekt wyborny pod względem estetycznym nie jest, ale w każdym projekcie można doszukać się czegoś ciekawego czy wartościowego IMO.
moim zdaniem zostaje podłączyć pod kompa i sprawdzić. Ja takie problemy miałem z imo w audi jak i vw w vw pomogło rozebranie i złozenie jeszcze raz kluczyka a w audi jak pisałem.
to wiecej juz raczej nie poradzisz sam.. zawsze możesz odpalic awaryjnie na gazie.. omega tnie tylko wtryski na imo.
Witam, jestem nowy na tej grupie i mam problem ze swapem - przekładam silnik BKD, a wcześniej był BMM. Teraz mam pytanie: co muszę jeszcze przerobić, żeby wszystko było ok? Na komputerze z BMM silnik chodzi, ale nie ma mocy. Jak wkładam kompa z BKD, to IMO nie chce odpalić.
Te same kolory - dual chanel Różniące się kolory - single chanel IMO nie ma różnicy gdzie którą wepniesz. btw. gx260 ma te same kolory slotów na ram.
przełóż imo z drugiej pompy albo wyjmij z tej pod plastikiem jest zwykły elektro zawór daj tylko +
Nike razy zapytasz czy będzie coś z tego jeszcze? :D Czasy dostępów są dobre. Możesz przeskanować drugi dysk, sądzę że będzie w podobnym stanie. IMO te dyski są sprawne i jak najbardziej się nadają do dalszej eksploatacji.
GsmShield_Spreadtrum, również obsługuje.
Kurs php (imo dobry na start): http://www.uw-team.org/videoarty_kurs_ph... Kurs mysql (nie pokazuje jak korzystać z mysql przez php tylko same zapytania): http://www.uw-team.org/videoarty_kurs_my... Błędy w php (najważniejsze, pokazuje błędy jakie ludzie popełniają przy tworzeniu stron, pokazuje co sie może zdarzyć przez 1 niezabezpieczony formularz,...
Wiesz jaki tam siedzi sterownik więc sprawdź czy któryś z popularnych immo-emulatorów go obsłuży, jeśli tak to drugi sterownik+emulator załatwia sprawę.
Panowie to mam problem .Nie mam pinu .. Mam klucz serwisowy tylko ,a powinien być pilot .Pytam ,bo zajmuję się hobistycznie mechaniką .Aktualnie bazowałem na chinskim delphi , do bmw inpa ew mam tester od viakena . Pytanie Co najlepszego wybrać aby zczytać pin i zakodować nowy klucz z elektroniką . Klucz do seata altei 2005r Reg. 3.1.1. Nie udostępniaj...
szeroki pas to padniety caly jeden driver badz jego zasilanie. pojedyncza kreska to padnieta tasiemka miedzy driwerem a szklem, imo kaplica
Nie wiem za ile mozesz ja kupic, ale IMO nie warto. Problemy ze sterownikami bedziesz mial na 100%.
wysylkowo moge ogarnac
Łatwo można sprawdzić poprzez użycie dystrybucji typu live. Z filmiku wygláda na dysk IMO raczej również HDD, gdyż laptop startuje można wejść do BIOSu.
Zobacz w tej rozpisce, ale imo nie są zamienne, był digijet, a podstawiasz digifanta z regulacją lambda
Witam. Na początek jazda na samej benzynie - wyeliminujemy ewentualne problemy z LPG. Pytanie do posiadaczy fordów bo ze swojego już nie pamiętam. Jak objawia się w trakcie pracy "brak i pojawienie" się IMO. Wiem żę w mondeo MKII poprawiałem mocowanie anteny przy kluczyku bo czasem mi to szwankowało. Ale ja tylko miałem problem z zapaleniem wiem że...
IMO, ja bym zlutował zielony przewód do masy, a włącznik zrobił na odcięciu zasilania zasilacza. Ale tak jak carrot pisze- chyba najlepiej i najprosciej.
witam imo nie będzie bo by ci odpalił i po chwili zgasł stawiam też na trefną kostkę pzdr
autocom problemy mobilus problemy hoverboard problemy
radio fabryczny toyota corolla triak wyłączniku dostawca internet wrocław
laptop gamingowy spalona przetwornica
Unitra Diora DSS 201: Wzmacniacz działa, radio nie Maksymalny prąd bazy tranzystora BD281 - szczegóły i obliczenia