Skuter Junak 4t euro 4 gaznik elektroniczny delltoro problem po odpaleniu kilka sekund gasnie po kilku krotnym odpalaniu zaskakuje i jest ok kiedy się rozgrzeje pracuje normalnie w czasie jazdy nie sprawia żadnych problemów po zgaszeniu odpala bez zarzutu elektrozawór ssania gaznika sprawny nie wiem co może być przyczyną że problem występuje gdy jest...
Sprawdzić trzeba jeszcze (przed zakupem drugiego kompa)czy instalacja wewnątrz nie struchlała gdzieś na otulinie przewodów (delikatnie poodchylać zewnętrzną izolacje w punktach narażonych na wilgoć lub temperaturę i posprawdzać otulinę przewodów na pęknięcia /rozsypanie).Masy wszystkie są i poczyszczone!!!
Sprawa jest dość dziwna. Podejrzewam kopułkę, wilgoć na cewce albo coś z modułem ale już mówię jak to wygląda. Otóż do tej pory Nissan palił jak marzenie. Zero problemów nowy akumulator itp. Ale od jakiegoś czasu, miałem wrażenie że w deszczowe i wilgotne dni czasami miał nieco mniej równą pracę silnika. (bardzo delikatnie dławił się po odpaleniu )...
Witam. Posiadam Matiza rocznik 1999 (silnik 0,8), wersja koreańska, 196k km. Ostatnio miałem problemy podczas mrozu żeby go odpalić, mianowicie musiałem próbować na 2-3 razy go pokręcić. Niestety nadszedł dzień że nie odpalił. Po naładowaniu aku, który padł po tych próbach, odpalił i od 2 dni zapala bez problemu. Dodam, że auto nocuje pod chmurką; problem...
Witam, posiadam skuter Wilga III 50. Skuter nie chce odpalać gdy jest zimny, akumulator jest sprawny, podładowany. Starter kreci normalnie, próbowałem również odpalać go od ''Kopa'' też nic, skuter odpali może po 50 kopnięciach. Przy kolejnych próbach odpalenia sprawdzałem czy świeca jest wilgotna od paliwa i okazało się ze tak, iskra tez jest bardzo...
Dzień dobry, mam problem z wózkiem widłowym, Still R70-20, hybrydowy, benzyna, rok produkcji 2000. Podczas próby odpalenia silnika, przepala się bezpiecznik 9F12. Czy ktoś może mnie nakierować, co to może być i jak z tym problemem sobie poradzić? Pozdrawiam Andrzej
Witam, mam Ogar 205 dwubiegowego polskiego. Ustawiłem platynki na grubość żyletki, a świecę na "paznokieć". wymieniłem kondensator i cewkę świetlną i gdy włączam światła by chodziła wolnych obrotach to gaśnie... Co jest przyczyną? Proszę o pomoc. :)
Witam, po generalnym remoncie ogara 200 uruchomiłem go i wyregulowałem zapłon. Nie mogę jednak ustawić wolnych obrotów, trochę popracuje, tak ze 2 minuty, a potem zwalnia i gaśnie. Świeca jest raczej czarna, ale bardziej zalana. Zimmeringi sprawdzone, iskra jest, platynki ok, zapłon i kondensator ok, filtr powietrza ok. Miał ktoś taki problem? Nawet...
Również kłopoty z briggsem.Po rozgrzaniu trudno uruchomić jeśli się już uda nie równa praca silnika ,wymieniony filtr powietrza świeca i nie ma zmian.Jak się ma sprawa z ustawianiem zapłonu i jak do tego się zabrać?Silnik Briggs 5 km.
Witam .. mam nietypowy problem .. chodzi o to ze mój polonez jeżeli jest zimny i ma właczone swiatła odpala bez problemu , a jeżeli rozgrzany silnik to na odpalonych światłach nie chce rozrusznik. Gdy zgasze światła odpali bez problemu .. dzieje mi sie to tylko na ciepłym silniku... w czym szukać usterki ???
Witam. Mam problem z silnikiem SZFe112Sa4A. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Podłączyłem wszystko według tego wątku co jest w linku powyżej lecza jak załączę na rozruch żarówki przygasają i po ok 15 sekundach przełączę na pracę silnik działa ale tak jak by buczy kabel który podłączyłem do zasilania robi się miękki tak jakby się nagrzewał...
Witam mam problem. Mam silnik moretti 200 ustawiam luz zaworowy prawidłowo. Wydechowych 0.15 A dolotowy 0.10. Po próbie odpalenia kompresja jest tak duża że kopka odbija i rozrusznik nie ma siły kręcić. Co może być przyczyną. Rozrząd ustawiony prawidłowo. Ustawiam na znak T to luz jest zrobię obrót jeszcze raz na T i luzu nie ma w ogóle i tak w kółko...
Witam. Jak w temacie Dolpima ps390 odpali i choć dodam szybko gazu to gaśnie i nie odpali w ogóle aż do urwania sznurka... A z tydzień temu czyściłem gaźnik i było wszystko ok, skończyła się paliwo i wlałem nowe i już nie odpaliła w ogóle. Teraz założyłem drugi gaźnik i to samo zapali i gaśnie, wężyk zmieniałem i nie pomogło. regulowałem gaźnik no niestety...
Witam, moze ktos mi tutaj pomoze bo na innym forum nie potrafili. Mianowicie mam problem z odpaleniem samochodu jak jest zimny. Zalożylem nowe wtryski, sprawdzilem cisnienie na cylindrach, nowy filtr paliwa, nawet zalozylem zaworek ktory zapobiega cofaniu sie paliwa. Sprawdzilem rozrząd i naprawde nie wiem. Kazdy zalamuje rece, ja mysle ze to cos moze...
Witam. Problem z moim Atu jest dość nieprzyjemny, po przejechaniu parunastu kilometrów i osiągnięciu temperatury ok 85-90 stopni silnik zaczyna chodzić nierówno, traci moc i po paruset metrach gaśnie i nie daje się odpalić. Po ostudzeniu - bez problemu zapala, jedzie jak nowy, aż znowy się nie rozgrzeje. Co to może być? Czujnik temperatury wody został...
Witam! Mam taki problem jaki już był poruszony na tym forum :) : WSK 175 po szlifie nowy tłok pierścienie tulejka niestety nie chce odpalić Instalacja kompletna 6V wszystko podłączone wg schematów Zapłon ustawiony na 4 mm poniżej górnego martwego punktu Iskra jest fioletowa, platynki wyczyszczone, nowy akumulator, 2 gaźniki PEGAZ zmieniane raz jeden...
Witam mam problem z silnikiem brigs & straton 12,5 km. Silnik odpala na zimnym ładnie, lecz po zgaszeniu już nie chce zapalić. Wymieniona zastała świeca. ( po zapaleniu na zimnym wyjąłem świece i była troszkę mokra, czy to normalne?) Za odpowiedź i pomoc z góry dziękuje ;)
Mam poloneza 1,6 GLI i od kilku dni zaczoł mi szarpać w trakcie jazdy, auto jest zasilane paliwem i gazem wtrysk raczej odpada po na paliwie i gazie są takie same objawy. Co pwinienem sprawdzić lub co powoduje to szarpanie? P.S podczas odpalania z rana na paliwie nie może wejści na obroty bez dodania gazu niekiedy gaśnie i przy ponownym odpaleniu łapie...
Witam mam problem z odpaleniem mojego Poldka jak jest zimny i jak postoi rozgrzany z 10 minut iskra na świecach jest paliwo podaje do gaźnika na holu odpali kable do świec nowe ten z roździelacza do modułu też proszę pomóżcie
po odpaleniu silnik gasnie... jesli nawet nie to podczas jazdy przy najblizszym wcisnieciu sprzegla sie zadlawia... ale jak juz sie nagrzeje to fakt obroty potrafia zafalowac ale sie nie dlawi... przeczyscilem silnik krokowy i zresetowalem kompa i wciaz to samo... czy jest sens wymieniac krokowca? czy moze to cos innego?
witam. przejdę może od razu do rzeczy: posiadam poloneza caro 1.6 GLI wtrysk jednopunktowy GAZ problem polega na tym ze gdy go odpalę (na gazie bo benzyny nie mam, pompka się skończyla..:/) obroty idą od razu do góry ale to dlatego pewnie ze przy paleniu dodaje gazu i gdy spadną obroty do tak mniej więcej 1200 pracuje ładnie aż temperatura cieczy dojdzie...
Silnik Briggs & Stratton 6 KM 190cc OHV odpala na zimnym silniku jednak po rozgrzaniu i zgaszeniu nie można go ponownie uruchomić. Wtedy świeca jest sucha, ma kolor kawy z mlekiem. Do tej pory wymieniłem cewkę zapłonową, wyczyściłem gaźnik i nic to nie pomogło. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny?
Witam. Problem polega na tym że jak silnik się rozgrzeje to nie trzyma w ogóle wolnych obrotów, muszę trzymać gaz aby dalej chodził. Gdy zakręcę śrubkę od mieszanki i od obrotów na maksa to wtedy ładnie trzyma wolne obroty. W każdym przypadku silnik się ładnie wkręca, nie przerywa itp. Świeca jest zawsze mokra i okopcona na czarno, czasami się zalewa...
mam nastepujacy problem, gdy tylko spadnie deszcz, lub na dworzu jest wilgotno , mam problemy z odpalaniem auta, rozrusznik kreci cala elektryka dziala ale nie chce odpalic. Po sprawdzeniu (na swiece) napiecie z cewki wychodzi natomiast na swiecach iskry juz nie ma czy jest to wina aparatu zaplonowego czy moze byc cos jeszcze innego (przewody maja ok...
czy problem pojawia sie tylko na zimnym silniku? czy również na ciepłym sugeruje konieczność sprawdzenia czujnika temperatury silnika
I tu się mylisz. Lepiej jest odpalić auto raz na dwa dni, niż zostawić je na 5 dni w bezruchu. Akumulator naładuje się, pobudzisz elektrolit, popracuje silnik. Zacznij od sprawdzenia stanu akumulatora (elektrolitu) i jego wydolności przy obciążeniu. To wiele Tobie powie. Ale dla silnika nie jest to dobre bo tylko wilgoci nałapie, jak już odpalać to...
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
zaczni od sprawdzenia masy przy silniku moze ja poprostu ''gubic'' zwroc uwage czy gdzies przy podlaczeniu masy do karoseri nie wdala sie korozja .
Po dwóch latach stania wilgoć mogła uszkodzić iglicę, zawór. Dobrze by było wyjąć gaźniki i wyczyścić. To nie jest prawidłowa sytuacja.
Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
Podoginaj piny w wtyczkach od komputera silnika.
Komputer pokazuje: "czujnik temperatury"
Sprawdz cewke zaplonowa.Mogla ulec uszkodzeniu,bardzo czesto powstaja pekniecia na jej obudowie gdzie dostaje sie pozniej wilgoc. http://obrazki.elektroda.net/49_12865745...
Problemy z rozruchem silnika na ciepło, przynajmniej u mnie w megance z silnikiem 1,4 16v były spowodowane czujnikiem położenia wału. Jak się okazało u mnie czujnik był sprawny jedynie zaśniedziałe było gniazdo i wtyk na samym czujniku po przeczyszczeniu problemy ustąpiły, można też go odkręcić i wyczyścić całego tak aby nie było na nim żadnych osadów...
Nieraz jak swieca ma przebicia to kiedy silnik jest zimny to w danym cylindrze nie dojdzie do zaplonu, bo iskra jest za slaba i w cylindrze panuje duza wilgoc. Po nagrzaniu silnika nie ma juz wilgoci w mieszance, mieszanka jest lepiej sprezona i mala iskra pochodzaca z przebicia wystarczy do zaplonu zupelnie tak jak w pomieszczeniu pełnym oparów
Pod tym linkiem który podałem masz dokładny opis, rysunki, wszystko jest. Zarejestruj się, bo bez zalogowania nie widzisz rysunków, tylko sam opis... Tym nie mniej - to jest ten zawór z tyłu pompy, od strony przegrody (nie te od góry), pod plastikową osłoną, ten bliżej silnika, na rysunku twornik to część nr 126 http://img836.imageshack.us/img836/5148/...
nie męcz się z gruzem, jeżeli masz diagnozę ze sterownikiem silnika to: Immo off lub emulator zależności od sterownika, dezaktywacja lampki IMMO i można śmigać autem, i problem się nie powtórzy. poz. Jak brak komuny z ECU to musisz ją przywrócić (do sprawdzenia zasilania, cany, masy, sterownik, wilgoć w przewodach )
Sprawdź jaki wpływ ma wilgoć na przewody. Odpal silnik, podnieś maskę i spryskiwacz do kwiatków w dłoń i sprawdź czy jak psikasz po przewodach WN to zaczyna przerywać.
mam problem z lanosem: stał ponad miesiąc bez akumulatora i teraz brak iskry i brak paliwa. Pompa paliwa sprawna. Po przekręceniu kluczyka nie świeci kontrolka CHECK a lampka immo gaśnie.I w okolicy komputera zauważyłem wilgoc. Przewody WN jak i świece są nowe. Prosze o pomoc w tej sprawie. Silnik to 1.5i OHC A sprawdzałeś przekaźniki? Jak nie świeci...
Ale czego nie ma cisnienia paliwa? Wogole cokolwiek wiesz o tym silniku.?
Ale moim zdaniem jeden przewod jest juz w ktoryms miejsu wypalony i jak dostanie lekko wilgoci przestaje podawac iskre na swiece,kiedys robilem daw razy taki przewod,lecz to bylo krotko trwale po miesiacu problem wracal,najlepiej odrazu wymienic caly komplet przewodow. Pozdrawiam
problem sie nasila gdy jest wilgoć nie wiem czy patrzyc na przebicie na kablach wn krece silnikiem czóć paliwo ale odpala po dłuższym czasie jak jest sucho odpala na zimnym od strzała
Odlaczaj po kolei układy o których wspomniałem. Możliwe,że silnik od spryskiwaczy dostał wilgoci.
Tak się teraz zastanawiam i chyba niezbyt precyzyjnie to wszystko opisałem. Kilka słów uzupełnienia. Mam to auto od 3 tygodni. Jeździłem kilka dni i wszystko było OK. Potem autko poszło do przeglądu (przebieg 124 tys.) 1. Wymieniony rozrząd 2. Olej 3. Płyn chłodniczy 4. Wszystkie filtry Odebrałem auto i zaczeły się problemy z odpalaniem silnika jak...
Witam! Do spr. wałka nie trzeba wyciągać silnika! To procedura taka jak przy wymianie rozrzadu. Czyli , montaż blokad rozrządu i dem.napędu., po czym dem. górnego koła zębatego. I wszystko jasne czy ścięty , czy nie. Pierwszy czujnik to górny czujnik położenia wałka. Drugi czujnik to tzw.G.M.P. o którym już pisałem aby wtyk polutować . Teraz proszę...
Tak wiem. Te sposoby są mi znane od dawna. Nie patrzyłem bo jakoś nie trafia mi do przekonania wina świec czy przewodów WN. Ale ok Dziś sprawdzę w nocy. A w sobotę wezme wymienię przewody i świece oraz czyszczenie i przegląd przepustnicy i ogólnie co tam jest. Na razie w tygodniu nie mam jak. Dodano po 11 Zgodnie z radami patrzyłem czy nie widać na...
Jeździć, tylko jak Ci ta skrętka/klejenie zaśniedzieje od wilgoci to znowu stracisz kontakt.Jeździj, ale organizuj lutowanie lub cały czujnik. To na pewno pies, a nie jakaś łasica czy inny czworonóg, co lubi ciepłe silniki ? Przyznał się ? :) Nie nauczyłeś psa nie ruszać elektryki ? Daj mu coś z prądem do zabawy, do 12V, to się oduczy, bo jak złapie...
Ursus c330 zostawiony na deszczu Cześć, Rozumiem, że Twojego Ursusa C330 może dotknąć deszcz. Jest kilka kwestii, na które powinieneś zwrócić uwagę. Pierwszą rzeczą, o której musisz pomyśleć, jest ochrona silnika. Deszcz i wilgoć mogą powodować korozję metalu, co może prowadzić do poważnych problemów, takich jak zużycie tłoków, cylindrów oraz uszkodzenie...
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Tradycyjnie, odpalić silnik, spryskiwacz w rękę i psikć po kablach i cewce aby namierzyć przebicie,
Odczytane błędy: P0202 i P0203. Podczas kręcenia ciśnienie na szynie wynosi ok 340-380 bar, ciężko zarejestrować ponieważ silnik zaczyna "łapać" więc chwilowo jest ponad 400 bar, po czym zaraz gaśnie. Czy takie błędy mogą oznaczać uszkodzenie wtryskiwaczy poprzez kręcenie na sucho, czy to usterka elektryczna? Auto stoi pod chmurką, rozważam udział gryzonia...
Taką cewkę musisz sprawdzać po jej zamontowaniu w silniku i tu się rodzą problemy. Bo fizycznie jest to utrudnione. O wiele łatwiej na stole. Trzeba również wziąć pod uwagę że takie urządzenia mogą wykazywać objawy uszkodzenia dopiero w warunkach eksploatacji. Czyli cewka przy teście jest dobra a przy normalnej pracy już nie. Najprościej można sprawdzić...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
dziękuje kolego decybel91 , pomogłeś mi w rozwiązaniu problemu.powód - wilgoc w bezpiecznikach i zaśniedziała masa silnika. jendak to nie koniec,po odpaleniu zapala sie po ok 30sek ładowanie
Podłączyłeś ten moduł poprawnie? One nie wszystkie są takie same. Ten moduł ma wyprowadzone dwa wyjścia do wpięcia tych kostek z instalacji. Jedna 6-pinowa, a druga 4-pinowa. Nie da się tego źle podłączyć. Moduł też jest dedykowany do tego quada. Dodano po 2 minutach: to pozostaje moduł,który nie powinien podawać w spoczynku napięcia na cewkę ,a podaje....
Mam to samo. Odpalał na kilka razy w zimnie i wilgoci, wczoraj padł akumulator, ale odpalił na starterze, dziś z dwoma starterami NIC. Kręcone ze 20 razy. Dwa dodatkowe objawy: Wcześniej jak był problem to silnik na chwilę dosłownie ułamek sekundy słabł na obrotach jakby zacinał się a wtedy od maską słychać było: cyk cyk cyk jakby jakaś iskra przeskakiwała....
Dziś ponownie problem się powtórzył. Pomimo kręcenia, kontrolka nie zapaliła się i nie mogłem odpalić silnika. Musiałem ponownie zablokować przekaźnik, żeby odpalenie było możliwe. Czy jest tutaj ktoś, kto miał podobny problem? Dodano po 3 minutach: Wtyczki i piny od ECU oglądałem i nie widać tam żadnych złych oznak działania, wilgoci czy uszkodzenia.
Może to nie wina temp. powietrza, tylko wilgotności.. Być może dostaje się gdzieś wilgoć, bo raczej temp. pow. niema zbytniego wpływu na odpalanie silnika benzynowego..
czujnik połozenia wału znajduje sie przy kole zamachowym. sprawdz kostke która jest przy nim czy nie dostała sie tam wilgoc.
hmm... a uklad zaplonowy sprawny, moze nie bardzo i z rana wilgoc robi swoje.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
zainteresuj się przekaźnikiem 109 albo przynajmniej poczytaj na jego temat - brak błędów w sterowniku silnika i takie objawy to właśnie jego sprawka.
Zapomniałem powiedzieć że jak już odpali to zanim się nagrzeje silnik to gaśnie przy każdym wysprzęgleniu
A czy ta corsa przypadkiem niema dwóch czujników czyli czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka Musiałaby mieć taki czujnik całkiem przypadkiem, ot w fabryce się walał, pracownik miał chęć i czas. Z nudów zamontował, ciesząc się z jednego, jedynego takiego egzemplarza Corsy. Autorze, dokonałeś wielu pomiarów, będąc całkiem blisko usunięcia...
Sprawdź wiązke przewodów przy sterowniku jak i sam sterownik silnika (lewa strona komory silnika pod akumulatorem). Miejsce newralgiczne w LT i Sprinterach, wilgoć robi spustoszenie w okablowaniu i wnętrznościami sterownika.
Najprościej to podpiąć auto na zimnym silniku pod komp. i sprawdzić jaką temp. "widzi" sterownik silnika. Niekiedy zdarza się, że temp. silnika widziana przez sterownik nie odpowiada temp. rzeczywistej i wtedy mogą być problemy z odpaleniem zimnego silnika. (tzn. silnik ma temp. np. 5 st.C a sterownik odczytuje np. 20 st. C, błąd nie zostanie zapamiętany...
"Upoważnienie dostępu i rozruchu - błąd" "Tablica wskaźników - Uszkodzenie" Sygnatury kluczy immobilizera są zapisane w liczniku. U ciebie jest uszkodzenie licznika, co może skutkować brakiem zezwolenia na start w sterowniku silnika. ... brak komunikacji z licznikiem, brak połączenia z pętlą immobilizera, usterka transpondera immo w kluczyku, zimne...
Przyczyna była wilgoć w sterowniku silnika. Po wymyciu i przelutowaniu płytki jest komunikacja z silnikiem i auto odpala. Dziękuję wszystkim za pomoc. Zastanawia mnie ciągle oporność lini K miedzy sterownikiem silnika, a licznikiem.
Być może wilgoć się dostaje i po rozgrzaniu silnika wyparowuje. Posprawdzaj połączenia przewodów.
Ciekawe... Jadąc 100km na łuku Gdzie jest łuk o długości 100 km? Po zgaszeniu auta strzałka na zegarze obrotów pozostała w miejscu na około 10000 obr. (bieg jałowy) To jakiś samolot? AI: Czy zaglądałeś do sterownika silnika (ECU) – czy nie ma tam wilgoci, śladów zalania lub zimnych lutów?Nie Nie ma wymienionych śladów, czy nie zaglądałeś, bo odpowiedź...
problemy odpalaniem silnika wilgotne problemy odpalaniem ciepłego silnika problemy odpalaniem silnika wilgo
lodówki bosch opinie telewizor zacinać pełna lista kodów
przepływomierz carisma przepływomierz carisma
Pilot zamienny RAK-SC510W do Technics SU-CH7 SC-CH7 – jaki wybrać? Chińska kamerka samochodowa – jak wgrać polskie menu, firmware, identyfikacja modelu